Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalsmeer verdeeld zijn.

1. Gerry Silvius

Vanavond voor de derde keer wezen eten deze week. Deze keer met zoon en schoonzoon erbij. Het was weer voortreffelijk. Vooral de gezellige bediening. Dank jullie wel. Wij hebben weer genoten. Tot de volgende keer.

2. Goede tent. Altijd druk, zal niet voor niks zijn. Goede spullen, iets duurder dan anders, maar wel kwaliteit. Alleen sate schotel, die maar beter in goed restaurant eten... Vriendelijk personeel

3. Maureen

De Oude Veiling is erg leuk geworden! Goede bediening, heerlijk gegeten en heeft een goede kaart. Het restaurant ziet er mooi uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Simone Meijer

We waren hier nog nooit geweest. We reserveerden op Valentijnsdag met ons dochtertje van bijna 2.
    Het is een super sfeervol restaurant. Leuke speelhoek voor kindjes en ze zijn heel kindvriendelijk.
    Ik had voor de tomaten “steak tartare”. Zooooo ontzettend lekker. Ik koos het vanwege mijn zwangerschap maar ik wil nooit meer een andere “steak tartare”.
    Daarna garnalen, die waren prima.
    Mijn vriend had de champignons, die vonden we een beetje gewoontjes en daarna de schnitzel en die was prima. Lekkere frietjes erbij (sommigen iets te ver gebakken).
    Ons dochtertje had een pasta met rode saus en die is bijna helemaal op gegaan, ze vond het erg lekker.
    Als toetje hadden we een proeverij van 3 taartjes en zelfgemaakt sorbet ijs, super lekker.
    Erg leuke mensen werken er. Wij komen zeker nog eens terug.

5. Fam. van Veen

Wij hebben super lekker geluncht. Veel verschillende gerechten op de kaart.
    De service was goed en het personeel heel vriendelijk. Het keukenpersoneel komt de borden brengen.
    Zeker een aanrader!

6. Heerlijk en gezellig gegeten met collega's. Zeer prettige akoestiek als je met meerdere mensen aan tafel wenst te communiceren. Professionele maar ook amicale bediening. Echt een top-locatie.

7. Afd. Zuid-Europa

Afgelopen vrijdag voor het eerrst hier besteld. Prima goed! Wij hebben heerlijk gegeten, vooral de hete kip is erg lekker, en dan zal ik nog maar zwijgen over die geweldge clubsandwich. Heerlijk! Ook de besorging was op tijd, Ga lekker door zo!

8. M van veen

Echt fantastisch.
    Eten heerlijk.
    Bediening vriendelijk.
    Leuke sfeer.

9. George en Geziena

Wij zijn blij verrast met zo'n fijn restaurant in onze woonplaats, alles klopte, het welkom gevoel maar ook alles wat we bestelden was lekker en goed op smaak, ook de wijn was heerlijk!

10. Geweldig lekker en prima service.

11. Goede sfeer, goed eten.

12. Amy Monrooij

Zoals altijd weer super gezellig en lekker gegeten. Je voelt je als gast altijd welkom en en wordt met echt álles rekening gehouden. Ik zou dit restaurant aan iedereen aanbevelen!

13. Het eten was redelijk. Vis was weinig smaakvol. Meer en beter kruiden.
    Eventueel een beetje saus er over en niet apart in een kuipje. Beetje groente ook niet zo appetijtelijk op het bord. Creme brulee was koud. Niet echt lekker. Hoord als het goed is warm te zijn met net gebrande suiker.
    Sfeer kan beter. Verlichting nogal ongezellig. Hoog en geen schemerlampen. Verlichting bibliotheek scheen naar binnen. Dit afschermen. In die nissen kan dan een schemerlampje staan. Al met al leek het een beetje op een kantine.
    Misschien hier en daar wat afschermen om hoekjes te creeren.
    Op bediening niets aan te merken.

14. We waren met een groep en hadden een mooie ruime tafel. De medewerkers waren zeer gastvrij en attent en hielpen vlot. Eten was heel lekker en goede prijs/kwaliteit. Kom zeker nog een keer terug.

