Hier zie je hoe de meningen over de Eetcafé 't Farregat verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Ook van de vakantie veiling, en de smaak was goed maar heel erg weinig, wat je er verder bij neemt is erg duur voor zo'n zaak. wij hadden 1 bolletje ijs met slagroom en een puntje koek was €7,50. Er was heel veel lawaai. Wij werden wel goed geholpen, maar als je het eten op hebt kan je niet natafelen, dan word het benauwd, er is namelijk geen afzuiging. Dus al met al ga ik er niet meer heen.

2. Wat een verschrikking! Dit was echt te triest voor worden.
    Opzich is iedereen vriendelijk en ziet het er gezellig uit.
    Je kreeg precies 4 mini stuks vlees bij het steen grillen, klein bakje met patat (welke vol gezogen waren met oud vet) en een mini bakje met vieze sperziebonen. De hoeveelheid was voor een kind van 4 nog niet eens genoeg! Echt een schande!!!!

3. Via vakantieveilingen. Het viel ons reuze mee. Je moet er niet naar toe gaan voor een culinair hoogstandje, maar het is prima te eten en genoeg, zeker met het buffet erbij.

4. Heel sfeervol restaurant met prachtige zonweringen buiten. Eenmaal binnen werden we prettig ontvangen. Ondanks de drukte werden we gebracht naar onze tafel. We hadden een vakantieveiling bon. Bediening vriendelijk en hebben alles uitgelegd alvorens we begonnen. Vlees was van goede kwaliteit. Ik ben zelf slager dus weet heel goed wat vers en diepvries kwaliteit is. Was zeker vers, de kipfilet hadden ze heel slim al gegaard om te voorkomen dat je er ziek van zou kunnen worden. Buffetje was niet byzonder maar alles was er en werd voldoende bijgevuld. Een leuke en sfeervolle zaak waar we binnenkort weer naartoe gaan want we hebben ook een steengrill bon gekocht. Ik kan zeggen dat ik en de tafels om ons heen zeer tevreden waren, dus ga zo door Farregat. We komen snel weer!

5. Vriendelijke bediening, maar veel te kleine tafels voor 4 personen..
    Leuk een tafel bbq maar duurt erg lang voor dat het vlees is doorbakken. Het vlees zelf dan;
    zeker niet vers, er zat nog bevroren ijs in de kipfilet en de bief lapjes waren veel te zout.
    Als je met 4 personen eet kun je het beste je honger stillen met het stokbrood en de patat, want het bevroren en smakeloze vlees is veel te weinig.
    Trek geen schone kleren aan want de afzuiging is niet aanwezig, dus alles ruikt naar vette rook!!

2,7
  6. Gerda Jansen

Gisteren via vakantieveiling met vrienden bij 't Farregat gegeten, vriendelijke bediening, lekker vlees en alles voldoende aanwezig. Kortom een prima avond.
    Ons is het prima bevallen, doen het zeker nog eens !!

7. Jacqueline

Ook via vakantieveilingen een bon voor 4 personen. Werden vriendelijk begroet door 1 medewerker bij binnenkomst en toen stonden wij daar. Uiteindelijk kwam er iemand om te vragen of hij kon helpen. Werden naar een erg knusse ruimte gebracht met enorm veel herrie en gedropt bij een klein tafeltje. Duurde een tijdje voordat er iemand aan onze tafel kwam. Kan gebeuren was erg druk. Maar dat hadden ze kunnen weten want je moest reserveren.Moesten tegen elkaar schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Uiteindelijk hielden we alle 3 maar ons mond. Mijn bord was erg smerig nog nooit eerder meegemaakt in een restaurant, hierdoor was mijn servet al vies voordat ik deze zelf kon gaan gebruiken. Muren zijn ook heel vies, vet spetters dropen er vanaf! Vlees was veel te zout, droog, smaakloos, nou ja zoutsmaak dan en hamburger was geen hamburger maar een platgeslagen frikadel. BuffetJE met wat stokbrood en veel te zoute en pittige sausjes. Kruidenboter was gewoon kruidensaus zo dun! Wat patatjes en aardappelsalade met nadruk op aardappel en bak met veel te grof gesneden salade. Erg karig dus en slechts 1 x naar buffet gelopen. Na afloop onze ervaring wel verteld aan de medewerkster. Zij gaf aan, ja wij kopen het alleen in, maar zal het doorgeven aan de kok. Mijn dochter haar opmerking "doorgeven aan de kok? Wij hebben het zelf klaar gemaakt!". Afijn, als dank voor onze feedback kregen wij een te hoge rekening. Er waren teveel drankjes in rekening gebracht en 1 persoon toeslag te veel. Weer beklag gedaan. Ze ging de drankjes nakijken (?!) en de toeslag voor 4 personen? "ja u bent wel met zijn 3en maar heeft voor 4 pers. vlees gekregen en daarom betaald u dus toeslag voor 4 personen" Kijk toeslag betalen in het weekend heb ik geen probleem mee. Doordeweeks hadden we geen toeslag gehad en ook voor 4 personen vlees gekregen dus een smoes wat niet klopt. Maar hey, zie die extra toeslag als fooi want dat hebben wij niet gegeven!

8. Wat slecht! Slecht en weinig eten. Sauzen hadden zo een duidelijke bovenlaag dat ze al lang stonden. Voor alles moet extra betaald worden. Over het slechte vlees werd mij gezegd dat het nog niet voldoende gaar was (steen grillen). Echt niet heen gaan, al krijg je het gratis!!!

9. Wij hebben gister bij 't Farregat gegeten. De bediening is wel wat amicaal maar het eten was goed. Vlees lekker mals. Alles was voldoende aanwezig en het breekbrood was heerlijk. Ik zou er zo weer naartoe gaan. Zeker voor dat geld.

10. Via vakantieveilingen aan dit restaurant gekomen. Door spoed operatie moeten annuleren, dat kan zei een meneer maar u kunt niet opnieuw reserveren!! Misschien maar goed ook gezien de eerdere recensies.

11. Ben hier via vakantieveiling belandt. Heb dit meerdere keren gedaan, altijd goed bevallen. Maar het Farregat, ik zou vakantieveiling adviseren om er maar mee te stoppen, want dit is heel slecht voor de reputatie. Geen ontvangst bij binnenkomst, kleine tafeltjes je zit zo met je elleboog in iemand anders z'n zij. Je reserveert en krijgt na een uur je grill?? Waarom een tijd boeken? Kruidenboter kunnen ze beter kopen, want maken kunnen ze niet. Slechte bediening, maar daar kunnen zij niks aan doen. Salade, zelfs konijnen eten beter, was een kleine moeite om de bladeren wat kleiner te snijden. Patat koud en niet goed bevoorraad. Satesaus zag er niet uit, smaakte gelukkig wel ok? Extra betalen, maar daar kom je pas achter als je de bon ziet. Mayo, betalen. Sausen in vieze kommen. Stokbrood gewoon uit elkaar gescheurd. Kortom, zeer slecht. Ik zou er niet eens gratis naar toe willen. Vreetgat, dat is de juiste benaming. Als ze nou maar gewoon wat meer passie hadden voor hun tent, kunnen ze er nog iets mee. Dit is hun manier om snel geld te verdienen, passie voor het vak, dat hebben ze niet!

12. Slechte vreetschuur.

- personeel dat niks zegt bij binnenkomst.
    - uit eindelijk kwam er iemand op ons af, zonder te groeten o.i.d.
    - het vooraf was een groot stuk brood met veel te weinig kruidenboter.
    - in de tapanade zat één groot stuk gedroogde tomaat.
    - Cola was vandaag niet beschikbaar (ja echt)
    - personeel dat drinken van één kant aangeeft en je zelf mag aanpakken of voor je langs neergezet wordt.
    - aan slechts de helft van de onze tafel werd om een 2e drankje gevraagd, toen was de gastheer weg.
    - het hoofdgerecht (6x) kip was veel maar tamelijk droog, patat goed, maar niet bijzonder veel en een saaie salade.
    - een bordje om de kippenbotjes op te leggen moest gevraagd worden. we kregen een salade bordje voor 6 hele kippen.
    - direct na het hoofdgerecht werd het dessert gereserveerd.
    - het staat er helemaal blauw van de rook.
    - personeel was zichtbaar niet opgeleid. (sommige wel vriendelijk)

zomaar wat dingen die mij opvielen.

ik kom i.i.g. niet meer terug.

13. Ook via vakantieveiling in deze val getrapt.
    Gelukkig weinig betaald dus zagen er de lol wel van in.
    Slechte tafelschikking,lauwe vuurkorf waar je nep-biefstuk,plofkip en diepvriesgamba nauwelijks gaar kreeg en gaarbakken friet die continue leeg bleek.
    Na een zeer kort verblijf alhier ,op de terugweg even gestopt bij macdonalds.

