Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalsmeer verdeeld zijn.

1. Altijd gezellig en goed, ook een Rib eye smaakt hier fantastisch, en de pizza’s zijn de beste van de wereld.

2. Heerlijk gegeten. Vriendelijk bediening, alles wat een lekker restaurant nodig heeft. Van buiten nooit verwacht binnen zo lekker te eten.

3. René Driehuis

Gezellige italiaanse sfeer met een vrolijke vlotte bediening. Altijd een genot als de borden met dampende pasta op tafel komen. En het toetje: tiramisu!

4. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening is fijn, en heeft tijd voor een vraag en een praatje.
    Bijna ging deze avond niet door, omdat ze deze reservering site hebben stop gezet daar door hadden ze mijn reservering niet gehad. Maar gelukkig hadden ze nog een tafel voor 6 vrij.

5. Lekker eten, heel veel keuze. Restaurant is nog net zoals bij opening in 1998! Vriendelijke bediening!

6. Afhaal en bezorg Aalsmeer

Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel!

7. Helemaal top, gezellig en heel belangrijk: HEERLIJK.

8. De kapsalon die ik had besteld was lauw. De patat was nog rauw. Ik heb gebeld om het te melden maar er werd omheen gedraaid en ontkent.
    Dit is niet de eerste keer dat de kapsalon tegen viel afgelopen maanden. Dus voor mij geen Pavarotti meer.

9. Eenvoudig ingericht, lekker eten, goede wijn.

10. Wat een kerel is dit. Bestel hier niet! 1 en al oplichting. Leverd eten niet, stort geld niet terug. Neemt telefoon niet op. Ga werken voor je geld!

11. Wij hebben gisteren avond heerlijk gegeten bij De Halve Maen. Ontzettend vriendelijk personeel en erg sfeervol ingericht. Zo leuk dat de kok /eigenaar met de vis aan tafel komt, zodat je zelf kunt uitkiezen en ziet hoe mooi en vers het is. Kortom, voor herhaling vatbaar.

12. Het was fantastisch, vriendelijk personeel en het eten was ook prima wij hebben met de familie er van genoten.

13. G van Laar

We waren een weekendje in Aalsmeer. We wonen in Almelo. Het eten was erg lekker. Sfeer was prima. Eigenaar een erg vriendelijke en gastvrije heer. Top. Volgens ons een echte aanrader.

14. Alex de Graaf

Na een lange tijd weer wezen eten bij pasta vino, en was weer helemaal geweldig. Nog even gesproken met eigenaar en was weer even ouderwets gezellig.

15. Altijd een feestje om bij Pasta Vino te eten.
    Als het lukt elke maand en dan Tagliatelle a la Russia, een heerlijke fles pinot grigio en als toetje de onovertroffen tiramisu, koffie en een Tia Maria.
    Je voelt je altijd welkom en gaat goed gevuld en heel tevreden de zaak weer uit.

16. Josee van Moorsel

Altijd weer lekker!!!

Top!

17. Koen van Esterik

18. René Driehuis

Het eten was wederom heerlijk. Goede smaak en goed heet opgediend. Erg vriendelijke bediening

19. Afhaal en bezorg Aalsmeer

We halen met regelmaat af bij toko's in de randstad Amsterdam/Utrecht. Nu Aalsmeer en ook voor de laatste keer. Geen prijslijst, maar okay het zal wel loslopen denk je dan.. 2x roti, 1x rijst met kip + een bakje met boontjes en 2x gemberbier maar liefst €63, - Dan mag je wel kwaliteit verwachten. Helaas: Kiprijst smakeloos, oude boontjes, Roti geen kouseband en saai, op de gebroken stukjes zwarte plastic na die we erin vonden. Overigens een aardige mevrouw.

20. Chinees-Indisch Aalsmeer

Ik kom hier al vele jaren, nog nooit teleurgesteld, bediening perfect, de maaltijen heerlijk van alles ruim voldoende, specialiteiten een aanrader.
    Gezellige sfeer, prijs kwaliteit goed, organisatie met een grote groep uitstekend.

