Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aardenburg verdeeld zijn.

1. Uiterwaal

Ondanks de corona maatregelen een super verblijf gehad. De mensen aan de receptie zijn top. Was de 2e keer dat we gegaan zijn en was weer goed. In de halve lock down in corona tijd is deze formule zeer aan te raden.

2. Joop Waeijen

Super eten, gezellig en super vriendelijke bediening, aanrader!

3. frank vermeulen

Vooral prijs-kwaliteit een uitstekende eetgelegenheid.
    De mosselen zijn werkelijk uitstekend.

4. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk, maar het nagerecht was voor de prijs te simpel, niet bijzonder. Jammer dat je niet kan zien iets van bedrijfskleding

5. Ceelen Marc

Aangenaam restaurant, leuke ontvangst lekker eten en prijs kwaliteit heel goed. Gereserveerd via internet wat heel eenvoudig was en voor wie graag mosseltjes eet een echte aanrader. 👍

6. Eten en drinken was goed de rest slecht.
    Kamer in 6 dagen niet schoongemaakt of het bed fatsoenlijk opgemaakt, alleen rechtgetrokken en zeker NIET verschoond. s'Avonds de muziek heeeel hard, je kon elkaar niet verstaan, en in de recreatieruimte was alles versleten of kapot.
    En de corona, wel stond er overal 1,5 m afstand, maar daar werd geen acht op geslagen en kon je makkelijk met 6 of 8 pers aan een tafel gaan zitten.

7. W.Kruidenier

Prima gegeten van de mossels en het mosselmenu was voortreffelijk.
    Mede gelet op de attente bediening hadden we een smakelijke en gezellige avond.
    Van harte aanbevolen!

8. Super lekker gegeten en zeker prijs kwaliteit.

9. Het eten was heel lekker en bedienning was zeer vriendelijk.
    Kamers zijn zeer ruim en netjes.
    Het hotel is zeer rustig gelegen en vlak aan de grens van belgië bij de leuke plaatsen Knokken en Brugge en blankenberg.
    Een goed all in hoten, een aan rader.

10. Robert Strik

11. anita de wilde

Heel goed, de gastvrouw heel sympathiek, gedienstig. Perfecte service, lekker gegeten.
    Zeker een aanrader! We waren hier al geweest, en niets aan kwaliteit, service veranderd.
    Gaan zeker nog terug.

12. Fina puigvert

Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier ben gekomen 😔, het eten is niet te pruimen! Alles super koud! Vlees? Koud! Groente? Koud! Frietjes en snacks? Even koud als de rest in een woord vreselijk! De kamer opruimen en bed opmaken? Nou niets daarvan hoor ze hadden alleen de handdoeken verwiseld en de bedden? Nou nee niet gedaan maar wel de dekbed eroverheen gegoid pffffff, maneger erbij gehaalden hij zou iemand sturen om de bedden opmaken maar dat is al ruim tijd geleden en nog niets aan gedaan, met andere worden het maak hun niets uit want tja het is toch al betaald! :(Beste mensen kom aub niet naar deze horror hotel. Groet Josefina.

1,7
  13. Erg veel luidruchtige mensen in het Hotel / restaurant. Overvol ook in tijden van Corona. Waardoor veel van het eten op was en niet of nauwelijks werd bijgevuld. Wij waren er ter eren van een verjaardag. We hadden van te voren afspraken gemaakt over een champagne ontbijt maar ook dat kwam niet. Het gebak was niet lekker en van magere kwaliteit. Ook veel vliegen bij het eten.

1,1
  14. Billiet Jan

Jullie staan misschien bekend in de streek voor de mosselen & visgerechten, maar toch vond ik de paling niet zo geslaagd, de saus was dik en papperig, niet lekker, sorry maar dit is wat ik ervan vond, geen aanrader.