14. Helaas een slechte avond gehad hier. Het begon al bij het drinken: een stukkend colaglas, een miniglas (goedkope) huiswijn. Een voorteken van een hele slechte avond
    Als vooraf de uiensoep, deze was veel te zout en als je een kom soep besteld dan zit die meestal vol. De kom was misschien voor een tiende gevuld. Belachelijk en dat voor 6 euro!! Bij het brood werd geschifte aïoli voorgeschoteld.. mjam
    Nog een keer drinken bestellen was onmogelijk. Dit werd niet gevraagd en we werden niet gezien. Toen het toch gelukt was kwam het meisje 5 minuten later om te vragen want we wilden. We zeiden dat we net bij haar besteld hadden, en ja hoor, het lampje ging bij haar branden, ze wist het. Evengoed 10 minuten moeten wachten op het drinken..
    Het vlees was wel goed, alleen lag alles al op de steen. Op de website staat dat de steen 45min topwarmte heeft, alleen slaat dit nergens op omdat je vlees binnen 10 min klaar is.. logisch. Tevens was er vlees tekort en moesten we zelf vlees ruilen, omdat ze vlees door elkaar hadden gehaald. De sla was simpel en niet lekker, patat moesten we om vragen en voor de mayo moest je extra betalen zonder dat dit gevraagd/gezegd werd.
    Reserveren voor het weekend brengt ook extra kosten mee, 2,50 pp. Ook belachelijk. Een slechte avond met matig tot slecht eten, waarbij het personeel echt tekort komt.

1,7
  15. Begrijpelijk dat voor de prijs via vakantieveilingen niet teveel verwacht mag worden en dat deden we dan ook niet. Na ruim 1 uur, terwijl we gereserveerd hadden kregen wij pas een steengrill. Die letterlijk van de tafel van de buren kwam, terwijl zij duidelijk nog niet eens uitgegeten waren. In een barbeque/steengrill restaurant mag toch wel verwacht worden dat het vlees iniedergeval ontdooid is en niet bevoren op een schaaltje ligt. Erg lekkere bieflapjes, dat wel. Helaas moest ik deze opeten van een vies bord. Aangegeven dat de kip bevroren was en de andere vleesstukjes ook niet echt ontdooid waren, nam ze het mee naar de keuken en kwam terug met de mededeling dat alles in de vriezer ligt en dat ze het even in de magnetron had gedaan. bedankt voor de oplossing, maar een fijn idee dat vlees in de magenetron ontdooid word is het niet. Na dit en andere dingen aangegeven te hebben tussendoor en tijdens het afrekenen, kregen wij als antwoord: Dat heb je wel eens, tot ziens! Niet erg fijn. Veel dingen zouden verbeterd kunnen worden in dit restaurant, te beginnen met ventilatie, De lenzen in mijn ogen werden gewoon droog van de rook. Wellicht hebben wij gewoon pech gehad dat wij op een drukke avond kwamen, maar gouden regel blijft; niet meer gasten aannemen dan je aankan; helaas houden ze zich er niet aan in dit restaurant.

2,5
  16. Via vakantieveilingen geboekt, de verwachting was "we zien wel wat het is".
    Nou, dat viel dus toch nog tegen..
    We werden een tafeltje toegewezen en het menu lag op tafel: dagvlees om te steengrillen, dit bleek alleen kip te zijn en als je biefstuk en/of varkenshaas er bij wilde dan koste je dat meteen een meerprijs (min 2,50 extra voor zowel biefstuk als vakenshaas). We stonden dus leuk voor schut voor onze vrienden..steengrillen met 1 soort vlees. En als je dan denkt dat je de biefstuk extra krijgt , vergeet het maar, een deel van de kip wordt dan vervangen door biefstuk....afijn onze hele tafel bestelde enkel het dagvlees.
    Vooraf een stokbroodje kruidenboter misschien..ja dat wilden we wel. Toen het stokbroodje nog niet op was, werd de plank van tafel gevist door de bediening..mijn zus zat met een nog onbesmeerd broodje in haar handen...lachwekkend triest.
    De hete stenen werden per persoon uitgereikt: 1 hete steen met jawel...9 stukjes kip er al op gelegd...WEL alles in 1 keer opeten graag. 4 sausjes van 2 theelepels aan hoeveelheid waarvan zeer scherpe wasabi-mayo en soya...alsof je sushi ging eten. Sla bakje bleek bij mijn vriendin 1 groot blad en bij de rest van ons zeer fijn gesneden? Frietjes zonder zout en er wordt 4x mayonaise op de rekening gezet ook al had je daar niet om gevraagd (4x a 0,50). Al met al..diep triest als je daar 40 euro voor had geboden. Uiteindelijk wisten we niet hoe snel we er weg moesten komen. Nog nooit zo snel gedineerd.

17. Via vakantieveilingen met z'n 8en gisteravond gegeten. Binnen nog geen 1.5 uur stonden we weer buiten. Moesten snel beslissen, werd vaak gevraagd of we nog wat wilde drinken en alles ging als een sneltrein vaart. Wist niet dat je maar 1 soort vlees (kipfilet) of 1 soort vis (witvis) kon kiezen en als je het iets uit wilde breiden dat je daar voor bij moest betalen. (staat helemaal niet op de vakantieveilingensite vermeld) Zelfs majonaise zat niet standaard bij de friet en koste 50 cent per super klein potje per persoon. De bediening bracht het alsof het er standaard bij zat maar uiteindelijk stond er 4 euro op de bon voor 8 potjes majonaise. De paar stukjes vlees op het steengrill plaatje waren goed maar minimaal. Voor mij is het eenmalig geweest en zal het zeker mijn familie/vrienden niet aanraden.

18. Ook wij kwamen hier via vakantieveilingen. Het is inderdaad druk maar niet overdreven. Wij hadden wel bewust voor een doordeweekse dag gekozen. De ruimte tussen de tafels was niet overdreven ruim maar wij zaten heerlijk voor de open haard.
    De bediening was goed en je kan echt een heerlijk brood met 3 soorten boter/ tapenade bij bestellen voor ene kleine prijs. Ook allerlei andere zaken kan je makkelijk bij bestellen. Ons is het goed bevallen.
    Was van te voren wel geschrokken van de negatieve berichten.

19. Weer (voor de vierde keer) via vakantieveilingen hier gegeten, nu arrangement de gloeiende plaat. Op zich prima, misschien is inderdaad de keuze in vlees/vis behorende bij het arrangement wat beperkt, maar je kunt toch bijbestellen, dat je daar een klein bedrag voor moet bijbetalen, lijkt me erg logisch.
    Het is sneu dat sommige klanten vanaf de eerste minuut dat ze binnen komen hun ongenoegen niet onder stoelen of banken steken, door zeer overdreven te reageren, bijna schreeuwen dat ze hier nooit meer komen, met muts op gaan zitten omdat ze het te koud vinden, luidruchtig blijven mopperen zodat iedereen het wel moet horen. Zeer bewonderenswaardig dat de dames van de bediening uitermate vriendelijk en rustig bleven! Overigens hebben wij van het hele schouwspel genoten, geweldig hoe men zich in de kaart laat kijken, het was echt vermakelijk. Kan me ook voorstellen dat er gasten waren die zich er uitermate aan gestoord hebben, jammer.

Wij hebben heerlijk gegeten, natuurlijk is het geen top restaurant, maar dat kun/mag je ook niet verwachten.
    Tja hoe noemen ze dat ook weer, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten... Bediening was als altijd attent en goed!
    Wij komen graag weer terug!

20. Via vakantieveiling hier terecht gekomen. En nooit meer terug. Typering: vreetschuur. Slecht gemarineerd vlees (waarom in godsnaam trouwens?) en gaar stukje kipfilet. Veel te veel mensen op een te kleine ruimte. Normale prijs pp EUR 20,00. Dat is echt veel te duur. Door onze eigen fout per ongeluk om 17.00 gereserveerd, maar dat was ondanks herhaald verzoek niet om te zetten. Niet in tijd en niet op een andere dag. We kregen per mail antwoord op ons verzoek.
    In de zaak nauwelijks of geen afzuiginstallatie zodat al onze kleding direct de wasmachine in kon en onze jassen die in de garderobe hingen naar de wasserette. Waarschijnlijk elke avond vol vanwege akties, want ik kan me niet voorstellen dat je hier de volle prijs gaat betalen. Echt heel slecht!

2,2
  21. Met paar collegas op vrijdag avond uit eten geweest bij Farregat .
    De hele restaurant stond blauw, wat blijkt, je kan daar dus ook steengrillen.. en dat zonder benodige afzuig systeem.. (via vakantieveilingen kunnen mensen voor klein bedrag steengrillen). Snel gegeten, veel te veel betaald en stinkend van het grill lucht weg gerend. Voor ons nooit meer!

22. mar

Gisteravond via vakantie veilingen hier wezen eten. Ontvangst was goed, kregen gelijk een tafel toegewezen. Helaas was alles aan de krappe kant, zodat we zelf maar even met de tafels wat hebben geschoven. Het was erg donker en de ouderen in ons gezelschap konden de kaart niet lezen. Het vlees was prima, de salade en stokbrood ook, alleen de kruidenboter smaakt echt nergens naar helaas.
    Die gamba´s hadden van ons niet gehoeven, niemand wist precies wanneer die dingen nou gaar waren.
    Al met al, redelijk goed gegeten en als je geen grote verwachtingen hebt van deze zaak, kun je een prima avond hebben!

23. Frank vd mark

Farregat, gewoon goed. Het is allemaal niet bijzonder, maar wel gewoon goed eten en prima bediening. Steengril met aanvullende keuze, je moet wel wat bijbetalen, maar dan nog eet je redelijk goedkoop en behoorlijk. Enige vervelende voor mensen die niet van vis houden is dat de geur dan de gegrilde vis behoorlijk aanwezig is.

eindoordeel : een 7-

6,5
  24. Door een aantal negatieve recensies gingen wij vanavond toch licht gestrest met vrienden hier eten. Eerlijk gezegd begrijpen wij niets van de vele negatieve recensies. Oké, we moesten aanvankelijk wel even wachten, maar vanaf we aan tafel zaten was alles prima in orde. Het eten was lekker, het buffet werd telkens bijgevuld, er waren veel sausjes, de patat was prima en het stokbrood ook. Het vlees was erg goed, het personeel vriendelijk en het zag er gezellig uit. Ik ga met plezier nog eens terug.

