Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalsmeer verdeeld zijn.

1. Ons verheugd op een gezellige avond werd het een grote tegenvaller!het eten was niet lekker slecht vlees en zeer weinig en klein!de bakken van het buffet werden bijna niet bijgevuld en op zeker moment waren dingen op!alles stonk en het zag wazig van de barbeque!slechte ventilatie en waardeloze bediening!rekening hou die in de gaten hij klopte bij ons niet!nooit meer eten daar voor ons!

2. Anouschka

Ik ben afgelopen weekend uit eten geweest bij La Farfalla, en ik heb het er echt super naar mijn zin gehad! Eten was verrukkelijk, bediening was vriendelijk, en ook nog eens een super gezellige sfeer! Dikke duim voor restaurant la farfalla!

3. Erg weinig eten voor een belachelijk hoge prijs.
    Aankleding van het restaurant is oudbollig.
    Bediening was daarintegen uitstekend.

4,5
  4. Hartsuiker

Goede kwaliteit, eten en drinken. Ruime keuze.
    Er word ook gebracht, klopt altijd en op tijd!! Super.

5. Afgelopen maandag 16 april hebben wij een personeelsuitje gehouden met 16 personen in eetcafe 't Farregat.
    Na alle negatieve reacties hadden wij zoiets van: Eerst zelf zien en dan oordelen.
    Gelukkig maar, want we zijn enorm tevreden. We hebben bij binnenkomst extra brood met pesto en kruideboter besteld en het brood werd warm geserveerd. Daarna kregen we lekkere tomatensoep. Toen kwam de BBQ. Na een korte uitleg van een van der serveersters konden wij per persoon een lekker biefstukje, een sateetje, varkenslapje, hamburgertje en een gamba nuttigen.
    Alles bij elkaar met de patat, diverse sauzen, stokbrood, groene salade en aardappelsalade een goedgevulde maaltijd.
    Het geheel werd afgesloten met vanille-ijs en chocoladesaus.
    Geen lange wachtijden, vriendelijke bediening, kortom een geslaagde avond. En dat we onze kleren bij thuiskomst moesten luchten, ach als je thuis gourmet moet je dat ook.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Vanuit het verleden hebben mijn partner en ik zeer goede ervaringen met 't Farregat. 13 april 2012 was echter een negatieve (wellicht vrijdag de 13de?)
    Na 45!!! minuten kwam de bediening, die overigens niet attent en niet vriendelijk functioneerde, melden dat de saté van varkenshaas uitverkocht was. Mijn bestelling aangepast en wachten maar weer. Na bijna 1,5 uur!!! kwamen dan eindelijk de gerechten. Het gerecht "kip ik heb je" was zo kurkdroog dat het niet weg te krijgen was. Bij melding hiervan werd er niets mee gedaan. Geen groentegarnituur bij de gerechten, geen vingerbowl bij de kip. We hebben het nagerecht maar overgeslagen. Bij afrekenen klopte de factuur ook nog eens niet. Al met al een negatieve ervaring.
    TIP voor de bediening: praat niet over andere gasten in bijzijn van gasten binnen gehoorafstand!! Dit kan echt niet!!

5,1
  7. mek

Nee, dit is het allemaal niet.
    Bon via VV, en gelukkig maar 32 (+4) euro voor betaald.
    Zelfs dit bedrag was (veel)te hoog voor wat je krijgt.
    Het is allemaal maar karig, en ook nog van bedenkelijke kwaliteit.
    En dit alles moet je in een ranzig rookhol naar binnen zien te krijgen.
    Eens maar nooit weer !

3,7
  8. BBQ Arrangement via vakantieveilingen, kan er kort over zijn:

Geen gezellig onthaal.
    Slechte bediening en vooral traag.
    Buffet bestaat uit 4 sauzen, patat, karige sla, stokbrood, satesaus.

Vlees is karig, en je zit krap.

Nee geen Farregat meer voor mij.

9. Ed

Met een bon van vakantieveilingen gaan eten.

Bij binnenkomst had ik even het idee dat wij zouden moeten wachten, maar binnen een minuut kwam de eerste mevrouw, zeggen dat zij eraan kwam, gevolgd door nog 3 mensen.
    Gezellig restaurant en de bediening was correct en goed. Het menu was (voor de vakantieveilingen-bonnen gemaakt en zoals daar ook bij vermeld) beperkt. Beide hadden wij carpaccio vooraf, was lekker en goed, voor een voorgerecht zeker voldoende. Qua hoofdgerecht had mijn vrouw de witvis (Panga filet) vond ik iets minder, maar zij was er erg content mee. Zelf had ik de mix grill, was goed! Niet 4 super lappen, maar in combinatie met de friet en (lekkere)groenten niet te weinig. De soesjes als nagerecht waren ook lekker.
    Zeer tevreden zijn wij vertrokken, we komen er nog wel eens terug.
    De kaart voor reguliere klanten is veel uitgebreider, en veel vlees e.d.

