Nieuwste foto's in Aarle-Rixtel

Laatste updates in Aarle-Rixtel

1. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Cindy

Heerlijk met zijn tweeën gegeten. De sfeer was erg prettig.
    Eten was van goede kwaliteit en erg lekker.
    Bediening was erg vriendelijk.
    We wonen niet in de buurt maar komen zeker nog een keer terug.

2. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Zijn hier gezellig aan het eten met ca. 35 collega's. Snelheid en vriendelijkheid van het personeel is prima.
    Heerlijk eten, prima keuze.
    Aanbevolen.

3. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Vanavond gegeten bij Croijse hoeve.
    Erg sfeervolle ruimte. Bediening was prima. Wisten ook wat van de geschiedenis van de hoeve en de brouwerij en het kasteel en vertelde daar wat over.
    Onze hond was welkom en kreeg een bak met water.
    Keuze uit verschillende menu's.
    Wij vonden het eten prima. Mijn mixed grill was wel net wat ver door gebakken maar smaakte verder prima. De rest van het eten was erg lekker. Ze gebruiken veel streekproducten met name van het kasteel.
    Porties ruim voldoende. Ik kon het niet op.
    We komen graag nog eens terug.

4. Wil op den buijsch's profielfoto
    Wil op den buijsch heeft een recensie geschreven voor Eethuis Saray

Wil op den buijsch

Laatste keer niet goed het thuis zou 1 uur duren na 1/2 gebeld begonnen er nu aan zou 20 min duren weer gebeld begonnen er meteen aan over 15min toen heb ik gezegd het is 20:30 ik hoef niet meer

5. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Veel geld voor weinig!

Het was gezellig.
    Eerlijk, het was geen smaaksensatie kan thuis beter een biestuk bakken of varkenshaas etc.
    Ze kunnen beter een nieuwe kok nemen dan ander personeel, hier is niks op aan te merken.
    Maar diegene die in de keuken staat hebben we onze bedenkingen bij… geen top kok.
    We hebben wel 4 verschillende personeelsleden aan tafel gehad, elk even vriendelijk!
    Het waren bijna allemaal studenten (denk ik), op een na en die was ook super aardig.
    Je kan kiezen uit verschillende menu's maar het hoofdgerecht bepaald de prijs! In ons geval E24,95 incl 1 schaaltje friet voor ons allen, + bijkomende kosten aan bvb brood/salade/water/ etc etc.
    Mini flesje cola? En een biertje jah wat zal ik zeggen ze weten de prijzen wel.
    De saus voor over het vlees had ik zelf beter kunnen maken uit een pakje en zou het beter smaken ook nog!
    Het is een wir war aan kaarten.
    Kinderkopje soep als voorgerecht excl brood, zelf brood gevraagd (later op de rekening E3,95 2 sneetjes).
    Ook bij ons idd het beruchte karafje water, werd gewoon neer gezet maar zonder erbij te vermelden dat het op de rekening zou staan.
    Dit was natuurlijk tegenlijk met het andere bestelde drinken, dan denk je och wat een service!
    De borden waren simpel opgemaakt, met een klein beetje louwe groenten en bijgerecht een ikea schaaltje friet.
    Er valt nog veel eer te behalen in dit mooie restaurant, begin met een nieuwe kok! Wat bijgerechten als je voor een menu E24,95 durft te vragen.
    De locatie is bijzonder mooi, het personeel niks te klagen, als we terug zouden gaan zou het echt om de lokatie gaan! En dan het menu gewoon lekker voor tussendoor E10,95 uit mn hoofd.
    Het toetje heb ik het niet eens over.
    Al met al een flinke rekening, waavoor je bij velen restaurants heerlijk kunt eten voor wel minder ook.

6. B. Miedema's profielfoto
    B. Miedema heeft een recensie geschreven voor Le Patat

B. Miedema

Vriendelijk personeel! Goed eten voor een mooie prijs! Echt top!

7. E. Groenewoud's profielfoto
    E. Groenewoud heeft een recensie geschreven voor Le Patat

E. Groenewoud

Nieuwe eigenaar, heerlijke frites en de grote Angus hamburgers zijn TOP.

8. Cynthia's profielfoto
    Cynthia heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Cynthia

Goed restaurant met een super leuke sfeer. Ook leuk voor kinderen.

