Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aarle-Rixtel verdeeld zijn.

1. Laatste tijd wat duurder geworden… maar dan nog… voor dat geld heerlijk gegeten.
    Bediening is super… de lokatie chique… en genoeg ruimte. Geen volgepropte tent waar je bijna bij elkaar op schoot zit.

2. Onze tweede kerstdag is op een teleurstelling uitgelopen.
    Het nieuwe concept "proeverij" is niet goed doordacht en uitgevoerd. Het eten wordt geserveerd in kleine pannetjes waaruit je zelf je portie moet scheppen. Met een groot gezelschap zeer onhandig om steeds te vragen wie wat heeft besteld om daarna de juiste hoeveelheid te kunnen opscheppen. Ook is deze wijze van serveren voor sommige gerechten gewoonweg niet geschikt; de carpaccio voor 3 personen ligt bv in 3 proppen op een schaaltje. Om 17.45Uur gingen we aan tafel, om 20.40Uur werd het hoofdgerecht pas geserveerd, keuken werkt zeer traag en onzorgvuldig. Op de vraag geen vijgen in alcohol te serveren bij de kwarktaart van onze 10-jarige dochter, lagen deze uiteindelijk toch op haar bord. Chocolademousse en gele room hadden een boterachtige consistentie en was klonterig. Bediening is uitermate vriendelijk, maar kan niet op tegen de vele klachten van klanten veroorzaakt door keuken en management. Jammer, want wij kwamen altijd graag bij de Croyse Hoeve, nu komen wij er nooit meer.

2,8
  3. Sandra Broekx

4. Tweede Kerstdag hier gegeten en het was fantastisch!! De tafels waren mooi gedekt en het eten was een ware smaakexplosie. Ook het personeel was erg vriendelijk en werkte enorm hard. Bedankt voor deze geweldige avond en tot een volgende keer Chalet Couvert!

5. J.M. Broekx

De "smaak" van Croy hebben we "geproefd", liflafjes van niets, het leek wel kliekjesdag (2e Kerstdag). Keuze nauwelijks te maken(,bijna met ruzie). Na anderhalfuur pas de voorgerechten
    op tafel, na drie uur pas het zogenaamd hoofdgerecht. Het bleken ook weer liflafjes te zijn.
    Ook het nagerecht, met name het ijs, leek nergens op.
    We wilden geen ruzie maar zouden weggelopen zijn.

6. De cijfers van mijn recensie van 18-12.2017 zijn gebaseerd op het nieuwe concept ,,Proeflokaal"
    Afgelopen zondag gebruikt gemaakt van het 3 gangen keuze menu: Prima!! Klein kritiek puntje: de bediening.

7. Helaas was ons het nieuwe concept niet goed bevallen, duurde erg lang [3,5 uur] en is prijzig, omdat steeds 2 pers. hetzelfde moesten bestellen werd je gedwongen om gerechtjes te bestellen die je normaal niet zou nemen.
    Maar: gelukkig is het drie gangenmenu wel geweldig, gisteren avond weer heerlijk gegeten als vanouds, nu gaan we weer regelmatig langs komen.

4,7
  8. Monique Rooijakkers

We hebben genoten van het eten en drinken. De bediening was erg aardig… maar van het bedienen zelf hadden sommige geen kaas gegeten om het zo maar te zeggen… erg onervaren.

9. Uitstekende sfeer en service. Prijs kwaliteit niks te klagen.
    Eten is prima, echter is de keuze al enkele jaren hetzelfde en beperkt.

10. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Miriam vergossen

Super lekker eten fijn personeel 😉

11. Veel te duur wat je krijgt, en gewoon niet lekker, maar daarvoor kregen we wel een gratis consumptie.

Mij krijgen ze er niet meer heen. Vroeger was het een stuk beter.

12. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Het was een erg gezellige en lekkere avond. Voor herhaling vatbaar.

13. Super lekker gegeten. We hebben de proeverij gekozen. Er werd netjes rekening gehouden met dingen die je wel of niet lust. Meer dan genoeg gerechten kunnen proberen. Zeker een aanrader!

14. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Marco vd M.

De Mihoen met rode vlees is heerlijk. Het vlees had een heerlijke zoete smaak, geen idee hoe het heet.
    De pikante kip was lekker niet te pittig precies goed. Voor herhaling vatbaar, bedankt!

15. Carien van Ool

Supergezellig ervaring : met 6 personen een heerlijke stroom van gerechtjes waarin alle di- eetwensen van ieder geheel tegemoet zijn gekomen! Vriendelijke en bekwame bediening en zeker onvermoed ook een aanrader voor veganisten en vegetaristen! Goed voor een ongedwongen avond uit in een leuke ambiance. Eerlijke, Biologische en streekproducten inclusief eigen gebrouwen bier voor de liefhebber !!! Ik zeg doen!!!!💕

16. Hier sinds een lange tijd weer eens gegeten

We gingen voor a la carte, en namen als wijn een Chardonnay van Terre di Chieti uit Italië, deze namen wij op voorhand omdat wij beide voor vis wilde gaan, het was een goede keuze achteraf.

Eerst kwam er een mandje heerlijk brood, was nog warm en heerlijk luchtig. Als voorgerecht nam mijn vrouw Tonijn met een geroosterde zeewiersalade, mooi gerecht, jammer dat het een klein gerecht was, had iets meer mogen zijn. Wel lekker.

Ik had de langzaam gegaarde buikspek gelakt met soja en gamba’s, heerlijk gerecht en ook een mooi portie.

