Nieuwste foto's in Aarle-Rixtel

Laatste updates in Aarle-Rixtel

1. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Op uitnodiging hier gaan eten. En lekker. We zaten door het heerlijke weer buiten maar door de brutale fietsers die gewoon door het terras gaan is dat niet echt sfeervol maar daar kan het restaurant niks aan doen.
    We hadden alle drie een ander gerecht maar vonden het allemaal goed. Het brood met smeersels vooraf is lekker knapperig afgebakken en eens meer dan voldoende om te smeren. Dat is bij vele andere vaak karig. Ze komen regelmatig vragen of er voldoende friet en /of salade is. Zeker waard om nog eens terug te komen.

2. Gerrit v Schoonderwalt's profielfoto
    Gerrit v Schoonderwalt heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Gerrit v Schoonderwalt

Eerste keer daar voor mun verjaardag uiteten met mun kids was heerlijk geen gevoel van vreedschuur mooie inrichting lekker eten goeie en vriendelijke bediening lekker bedient worden echt een restaurant gevoel
    Top zeker voor herhaling vatbaar hele leuke avond gehad 👍🏻👍🏻👍🏻

3. Lenie's profielfoto
    Lenie heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Gisteren met 6 personen bij de Croyse Hoeve gegeten. Het nieuwe concept van 3 keuzemenu's beviel niet goed. Doordat de beschikbare gerechten verdeeld zijn over 3 keuzemenu's, waarvan je er 1 moet kiezen, worden de uiteindelijke keuzemogelijkheden aanzienlijk beperkt, vergeleken met voorheen. Keuze uit de totale kaart, met een bijbetaling voor duurdere gerechten, beviel ons veel beter.
    Mijn biefstuk, die ik rood besteld had, was bijna doorbakken. Daarvoor kreeg ik overigens een nieuwe, die prima was.
    Verder hebben we ERG lang moeten wachten voor en tussen de gangen, hoewel we een paar maal gezegd hebben, dat het wel wat vlugger mocht. En het was een gewone, niet drukke dinsdagavond!!

4. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Na een hele slechte ervaring bij de Croyse Hoeve 3,5 jaar geleden het nog maar een keer een kans gegeven omdat de prijzen wel aantrekkelijk zijn. Dit keer weer net zo slecht gegeten als de vorige keer. De friettent hier in het dorp is vergeleken met de Croyse Hoeve veel beter. Mijn dochter had als voorgerecht meloen met ham.. De ham was inderdaad best lekker. De meloen (wat kan er mis gaan met meloen??) was niet rijp en heel erg hard. Ik garnalencocktail van half ontdooide smaakloze diepvries garnalen met een flauwe cocktailsaus. Hoofdgerecht (na 1,5 uur wachten) een stoofpotje met weinig smaak en een beenhammetje waarvan je zag dat deze niet zelfbereid was maar uit een vacuüm verpakking kwam (gezien de vormgeving van het hammetje) was ook erg flauw van smaak. Het dessert sloeg ook nergens op. (drie bollen vanille ijs met een goedkoop sausje). Tussen de maaltijden door erg leuk lang wachten en personeel kijkt je nog eens niet aan als ze voorbij lopen. Een tafel langs ons zaten twee heren die na 2,5 uur wachten nog niet hun hoofdgerecht hadden gekregen. Het excuus van het personeel was dat het typisch een zondagavond was waarbij alle klanten tegelijk binnenkwamen. Al met al was het wederom een hele slechte ervaring en zelfs voor de lage prijs was de prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Heel jammer voor zo'n mooie locatie. Volgende keer toch maar naar de friettent..

5. Bouters's profielfoto
    Bouters heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Beste bediening ooit! Zeker als je kijkt wat je er voor betaald. We komen hier al vaker, maar sinds de presentatie van de nieuwe kaart, is de opmaak van de gerechten ook leuk. Bediening is goed op elkaar ingespeeld en houden alles goed in de gaten.
    Eten is ook goed en ze hebben interessante wijnen op de kaart staan. Als afgestudeerd vinoloog kan ik dat alleen maar beamen.

6. H.Verbaarschot's profielfoto
    H.Verbaarschot heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

H.Verbaarschot

Al vaker bij v B gegeten.
    Ook nu weer erg lekker gegeten.
    Dit is echt ons favoriete restaurantje geworden.
    Wat we wel jammer vinden is dat we al die keren alleen friet en salade geserveerd krijgen.
    Hier zouden we wel enige variatie in willen hebben/ zien, bv eens aard gratin, of rijst, aard kroketjes etc etc.
    Maar dit weerhoudt ons niet hoor, alles smaakt heerlijk en borden worden mooi opgemaakt, complimenten aan de keuken.
    V B vinden wij een echte aanrader.

7. Twan's profielfoto
    Twan heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Eten was slecht weinig saus koud en het ijs was bijna net zo warm als het vlees en de groente waren kouder dan het ijs.
    Nog niet gesproken over de zeeeeer slechte service heel arrogant.
    Bestel een glas sterke drank en je zal schrikken van de hoeveelheid die erin zit het is echt heeeel weinig.
    We gaan hier noooit meer naartoe.

8. johan hellings's profielfoto
    johan hellings heeft een recensie geschreven voor Gasterij d'n Heikant

Hier op zaterdagavond voor het eerst gegeten met een social deal.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht, het was jammer dat het vrij klein was en dicht op elkaar stonden de tafeltjes.

Het menu was vier gangen keuze en zag er mooi uit zowel vis, vlees en vega.

Mijn vrouw nam salade met vlees was proportioneel mooi en goed gerecht.
    Ik had de Makreel salade deze was lekker maar wat kaal, namelijk een vierkant blokje salade met twee blaadjes krop sla, jammer van de salade deze was echt lekker.

