Wan-Sheng in Aalten

1289382076 74
1334201159 84
1379020242 84
1612079472 59

1. Eten is lekker, niet heel bijzonder maar wel ruim voldoende grote porties. Prijs is ook redelijk.

2. Jan 47 punten

Alleen afhalen en het afhaal gedeelte kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Echter, het eten waar het eigenlijk om gaat vinden wij goed!
    Het is wel iets minder gekruid dan men mag verwachten, maar de smaken en de kwaliteit zijn prima!

3. Vandaag na een lange tijd eens wat eten afgehaald...gekozen voor de loempia wan sheng, die vroeger erg smakelijk was bij de vorige eigenaar maar nu...bah, bah, bah! Onsmakelijke prak die druipt in het vet. Het leek alsof wij de restanten van de afgelopen week aan het eten waren. We hebben een er een paar happen van genomen en de rest in de vuilnisbak gekieperd, jammer van het geld maar dit was voor ons de laatste keer Wan Sheng. De afhaalruimte is ook echt aan een renovatie toe, kapotte banken, aftands en muffe ruimte. Komen vaak langs het restaurant maar zien er nooit mensen eten. Wij rijden nu wel een stukje verder voor Chinees eten.

4. Vreselijk tegenwoordig! De vorige uitbaters hadden het duidelijk beter in orde, het eten is absoluut niet lekker meer helaas.
    Ook de ongeïnteresseerde medewerker achter de balie die drukker is met zijn telefoon dan met wat anders is niet echt klantvriendelijk.

5. Had afgehaald, ossenhaas in saus was veel te zout en daarom was de smaak niet lekker, vlees daarentegen was wel goed mals.
    Babi Pangang was te hard en te droog.

6. Afgelopen zaterdag met een groep van 7 personen bij Wan-Sheng gegeten. Eten was erg smakelijk en werd goed opgediend. Eigenaar deed erg zijn best en was super aardig en beleefd. Jammer voor hem, dat restaurant niet loopt. Hij verdient dat wel!

7. Bij de vorige eigenaar (?) met dezelfde bedrijfsnaam kwamen wij regelmatig en was het altijd naar onze smaak.
    Nu deze eigenaar sinds vorig jaar hier de zaak runt, is het een puinhoop. Als voorbeeld: wij waren altijd gek op een loempia Wang Sheng. De vorige eigenaar maakte het altijd perfect. Wij hebben het nu 2x geprobeerd, maar de laatste keer heb ik letterlijk de helft weg gegooid. Het was echt niet te eten!! Sindsdien komen wij daar niet meer en wijken uit naar bijv. Lichtenvoorde, Wehl of Zeddam. Liever veel kilometers extra, dan die rommel van Wang Sheng (nu). Maar het blijkt al wel dat wij niet de enigen zijn. Sindsdien is het nooit meer druk (bij het afhalen). En ik kom er zeer regelmatig langs. Om maar niet eens te praten over binnen zitten. Heel erg jammer!

Wang Sheng: doe wat met (ook) deze op-/aanmerking!! Zo niet, lost het probleem zich zelf op en gaat dit bedrijfje failliet.

Helaas moet ik een 1 geven, liever een 0.

8. Smakeloze prak. Ze besparen echter niet op het frituurvet. Dat lekt uit de loempia als het voor die tijd niet gestold is. De loempia is namelijk lauw en er wordt geen vloeibaar frituurvet gebruikt. De meisjes van de bediening doen hun best, maar dat is het dan ook.

9. van Meer

Toen het pas open was, super lekker en vers. Nu ruikt het vies als je het pak open doet en het smaakt nergens naar.

1,3
  10. Ik zat als enige in het restaurant wat al veel zegt. Werd vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst en bij vertrek nog een prettige avond gewenst. Het restaurant oogt totaal afgeleeft en wordt nog versterkt door dat de familie hier in een hoek een eigen soort van huiskamer heeft. Het eten is zeker niet vies, maar daar is ook alles wel mee gezegd. In dit restaurant is geen enkel oog voor detail zoals:
    - olielampje op tafel werd niet aangestoken,
    - bestek was niet schoon,
    - kroepoek lag bij het serveren boven op het warme eten en was al zompig,
    - toen ik thuis de rekening bekeek bleek men voor de bami rames maar € 10,- gerekend te hebben ipv de € 15 euro die op de kaart stond. Aalten kent restaurants die meer smaak en sfeer bieden voor een lagere prijs. Jammer dat er geen goed Chinees restaurant in Aalten meer over is.

11. Mark Taken

Gisteren gegeten bij Wan Cheng met mijn vrouw en 2 kindjes. Ik heb echt nog nooit zo'n waardeloze eetervaring gehad. We werden hartelijk ontvangen, maar dat was ook het enige positieve.

