Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aarle-Rixtel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Miriam vergossen

Super lekker eten fijn personeel 😉

Veel te duur wat je krijgt, en gewoon niet lekker, maar daarvoor kregen we wel een gratis consumptie.

Mij krijgen ze er niet meer heen. Vroeger was het een stuk beter.

3. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Het was een erg gezellige en lekkere avond. Voor herhaling vatbaar.

Super lekker gegeten. We hebben de proeverij gekozen. Er werd netjes rekening gehouden met dingen die je wel of niet lust. Meer dan genoeg gerechten kunnen proberen. Zeker een aanrader!

5. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

De Mihoen met rode vlees is heerlijk. Het vlees had een heerlijke zoete smaak, geen idee hoe het heet.
    De pikante kip was lekker niet te pittig precies goed. Voor herhaling vatbaar, bedankt!

Carien van Ool

Supergezellig ervaring : met 6 personen een heerlijke stroom van gerechtjes waarin alle di- eetwensen van ieder geheel tegemoet zijn gekomen! Vriendelijke en bekwame bediening en zeker onvermoed ook een aanrader voor veganisten en vegetaristen! Goed voor een ongedwongen avond uit in een leuke ambiance. Eerlijke, Biologische en streekproducten inclusief eigen gebrouwen bier voor de liefhebber !!! Ik zeg doen!!!!💕

Hier sinds een lange tijd weer eens gegeten

We gingen voor a la carte, en namen als wijn een Chardonnay van Terre di Chieti uit Italië, deze namen wij op voorhand omdat wij beide voor vis wilde gaan, het was een goede keuze achteraf.

Eerst kwam er een mandje heerlijk brood, was nog warm en heerlijk luchtig. Als voorgerecht nam mijn vrouw Tonijn met een geroosterde zeewiersalade, mooi gerecht, jammer dat het een klein gerecht was, had iets meer mogen zijn. Wel lekker.

Ik had de langzaam gegaarde buikspek gelakt met soja en gamba’s, heerlijk gerecht en ook een mooi portie.

Het hoofdgerecht was voor beide Catch of the day, oftewel mixed grill van vis, heerlijk vier soorten vis met groente en mooie frietjes en aardappelen, de vis was een mooi stuk Zeewolf, zeebaars, schol en hele mooie mosselen, ik ben zelf geen liefhebber van mosselen maar deze heb ik met plezier gegeten, hierbij waren mooie groenten en een mooie apart in een kom saus.

Voor een nagerecht hadden wij beide geen zin (zaten vol) maar wel een koffie, het was een lekker etentje.

Jammer van de zachte lage stoelen, ik heb namelijk veel last van mijn rug, maar het eten was zeer goed.

Wat een geweldig nieuw concept: Proeflokaal Croy! Samen met 2 zakenrelaties een avond culinair verwend! Warm ontvangst, gezellige tafel in een sfeervolle omgeving. Over het eten: zeer smaakvol, mooi en verzorgd opgediend en ruim voldoende. Van elk gerecht wisten we precies waar het vandaan kwam en wie de producent was. Grote klasse Proeflokaal Croy. Voor iedereen die culinair verrast wil worden een absolute aanrader!

Veel over gehoord. Uiteindelijk tegenvaller: soort van moderne 'vreetvilla' waar het gigantisch rumoerig is. Personeel deed het goed. Eten was middelmatig. Je weet eigenlijk niet wat je eet omdat de herkomst niet wordt verteld. Het dieptepunt van de avond was het dessertbuffet: lange wachtrijen tot 20 minuten was toch wel een domper.
    Chalet Couvert: leuk opgezet, veel te druk en eten was gemiddeld. Prijs/ kwaliteit staan niet in verhouding.

Danjel Kuipers

We hebben genoten van onze avond! Heerlijk gegeten en een super bediening!!!

Anke Vliegenberg

We hebben onze familiedag gevierd: OudHollandse spelen gedaan en een bbq gehad. Wat een leuke plek! Heerlijk eten, erg gastvrij. Kortom: een aanrader!

Het eten is top. De service is top. En hoe het eten wordt opgediend is ook gezellig.
    Maar wat een lawaai.

