Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalten verdeeld zijn.

Klein Wolterink

Ontzettend leuk voor kinderen, veel vermaak. Binnen op de speelzolder en bij goed weer buiten veel vermaak.
    Eten is ook goed, genoeg keuze! Echt een aanrader!

Lekker gegeten, goede bediening een aanrader voor het hele gezin.

Van Eerden

We hebben hier heerlijk een pannenkoek gegeten.
    De pannenkoek Patrick duurt effen maar dan heb je ook wat.
    Vriendelijk personeel en fijne service.
    Leuk voor kinderen.
    En een gezellig terras.

5. Snackbar Aalten

Carmen Cedeño

Hachee portie besteld en kreeg een portie saus met uitjes. Ben toch naar binnen gegaan om te vragen en het antwoord was net zo erg als de portie zonder vlees! Niet echt klantvriendelijk, erg jammer.

Goed gegeten gezellig sfeer, goeie bediening. Wat wil een mens nog meer.

Nel Epskamp/Hylke Hoekstra

We hebben, met onze hond erbij, vanmiddag een heerlijke pannenkoek gegeten op boerderij De Neeth. De lokatie is top en de witte wijn was echt uitstekend!
    Kortom, een aanrader.
    Wij komen zeker een keer terug, overigens ook vanuit Barlo, maar dan Duitsland.

Tamara

Lekker hapje gegeten, goede service. Pannenkoek van de imker is een aanrader. Leuke regionale producten van de Borghman, smaakte prima. Bedankt voor t toetje :) We komen zeker nog een keer.

Ilona Massop

11. Pizzeria Aalten

Gabriella

De pizzeria ziet er nu fantastisch uit, de moeite die er in is gestopt om het helemaal te vernieuwen was het zeker waard, heerlijk betaalbaar eten met een gezellig sfeertje! Top gedaan. Zeker een aanrader! 👍

12. Pizzeria Aalten

Wybe Spruijt

Er zit een nieuwe eigenaar op dit restaurant, Goede kwaliteit eten en de keuken oogt veel frisser! Veel beter dan hiervoor tevens was de piza snel klaar & en ik heb lekker gegeten. Groet Wybe Spruijt.

13. Internationaal Aalten

Zwanenberg

Op 24 mei18 hier gegeten. Wij zijn kritische restaurantbezoekers. Maar we zijn erg enthousiast over Enjoy Aalten. We bestelden eenmaal gevulde portobello (gevulde grote champignons) met geitenkaas, honing en walnoten met pasta met romige saus. Daarbij kwam apart geserveerd 3 warme groenten (in een schaal) en een groene salade. Bord was goed gevuld en inhoud goed warm. Zoveel en van hele goede kwaliteit dat maak je zelden mee. En dat voor nog geen 15 euro p.p. Ik zei al, wij zijn kritisch en uit eten is vaak een teleurstelling. Maar hier alles naar tevredenheid. Ook de kippendijtjes met saté en frites met rauwkost was lekker warm en bord goed gevuld. Ik ben een grote eter en vaak zijn de borden maar matig gevuld. Maar niet in Aalten bij Enjoy. Satésaus was lekker mild, frites krokant. Alles dus een leuke afsluiter van onze midweek in Aalten. Klein minpuntje was de tijd tussen bestellen en opdienen, maar dat werd dus ruimschoots goedgemaakt. Bediening vriendelijk en behulpzaam. We vonden de muziek te hard aanstaan, we zaten onder een speaker, maar geluid werd voor ons zachter gezet. We hebben zoveel gegeten dat we niet eens meer ruimte hadden voor een toetje…

16. Internationaal Aalten

19. Snackbar Aalten

20. Nederlands Aalten

21. Nederlands Aalten

22. Nederlands Aalten

Lars

Een super goed restaurant, het eten is een absolute aanrader. De bediening is erg attent en gezellig.
    Kortom de rit vanuit Tiel naar Aalten was het meer dan waard.

27. Chinees-Indisch Aalten

Vreselijk tegenwoordig! De vorige uitbaters hadden het duidelijk beter in orde, het eten is absoluut niet lekker meer helaas.
    Ook de ongeïnteresseerde medewerker achter de balie die drukker is met zijn telefoon dan met wat anders is niet echt klantvriendelijk.

28. Nederlands Aalten

Geweldige bediening ze waren allemaal super aardig. En het eten was voortreffelijk en heb nog nooit zo heerlijk gegeten het is echt een aanrader en wij zullen er zekers terug komen.

29. Chinees-Indisch Aalten

Had afgehaald, ossenhaas in saus was veel te zout en daarom was de smaak niet lekker, vlees daarentegen was wel goed mals.
    Babi Pangang was te hard en te droog.

30. Pizzeria Aalten

Bezorging is nooit gekomen. Zou eerst 50min. duren, na anderhalf uur maar eens gebeld, zou nog ongeveer een uur duren want het was erg druk. Toen belden ze 3 uur later op of het de volgende dag mocht. Zeer slechte service en heb de bestelling geannuleerd.