10. Zaterdag 17 maart 2012 voor 19.00 uur een tafel gereserveerd voor het 3-gangen ‘Oosteinder’ keuzemenu.
    Het personeel vraagt niet of zij je kunnen helpen, zij laten je maar aan je lot over.
    Uiteindelijk ons gemeld bij de barkeeper, een collega meldt even later dat ons tafeltje nog bezet is. Wij konden wat drinken aan de bar en hebben zeker 30 minuten moeten wachten voor wij aan tafel konden.
    Er bleken 3 groepen te eten. Kortom veel lawaai in het restaurant. Er werden zelf liederen gezongen, zonder met andere gasten rekening te houden.
    Na een hele tijd kwam een personeelslid vragen of wij misschien alvast breekbrood met kruidenboter wilden hebben.
    Het brood was heerlijk brood. Maar moest gesneden zodat alles onder de kruimels zat.
    Een snijplankje was handig geweest.
    Na nog een kwartier kwam iemand vragen of ons al was uitgelegd waar het menu uit bestond.
    Niet dus, waarop zij ons vertelt waar wij een keuze uit konden maken.
    Vooraf Carpaccio. Door de hoeveelheid sla, werkelijk een smakeloze hap.
    Als hoofdgerecht hadden wij de mixed grill, met iets wat voor groente moest doorgaan.
    Alleen de friet was heerlijk.
    Wel kwam er steeds iemand langs om te vragen of wij iets wilden drinken.
    Op een gegeven moment maar gevraagd of het dessert kon komen en meteen maar de rekening, want wij hadden het hier wel gezien en zijn niet van plan ooit terug te komen

11. Had als verjaardagscadeau voor vier personen het tafelBBQ arrangement gereserveerd.

Ontvangst:
    Bij aankomst lieten ze ons maar een beetje in de hal staan, kon geen hallo van af. Voelde ons totaal niet welkom. Vervolgens ruim een kwartier op een tafel gewacht.

Bediening:
    Terwijl er maar twee tafels bezet waren in het BBQ gedeelte was de bediening langzaam en slecht. Bestellingen werden half of helemaal niet gebracht.

Eten:
    Per persoon slechts vier mini vleesjes van slechte kwaliteit (o.a varkensvlees en plakje worst wat later een hamburgertje bleek te zijn). Je moest echt het eten aanvullen met de lauwe patat en brood. Daar kom je natuurlijk niet voor.

Heel erg jammer! Komen hier zeker niet meer terug.

12. Hallo,11 maart werd mijn man 50, dus tijd voor een feestje, na veel zoeken en offertes kwamen we uit bij indonesia Indah. De service was prima, er werd ook snel op mails gereageerd, wat ik als zeer prettig ervaar. Ik had voor 50 volwassenen een catering besteld, standaard menu en 1 extra vleesgerecht. Het eten was super, ze hebben allemaal gesmuld en 1 persoon van de toko serveerde uit, echt top, we hoefden niks te doen. Ik ga zeker reclame maken, hoewel er al wat gasten een folder mee hebben genomen. Vanavond gaan we nog even nagenieten van de restjes, echt heerlijk. Als ik nog eens een feestje heb, ga ik zeker weer gebruik maken van hun catering.

13. Een mooi sfeervol restaurant! Lekker gegeten met mijn vrouw en nog een extraatje gekregen omdat het ons jubileum was! Top!

14. Op zondag 4-3 wederom een bezoek gebracht!
    Wederom omdat wij de BBQ daar al 6x hebben bezocht.
    Dat was gezien de veiling prijs altijd prima, het vlees zoals gewoonlijk minimaal, maar voor ons voldoende waarbij ik aanmerk voor de veiling prijs!
    Maar niet voor de normale prijs.
    Dus altijd best leuk en smakelijk voor weinig.

Maar ook zondag 26-02 waren wij daar voor de bbq, maar dit keer was het vlees smakeloos!
    En dat heeft niet te maken dat wij al diverse keren daar zijn geweest, maar deze keer was het echt smakeloos,(mogelijk nogmaals ingevroren? ik zeg erbij mogelijk, maar iedereen vond het smakeloos.)
    Wat vanaf het begin wel irriteerde was wel dat je op elkaar gepropt zit, en bij de tweede sessie (aanvang 20.00 uur)
    het om 21.00 uur blauw ziet van de rook.

