Op dit adres zit nu: Efes

Bezorgrestaurants in de buurt van De Roskam

1410320718 52
1480196362 41
1519016165 40

1. Gabriella

De pizzeria ziet er nu fantastisch uit, de moeite die er in is gestopt om het helemaal te vernieuwen was het zeker waard, heerlijk betaalbaar eten met een gezellig sfeertje! Top gedaan. Zeker een aanrader! 👍

2. Wybe Spruijt

Er zit een nieuwe eigenaar op dit restaurant, Goede kwaliteit eten en de keuken oogt veel frisser! Veel beter dan hiervoor tevens was de piza snel klaar & en ik heb lekker gegeten. Groet Wybe Spruijt.

3. Bezorging is nooit gekomen. Zou eerst 50min. duren, na anderhalf uur maar eens gebeld, zou nog ongeveer een uur duren want het was erg druk. Toen belden ze 3 uur later op of het de volgende dag mocht. Zeer slechte service en heb de bestelling geannuleerd.

4. Van den Deelen

Niet aan te bevelen. Lang wachten, lauwe hap. Gerechten incompleet.

5. Afgelopen zaterdag 29-11 om 17.20 u voor 20 man een bestelling gedaan. Om 19.30 u nog geen eten bezorgd. Toen contact opgenomen en dhr vertelde dat het erg druk was. Om 20.00 u werd eten geleverd maar zonder bestelde satesaus en frikandel speciaal. Ook de friet was slap en stond al zeker een 45 minuten te dampen in het papier. Bah wat een smerig eten was dat zeg!

6. Gebeld voor een bezorging. Het zou een uur duren. Na 1,5 uur maar eens gebeld... het was te druk, ze konden voor ons geen eten maken. Ze hebben ook niet even gebeld om dit door te geven. Voor ons te laat om iets anders te bestellen, wij hebben een afspraak... Schandalige situatie.

7. Heb hier regelmatig besteld. Telefonisch moeilijk te verstaan, idd weleens saus of mijn sigaretten vergeten maar deze waren dan binnen 10 minuten nabezorgd. Eten nooit koud, juist eerder heet. Bij drukke dagen soms wat langer w88, maar dit ging niet ten koste van het eten. Merk wel dat je op rustigere dagen wel extra krijgt. Bijna geen enkele tent is in al z'n eten het best. Maar ik ben tevreden.

8. M 57 punten

Over het algemeen vind ik het goed te eten.

Minpuntjes:

* de muziek wat minder hard zetten, eet niet gezellig en misschien is het wel goed om top 40 muziek te draaien ipv turkse muziek. Trekt niet echt aan.

* Als je om een pizza vraagt waar paprika op zit, mogen ze de klanten wel even vertellen dat de paprika's op zijn en dat ze pepers voor vervanging gebruiken!

* Je ziet niet een vaste bediening, elke keer lopen er wel weer andere mensen.

* de wc's mogen netter.

9. Nu twee keer geprobeerd, het eten is veel te vet. Bestellingen beide keren niet compleet. Het vlees van de schotels zwemt werkelijk in zijn eigen vet. Patat lijkt wel 2 uur oud.

Dus nooit meer.

10. Geef mijn mening eerlijk, heb wel eens beter gehad.

Op de pizza zit niet veel vlees.
    Het is natuurlijk maar net wat je lekker vindt, maar ik ga meer voor het vlees.

Voor wat je krijgt vind ik het eten matig. Daarom heb ik voor de prijs ook maar een 5 geven. Wil niet negatief doen maar meer kan ik er ook niet voor geven..

11. Jurrien Heinen

Super slecht en veel te duur! Wachttijd veel te lang, echt geen aanrader!

12. Duur, in vergelijking met wat je krijgt.

Op drukke en feestdagen is het eten vaak koud, minder lekker, portie`s kleiner. In verhouding dus; Minder, voor meer.

De nieuwe eigenaren zijn netjes. Maar de de bediening is ronduit `slecht.

De bezorging is ook heel slecht, komen vaak te laat. Eten is koud en moeten vaak terug bellen om te klagen. Ze komen dan wel netjes `vers` eten brengen. Maar je zit dus weer te wachten. Terwijl het al lang duurt.

13. Lekker gegeten en niet duur!

14. - Wanneer je het eten laat bezorgen en wordt het binnen een half uur bezorgt; zijn ze meestal te laat met als gevolg dat je eten koud is.

- Vaak wordt er iets vergeten wat je bestelt hebt en dit is vooral zo op drukke dagen.

- Het eten is niet altijd goed gaar en heeft een aparte smaak.

- Wanneer je een maand aanbieding wil bestellen van de flyer die in de bus komt; dan gaat deze aanbieding de volgende dag pas in ipv dus de 1e van de maand, producten zijn niet voorradig.

- De muziek wordt in het restaurant te hard gedraaid en vaak is het geen rustige muziek waarbij je wilt eten, maar harde en drukke muziek.

- Het eten is best wel duur in vergelijking met de kwaliteit van het eten.

- Schnitzels etc zijn vaak aangebrand.

- Pizza´s etc zijn ontzettend vet.

- Wanneer je eten koud bezorgt wordt dan krijg je wel nieuw eten en dit wordt kosteloos bezorgt, maar het houdt wel in dat je nog langer moet wachten voordat je kunt eten.

