Proeflokaal Croy | De Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel

1333501980 81
1419241023 72
1472003510 58
1485194132 54

1. Veel te duur wat je krijgt, en gewoon niet lekker, maar daarvoor kregen we wel een gratis consumptie.

Mij krijgen ze er niet meer heen. Vroeger was het een stuk beter.

2. Carien van Ool

Supergezellig ervaring : met 6 personen een heerlijke stroom van gerechtjes waarin alle di- eetwensen van ieder geheel tegemoet zijn gekomen! Vriendelijke en bekwame bediening en zeker onvermoed ook een aanrader voor veganisten en vegetaristen! Goed voor een ongedwongen avond uit in een leuke ambiance. Eerlijke, Biologische en streekproducten inclusief eigen gebrouwen bier voor de liefhebber !!! Ik zeg doen!!!!💕

3. Wat een geweldig nieuw concept: Proeflokaal Croy! Samen met 2 zakenrelaties een avond culinair verwend! Warm ontvangst, gezellige tafel in een sfeervolle omgeving. Over het eten: zeer smaakvol, mooi en verzorgd opgediend en ruim voldoende. Van elk gerecht wisten we precies waar het vandaan kwam en wie de producent was. Grote klasse Proeflokaal Croy. Voor iedereen die culinair verrast wil worden een absolute aanrader!

4. Marieke van der Lugt

Proeflokaal Croy is een bijzonder restaurant. Klanten waren een voetbalwedstrijd op hun smartphone aan het volgen. Het personeel vroeg niet of ze het geluid uit wilden zetten of oortjes in. De mensen die ernaast zaten hadden blijkbaar geen zin om met stadiongeluiden te eten en vroegen om een ander tafeltje. Die kregen ze ook i.p.v. dat het personeel de mensen vraagt om het geluid uit te zetten. Waarom gebruikt Croy dit niet als marketinginstrument: "Als je eet bij Croy hoef je je favoriete programma, sportuitzending of muziek niet te missen. Die zet je gewoon aan." Croy is echt een uniek restaurant.

5. Heerlijk gegeten bij het nieuwe Croy.
    Geweldig verrassend. Hebben heerlijk genoten van de gerechten die ons werden voorgeschoteld.
    Leuk avond tafelen gehad.
    Ook leuk de verhaaltjes van der herkomst producten. Wij komen zeker terug.
    Ga zo door.

Hanny.

6. Marij van moorsel

Wij hebben er al een paar keer gegeten, het was alle keren dat wij daar gegeten hebben SUPER. Het nieuwe concept is zeer goed. Je kunt er ook alleen een vis plank bestellen (ik eet alleen vis ) dat was geweldig, het fijne van dit alles is dat je de het de hele avond over het lekkere eten hebt. Morgen avond gaan we er weer heerlijk uit eten.
    Ps het personeel doet het allemaal super ga zo door.

7. Fam Foolen

Wij zijn met 2 personen naar de Croyse Hoeve in Aerle Rixtel geweest op donderdag 10 augustus om te proeven van het nieuwe concept.
    We werden hartelijk ontvangen door het personeel wat zeer vriendelijk en gastvrij is nadat we drinken hadden besteld en gekregen werd ons uitgelegd wat het nieuwe concept inhield en nadat dit door het personeel duidelijk te zijn uitgelegd besloten we te gaan voor het 3 gangen menu.
    Er werd eerst een bolletje brood op tafel neer gezet gevuld met kruidenkaas wat heerlijk smaakte daarna kwam het voorgerecht 6 verschillende gerechten op een plank dit was in ieder geval heerlijk en mooi opgemaakt na een tijd kwam het hoofdgerecht bestaande ook uit 6 gerechten op een plank dit zag er zeer goed uit ook mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk alles was goed klaar gemaakt en lekker gekruid en als nagerecht kregen we 3 toetjes deze waren heerlijk en af al met al heerlijk gegeten in een rustige omgeving met nogmaals zeer vriendelijk personeel we waren er om 18.30 Uur en om 211.00 Uur stonden we pas weer buiten het ging allemaal op een rustige manier en daarom krijgt de Croyse Hoeve van ons een dikke 10 en terecht.
    PS het personeel stond niet iedere keer aan tafel om drinken op te nemen wij komen zeer zeker terug op korte termijn het is iets anders maar wel beter.
    Ga zo door.

8. Karinde vos

Zeer enthousiaste ontvangst. Mooie inrichting. Goede presentatie. Helaas waren van de gerechtjes, uitgezonderd het dessert koud smakeloos vet. Echt niet lekker. Lange wachttijden. Wel vaak vragen of je nog iets wil drinken. Hoge prijzen wijn. Heel jammer. Had gehoopt dat het nieuwe concept een verbetering zou zijn.

9. De Croyse Hoeve heeft een nieuw concept dat ons vanavond zeer goed bevallen is. Aardige, professionele bediening en zeer goede gerechten. Zelfs de honden kregen wat lekkers en een persoonlijk praatje met de eigenaar maakte het een zeer geslaagde avond. Zou het graag aanbevelen!

10. Marian, namens koor

Ter gelegenheid van een jubileum zouden we met ons koortje (15 personen) gaan eten. Een koorlid had goede ervaring met de Croyse Hoeve, dus daar gereserveerd. Ontvangst was prima, we zaten in een apart zaaltje, ook goed. Helaas duurde het allemaal erg lang, zat er veel verschil in de grootte van de gerechten en liepen wat andere dingen niet lekker. Zowel het koorlid dat het restaurant had aanbevolen als degene die gereserveerd had, hebben daarover contact gezocht en de teleurstelling uitgesproken. Tot onze verrassing werd dit heel klantvriendelijk opgepakt en mochten we nog een keer terug komen dineren, waarbij alleen de drank voor onze rekening zou zijn.
    Vanavond terug geweest en ondanks de drukte vanwege vaderdag en prachtig zomerweer, was de bediening op tijd, correct en vriendelijk en we hebben allemaal heerlijke gegeten. We hebben het idee dat er ook wat gedaan is met onze feedback. Wij kunnen Croyse Hoeve in ieder geval van harte aanbevelen!

