't Hoes van Hol-An in Aalden

1386920537 74
1419312424 69
1592069153 66

1. Martijn Bakker

Leuke authentieke plek in een leuk authentiek dorp! Het eten is heerlijk!

2. Mooie locatie.
    Bediening heeft weinig oog voor de gasten. Staan bij elkaar te praten en komen niet langs voor drinken.
    We hebben 1,5 uur moeten wachten op eten. ‘Vergeten’ door te geven was de reactie. Niet fijn met kleine kinderen. Werd echter amper aandacht aan besteed.
    Eigenaar nam geen verantwoordelijkheid hierin. Jammer maar wij komen hier niet terug.

5,7
  3. Locatie prachtig. Bediening ok.
    Het drinken is flink aan de prijs!!
    Als er een pannenkoek met shoarma besteld wordt verwacht je toch niet dat je een dichtgevouwen pannenkoek krijgt waarop wat shoarma in het midden gestrooid is. Jammer.
    Vruchtensorbet. Mèt vruchten zou je verwachten gezien de naam. Vooral omdat er vooraf gevraagd is wat voor vruchten erop zitten (druiven, meloen, watermeloen etc).
    Nou, wat zat er bij? 2 stukjes appel en 1 stukje meloen! Sorry hoor maar dat noem ik geen vruchtensorbet.
    Wij komen er niet meer.

3,1
  4. Klantgerichtheid slecht! Zeer lang wachten op het eten. Kaart voor nagerecht werd aangeboden, maar niet gebracht. Hebben we zelf moeten ophalen bij de bar (stond de eigenaar gezellig met de bediening te kletsen). Daarna geen bediening meer gehad en vertrokken zonder nagerecht. Overigens wel een prachtige locatie.

5. De pannenkoeken waren lekker (kaas/salami en kaas/ui/boetenmetworst).
    Gaar en niet te donker gebakken.
    Bediening vlot. Wat opviel was dat andere tafels een schoteltje kregen waarop iig kuipjes boter en schaaltje met basterdsuiker kregen, wij niet.
    De drankjes vond ik 'stevig aan de prijs' 3,25 voor een flesje cola (200ml) en een Radler 4,25.
    Bediening vlot en vriendelijk.

Op naar (toch) een volgende keer.

6. Enorm trage bediening. Het duurde 20 minuten voor er iemand kwam. Biertje brengen duurde 10 minuten. Bonnen slechts 3 tafels bezet en er liep genoeg personeel. Eén daarvan stond sloom de theedoeken op te vouwen, dat had kennelijk meer prioriteit dan de gasten bedienen.
    De pannenkoeken hebben we maar even niet meer besteld....
    Bij afrekenen vroeg de dame of alles naar wens was. Nee dus. Uitgelegd maar de enige reactie was een norse geïrriteerde blik.
    Jammer.

2,3
  7. Myrna woelders

Pannekoek was lekker, maar ik vond het een kleine pannekoek voor het geld, ik had er wel 2 gelust😁. Ik dacht dat je altijd een hele grote pannekoek krijgt bij een pannekoeken boerderij. Sfeer, bediening, verder alles helemaal top.

8. Heerlijke pannenkoeken gegeten.
    Hele goede service, mijn pannenkoek was wat te donker gebakken aan de onderkant maar er werd snel een nieuwe gemaakt zonder mopperen of discussie, top.
    Leuk jong personeel.
    Wij komen zeker terug.

9. Anoniem

De sfeer en de ambiance is top. Prachtige boerderij en omgeving. Echt een feestje.
    Echter, we zaten op het terras, maar er kwam niemand. We gingen binnen zitten omdat we wat wilde drinken. De eerste bestelling ging goed, maar daarna kwam er niemand meer om een drankje te regelen. De bestelling van de pannenkoeken ging verkeerd. Na 45 min! kwam de verkeerde pannenkoek en deze werd opnieuw gebakken en nadat de anderen deze op hadden kwam de goede bestelling en de pannenkoek was niet gaar. Uiteindelijk maar laten zitten. Naar de snackbar gegaan. Zo ongezellig om zo te eten. Als excuus kregen we een drankje, maar ja, als je nog steeds niks hebt gegeten, wat moet je daar dan mee.