Maar ik had ook 2 veiling bonnen voor een 4 gangen menu,
    daarvan op 4-3 gebruik van gemaakt in het restaurant met 4 personen.
    Het was prima voor de prijs, zeker voor herhaling vatbaar, al zou ik de kok aanbevelen, doe EEN!!! bolletje ijs tussen de soesjes!

Maar de BBQ hou ik wel even voor gezien!!

Resume , echt niet slecht voor de veilingprijs!

6,1
  15. Nadat ik de bon had gescoord op veilingen.nl pas naar de recensies gaan kijken en die baarden mij grote zorgen gezien alle negativiteit. Toch gegaan met onze 2 kinderen, want er is betaald en we moesten maar ervaren, nietwaar?! Bij binnenkomst zijn wij ontzettend keurig en vriendelijk ontvangen. We zaten in een kleine maar sfeervolle ruimte. Erg vriendelijke en correcte bediening. Het vlees is heerlijk en goed van kwaliteit. Voor een grote vleeseter misschien niet veel, maar voor ons meer dan voldoende. Het buffet was niet zeer uitgebreid, maar het geen wat aanwezig was, was heerlijk. Continue voldoende aanvulling. Wij aten geen vis en mochten ipv hiervan extra vlees, zonder xtra bij te betalen! Keurig! Een 3 sterren restaurant voor die prijs kan je niet verwachten, maar wij hebben gezellig en heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer!

16. Via vakantieveiling geboekt,sfeer was goed ,eersteklas vlees voor de bbq, personeel aardig en hardwerkend.
    Effe wachten voor een tafel maar voor de rest ging alles erg vlot.
    Zeker voor herhaling vatbaar vooral voor vlees eersteklas.
    Het was een fijne avond
    tot ziens

17. Ik ben hier gisteravond (met de marktplaatsbon) geweest en ondanks de negatieve reacties hier op de site, lekker gegeten. Er was genoeg en de bediening was bijzonder aardig.

18. Via vakantieveilingen geboekt, het eten was lekker. Je zit een beetje volgepropt in een zaaltje met een soort steengril met vuur eronder waarbij je omdat de tafels klein waren je soms een spatje vet voelde.
    Het buffet stelde niet veel voor en de patat was steeds op.
    Aan het eind van de avond stond het een beetje blauw van de rook van de bbq, dus geen goede ventilatie. Niet voor herhaling vatbaar maar wel goedkoop.

6,5
  19. Mallepietje

Met schoonouders en mijn lief hier gegeten met zo n bon van vakantieveilingen. Vlees en gamba niet hysterisch veel maar voldoende: hoeveel vlees heeft een mens nodig? Buffet staat nogal onlogisch en onpraktisch, zeker als het erg druk is. Drie salades, sausjes, brood en friet. Personeel attent en oke.
    Verwacht geen toprestaurant, maar type eetcafe tikkie verouderd. Maar prima avond heb je als je niet voor een habbekrats de hoofdprijs verwacht. Overigens in deze zaak ook eens met grote groep volwassenen, plus kinderen gegeten. Was echt top geregeld en lief voor de kinderen!!

20. Gegeten met 3 personen, de eerste keer en meteen de laatste keer.
    Vreemd restaurant. Vies, versleten en vreemd ingedeeld. Bbq is geen bbq maar een afgeragde versie van een steengrill. Met trots werd vermeld dat we gebruik konden maken van het buffet. Jammer dat dit buffet geen buffet was maar een gevulde tafel met voedsel. Wees er snel bij want op=op. 50 mensen met 1 bak patat. Werd wel aangevuld maar was zo goed als meteen weer op. Kleine tafels met in het midden de "bbq". Je kan niet beginnen wanneer zelf wilt beginnen, assortiment aan vlees is zeer beperkt en wordt ook nog eens op 1 boord neer gelegd. op elkaar! Dat betekend dus dat onder meer de biefstuk & de kip op elkaar lagen. Personeel kon de drukte niet aan, erg onprofessioneel beleid.
    Borden hadden beschadigingen en veel mensen kregen verschillende kleinere borden. Erg vreemd.

Lachwekkend geheel wanneer je er aan terug denkt. Krap restaurant met een vreemde sfeer. Niet voor herhaling vatbaar dus.

21. Goede smaak aan het eten, service kan sneller.

22. Nu meerdere keren in dit restaurant gaan eten. Zowel in de oude als de nieuwe stijl. Op geen van de gerechten is iets aan te merken. Allemaal even lekker. De bijgerechten kunnen altijd worden bijbesteld zonder extra kosten.

De bediening is vriendelijk. Bij binnenkomst een gemeende goedenavond en aanname van onze jassen en bij afscheid een gemeend fijn weekend en bedankt voor uw komst.

Zeker een aanrader, niet alleen voor een avondje uit eten. Ook voor cateringen/partijen staan zij goed aangeschreven.