11. Rieky van den Elzen

Lekker gegeten met goede proporties. We misten de muziek toen er een toespraak werd gehouden waar we niet bij betrokken waren.

12. Eten was niet meer dan maagvulling. Koude diepvriesgroenten en lauwe soep. Heel jammer. Doordat de bediening erg chaotisch was, hing er een gejaagde sfeer en waren ze wat onvriendelijk. Volgens mij waren ze blij dat we weg waren. In vergelijking met een aantal jaren geleden is er weinig meer over van De Croyse hoeve. Jammer!

13. Ten eerste. Prijs / kwaliteit is goed.
    Vele mate beter dan elders in den bosch.
    Service was vriendelijk, maar wij hadden meteen aangegeven haast te hebben. Brood vergeten
    twee maal drank vergeten. Nagerecht duurde super lang, hebben we nog 2x gevraagd waar het bleef, omdat we haast hadden. Helaas konden we niet langer wachten.
    Bij het afrekenen gezegd dat we geen gebruik meer konden maken van het desseret.
    Werd er gezegd... Wat jammer, maar we hopen dat jullie toch nog een keer terug willen komen.
    Helemaal geen drankje vd rekening afgehaald of iets dergelijks. We moesten gewoon het volle pond betalen.

14. Beneden alle peil. Onvriendelijk personeel, totaal gebrek aan gastvrijheid. Eten smakeloos, vis veel te ver doorgegaard... kortom... Eens maar nooit meer.

15. Slechte service! Gisteren met mijn moeder en zus gegeten bij de Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel omdat mijn moeder jarig was. Toen het hoofdgerecht op tafel kwam waren we alle 3 aangenaam verrast want het zag er allemaal superlekker uit, tot ik 3 hapjes van mijn schnitzel op had en ik ineens zo'n vies stuk schnitzel in mijn mond had dat ik deze gewoon heb uit moeten spugen. De jongeman van de bediening kwam nadat mijn moeder en zus hun bordje leeg hadden vragen of het allemaal lekker was geweest, waarop ik antwoorde: "Nou als ik eerlijk ben niet, je ziet het, de schnitzel ligt er nog".. Er werd helemaal niets gedaan! Het enige wat er werd gezegd was; oh vervelend.. Ook nadat we naar de kassa gingen om af te rekenen werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop ik ook weer eerlijk aangaf dat het me heel erg tegengevallen was. Ook daar werd alleen gereageerd met: "Oh dat is vervelend, we zullen het doorgeven aan de keuken." Ik vond dit echt niet netjes zoals zij dit voor hun gevoel "oploste".. Hopelijk wordt er iets met deze review gedaan!

16. Molenaers

Eten is niet warm, taai vlees, kip nog ongaar, carpaccio nat... Hadden gasten uitgenodigd, schaamden ons dood. Eten terug gegeven, net zoals tafel naast ons! Nooit meer doen.

17. Wat een drama!

Met zijn 4e gaan eten bij de croyse hoeve.

Het eten was niet warm en veel slechter dan een paar jaar geleden. De groente is koud, slap en smaakloos. 2 van de 4 gerechten terug gezonden naar de keuken. De terug gekregen gerechten waren nauwelijks beter. Er zal ook weinig verbeting in komen. Het personeel lijkt recht van de basisschool te komen.

Voor ons nooit meer!

18. Uiteten met vrienden. Voorheen altijd goed maar nu tegenvaller. Alles van slechtere kwaliteit en slechtere bediening.

19. Op eerste paasdag daar gegeten. We hadden er allemaal zin in. Voorgaande keren was het altijd goed en het is een gezellige plek om naar toe te gaan.

Echter de eerste paasdag was een tegenvaller. Ontvangst was er eigenlijk niet. Personeel was nog druk bezig met van alles en nog wat. Er stond nog bijna niets klaar. In alle haast werd er vlug van alles op tafel gezet maar het zag er niet echt gezellig uit en al helemaal geen paassfeer of paasgerechten. Zelfs geen luxe brood en de kaas werd allemaal in grote stukken op tafel gezet en daar moest je dan maar een stuk af snijden.

Tot slot verheugden we ons op het toetje. En ja hoor, een bord met een omgekeerd kommetje bavarois en een toef slagroom. Dat was het.

Teleurgesteld gingen we naar huis.
    Voor ons geen Croyse hoeve meer. Heel jammer.

M..N..

20. Op eerste Paasdag zijn wij daar naartoe geweest om te brunchen. Wat was het slecht. Er was veel te weinig ruimte voor de mensen bij het buffet. De mensen die drinken wilden hebben moesten ook aansluiten bij het buffet. Dit wekte bij iedereen irritatie op doordat mensen tegen elkaar op botsen.

Er stond fabrieksbrood op tafel. Geen enkel streekproduct te vinden. Gehaktballetjes uit blik. Geen plakken kaas maar diverse stukken kaas op 1 bord gesmeten en maar kijken wat je ermee doet. Niet praktisch. Vis zat vol met graat etc etc. Aan tafel werd gezegd dat het toetje op een bord geserveerd zou worden en zou bestaan uit diverse lekkernijen. Wat kregen we uiteindelijk... een bordje met een stuk half bevroren chocolademousse van een rol afgesneden met een toefje slagroom. We vertelden dat er aan tafel iets heel anders gezegd werd. "Oh dat was een foutje zeiden ze". We voelden ons allemaal besodemieterd.

21. Komen al jaren bij de croij, soms wat beter, dan weer wat minder. Maar de laatste keer (01-03-2016) was het bar en boos. De carpaccio was tegen het vriespunt aan, niet op smaak en liet een nat bord achter. De biefstuk was erg slecht, na een keer snijden liep al het bloed er uit. Het hele bord onder het bloed en de biefstuk droog. De pepersaus vies van smaak. De viscurry had ook geen smaak, vis uit de diepvries. Toen we er iets van zeiden was het antwoord:"wat vervelend". Vraag dan niet of het gesmaakt heeft. Wat mij betreft was het croijbrood het enige pluspuntje. Na jaren hier regelmatig gegeten te hebben was dit de laatste keer, voor ons geen croij meer. Ik hoor steeds meer mensen klagen, dat is geen goed teken. Het blijft nog steeds druk, maar dat zal niet lang meer duren.

