Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalst verdeeld zijn.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Prijs steak 21 EUR + saus 3.5 EUR = 24.5 EUR. Steak oké, saus niet vers gemaakt, frieten niet om over naar huis te schrijven, neutrale smaak, waarschijnlijk diepvries. Hierdoor is de geur van een goede voor- en afbak totaal afwezig.
    Huiswijn 'La Salette' best lekker. Ik ben bereid om 20 EUR te betalen voor een goede huiswijn ook al is de inkoopprijs 'beduidend' lager. Men moet ergens het personeel en de andere kosten mee betalen.

2. Broodjes Aalst

Hier word je heel goed, vriendelijk en in open armen ontvangen. Als je een broodje besteld is het krakendvers, en je moet maar 10min wachten. Je kan er van alles bestellen; wafels vanaf 14uur. Je kunt er coupes krijgen, broodjes, panini's, croque monsieur... Heb je honger en geen zin om eten te maken kom dan gerust eens kijken naar Quality Time!!

3. Broodjes Aalst

H. Salden

Heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten is echt top en de bediening is van hoog niveau. Lege kommetjes friet werden bv. direct aangevuld, zonder 1 x iets te moeten vragen. Inrichting van het restaurant is niet helemaal mijn ding, beetje oubollig. Maar dat is kwestie van smaak natuurlijk. Wij aten er voor 49 euro per persoon een heerlijk maandmenu met aangepaste wijnen. De steak wit-blauw was echt een heel erg lekker stukje vlees. Aan te raden!

Patrick U.

Hier kun je voortreffelijk eten, alles super vers. Super vriendelijk personeel, leuke entourage. Een prachtig terras. Heerlijke menu met aangepaste wijnen van top niveau. Wij bevelen dit restaurant van harte aan.

Sven V.L.

Italiaans restaurant met een frans tintje. Restaurant is goed gelegen met een ruime parking. De keuze op het menu is groot en de smaak was overheerlijk. Ook de wijnkeuze is prima, al gingen wij gewoon voor de huiswijn. Bediening spreekt zowel Frans als Nederlands.

7. Belgisch Aalst

Het maandmenu gegeten en alles was heel lekker. Bediening was heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit klopt helemaal, alles dik in orde. Voor ons voor herhaling vatbaar. Top.

8. Eetcafé Aalst

Eerlijke keuken - werkend met prachtige ingrediënten. De hamburger voortreffelijk - fastfood is er helemaal niets tegen. Een snelle lunch maar degelijk eten - of een lekkere maaltijd ...een echte aanrader . Ps ook enorm lekkere koffie

Schitterende keuken aan een goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige omgeving en kleine dingen maken echt wel het verschil...

Fantastische culinaire avond gehad in dit restaurant. Een dikke pluim voor heel het dynamisch team! Een echte aanrader. Hier krijg je veel voor een zeer betaalbare prijs!!! Ookal was het superdruk, toch kregen we een vlotte en vriendelijke bediening.

Ines de Mulder

Gezellig, zowel binnen als op terras, vriendelijk personeel en genoeg keuze, aanrader voor een gezellig avondje met partner of in groep.

12. Grieks Aalst

Karin van Leeteren

Naxos is het beste restaurant van de streek! Wij zijn al jaren klant en nog altijd heel tevreden over de lekkere verse gerechten en ook door de aangename,gezellige bediening en gastvrijheid van Jorgos en zijn team.

Melissa

Het aperitief was heerlijk, de borden waren niet alleen mooi gepresenteerd maar het eten was super lekker. Ook de bijpassende wijnen waren een verrijking van ons smakenpalet. Het was een zéér geslaagde avond.

Sonja Daenen

Mijn man en ik hebben al tweemaal gedineerd in De Kapelaan en we waren het erover eens : superlekker eten, professionele bediening, aangenaam kader, leuk interieur, speciaal. In het begin waren we een beetje bang dat de open keuken een hinderlijke geur zou geven, maar dat viel zeer goed mee.

15. Japans Aalst

De place to Be voor de lekkerste sushi, maar ook voor de heerlijke menu's, a la carte en een zeer vriendelijke bediening. Kortom wie verzot is van de Japanse keuken moet er zeker gaan dineren.

16. Belgisch Aalst

Marielle

Leuke en lekkere lunch met vooraf 2 verrassende amuses. Degelijke open wijnen aan interessante prijs (€4.5). Attent zaalpersoneel; één persoon van ons gezelschap eet geen vlees: chef komt persoonlijk uit zijn keuken om een stukje koolvis voor te stellen... Blijkt een enorme op vel gebakken moot te zijn (top!).