5,3
  10. Vriendelijk personeel. Niet echt goedkoop. Prima eten, erg lekker!

11. Gabriele

Helaas zeer slechte ervaring. Met twee kleine kids daar gegeten. Pannenkoek shoarma terug gestuurd want dit kwam zichtbaar zo uit te magnetron. Onze pannenkoeken waren ‘prima’ maar droog, kan me niet herinneren wanneer ik eigenlijk zo’n slechte pannenkoek heb gehad in een restaurant. Daarop volgend hadden ik en de kids onze pannenkoeken al lang en breed op toen mijn man pas zijn nieuwe pannenkoek shoarma kreeg. Dit x iets verbeterd maar zo niet restaurant waardig. Bij het betalen nogmaals aangegeven en vooral het feit dat mijn man na een half uur pas een nieuwe kreeg en de kids en ik het al lang en breed op hadden. Het enige respons is : jammer, zo hoort het niet te zijn. Hier komen wij zeker niet terug.

1,6
  12. De Groot

Was prima. We zaten eerst op een tochtige plaats. Hebben dat aangegeven en werd meteen opgelost. Pannenkoeken smaakten prima. Bediening was gezellig!

13. Net zoals altijd was het ook nu weer heel plezierig in ' t hoes van ol an. Goeie parkeerplaats, leuke sfeer én goede bediening, de pannenkoeken en het ijs hebben goed gesmaakt.
    Een aanrader.

14. Vriendelijk personeel.
    Helaas qua eten een tegenvaller.
    Met 4 personen gegeten.
    Alle 4 een pannekoek die niet lekker was en niet gaar leek te zijn.
    Ook het dessert viel tegen.
    Huisgemaakte wafels wordt aangegeven. Maar deze smaakte niet vers.
    De wafels uit een supermarkt smaken nog beter.
    Uiteindelijk hebben we te veel betaald voor wat we hebben gekregen.

2,8
  15. Het us dat we gisteren uit genodigd waren. Maar als ik daar alleen had gegeten had ik mijn pannekoek met spek en kaas laten proeven door de kok zelf… spek was kei hard gebakken en de kaas brak bijna op me kiezen. En ze waren best klein voor dat geld. De kinder pannekoek was ook redelijk zwart van buiten. Dus zal de laatste x geweest zijn dat ik daar ging eten… is echt niet verhouding met de prijs… en ze verdienen al veel op zo beetje beslag. Dan mag het ook wel goed zijn. Dus mensen als het slecht is gelijk klagen.

1,8
  16. Een restaurant met sfeer. Mooie aankleding.
    Een kaart met heerlijke pannenkoeken e.d..
    Vriendelijk personeel dat uitstraalt veel plezier in het werk te hebben.
    Een aanrader om een keer te gaan eten.

17. Kroon

18. Na ruim drie kwartier wachten bleek de bestelling niet te zijn doorgegeven aan de keuken. We zijn hierop maar opgestapt maar konden wel zonder excuses 10 euro aftikken voor de drankjes.

19. Gister hier geweest met 13 pesonen. De van te voren door ons gereserveerde plekken die bij mooi weer buiten zouden zijn, werd niet nagekomen! (Het was mooi weer, terras buiten zat vol! We werden naar aparte plek geloodst, veel te warm, afgesloten ruimte, geen ventilatie…) uiteindelijk mochten we ergens anders zitten… binnen… en zo was het niet afgesproken! Zeer klantonvriendelijk eigenaar! De bediening loopt zich het schompes en moeten de shit opvangen. Eigenaar nergens te vinden. Komen hier nooit meer terug en zullen het bekenden niet aanraden!

3,3
  20. Marten van Gilst

Vandaag bewust met een aantal kwetsbare mensen voor Corona buiten gereserveerd op het terras. Zonder bericht was onze reservering naar binnen verplaatst. Buiten bleek ondanks het goede weer gesloten. Binnen was echt onverantwoord als je 1,5 meter zou willen handhaven; los van de ventilatie. Voor onze groep van 6 mensen was binnen dus geen optie.
    Er werd niet meegedacht en de reactie was simpel: dan niet.
    Jammer voor een restaurant waar we jaarlijks goede ervaringen mee hebben.