Eten en drinken is top! Service en sfeer zijn net geen tien. Door kleine afwijkingen in t opmaken van de borden, zelfde gerecht niet de zelfde opmaak. Soms rumoerig.

Marieke van der Lugt

Proeflokaal Croy is een bijzonder restaurant. Klanten waren een voetbalwedstrijd op hun smartphone aan het volgen. Het personeel vroeg niet of ze het geluid uit wilden zetten of oortjes in. De mensen die ernaast zaten hadden blijkbaar geen zin om met stadiongeluiden te eten en vroegen om een ander tafeltje. Die kregen ze ook i.p.v. dat het personeel de mensen vraagt om het geluid uit te zetten. Waarom gebruikt Croy dit niet als marketinginstrument: "Als je eet bij Croy hoef je je favoriete programma, sportuitzending of muziek niet te missen. Die zet je gewoon aan." Croy is echt een uniek restaurant.

Joke en Petro

We hebben lekker gegeten (Dorado forel) recept van de kok.
    Heerlijk. Goede uitleg er bij.
    Er is bij jullie en ontspannen en gemoedelijk sfeertje.
    Daar houden wij van.

Frank en Tim

We hebben een erg gezellige avond gehad na een lekker rondje golfen. Het eten was erg lekker en de dame die ons bediende maakte het erg gezellig.
    Top, komen graag nog een keer terug.
    Frank en Tim

Heerlijk gegeten bij het nieuwe Croy.
    Geweldig verrassend. Hebben heerlijk genoten van de gerechten die ons werden voorgeschoteld.
    Leuk avond tafelen gehad.
    Ook leuk de verhaaltjes van der herkomst producten. Wij komen zeker terug.
    Ga zo door.

Hanny.

Manon van Lierop

Mijn vader, moeder, vriend en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Service was top en het eten was heerlijk. Zelfs mijn vader was er erg over te spreken en kon niet stoppen met er over praten. En dat doet hij niet zo snel! De sfeer is goed en alles ziet er netjes en schoon uit. Genoeg keuze uit gerechten. Alles bij elkaar was het een fantastische avond!

Wij zijn gisteren voor het eerst bij D'en Heikant wezen eten. Ik zelf een heerlijk vegetarisch gerecht en mijn vriend en pa een grote pan met mosselen. Het was heerlijk, zeer goede service en bediening, heel vriendelijk en klantgericht.
    Bij het afrekenen was ik verbaasd over de eindprijs, deze was veel lager dan ik zou verwachten. Zeer zeker een aanrader om eens een bezoekje te brengen!

Gisteren heerlijke avond gehad bij Stout. Tafel was als verrassing romantisch gedekt in reactie op mijn reserveringsmail, heel attent! We aten het viergangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De dame die ons bediende was zeer vriendelijk en wist heel veel te vertellen over wijnen en eten. Die wijn en eten was perfect op elkaar afgestemd en bovendien heerlijk. De kok maakt er echt werk van. De tijd tussen de gangen werd geheel afgestemd met ons. Bij het desert dronk ik nog een huisgemaakte ''port'' uit Aarle-Rixtel, heel lekker. En als kers op de taart Peize koffie na het eten ☺
    Tien met een griffel!

Heel lekker gegeten. Verrassingsmenu was heerlijk. Gezellige sfeer en heel attente medewerkers. Vanmiddag hebben we een feestje hier, dat wordt vast net zo gezellig en goed.

Heerlijk gegeten en geslapen in De Brabantse Kluis.
    Bediening goed, vriendelijk en behulpzaam.
    Leuke bijkomstigheid de koeien en kalfjes knuffelen met de kinderen of een rustige wandeling in de kloostertuin.

Els de Ruiter

3 gangen menu genomen. Alles klopt eigenlijk. De bediening was vriendelijk en erg alert. Sfeer is leuk. Eten lekker, goede porties en verzorging van de tafel en opmaak van het bord was uitstekend. En dit alles voor een bijzonder redelijke prijs.

Marij van moorsel

Wij hebben er al een paar keer gegeten, het was alle keren dat wij daar gegeten hebben SUPER. Het nieuwe concept is zeer goed. Je kunt er ook alleen een vis plank bestellen (ik eet alleen vis ) dat was geweldig, het fijne van dit alles is dat je de het de hele avond over het lekkere eten hebt. Morgen avond gaan we er weer heerlijk uit eten.
    Ps het personeel doet het allemaal super ga zo door.