Het eten was lauw, we kregen geen opscheplepels. Tussendoor kwamen ze niet even checken of alles naar wens was of dat we nog iets te drinken wilden. Na afloop wilde onze oudste een ijsje. Een kaart hadden ze niet, omdat bijna niemand kwam eten in het restaurant was het antwoord. Er werd toch een ijsje in elkaar geflanst, maar deze stond vervolgens achter de balie 15 minuten te wachten omdat ze de afhaal belangrijker vonden dan het restaurant. Want daar stonden 4 meisjes, waarvan er 2 aanwezig waren die letterlijk uit de neus stonden te eten omdat ze geen idee hadden wat ze moesten doen. Uiteindelijk kwam het ijsje maar moest mijn dochter deze opeten tussen al het smerige bestek en borden van het hoofdmenu, want aan afruimen daar deden ze niet aan.

Kortom, een waardeloos restaurant met slechte service waar ik nooit meer kom. Verschrikkelijk.

En over het tapijt maar te zwijgen wat daar ligt, want daar zitten zoveel vlekken in, waar ik de afkomst niet eens van wil weten.

12. Fam wassink

Wij gaan elk jaar op nieuwjaarsdag volgens traditie met onze familie eten bij de chinees, dit jaar gegeten bij Wan Sheng.
    We waren de enigste gasten en dit is erg jammer voor het restaurant. Geen enkele moeite werd gespaard om ons welkom te heten. We hebben heerlijk gegeten van onze rijsttafel.

13. Wat een verbetering! Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Van harte aanbevolen.

14. Tom 19 punten

Interessante recenties. In Aalten hadden we 3 chinees-indische restaurants, tegenwoordig nog maar 1 en dat is deze. Ik kom er al jaren. Veel aan onderhoud aan het pand doen ze niet; het zit in een oud hotel, maar er komt bijna niemand ala carte eten, bijna iedereen bestelt afhaal en voor dat ze nu heel Aalten bedienen moet het wel vanuit een klein hokje aan de achterkant. Hetzelfde geldt voor de parkeermogelijkheden.
    Kijk je naar wat je krijgt dan is dat prima voor een afhaalchinees. Porties zijn voldoende groot en het smaakt goed genoeg, sommige gerechten beter dan de ander; het stoofrundvlees is smakelijk, de gefrituurde balletjes vind ik vaak wat minder, bij die laatste doen we de saus vaak apart. Het is duidelijk geen hoogdravend restaurant, maar we gaan er telkens weer naar toe, dus voldoende.

15. Ik hou wel van een flink portie eten en als het echt wat minder smaakt dan bederft dat mijn feestvreugde niet. De resten die ik over hou peuzel ik met alle liefde de volgende dag op, maar bij Wan Sheng hebben ze het onmogelijke weten te presteren. Er staat nog de helft van het gene wat we besteld hebben in de koelkast, maar daarover heb ik de twijfel of ik het überhaupt nog op wil eten. De bami is namelijk erg kaal en bezit niet of nauwelijks groente (wel een aanradertje voor de mensen die altijd de stukken prei eruit vissen). De vier sausen die we besteld hadden verschilden qua smaak niks van elkaar. En als we het over smaak hebben. Die was er gewoon niet.
    Jammer, ik had me er namelijk op verheugd. Wan Sheng zit een minuut lopen van mij vandaan, maar de volgende keer rij ik wel verder voor wat goeds.

16. chantal

Bij binnenkomst vond ik het zaakje al dubieus, alsof de eigenaren er helemaal geen moeite in willen steken. Interieur is erg verouderd (denk aan jaren 90) en het ruikt er erg muf. Het eten was ook onwijs flauw, ik heb er een kilo zout over gestrooid om er wat van te maken. Het lijkt wel alsof de saus is aangemaakt met water, een gelei achtig iets. Alsof er kleurstof en wat smaakpoeder door was gestrooid. Duidelijk is dat het eten niet met passie is gemaakt! Echt een dikke, dikke afrader! Eet hier niet! Ik denk dat ik in mn eigen keukentje veel beter kook!!!

17. Extreem slecht. Van onze rijsttafel hadden de meeste gerechten bijna geen smaak, als er al sprake was van smaak, was dat de smaak van oud vet.

In de keuken staat duidelijk iemand die geen idee heeft van koken en dat is overduidelijk te proeven. We waren de enige gasten en dat bleek niet zonder reden.

18. Ik heb er een keertje eten gehaald. Smaak valt over te twijfelen, flauwe smaak.

19. Was deze week op vakantiepark in de buurt.
    Heb 2 keer een maaltijd (21.00 uur) gehaald, één keer Nasi Rames Wan Sheng en één keer Nasi Wan Sheng. Beide keren zeer smakelijk, grote porties en goed verpakt. Aan de Nasi zie je dat het geen oude opgebakken rijst is. Ook het vlees was zeer goed bereid.
    Qua sfeer zou in het afhaalgedeelte een achtergrond muziekje niet misstaan. Maar het eten is top.

20. Erg fijne Chinees.

Lekker eten en erg veel voor weinig geld.

Vooral de babi pangang en de kip kerrie is erg lekker.

Een echte aanrader.

Ze verdienen een dikke 10.

21. Echt, je kunt daar heel lekker eten en het is er rustig. Het is snel klaar en goede bediening.

22. gewoon perfect

23. Jürgen

Vreemde smaak combinaties, niet altijd met de meeste zorg bereid.