Centennial in Aalsmeer

heerlijk culinair genieten in ons restaurant Centennial

Vrij.

Buslijn 172.

ma lunch 11:30 - 15:00 diner 16:30 - 23:00
di lunch 11:30 - 15:00 diner 16:30 - 23:00

Onze gastheren/vrouwen heten u van harte welkom in ons Grandcafé Grill-bar gelegen in Hotel Chariot. Wij bieden u kwaliteit in ons warm en sfeervol ingerichte restaurant. Al onze gerechten worden bereid van de orginele houtskoolgrill.
U kunt bij ons terecht voor ontbijt, lunch en diner.
Vooraf reserveren is gewenst.
Graag nodigen wij u uit iets te drinken aan onze gezellige bar.
Wij beschikken ook over een stijlvolle rookkamer met openhaard voor de liefhebbers.
Indien u wenst kunt u overnachten in ons schitterend ingerichte hotel.

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin

ma lunch 11:30 - 15:00 diner 16:30 - 23:00
di lunch 11:30 - 15:00 diner 16:30 - 23:00

1345190846 85
1492010099 73

1. Goede sfeer, lekker eten

2. Heerlijk gegeten! De carpaccio is echt geweldig! En ook de black agnus is een aanrader! Aardig personeel en er hangt een gezellige sfeer.

3. Gezellig restaurant met nette bediening, de black angus was voortreffelijk en ook de carpaccio was heel erg lekker. De smokers lounge was uitermate geschikt om nog even lekker na te borrelen met een sigaretje.

4. Om 19 uur hadden wij een tafel gereserveerd. En om 21.30 uur hadden wij pas ons eten. Wat een chaotische bedoening is het daar sinds ze die serre hebben aangebouwd. Het aantal zitplaatsen is enorm uitgebreid, maar de keuken en het personeel kunnen het duidelijk niet aan. Erg onprofessioneel allemaal. De eigenaar zit lekker aan de bar.. Terwijl het personeel niet meer weet waar ze beginnen moeten. Maar er kan nog geen verontschuldiging of een drankje vanaf. Het eten blijft ook duidelijk te lang staan. En de Black Angus steak, was meer een homp vlees. De carpaccio was wederom heerlijk.

5. Al meerdere keren hier prima gegeten, geen hoogstandje maar ongedwongen sfeer. Nu had mijn man onlangs voor tien personen gereserveerd, gezellig in de bar aan de hoge tafels, die stoelen zitten lekker namelijk. Stond er een reservering voor 7 personen op onze naam, of wij zelf niet weten dat ik daar op mijn vijftigste verjaardag met 10 man kom. Probeert de ober nog te zeggen dat wij het fout hebben doorgegeven!! Restaurant is vol, worden we buiten in de serre gepropt op houten stoeltjes, met één dame met reuma en drie bejaarden! Mijn avond was al compleet verknalt, nog geprobeerd om ons nog blij te maken met champagne, gatver!! We waren om zeven uur binnen en hadden om 10 uur ons diner! Gamba's con ajillo als voorgerecht, ronduit slecht en koud!! Verder was het eten niet slecht. Maar er waren twee toetjes niet op de kaart!! Dus kregen twee personen Dame blanche met chocolade ijs en mijn vriendin had geen toetje! Om kwart over elf werd ons gevraagd of we nog koffie wilden, kom op zeg op dit tijdstip, wilde gewoon naar bed! Was ook een grote groep super dronken, luidruchtige en irritante jongeren zat.. Inmiddels knallende koppijn en dat op mijn verjaardag!! Voor mij is het bedrag wat ik gereserveerd had voor deze avond een hap geld, ik word maar één keer 50, kan nooit meer over!! Ik kom hier nooit meer!!

6. Helaas ook geen goede ervaring. We kwamen met een groep van 16 man. I.v.m. het mooie weer konden we buiten zitten en dat maakte veel goed.