25. Drukke tent, donker, slechte bediening.
    Kwamen om de 30 min kijken of je nog drinken wilt.
    4 stukjes vlees en een garnaal, hoe pel je zo'n ding, geen uitleg dus.
    Drank best prijzig, maar het lange wachten breekt je op.

Voor het geld kan je ook niet veel verwachten, maar als je laag geboden hebt dan is het voor die centen wel te doen. Vlees zelf verder niets mis mee.

26. Op vakantieveilingen een barbequearrangement gekocht , recensies gelezen en vooraf met de nodige twijfels heengegaan , tot onze verrassing en opluchting kan ik stellen dat wij een heerlijke avond hebben gehad , ik snap dan ook niet waar de negatieve recencies op gebaseerd zijn , kan alleen maar vermoeden dat het typisch nederlands is , gewoon klagen om te klagen , wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en dan ook nog 5 sterrenkwaliteit willen ontvangen .
    Ook het personeel dat ons heeft bedient verdient een groot compliment .
    Ik zal dit restaurant ook zeer zeker aanbevelen bij mijn kennissen en in de toekomst ook zelf weer gaan bezoeken .

27. Vreselijke tent. Slecht eten, lauwe bbq's waar geen vlees op gaart, slappe vette friet. Kortom een schande.

28. Jonathan Zvi

Afgelopen zondag een bon van Vakantieveilingen verzilverd. Ik snap niets van alle slechte recensies. Goede bediening en prima eten. Mensen die slechte recensies plaatsen verwachten gewoon veel te veel. Als je 3 michelin sterren gewend bent is dit niet de plek maar als je gewoon je buikje rond wilt eten met lekker vlees en op een leuke manier dan is bbqen in farregat een aanrader. Lief personeel, doen hun best.

29. G bruggeman

Wij zijn zondag 3 maart bij het Farregat wezen eten,we gingen er heen met wat dubbele gevoelens voornamelijk door alle slechte recensies !
    Maar het was er prima ,misschien is er inmiddels iets veranderd maar wij vonden er,"niets mis mee" ,en wij komen vaak in allerlei restaurants dus het is niet dat we niets gewent zijn.
    Ja bij binnenkomst is het druk ,maar die meiden werken echt hard ,dus uiteindelijk komt alles goed. De tafeltjes zijn wat klein met 4man ,maar oké dan past er ook wel iets meer in.
    Het eten was voldoende ,het buffet wordt keurig steeds aangevuld en de stukken vlees waren mooi groot en de kip zelfs al voorgegaard,de BBQ op tafel duurt wat lang om op temperatuur te komen maar uiteindelijk konden we alles goed bakken.
    Dus wat ons betreft is erg geen klachten en hebben we lekker gegeten.!!!!!

30. Locatie: te donker. Kwaliteitlieit vlees slecht, extra soep vooraf uiensoep een heel haags kopje en te duur.
    Half flesje water bijna € 5 schandalig. Karaf wijn €22,50!
    Personeel vriendelijk. Kortom goedkoop duurkoop.

31. Ellen van Meeteren

Ook wij hadden een bon via vakantieveilingen gekocht.
    Ik snap dat het van een ander niveau moet zijn dan wanneer je gewoon de volle mep betaald, maar dit sloeg alles.
    Overal moest je voor bijbetalen, ook bij ons kreeg je alleen kip als je niet wilde bijbetalen.
    Er werd mayonaise ongevraagd op je bord gezet maar ze brengen het vervolgens wel in rekening.
    Het eten was voor de gemiddelde man echt te weinig en omdat alles al op de steen lag kan je niet zelf het tempo bepalen.
    Ook denken ze er niet aan om extra bestek erbij te geven zodat je niet met dezelfde vork waar je net je rauwe kip mee hebt omgedraaid je salade hoeft te eten.
    Al met al een teleurstellende ervaring. Ik heb veel meer uitjes gedaan via vakantieveilingen maar de rest was eigenlijk altijd prima. Jammer dat dit restaurant de kwaliteit van vakantieveilingen zo naar beneden haalt.

1,3
  32. Genegeerd bij binnenkomst. Wachten bij de bar op tafel, te druk om een drankje te schenken. Spinnenwebben aan de lamp, spinnenwebben boven mn bord. Geen ventilatie( barbeque op tafel) dus zelfs pijn in ogen, hoesten etc. Hele krappe tafeltjes. Vlees al gekruid en kip voorgegaard( plastic smaak) sauzen, patat, salades en brood prima. Wordt geen herhaling voor ons

3,1
  33. Marco Boon

Via de vakantie veiling een bon gewonnen voor de bbq. Ook ik was hier zeer teleurgesteld over. Meerdere malen in een bbq restaurant gegeten maar dit sloeg alles. We zaten in een donker zaaltje met iedereen van de vakantieveiling (je kon niet eens de tijd zien op je horloge). Wel 1 iemand om drankjes op te nemen wat dan ook erg lang duurde. De bbq was een koker met een grilplaatje erop. Deze werd amper warm en er kon weinig vlees op. Het leek wel gekookt vlees. Vlees was wel voldoende en lekker. Het salade buffet was een paar blaadjes sla met tomaat en komkommer en huzarensalade. Wat sausjes en slappe patat. Tot slot nog koffie na met een likeurtje en ja die was natuurlijk ook op, jammer.

Zeker dus geen aanrader en nooit meer heen gaan.
    Je zou toch denken dat je vakantieveiling doet om je bedrijf te promoten. Maar hier willen ze dat je nooit meer terug komt aan al de recencies te lezen!

34. Barbeque was uitstekend. Vlees goed gekruid en mals.
    Koud Buffet eveneens prima en steeds tijdig bijgevuld.
    Personeel vriendelijk en attent.

35. Een fantastische avond, totaal niet dus. Eten is ok, meer kan je het niet noemen. je wordt zelf ook uitgerookt en stinkt een uur in de wind! Niet voor herhaling vatbaar ondanks de vakantieveiling aanbieding....

36. Gisteravond voor de 2e keer via vakantieveilingen gaan bbq. We kregen meteen bij binnenkomst een tafel toegewezen.
    Bediening was vlot en vriendelijk, vlees en salade bar was net als de vorige keer van prima kwaliteit.
    Volgende keer gaan we steengrillen.

37. Wij hadden via vakantie veilingen een waardebon gewonnen. Toen we binnen kwamen werd er eigenlijk niet gereageerd op ons. We kregen te horen dat er zo iemand aan zou komen.(dit ging eigenlijk de hele avond zo.)
    Na 10 minuten konden we dan eindelijk naar onze tafel. Het duurde weer bijna 10 minuten voordat we wat te drinken konden bestellen. Wij vroegen wat er precies bij het arrangement zat. Dit bleek alleen kipfilet te zijn. Wij hebben met zijn allen uiteindelijk voor menu D gekozen. Per persoon kwam hier dus 5,50 euro bij op.
    Na ruim 45 minuten was ons eten er dan ook eindelijk. Nou het menu D was het geld niet waard. 4 stukjes biefstuk en 4 stukjes ossenhaas, Alles lag al van te voren op een plaat te sudderen en aangezien het daar zo donker was konden wij amper zien of het vlees al gaar was. Ook werd je op deze manier verplicht om snel alles op te eten want alles lag tegelijk op de plaat. De salade was het woord salade amper waard. Het waren een paar blaadjes sla met een paar stukjes komkommer en tomaat. De sausjes die je bij het vlees kreeg waren aardig karig behalve de wasabi. Daar kreeg je erg veel van. De patat kregen we pas op het moment dat iedereen klaar was met eten.
    Wij zijn dan ook nadat iedereen klaar was met eten ook meteen naar huis gegaan. Onze klacht werd niet serieus genomen. Wij kregen de indruk dat het personeel erg bekent was met de klachten. En hadden een simpel antwoord voor ons. Voor ons was dit dus eens maar dan ook nooit meer!

38. Net terug van een avond eten in t Farregat. Gewonnen via vakantieveilingen.
    Bij binnenkomst kregen we gelijk een tafeltje.
    Het stond er blauw van de rook. We hoorde meerdere mensen klagen over het eten. We zagen dat er meerdere bestellen retour gingen naar de keuken.
    We werden slecht geholpen en moesten meerdere malen vragen om drankjes.
    Tot onze grote verbazing moeten we bij betalen voor meerdere soorten vlees.
    Het eten werd na enige tijd geserveerd. Matig vlees.. Het waren erg kleine stukjes. De sausjes waren apart/bijzonder. Wasabi saus??? De salade was ook matig. Grote stukken sla met hier en daar wat tomaat. En olie als dressing.
    Prijs kwaliteit was erg ver te zoeken. De friet kwam pas toen we het eten ophadden.
    We zijn hierna meteen opgestapt.
    Nooit meer voor ons!

