Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aarle-Rixtel verdeeld zijn.

1. Wij eten al jaren in diverse samenstellingen bij diverse Croyse Hoeve restaurants. Omdat er ruime keus is en er af en toe wijzigingen plaatsvinden in het menu verveelt het niet en blijft het voor iedereen een feest. De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij, en alle vrienden/familie, helemaal oké.

2. Gisteravond heerlijk gegeten op het terras van de brabantse kluis. De serveerster was vlot en vriendelijk. Ook het eten viel bij ons goed in de smaak. Wij komen zeker terug.

3. Gisteren heerlijk gegeten (tapas). Vriendelijke sfeer, goede bediening. Top, komen graag weer keer terug :-)

4. Juliette

Al jaren hier gekomen was altijd goed, maar mijn laatste ervaring was erg slecht! En dan nog wel op zaterdag als je gewoon het volle pond betaald. We hadden een klein varkenshaasje gekregen zonder smaak, met daarover heen een dunne champignon roomsaus. Totaal smakeloos en niet een schaaltje groente apart erbij, nee gewoon wat groente op je bord erbij gedonderd gekregen. Was veel te duur voor hetgeen wat we kregen. Helaas hier komen we niet meer, jullie moesten je schamen om zo krenterig te zijn op zaterdag.

5. Zijn er geweest. Keurige nette zaak. Maar de friet is niet te eten, geur nog smaak aan. Bij navraag of dit verse friet was en of ze zelf de aardappels sneden en voorbakte kwam er een twijfelend antwoord dat ze dat niet deden, maar dat ze dagelijks de frites vers binnen kregen. Mijn inziens volksverlakerij door te zeggen dat je verse frites verkoopt. Ze mogen niet in de top 100 voorkomen. Ik ga er nooit meer heen!

6. lekkerbek

Heerlijk gegeten. Ze hebben nu ook tappas wat ik ook een echte aanrader vindt. Alles even lekker en zoals het hoort in Brabant: gezellige sfeer, vriendelijke en gastvrije bediening.
    Kortom een aanrader als je van lekker eten houdt en van een goede sfeer.

7. Lizet.scheepers

Geweldig, voor herhaling vatbaar. Gisteren met 11 personen geweest, allemaal vinden ze het geweldig. Komen beslist terug.

8. Frank

We gaan hier wel eens meer naar toe om koffie of een drankje te drinken, echter we zijn onlangs wezen lunchen met 6 personen. Ik word er niet blij van. We moesten vrij lang wachten voordat er eens iemand kwam om de drank op te nemen. En dan nog langer wachten voordat de bestelling eens uitgeserveerd werd. Kan en mag niet.
    Laat ik over de lunch kort zijn. Dure rommel en ik ga er ook geen woorden over vuil maken, maar ik denk dat men snel eens de klanten iets goeds moet gaan serveren. Voor een borreltje met een bitterballetje kan je er leuk terecht en voor een kopje koffie ook, maar ga niet verder. Dat wordt dan een deceptie

9. Conny

Al jaren vaak geweest. Je moet voor dat geld niet echt culinairs iets verwachten. De entourage is heel gezellig, ook buiten met mooi weer. Laatste keer werden we in een hoekje geduwd en waren ze ons vergeten, want andere mensen na ons werden eerder bediend en hebben we 40 minuten op onze eerste bestelling voor het drankje moeten wachten. Mijn man vroeg ook voor een andere plek en die hebben we ook gekregen. Daarna ging het beter.

10. Brouwers

Afgelopen zaterdag op het terras gezeten en genoten van een overheerlijke lunch in het zonnetje. De salade carpaccio is echt een aanrader. De bediening was snel, vriendelijk en nam ondanks dat ze het druk had voldoende tijd voor je.

11. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

P.v.d.Linden

12. Jan Wagelmans

Afgelopen zaterdag 26 april hebben mijn vrouw en ik een diner gereserveerd voor ons, de kinderen en kleinkinderen ter ere van ons 40-jarig huwelijksjubileum. De bediening was goed en de serveerster Marieke was vriendelijk. Vrij vlug werd de menukaart gebracht en gevraagd wat we wilden drinken. Het eten was lekker en werd tegelijk geserveerd voor vijf volwassenen en vijf kinderen. Tussen de gerechten door was er tijd voor de kinderen om buiten te spelen en voor de volwassenen om te roken. De kinderen en volwassenen hebben genoten van het diner en hebben 'n paar heerlijke uren doorgebracht.

13. Wij gaan hier regelmatig eten op maandag, is dan spotgoedkoop. Eten is lekker, maar niet onwijs culinair. Maar ach...voor die prijs totaal niet slecht. Croy bier is erg lekker. Bediening is goed. Alleen erg druk altijd en dat doet de sfeer niet ten goede. Wel een mooie entourage.