We hadden high tea gereserveerd en dat was matig. De bediening was ronduit slecht; er was één meisje dat echt wel haar best deed, maar met nog meer aanwezige gasten onze groep er niet bij kon hebben.

Om de soep uit te serveren, na lange tijd wachten, werd zelfs iemand van de receptie van het hotel erbij geroepen; ging erg klungelig...

Waar we ons het meest aan stoorden was dat alles gewoon op tafel bleef staan tot het eind... Nieuwe gerechtjes werden er gewoon tussen gezet. Tafel stond vol met lege flesjes en vuil servies...

Echt jammer, maar ik kom hier dus nooit meer. Nogmaals: het meisje was alleen en deed haar best, maar ik vind dit fout van de leiding!

8. Wat is dit een ongelofelijk slechte zaak zeg. Als ik gewoon naar de mensen om mij heen had geluisterd was dit beter geweest want die zeiden al dat het bagger was. Voorgerecht van garnalen leek nergens op. Stukje vlees was gewoon taai. Slechte ervaring, kom hier niet meer terug.

9. Geen aanrader. Gegeten met een groep van 20 man. Klachten: kip file droog, spareribs geen smaak, tonijn steak compleet doorbakken. Klacht doorgegeven aan personeel met als enige excuus "het was te druk".

10. Aag van Eck

Ik verbaas mij over de vele goede recensies. Wij wilden een gezellig, rustig, romantisch etentje, maar dit is op een nog hollen naar AH of ie nog open is utgedraaid.
    Wij kregen een pietluttg tafeltje aangeboden, want de rest was gereserveerd. Wij kregen als voorafje carpaccio en gamba's olijo (daar versta ik grote garnalen onder, maar het waren wat miezerige kleine cocktailgarnaaltjes). Er kwam een hele delegatie dukke, schreeuwerige mensen binnen, waarna je niet eens meer je eigen woorden kon verstaan en ons tafeltje stond onder een luidspreker en er stond ook een box naast ons die ook nog stonden te tetteren, maar niet meer te verstaan was door al die schreewende luidruchtige mensen. Toen kwam het hoofdgerecht: zwart geblakerde zalmfilet en koude patat in een glas en koud vlees aan een spies. Dit deed voor ons de deur dicht en wij hebben het personeel er bij geroepen dat wij wilden betalen voor wat wij al hadden verteerd, maar dat wij de rest onacceptabel vonden. Heel jammer, want wij waren van plan om dit restaurant eerst uit te proberen, want wij gaan vaak met een aantal mensen eten en dachten een goed nieuw restaurant gevonden te hebben. Dus echt niet!

11. Wij zijn al heel wat keren wezen dineren samen of met een gezelschap, in een woord altijd perfect. Prijs kwalitijd is prima!

12. Qua kwaliteit van het eten in mijn optiek één van de betere.
    Sfeer erg goed, prijs wel ietsje hoger als gemiddeld

13. Heerlijk gambas van de grill gegeten in combinatie met doradafilet.
    De prijs was goed en de sfeer was geweldig
    Kom zeker terug.

14. Hier voor het eerst gegeten. Eten was redelijk.paar gerechten waren koud. Opnieuw opgewarmd. Bediening was in het begin goed. Daarna verslapte de aandacht. Jammer, want we zijn nu met gemengde gevoelens weggegaan.

15. Ria en Rob

Geweldig gegeten en gedronken, een heerlijke rode huiswijn en mijn partner een droge witte wijn.
    Als voorgerecht :
    Mijn partner nam de gerookte paling op toast met salade en citroen.
    Ik nuttigde het voorgerecht rundercarpaccio, heerlijk!
    Lekker van smaak, een goede mix met truffelmayonaise, pijnboompitjes op een knapperig koekje.
    Het hoofd gerecht een spies met varkenshaas voor mij en mijn partner lamskoteletjes, dit opgediend met groenten en heerlijke patatfrieten.
    Voor de afdronk namen we voortreffelijke koffie.
    Dit alles opgediend door de welwillende attente ober en serveerster in een ontspannen gemoedelijke sfeer.
    En dit alles voor gemiddeld schappelijke prijzen.