22. Wij hebben heel lekker gegeten. De reservering bij Eet.nu was super goed geregeld. Doen we volgende keer weer zo. En lekker stoofvlees en hachee mee naar huis genomen. Is zo lekker daar. Bij De Croyse Hoeve in Aarle Rixtel. Bevelen wij echt aan.

23. Veel uit de magnetron. Vroeger was 't beter.

24. Peter Bierens

Mooie oude hoeve, landelijk gelegen in het buitengebied. Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance, goede bediening, zeker een aanrader.

25. Afgelopen maandag heerlijk gegeten met z'n viertjes. Het ontvangst begon met een heerlijk vers geperst sapje uit het winkeltje, met appeltjes van eigen bodem! Chapeau voor de bediening, het was een gezellig avondje uit met heerlijke gerechten en een geweldige entourage. Ook het kaasje uit de winkel, smaakt thuis erg goed!

26. Vorig jaar verschillende keren naar volle tevredenheid wezen eten bij de croyse hoeve. Lekker eten tegen een nette prijs, vriendelijk en gastvrij personeel en een gezellige sfeer.

Deze week dus wederom met gezellige zin naar de croyse hoeve. Maar wat een enorme tegenvaller. Smakeloze, koude, rommelige gerechten. Eveneens het personeel viel tegen en niet wat wij gewend zijn. Ongeinterresseerd en onvriendelijk.

Op alle vlakken sterk teruguit gegaan. Voor ons geen croyse hoeve meer!

27. Vorige week met z'n drieën gegeten in dit restaurant. Was er voorheen 2x eerder geweest. Niet geweldig, maar toch best redelijk gegeten. Echter nu was het bijna minachting voor je gasten. Ik vraag me in gemoede af of men niet controleert wat er voorgeschoteld wordt.

Ik had net als m'n tafelgenote een carpaccio om mee te
    beginnen. Deze smaakte beste goed, maar was zeer donker en kletsnat en op bepaalde plekken ijskoud, leek net ontdooid. Daarnaast was deze redelijk taai. M'n partner kreeg deze niet weg en heeft er wat van gezegd en heeft keurig netjes een andere gekregen die wel mooi op kleur en buitengewoon mals was en niet kletsnat.

Als hoofdgerecht had ik een varkensmedalion met champignonroomsaus. Het totale gerecht bestond uit een stukje vlees wat net goed was, bijna te droog gebakken, met roomsaus en wat bosuitjes er overheen gesnipperd, gefrituurde aardappelblokjes en het toppunt was in de magnetron warm gemaakte groente. Althans iets wat voor groente door moest gaan. Volgens mij uit een pot, in een schaaltje en hup de magnetron in. Ik snap werkelijk niet dat men zoiets durft voor te zetten. Je maakt je er zo wel heel makkelijk van af om zo'n simpel bordje voor te zetten.

Toetje was een dame blanche. Ik verwacht echt ijs en eigenlijk geen softijs met wat slagroom en chocoladesaus. Neen dit was voor mij de derde keer en meteen de laatste keer.

Ik wil goed eten en dan is in principe prijs niet relevant. Serveer de klanten iets goeds en als dat voor de geboden prijs niet kan, verhoog deze dan. Zo zorgt men ervoor dat men steeds minder te doen krijgt, terwijl er met de locatie niets mis is. Overigens was het jammer dat de ruimte waarin we zaten die avond niet al te behaaglijk was.

28. Gisteren gegeten bij de Croyse Hoeve. Prima avond gehad met heerlijk eten en voor een zeer leuke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Jezus wat een ervaring. Na een keer of 6 er behoorlijk te hebben gegeten was het deze week een complete ramp. Allereerst was het er steenkoud, we zaten in de linkerkamer. Het begon met de drank die verkeerd was doorgegeven. Daarna carpaccio + 2,95 toeslag. Deze was ijskoud en kletsnat, het bloed uit het vlees stond op je bord. Daarnaast was het hartstikke taai, ik kreeg het niet weg en heb om een nieuwe gevraagd, die ook keurig werd gebracht.

Als hoofdgerecht had mijn zoon mosselen + 2,95 toeslag en ik Proeverij Landleven Croy. De mosselen waren veel te lang gekookt, ze waren zeer zeer klein en verschrompeld. Proeverij Landleven Croy was 5 cm. taai rundvlees, 3cm. hamburger en een stukje vieze kip. Het toetje softijs met aardbeiensaus en slagroom smaakte ook niet lekker. Vroeger kreeg je krieltjes en frietjes en er lagen al groenten op je bord. Nu kreeg je voor 2 personen een heel klein schaaltje friet en een dessertschaaltje gemengde sla, zonder dressing.

Nu kan je zeggen, voor 15,95 mag je niet veel verwachten, maar met de toeslagen kost dit toch 22 euro per persoon. Alles is veel minder en de kwaliteit is sterk achteruit gegaan. Ook was het warme eten aan de lauwe kant. Voorheen werd alles snel op tafel gezet, we waren er om 18.00 uur en om 20.50 werd ons pas gevraagd wat voor toetje we wilden. Voor mij NOOIT geen Croyse Hoeve meer.

1,7
  30. Er waren verschillende gerechten niet aanwezig. Bij de vis leek het wel of hij gekookt was en daarna zo op het bord gelegd was op een bedje van spinazie. Maar ja je kunt ook geen hoogstandje verwachten voor 12.95 euro. Maar nee mij niet meer gezien bij croy, dan liever wat meer betalen en lekkerder.

31. Gisteren met 6 personen gegeten. Ik vond het eten erg lekker! Vooral als je kijkt naar de kwaliteit prijs verhouding. De bediening kwam snel, al vond ik de serveerster een beetje nors en kwam ze niet uit zichzelf vragen of we nog wat wilde drinken. We moesten haar echt roepen. Maar goed, ik zal hier zeker nog komen want ik vind het een gezellige plek met lekker eten en drinken voor weinig geld.