9. Fijnproever's profielfoto
    Fijnproever heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Wij zijn na lange tijd weer eens bij croy geweest, herken niks van de recensies betreft slecht personeel!
    Het is een mooie locatie en betreft het eten is prima zoals ook de service!
    Wij hebben gekozen van de verschillende kaarten (beetje ingewikkelde constructie), we hadden verschillende gerechten oa biefstuk was prima, tomatensoep was niet zo lekker, carpachio prima, menu was oa E24,95 en van mijn vrouw E16,95 verder prima.
    Alles wat je extra neemt bvb brood/salade/wordt extra berekent dus houd hier wel rekening mee.
    Karafje water werd op tafel gezet maar kost E2,50, werd na vragen wel meteen van de rekening gehaald!
    Wat tips, misschien als service wat brood bij de soep en bij het hoofdmenu wat bijgerechtjes serveren bvb aardappeltjes/salade/frietjes kost niks en oogt de tafel niet zo leeg.
    Zeker een aanrader mooie locatie, vriendelijke bedrijfsleidster, met jong personeel.
    Misschien tot de volgende keer!

10. Van den Broek's profielfoto
    Van den Broek heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Van den Broek

Een super gezellige avond met heerlijk eten, heel vriendelijk personeel en een goed gevuld restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Karen's profielfoto
    Karen heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Afgelopen Moederdag voor 6 personen gereserveerd. Omdat de brunch al vol zal konden we om 14.00 terecht.
    We waren er om 13.50. Er zaten nog wat gasten van de brunch en verder was de ruimte leeg.
    Men was nog bezig om een aantal tafels af te ruimen. De serveerster die ons te woord stond moest erg lang zoeken en uiteindelijk werden we verzocht nog even te wachten omdat onze tafel nog niet klaar was. We zagen dat er veel 6-persoonstafels leeg waren, maar goed.
    Na ons kwamen er meer mensen binnen die wel een tafel kregen. Toch nog maar even gevraagd. Maar nee, onze tafel was nog niet klaar.
    Wederom gewacht. Wederom kwamen er meerdere mensen binnen die wel een plaats kregen. Wederom naar binnen gelopen, en daar werden we door iemand anders zeer onvriendelijk te woord gestaan. Het was ons namelijk al uitgelegd en als we dat wilden begrijpen kon zij er ook niets aan doen.
    Op mijn vraag waarom we niet aan de tafels die al wel leeg waren konden gaan zitten kregen we geen duidelijk antwoord.
    Na 20 minuten gewacht te hebben en zo onvriendelijk te woord te zijn gestaan zijn we vertrokken en hebben ergens anders heerlijk gegeten.

12. Sleegers's profielfoto
    Sleegers heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Sleegers

Het was weer super lekker 👍🏼

13. Ellen Nooijen's profielfoto
    Ellen Nooijen heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Ellen Nooijen

High tea was super fijne middag gehad 👍

14. Jacqueline Gielissen's profielfoto
    Jacqueline Gielissen heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Met z'n tweeën gisteren een goedkope diner gehad. We zijn niet zo'n grote eters dus beviel ons goed. Jammer dat het eten niet warm genoeg opgediend werd. Het wachten tussen de gerechten ging nét, mocht wel korter. Verder vonden we het gezellig, rustige muziek en leuk jong personeel die er zelf zin in hadden leek wel. We gaan zeker weer terug.

15. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Op vrijdagavond met mijn vrouw hier gegeten op het terras.

De bediening was vriendelijk en na het drinken hebben gebracht kwam de kaart, en was er ook een Asperges kaart. Wij gingen voor de Asperges.

Voorgerecht mijn vrouw gemarineerde Asperges met gerookte Zalm en gerookte Florel een mooi en goed op gebouwd gerecht en volgens mijn vrouw ook nog lekker.

Ik had de flammkuchen met stukjes Asperges, spekjes en parmezaanse kaas, de flammkuchen heb ik hier voor het eerst in mijn leven gegeten en heb er geen minuut spijt van gehad en nu ook niet een zeer lekker gerecht, niet enkel door de Asperges maar ook door de parmezaanse kaas.

Hoofdgerecht mijn vrouw, Roergebakken asperges met gamba’s, spaanse peper en mango mooi gerecht met veel gamba’s.
    Ik had de beenham met asperges met hollandaisesaus, jammer dat de saus over de asperges was gedaan, ik had verzocht de saus niet over de asperges te doen, het was wel een lekkere combinatie, jammer van de saus.

Bij de gerechten waren er ook heerlijke frieten met mayo.
    Als afsluiter een koffie met een cognac. De wijn die wij gedronken hebben was een sauvignon blanc Urmeneta uit Chili.

Alles bij elkaar lekker gegeten.

16. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Op uitnodiging hier gaan eten. En lekker. We zaten door het heerlijke weer buiten maar door de brutale fietsers die gewoon door het terras gaan is dat niet echt sfeervol maar daar kan het restaurant niks aan doen.
    We hadden alle drie een ander gerecht maar vonden het allemaal goed. Het brood met smeersels vooraf is lekker knapperig afgebakken en eens meer dan voldoende om te smeren. Dat is bij vele andere vaak karig. Ze komen regelmatig vragen of er voldoende friet en /of salade is. Zeker waard om nog eens terug te komen.