21. 31 juli met twee kinderen een pannenkoek wezen eten. We gaan regelmatig naar een pannenkoekenrestaurant. Dit restaurant valt zwaar tegen.
    De pannenkoeken waren niet gaar, te dik en behoorlijk bruin aan de buitenkant. Het beslag is smaakloos. Wij hebben de pannenkoeken laten staan. Daarnaast is de prijs van het eten en het drinken aan de hoge kant voor wat er geleverd wordt.

1,7
  22. Zondag 20 juni 2021, 5 peronen. Eerst te lang moeten wachten op drankje. Vooral voor kleinzoon van 2 jaar heel lang. Daarna kwamen dan de pannenkoeken eindelijk (na meer dan 1 uur). Kleinzoon vond pannenkoek heerlijk, maar ja, die had inmiddels ook veel trek. 2 andere pannenkoeken waren echt verbrand aan onderkant, pikzwart. Niets van gezegd, want personeel was er nauwelijks en opnieuw bestellen geen optie, dat had teveel tijd gekost met een klein kind. Kortom, nooit meer.

3,5
  23. jan van westerveld

Lekker gegeten vandaag 15 september 2020. Het was buiten prachtig weer, dus wat wil een mens nog meer. De bediening was snel en netjes.

Ik vind persoonlijk alles vrij prijzig...... boven het gemiddelde. Een glaasje bier 3,75 euro.... het tikt er best op los. Als je een pannenkoek bestelt van 15 euro mag je er wat meer van verwachten.

Al dan niet was het een leuke gezellig avond en het eten was verder prima.

24. C en D Zipp

Het was geweldig… erg gezellig, vriendelijke bediening, en een heerlijk soepje en een heeerlijke pannenkoek gegeten.

25. Mijn zoontje (die glutenvrij, koemelkvrij en sojavrij eet) kreeg een heerlijke pannenkoek met appel en rozijnen, op basis van boekweitmeel en bronwater. Hij was mooi bruin van kleur. Ook was het geen enkel probleem om als voorgerecht de zelf meegenomen glutenvrije broodjes af te bakken, zodat ook hij mee kon eten van het Drentse plankje. Super, hele fijne service! De jonge dames in de bediening waren erg attent en vriendelijk. Mijn jongens hebben genoten, en daardoor ik ook :-)

26. Gezellig, maar de pannekoeken waren niet gaar, wel gezegd maar ook de volgende pannekoeken wederom niet gaar. Ik lees dat dit vaker voorkomt in de reviews, eigenaar doe je voordeel ermee zal ik zeggen..

27. Gerda en Rinus

Zeer aardige bediening. Geweldig mooie Saksische boerderij. We hebben er een pannenkoek gegeten. Maar deze was absoluut niet gaar. Jammer. Als je zo*n pannenkoek voorgeschoteld krijgt is hij voor alle geld te duur. Dan weten wij wel betere pannenkoekenrestaurants. Maar op de bediening en de entourage was niets aan te merken.

28. Heerlijk gegeten, mooi nostalgisch restaurant goede grote pannenkoeken die rijkelijk gevuld zijn. 30 Min. Na binnenkomst hadden we de pannenkoeken voor ons staan.
    Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.
    De kinderspeelhoek is klein maar voor kinderen is genoeg te doen en te zien.
    De prijzen vond ik erg meevallen voor het eten wat we kregen.

29. Arinde Buitenweerd

Zeer vriendelijke ontvangst en lekkere stevige echt drentse pannenkoeken. Prijs vonden wij, vergeleken met Westerse maatstaven nogal meevallen en vooral de sfeer is er top! Echt een aanrader. Wij komen weer als we in de buurt zijn.

30. Klaas Laan

31. Opzich een mooie boerderij op een mooie locatie. Helaas viel het ons verder enorm tegen. We moesten erg lang wachten op ons eten. De pannekoek kwam uiteindelijk na ruim een uur op tafel en deze was helaas erg vet en klef. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding hier ook niet goed. Er wordt erg veel geld gevraagd voor een simpele pannekoek. In vergelijkbare pannekoekenhuizen vaak beter en goedkoper gegeten. Ik denk niet dat ik hier nog eens heen ga.