32. Bezint voor je begint. Goedkoop is duurkoop. Slecht eten, kophaasjes die als varkenshaas worden verkocht en droog dat je het niet kan eten. Reserveringssysteem werkt niet zoals het hoort.

33. D.Hagelaar

Maandagavond met 12 personen gezellig uit eten! Gezelligheid ben je zelf verantwoordelijk voor en dat is wel gelukt, maar het eten duurde véél te lang tussen de gangen door. Daarnaast waren de gebakken aardappeltjes en het vlees lauw, iedereen had daar opmerkingen over.

Op de nieuwe kaart ook veel meer producten met een extra toeslag die voorheen in het menu zaten. Vooraf bij het reserveren gemeld dat er een jarige was en bij binnenkomst nogmaals, maar geen aandacht aan geschonken, vergeten!

Klachten na afloop gemeld, voor onze groep een teleurstellende avond.

Met vriendelijke groet,
    D.Hagelaar

34. Martin van Alebeek

Heb steeds met plezier uw restaurant bezocht. Goed eten en drinken. Heb voor 2 november weer geboekt.

35. Erg simpele placemat met daarop al even simpele gerechten. Vlotte bediening tijdens de lunch, prima sfeer, maar voor ons geen herhaling.

36. Gister met een gezelschap geluncht bij U. Prima bediening, geweldige entourage! Lunchkaart bedroevend, kwaliteit ondermaats en dus voor ons geen volgend bezoek! In Nijmegen hebben we goede ervaringen, maar hier in Aarle Rixtel rijden we snel voorbij!

Groet, Rob Lelieveld

37. Heerlijk gegeten met een groep van 11 personen. Wel in de speciale kamer i.v.m. 2 personen met gehoorproblemen. Super gezellige avond met lekker eten en wij vinden de prijs kwaliteit verhouding helemaal prima. Hele vriendelijke attente bediening. Voor herhaling vatbaar dus.

38. Wij gaan met regelmaat wandelen met onze hond en komen dan bij Croy uit. Wij zitten altijd buiten (wij willen met hond niet binnen zitten). Bij mooi weer eten wij buiten en wij worden altijd vriendelijk en gezellig geholpen, wij eten er lekker en zelfs de hond geniet van het bakje water. Wij hebben nu de mosselen geprobeerd, ze waren heerlijk!! Wij gaan er graag naar toe.

Gerard en Nellie

39. Jaren geleden hebben we hier ook een keer gegeten en toen was alles heel erg goed. Vandaag weer een nieuwe ervaring en die was heel erg slecht... Als voorgerecht een vis schoteltje met vooral veel sla zonder dressing, een klein bolletje krabsalade (van Johma?), een klein stukje zalmfilet en garnalen (waarschijnlijk uit de diepvries want ze waren zeer smaakloos). Vervolgens in hoog tempo het hoofdgerecht.. een stukje varkenshaas (met uitdrukkelijke vraag dat deze een beetje rosé moest zijn maar hij was helemaal wit en doorbakken) en een slappe champignonsaus waarbij ik een greep heb gedaan naar het zoutvaatje wat op de tafel aanwezig was... De garnituuur bestond uit een klein schepje gekookte groente en frietjes en gebakken aardappeltjes (de aardappeltjes kwamen ook gewoon uit het frietvet dus alleen verschil van vorm). Als dessert had mijn echtgenoot een Kaneel ijs gekozen.. dit serveer je normaal gesproken op een groot bord met een lekker knapperig koekje erbij of in een mooie coupe... nee ... hij kreeg het als een halve bol op een ouderwets taartbordje met een dot slagroom ernaast... (een kinderijsje bij een concurent is daarbij een luxe). Ik en een andere tafelgenoot hadden gekozen voor een nougatine taartje... ook wij kregen een stuk taart.. op een ouderwets taartbordje met een dot slagroom. Op de taart een laag van verbrande kandij... dus voor ons ronduit slecht. Voordat we alle ervaringen hadden opgedaan dachten we dat het een mooie prijs was voor een drie gangen menu.. maar we hebben gewoonweg niet lekker gegeten en de tussenpozen tussen de gangen was gewoon veel te snel.. denk je een gezellig avondje te gaan uit eten met vrienden.. ben je een uur later alweer klaar... Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

40. Wij eten al jaren in diverse samenstellingen bij diverse Croyse Hoeve restaurants. Omdat er ruime keus is en er af en toe wijzigingen plaatsvinden in het menu verveelt het niet en blijft het voor iedereen een feest. De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij, en alle vrienden/familie, helemaal oké.

41. Juliette

Al jaren hier gekomen was altijd goed, maar mijn laatste ervaring was erg slecht! En dan nog wel op zaterdag als je gewoon het volle pond betaald. We hadden een klein varkenshaasje gekregen zonder smaak, met daarover heen een dunne champignon roomsaus. Totaal smakeloos en niet een schaaltje groente apart erbij, nee gewoon wat groente op je bord erbij gedonderd gekregen. Was veel te duur voor hetgeen wat we kregen. Helaas hier komen we niet meer, jullie moesten je schamen om zo krenterig te zijn op zaterdag.

42. Lizet.scheepers

Geweldig, voor herhaling vatbaar. Gisteren met 11 personen geweest, allemaal vinden ze het geweldig. Komen beslist terug.

43. Conny 168 punten

Al jaren vaak geweest. Je moet voor dat geld niet echt culinairs iets verwachten. De entourage is heel gezellig, ook buiten met mooi weer. Laatste keer werden we in een hoekje geduwd en waren ze ons vergeten, want andere mensen na ons werden eerder bediend en hebben we 40 minuten op onze eerste bestelling voor het drankje moeten wachten. Mijn man vroeg ook voor een andere plek en die hebben we ook gekregen. Daarna ging het beter.

44. Wij gaan hier regelmatig eten op maandag, is dan spotgoedkoop. Eten is lekker, maar niet onwijs culinair. Maar ach...voor die prijs totaal niet slecht. Croy bier is erg lekker. Bediening is goed. Alleen erg druk altijd en dat doet de sfeer niet ten goede. Wel een mooie entourage.