1,3
  39. Gisteravond gesteengrilled bij 't Farregat met een waardebon van Vakantieveiling. Wanneer je het arrangement goed leest weet je wat je te wachten staat. Voor alles wat buiten het arrangement valt moet je betalen, maar dat lijkt me logisch. Wij hebben goed en voldoende gegeten en gedronken en hebben daar inderdaad een meerprijs voor betaald.
    Een beetje jammer vond ik dat al het vlees al op de steen lag zodat je even heel druk bent met je vlees om en om te keren en alles in één keer klaar was.
    De bediening was zeer vriendelijk en vlot.
    De sfeer krijgt voor mij een laag cijfer maar dit komt omdat wij omringt waren door mensen die nogal luidruchtig aan het klagen waren en het blijkbaar nodig vonden om iedereen daarvan op de hoogte te stellen.

40. Via vakantieveilingen.nl voor een BBQ-arrangement bij 't Farregat in Aalsmeer terechtgekomen. Dat was dus eens maar nooit meer!

Om te beginnen: Wat een stank! Binnen was het zo donker dat je nauwelijks kon zien wat er op je bord lag. Laat staan dat je kon beoordelen of het vlees gaar was. Verder was de BBQ niet heet waardoor vlees niet dichtschroeide zoals dat op een BBQ hoort. Biefstuk was geen biefstuk maar een lapje rundvlees, varkenstfilet had een vreemde struktuur en kipfilet leek min of meer voorgegaard en had geen echte smaak. Buffet met garnituur voldeed ook niet aan de verwachting. Friet was keer op keer op, geen aardappelsalade maar een gemalen huzarensalade, groene salade met grote bladeren sla en hier en daar een klein stukje tomaat en komkommer, 5 soorten saus maar wat is wat?

Na drie kwartier hebben wij deze zaak vroegtijdig verlaten. Klachten worden namelijk niet serieus genomen. De rekening moet volledig betaald worden. Pure geldklopperij!

41. Wij zijn er met 4 personen geweest, ontvangst was goed en kregen snel een tafeltje aangewezen om vervolgens een half uur te wachten eer men kwam om te vragen of wij wat wilden drinken. Nadat wij na enige tijd de bbq op tafel kregen was de patat inmiddels al op en moest iedereen wachten op patat. Op het moment dat er 1 schaal werd gevuld met patat stond natuurlijk de halve zaal op om patat op te scheppen. Medewerkster vertelt dat het slim is om als je patat uit de frituur haalt om er gelijk weer nieuwe in te gooien, helaas dit was tegen dovemansoren gezegd...
    Maar daarentegen komen ze elke 5 minuten vragen of je nog iets wilt drinken, daar zitten namelijk de verdiensten in.
    Vlees was wel goed maar erg weinig, 4 stukjes vlees p.p.
    Wij gaan daar in ieder geval nooit meer naartoe.

5,7
  42. Wij zijn er met 4 personen geweest. Eten was prima. Personeel is wat jong en onervaren.
    Wij vonden het gezellig, en als je 5 sterren verwacht.... Dan zou ik daar ook voor betalen.

43. Afgelopen zondag wezen eten bij Farregat. We hadden de recensies hier gelezen, maar gingen met een 'open mind' naar binnen.

Ontvangst was ok. We kregen snel een tafel toegewezen.

De ruimte waar je eet stond blauw van de grill dampen, en was ongeventileerd. De eetzaal is donker, maar niet gezellig ondanks de sfeerverlichting.

Het buffet: Het buffet bestond uit sauzen, patat, salade, stokbrood en kruidenboter. Het geheel zag er niet vers uit, en zeer rommelig. Alle gasten pakken saus uit een en hetzelfde bakje.

Bediening: De bediening was matig. Hele aardige mensen, máár het duurde veel te lang, en er werden ten onrechte extra kosten in rekening gebracht.

Eten: Ik ben geen slager, maar het vlees dat op tafel kwam was van bedroevende kwaliteit. De biefstuk was bruinig. De plofkip was (letterlijk) waterig en smakeloos. De varkensfilet en hamburgers matig, de gamba's slecht.

Sanitair: Toiletten waren schoon, maar oud en slecht verlicht. Beetje een 30 jaar uitgewoonde kroeg uitstraling.

Prijs-kwaliteit verhouding: Uiteindelijk waren wij met 2 drankjes 20 euro p.p. kwijt. Gezien het eten, de bediening en kwaliteitniveau veel en veel te duur. Sterker nog, ik vond het schandalig.

1,4
  44. Eerst hadden we via vakantieveiling geboekt, toen konden we pas om 8 uur.
    Ik heb een bon voor 4 personen, maar de twee mensen die we mee zouden nemen zeiden: "Ja sorry, wij eten al 46 jaar om 5 uur a half zes, als wij om 8 uur gaan hebben wij geen
    honger meer. Ik gebeld, nou, met moeite konden we dan een week later, dat is mooi.
    Ik stond op een wacht lijst voor een operatie aan mijn hand, dinsdag werd ik geholpen. Ik bel woensdag avond, toen zei een dame:
    nu is het heel druk, als je morgen even belt komt het wel goed. Ik de volgende dag gebeld een antwoord apparaat. Je naam en telefoon nr in spreken, word je voor half 6 terug gebeld. Donderdag niks, ik vrijdag weer gebeld en het zelfde. 3 keer heel langzaam mijn nummer ingesproken en heel duidelijk, ze moeten nou nog terug bellen. Zondag 13 jan zouden we gaan eten, nou is het 20 januari, de telefoon is zeker stuk.
    Maar je hoort heel veel mensen dat als je met vakantieveiling bonnen komt, wordt je heel anders behandelt dan als je gewoon betaald. Ik heb vakantieveiling ook al gebeld, zou niet mogen, maar vakantieveiling doet er ook niets aan. Als ze je 5 euro maar voor reseveringen van je kunnen pakken.. Ik ben vele malen met die bonnen geweest hier en daar, maar ik ben van de 14 keer maar twee keer goed en normaal geholpen. Nee voor mijn geen vakantieveilingen meer. Bbq huis Fargat uit Aalsmeer, bedankt..

45. Maria Koridon

Wij waren woensdag 9 januari bij 't Farregat. Hadden dit geboekt bij vakantieveiling.nl. Na het lezen van de recensies, hadden wij ons daar niets van voorgesteld. De start was volgens verwachting, wij stonden niet op de lijst. Geen probleem verder want er werd meteen een tafeltje voor 4 voor ons geregeld. We hebben buiten het arrangement 2 liter wijn, 4 bier en 4 koffie besteld, plus twee porties biefstuk en varkenshaas. Alles bij elkaar waren we ongeveer 100 euro kwijt voor 4 personen. We hadden een leuke avond, mede dankzij Gerben die ons bediende en onze buikjes waren rond na deze kostelijke maaltijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Bod gedaan op vakantieveilingen,we hadden de gloeiende plaat gewonnen, soort steengrillen, dachten goedkoop te gaan eten. Er kwam 10,00 bij voor weekend tarief maar dat is wel logisch. Maar dan krijg je een kaart van een bediende knul, en blijkt dat je een klein portie kipfilet krijgt en als je varkenshaas en biefstuk erbij wilde dat je nog eens 5,50 erbij moest betalen per persoon. Wij maar gedaan alleen kipfilet is weinig, nu komt het , de bediende komt met dienblad aan, met daarop 4 kleine schaaltjes saus à 0,5 cm saus erin, erg weinig maarja nu komt het, de saus was genoeg want je had maar liefst 4 stukjes kip,4 stukjes varkenshaas en 4 stukjes biefstuk gekregen a 2cm groot, wat overigens al op je steen gelegen was dus je moest gelijk turbo om gaan draaien anders zat het al vast. Ohja en klein schaaltje boontjes erbij. Het eten was overigens wel goed maar je had hier nooit genoeg aan. We hadden overigens ook soep vooraf, Italiaanse soep, was crème soep zonder iets erin, ff poeder aanmaken met water dus en klaar, waar we ook 5,95 voor moesten betalen per stuk. Maar omdat we nog steeds honger hadden, hadden we maar toetje besteld, spekkoek met kaneelijs , klinkt lekker, was het ook, maar mijn ogen stonden erg raar te kijken toen het door de bediende knul bij me neergezet werd. Ik kreeg bordje met drie flinter dunne plakjes spekkoek van 2mm dik, 1 toefje slagroom en 1klein bolletje kaneelijs en geserveerd op schotel van 20 cm dus dat werd zoeken. Voor deze wereld maaltijd moesten we 6,95 betalen per stuk, nog steeds sterfden we van de honger, maar we kregen wel een rekening van 115,00 erbij en dan hadden we niet eens veel drankjes want de bediening was zo traag dat we meerdere keren moesten vragen of we drinken konden bestellen dus we waren blij er 2 op te hebben gehad. Dus we dachten goedkoop via vakantie veilingen te gaan eten, maar grote afgang daar dus. Totaal heeft het ons 150,00 gekost en je had nog steeds honger.

1,8
  47. Ben op 5 januari wezen eten. Zeer slechte bediening, moet zeer lang op een bestelling wachten en het nagerecht kwam in fases. In totaal maakt dit een onprofessionele indruk bij aankomst en weggaan.
    Helaas geen goed woord hierover, zonde van je geld.

48. Het is gewoon heel slecht. Hele oude hamburgers die op tafel liggen, de kip lijkt geen kip, kan net zo goed vis zijn. Hele avond op 1 drankje gezeten, bediening nergens te vinden. En als ze er zijn en je zegt dat de hamburgers niet goed zijn komen ze terug met de zelfde hamburgers. Geen goed woord over dit restaurant helaas... hier nooit meer.

