Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aarle-Rixtel verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten en geslapen in De Brabantse Kluis.
    Bediening goed, vriendelijk en behulpzaam.
    Leuke bijkomstigheid de koeien en kalfjes knuffelen met de kinderen of een rustige wandeling in de kloostertuin.

2. Els de Ruiter

3 gangen menu genomen. Alles klopt eigenlijk. De bediening was vriendelijk en erg alert. Sfeer is leuk. Eten lekker, goede porties en verzorging van de tafel en opmaak van het bord was uitstekend. En dit alles voor een bijzonder redelijke prijs.

3. Marij van moorsel

Wij hebben er al een paar keer gegeten, het was alle keren dat wij daar gegeten hebben SUPER. Het nieuwe concept is zeer goed. Je kunt er ook alleen een vis plank bestellen (ik eet alleen vis ) dat was geweldig, het fijne van dit alles is dat je de het de hele avond over het lekkere eten hebt. Morgen avond gaan we er weer heerlijk uit eten.
    Ps het personeel doet het allemaal super ga zo door.

4. Fam Foolen

Wij zijn met 2 personen naar de Croyse Hoeve in Aerle Rixtel geweest op donderdag 10 augustus om te proeven van het nieuwe concept.
    We werden hartelijk ontvangen door het personeel wat zeer vriendelijk en gastvrij is nadat we drinken hadden besteld en gekregen werd ons uitgelegd wat het nieuwe concept inhield en nadat dit door het personeel duidelijk te zijn uitgelegd besloten we te gaan voor het 3 gangen menu.
    Er werd eerst een bolletje brood op tafel neer gezet gevuld met kruidenkaas wat heerlijk smaakte daarna kwam het voorgerecht 6 verschillende gerechten op een plank dit was in ieder geval heerlijk en mooi opgemaakt na een tijd kwam het hoofdgerecht bestaande ook uit 6 gerechten op een plank dit zag er zeer goed uit ook mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk alles was goed klaar gemaakt en lekker gekruid en als nagerecht kregen we 3 toetjes deze waren heerlijk en af al met al heerlijk gegeten in een rustige omgeving met nogmaals zeer vriendelijk personeel we waren er om 18.30 Uur en om 211.00 Uur stonden we pas weer buiten het ging allemaal op een rustige manier en daarom krijgt de Croyse Hoeve van ons een dikke 10 en terecht.
    PS het personeel stond niet iedere keer aan tafel om drinken op te nemen wij komen zeer zeker terug op korte termijn het is iets anders maar wel beter.
    Ga zo door.

5. Hier weer eens gegeten op zondag rond de avond, niet echt druk maar voldoende gasten.

Wij gingen voor een voor en hoofdgerecht met als het nog er bij ging een nagerecht.

Eerst een mandje (zak) met heerlijk brood en super lekker zachte kruidenboter.

Een fles heerlijke huiswijn, en bij het hoofdgerecht rode wijn

Het voor gerecht van mijn vrouw was,
    Gerookte ribeye met een salade van quinoa en bosui ,mooi en lekker gerecht volgens mijn vrouw.

Ik had de Flammkuchen met pulled pork met bbq saus en rode ui,ik had dit nog nooit gehad en vond het wat droog(vlees)maar de smaak was niet slecht volgende keer pak een andere Flamkuchen om te proberen.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw waren de Mosselen met witbier,de Mosselen waren zeer goed maar de ruik van het bier en vooral de Hop vond mijn vrouw minder

Ik nam de Bavette van Clare Valley ,dit is werkelijk een stuk super lekker doorregen vlees heerlijk mals en niet droog.

Hier bij super lekker frietjes en mayonaise.

Het nagerecht ging er niet meer in , maar wel een koffie.

De prijs/kwaliteit is gewoon super goed, dus tot een volgende keer

6. Karinde vos

Zeer enthousiaste ontvangst. Mooie inrichting. Goede presentatie. Helaas waren van de gerechtjes, uitgezonderd het dessert koud smakeloos vet. Echt niet lekker. Lange wachttijden. Wel vaak vragen of je nog iets wil drinken. Hoge prijzen wijn. Heel jammer. Had gehoopt dat het nieuwe concept een verbetering zou zijn.

2,8
  7. W.Gommans

Gezellig eten en drinken, en bij mooi weer op het schitterende terras. Gezellig personeel en een goede gastvrouw. Zeer goede kok. Goede prijs kwaliteit verhouding.

8. De Croyse Hoeve heeft een nieuw concept dat ons vanavond zeer goed bevallen is. Aardige, professionele bediening en zeer goede gerechten. Zelfs de honden kregen wat lekkers en een persoonlijk praatje met de eigenaar maakte het een zeer geslaagde avond. Zou het graag aanbevelen!

9. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Afgelopen week voor de eerste keer hier gegeten. Dat was zeker een goede keus! De werknemers zijn erg vriendelijk en de uitstraling is warm en gezellig. De menukaart bestaat uit een ruime keuze gerechten. De smaak van de gerechten was uniek, en niet standaard zoals bij sommige restaurants. Ook de sauzen waren erg lekker. Zeker een aanrader.

10. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Ken Bogers

Heerlijk gegeten na een dagje werken, een mooi begin van mijn weekend.
    De prijs kwaliteit verhouding is meer dan 10 punten waard. Daarbij is de hoeveelheid meer dan genoeg, kan er meerdere maaltijden van maken.

De mini loempia's (Chinese loempia's) waren fantastisch voor mij een onbekende smaak maar die loempia's ga ik zeker vaker bestellen.

11. Jos Vermulst

Zondagmiddag met acht personen heerlijk gegeten en de bediening was super !

12. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Heerlijk gegeten!
    Tip: bestel een loempia speciaal
    Nog nooit zo'n grote loempia gehad! :-)

13. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Tineke en Gideon van Dam

Fong Shou ligt op een mooie locatie. De bediening is gastvrij, attent en hartelijk. We hebben heerlijk gegeten en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

14. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Echt een gezellige warme sfeer, de ontvangst heel vriendelijk.
    En het eten geweldig.
    Een restaurant om naar terug te gaan!

Voor herhaling vatbaar.

15. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Elien Schakers

Heerlijk gegeten! De loempia speciaal is een aanrader, daarnaast is de haaivinnensoep en asperge soep geweldig.

De medewerkers zijn heel erg vriendelijk en als er wat mis gaat lossen ze het goed op.

16. Doortje

Onlangs hier geluncht. Helaas had de enige dame die er in de bediening stond een slechte bui en werd het eten nog net niet op tafel gekwakt. Ook moesten we erg lang wachten tot we konden bestellen en daarna ook bijna een uur op de lunch. Jammer, had hogere verwachtingen…

6,3
  17. Opnieuw weer heerlijk gegeten. De bediening was prima. Ook voor onze gast met div. allergieën werd heel goed gezorgd.
    Het enige minpuntje vond ik toch wel dat ik zeker 2 mnden geleden een ronde tafel had gereserveerd voor 8 gasten en dat ik 1 dag voor ons etentje werd gebeld dat deze ronde tafel te krap zou zijn voor 8 pers. waardoor we moesten uitwijken naar een tafel in een aparte tuinkamer. Op zich niets mis mee maar wel heel vreemd dat er op diezelfde avond aan beide ronde tafels 8 gasten zaten. Dat vond ik achteraf gezien niet kunnen.

18. A. Van Gemert

toen wij arriveerden zat de zaak stampvol. We hadden de dag ervoor gereserveerd. Er werd ons een piepklein tafeltje aangeboden midden in het eet tumult. Op ons verzoek kregen wij daarna een fatsoenlijke tafel aangeboden. Het lawaai was zo erg dat we de serveerster niet konden verstaan. Echt een vreetschuur effect. Wij hebben de kwaliteit van het eten niet kunnen beoordelen want wij zijn vanwege het lawaai en de drukte vertrokken. Het publiek dat op het all You can eat concept afkomt is dermate luidruchtig dat dit voor ons niet aantrekkelijk is. Ik betaal liever iets meer voor een sfeervolle ambiance. Hoewel het een prachtig pand is konden wij hier door de herrie en drukte niet van genieten.

19. Leuke teamdag gehad hier bij heer en mevrouw Vogels. Lunch, drankjes, activiteiten en last but not least een heerlijke bbq met o.a. zalm en pulled pork. Het was lekker en voor een keurige prijs.

20. Koperdraat

Heel erg lekker gegeten, eerst lekker op het terras en daarna in de serre gezeten. Een heel fijne plek om je avond door te brengen.

21. Al diverse keren heerlijk gegeten. Ook met een dieet wordt meegedacht en is het voor de kok geen enkele moeite om een gerecht aan te passen.
    Hoop nog vele heerlijk avonden te komen eten.

22. Hans en marian

Heerlijk gegeten bij gasterij d'n heikant. Prijs kwaliteit is helemaal top!!! Omgeving is landelijk en sfeervol, bediening vriendelijk en gastvrij !

23. Vandaag weer lekker op het terras van het peelpeuzel hapje genoten. Dit was voor de 2 de keer.

24. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Vandaag Chinees gehaald en vernam toen pas dat er nieuwe eigenaren zijn, jammer dat ik dat ook merkte aan het eten... De kip in ketjapsaus was écht niet lekker... Jammer...

25. Lekker eten en heel goede sfeer, vanwege drukte wat langer moeten wachten. Maar zeer de moeite waard.

26. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Stella

We hebben meerdere Chinese afhaalrestaurants geprobeerd, maar komen terug bij Fong Shou. Ik ken het niet van de vorige eigenaars, maar deze eigenaars zijn heel vriendelijk. En het eten is heerlijk! Wij komen zeker vaker eten afhalen!

27. Adriaan

28. Marian, namens koor

Ter gelegenheid van een jubileum zouden we met ons koortje (15 personen) gaan eten. Een koorlid had goede ervaring met de Croyse Hoeve, dus daar gereserveerd. Ontvangst was prima, we zaten in een apart zaaltje, ook goed. Helaas duurde het allemaal erg lang, zat er veel verschil in de grootte van de gerechten en liepen wat andere dingen niet lekker. Zowel het koorlid dat het restaurant had aanbevolen als degene die gereserveerd had, hebben daarover contact gezocht en de teleurstelling uitgesproken. Tot onze verrassing werd dit heel klantvriendelijk opgepakt en mochten we nog een keer terug komen dineren, waarbij alleen de drank voor onze rekening zou zijn.
    Vanavond terug geweest en ondanks de drukte vanwege vaderdag en prachtig zomerweer, was de bediening op tijd, correct en vriendelijk en we hebben allemaal heerlijke gegeten. We hebben het idee dat er ook wat gedaan is met onze feedback. Wij kunnen Croyse Hoeve in ieder geval van harte aanbevelen!

29. Gisteren op de mooie zonnige hemelvaartsdag een heerlijke carpacciosalade gehad. Ik heb nog nooit zo'n grote en uitgebreide carpacciosalade gezien!
    Zelfs op zo'n drukke hectische dag word je super goed en vriendelijk geholpen. De sfeer onderling is zeer ontspannen!

Hier zal ik vaak te vinden zijn!

30. Joke Lanen

Gezellig, lekker en gezorgd voor rustig hoekje!