15. Vandaag vroeg ik tijdens Sint festiviteit of mijn dochtertje even naar het toilet mocht, werd niet moeilijk over gedaan (moest wel 0.50 betalen en stond ook duidelijk op de deur). Ik zou zo als afgesproken terug komen om 0,50 te brengen (ik had mijn tas niet daar) en dit ben ik gewoon vergeten...sorry! Morgen ga ik het alsnog brengen

16. Gezellige avond, lekker eten, goede bediening! Geluid is fijn in de Oude Veiling, ook al zijn er veel mensen, je kan elkaar makkelijk verstaan en je zit niet mee te luisteren met de tafel naast je. Hele fijne sfeer! En eten was heerlijk!

17. Mooi sfeervol ingericht restaurant met vriendelijk personeel. Gerechten geproefd die verbluffend goed smaakten en ook welke met een kleine aanpassing nog beter zullen zijn. Zo mag de risotto bij de Zeebaars bijvoorbeeld wat smeuïger en de tiramisu met limoncello wat luchtiger. Daarentegen is de biefstuk van super kwaliteit en perfect bereid. De wens van onze dochter was extra jus en dit werd netjes in een apart kommetje erbij geserveerd. De nacho’s waren om je vingers bij op te eten en voor ons ook niet onbelangrijk: prima wijnkaart! Wij komen zeker nog een keer terug.

18. A.Ruinard

Oude veiling, gezellige ambiance, goed eten heerlijk glas wijn, genoten.
    Eten snel op tafel, zeker voor herhaling vatbaar.

19. Zeer slechte service we hebben 2 uur en 15 min moeten wachten voor bezorging nadat ik heb gebeld. Dit is de tweede keer dat we langer dan 2 uur moeten wachten. Ik bestel er niet meer!!!

20. Fam Gersen

vriendelijke ontvangst en prettige bediening en heerlijk was het eten.
    mooie inrichting, voor herhaling om naar toet te gaan

21. angelique

22. Internationaal Aalsmeer

angelique

23. Helma van Eijk

We zijn hier gisteren voor het eerst geweest en zullen zeker nog eens terug komen. Er is een leuke gevarieerde kaart, ongedwongen bediening en smakelijk eten. We voelden ons echt te gast.

24. Heerlijk gegeten, vlotte en leuke bediening

25. Heerlijk gegeten voor een nette prijs. De bediening was perfect. Goed gevarieerde kaart. Zowel vlees, vis als vegetarische gerechten worden ruim aangeboden. Echt een aanrader voor Aalsmeer.

26. Internationaal Aalsmeer

Esther Maas Hill

27. Op basis van dit 'hondenvoedsel', eigenlijk is dat al een compliment, besloten wij de bazin aan te spreken. Zij gaf letterlijk aan "als je vers eten wilt, dan ga je thuis koken", tot mijn verbazing werd dit door de gastheer bekrachtigd. We betalen kennelijk niet voor het eten, maar voor de 2 uur dat we hier zitten. Dit restaurant kunnen we dus vergelijken met een attractiepark.

Mevrouw zag een restitutie niet zitten en besloot verstoppertje te gaan spelen. Eenmaal aan het woord met de chefkok, kwam hij met de ene na de andere persoonlijke beledigingen (waaronder ook etnisch profilerende opmerkingen). Met als bekrachtiging "het kan mij niks schelen wat jullie mening is, je kan de politie bellen, maakt niet uit wie, niemand kan ons wat maken".

Complimenten naar deze incompetente sloebers die zich schuilen achter hun zogenaamde taalbarrière!
    Dit was de eerste en laatste keer bij dit attractiepark, volgende keer gaan we naar Ponypark Slagharen.

1,2
  28. N van Rij

Hele trage bediening. Tijdens het lange wachten opgemerkt, dat het erg gedateerd en niet schoon is. Prijs kwaliteit verhouding, heel ver te zoeken. De flamkuchen was veel te hard gebakken. En heel karig belegd. De kroketten waren nog bevroren. En de garnering was van een laag snackbar gehalte. Om mosterd moeten vragen… je zou denken bij een kroket, dat dat er bij zou moeten zitten…
    Voor ons geen aanrader aan publiek, die even wat meer gewend zijn, dan een voetbal kantine!

2,2
  29. F.j.j leideritz

Hebben met vier personen weer heerlijk gegeten, niets op aantemerken.
    Alleen wat ons enigszins stoorde dat het vrij lang duurde dat de tafel werd afgeruimd.