Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalten verdeeld zijn.

1. Nederlands Aalten

Geweldige bediening ze waren allemaal super aardig. En het eten was voortreffelijk en heb nog nooit zo heerlijk gegeten het is echt een aanrader en wij zullen er zekers terug komen.

2. Chinees-Indisch Aalten

Had afgehaald, ossenhaas in saus was veel te zout en daarom was de smaak niet lekker, vlees daarentegen was wel goed mals.
    Babi Pangang was te hard en te droog.

3. Pizzeria Aalten

Bezorging is nooit gekomen. Zou eerst 50min. duren, na anderhalf uur maar eens gebeld, zou nog ongeveer een uur duren want het was erg druk. Toen belden ze 3 uur later op of het de volgende dag mocht. Zeer slechte service en heb de bestelling geannuleerd.

4. Chinees-Indisch Aalten

Afgelopen zaterdag met een groep van 7 personen bij Wan-Sheng gegeten. Eten was erg smakelijk en werd goed opgediend. Eigenaar deed erg zijn best en was super aardig en beleefd. Jammer voor hem, dat restaurant niet loopt. Hij verdient dat wel!

Marijke de Man

Gezellige ambiance. Vlot, jong en vriendelijk personeel. Geen lange wachttijd en een heerlijke pannenkoek gegeten. Goed gebakken en heerlijke toppings. Prijs en kwaliteit in een goede verhouding. Ga hier zeer zeker nog een keer terug en ook aan andere vrienden mijn ervaring vertellen.

6. Nederlands Aalten

Vandaag hier gegeten met mijn zus, opa en oma. Toen we aankwamen, werd ons verteld dat er nog 1 plekje vrij was in een soort van bovenkamer. Binnen was alles leeg, maar gereserveerd volgens een medewerker. Heel jammer dat het niet mogelijk was om een tafel om te wisselen zodat wij niet de trap op hoefde met onze oma die slecht ter been is. Dit was dan ook een heel gedoe. Wij hebben zelf in de horeca gewerkt en vinden dit echt GEEN service. Degene door wie wij bediend werden deed prima haar werk en het eten was ook prima. Alleen de spareribs waren vrij droog en werden geserveerd met chili saus. Dat was nieuw voor ons.

7. Chinees-Indisch Aalten

Bij de vorige eigenaar (?) met dezelfde bedrijfsnaam kwamen wij regelmatig en was het altijd naar onze smaak.
    Nu deze eigenaar sinds vorig jaar hier de zaak runt, is het een puinhoop. Als voorbeeld: wij waren altijd gek op een loempia Wang Sheng. De vorige eigenaar maakte het altijd perfect. Wij hebben het nu 2x geprobeerd, maar de laatste keer heb ik letterlijk de helft weg gegooid. Het was echt niet te eten!! Sindsdien komen wij daar niet meer en wijken uit naar bijv. Lichtenvoorde, Wehl of Zeddam. Liever veel kilometers extra, dan die rommel van Wang Sheng (nu). Maar het blijkt al wel dat wij niet de enigen zijn. Sindsdien is het nooit meer druk (bij het afhalen). En ik kom er zeer regelmatig langs. Om maar niet eens te praten over binnen zitten. Heel erg jammer!

Wang Sheng: doe wat met (ook) deze op-/aanmerking!! Zo niet, lost het probleem zich zelf op en gaat dit bedrijfje failliet.

Helaas moet ik een 1 geven, liever een 0.

8. Chinees-Indisch Aalten

Smakeloze prak. Ze besparen echter niet op het frituurvet. Dat lekt uit de loempia als het voor die tijd niet gestold is. De loempia is namelijk lauw en er wordt geen vloeibaar frituurvet gebruikt. De meisjes van de bediening doen hun best, maar dat is het dan ook.

Altijd lekker en voldoende. Echter wat betreft bezorgen moet er veel verbeterd worden. Wanneer je de bezorging om 17.00 verwacht, moet dit niet 17.30 worden...!

10. Internationaal Aalten

Henk Rensink

Prima tapas gegeten met vrienden. totaal 5 pers.

Gemoedelijke sfeer. Niet gejaagd. ruimschoots tijd om te genieten van de verschillende gangen. Zachte achtergrond-muziek met bekende nummers.

Kon dag van te voren nog extra persoon bijboeken.
    Voor herhaling vatbaar en op loopafstand van huis.

11. Internationaal Aalten

Heerlijk gegeten en super service!

12. Chinees-Indisch Aalten

van Meer

Toen het pas open was, super lekker en vers. Nu ruikt het vies als je het pak open doet en het smaakt nergens naar.

1,3
  13. Snackbar Aalten

Service prima, jammer dat ogenschijnlijke eigenaar mijn voordeel niet heeft kunnen wegnemen. Pindasaus is een saus die je doorgaans alleen eet bij een Chinees/Indisch restaurant en de dunnere frieten (niet standaard) waren niet van goede kwaliteit. Helaas is plastic geserveerd.
    Conclusie: zeer matig.

14. Chinees-Indisch Aalten

Ik zat als enige in het restaurant wat al veel zegt. Werd vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst en bij vertrek nog een prettige avond gewenst. Het restaurant oogt totaal afgeleeft en wordt nog versterkt door dat de familie hier in een hoek een eigen soort van huiskamer heeft. Het eten is zeker niet vies, maar daar is ook alles wel mee gezegd. In dit restaurant is geen enkel oog voor detail zoals:
    - olielampje op tafel werd niet aangestoken,
    - bestek was niet schoon,
    - kroepoek lag bij het serveren boven op het warme eten en was al zompig,
    - toen ik thuis de rekening bekeek bleek men voor de bami rames maar € 10,- gerekend te hebben ipv de € 15 euro die op de kaart stond. Aalten kent restaurants die meer smaak en sfeer bieden voor een lagere prijs. Jammer dat er geen goed Chinees restaurant in Aalten meer over is.