45. Heerlijk gegeten, alles was perfect, lekker warm en goed gaar.
    En marlijn en het andere personeel is vriendelijk en goede bediening.
    Gaan regelmatig eten, super.

46. Bertus van Beek

Na een wandeling van 1,5 uur door Aarle-rixtel en omgeving, wat zeker de moeite waard is, zijn bij de Croyse hoeve belandt wat we ook wilden. Croy kenden we van de goffert maar we wilden kennis maken met de oorsprong dus zijn we 72 km. gereden om er te komen.

De ontvangst was hartelijk we waren te vroeg voor de keuken, maar hebben op het terras een wijntje gedronken. Toen de keuken open was werden we keurig gewaarschuwd en naar de tafel geleid.

Het eten was voortreffelijk, beenhammetje waarvan het vlees van het botje viel, nijlbaars was ook prima. Jan, je hebt een geweldig team met fantastische mensen.

Heiderose en Bertus van Beek

47. Ik heb op 18-4-2014 heerlijk gegeten. Ruime keuze. Zeer gastvrij ontvangen. Vriendelijke bediening.
    Was een heerlijk begin van het weekend. Een dikke 10. Kom gauw weer terug.

48. Heb gisteren heerlijk ontspannen en lekker gegeten bij Croy. Zeer gastvrij en vriendelijke bediening. Is altijd een feestje om daar te eten. Echt een aanrader. Kom daar regelmatig en of je daar voor een weekend menu komt of een diner, de bediening blijft vriendelijk en het eten blijft erg lekker. Ik kom vlug weer terug!!

49. bert 98 punten

Zeer slechte ontvangst, kind onvriendelijk restaurant, verkeerde drankjes gebracht.

50. Je kunt via online reserveren niks aangeven als je bijvoorbeeld met rolstoel komt. Gevolg een tafel waarbij je alles blokkeert.
    Zeer kind onvriendelijk in tegenstelling tot andere croy restaurants. Het eten is soms heet en een hap verder lauw warm. Gezien de situatie bij ontvangst niks meer over durven zeggen..
    Eens maar nooit meer, ga wel naar een andere croy.

51. Mooie, goede en sfeervolle zaak. En fantastische bediening.

52. Wij komen al vele jaren bij de Croyse hoeve en het bevalt ons nog steeds heel erg goed. Door mijn regelmatig verblijf in het buitenland kan ik best goed vergelijken en daar steekt de keuken van Croyse Hoeve zeker niet slecht bij af. Er is een gebalanceerde keuze in de menu's, voor elk wat wils, en de kwaliteit is zeker goed te noemen. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker ruim voldoende. Ik ben er vorige week met een grote groep geweest (27 mensen) en die hebben allemaal heerlijk gegeten. Het enige foutje was een vergissing van een serveerster waardoor we erg lang moesten wachten op het voorgerecht, maar dat werd spontaan goedgemaakt met een aangeboden koffie voor iedereen aan het eind van de maaltijd en het langer openhouden van de bar zodat we nog wat konden naborrelen. Gisteren ben ik er weer geweest, nu met een kleine groep (8 mensen), en nu was er een probleem met een van de hoofdgerechten (Nijlbaars) die niet gaar was. Dit was de eerste keer dat ik een klacht over de kwaliteit van het eten had. De visgerechten (3x) zijn meteen terug naar de keuken gegaan en de mensen konden een ander gerecht kiezen als men dat wilde, ik bleef bij de Nijlbaars, en die was daarna wel heerlijk. Het probleem was direct en heel goed aangepakt door de bediening, zodat ook deze 3 mensen zonder echte vertraging hun hoofdgerecht kregen. Overigens heb ik de bediening al die jaren dat ik er kom gewoon heel erg prettig gevonden. Men is heel vriendelijk en behulpzaam, niet afstandelijk en zeer open voor kommentaar of (zoals gisteren en vorige week) klachten. Wat echt heel bijzonder was, de manager is aan tafel haar verontschuldigingen komen aanbieden voor dit probleem met de vis, én het feit dat er de vorige keer (waar ze toen zelf niet bij aanwezig was!) een probleempje was en bood ond het gehele etentje inclusief de drankjes aan. Wij hoefden niets te betalen!! Kom daar nog maar eens om als je ergen anders voor €40,- p.p. gegeten hebt en je hebt een klacht! Je mag al blij zijn als er dan een excuus af kan. Voor mij is en blijft de Croyse Hoeve een heerlijk restaurant in en met een geweldige ambiance waar ik zeker blijf komen!

53. Slechte ervaring, totaal niet kindvriendelijk. We werden tot twee keer toe, niet tactisch, aangesproken op het " luidruchtig gedrag" van onze kleinkinderen. Kinderen huilen nu eenmaal weleens. In plaats daarvan hadden ze ons misschien ergens anders neer moeten zetten of de klagers (van een tafel) moeten verplaatsen. Het begon al bij binnenkomst. We wilden gebruik maken van een actie (6 personen voor euro 12,95 pp op een dinsdag) en we hadden ook nog een jarige onder ons die normaal gesproken een gratis maaltijd mag nuttigen. Echter ging dat feest niet door, want volgens de serveerster was dat een actie op een actie en dat kon niet. Ik heb nadien nog de aanbieding erop nagekeken maar ik kon nergens iets daarover vinden. Onlangs heb ik hun nog een mailadres gevraagd waarmee ik mijn ongenoegen graag zou willen uiten. Echter heb ik daar tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Ook het eten is matig en als je de supplementen besteld, ben je echt niet goedkoop uit, derhalve vind ik de prijs/prestatie verhouding zeer matig. Een ding moet ik ze wel nageven: ze tappen een goed biertje (eigen brouwerij). Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.