16. Na goede ervaringen in het verleden, met vrienden gaan eten. Zoals altijd prima. De bediening echter was dramatisch!
    Tijdens het lezen van het menu dronken wij een portje als apetizer. Deze glazen stonden na het dessert nog steeds op tafel. Een fles water besteld. Na drie keer vragen werd deze pas gebracht! De extra salade bijbesteld, pas na twee maal vragen. Tussendoor heeft de bediening niet eenmaal gevraagd of alles naar wens was. Goede bediening had een fles extra wijn kunnen verkopen en een betere fooi kunnen verdienen. Jammer, gemiste kans. Op onze vrienden heeft Centennial beslist geen indruk gemaakt, en wij stonden min of meer voor schut. Management doe hier iets mee!!!!!!!

17. Hebben menu uitgeprobeerd voor teametentje. Genoten van de hoge kwaliteit. Zoveel verschillende smaken. Een feest van smaakexplosies. Prima en zeer vriendelijke bediening.

18. monique

Wij eten vrij regelmatig in het Centennial, samen of met vrienden.

Altijd beregezellig alsof je er thuis komt, wijn is er heerlijk. Vooral de witte huiswijn. Eten ook heerlijk, vooral de zalm en de tonijn.

Nieuwe sate op de kaart is super en niet te duur.

19. Eten is altijd goed, bediening vriendelijk en lang wachten is er niet bij. Sinds de 2 jaar dat we in Aalsmeer wonen hebben we hier geregeld gegeten en dat blijven we lekker doen!

20. Ik heb hier gegeten met mijn werk. In het begin was het vrij rustig in het restaurant en alles werd prima geregeld. Toen het wat drukker werd, leek het alsof de bediening het niet meer aankon.

Twee van ons kregen de verkeerde saus bij het vlees, het dessert duurde erg lang en daarbij zat ook een verkeerde koffie.

De chocolademousse met chocoladecake was niet zoals we het hadden verwacht. Er zat namelijk KitKat in inplaats van cake...

Verder lekker gegeten. Voorgerecht (garnalencocktail) en hoofdgerecht (tonijn) waren erg lekker! Gezellige sfeer ook met een leuk scherm waar classic clipjes op te zien zijn tijdens het eten.

21. Martijn drenth

Al een tijdje geleden hier voor het eerst gegeten, maar alles was perfekt, erg lekker gegeten, en een prima sfeer.

22. Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten.

Het eten was geweldig.

Prima sfeer en bediening.

Prijs redelijk tegen over het geserveerde.

23. elsbeth

Wij hebben afgelopen woensdag bij Centennial gegeten met z'n vieren, lekker buiten op het sfeervolle terras! (Binnen eten ook een aanrader, mooie inrichting!)

Alles was prima, de attente bediening, de wijnen, heerlijke voor- en hoofdgerechten, lekkere cappuccino!

Wij waren alle vier zeer te spreken over dit restaurant en gaan er zeker weer een keer eten!

24. Heerlijk eten! Vooral de lady steak is een aanrader.

25. Heerlijk gegeten... Smaak van het vlees is echt top! Heerlijke wijnen om uit te kiezen. Ik hou persoonlijk van een volle rode, een chileense of zo... de Los Vascos..heerlijk bij rood vlees.

Gepofte aarddappel, frietjes, sla, heerlijk maar mis een beetje de maiskolf..., is namelijk ook heerlijk van de grill.

Gezelligheid ook goed, altijd leuk en aangenaam.

Klassiek moderne tent met een goede keuken!

26. Pas gegeten in Centennial. Vooraf de caparccio, veel sla, wel een heerlijke aparte smaak maar ik miste een dressing boven op, het was een beetje droog.

Tournedos als hoofdgerecht, heerlijk rose gebakken, een fantastische smaak. Gepofte aardappel en wat groenten, is iets te weinig voor 2 pers.