Fam Foolen

Wij zijn met 2 personen naar de Croyse Hoeve in Aerle Rixtel geweest op donderdag 10 augustus om te proeven van het nieuwe concept.
    We werden hartelijk ontvangen door het personeel wat zeer vriendelijk en gastvrij is nadat we drinken hadden besteld en gekregen werd ons uitgelegd wat het nieuwe concept inhield en nadat dit door het personeel duidelijk te zijn uitgelegd besloten we te gaan voor het 3 gangen menu.
    Er werd eerst een bolletje brood op tafel neer gezet gevuld met kruidenkaas wat heerlijk smaakte daarna kwam het voorgerecht 6 verschillende gerechten op een plank dit was in ieder geval heerlijk en mooi opgemaakt na een tijd kwam het hoofdgerecht bestaande ook uit 6 gerechten op een plank dit zag er zeer goed uit ook mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk alles was goed klaar gemaakt en lekker gekruid en als nagerecht kregen we 3 toetjes deze waren heerlijk en af al met al heerlijk gegeten in een rustige omgeving met nogmaals zeer vriendelijk personeel we waren er om 18.30 Uur en om 211.00 Uur stonden we pas weer buiten het ging allemaal op een rustige manier en daarom krijgt de Croyse Hoeve van ons een dikke 10 en terecht.
    PS het personeel stond niet iedere keer aan tafel om drinken op te nemen wij komen zeer zeker terug op korte termijn het is iets anders maar wel beter.
    Ga zo door.

Hier weer eens gegeten op zondag rond de avond, niet echt druk maar voldoende gasten.

Wij gingen voor een voor en hoofdgerecht met als het nog er bij ging een nagerecht.

Eerst een mandje (zak) met heerlijk brood en super lekker zachte kruidenboter.

Een fles heerlijke huiswijn, en bij het hoofdgerecht rode wijn

Het voor gerecht van mijn vrouw was,
    Gerookte ribeye met een salade van quinoa en bosui ,mooi en lekker gerecht volgens mijn vrouw.

Ik had de Flammkuchen met pulled pork met bbq saus en rode ui,ik had dit nog nooit gehad en vond het wat droog(vlees)maar de smaak was niet slecht volgende keer pak een andere Flamkuchen om te proberen.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw waren de Mosselen met witbier,de Mosselen waren zeer goed maar de ruik van het bier en vooral de Hop vond mijn vrouw minder

Ik nam de Bavette van Clare Valley ,dit is werkelijk een stuk super lekker doorregen vlees heerlijk mals en niet droog.

Hier bij super lekker frietjes en mayonaise.

Het nagerecht ging er niet meer in , maar wel een koffie.

De prijs/kwaliteit is gewoon super goed, dus tot een volgende keer

Karinde vos

Zeer enthousiaste ontvangst. Mooie inrichting. Goede presentatie. Helaas waren van de gerechtjes, uitgezonderd het dessert koud smakeloos vet. Echt niet lekker. Lange wachttijden. Wel vaak vragen of je nog iets wil drinken. Hoge prijzen wijn. Heel jammer. Had gehoopt dat het nieuwe concept een verbetering zou zijn.

W.Gommans

Gezellig eten en drinken, en bij mooi weer op het schitterende terras. Gezellig personeel en een goede gastvrouw. Zeer goede kok. Goede prijs kwaliteit verhouding.

De Croyse Hoeve heeft een nieuw concept dat ons vanavond zeer goed bevallen is. Aardige, professionele bediening en zeer goede gerechten. Zelfs de honden kregen wat lekkers en een persoonlijk praatje met de eigenaar maakte het een zeer geslaagde avond. Zou het graag aanbevelen!

30. Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Afgelopen week voor de eerste keer hier gegeten. Dat was zeker een goede keus! De werknemers zijn erg vriendelijk en de uitstraling is warm en gezellig. De menukaart bestaat uit een ruime keuze gerechten. De smaak van de gerechten was uniek, en niet standaard zoals bij sommige restaurants. Ook de sauzen waren erg lekker. Zeker een aanrader.