49. Zonet hier gegeten via vakantieveilingen. Er stond onbeperkt eten maar volgens mij is dit niet zo. Het vlees heeft idd weinig smaak. Raar ook dat je per persoon al het vlees al via een bordje kreeg. Normaal ligt vlees in een koeling waar je het zelf pakt. Zo kun je zelf kiezen welk vlees je nogmaals wilt eten. Mijn kinderen lustten maar 1 soort vlees, verder dus alleen stokbrood en friet gegeten. Het is een donkere ruimte waardoor je niet kunt zien of je vlees goed gaar is. We hebben niet veel betaald maar 19,95 pp is zeker teveel voor wat je krijgt.

6,1
  50. Na een bon te hebben gekocht bij vakantieveilingen zijn we daar gezellig met het gezin gaan eten. Het concept is erg leuk. Wij kwamen BBQ-en. Helaas was het vlees niet goed. Het biefstukje zat vol pesen en de kip, was geen kip. Het smaakte naar van die geperste kip die ook wel voor kipnuggets gebruikt wordt.
    Na deze kip had ik al geen trek meer. Het salade buffet was ook erg matig, net als de patat. De bak was telkens leeg, dus als deze bijgevuld werd moest je als een gek er op af.

Toen kwam het grootste schandaal. We hadden een karaf wijn besteld, rode wijn. Daarbij wilden wij graag een karaf water. Dit mocht geen kraan water zijn, dus wij bestelden een fles bronwater. De serveerster kwam naar ons toe met de mededeling dat er geen bronwater meer was, alleen met bubbels. Rode wijn met bubbelwater is geen lekkere combinatie, dus wilden wij alsnog kraanwater. Dit mocht niet, na een lange discussie met de eigenaar hebben wij toch een fles kraanwater gehad.

Toen kwam de rekening, op de bon stond 1 karaf wijn en 5 losse wijntjes. Wij hadden alleen een karaf wijn besteld. Wij weer om uitleg vragen, werd ons verteld dat ze hadden berekend dat er 10 wijntjes uit een karaf gaan (nou knappe kerel die dat eruit krijgt), als je de karaf wijn niet op zou drinken zouden ze er weer losse wijntjes vanaf trekken. Wie bestelt nu een karaf wijn als ie weet dan hij die niet gaat opdrinken? En het kwam er dus op neer, dat als degene voor je de wijn niet opdrinkt, jij die weer op je tafel krijgt.

Nooit meer dus.

Het enige wat lekker was, was het toetje. Daar betaal je dan ook grof voor.

51. Gister avond bij het T'Farregat gesteengrilled. Na het lezen van alle slechte referenties hadden we eigenlijk niet meer zo veel zin meer om hier te eten. Maar we zijn toch maar gegaan.

Bij binnenkomst werden we netjes geholpen en werden onze jassen opgehangen en daarna netjes naar onze tafel begeleid.

Eerst hebben we een biologische brood genomen en daarna gesteengrilled. We hebben heerlijk gegeten, maar het vlees is wel heel snel klaar. Dus niet echt lang echt gesteengrilled.

De bediening was vriendelijk en de drankjes waren snel op de tafel. Ze hadden veel werk om de steengril op tafel te zetten en ook weer veel werk om het te debraseren. Misschien is het handig om dit anders te doen!

Voor prijs waarvoor je eet is het goed, maar niet om echt luxe uit eten te gaan.

6,5
  52. Vanavond wezen steengrillen. We waren hier niet erg tevreden over. Al het vlees lag al op de steengrill bij het opdienen. Dus dan zou alles gelijk gaar zijn. Toch niet echt de bedoeling van steengrillen Hoeveelheid was niet echt veel. Inderdaad voor alles moet je bij betalen. Zat zelfs geen brood bij. Bediening erg jong en oogt erg onervaren. We werden niet gastvrij ontvangen.

Kwaliteit was op zich wel voldoende maar geen plek om gezellig met een aantal mensen uit eten te gaan!

3,6
  53. annie Bridge

Via vakantieveilingen hier gereserveerd. Na het lezen van de vele negatieve reacties toch wel met dubbele gevoelens. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en onze jas werd aangenomen.
    Gelijk een drankje ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en heeft duidelijk uitgelegd wat de bedoeling van het eten was. Ook werd alles goed aangevuld. Wij zijn grote eters, maar het vlees was ons teveel. De smaak was prima, dat heb je zelf ook in de hand met je eigen bak kunsten.
    Wij hebben het super naar ons zin gehad en daarom bedank ik de bediening voor de leuke avond!

54. Enkele weken geleden daar op uitnodiging van een vriend het farregat wederom bezocht.
    Ik zeg wederom, omdat ik zelf het farregat begin 2012 al enorm zag aftakelen.
    Wat bedoel ik met aftakelen?

In het begin had men een redelijke ruime tafel, de ingredienten werden op de tafel geserveerd.
    Wel was het vlees en toebehoren toen ook al geen hoogstandje, maar je zat even gezellig.

Daarna heeft men het idee gekregen, om de tafels te halveren, en de bakplaten! (BBQ ??) te verdubbelen, zodat nu veel meer gasten aan de bakplaat kunnen deelnemen, als andere gasten tenminste bereidt zijn om voor je op te staan (het is werkelijk enorm krap!).

Daarbij worden er nu 2 sessies gehouden op een avond, wat overigens helemaal niet verkeerd hoeft te zijn, mits er een afzuiginstallatie aanwezig zou zijn, maar die is er niet, dus om 21.00 uur blauw van de walm.
    De hoeveelheid voedsel? ik ben geen grote eter, die paar frutsels vlees zijn voor mij voldoende, die ik gelijk maar voorzie van wat friet (mits aanwezig!!) zodat ik niet meer mijn buren hoeft lastig te vallen om voor mij op te staan.

Dus een advies, ga vooraf naar het toilet!

Ik respecteer elke mening, als je tevreden bent prima, doen!!
    Maar ik begrijp ook de vele negatieve reacties!

Maar nadat ik bij vertrek mijn jas eindelijk in het smalle halletje op de grond(!!!) tussen de berg jassen had gevonden, stond het voor mij vast, hier kom ik niet meer, ook niet op uitnodiging.

55. Onlangs wezen eten hier via bon van vakantieveilingen. Het is er donker, ongezellig. Het is dat we niet veel hebben betaald, maar als je de normale prijs zou moeten betalen, zou ik mij aardig bedonderd voelen, voor wat je krijgt. Je krijgt het goedkoopste vlees en of vis (kipfilet). Als je ander vlees erbij wilt moet je daar grof voor betalen. Salade wat je kreeg was minimaal. Hier ga ik nooit meer heen. Brood moet je ook betalen!

2,5
  56. Toen ik de recensies las werd ik nog benieuwder of inderdaad de kwaliteit zo slecht is.
    Mijn ervaring was goed, zo lang hoef je niet te wachten, het eten was meer dan genoeg, vriendelijk personeel.
    Een gemoedelijk gezellig sfeertje.
    Hulde aan de farregat!

57. Via een waardebon van vakantieveilingen, hebben we met 4 personen gesteengrilled. We hebben nog extra vlees en brood erbij genomen en het geheel was prima in orde. Zowel van smaak als presentatie. Het personeel is vriendelijk en luistert goed naar je eventuele wensen. Voor de totaalprijs van de rekening is alles keurig in verhouding. Ik raad wel aan om op een doordeweekse dag te komen eten, want dat het bij drukte nogal krap manouvreren is kan ik me wel indenken. Het is een vrij kleine zaak, maar dat doet juist wel gezellig aan.

58. Zoiets noemen ze een vreetschuur,te weinig personeel,ontzettend krap,donker en niet gezellig.Verder is het eten wel goed.Maar ik ga voortaan wel liever naar een normaal restaurant.

59. Wij zijn op zondag 3 december hier gaan eten, we hadden een afspraak om 17:00 uur, tijdens het telefoon gesprek is aangegeven dat we maar tot half 8 konden eten. We namen een half brood vooraf met kruidenboter. Veel te groot maar dat is natuurlijk dat je dan niet zoveel vlees eet.
    Wij kregen pas om 17:45 de bakplaat voor ons, geen gril (Barbeque) ?? Dus 3 kwartier van onze eettijd af, achteraf voldoende tijd maar het geeft je een druk dat je snel moet eten en we waren ook om 19:25 klaar. Pff. De grote drukte in het restaurant was gigantisch, de kleine 4 persoonstafels stonden hutje mutje zodat je wel in aanraking moest komen met je achterbuurman. Het uitgebreide buffet bestond uit onklaargemaakte sla, goedkope salade, Belgische frieten en niet te vergeten 6 soorten saus zonder kaartjes, je moest het maar gokken. Jammer een uitgebreid buffet ziet er bij andere restaurants groter uit. Maar zoveel mogelijk mensen in je restaurant plaatsen en daardoor moeilijk een baan te vinden richting het buffet. De bediening was slecht, we moesten de bediening gaan halen bij het slecht bereikbare buffet waar ze eigenlijk ook niet waren, maarja we hadden weer drinken. Vlees was minimaal, alleen een steak was gekruid maar de varkensfilet, gekookte kippeborst en hamburger waren niet voorzien van BBQ kruiden, je moest het doen met peper en zout of met de sausjes. De 4 gambas lagen er mooi bij, maar ik heb ze liever alwat gebakken en uit de schild gehaald, we zaten te klungelen om de gamba eetbaar te krijgen. Nu de cijfers zullen U niet verrassen. Maar we komen hier nooit meer al krijgen we het gratis.

