Hier zie je hoe de meningen over de Lekens verdeeld zijn.

1. Heel regelmatig ga ik samen met mijn man eten bij mossel-en Palinghuis Lekens. Steeds waren we heel tevreden, maar bij de start van het mosselseizoen werd de zaak overgenomen. Men vertelde toen dat Ko Lekens nog een paar jaren in de keuken zou staan. Maar toen we er deze week opnieuw waren, had ik een raar gevoel.
    Er waren zo goed als geen klanten. We bestelden een mossel natuur en een mossel in de room. Toen wij onze mosselen geserveerd kregen, merkte ik dat het niet goed was. De porties waren veel kleiner dan voorheen. De mosselen in de room hadden een rare smaak en de mosselen natuur waren bereid met veel te weinig groenten en waren niet genoeg gekruid. Dit kon niet door Ko bereid zijn. De vriendelijke mevrouw in de bediening (de vrouw van Ko) vertelde me dat Ko er inderdaad niet meer is. Wat een gemis! Het zal nog lang duren vooraleer ze me terug zien. Er kwam geen compensatie!!

Mossel-en Palinghuis Lekens is niet meer Mossel-en Palinghuis Lekens. Ik maakte vroeger steeds goede reclame voor deze heel bekende zaak, maar dit doe ik nu zeker niet meer. Het is jammer dat de lekkere recepten van Ko niet meer gevolgd worden. We misten ook de speciale sfeer waarvoor Ko steeds zorgde.

2. Reeds heel veel jaren bezoek ik dit restaurant en steeds was ik heel tevreden. Recent werd deze zaak overgenomen, maar de kok van dienst is nog steeds de vroegere eigenaar Ko. De porties zijn heel ruim en alles wordt klaargemaakt met dagverse ingrediënten. Zowel de mosselen, paling, biefstuk,... zijn er heel lekker. De frietjes worden nog handgeschild en gesneden (dit gebeurt in heel weinig zaken nog op deze manier) en super lekker klaargemaakt. Als je omwille van de drukte eens even iets langer moet wachten, dan wordt jouw geduld beloond met het lekkere eten dat er geserveerd wordt. Een aanrader.

3. Absoluut niet tevreden over dit restaurant: gebakken mosselen bij de aperitief die druipten van het vet, frites die niet voldoende gebakken waren, mosselen die maar matig waren, paling die véél te zwaar klaargemaakt was, bestek dat door de gastvrouw proper gemaakt werd met haar duim... geen reinigingsdoekjes voor de mosseleters... Positief: grote porties.

4. Veel te traag, en zijn ergens anders mosselen gaan eten. Jammer en dan nog met afspraak.

5. Anne luyten

Lekkere mosselen, goede huiswijn. Bediening vriendelijk, maar de bazin (vermoed ik) wat stroef. Ik miste een beetje meer ontvangst en warmte.

6. Celine r.

Ik heb hier fantastisch lekker gegeten en kom zeker nog eens terug. Wie hier niet tevreden is , heeft ongelijk.

7. lambrecht freddy

Lekkere mosselen, we zijn al op veel verschillende plaatsen gaan eten ! We vinden ze nergens zo lekker. Komen hier al meer dan 30 jaar.

8. Beste Ko,

Proficiat met jouw benoeming tot ambassadeur van Prins en Dingemanse.

Deze erkenning is terecht ; voor de beste mosselen moet je bij mossel-en palinghuis Lekens zijn.

Heerlijk.

Rik.

De nieuwste recensie
  9. goed eten voor een schappelijke prijs,moet wel eens moderniseren

10. van wemmel martine

prijs-kwaliteit, heel goed.Verzorgd en de mossels zijn er heel lekker

11. S van Grol

Uitstekende service, vriendelijk personeel, goede sfeer maar bovenal heerlijke gerechten

12. d nicolai

heerlijk gegeten, super ambiance,voor herhaling vatbaar, maw een aanrader

13. van outryve lucien

kwaliteit en hoeveelheid zeer goed.vriendelijke mensen.dit reeds meer dan 25 jaar

14. l.van.outryve

zeer lekker.overvloedig.vriendelijke bediening.schappelijke prijs