54. van zutphen

De high tea van de croyse hoeve is van een uiterst belabberde kwaliteit. Maar ten eerste hadden wij vieze thee-kopjes. De soep was lauw, mini quiches en saucijzenbroodjes waren ook lauw tot koud. De Bonbons waren niet te eten, helemaal wit uitgeslagen en je kon proeven dat het oude waren. Het gebak kwam volgens ons uit de diepvries, maar het ergste was nog wel dat de spinnenwebben aan de etagieres zaten. Het personeel vroeg alleen of de soep gesmaakt had,. Het leek wel of ze zelf wisten dat de rest niet veel was.

Voor ons nooit meer naar de croyse hoeve

55. Fam van den Eijk

Hele goede ervaring, we gaan zeker terug. Personeel vriendelijk, eten warm en goed. Goede sfeer. Ga zo door.

56. Leon Witte

57. M. Vogels

Personeel doet haar best. Eten is zeer matig. Weinig aandacht besteed aan kwaliteit van gerechten. Voorgerechten die duidelijk al lang van tevoren waren klaargemaakt. Hoofdgerechten te koud en niet op juiste manier gebakken. Diepvriesgroenten. Hoeveelheid kaas op de verschillende kaasplankjes van ons gezelschap varieerde enorm.
    Nogmaals: personeel doet haar best maar wij zullen dit restaurant niet aanbevelen bij onze vrienden. Helaas, voor zo'n 40 euro pp kunnen we op andere plaatsen veel meer waar voor ons geld krijgen. Handig concept met al die pay-rollers maar graag wat meer persoonlijke aandacht voor klant en kwaliteit van het eten.

58. Lekker eten voor een nette prijs. Snelle bediening. Soms misschien te. Je krijgt het gevoel dat alles in een rap tempo moet en dat is best jammer.

59. Ik snap dat ik niet veel mag verwachten voor € 17. Maar toch: bouillabaisse ontstijgt niveau Cup-a-Soup niet, zurig en waterig. Beenham gaat, dessert is kant-en-klaar gekocht. Aardige dames van de bediening doen hun best. Koffieapparaat is al schoongemaakt tijdens servies en dus heb je pech als je nog een bakkie wil. Onder het mom dat de vergunning slechts gasten toestaat tot 23u (??) worden we gevraagd weg te gaan. Personeel zit aan tafel te drinken in restaurant op moment dat er nog gasten binnen zijn. Dit restaurant is niet mijn cup of tea, maar gezien de drukte op een dinsdagavond zijn er genoeg gasten die niet veeleisend zijn.

60. Ben er 2x geweest nu, eerste keer in juli en tweede keer in augustus. Moet zeggen, hier krijg je waar voor je geld. Lekker eten en drinken voor een leuke prijs. Keurige bediening. We komen zeker vaker terug. Aanrader de Croyse bieren, erg lekker!

61. P. v. Bokhoven

8 Juli j.l. gegeten

voorgerecht was goed,maar dan:
    -varkenshaas te droog.
    -biefstukspies te taai
    -aardbeien baverois was net ijs,te hard en koud

62. Leuk restaurant. Menukaart niet verrassend of spannend, maar gewoon lekker eten. Leuk is de prijsstelling dat je op sommige dagen goedkoper kan eten. Het is er vaak vol, dus het werkt goed. Bediening vlot en vriendelijk en eindelijk een restaurant met een normale portie groenten als garnituur. En waar zowel aardappeltjes als frietjes bij het hoofdgerecht geserveerd worden en waar de mayonaise in een leuk bakje nog service van de zaak is en waar geen 75 cent gevraagd wordt voor een zakje Remia uit de bedrijfskantinevoorraad. Vers fruit is hier ook echt vers fruit en geen blikcocktail. Eindelijk een restaurant waar lekkere slagroom geserveerd wordt en geen slappe, smeltende spuitbus rotzooi. Het was een verademing ten opzichte van de vele, opgeklopte restaurants die er tegenwoordig zijn met slechte produkten.
    Kortom: wij komen zeker terug.

63. Van der waerden

Ik heb bij jullie mijn 70 ste verjaardag gevierd. Ik heb genoten, het was top en het (vuur werk) was erg leuk. Ook mijn gasten vonden het heel gezellig. Dus we komen zeker weer een keer.
    Tot ziens, Ans .

64. OP 28 januari zijn we met kinderen en kleinkinderen hier gaan eten.
    Het was lekker, gezellig en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Komen beslist nog eens terug!!

65. ans van lierop

fam.van lierop
    Met heel veel plezier komen wij iedere maand wel een keer bij de Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel eten.
    De sfeer is erg goed, het personeel heel vriendelijk en het eten altijd heerlijk en prijs/ kwaliteit is prima. Het restaurant zit altijd vol, of je nou door de week of in het weekend komt.Je moet ook ruim van tevoren reserveren, dus dat is alleen maar een goed teken.
    Vanavond zijn we er weer geweest en wederom hebben we genoten.
    Tot een volgende keer en ga zo door zou ik zeggen!!

66. Na afgelopen keer meerdere malen geweest.Bediening is achteruit gegaan. Mensen na ons eerder geholpen. Na 35 min nog steeds niet gevraagd wat we wilden drinken,laat staan bestelling opgegeven. We zaten boven in een hoekje. Daarna gevraagd voor een plaatsje beneden.Inmiddels een hele tijd verder. Slechte schnitzel, plat geslagen en keihard uit de frituur. Nee voorlopig niet meer.

67. Vriendelijke, kundige en vlotte bediening. Het ene hoofdgerecht was echt goed, het andere hebben we teruggegeven aan de keuken omdat het veel te zout was. Dit werd goed opgepakt door de serveerster en naar tevredenheid opgelost. Soep en nagerechten waren prima. Al met al toch een goede ervaring.

68. Zijn hier enkele keren geweest en altijd super tevreden. Maar de laatste keer, afgelopen week, was het allemaal veel negatiever en ongezelliger. Bij melding hiervan per mail geen reaktie terug.
    Ga niet meer terug.
    Want ook al is het niet duur, vaak moet je toch even sparen om dit te kunnen en als het dan niet minstens voor 70% aan je verwachtingen voldoet en men zich ook niet excuseert daarvoor ( er kan altijd een mindere avond zijn ), moet je iets anders zoeken.
    Hopelijk wordt het ooit weer beter en lees ik dat hier terug, want mooi en huiselijk is het wel.

69. Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening! Het gebodene zeker de prijs waard.

70. 3 Sept. prachtige nazomer avond.
    Met 6 personen heerlijk gegeten op terras.
    Wij waren vroeg,kregen alle aandacht en er werd vlot geserveerd.
    Terwijl wij afrekenden stroomde het vol.
    Wij komen terug, dat is zeker.

71. Kijk wel even uit met het bestellen van de drankjes. Als je pils bestelt, krijg je ongevraagd het middelmatige Croybier voorgezet a raison van 3,45 per glas en dat kan bij een gezelschap behoorlijk oplopen. Wel even vragen naar 'gewoon' bier dus.

72. Gisteren 31-7 wezen eten bij Croyse Hoeve.

Voor herhaling vatbaar het eten is goed,

Niet duur en de bediening is vriendelijk en aardig.

73. Al een paar keer geweest. Mooie ligging, knus ingericht, vriendelijk personeel, en....goedkoop. Het is niet echt super, maar zeker voor dat geld mag je niet klagen. Als je echt luxe wilt eten moet je maar ergens anders heen gaan. En dan betaal je ook veel meer.

74. Prima om te eten met kleine gezelschappen of met kinderen; het eten is prima maar niet bijzonder. De prijskwaliteitverhouding is goed. De sfeer is goed rondom de open haard; achterin kun je ook wat verloren zitten als het niet druk is.

De ligging van het restaurant en het pand zijn heel speciaal en veronderstellen een meer culinair georienteerd geheel.

Maar voor die prijs is het zeker voor herhaling vatbaar.

75. Ik ben hier vorig jaar met een groep van 13 mensen geweest. Bij de reservering hadden wij verteld dat 't ging om een galabal en dat we van te voren bij de Croyse hoeve met z'n allen uit eten wilden, in galakleding. Toen we aankwamen bleek dat we in een aparte ruimte mochten gaan zitten en er was zelfs live muziek. Echt een top avond en super dat ze dit voor ons hadden bedacht!

76. Fam. Verbakel

Al diverse malen met gevarieerde groepen gegeten in dit gezellige restaurant. Steeds zeer positieve reacties van de gehele groep. Prijs / kwaliteit is gewoon goed en de bediening is zeer vriendelijk. Een foutje is menselijk, maar wordt direct opgelost.

Kortom wij gaan er zeker vaker heen en hebben het al regelmatig doorgegeven aan anderen die op hun beurt ook weer zeer positief reageren.

77. Het is in dit restaurant gezellig, vooral bij de open haard. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Wel is men ons na de bestelling door gegeven te hebben een keer vergeten. Het later gebrachte 3 gangen menu bevatte nog een fout. Wij mochten allemaal (4 personen) een nieuw menu uit kiezen. Aan het einde van de avond bleek dat wij voor het eten en drinken helemaal niets hoefden te betalen, klasse.

Een min puntje vinden wij dat je bijna scheel wordt en hoofdpijn krijgt van de lampjes die boven de tafel hangen. Die zouden wij graag vervangen zien worden.

78. allemaalfamilie

Hadden in oktober gereserveerd voor 10 personen om ca. half zes. Door omstandigheden waren we er om 17.10 uur. Hierop werd zeer nors gereageerd, de gereserveerde kamer was misschien nog niet klaar. Toen wij vroegen of we vast een consumptie konden bestellen in het restaurant (er was niemand) was dit niet mogelijk. Al met al zeer slechte ervaring wat ontvangst betreft.
    Eten was goed.

79. Rob

80. Gezellig en goed personeel en bedrijfsleider.

Het eten is altijd een 10+, mocht er wat zijn, wordt het opgelost.

Wij komen er 3 x per maand en hebben nog nooit klachten gehad. En de prijs is zeer goed.

81. Zaterdag 11 september hier gegeten. Al weken van tevoren de appelkamer gereserveerd. Bij aankomst bleek deze al te zijn gereserveerd door andere personen.

Wij moesten naar boven. Geen enkel excuus hiervoor.

Het eten was goed ook gezien de prijs die ervoor wordt betaald.

Wel was het boven heel warm en na verloop van tijd kon toch de airco worden aangezet. Op een gegeven moment ging het brandalarm af. We weten nog steeds niet waarom maar er was gelukkig niets aan de hand.

82. Marion van Veghel

Zondag 5-9 hier gegeten. 't Begon dat we te laat waren, hadden om 18.30 gereserveerd, en 't was 18.45!

We waren met 'n groep van 33 personen, er waren 7 mensen die afgezegd hadden. Er werd ons meteen verteld dat we gewoon voor 40 mensen af moesten rekenen.

Met zijn allen mochten we naar boven, waar na pakweg 1 uur het voorgerecht werd opgediend. 't Drinken ging niet zo, we zijn wel 3 keer op die avond naar beneden gegaan, of we nog iets te drinken kregen. Het hoofdgerecht kwam na anderhalf uur, eigenlijk was voor velen de honger over!

De stoomgroentes waren bijna koud, en 'n glaasje water voor 'n man van 83, om zijn medicijnen weg te spoelen, daar begonnen ze niet aan, ze verkochten enkel flessen á €4.

Voor kinderen nog om 22.30 'n toetje serveren was niet meer nodig, want die waren al naar huis ivm school!

Al bij al, 'n grote teleurstelling!

83. Gisteren hier gegeten en het was een GROTE teleurstelling.

Bereid je voor op een lange lange avond ( we zaten er van 19.00-22.45 uur en dat zonder koffie na o.i.d)

Bij het binnenkomen bleken we niet op de lijst te staan, terwijl we wel gereserveerd hadden een aantal dagen van te voren, gelukkig was er wel plaats.

Voordat we onze bestelling konden doorgeven waren we al 45 minuten op een droogje aan het wachten op de bediening. Die liet zich bijna niet zien in de afgesloten zaal waar we zaten.

Onze zoon werd na het eten van de tomatensoep misselijk en moest vreselijk overgeven. Geen idee wat er mis was met de soep, maar volgens restaurant was hij de 1e die dat deed die dag dus was er niks mis, geen belangstelling verder voor een ziek kind, die nog een keer moest overgeven na 10 minuten.