Nagerecht Cremé brulee, was heerlijk, maar ik heb deze liever warm dan koud. Maar eerlijk is eerlijk, de smaak was geweldig.

Goede huiswijn erbij, wij waren met zijn drieen 170 euro kwijt.

Al met al een goede reden om nog terug te gaan.

Enigste minpunt vond ik dat je je eten geserveerd kreeg op een houten broodplank. Dit past totaal niet bij dit restaurant, waarom niet gewoon mooie vierkante (warme) witte borden.

Pluspunt : als je in gezelschap bent dan laat de bediening je ook met rust en komen niet iedere keer aan je tafel, wilt u nog wat, smaakt het enz enz...

27. John Kelly

Mijn evaring over Centennial: ik vond het eten best lekker en de sfeer was ook goed. Had als voorgerechtje: krabsoep en was heel lekker. Mijn vrouw had de gambas en waren ook goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik de zalmmoot wat ook net zoals de krabsoep prima smaakte. En als klap op de vuurpijl de chocolademousse. Ik kon uit veel wijnen kiezen, wat mij beviel. Daarna nog wat nageborreld. Ik kan niet wachten op mijn volgende diner bij Centennial!

28. Superlekker gegeten in een super-relaxte ambiance.

Ik ben een carpaccio-liefhebber en ik ben maar in weinig restaurants tevreden over de carpaccio. Hier heb ik de lekkerste carpaccio gegeten! Ik las op deze site dat iemand anders vond dat er teveel sla bij zat. Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vond 'm op deze manier top! Na het eten nog lekker lang zitten borrelen aan de bar... Super!

Ja, lekker eten, aardig personeel, leuke omgeving!

29. Monika Schram

Heerlijk gegeten in Centennial. Lekker voorafje en heerlijk vlees. Lekker mals en precies hoe je 'm hebben wil.

Jammer dat je voor groenten, patat of gekookte aard. apart moet betalen terwijl de prijs van vlees en vis best prijzig is. De rode wijn vond mijn partner niet zo lekker, dat is een kwestie van smaak, ik vond 'm wel lekker. 2 maten wijn kun je krijgen 0,1 dl en 0,2 dl. Wijn 0,2 dl. kost 4,50 euro.
    Al met al ben je snel 100 euro kwijt bent voor 2 pers.
    Als je neemt: 2x een grotere wijn, 1x kleintje, 1 pils, ieder visvoorafje, 2 vleeshoofdmaaltijden, 2 cappuccino's.

30. Wat een topper dit!

Eerst lekker geborreld aan de gezellige bar en meteen het eten besteld.

Later naar de tafel gegaan waar het eten op ons stond te wachten, wat zag het er goed uit.

Ik had zelf de uiensoep en daarna de ladysteak (een spies met biefstuk en gegrilde paprika) met een gepofte aardappel.

Het kon gewoon niet lekkerder!

Ik houd zelf van een rode biefstuk en dat was ie, en nog goed warm ook.

De aardappel smolt nog net niet weg op je tong, zo zacht en romig.

De bediening stond steeds voor je klaar om je nog te voorzien van een drankje.

Echt een aanrader!

31. Helaas was de rundercarpaccio meer bedoeld voor de konijnen. Jongens, de carpaccio was op zich goed van smaak, maar overdrijf het niet door 2 handen vol aan sla onder het vlees te leggen. Verder had ik gelukkig de lamscoteletten, deze waren zeer op smaak gebracht en hier heb ik echt van genoten.
    P.s : jongens dit is geen cotelet, maar een schaaps rack maar wie ben ik!
    Helaas had mijn buurman de varkenshaas besteld, deze was gortdroog, maar dit is misschien meer een kwestie van smaak? Hij liet de helft liggen, vooral het kontje was zeer droog. Nagerecht creme brulee, zeer top!
    Nog een tip : houd de website bij, ik kon helaas het zeebaarsje niet bestellen wegens assortiment verandering.