Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalsmeer verdeeld zijn.

Erik Verhulst

Hippe top locatie! Eindelijk eens iets anders! Prima proffesionele bediening en perfect vlees van de inpandige houtskoolgrill! Ik heb een nieuwe stek gevonden ;)

2. Internationaal Aalsmeer

Frank van den Berg

Erg leuk ontvangst en prima gegeten. Komen zeker terug!

3. Internationaal Aalsmeer

Laura Helgers

Erg goede kwaliteit in vergelijk met andere sushi-restaurants. Mag wel wat minder (mayonaise)sausjes door de sushi en maki en handrollen zodat de natuurlijke smaak behouden blijft. Zeewier is heel vers waardoor de handrollen perfect smaken.

Sfeervolle restaurant, netjes en ook huiselijk, alsof je thuis ben. Leuke en vlotte bediening, chef Jacques is heel attent en heeft oog voor zijn gasten. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Zal zeker doorgeven aan familie, vrienden en kennissen. Bedankt nog voor het lekker en ontspannen eten bij de 1ste Kerstdag.

Mvg,
    Letta & Max

Mooie zaak. De patat is hier altijd lekker, knapperig en vriendelijk personeel. Aanrader!

Als je echt lekker grieks wilt eten dan moet je zeker hier bestellen.
    Ze hebben echt super goed eten en goed verpakt dat het zelfs bij bezorgen in Amstelveen nog goed warm is.
    Op zondag kan de bezorgtijd wel wat langer zijn ivm drukte.
    zeker een aanrader!!

8. Steakhouse Aalsmeer

Lize Siebeling

9. Internationaal Aalsmeer

Proeverij is aanrader… maar de zalm en tonijn waren ook heerlijk. Vriendelijk en attent personeel!

10. Internationaal Aalsmeer

Goh wat slecht zeg, Aziatische mensen staan mij bekend als harde werkers en efficiënte mensen, bij dit restaurant is duidelijk opdracht gegeven om met de rem erop te koken en zeker niks efficiënt te doen met een wachtrij van 5 personen en grillplaat van 2 bij 2 meter toch maar 1 persoon tegelijk helpen. Mijn zoontje wilde poffertjes maar dan is een portie maar 5 stuks en daar moet je dan 10 min op wachten en ondanks dat er genoeg plek is in de poffertjes pan die andere kinderen ook maar laten staan alsof je ze niet ziet.
    Ik zal iedereen afraden om ooit naar dit restaurant te gaan, dit is echt oplichterij en dan heb ik het nog niet over de prijs 4 volwassenen en 2 kinderen €171. (Vooraf betalen) ik snap wel waarom!
    Nogmaals niet naar toe gaan!

11. Italiaans Aalsmeer

A. Van der hulst

2 kipsaté menu besteld. Het was niet te eten. Satésaus was net water. Wij gaan hier niet zo snel meer iets bestellen.

Superlekker eten. Nette tent.

13. Internationaal Aalsmeer

We kwamen via de ah restaurant actie, en dat was duidelijk merkbaar bij de bediening, er werd ons geen blik waardig gegund. Keuze uit 2 voor en hoofdgerechten en toetje was ala left overs van de vorige gasten. Dit was eenmalig!

14. Internationaal Aalsmeer

Nooooooiiitttt meer!

Vóór november 2016 meermaals geweldig gegeten hier.

In november blijkbaar een nieuwe eigenaar. Zeer teleurstellend.

Vandaag toch nog een poging gewaagd, iedereen verdiend een 2de kans. Bij deze dus de laatste.

We waren vroeg, gereserveerd voor 17 uur.
    Op het bonnetje stond dat we tot 18:57 mochten eten. Ja hier gaat het op de minuut af.

Bij binnenkomst direct pinnen, geen probleem dat was altijd al. Alleen hebben de nieuwe eigenaren een ander systeem pinautomaat, namelijk een Amerikaanse.
    Blijkbaar moet je daar eerst de fooi in toetsen, nou ik voerde mijn pin in, dat bleek dus fooi te worden.
    Niet veel, maar ik begreep er niks van, ook de gebrekkig Chinees/Nederlandse uitleg begreep ik niet.

We gaan naar ons tafeltje, lichten waren nog niet aan, er waren inmiddels ook andere gasten gearriveerd.

Er werd nog schoongemaakt en de helft van het buffet was nog leeg.
    Dit was om 17:30 nog steeds zo.

Chocomel was lauw. Uitleg personeel; omdat we waarschijnlijk de eerste waren die die dag van de automaat gebruik maakte.

Slush puppy was niet bevroren. Uitleg personeel: moest nog verder bevriezen, de automaat was nog niet klaar.

Het chocolade fontijn stond nog uit. Van boven tot onder vol met opgedroogde chocolade van de dag ervoor. Uitleg personeel: gisteren geen tijd meer gehad. Zonder schoon te maken werd het aangezet en droop de vloeibare chocolade over het smerige fontijn.

De aardbeien om in het chocolade fontijn te dompelen, zaten nog vol restjes chocolade (van gisteren?)

Al het eten wat warm/heet moest zijn was lauw en alles wat koud moest zijn was ook lauw.

Bij het weg gaan keek ik nog eens op het bonnetje, begreep toch niets van dat pinnen. Er stond nu ook een andere dame. Ik sprak haar aan en vroeg of zij wel Nederlands sprak omdat ik wat wilde vragen.