Het kinderijsje was een beker gevuld met alleen roomijs, geen versierseltje/koekje helemaal niks erop, gewoon een grote witte bult.

Leuk was dat je de beker na het eten kon laten vullen met snoep.

Alleen jammer dat dat er niet was en hij met een lege beker naar huis kon, ik bedoel zeg dan niks tegen kinderen.

Ik kom hier nooit meer terug, nog nooit zo'n lange stomme avond gehad in een restaurant. Terwijl het eten niet eens smerig was.

84. Het is elke keer weer afwachten of we wel iets te eten of drinken kunnen krijgen in dit heel mooi gelegen (het enige pluspunt) café-restaurant. De laatste keer zijn we kwaad weggegaan omdat er onvoldoende bediening was (op een zonnige zondagmiddag om 14 uur in de vakantie) om het terras tijdig van een natje en een droogje te voorzien. Hoe vaak hebben we niet voor een gesloten deur gestaan ivm een besloten feestje! Het enige bier dat ze schenken is lala (alleen Croy-bier; waarom ook geen ander?), het eten is zozo, de bediening laat te wensen over omdat er te weinig van rondloopt .

Kortom, geen zaak om voor om te rijden als je aan het fietsen bent, hoe verleidelijk misschien ook.

85. Bert Anders

Het restaurant ziet er gezellig uit en ligt in een mooie omgeving. Jammer dat het personeel zo nors en onvriendelijk is. Het eten was redelijk, geheel in verhouding met de prijs die er voor betaald wordt. Wij komen zeker terug in deze omgeving, maar rijden dan wel door naar een ander restaurant waar klantvriendelijkheid en gezelligheid wel hoog in het vaandel staan.

86. Matig restaurant. Wel leuke sfeer.

Geen culinaire hoogstandjes. Beetje een standaard menu.

Niet slecht. Bediening was redelijk en wisten weinig te vertellen over de menu's.

Mooie locatie.

87. Al vaak gegeten hier en keer op keer erg lekker. Zeer net en sfeervol restaurant. Restaurant is verdeeld in verschillende ruimtes (rondom haard, achter bar om, bij brouwketels en boven). Op alle plaatsen al eens gezeten maar de grote ruimte achter de bar om was een tegenvaller. Minder gezellige aankleding en veel te rumoerig, zodat je elkaar bijna niet meer verstaat. (slechte accoustiek misschien of erg luide gasten die dag, wie weet)

Het eten is in ieder geval top en de prijs is zeer aantrekkelijk. De vrijdagavond live muziek viel een beetje tegen (harmonica is niet mijn smaak) die ene keer dat ik daar vrijdag ben wezen eten, maar misschien had ik gewoon pech die dag.

Toch ondanks een paar dingetjes een zeer favoriet restaurant waar ik nog vele malen zal eten. Echte top tent.

88. Will Callaars

Door familie geattendeerd op de Croyse Hoeve en daar eergisteren gaan eten.

Zeer gastvrij ontvangen en heerlijk genoten van het 3-gangen diner. Personeel super vriendelijk, zeer goede kwaliteit van het eten. Geen minpuntjes kunnen ontdekken. Dus volgende week ga ik daar zeker weer eten en er zullen nog vele keren volgen en als het aan mij ligt wordt dit mijn vaste stekje.

89. Na een geweldig ontvangst bij de open haard, zijn we onder het genot van een Croybiertje gaan eten. De prijs/kwaliteit verhouding is geweldig. Snelle en corecte bediening en nog leker eten in een sfeervole omgeving voor een lage prijs. Voor een ieder aan te bevelen in alle jaargetijden met ieder zijn eigen sfeer.

90. Gister heerlijk gegeten op de croyse hoeve, voor een hele redelijke prijs(3-gangen 15 euro!!) en omdat we vroeg daar waren kregen we het eerste drankje van het huis!!ik kan geen enkel restaurant opnoemen waar dat zo is!!Super!

Klein minpuntje;telkens iemand anders van de bediening aan je tafel(5personen?!?)waarvan 1 zeer gestreste dame..maar goed dat zal zijn rede ook wel gehad hebben.

Maar ik ben eruit..als we gaan uiteten gaan we zeker weer daarheen!!!

91. H. Jansen

Met een groep van negen personen genoten van een heerlijk Croy biertje, goede huiswijn een uitermate vriendelijke bediening en bovendien een goed en smakelijk menu wat zijn geld zeker waard is. Voor herhaling vatbaar.

92. Rob & Linda Hagemans

Ik heb bij restaurants tegenwoordig zelden een goed gevoel over de prijs /kwaliteit verhouding ,de Croyse Hoeve is weer eens een positieve uitzondering.
    Prima gegeten ,beste fles wijn voor een keurige prijs , attente bediening en dat voor een vriendelijke rekening, een absolute aanrader!

93. Slechte kwaliteit eten, bouillon van tablet, Croybier om misselijk van te worden (drink niet meer dan 1 glas!), peperdure dranken. Koud terras en onaardige bediening.

Entourage binnen is echter wel mooi. Maar bij goed kijken zie je dat alles zo nep is. Kijk maar eens naar de 'oudheid' op de muur.

Ga beter naar Havenplein Helmond

groetjes

94. A.SEVENSTER

Beslist niet klantvriendelijk.Een glas water is al teveel gevraagd,want daar verdient men niks aan!Wanneer de aardappels en frietjes niet voldoende blijken te zijn krijgen we wel extra,maar daar moet wel voor betaald worden!

95. Lesley Kunstt

Het is er heel goed toeven, in welke hoedanigheid dan ook. Na een wandeling of fietstocht,of voor een lekker diner. Het is gezellig "laagdrempelig" Houwe zo!!!

96. heerlijk gegeten! leuke tent, zeker na de brand is het er een stuk mooier op geworden. Snelle bediening, snel en heerlijk eten, en als kroon op het werk een overheerlijk, zelf gebrouwen biertje! volgende week ga ik terug!