14. Heerlijk gegeten, alles was perfect, lekker warm en goed gaar.
    En marlijn en het andere personeel is vriendelijk en goede bediening.
    Gaan regelmatig eten, super.

15. Bertus van Beek

Na een wandeling van 1,5 uur door Aarle-rixtel en omgeving, wat zeker de moeite waard is, zijn bij de Croyse hoeve belandt wat we ook wilden. Croy kenden we van de goffert maar we wilden kennis maken met de oorsprong dus zijn we 72 km. gereden om er te komen.

De ontvangst was hartelijk we waren te vroeg voor de keuken, maar hebben op het terras een wijntje gedronken. Toen de keuken open was werden we keurig gewaarschuwd en naar de tafel geleid.

Het eten was voortreffelijk, beenhammetje waarvan het vlees van het botje viel, nijlbaars was ook prima. Jan, je hebt een geweldig team met fantastische mensen.

Heiderose en Bertus van Beek

16. bert

Zeer slechte ontvangst, kind onvriendelijk restaurant, verkeerde drankjes gebracht.

17. Je kunt via online reserveren niks aangeven als je bijvoorbeeld met rolstoel komt. Gevolg een tafel waarbij je alles blokkeert.
    Zeer kind onvriendelijk in tegenstelling tot andere croy restaurants. Het eten is soms heet en een hap verder lauw warm. Gezien de situatie bij ontvangst niks meer over durven zeggen..
    Eens maar nooit meer, ga wel naar een andere croy.

4,3
  18. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Bediening was snel, vriendelijk en grappig. Ook de gasten die wij uitgenodigd hadden hebben genoten van de avond. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

19. Mooie, goede en sfeervolle zaak. En fantastische bediening.

20. De bediening is zeer traag. Pas na 15 minuten kwam men de drank opnemen. Bij een tweede bestelling werd de helft vergeten. Voor een derde bestelling zijn we zelf naar de bar gelopen om te bestellen. Na het bestellen duurde het ook minstens 10 minuten voor we het drankje hadden. We hebben met zessen gegeten. Iedereen was zeer ontevreden over het eten. Het was smakeloos en te duur voor hetgeen je krijgt.

De frietjes waren lekker, maar dan kunnen we net zo goed naar de snackbar gaan. Wij eten hier nooit meer!

2,4
  21. Wij komen al vele jaren bij de Croyse hoeve en het bevalt ons nog steeds heel erg goed. Door mijn regelmatig verblijf in het buitenland kan ik best goed vergelijken en daar steekt de keuken van Croyse Hoeve zeker niet slecht bij af. Er is een gebalanceerde keuze in de menu's, voor elk wat wils, en de kwaliteit is zeker goed te noemen. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker ruim voldoende. Ik ben er vorige week met een grote groep geweest (27 mensen) en die hebben allemaal heerlijk gegeten. Het enige foutje was een vergissing van een serveerster waardoor we erg lang moesten wachten op het voorgerecht, maar dat werd spontaan goedgemaakt met een aangeboden koffie voor iedereen aan het eind van de maaltijd en het langer openhouden van de bar zodat we nog wat konden naborrelen. Gisteren ben ik er weer geweest, nu met een kleine groep (8 mensen), en nu was er een probleem met een van de hoofdgerechten (Nijlbaars) die niet gaar was. Dit was de eerste keer dat ik een klacht over de kwaliteit van het eten had. De visgerechten (3x) zijn meteen terug naar de keuken gegaan en de mensen konden een ander gerecht kiezen als men dat wilde, ik bleef bij de Nijlbaars, en die was daarna wel heerlijk. Het probleem was direct en heel goed aangepakt door de bediening, zodat ook deze 3 mensen zonder echte vertraging hun hoofdgerecht kregen. Overigens heb ik de bediening al die jaren dat ik er kom gewoon heel erg prettig gevonden. Men is heel vriendelijk en behulpzaam, niet afstandelijk en zeer open voor kommentaar of (zoals gisteren en vorige week) klachten. Wat echt heel bijzonder was, de manager is aan tafel haar verontschuldigingen komen aanbieden voor dit probleem met de vis, én het feit dat er de vorige keer (waar ze toen zelf niet bij aanwezig was!) een probleempje was en bood ond het gehele etentje inclusief de drankjes aan. Wij hoefden niets te betalen!! Kom daar nog maar eens om als je ergen anders voor €40,- p.p. gegeten hebt en je hebt een klacht! Je mag al blij zijn als er dan een excuus af kan. Voor mij is en blijft de Croyse Hoeve een heerlijk restaurant in en met een geweldige ambiance waar ik zeker blijf komen!