Het soepje was een tomaten soep, lekker maar ook gewoon in een kom en dat was het.

Het hoofdgerecht beide stoofpotje, dit was echt lekker met mooi gesneden groenten en een puree, jammer dat er geen uitleg bij was van de groente zelfs en dat het potje ZEER HEET was en mocht iets groter zijn en meer zijn.

Het nagerecht was lekker ook proportioneel.

Nog een koffie na gedronken, alles bij elkaar lekker gegeten, maar ik denk en hoop dat als wij volgende keer van de kaart gaan eten het net iets meer is en compleet nu op de rekening onder andere de frieten, het brood, mayo weet ik niet maar deze kwamen er nog bij.

De locatie is zeer uitnodigend voor de zomer als men gaat fietsen of wandelen.

Tot de volgende keer.

9. H.van Kemenade's profielfoto
    H.van Kemenade heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

H.van Kemenade

Wij gaan er erg graag eten. De gerechtjes zijn erg gevarieerd. Het ziet er allemaal heel mooi uit, ook het dessertbuffet. En het is ook heel smaakvol. Echt een aanrader. Prijs, kwaliteit is erg goed.

10. Ans Reijnders-Siroen's profielfoto
    Ans Reijnders-Siroen heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Met kerst met het hele gezin gegeten, grote tafel met 12 volwassenen en 7 kindjes en nog een baby.
    Heerlijk gegeten en de kids konden spelen in een speciaal ingerichte ruimte waar ook nog iemand was die toezicht hield en met de kinderen speelde.

11. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Laatste tijd wat duurder geworden… maar dan nog… voor dat geld heerlijk gegeten.
    Bediening is super… de lokatie chique… en genoeg ruimte. Geen volgepropte tent waar je bijna bij elkaar op schoot zit.

12. Sandra Broekx's profielfoto
    Sandra Broekx heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Onze tweede kerstdag is op een teleurstelling uitgelopen.
    Het nieuwe concept "proeverij" is niet goed doordacht en uitgevoerd. Het eten wordt geserveerd in kleine pannetjes waaruit je zelf je portie moet scheppen. Met een groot gezelschap zeer onhandig om steeds te vragen wie wat heeft besteld om daarna de juiste hoeveelheid te kunnen opscheppen. Ook is deze wijze van serveren voor sommige gerechten gewoonweg niet geschikt; de carpaccio voor 3 personen ligt bv in 3 proppen op een schaaltje. Om 17.45Uur gingen we aan tafel, om 20.40Uur werd het hoofdgerecht pas geserveerd, keuken werkt zeer traag en onzorgvuldig. Op de vraag geen vijgen in alcohol te serveren bij de kwarktaart van onze 10-jarige dochter, lagen deze uiteindelijk toch op haar bord. Chocolademousse en gele room hadden een boterachtige consistentie en was klonterig. Bediening is uitermate vriendelijk, maar kan niet op tegen de vele klachten van klanten veroorzaakt door keuken en management. Jammer, want wij kwamen altijd graag bij de Croyse Hoeve, nu komen wij er nooit meer.

13. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Tweede Kerstdag hier gegeten en het was fantastisch!! De tafels waren mooi gedekt en het eten was een ware smaakexplosie. Ook het personeel was erg vriendelijk en werkte enorm hard. Bedankt voor deze geweldige avond en tot een volgende keer Chalet Couvert!

14. J.M. Broekx's profielfoto
    J.M. Broekx heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

J.M. Broekx

De "smaak" van Croy hebben we "geproefd", liflafjes van niets, het leek wel kliekjesdag (2e Kerstdag). Keuze nauwelijks te maken(,bijna met ruzie). Na anderhalfuur pas de voorgerechten
    op tafel, na drie uur pas het zogenaamd hoofdgerecht. Het bleken ook weer liflafjes te zijn.
    Ook het nagerecht, met name het ijs, leek nergens op.
    We wilden geen ruzie maar zouden weggelopen zijn.

15. Theo48's profielfoto
    Theo48 heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

De cijfers van mijn recensie van 18-12.2017 zijn gebaseerd op het nieuwe concept ,,Proeflokaal"
    Afgelopen zondag gebruikt gemaakt van het 3 gangen keuze menu: Prima!! Klein kritiek puntje: de bediening.

16. Theo48's profielfoto
    Theo48 heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Helaas was ons het nieuwe concept niet goed bevallen, duurde erg lang [3,5 uur] en is prijzig, omdat steeds 2 pers. hetzelfde moesten bestellen werd je gedwongen om gerechtjes te bestellen die je normaal niet zou nemen.
    Maar: gelukkig is het drie gangenmenu wel geweldig, gisteren avond weer heerlijk gegeten als vanouds, nu gaan we weer regelmatig langs komen.

17. Monique Rooijakkers's profielfoto
    Monique Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Monique Rooijakkers

We hebben genoten van het eten en drinken. De bediening was erg aardig… maar van het bedienen zelf hadden sommige geen kaas gegeten om het zo maar te zeggen… erg onervaren.

18. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Uitstekende sfeer en service. Prijs kwaliteit niks te klagen.
    Eten is prima, echter is de keuze al enkele jaren hetzelfde en beperkt.

19. van B restaurant heeft een nieuwe foto
  26. Miriam vergossen's profielfoto
    Miriam vergossen heeft een recensie geschreven voor Fong Shou
    Chinees-Indisch Aarle-Rixtel

Miriam vergossen

Super lekker eten fijn personeel 😉

27. Elsen's profielfoto
    Elsen heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Veel te duur wat je krijgt, en gewoon niet lekker, maar daarvoor kregen we wel een gratis consumptie.

Mij krijgen ze er niet meer heen. Vroeger was het een stuk beter.