15. Wat hebben we weer genoten,heerlijk gegeten.
    We hebben escargots als voor en hoofdgerecht genomen.
    Tip
    Neem als voorgerecht het assortiment en maak daarin een keuze welke je als hoofdgerecht gaat nemen.
    Wij komen zeker nog eens terug.

16. Goed ontbijtbuffet, alleen spijtig dat we de tafel zelf moesten afruimen. Kamer was aan een opfrisbeurt toe.

6,7
  17. Ontbijt, lunch en diner was prima, wel iedere dag (lekkere) biefstuk en mosselen. Dagelijks wisselende bijgerechten, soep, kip, vis, vlees, patat, snacks, pasta's, groente, fruit, taart, ijs. Er is echt genoeg voor iedereen! Helaas was de bar in het restaurant dicht, waardoor je dus bij de andere bar je drankjes moest halen. Dat had eigenlijk iemand van het personeel moeten doen.

18. Gezellige eetruimte en lekker ontbijt.

19. Perlita van der Linden

Dit was ons 3e bezoek. Wederom voor herhaling vatbaar door de zeer uitgebreide keuze in het restaurant. Er is voor elk wat wils. Heerlijk vlees en vis, diverse soorten groenten en salades. Lekkere toetjes. Ook het ontbijt en de lunch zijn goed verzorgd. Je komt hier niets tekort. Het personeel is superaardig en behulpzaam. De bar daar kan je echt alles krijgen wat je wilt. Het all-inclusive concept is super!

20. Filip Gabriels

Al sinds jaren komen we 1 tot 2 keer /jaar mosselen eten. Helaas is de laatste keer ons niet goed bevallen. Mosselen waren niet goed gekuist (vol pokken-niet smakelijk), natuur : veel minder groenten in vergelijking met vroeger en flauw gekruid, provencale : veel minder gekruid dan vroeger, minder uitgesproken looksmaak. Frietjes zoals steeds wel super lekker. Bediening vriendelijk maar was te druk voor 1 persoon.
    We hopen dat dit een éénmalige gebeurtenis was en komen zeker terug en hopen terug de hoogstaande kwaliteit van vroeger te mogen ervaren.

21. Over de drank niks dan goed. Het buffet was mager, geen voorgerechten, alleen soep. Dan mossels maar als je allergisch ben werkt dat niet. Biefstuk met pepersaus was prima, vispan in roomsaus, schnitzel lag er nog een moest bijgevuld worden, spareribs en verschillende groenten en salade aardappel en frites. Dessert taart was nog bevroren mousse en vanille vla.

6,3
  22. Adelijn Ingels

Heerlijke mosselen & zeker een meerwaarde is verse frietjes:)

23. Aangename en vlotte bediening en lekker eten in een vertrouwde sfeer.

24. Prima hotel, mooie ligging.
    Prima eten, volop keuze.
    Nette kamers, goede hygiëne.
    Prijs kwaliteit perfect.
    Vriendelijk personeel.

25. Vlaeminck Rudy

Uitstekend menu en prima service.

26. Hans Visser

Wij komen er al 11 jaar. De sfeer en de smaak zijn Bourgondisch. Gaan deze vakantie nog een keer.

27. Martien en karin

Prachtig hotel in een schitterende omgeving. Het personeel was super aardig en vakkundig, en de hygiene was fantastisch alles werd gecontroleerd en meteen weer gepoetst. De kamer was prima en zeer schoon, complimenten. Dit hotel verdiend absoluut van ons een 10, dankjewel personeel voor een mooie en gezellige week!

28. Vanronsele Eddy

Prijs kwaliteit in orde vriendelijke medewerkers een aanrader.

29. Jan van de Pol

Wij hadden een All Inn arrangement geboekt wat prima bevallen is.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Minpunt is dat ondanks het in de voorwaarden staat er toch huisdieren in het restaurant waren.

30. Frank Steenkiste

Vriendelijk onthaal.
    Verzorgde omgeving.
    Correcte bediening, geen lange wachtijd.
    Heerlijk klaargemaakte mosselen.