32. Veel positieve reviews, maar dat is onze ervaring zeker niet. Opzet van het geheel is heel leuk gedaan en ze kunnen rekening houden met enkele allergieën, maar daar houdt het positieve dan ook op. Vanwege een koemelkallergie gevraagd om een pannenkoek op sojamelkbasis. Dat was geen probleem, echter de pannenkoek (banaan) was heel slecht gebakken. Sterker nog ik durf (in tegenstelling tot wat de bediening zei) te beweren dat de pannenkoek maar aan één zijde gebakken was. We hebben in meerdere pannenkoekenrestaurants gegeten, met sojamelk als bestanddeel en die waren netjes egaal bruin aan beide zijden, dus ook als er banaan in zit (volgens de bediening kon de pannenkoek dan niet bruin worden). We hebben de helft laten staan en zijn weggegaan. De prijzen liggen zoals in eerdere recensies reeds gemeld, erg hoog. Zelfs in de randstad worden dit soort prijzen niet gerekend. Wat ons betreft geen aanrader.

2,1
  33. Mooie omgeving en restaurant. Pannenkoeken erg donker gebakken en niet erg groot. Te prijzig om er een extra pannenkoek bij te bestellen. Pannenkoek niet bijzonder in totaliteit. Kaasplankje (voorgerecht) wel erg lekker. Geen comfortabele temperatuur in restaurant - te koud. Personeel is vriendelijk, maar er is ook niets bijzonders te melden. Prijs/kwaliteit is mijns inziens niet voldoende. Vaak elders beter gegeten voor een betere prijs.

34. Doryne Tieben

Kan niet anders zeggen, dan dat het daar bere-gezellig is. Uitstekende en vriendelijke bediening.
    Vragen om een rustig plekje wordt gelijk geregeld. Ruime keus in het menu. Echt een topper. Laten we hopen, dat het "Hoes van Ol-An"nog jaren doorgaat.

35. JR Verschut

36. H de Munnik

Na het mountainbiken, pannenkoeken gegeten met 8 pers.
    lekker buiten gezeten omdat het geweldig mooi weer was.
    We hadden gereserveerd en erge dorst, maar na pas een half uurtje gezeten te hebben en aandacht getrokken van het personeel, konden we toch eindelijk drinken bestellen.. Het personeel lette niet goed op maar… Ze waren ook erg jong en hadden geen ervaring. De pannenkoeken waren best goed maar daar hebben we bijna een uur opgewacht. Veel te weinig aandacht voor de klanten.

5,5
  37. Aan het begin van onze vakantie hier geluncht. Allebei een "kleine" pannenkoek. De een met spek, de ander met kaas, ui en tomaat. Helaas bleek de tomaat wat smakeloos. Verder prima. Buikje goed gevuld...

38. Jolanda

Na een fietsknooppuntroute hier neergestreken. Het was prachtig weer dus we konden buiten op het gras zitten. We werden snel geholpen de pannenkoeken waren goed gemaakt. Mijn man had alleen een variant op wat hij had besteld, maar het smaakte er niet minder om. Vriendelijk personeel en nog wat rondscharrelende kippen. Erg naar de zin gehad, aanrader!

39. Afgelopen zondag wezen eten met 3 kinderen. De bediening let niet op en je moet 5x zwaaien willen ze komen. Suiker was op en de stroop was op. Maar niemand die op je let. Pannenkoeken waren erg dik en niet smaakvol. Je bent er echt een nummer. Vind personeel niet vriendelijk.

1,5
  40. Heerlijke pannenkoeken en een drents plankje gegeten bij de open haard. Vlotte en vriendelijke bediening. Hele mooie entourage. Wij komen zeker weer terug!

41. We hebben hier heerlijk gegeten. Mooie dikke pannenkoeken. Ook het dessert was uitstekend. Jammer dat het restaurant zo ver weg is, anders zou ik er vaker komen.

42. Linda westerhof

Prachtig restaurant en geweldig lekker eten. Vriendelijke vlotte bediening. Ook ideaal is de kinderhoek waar de kinderen lekker kunnen spelen! Een echte aanrader voor jong en oud!