1,6
  60. Zeer slecht gegeten, bediening was jong, vlees goedkoper dan goedkoop en weinig, patat niet gaar, salade was niet af, geen dressing, sausjes tja, het zal door moeten gaan voor sausjes maar totaal geen smaak. Stokbrood hard, glazen e.d. werden niet afgeruimd. Zelfs voor vakantieveilingen het geld niet waard. Eens maar nooit weer.

61. M.Bieringa

Ik heb er gisteren met mijn kinderen gegeten, wij hadden gelukkig wel ruimte aan de tafel maar degene welke achter bij het raam zatten konden elkaar niet passeren een ieder daar moest opstaan en zijn stoel aan schuiven zodat de ander er voorbij kon.
    De hoeveelheid vlees en vis welke word opgediend is voor een normalle goede eter erg weinig.
    Het vlees is te gekruid, file lapje te zout,biefstuk wat een runderlapje is in rode/paprika achtige kruiden gedrenkt, de smaak van vlees is hierdoor te niet gedaan/verbloemd de qualiteit van het product, en wat het aller ergste is het vlees komt uit de koeling en is door en door erg koud.
    Buffet vond ik erg slecht, was een beetje als nooitzakelijk geheel daar neer gezet.
    Het buffet moet geen vullende maaltijd zijn, maar een aanvulling van de BBQ, nu met die kleine portie's vlees/vis is het buffet de maaltijd.
    Presentatie, uitstraling, gemak en hygiëne van het buffet komt in mijn klasseficatie niet hoger dan een 2.
    Bediening is vriendelijk, maar niet snel.
    Prijs/kwaliteit verdiend niet meer dan een 5
    Lokatie/ambiance en idee achter de BBQ top.

62. Wat een gezellig restaurant! Heerlijk gegeten en wat een topbediening.

63. Prima gegeten bij 't Farregat. Ik vond de bediening goed en behulpzaam.
    Het eten was prima, zeker voor de prijs (we hadden een waardebon via vakantieveilingen).
    Ik kreeg het vlees niet eens op, mocht je een hele grote eter zijn kan je je laatste trek prima weg eten met de lekkere patatjes en stokbroodjes.
    Er hangt een gezellig sfeertje, alles is alleen wel erg krap ingericht.

64. Zijn gaan eten bij het Farregat,met de waardebon van vakantieveiling, zalig. Alles was goed verzorgd, heerlijk mals vlees.
    Lekker salade buffet wat steeds aangevuld werd.
    Bediening was heel vriendelijk, ook wij komen zeker nog eens terug.

65. Wij hadden ook via veilingen een tafelbbq voor 4 personen. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. Het vlees was goed en zeker voldoende. Het buffet werd regelmatig aangevuld en de salade en sla waren vers en lekker. Toen wij vroegen of wij i.p.v. de gamba's wat anders konden krijgen, was dit geen probleem en kregen wij 4 stukken kipfilet ervoor in de plaats. De bediening was vriendelijk en de sfeer heel gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

66. van Bentum

Slechte ervaring gehad vanavond. Het eten is niet lekker. Vooral het vlees. Biefstuk is een runderlapje, de kipfilet is voorgebakken en is net snot. Het brood vooraf erg droog en duur.
    Het is er erg donker en heel erg krap. Achter ons stond een paaltje waardoor we bijna onze tafel niet afkonden. Heel vervelend aangezien je toch meerdere malen moet lopen naar de saladebar.
    De bediening is vriendelijk, maar het duurt allemaal enorm lang. We hebben een half uur gewacht toen we uitgegeten waren en zijn toen naar de bar gegaan om te betalen.
    Ik had een bon van vakantieveilingen, maar normaal gesproken kost dit €19.95 per persoon. Ik heb er nog een 5 euro voor over!
    Al met al niet mijn restaurant, ik kom er zeker niet meer!

67. Slechte ervaring. Kleine tafels je zit erg op en in elkaar erg donker.
    En wat je betaald en wat je er voor krijgt schandalig. Nee hier gaan wij nooit meer heen. Erg jammer.

68. Leuke gezellige tent met goeie sfeer.
    Vriendelijke serveersters en goeie service.
    Prima eten zowel de bij gerechten als het vlees zelf.
    Wel een aanrader

69. Hier kan ik niet eens een 0.01 als cijfer voor geven!!! Wat een armoedig donker hol.... Wij waren voor de bbq aan tafel gegaan, zelfs voor vrouwen is het weinig te vlees en het beetje vlees wat je krijgt is troep, zoals gemalen kip a la frikandel, zat geen kraak nog smaak aan!
    Bediening is ook waardeloos, lopen amper door het zaaltje rond en na vijf keer je hand opsteken komen ze je is een keer helpen. Dan zit je al zo'n half uur zonder drinken!!!
    De tafel zijn zo klein dat je met je armen continue tegen de persoon naast je stoot, kortom een zeer slechte avond gehad.

70. Bij vakantieveilingen een waardebon gekocht. Helaas niet kunnen verzilveren. Want je moet reserveren en je krijgt steevast t antwoordapparaat. Wat een oplichters!!!

71. Het vlees was smakeloos.
    We moesten heel lang wachten op uitleg en drankjes.
    Op de sauzen stond niet vermeld wat voor saus het was, dus een ieder rook eraan.
    Sfeer was te donker en ook was het erg klein.

3,7
  72. Hieronder veel mensen die aan het klagen zijn, en sommige punten zijn ook wel een beetje waar.
    Vlees wordt inderdaad 5 stukjes p.p., voor de gemiddelde eter is dat gewoon prima.
    Patat/brood/salade/saus is van een buffet, allemaal waren eigenlijk prima en praktisch altijd wel voorradig.

Kwaliteit van het vlees is absoluut niks op aan te merken.

Ruimte staat wat vol en is wat onhandig ingedeeld met inderdaad relatief kleine stoelen, als ze 1 tafel zouden weghalen past het waarschijnlijk allemaal prima.

Veel mensen (ik ook) eten/hebben hier gegeten via vakantieveilingen, als je dan onder aan de streep gaat kijken doet het Farregat het eigenlijk best goed:
    Het is best een leuke tent en de nadelen zijn wat mij betreft zeer goed overheen te komen, op maandag zit de tent gewoon vol. En als je aan het einde van de avond bedenkt wat je uiteindelijk hebt uitgegeven en dat je best goed hebt gegeten dan realiseer je je dat er niet echt andere eetgelegenheden zijn waar je dit voor elkaar krijgt.

Een topper? Nee, maar alle lauwe recensies hieronder hebben ze mijns inziens niet verdiend. Of, het is beter geworden.

73. Lenior en Mes

Niet zoals in de beschrijving, vlees & vis in buffetvorm. je krijgt een schaaltje met 4 stukjes vlees en 1 garnaal dat is het. Verder is er een buffet met stokbrood, frites (steeds lang op moeten wachten voordat het weer aangevuld was) en 2 vette salades, en sausjes. De bediening van drankjes, na de bestelling, is zeer traag.Te veel tafels in kleine ruimte! Al met al niet voor herhaling vatbaar!!!

5,5
  74. Ik heb er 1 september gegeten (bbq) en het was goed en gezellig. De bediening werkt erg hard en ze zijn vriendelijk. Per persoon krijg je 5 soorten vlees en daarbij kun je van het buffet zoveel salade en patat pakken wat je wilt.
    Het is een bbq-menu en niet zoals denk ik veel mensen denken onbeperkt bbq eten. Daarom zijn er denk ik veel negatieve reacties omdat ze denken dat het onbeperkt bbq-en is.
    Ik zeg altijd maar zo mensen die klagen hebben het thuis niet veel beter.
    We bestelden wat te drinken en even later werd het gebracht.
    Dus mensen als je meteen de fles aan je mond wilt hebben (en niet even op je beurt wilt wachten) raad ik aan gewoon thuis te blijven, dan hoef je ook geen negatieve reactie aan dit leuke (gezellige) restaurant te geven want dat verdienen ze niet.

75. Wij hebben er uitstekend gegeten en de bediening was goed, als je een voorafje eet dan moet je ook in een gewoon restaurant wachten totdat ze het hoofd menu komen brengen, de drank kwam ook na de bestelling op een redelijke tijd op tafel, vanuit ons gezien was het een top avond. De latte machiato is aan te bevelen

76. Eten was prima, bediening slecht.. Drankjes duurde eeuwen en werden vergeten.

77. Afgelopen dinsdag met 5 man bij 't Farregat gegeten. Gezellige locatie.
    Het eten was heerlijk, het vlees was ook voldoende en al het andere eten werd steeds aangevuld. Het personeel is inderdaad erg vriendelijk en doen hun werk prima!

Ook ik begrijp de negatieve recencies niet!!
    Het is maar net wat je verwacht voor zo een zacht prijsje.

Wij hebben genoten en zullen er zeker nog terug gaan!

78. Zeer leuk en gezellig restaurant, goed gegeten. Ruim voldoende, en goede vriendelijke bediening.
    Voor het geld en de kwaliteit zeer goed niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Robert

79. Heb via vakantie veiling een bon voor 4personen gekocht vorige week maandag daar gegeten
    Het was op 1 tafel na gereserveerd voor mensen van vakantie veiling het eten was verschrikkelijk slecht, bediening net een nieuw meisje zij kon er ook niets aan doen.
    Het zegt dus al genoeg als je je tent alleen vol kan krijgen met vakantie veiling, een dringend advies blijf daar weg zonde van je geld en een hoop irritatie.