Het hoofdgerecht was voor beide Catch of the day, oftewel mixed grill van vis, heerlijk vier soorten vis met groente en mooie frietjes en aardappelen, de vis was een mooi stuk Zeewolf, zeebaars, schol en hele mooie mosselen, ik ben zelf geen liefhebber van mosselen maar deze heb ik met plezier gegeten, hierbij waren mooie groenten en een mooie apart in een kom saus.

Voor een nagerecht hadden wij beide geen zin (zaten vol) maar wel een koffie, het was een lekker etentje.

Jammer van de zachte lage stoelen, ik heb namelijk veel last van mijn rug, maar het eten was zeer goed.

17. Wat een geweldig nieuw concept: Proeflokaal Croy! Samen met 2 zakenrelaties een avond culinair verwend! Warm ontvangst, gezellige tafel in een sfeervolle omgeving. Over het eten: zeer smaakvol, mooi en verzorgd opgediend en ruim voldoende. Van elk gerecht wisten we precies waar het vandaan kwam en wie de producent was. Grote klasse Proeflokaal Croy. Voor iedereen die culinair verrast wil worden een absolute aanrader!

18. Veel over gehoord. Uiteindelijk tegenvaller: soort van moderne 'vreetvilla' waar het gigantisch rumoerig is. Personeel deed het goed. Eten was middelmatig. Je weet eigenlijk niet wat je eet omdat de herkomst niet wordt verteld. Het dieptepunt van de avond was het dessertbuffet: lange wachtrijen tot 20 minuten was toch wel een domper.
    Chalet Couvert: leuk opgezet, veel te druk en eten was gemiddeld. Prijs/ kwaliteit staan niet in verhouding.

19. Danjel Kuipers

We hebben genoten van onze avond! Heerlijk gegeten en een super bediening!!!

20. Anke Vliegenberg

We hebben onze familiedag gevierd: OudHollandse spelen gedaan en een bbq gehad. Wat een leuke plek! Heerlijk eten, erg gastvrij. Kortom: een aanrader!

21. Het eten is top. De service is top. En hoe het eten wordt opgediend is ook gezellig.
    Maar wat een lawaai.

22. Eten en drinken is top! Service en sfeer zijn net geen tien. Door kleine afwijkingen in t opmaken van de borden, zelfde gerecht niet de zelfde opmaak. Soms rumoerig.

23. Marieke van der Lugt

Proeflokaal Croy is een bijzonder restaurant. Klanten waren een voetbalwedstrijd op hun smartphone aan het volgen. Het personeel vroeg niet of ze het geluid uit wilden zetten of oortjes in. De mensen die ernaast zaten hadden blijkbaar geen zin om met stadiongeluiden te eten en vroegen om een ander tafeltje. Die kregen ze ook i.p.v. dat het personeel de mensen vraagt om het geluid uit te zetten. Waarom gebruikt Croy dit niet als marketinginstrument: "Als je eet bij Croy hoef je je favoriete programma, sportuitzending of muziek niet te missen. Die zet je gewoon aan." Croy is echt een uniek restaurant.

24. Joke en Petro

We hebben lekker gegeten (Dorado forel) recept van de kok.
    Heerlijk. Goede uitleg er bij.
    Er is bij jullie en ontspannen en gemoedelijk sfeertje.
    Daar houden wij van.

25. Frank en Tim

We hebben een erg gezellige avond gehad na een lekker rondje golfen. Het eten was erg lekker en de dame die ons bediende maakte het erg gezellig.
    Top, komen graag nog een keer terug.
    Frank en Tim

26. Heerlijk gegeten bij het nieuwe Croy.
    Geweldig verrassend. Hebben heerlijk genoten van de gerechten die ons werden voorgeschoteld.
    Leuk avond tafelen gehad.
    Ook leuk de verhaaltjes van der herkomst producten. Wij komen zeker terug.
    Ga zo door.

Hanny.

27. Manon van Lierop

Mijn vader, moeder, vriend en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Service was top en het eten was heerlijk. Zelfs mijn vader was er erg over te spreken en kon niet stoppen met er over praten. En dat doet hij niet zo snel! De sfeer is goed en alles ziet er netjes en schoon uit. Genoeg keuze uit gerechten. Alles bij elkaar was het een fantastische avond!

28. Wij zijn gisteren voor het eerst bij D'en Heikant wezen eten. Ik zelf een heerlijk vegetarisch gerecht en mijn vriend en pa een grote pan met mosselen. Het was heerlijk, zeer goede service en bediening, heel vriendelijk en klantgericht.
    Bij het afrekenen was ik verbaasd over de eindprijs, deze was veel lager dan ik zou verwachten. Zeer zeker een aanrader om eens een bezoekje te brengen!

29. Gisteren heerlijke avond gehad bij Stout. Tafel was als verrassing romantisch gedekt in reactie op mijn reserveringsmail, heel attent! We aten het viergangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De dame die ons bediende was zeer vriendelijk en wist heel veel te vertellen over wijnen en eten. Die wijn en eten was perfect op elkaar afgestemd en bovendien heerlijk. De kok maakt er echt werk van. De tijd tussen de gangen werd geheel afgestemd met ons. Bij het desert dronk ik nog een huisgemaakte ''port'' uit Aarle-Rixtel, heel lekker. En als kers op de taart Peize koffie na het eten ☺
    Tien met een griffel!

30. Heel lekker gegeten. Verrassingsmenu was heerlijk. Gezellige sfeer en heel attente medewerkers. Vanmiddag hebben we een feestje hier, dat wordt vast net zo gezellig en goed.