21. Niet meer wat het geweest is. De dunne smaakvolle Italiaanse pizza is vervangen door een dikke zachte witte pizzabodem en pizza is minimaal gekruid. Helaas geen aanrader meer.

22. Arbindra

Vertaal van English naar Nederlands

Very Nice food 🥘 and nice service.

23. Ik bestel altijd het zelfde. Tris dello chef. Nergens anders is het zo lekkerr…

Vriendelijk personeel, goeie sfeer, lieve mensen.
    Een aanrader!

24. Jennifer

Heel goed lekker eten, perfect voor een snelle hap!!

25. Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, uitgebreid menu. Jammer dat niet veel tafels bezet waren. Maar wij komen zeker terug.

26. Afhaal en bezorg Aalsmeer

Wat is het toch ontzettend duur geworden. Echt uit verhouding. Sateetje onbetaalbaar. Laat staan de andere hapjes. Buitenproportiineel. Dit gaat haar helaas de kop kosten. Mensen gaan dit niet meer betalen ben ik bang…

27. Chantal

Zoals altijd gezellig, lekker en vriendelijke bediening. Altijd in voor een grapje en superlief naar kinderen. We komen hier graag.

28. Ger Overmars

Heerlijk gegeten en gedronken op 29-3-2022. Alles steeds goed aangevuld en tafel snel afgeruimd. Zitten met personeelstekort, maar daar was niets van te merken.

29. Christina Wilhelm Harting

Denk 1 van de oudste restaurant van Aalsmeer, net overgenomen door een jonge leuke en vriendelijke dame, het interieur is gezellig en modern. Het verse vis aanbod word aan tafel getoond en de kaart is klein maar met genoeg aanbod! Mijn carpatio, kalfsappel en crêpe suzette waren fantastisch, niets op aan te merken!
    Het personeel is jong en vriendelijk!
    Ik raad dit restaurant voor 100% aan!

30. Dit was misschien wel de slechtste bediening die wij ooit hebben meegemaakt. Bij binnenkomst
    vroegen wij of het ook mogelijk zou zijn om op de begane grond aan tafel te gaan, kregen we als antwoord “nou we zitten al helemaal vol maar jullie blijven toch niet lang denk ik” …. Op dat moment hadden we rechtsomkeer moeten maken maar zijn toch naar ons tafel gelopen.

We hadden gereserveerd op de eerste etage, de wijnbar. Boven stond de dame in de bediening rond 15.45 uur nog volop met de glassex de boel schoon te maken en leek weinig interesse te hebben in ons. Wij vroegen of we ergens mochten zitten en zo geschiedde…er was de avond ervoor een feestje waardoor de dames nu erg vermoeid waren en dat lieten ze ons ook ontzettend merken. Wij voelden ons niet welkom.

We kregen de bestelling maar hebben maar zelf ons tafel een beetje aan kant gemaakt om het eten goed en wel op te presenteren. Er werd geen bestek of servet op tafel neergelegd bij de eerste bestelling. Die heb ik zelf moeten halen bij de dame die nog steeds van alles stond te doen behalve bezig zijn met ons.
    Bij de melanzana parmigiana hoorde focaccia, toen de bediening dat gerecht serveerde met de rest van onze bestelling vertelde ze er direct bij dat zij nu gingen eten. Mijn man en ik keken elkaar aan en dachten eerst dat dit een grap was…
    Ik ben vervolgens naar beneden gelopen om te vragen waarom er geen focaccia bij de parmagiana geserveerd was, de dame die het eten op tafel neerlegde keek niet eens op van haar bord en ik werd te woord gestaan door de kok. De kok bracht vervolgens het brood met de mededeling dat dit er niet standaard bij zat. Ik liet hem vervolgens het menu zien waar duidelijk stond hoe het gerecht was omschreven, hij verontschuldigde zich. Maar dat een kok al niet weet hoe een gerecht zijn keuken verlaat?

Kortom. Dit was onze eerste en tevens ook de allerlaatste keer hier. Ik raad het mijn netwerk in ieder geval af om hier te eten. Jammer dat het personeel deze zaak dit aandoet.

2,7