80. Als ik deze site eerder had gevonden had ik nooit een bon gekocht via vakantieveilingen! Had 2 bonnen om met 8 personen onze vakantie in te luiden. Werden ontvangen door een gotthic achtig meisje (representatief?) personeel onwennig en nerveus ook erg jong. Vlees was veel te weinig voor 4 volwassenen 1 stukje gegrilde kipfilee, hamburgertje, en een stukje hamlap of iets wat erop leek op een apart bordje 4 gamba's en op een ander bordje 4 stukjes gemarineerde steak. Ik vroeg of ze ook een stukje ongemarineerde hadden omdat mijn man zoutloos eet. Nee, helaas niet wordt zo aangeleverd. Heb zelf al mijn horeca diploma's en heb geleerd dat je gaar vlees nooit samen met rauw vlees op een bord mag serveren. Toen ik de bediening erop aansprak kreeg ik te horen...ja, dit mag wel omdat het gegrild is...Is dat anders dan gaar? ik schoot bijna in de lach. We hebben er gegeten maar zijn daarna onze gaatjes op wezen vullen bij de Mac Donalds langs de snelweg. Erg jammer. Onze gamba's werden voor het raam gezet ivm weinig tafelruimte, de eigenaar kwam vragen of hij ze mee moest nemen. Ja dat had hij wel gewild. Toen we na het eten vroegen of we nog gamba's en biefstuk/steak konden bijbestelen kon dat voor 14,95....wow, niet dus. Geen farregat meer voor ons. jammer jammer jammer

3,1
  81. Via vakantie veiling voor 24 euro een etentje gewonnen voor 4 personen. Zijn hier nu voor de 2e keer geweest en ook deze keer viel het weer super mee. De bediening van vriendelijk en zeer vlot (misschien zelf een beetje te veel personeel aanwezig)

Het vlees was voor 4 personen (wij waren met 3 personen) en heel lekker, geen vet o.i.d. ook de BBQ plaat is voor ongeveer 1,5 uur heet waardoor het vlees goed mals en eetbaar word. Ook het buffet met o.a. salade, patat (regelmatig bijgevuld) sausen, stokbrood, satesaus was prime (temperatuur goed) en salade was voorzien van (zlefgemaakte crutons) verse sla, tomaat en met een frisse dressing bereid)

Voor wat betreft de prijs-kwaliteit en bediening een prima prestatie. De negatieve reakties hieronder begrijp ik niet, maar het kan zijn dat het Farregat hier meeleest en bezig is zijn service te verbeteren.

Al met al heerlijk gegeten. Het enige wat we vreemd vonden bij het afrekenen van de drankjes was de toeslag van 6 euro vanwege het feit dat we in het weekend daar hebben gegeten. (vermoedelijk is om de prijs een beetje op te drijven)

Toch zou ik zo gauw niet kunnen bedenken, waar je voor dit het zo veel en lekker kan eten. Prijs kwaliteit verhouding is goed naar mijn mening...

82. Gisteren 6-8-2012 ben ik naar t'Farregat resturant gegeaan om lekker te eten met mijn zusje en mijn zoon van 3 jaar en een vriendin, het was geen goede ervaring. De tafels en de stoelen waarin wij zaten waren vies, het eten was niet te eten smaakloos en het vlees was vreselijk vies, je had geen andere keuze behalve patat en stokbrood wat ik gewoon thuis kon eten. De prijs was duur, we hadden een vakantieveiling bon maar alsnog vond ik het het eten niet waard. Beste mensen neem het van me aan, ga niet daar heen al betaal je 12 euro voor je vakantiebon, ik heb 30 euro betald +25 voor drank alsnog vond ik het niet waard, nooit meer gaan dus, ga ergens heen waar je lekker kunt eten en genieten, het resturant is veel te klein om zo veel mensen in te zetten.

83. Wat een vreselijke ervaring! Veel te kleine ruimte met te veel tafels. Je zit haast bij elkaar op schoot. Ook was er geen ventilatie aanwezig?!! Hierdoor werd het vreselijk muf en warm.

Vlees was erg karig en te dik gesneden. Duurde te lang voordat het gaar was. Ook werd het buffet haast niet bijgevuld, patat was steeds op. De sla was verder niet te eten. Leek direct uit een zakje te komen.

Zelfs met de bon van vakantieveilingen was het het geld niet waard!!

3,5
  84. Beste restauranteigenaar, wij hebben vanavond bij U gegeten met een een bon van vakantieveilingen. Ik wil U graag mijn beleving vertellen die begon eigenlijk al bij het reserveren, ik vertelde dat ik wou reserveren met een bon van vakantieveilingen erg vriendelijk werd er niet gereageerd en dat zou toch wel moeten. Ik kreeg het gevoel dat we niet erg welkom waren , dan vraag ik mij toch af wat Uw insteek is om met vakantieveilingen in zee te gaan? Ik neem aan om de zaak te promoten en hopen dat U van deze gasten toch in de toekomst nog een keer een reservering mag verwachten!! Ik ben zelf al vanaf mijn 15e jaar werkzaam in de horeca en kan U vertellen dat mijn gasten ook al komen ze voor een kopje koffie zeer welkom zijn en dat gevoel zal ik ze altijd proberen te geven. Ik vind het jammer dat U dat zo laat gebeuren met deze prachtige zaak misschien zou wat professioneel personeel een oplossing zijn! Ik wens U veel succes in de toekomst maar ik zal geen gebruik van Uw restaurant meer maken!!
    Met vriendelijke groet Eelco Prinsen

85. 2 bonnen gescoord via vakantieveilingen.nl
    2 verschillende belevenissen in hetzelfde restaurant.
    1e ervaring was niet positief, wel vriendelijke uitleg, maar heel lang wachten op zelfs de eerste drankjes. Dan het brood. Alsof het nog gebakken moest worden. Uiteindelijk de COBB op tafel met gewone kooltjes omdat de speciale Cobb stones op waren. Ook het alcoholvrije bier was op. Eten werd niet gaar en veel te weinig personeel.
    2e bezoek dus weinig goede hoop. Echter nu was er duidelijk meer personeel, nog steeds vriendelijk. Genoeg van alles en niet te lang hoeven wachten. Gezien de eerste ervaring voor mij toch geen 3e poging meer.

5,9
  86. Redelijk als je in acht neemt dat we via vakantieveiling geboekt hadden. Als je er heen gaat zonder bon en je de normale prijs moet betalen vind ik het erg duur, zeker als he bekijkt wat je krijgt voor de prijs. Wij waren met zn 4e, 2 daarvan kinderen, dus best te doen qua vlees, maar als je met 4 volwassenen gaat die lekker kunnen eten dan zal je het van de friet of stokbrood moeten hebben.
    Vond het aanbod ook erg beperkt, we gaan vaker uit eten via de vakantieveiling maar nergens zo karig als hier.
    Toen we aankwamen stonden we al een poosje te wachten tot we geholpen werden, mensen die na ons binnen kwamen ook. Uiteindelijk is iemand gaan zoeken, toen kwamen 2 dames luid lachend tevoorschijn dat het vol wachtende mensen stond terwijl er geen bediening was. Erg slordig aangezien je weet dat er mensen voor 17:00 besproken hebben.
    Met betalen t zelfde. Ik stond binnen te wachten, meerdere van de bediening zien me staan, maar blijkbaar had niemand er zin in want ze lieten me staan, tot ik vroeg of ik kon afrekenen. Kortom ... we hebben best lekker gegeten voor een redelijk bedrag, jammer van de 1,50 pp extra omdat we op vrijdag kwamen, maar ik ga er niet meer terug. Je kan voor hetzelfde geld een stuk lekkerder / uitgebreider eten.

87. Prima geholpen. Lekker gegeten. Buffet had wat uitgebreider kunnen zijn. Met voor en nagerecht apart en de drankjes los er bij betaald, kwam er nog een aardig bedrag bij naast de prijs van de vakantieveilingbon.

88. Rita Waanders

Ook ik heb de ervaring dat ik 2 avonden heb geprobeerd te bellen voor een reservering. Men was in gesprek of er werd niet opgenomen. We gingen er met gemengde gevoelens naar toe. Tenslotte ben je Nederlander en wil je toch de bon van vakantieveilingen inwisselen. Daar aangekomen heeft het ons aan niet ontbroken. We werden vriendelijk en correct ontvangen. Het eten was heerlijk. We zaten lekker buiten. de bediening is goed.

89. Gingen er met negatieve reacties naartoe. Werden vriendelijk ontvangen,drankjes en voorgerecht werden snel geserveerd waarna wij aan de bbq begonnen. Vlees was grandioos en zelfs de patat, broodjes, salades en sausen werden constant bijgevuld. Tevens onze gastheer en bediening heb ik de hele avond zien lopen zodat niemand tekort kwam. Het restaurant zat vol en heb geen teleurstellende blikken gezien. Topavond gehad vanaf entree tot het verlaten van het restaurant. Echt een aanrader.

90. Slecht, bediening liet lang op zich wachten, niet meer doen!!

91. Ik ken Farregat van vroeger en had gereserveerd voordat ik alle negatieve reacties zag. Vond het een beetje vreemd omdat het in het verleden best goed was.

Toen ik binnenkwam zei ik tegen een serveerster dat ik gereserveerd had waarop een ander tegen me snauwde wat mijn naam is zonder ook maar aan te geven dat ze het over zou nemen. Kwam onvriendelijk over. Er werd ons ook meteen gevraagd of we via vakantieveiling een bon hadden. Dit komt behoorlijk goedkoop over.