15. Shoarma zit "lekker" in zijn eigen(?) vet, hartinfarct in een bakje dus, broodjes komen van de aldi, je kan beter zelf normale bolletjes halen en het daarop doen! Op drukke avonden vergeten ze je bestelling altijd! Zelfs als je in het restaurant gedeelte zit!

Sfeer is oké, maar de muziek is verschrikkelijk, nog een reden om het snel naar binnen te werken!

Daarnaast is het duur.

16. aaltenaar

Afhaal is echt slecht, zeker op een zaterdag of andere drukke dagen. Pizza's drijven soms uit hun doos, en broodjes zijn vaak koud. Ook vind ik ze erg duur. Ze zijn een periode iets beter geweest, dit was toen er concurrentie van over het spoor kwam. Ik ben er 1x uit eten geweest, dit was tot mijn verbazing goed, alleen slechte bediening. Misschien zijn ze wel beter als het rustig is. Er zit nu een andere eigenaar op, dus mischien is het nu beter, binnenkort maar weer eens proberen.

17. Het is een sfeervolle zaak.

Personeel is goed tegen de klanten.

Eten ziet er netjes uit.

Smaak zit erin.

Hygienische zaak.

Duur? Als je lekker wilt eten moetje er ook voor betalen.

Ik wens ze prettige feestdagen toe en ze zien mij wel weer verschijnen...

18. Het restaurant ziet er mooi uit, maar de pizza zelf vind ik niks, de bodem is dun en niet gaar. Het is er erg onhygiënisch. De sfeer in het restaurant is overigens wel redelijk.

Bij meerdere telefonische bestellingen kwamen vaak de bestellingen incompleet (sauzen worden vaak vergeten), de pizza's zijn lauw en de bezorger erg chagrijnig (wat ik me dan nog kan voorstellen in deze kou).

Ik zou toch voor een andere pizzeria gaan...

19. Ik vind het verschillend.

Soms zijn de pizza's goed, soms zijn de pizza's gewoon verbrand aan de onderkant.

Dat mag van mij echt beter.

Het restaurant is wel mooi!

En ik vind dat als je belt om een pizza te bestellen moeten ze iets duidelijker zijn. Amper verstaanbaar.

20. Een paar keer in het restaurant gegeten. Bediening was vriendelijk en het eten goed. Het is niet alleen pizza en shoarma wat je daar kunt eten. Ik heb daar mixed grill gehad en het was erg lekker en voldoende. Ik vind het een aanrader. Er is één minpuntje en dat is als je aan de kant van de Hogstraat zit, tocht het daar een beetje bij de ramen. Maar misschien is dat inmiddels al wel verholpen.

21. Ik vind het:

Duur.

Onhygienisch.

Niet klant vriendelijk.

Slechte sfeer, wat je bent de enige daar.

Drinken is vooral duur..

En je moet er 1 uur wachten tot ze vragen : wat wil je eten..?

Ik vind het slecht.

22. Ik heb hier een aantal keren gegeten, maar ik vind dit echt een slechte shoarmazaak. De broodjes döner zijn er gewoon niet lekker, en de pizza's zijn afwisselend erg goed en erg slecht.

Daar staat wel tegenover dat er een goede sfeer is in het restaurant, en dat het personeel redelijk vriendelijk is. Wel irritant is dat er soms een duitse kok werkt die geen Nederlands kan.

23. Wat is het is met alle shoarmazaken, je wil er geen pizza eten als je nuchter bent. Mocht je een keer nuchter zijn en in een vlaag van verstandsverbijstering toch besluiten hier pizza te bestellen, zul je je pizza moeten verdrinken in de cocktailsaus, het enige wat er wel lekker is. De rest is ranzig.

24. Altijd lekker !

25. De prijs / kwaliteit is prima. Schotels mooi opgemaakt. We hebben er meerdere keren gegeten. Na de beperkte kaart was de uitgebreidere een verassing!!

26. Kreeg bezorgt en men was wat vergeten en het werdt correct afgehandeld.
    Maar de kwaliteit is goed, maar de smaak is minder!
    Dus zoek een goede leverancier.

27. De Roskam heb ik meerder malen bezocht en telkens tref ik een attente bediening aan, eten voor een goede prijs/kwaliteit en een mooi en goed verzorgde zaak. Wel is het oppassen
    tijdens een bezoek op de zaterdagavond waarop dronken en luidruchtige discogangers "gezellig" een broodje komen eten.. Voor dergelijke gasten lijkt het mij ook moeilijk om correct en vriendelijk te blijven.

28. Rob Polman

Kan geen internet site vinden en ook geen mail adres, meerdere malen geprobeerd maar gaat niet lukken. wij willen graag de menukaart kunnen bekijken en een eventuele voorstel doen omdat we met 12 personen aldaar willen eten, jammer.

29. niet best
    onhygienische bende

1,7
  30. Prachtige ete..

heerlijk...en een gezellige sfeer in het pizzaria ''de roskam''

Ik raad iedereen aan..dat ze hioer moeten kome...

heerlijke voorgerechten...

31. Slecht

32. berlinda

Lekker eten, meer dan genoeg en alerte bediening. Gezellige sfeer.

33. D Hoogeveen

Deze pizzeria heeft een knus restaurantgedeelte en een afhaalpunt voor shoarma en pizza's. Heel vriendelijke bediening. Lekker gegeten, beslist de herhaling waard..