43. Wij moesten langer dan een uur wachten op onze pannenkoeken terwijl de tafel naast ons eerder hun pannenkoek kregen. Ook de organisatie is een rommeltje. Ieder keer andere mensen aan je tafel.
    Toen we wilden betalen hebben we een half uur staan wachten terwijl de kassadame aan het kletsen was met collega's.

44. Met een ernstige voedselallergie weten ze bij dit restaurant zeker raad & daardoor hebben een ontzettend goede moederdag gehad bij t Hoes van Hol An.

Het personeel was op alle mogelijke manieren bereid om rekening te houden met een ernstige voedselallergie in ons gezin.

Een greep uit de mogelijkheden:
    Glutenvrije pannekoeken van biologisch boekweitmeel van de molen.
    Ei-, noten-, pinda- & lactose vrije pannekoeken. Pannekoeken zonder melk, met bronwater/sojamelk.

De pannekoeken waren heerlijk, porties meer dan genoeg & zélfs met allergie was er een dessert dat kon en waterijsje ( dat niet op de kaart staat) voor de jongste.

De kinderen konden buiten heerlijk spelen. Kippetjes in de tuin. Schone toiletten en apart origineel kindertoilet. Bedstee en veel oude spulletjes vh boerenleven van weleer. Een prachtige lokatie!

Voor ons een restaurant dat een dikke 10 verdient!

45. Het was zo fijn bij het Hoes van Hol-an. Lekker knus bij de haard en het plankje met een glas witte wijn blijft onze favoriet. Wij komen gauw weer, hopelijk dan op het terras.

46. Zijn hier 9 okt wezen eten. Na verschillende goede ervaringen in het verleden, viel het deze keer erg tegen.
    De pannenkoeken waren droog, hard, heel dun, weinig beleg en klein. De bediening liet niets te wensen over, zij waren vriendelijk attent en vlot. Maar in vergelijking met enkele jaren geleden zijn de pannenkoeken in kwaliteit achteruit gevlogen!! Jammer voor zo'n unieke en mooie lokatie.

3,9
  47. Prima gegeten, lekker buiten kunnen zitten.

Pannekoeken waren heerlijk, maar niet overdreven groot.
    Tweede zou wel erg duur worden dus daar maar van afgezien.

Gezellig sfeertje, vriendelijk personeel. Vlotte bediening.

48. Vorig jaar zijn we hier met een gezelschap van 7 volwassenen en 2 kinderen geweest. Duurde een eeuwigheid voor we ons drinken konden bestellen. Maar de pannenkoeken duurden nog langer! Ondertussen wilden de kinderen op de piano spelen in de speelhoek maar dat mocht niet gaf te veel lawaai. Waarom zet je dan in hemelsnaam een piano in een speelruimte? Terug naar de pannenkoeken.. Bah bah! Vies, vet, klef.. De kaas pannenkoek was gewoon hard! Kortom 1 keer nooit weer..