Deze dame schoot meteen in de verdediging. Ik had haar beledigd omdat ik vroeg of zij wel Nederlands kon en vond dat er wel veel problemen aan onze tafel waren. Zo had mijn dochter haar eten volgens haar laten staan.
    Ik had de ene die de borden op kwam halen 3× mijn excuses aangeboden dat mijn dochter het bord niet volledig leeg had gegeten, maar dat dit kwam omdat hier ei in bleek te zitten en we dat deze dagen ivm het eier schandaal liever niet aten. Het was geen probleem.
    Toch werd dit nu dus naar mijn hoofd geslingerd.
    De dame gaf mij het teveel betaalde terug, terwijl het mij hier absoluut niet om ging.

Mevrouw de bazin, die bij aanvang de fooi gewoon inde, nam nu het geld wat haar collega mij terug gaf snel terug en wisselde het om, zodat ik nu muntjes van 1 en 2 centen terug kreeg daar ze het nu op de cent wilde spelen.

Toen we wegliepen waren zowel de bazin en de dame sarcastisch aan het lachen.

Grote schande. Nooit meer.

15. Internationaal Aalsmeer

Weer heerlijk gegeten. Alles smaakte weer heerlijk voor een schappelijke prijs.

16. Steakhouse Aalsmeer

Eten was super! Gastvrij en vriendelijke bediening.
    Zeker aan te raden.

17. Internationaal Aalsmeer

ben tuinenburg

We hebben lekker gegeten en de kleinkinderen vooral.
    Zo konden wij ook ontspannen met elkaar eten.
    Want ondertussen konden ze hun eigen kostje bij elkaar scharrelen wat ze lekker vonden.
    Het was rustig door de vakantietijd dus relaxed.
    Voor herhaling vatbaar.
    Bedankt.

18. Internationaal Aalsmeer

Aloisia

Super vers. Erg lekker.

19. Chinees-Indisch Aalsmeer

Vanwege onze eerdere goede ervaringen met restaurant Bamboehof in Aalsmeer
    hebben we besloten daar weer eens wat Chinees af te halen.
    Via de zij-ingang liep ik naar de afhaal bali.
    Het zag er allemaal wel wat groezelig, smoezelig en sleets uit.
    Bestelde daar Bami Goreng Bamboehof en Nasi bamboehof.
    Voor een paar euro meer krijgt men dan extra stokjes sateh en vele andere extras.
    Het geld zeker dubbel en dwars waard.
    Thuis gekomen legde ik alles op een platte schotel
    om het eten te laten uitdampen wat de smaak ten goede komt.
    Wat ik aantrof stemde mij niet bepaald vrolijk.
    De bami was een slappe kleffe massa, de groenten slap en verweekt,
    en de nasi lichtelijk aangebrand.
    De sateh was erg droog en donker
    maar dit werd verhuld door de sateh saus.

Conclusie: op zich een goed restaurant
    met een uitgebreide menukaart dus volop keuze
    alleen deze keer liet de kok een duidelijke steek vallen.

Hopelijk een uitzondering op de regel.

20. Internationaal Aalsmeer

Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Pure ingrediënten met liefde gekookt. Hebben gelijk weer een reservering gemaakt.

Snacker

Friet is top!
    Goede kruiden en het juiste formaat

22. Internationaal Aalsmeer

Wel oke voor die prijs, en als je van veel eten houdt. Gezellig om ff een dag in de week gedachteloos je vol te eten met van alles, wat niet echt gezond is.

23. Internationaal Aalsmeer

Fantastische avond gehad
    Erg lekker gegeten met een gezellig bedienend team

24. Internationaal Aalsmeer

Arie Schijf

We hebben allemaal heerlijk gegeten en er was niets op aan te merken.

25. Internationaal Aalsmeer

Adriana Stel

Eten was prima. Het duurde alleen heel erg lang.

26. Internationaal Aalsmeer

F. Langeweg

We hadden gebeld wat later te zijn en bij aankomst hield een medewerker de deur voor mijn moeder van 88 al open. Heel vriendelijk. De bediening was goed en voor speciale wensen was ruim de aandacht. Ondanks dat het niet erg druk was, duurde het tussen de gerechten wat lang.
    De gebakken vruchten - horend bij de tong picasso - waren voortreffelijk, er was (zoals dat naar mijn idee hoort, maar niet overal gedaan wordt!) wat gember meegebakken. Super. De tong zelf viel iets tegen (iets papperig) maar niet storend. Voor mijn moeder werd de tong netjes gefileerd opgediend, erg attent. Ook leuk dat de chef zelf nog even kwam informeren of alles naar wens was. Kort en goed een plek om terug te komen.
    Tip: een zacht (neutraal) muziekje op de achtergrond zou naar mijn idee prettig zijn.

27. Internationaal Aalsmeer

Voortreffelijk eten, waarbij de bediening - overigens zeer vriendelijk en behulpzaam - in kennis en vakmanschap wat achterblijft. Gelet op de prijsstelling behoeft dat meer aandacht.

28. Internationaal Aalsmeer

Niet tevreden

1 serveerster met een stagiair is te weinig op dit aantal gasten. Zeker gezien de prijzen die gehanteerd worden, verwacht ik een beleving mee te maken.

29. Internationaal Aalsmeer

André Veelders

Eten was voortreffelijk. Bediening paste niet bij de entourage: geen uitleg bij eten, over gasten indekken etc.

Slechte avond gehad: ruim 1,5 uur moeten wachten op het eten, met 2 kindjes van 1,5 en 5. Vervolgens waren de poffertjes van de kinderen uit de vriezer vandaan opgewarmd, maar in sommige zat nog ijs. Er werd slecht op geanticipeerd. Overige maaltijden waren matig van kwaliteit.