22. Het viel ons zeer tegen, de bediening is slecht. Steeds lang wachten tot ze in de gaten kregen dat we iets wilde drinken. Na betalen vd rekening het restaurant verlaten zonder een fatsoenlijke groet. Eten matig, harde kruidenboter, kei harde brownie. Te duur voor hetgene wat je krijgt. Jammer, want de lunch was ooit prima.

2,4
  23. Slechte ervaring, totaal niet kindvriendelijk. We werden tot twee keer toe, niet tactisch, aangesproken op het " luidruchtig gedrag" van onze kleinkinderen. Kinderen huilen nu eenmaal weleens. In plaats daarvan hadden ze ons misschien ergens anders neer moeten zetten of de klagers (van een tafel) moeten verplaatsen. Het begon al bij binnenkomst. We wilden gebruik maken van een actie (6 personen voor euro 12,95 pp op een dinsdag) en we hadden ook nog een jarige onder ons die normaal gesproken een gratis maaltijd mag nuttigen. Echter ging dat feest niet door, want volgens de serveerster was dat een actie op een actie en dat kon niet. Ik heb nadien nog de aanbieding erop nagekeken maar ik kon nergens iets daarover vinden. Onlangs heb ik hun nog een mailadres gevraagd waarmee ik mijn ongenoegen graag zou willen uiten. Echter heb ik daar tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Ook het eten is matig en als je de supplementen besteld, ben je echt niet goedkoop uit, derhalve vind ik de prijs/prestatie verhouding zeer matig. Een ding moet ik ze wel nageven: ze tappen een goed biertje (eigen brouwerij). Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.

24. Ron Elleman

Erg lekker gegeten tijdens wild/wijn arrangement , voor één van onze tafelgenoten werd een uitzondering gemaakt, deze kon gewoon á la carte eten, leuke uitleg over de diverse wildsoorten en de wijnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ga zo door...!

25. van zutphen

De high tea van de croyse hoeve is van een uiterst belabberde kwaliteit. Maar ten eerste hadden wij vieze thee-kopjes. De soep was lauw, mini quiches en saucijzenbroodjes waren ook lauw tot koud. De Bonbons waren niet te eten, helemaal wit uitgeslagen en je kon proeven dat het oude waren. Het gebak kwam volgens ons uit de diepvries, maar het ergste was nog wel dat de spinnenwebben aan de etagieres zaten. Het personeel vroeg alleen of de soep gesmaakt had,. Het leek wel of ze zelf wisten dat de rest niet veel was.

Voor ons nooit meer naar de croyse hoeve

26. Fam van den Eijk

Hele goede ervaring, we gaan zeker terug. Personeel vriendelijk, eten warm en goed. Goede sfeer. Ga zo door.

27. Fam. Van Kol Konings

Met vieren gegeten. Heerlijk. Vriendelijk personeel, geven je absoluut een welkom gevoel. Het seizoenmenu was geweldig, de hazepeper verrukkelijk en de biefstuk perfect gebakken. Gezellige ambiance in de Buitenkamer, kortom heerlijk genoten. Hebben er eerder in de middag geluncht en was toen ook erg goed, kortom: voor herhaling vatbaar.

28. PCEM Jansen

Het nieuwe wildmenu. Haas gegeten, filet heerlijk mals en ook de hazenpeper was zalig. Chocoladetoetje om je vingers bij af te likken. Altijd een vers broodje met lekkere Guernsey boter. Al een paar keer teruggeweest. Zeer de moeite waard. Ook de bitterballen zijn niet te versmaden. Goede wijn.

29. De lokatie is geweldig! Daar heb ik niets op aan te merken! Heb hier geregeld gegeten maar het eten smaakt er echt niet lekker meer. Het eten daarentegen is meer kwantiteit dan kwaliteit!
    Voorgerecht salade "Madeleine" is niet meer wat het geweest is, pijnboompitten zijn vervangen door 4 stroken spek, met een nietszeggend flauw sausje!
    Hoofdgerecht varkenshaas was ook flauwtjes, de friet was niet zo geweldig en ik vond het schaaltje rauwkost waar de saus onder dreef niet echt smakelijk eruit zien, secu niet echt representatief!
    Bediening is sloom en voor de zoveelste keer worden de kinderen als laatste bediend, wat ik uitermate betreur. Vorige keer waren ze een van de kinderen zelfs vergeten. Jammer van de lokatie, die is top! Als je hier gaat eten dan vraag je je wel af waar de gemiddelde mens tevreden mee is met zo'n slecht eten!

5,5
  30. Robert Frissen

We hebben gisteren gegeten en genoten van alles.
    Heerlijk gegeten. Het menu voor de prijs van 23,95 is gewoon af en voldoende. De locatie is gezellig en de bediening verdient echt een pluim.
    Tot ziens!