Nieuwste foto's in Aarle-Rixtel

Laatste updates in Aarle-Rixtel

1. Rietvermulst's profielfoto
    Rietvermulst heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Rietvermulst

Het was geweldig en heerlijk gegeten.

• Eindcijfer 10
  2. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Eethuis Saray

We hebben best vaak bij Saray besteld en dan vooral omdat ze lekker Grieks eten hebben. Maar omdat het vlees nogal nat is, vragen we altijd om de friet apart te verpakken. Daarvoor moeten we 2 euro betalen, en dit is echt te schandalig voor woorden. De maaltijden zijn al erg prijzig en dan moeten we dit ook nog betalen! Vandaag bestelden we weer en toen werd ik gebeld dat we er rekening mee moesten houden dat we 2 euro moesten betalen voor de friet. Toen ik vroeg waarom dit eigenlijk is, kreeg ik de uitleg dat ik dan extra friet kreeg en daar moest ik voor betalen. Ik vraag niet om extra friet…ik vraag om de friet apart te verpakken, zodat ik geen vieze natte kleffe friet heb. Dit was al de reden dat wij bijna niet meer bij Saray bestelden, maar mijn man had er veel zin in dus toch maar weer besteld en toen kregen we gewoon 2 zakken friet geleverd, dus ik snap er niets van waarom we die 2 euro moeten betalen. Dit is echt erg klantonvriendelijk en dit is ook echt de laatste keer dat we hier besteld hebben.

2,8
  3. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Alles zoals boven al bij de scores is gezegd!!

• Eindcijfer 10
  4. Johan van den Broek's profielfoto
    Johan van den Broek heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Op uitnodiging van de familie Winckens - en in verband met de 90e verjaardag van mijn moeder - hebben we een buitengewone goede lunch in een voortreffelijke sfeer mee mogen maken bij de Brabantse Kluis. De warmte van deze bijeenkomst, het vriendelijke personeel, de ambiance én niet te vergeten de mooie locatie stonden garant voor deze fijne bijeenkomst.
    Management en personeel bedankt voor deze fijne uurtjes!!

Vriendelijke groet,
    Johan van den Broek

5. Friedie Huijbers .'s profielfoto
    Friedie Huijbers . heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Friedie Huijbers .

Het was in alles heel goed. Ik vond vooral de vissalade erg lekker. Verder geen jengelde en rumoerige kinderen wat ik zeer waardeer!

6. Monique de Greef's profielfoto
    Monique de Greef heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Hier kan je goed eten, voor een All you can eat restaurant dan wel. Ze hebben een kaart voor Glutenvrij maar helaas stonden er velen fouten op vorig jaar 2 mei. Ik heb die fouten toen doorgegeven omdat ik namelijk wist dat iets met surimi krab ALTIJD gluten bevat. Oké sommige Surimi heeft wel iets met maismeel maar het zijn er weinig. De meeste bevat gewoon tarwemeel. Dat weten vele koks niet. Slecht eigenlijk dat je er zelf op moet letten, weet niet of dat nog steeds is?! Maar goed. Als je een dieet hebt (waar je écht allergisch voor bent, niet dieet voor af te vallen) dan let aub zelf goed op. Bij twijfel niet eten!

Ik zit in een rolstoel en ze houden altijd super goed rekening daarmee. Ik vraag altijd bij de wc in de buurt, en daar zetten ze me ook netjes neer. Ik ben er daarom ook erg blij mee dat dit restaurant in de buurt van Helmond zit. We kunnen hier op de scootmobiel heen of met de WMO-taxi. Heerlijk uit eten met z'n tweetjes.

Het is áltijd druk hier, of je nu doordeweeks gaat of in het weekend waardoor het ook wel wat rumoerig kan zijn! Daardoor geef ik de sfeer een 7. Prijs kwaliteit een 8 want het is goed maar aan het einde van de avond is bijvoorbeeld het vet echt niet meer oké en dat proef je! De service een 9 want het personeel loopt écht vaak naar je tafel om een papiertje op te pikken of om drinken te noteren en ze zijn (tot nu toe) allemaal erg netjes. Eten/drinken krijgt een 9. Oké wat ik zei aan het einde van de avond is dus af en toe (proef je vooral bij coquilles) het vet niet meer goed waar het in wordt gebakken. Maar verders een goed concept!

7. Ruben Bevers's profielfoto
    Ruben Bevers heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Ruben Bevers

Vandaag weer heerlijk gegeten bij Châlet Couvert.

Kunnen genieten van een paar nieuwe gerechten op de kaart, die allemaal verrukkelijk waren.

Ook was het personeel erg vriendelijk en de uitstraling van het restaurant draagt goed bij aan een gezellige sfeer.

8. Emma 's profielfoto
  9. Emma 's profielfoto
  10. Emma 's profielfoto
  11. Familie Mikkers's profielfoto
    Familie Mikkers heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Familie Mikkers

Gisteravond héérlijk gegeten bij Chalet Couvert. Goede bediening en vriendelijk personeel. Speciale dank aan onze gastheer, die ons een geweldige avond bezorgd heeft!!

12. Emma 's profielfoto
  13. Emma 's profielfoto