Elke bestelling heb ik zo ongeveer drie keer moeten herhalen terwijl we met z'n tweeen waren dus het geen moeilijke bestelling was.
    Ik had Cesar Salad wat een complete aanfluiting was; een droge bak sla waar amper dressing op zat met een paar plakken voor verpakte vleeswaar kip wat door moest gaan voor de "gerookte kip''. Garnalencocktail was een berg sla in een glas met een paar garnalen erop. Daarna sate genomen en die was wel goed.

Alle drinken die we kregen hadden een voetenbad (handig een glas rode wijn waar de druppels aan hangen met je kleding) terwijl er in het hele pand geen onderzetter te vinden was.

Personeel werkt totaal langs elkaar heen; je ziet ellelang niemand en dan komen ze achter elkaar vragen of je wat wilt drinken terwijl je net besteld hebt.

Uiteindelijk stikt het van de mensen die daar via vakantieveiling zitten. Zou op zich niets uit moeten maken maar er hangt daardoor wel een sfeer van; ze hebben weinig geld betaald dus dan kunnen ze ook niet veel verwachten en dat gaat zeker ten koste van de mensen die daar a la carte de volle pond betalen voor hun eten.

Jammer, Farregat was vroeger goed te eten.

92. Vandaag gegeten bij restaurant het farregat in aalsmeer, hier gelezen dat het zo slecht zou zijn, maar ik ga toch uit van wat ik zelf eet of drink dus zijn we gewoon gegaan met de bon van vakantieveilingen.
    We werden vriendelijk ontvangen, naar ons tafeltje begeleid, in de jachtkamer, na enkele minuten kwam iemand vragen of wij wat wilde drinken. Hierna werd er gevraagd of wij een mandje brood met tapanades wilde, dit hebben we geaccepteerd en was erg lekker, was nog warm. Ondertussen werd de bestelling opgenomen, er werd duidelijk uitgelegd wat wat was. Na ongeveer een half uurtje kwam ons voorgerecht. Wij hadden beiden parneham met meloen, deze had een dressing van balsamico dit was erg lekker. De ham was niet te dik gesneden en de meloen lekker rijp. Ondertussen hebben we gezellig gepraat, en na het voorgerecht hebben we nog wat te drinken besteld. Niet lang daarna kwam het hoofdgerecht, wij hadden de halve kip besteld, deze werd geserveerd met drie sauzen, patat en groenten. Dit was allemaal erg lekker, niet te vet en allemaal goed bereid.
    Toen we dit op hadden kwam men afruimen en werd er gevraagd of we gelijk al het nagerecht wilden, wij hebben even gewacht zodat ons eten even kon zakken. 20 minuten later ongeveer werd het nagerecht geserveerd in een diep bord, lag een flinterdun flensje waar een lekkere saus op was gegoten en stond er een bakje met slagroom op en een bakje met een lekker bolletje ijs.
    Het was gewoon onwijs lekker. Het diner hebben we afgesloten met een lekker kopje koffie, complimenten voor de kok en de bediening.

93. Ook via Vakantieveiling daar terecht gekomen. Jammer dat er veel slechts over hun geschreven wordt, dit is niet juist.
    Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Het eten is goed, maar krijg het gevoel dat de meeste hier voor een goedkoop bedrag denken in een 5* restaurant terecht komen.
    De spullen worden best snel aangevuld, maar vele komen met kids en die slaan in 1 keer alles in op hun bord en dan blijft er voor de rest niet voor andere over. En zo snel kunnen ze ook niet aanvullen, de spullen moet uiteraard ook klaar gemaakt worden!
    Leer uw kids dus rustig te doen en niet zo inhalig te wezen.

Wij hebben een prima avond gehad voor een leuke prijs en we doen het zeker nog eens.

94. Zeer kleine porties, je stopt het in je holle kies. Redelijk duur voor wat je krijgt, en het is erg vies binnen. Zitten ook heel veel mensen van vakantieveilingen..

95. Geboekt via vakantieveilingen. Zeer lange wachttijd voordat de soep kwam. Uiensoep wel lekker, maar veel, veel, veel te zout. Hoofdgerecht prima, de frietjes moeten echter veel lekkerder klaargemaakt worden . Dit is al vaker gemeld en moet een kleine moeite zijn om dat te verbeteren. Het dessert was meer dan voortreffelijk. Ik bestelde een glas water. Dit werd gevuld neergezet . Geen enkele zekerheid dat dit niet uit de kraan kwam. Prijs twee euro twintig. Zou zeker een keer bij u terugkomen, maar door dit gebeuren n ooit meer! Water behoort gewoon uit de kraan geschonken te worden, eventueel voor een zeer kleine vergoeding.

96. Na op vakantie veiling een bon te hebben gescoord heb ik 2 avonden getracht het Farregat tijdens opening te bellen voor een reservering. Echt tot 20 keer aan toe. De ene keer in gesprek en de meeste keren ging de telefoon langdurig over waarna ik werd doorgeschakeld naar een ander toestel. Ook deze werd niet beantwoord. Uiteindelijk heb ik de bon maar in de prullebak gegooid met die wetenschap dat als de telefoon niet beantwoord word dat waarschijnlijk de kok tevens de gast heer, ober en de afwas taken in zijn eentje moet doen. Als de service in de reservering al slecht verloopt kun je de rest wel zelf bedenken wat te doen.
    Ik ga wel naar de chinees op de hoek daar kan ik zo binnen lopen.

97. W. Sassen

Voor € 25,-- goed voor-en nagerecht. Zeer miniem hoofdgerecht -stukje vlees of vis met een paar patatjes en een eetlepel gemixte groeten- , dat door elke huiskluns gemaakt kan worden. Geld bij lange na niet waard.
    Jammer, want voorheen was alles heerlijk.
    Ga maar weer naar het oude concept, want volgens mij waren wij toen niet veel meer geld kwijt dan nu.
    Toen altijd met een tevreden gevoel na een gezellige avond naar huis, nu ontevreden met het hele concept.
    Wilma

2,9
  98. Ook wij via Vakantieveilingen (vv) en het viel me best mee, na het lezen van al die reacties op diverse websites, o.a. deze. We werden gepropt in een kleine, maar gezellige ruimte, er was veel personeel (lessons learnt?) en werden snel geholpen. In die kleine ruimte ontstaat snel veel gezelligheid en bij ons niet teveel rook of dergelijke klachten. De bediening was adequaat en accuraat en het relatief makkelijke buffet (huzarensalade en frites vind ik te goedkoop) werd wel snel bijgevuld. De BBQ (eigenlijk steengrill) deed het goed en het vlees was van een behoorlijke kwaliteit (oa Gamba en biefstuk goed, hamburgertjes voor kids ook lekker) en de kip werd apart op een bordje gedaan (hee, cursus Smaakpolitie gevolgd?). Satesaus was al vastgekoekt en sommige dingen niet 100% vers of netjes bijgehouden, maar ik hou niet zo van Rob de Geus en 100% bacterievrij, dus ik erger me niet zo daaraan, kan me voorstellen andere mensen wel. Voor het geld en vv kan het met wat simpele ingrepen veel beter en het zijn je potentiele betalende gasten die (graag) terug willen komen. Visitekaartje ziet er nu wat minder uit; vleeskwaliteit is al goed, nu de rest nog. Lessons zijn 'learnt' van de recensies en de bediening is een stuk beter. Volgepropt in een kleine ruimte vereist goede planning en adequaat optreden, buffet kan veel beter. Veel duurder hoeft dat niet; het is wel een visitekaartje voor je restaurant (zie vele afl. van G. Ramsey of H.den Blijker). Graag verbeteringen laten zien en de recensies groeien met je mee. Potentieel erg gave lokatie!

6,3
  99. Mo en Dick

Wij hebben twee weken geleden gegeten ook met een bon van vakantieveilingen.
    Dit was onze tweede keer.
    De eerste keer waren wij nogal sceptisch in verband met de vele negatieve reacties toen. Het bleek echter reuze mee te vallen, alleen was het wel een kwestie van snel eten en wegwezen.

Wij hebben op donderdag 21 juni 2012 gegeten ook met een bon van vakantieveilingen.
    Nooit..................................meer.
    Het voorspelde al bij binnenkomst niet veel goeds. Wij waren echt de enigen voor het diner!
    Het voorgerecht : oud, koud en een heel droge carpacio.
    Wij hadden een vakantieganger die heel graag rijst lustte, ook omdat gevraagd werd wie wil er rijst. Hij dus.
    Wordt de bestelling geleverd. Voor een baby was dat zelfs niet voldoende.
    Toen er naar meer rijst gevraagd werd kreeg onze gast een beetje uit de pan geschrapte, aangebrande, harde rijst.
    Toen hij er wat zei, zei de bedienster "de kok zegt dat het rijst is die net gekookt is".
    Nou, dat moet je echt niet mensen wijsmaken die dagelijks uitsluitend rijst eten.
    Zeg dan gewoon dat het er niet meer is.
    Al bij al een vreselijke blunder naar onze gast toe. Wij hadden hem een heerlijk diner voorgeschoteld. Immers zo hadden wij het de eerste keer ervaren.

100. jaap Prent

Slecht, slecht.
    Hebben meer dan 45 minuten moeten wachten op onze drankjes, vlees was matig en de bediening zeer slecht, de eigenaar was één grote sacharijn kon geen vriendelijk woord af.

Vorige pagina

Volgende pagina