1,1
  49. Roel 25 punten

Donderdag 3 mei waren we hier met een gezelschap van 6 personen eten. Ik begin met het positieve: de pannenkoeken waren erg lekker.
    En nu het negatieve: het duurde allemaal een eeuwigheid. Om tien over half zeven waren wij binnen. Het duurde een kwartier voor iemand aandacht aan ons schonk aan de tafel. Toen de bestelling geplaatst was duurde het en duurde het maar. Ondertussen ben ik een keer wezen vragen aan de bar hoe lang het misschien nog zou gaan duren. Die jongedame aan wie ik het vroeg hebben we nooit teruggezien. Na een kwartier kwam iemand aan tafel of we misschien nog wat wilden drinken. Nou, zei ik: drinken niet, maar een pannekoek zou er wel ingaan. “Ja, het duurt allemaal wel lang, wel liggen nogal achter. Maar ik ga voor u vragen hoelang het nog duurt.” Ik denk dat ze nog aan het vragen is want ook haar hebben we nooit teruggezien.
    Uiteindelijk: Na anderhalf uur werden de pannenkoeken uitgeserveerd. Tenminste: de eerste vijf. De zesde ‘komt zo’. Zeiden ze. Dat duurde nog een kwartier. Half negen aten we pannenkoeken. Aanvankelijk kregen mijn dochters de verkeerde pannenkoek voorgeschoteld: mijn ene dochter had eentje zonder ui, maar met appel, de ander zonder appel, maar met ui. Ze kregen elkaars pannenkoek. Geen ramp. Even omruilen dus. Maar wel slordig. Net als die teveel geleverde ice tea. Maar goed, die kon weer terug naar de keuken.
    Daarna wilden we ook nog een dessert. (Een tweede pannenkoek, die één van ons nog wilde bestellen, zat er niet in: de keuken was dicht… tja.) Vier van ons bestelden een wafel met verschillende garneringen. Na vijf minuten komt weer een andere jongedame bij onze tafel: “Ik durf het nauwelijks te zeggen, maar we hebben nog maar één wafel.” (Je kunt dit vertalen met: We kunnen natuurlijk nieuw beslag maken, maar daar hebben we geen zin meer in. We hebben nog één wafel liggen en die kan zo in de magnetron, lijkt ie ook nog warm.) Okay, één wafel dan, de rest nam wat anders. Gelukkig waren we met een goed gemutste groep en maakten we er onderling nog wat van. Dik over negenen gingen we afrekenen. En wat schetst onze verbazing: op de nota stonden alsnog vier wafels, plus ook nog eens de vervangende bestellingen. En een teveel aan ice tea. Met een handige glimlach zei de kassière dat we die nota maar moesten vergeten en ze maakte gauw een gecorrigeerde.
    Ik ben er de persoon niet naar om aan zo’n kassa stennis te maken. Maar wat was deze bediening een totale aanfluiting. Vriendelijk glimlachend maar totaal niet berekend op hun taak. En evenmin heeft de keuken de capaciteit om een grote toeloop te bedienen. Er zijn nogal wat plaatsen in deze boerderij, maar de keuken kan dat duidelijk niet aan. Achteraf denk ik: als zaak schaam je je toch dood als je zo’n product levert? Dan compenseer je op de één of andere manier toch je eigen fouten, bijvoorbeeld in de nota of in het aanbieden van een drankje of zo? Maar nee, hier werd fout op fout gestapeld, afgesloten met een een totale misser aan de kassa. Is het hier druk? Ga dan gauw verder. Wij komen er in elk geval nooit weer.

4,3
  50. Vandaag (29 april) pannenkoeken gegeten in 't Hoes van Hol-An. Het is een erg mooie boerderij op een zeer sfeervolle locatie. Het personeel is erg vriendelijk en de bediening is vlot (binnen een uur stonden we weer buiten na ons buikje vol te hebben gegeten). De pannenkoeken waren erg lekker en vulden goed. Leuk ook dat er een klein winkeltje aanwezig is met plaatselijke lekkernijen. Een zeer goede aanrader dus!!!!

51. Lies Dekker-Hoekstra

Gisteravond 4 maart zijn we pannekoeken wezen eten. De kleur was donker, de pannekoek was droog, weinig vulling, mooie entourage, vriendelijke bediening, maar verder....komen wij er nooit weer!

1,6
  52. GJ 391 punten

Hier onlangs geweest. Ben dol op pannekoeken, maar vond dat ik ze zelf ook lekker kon maken. Dat vind ik nog steeds, echter het zo lekker als hier zal het me nooit lukken. Heeeeerlijk.

En wat een mooie plek. Schitterend.

53. s.a. neve

Het eten was redelijk, de bediening keurig en vriendelijk. Het grote probleem is de organisatie van dit restaurant. Die is er niet blijkbaar. Meer dan een uur moeten wachten op een pannenkoek is niet prettig. Zeker niet als het helemaal niet druk is. Als nagerecht een ijscoupe besteld, die in 5 minuten te maken is. Ook dit werd pas na twee keer vragen, 45 minuten na bestelling gebracht.. Gelukkig hebben we schatten van kinderen die het wachten voor ons niet tot een hel maakten...

Kom hier niet als je niet tegen (heel lang) wachten kunt!