Vriendelijke gastvrije ontvangst door jonge bediening. Gezellige sfeer door oude treincoupé uitstraling. Mooi schoon; ook het sanitair. Prima toegankelijk voor mindervaliden. Nette schone open keuken. Lekkere grote niet te dikke warme pannenkoeken. Bijna alle ingrediënten worden ook daadwerkelijk meegebakken. Voldoende keus van standaard tot bijv. pannenkoek met zalm. Toch een 9 voor eten, omdat in 1e instantie de pistolet zalm van 1 van de tafelgenoten vieze bruine randjes had. Dit werd door de kok echter snel opgelost met de excuses. Voor de kleinere kinderen een speeltuin buiten. Door de weersomstandigheden hier geen gebruik van gemaakt. Binnen een apart tafeltje voor kinderen waar ze even kunnen kleuren of een spelletje doen. Kortom: prima eten en gastvrije bediening en niet geheel onbelangrijk: niet te lang wachten op het eten.

16. Chinees-Indisch Aalten

Mark Taken

Gisteren gegeten bij Wan Cheng met mijn vrouw en 2 kindjes. Ik heb echt nog nooit zo'n waardeloze eetervaring gehad. We werden hartelijk ontvangen, maar dat was ook het enige positieve.

Het eten was lauw, we kregen geen opscheplepels. Tussendoor kwamen ze niet even checken of alles naar wens was of dat we nog iets te drinken wilden. Na afloop wilde onze oudste een ijsje. Een kaart hadden ze niet, omdat bijna niemand kwam eten in het restaurant was het antwoord. Er werd toch een ijsje in elkaar geflanst, maar deze stond vervolgens achter de balie 15 minuten te wachten omdat ze de afhaal belangrijker vonden dan het restaurant. Want daar stonden 4 meisjes, waarvan er 2 aanwezig waren die letterlijk uit de neus stonden te eten omdat ze geen idee hadden wat ze moesten doen. Uiteindelijk kwam het ijsje maar moest mijn dochter deze opeten tussen al het smerige bestek en borden van het hoofdmenu, want aan afruimen daar deden ze niet aan.

Kortom, een waardeloos restaurant met slechte service waar ik nooit meer kom. Verschrikkelijk.

En over het tapijt maar te zwijgen wat daar ligt, want daar zitten zoveel vlekken in, waar ik de afkomst niet eens van wil weten.

17. Chinees-Indisch Aalten

Fam wassink

Wij gaan elk jaar op nieuwjaarsdag volgens traditie met onze familie eten bij de chinees, dit jaar gegeten bij Wan Sheng.
    We waren de enigste gasten en dit is erg jammer voor het restaurant. Geen enkele moeite werd gespaard om ons welkom te heten. We hebben heerlijk gegeten van onze rijsttafel.

18. Nederlands Aalten

Heerlijk eten, leuke ongedwongen sfeer, gastvrij personeel, goede en vlotte bediening.

Wij zijn nu 3x bij Herbergh d'Olde Marckt geweest en elke keer waren we aangenaam verrast. No nonsens, gewoon zeer goede kwaliteit, vriendelijk personeel en een prettige ambiance. We komen zeker weer terug, jammer dat wij zo ver weg wonen.

Prima sfeer en personeel en de pannenkoeken waren heerlijk. Komen zeker terug.

Verrassingsmenu genomen en gevraagd om wild. Zalig gegeten. Elk gerecht prima en ook nog eens meer dan genoeg. Ook wijn gewoon weer eens een goed gevuld glas. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

22. Pizzeria Aalten

Van den Deelen

Niet aan te bevelen. Lang wachten, lauwe hap. Gerechten incompleet.

23. Nederlands Aalten

Heusinkveld

Langs de weg zagen wij een reclamebord met schnitzel en patat voor €10. Maar dat zal een lokkertje geweest zijn, want eenmaal op het terras met de menukaart is dit nergens terug te vinden. Bediening was erg jong.

Het eten was lekker, al zat er hoegenaamd geen kaas in de cordon blue.

24. Chinees-Indisch Aalten

Wat een verbetering! Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Van harte aanbevolen.

25. Internationaal Aalten

Will Kemps

Het was totaal onduidelijk dat je tapas apart moest bestellen, er was voor ons door eet.nu (zoals gezegd) bepaald dat we a la carte wilde eten. Niet waar dus. Ons is niets gevraagd. We hebben uiteindelijk a la carte gegeten. Het eten was lekker maar er werd onvoldoende meegedacht aan een klantvriendelijke oplossing. Verder was de bediening een beetje knullig.

26. Nederlands Aalten

H.Tolkamph

Was super in orde. Meer dan voldoende en uitgebreid met 3 soorten aardappels en 5 soorten groenten en ook nog schaaltje vruchten. Dat zie je bijna nergens zo. Aanrader, ook speciaal voor jonge lui die wel wat op kunnen.

Met de kinderen in het treinen pannekoekenrestaurant gegeten. Vriendelijke bediening, snel geholpen. Men kan in de keuken kijken en de pannenkoeken zijn niet te dik, niet vet en goed gaar. Glutenvrije pannenkoek voor mijn vrouw was mogelijk. Wij raden het restaurant zeker aan!

Frans

29. Chinees-Indisch Aalten

Ze zijn ermee gestopt... sinds 1 februari 2015 volgens een briefje op de deur

30. Nederlands Aalten

Derksen

Heerlijk gegeten, goede service!! Topper, komen zeker nog een keer terug!!