23. Heerlijk gambas van de grill gegeten in combinatie met doradafilet.
    De prijs was goed en de sfeer was geweldig
    Kom zeker terug.

24. De winterse bonensoep en cappuccino waren prima van smaak maar als je daarvoor met zijn tweeën bijna € 20 moet neerleggen zou je op zijn minst een behoorlijke portie mogen verwachten. Dat is helaas niet het geval, vandaar de lage prijs/kwaliteit. Ook de bediening moest qua hartelijkheid duidelijk even op gang komen, geen warm welkom.

5,7
  25. van weeren

Nou wij zijn er met 4 man geweest, via vakantie veiling.
    Inderdaad 4 stukjes vlees en 1 gamba pp.
    En daar moet je als je het kan rekken twee en een half uur over doen.
    Vlees was heel lekker van smaak, maar veel te weinig.
    Dat verwacht je niet als je twee en een half uur deze veiling binnen haalt.
    Was maar goed dat er een klein buffet was, kon je nog je honger een beetje lessen.
    Werden ook aan een tafel geplaatst waar we niet tussen konden.
    Voor ons dit nooit meer, glas wijn ook zeer klein en weinig, en dat voor 2.85.toetjes ook zeer aan de dure kant en zeer weinig.

26. Chinees-Indisch Aalsmeer

Jacqueline

Wij halen er vaak. Maandmenu is echt een aanrader qua prijs kwaliteit.
    Chinese babi babi pang gang (tie pan), foe yong hai en cantonese koe lo ha zijn echt heerlijk daar!
    Vriendelijk en gastvrij personeel.

27. margreet den hollander

We hadden veel negatieve dingen gelezen, maar wat was het leuk! Wat een ontzettend vriendelijk personeel, het eten was heerlijk en ruim voldoende.
    Het buffet werd steeds bijgevuld, super gewoon.
    We komen zeker nog eens terug!

28. 12 Januari hier met 5 personen gegeten met een bon van vakantieveilingen. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Het eten was goed; vlees+gamba goed en zeker icm het buffet voldoende. Buffet werd steeds goed aangevuld. Ook nog een voor,-en nagerecht gekregen. Kortom lekker gegeten voor weinig geld in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening!

29. Ik ben hier twee keer wezen eten met mijn gezin, alle twee de keren top. Bij binnenkomst is het personeel erg vriendelijk en liet zelfs de chef (die er professioneel en verzorgd uit ziet) zijn gezicht even zien wat goed meehelpt aan de sfeer.

De eerste keer eten was niet gereserveerd waardoor er een korte wachttijd was van zo'n tien minuten. Dit gaf mij goede hoop aangezien het restaurant behoorlijk vol zat en wij bereid waren de tijd te nemen. Eenmaal een tafel toegewezen aan de niet BBQ kant, bracht een vriendelijke jongen dame de menukaart en konden wij onze keuzes maken.

Het brood vooraf is erg lekker eveneens als de tapenade, aioli en kruidenboter. Een simpel tomatensoepje als voorgerecht ging er goed in en was heerlijk romig van smaak.

Als voorgerecht carpaccio wat prima was en als hoofdgerecht de varkenshaas die perfect van smaak was. Als nagerecht cheesecake wat een lekker afsluiter is.

De tweede keer (vandaag) waren wij wezen BBQen. Het was erg gezellig en er hing een fantastische sfeer. Overigens moet ik wel vermelden dat wanneer een bourgondiër als ik uit eten gaat, hij liever een lekker drie gangen menu en een pilsje neemt dan BBQen. Ondanks dat was het vlees goed van smaak en het buffet meer dan genoeg voor de normale eter.

Dit is een echte aanrader voor mensen die lekker willen eten maar geen sterren restaurant zoeken.

30. Slechte ervaring!
    Via vakantieveiling deze tent gevonden,21/2 uur grillen incl stokbrood vlees en saus en salade enz.
    Nou met vier mini stukjes vlees red je net een kwartier grillen. Patat, brood e.d was, als je er eindelijk bij was, op.
    Duurde erg lang to het bijgevuld was.
    Vlees was ook erg vies, van dat fabriek gesneden vlees en echt klein.
    Geen rook zuiger, dus alles blank van de rook en warm.
    Verwacht toch echt bij 2 1/2 uur grillen wel wat meer vlees pp dan vier mini stukjes en een garnaal.
    En misschien ook smakelijker, het supermarkt vlees is zelfs veel beter.
    Vind dit echt een lachwekkend geheel eigenlijk, dit was echt te erg, en heb het ook bij het personeel gemeld.
    Echt voor 10 euro pp ga ik liever naar de mac donalds dat smaakt stukken beter.