54. Heerlijk gegeten op het terras! En wat zijn de toiletten prachtig! Helemaal in stijl.

55. Voor de tweede keer geweest in dit pannekoekenhuis, en beide ervaringen waren teleurstellend. De laatste keer waren de pannekoeken in eerste instantie zwart aan de onderkant. Na de leiding daarop attent te hebben gemaakt kregen we snel een vervangende pannekoek met gratis kopje koffie. Prima opgelost dus.

Jammer genoeg blijft de ervaring van een zwarte pannekoek langer hangen dan het herstel van de fout. Een zwarte pannekoek mag nooit en te nimmer de keuken verlaten, zou ik denken. Dus ik twijfel nog of ik hier nog eens terugkom...

4,3
  56. Mooie oude boerderij en gastvriendelijke bediening. Lekkere pannekoeken en voor ieder wat wils (zoet, hartig, kids etc). Aanrader!

57. Erik 173 punten

Mooie pannenkoekenboerderij, van meer dan 300 jaar oud.

Eten in een geweldig oude huiskamer sfeer.

Het eten was erg lekker, en de prijs viel ook erg mee.

58. We komen hier regelmatig. Super gezellig! Lekkere pannenkoeken! Attente bediening! Prachtige boerderij!

Gewoon een keer naar toe gaan.

59. Perfecte entourage voor een pannenkoekenrestaurant! Gezellig, prima pannenkoeken die men ook wat dunner bakt als je dat wenst en erg vriendelijke bediening.

Uiteraard een adres waar we blijven komen!

60. Als niet pannenkoeken liefhebber heb ik hier toch erg genoten.

61. Twee weken eerder besproken, nog gevraagd tot hoe laat het open was: tot 20.00 uur. Na een dik uur rijden komen we om 17.30 aan. Een notitie op het bord maakt duidelijk dat het vandaag tot 19.00 open is vanwege een brandweer oefening en aansluitend personeelsfeest. Dit was mij niet meegedeeld. Ik vraag om de baas. Die wordt opgebeld. Of we ondertussen een kopje koffie willen?

De baas hebben we niet gezien, het kopje koffie trouwens ook niet.

Het personeel wil ons leed verzachten: we mogen in een apart vertrek tot 19.30 blijven. Om 19.00 uur komt echter de brandweer apparatuur instaleren. Verderop in de zaak wordt stofgezogen. De pannekoeken zijn droog van binnen en vet van buiten. We betalen tenslotte de hele rekening want hebben geen zin om over een gratis bakje koffie te zeuren.

Wij wilden onze moeder gezellig mee uit eten nemen, maar het was een grote teleurstelling. De serveerster en de ober konden er niets aan doen en waren erg vriendelijk.

62. Heeerlijk! mooie plek, mooie historische boerderij. Gisteren met vrienden geweest, druk maar we kregen onze pannenkoek binnen een half uur. Super hoe het personeel dit doet. Ik kom zeker weten nog eens eten!

63. J.H.Groen

De pannenkoek die ik na anderhalf uur wachten uiteindelijk mocht nuttigen was best goed maar niet dusdanig bijzonder dat het alle frustraties over de "kwaliteit" van de bediening kon verzachten.Die was namelijk op z'n zachtst gezegd, bedroevend en niet gemotiveerd en als er dan een klacht wordt ingediend over de gang van zaken wordt die afgedaan met een verwijt naar de klant dat de bestelling te moeilijk was, kortom dat je niet moet zeuren. Al met al was het een teleurstellend bezoek aan dat ééns goede pannenkoeken restaurant.

64. W. Bekkema

Bediening onder de maat.
    De klant wordt niet serieus genomen.
    Fouten van het bedienend personeel worden door de leiding op een “relnichterige” manier afgewenteld op de klant.
    Wat een leuk verjaarspartijtje had moeten worden eindigde voor ons in regelrechte frustratie.
    Niet aan te bevelen.

65. Ongetwijfeld de beste pannenkoekenboerderij van heel Drenthe en omgeving. Ai van pannekoek'n haolt, dan must hier iens hin gaon...!!

66. g.heuvelman

gemoedelijke sfeer goede bediening en een pannenkoek um oew vingers bie op te vretten