17. Gerrit v Schoonderwalt's profielfoto
    Gerrit v Schoonderwalt heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Gerrit v Schoonderwalt

Eerste keer daar voor mun verjaardag uiteten met mun kids was heerlijk geen gevoel van vreedschuur mooie inrichting lekker eten goeie en vriendelijke bediening lekker bedient worden echt een restaurant gevoel
    Top zeker voor herhaling vatbaar hele leuke avond gehad 👍🏻👍🏻👍🏻

18. Lenie's profielfoto
    Lenie heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Gisteren met 6 personen bij de Croyse Hoeve gegeten. Het nieuwe concept van 3 keuzemenu's beviel niet goed. Doordat de beschikbare gerechten verdeeld zijn over 3 keuzemenu's, waarvan je er 1 moet kiezen, worden de uiteindelijke keuzemogelijkheden aanzienlijk beperkt, vergeleken met voorheen. Keuze uit de totale kaart, met een bijbetaling voor duurdere gerechten, beviel ons veel beter.
    Mijn biefstuk, die ik rood besteld had, was bijna doorbakken. Daarvoor kreeg ik overigens een nieuwe, die prima was.
    Verder hebben we ERG lang moeten wachten voor en tussen de gangen, hoewel we een paar maal gezegd hebben, dat het wel wat vlugger mocht. En het was een gewone, niet drukke dinsdagavond!!

19. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Na een hele slechte ervaring bij de Croyse Hoeve 3,5 jaar geleden het nog maar een keer een kans gegeven omdat de prijzen wel aantrekkelijk zijn. Dit keer weer net zo slecht gegeten als de vorige keer. De friettent hier in het dorp is vergeleken met de Croyse Hoeve veel beter. Mijn dochter had als voorgerecht meloen met ham.. De ham was inderdaad best lekker. De meloen (wat kan er mis gaan met meloen??) was niet rijp en heel erg hard. Ik garnalencocktail van half ontdooide smaakloze diepvries garnalen met een flauwe cocktailsaus. Hoofdgerecht (na 1,5 uur wachten) een stoofpotje met weinig smaak en een beenhammetje waarvan je zag dat deze niet zelfbereid was maar uit een vacuüm verpakking kwam (gezien de vormgeving van het hammetje) was ook erg flauw van smaak. Het dessert sloeg ook nergens op. (drie bollen vanille ijs met een goedkoop sausje). Tussen de maaltijden door erg leuk lang wachten en personeel kijkt je nog eens niet aan als ze voorbij lopen. Een tafel langs ons zaten twee heren die na 2,5 uur wachten nog niet hun hoofdgerecht hadden gekregen. Het excuus van het personeel was dat het typisch een zondagavond was waarbij alle klanten tegelijk binnenkwamen. Al met al was het wederom een hele slechte ervaring en zelfs voor de lage prijs was de prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Heel jammer voor zo'n mooie locatie. Volgende keer toch maar naar de friettent..

20. Bouters's profielfoto
    Bouters heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Beste bediening ooit! Zeker als je kijkt wat je er voor betaald. We komen hier al vaker, maar sinds de presentatie van de nieuwe kaart, is de opmaak van de gerechten ook leuk. Bediening is goed op elkaar ingespeeld en houden alles goed in de gaten.
    Eten is ook goed en ze hebben interessante wijnen op de kaart staan. Als afgestudeerd vinoloog kan ik dat alleen maar beamen.

21. H.Verbaarschot's profielfoto
    H.Verbaarschot heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

H.Verbaarschot

Al vaker bij v B gegeten.
    Ook nu weer erg lekker gegeten.
    Dit is echt ons favoriete restaurantje geworden.
    Wat we wel jammer vinden is dat we al die keren alleen friet en salade geserveerd krijgen.
    Hier zouden we wel enige variatie in willen hebben/ zien, bv eens aard gratin, of rijst, aard kroketjes etc etc.
    Maar dit weerhoudt ons niet hoor, alles smaakt heerlijk en borden worden mooi opgemaakt, complimenten aan de keuken.
    V B vinden wij een echte aanrader.

22. Twan's profielfoto
    Twan heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Eten was slecht weinig saus koud en het ijs was bijna net zo warm als het vlees en de groente waren kouder dan het ijs.
    Nog niet gesproken over de zeeeeer slechte service heel arrogant.
    Bestel een glas sterke drank en je zal schrikken van de hoeveelheid die erin zit het is echt heeeel weinig.
    We gaan hier noooit meer naartoe.

23. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Gasterij d'n Heikant

Hier op zaterdagavond voor het eerst gegeten met een social deal.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht, het was jammer dat het vrij klein was en dicht op elkaar stonden de tafeltjes.

Het menu was vier gangen keuze en zag er mooi uit zowel vis, vlees en vega.

Mijn vrouw nam salade met vlees was proportioneel mooi en goed gerecht.
    Ik had de Makreel salade deze was lekker maar wat kaal, namelijk een vierkant blokje salade met twee blaadjes krop sla, jammer van de salade deze was echt lekker.

Het soepje was een tomaten soep, lekker maar ook gewoon in een kom en dat was het.

Het hoofdgerecht beide stoofpotje, dit was echt lekker met mooi gesneden groenten en een puree, jammer dat er geen uitleg bij was van de groente zelfs en dat het potje ZEER HEET was en mocht iets groter zijn en meer zijn.

Het nagerecht was lekker ook proportioneel.

Nog een koffie na gedronken, alles bij elkaar lekker gegeten, maar ik denk en hoop dat als wij volgende keer van de kaart gaan eten het net iets meer is en compleet nu op de rekening onder andere de frieten, het brood, mayo weet ik niet maar deze kwamen er nog bij.

De locatie is zeer uitnodigend voor de zomer als men gaat fietsen of wandelen.

Tot de volgende keer.

24. H.van Kemenade's profielfoto
    H.van Kemenade heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

H.van Kemenade

Wij gaan er erg graag eten. De gerechtjes zijn erg gevarieerd. Het ziet er allemaal heel mooi uit, ook het dessertbuffet. En het is ook heel smaakvol. Echt een aanrader. Prijs, kwaliteit is erg goed.

25. Ans Reijnders-Siroen's profielfoto
    Ans Reijnders-Siroen heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Met kerst met het hele gezin gegeten, grote tafel met 12 volwassenen en 7 kindjes en nog een baby.
    Heerlijk gegeten en de kids konden spelen in een speciaal ingerichte ruimte waar ook nog iemand was die toezicht hield en met de kinderen speelde.

26. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Laatste tijd wat duurder geworden… maar dan nog… voor dat geld heerlijk gegeten.
    Bediening is super… de lokatie chique… en genoeg ruimte. Geen volgepropte tent waar je bijna bij elkaar op schoot zit.

27. Sandra Broekx's profielfoto
    Sandra Broekx heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Onze tweede kerstdag is op een teleurstelling uitgelopen.
    Het nieuwe concept "proeverij" is niet goed doordacht en uitgevoerd. Het eten wordt geserveerd in kleine pannetjes waaruit je zelf je portie moet scheppen. Met een groot gezelschap zeer onhandig om steeds te vragen wie wat heeft besteld om daarna de juiste hoeveelheid te kunnen opscheppen. Ook is deze wijze van serveren voor sommige gerechten gewoonweg niet geschikt; de carpaccio voor 3 personen ligt bv in 3 proppen op een schaaltje. Om 17.45Uur gingen we aan tafel, om 20.40Uur werd het hoofdgerecht pas geserveerd, keuken werkt zeer traag en onzorgvuldig. Op de vraag geen vijgen in alcohol te serveren bij de kwarktaart van onze 10-jarige dochter, lagen deze uiteindelijk toch op haar bord. Chocolademousse en gele room hadden een boterachtige consistentie en was klonterig. Bediening is uitermate vriendelijk, maar kan niet op tegen de vele klachten van klanten veroorzaakt door keuken en management. Jammer, want wij kwamen altijd graag bij de Croyse Hoeve, nu komen wij er nooit meer.

28. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Tweede Kerstdag hier gegeten en het was fantastisch!! De tafels waren mooi gedekt en het eten was een ware smaakexplosie. Ook het personeel was erg vriendelijk en werkte enorm hard. Bedankt voor deze geweldige avond en tot een volgende keer Chalet Couvert!

29. J.M. Broekx's profielfoto
    J.M. Broekx heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

J.M. Broekx

De "smaak" van Croy hebben we "geproefd", liflafjes van niets, het leek wel kliekjesdag (2e Kerstdag). Keuze nauwelijks te maken(,bijna met ruzie). Na anderhalfuur pas de voorgerechten
    op tafel, na drie uur pas het zogenaamd hoofdgerecht. Het bleken ook weer liflafjes te zijn.
    Ook het nagerecht, met name het ijs, leek nergens op.
    We wilden geen ruzie maar zouden weggelopen zijn.

30. Theo48's profielfoto
    Theo48 heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

De cijfers van mijn recensie van 18-12.2017 zijn gebaseerd op het nieuwe concept ,,Proeflokaal"
    Afgelopen zondag gebruikt gemaakt van het 3 gangen keuze menu: Prima!! Klein kritiek puntje: de bediening.