't Hoes van Hol-An in Aalden

1208809787 95
1310201787 77
1323720720 73

1. Raymond Hesselmans

Wij kennen dit restaurant. Komen er al zo'n 7 jaar. Goede sfeer, prima eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Bedienend personeel attent en niets is te veel moeite.

2. Mirella Haandrikman

Heerlijke plek om te zijn. En zo mooi!
    Lieve eigenaren en gezellig personeel en bovendien superlekkere pannenkoeken. Aanrader!!!

3. JR Verschut

4. H de Munnik

Na het mountainbiken, pannenkoeken gegeten met 8 pers.
    lekker buiten gezeten omdat het geweldig mooi weer was.
    We hadden gereserveerd en erge dorst, maar na pas een half uurtje gezeten te hebben en aandacht getrokken van het personeel, konden we toch eindelijk drinken bestellen.. Het personeel lette niet goed op maar… Ze waren ook erg jong en hadden geen ervaring. De pannenkoeken waren best goed maar daar hebben we bijna een uur opgewacht. Veel te weinig aandacht voor de klanten.

5. Aan het begin van onze vakantie hier geluncht. Allebei een "kleine" pannenkoek. De een met spek, de ander met kaas, ui en tomaat. Helaas bleek de tomaat wat smakeloos. Verder prima. Buikje goed gevuld...

6. Jolanda

Na een fietsknooppuntroute hier neergestreken. Het was prachtig weer dus we konden buiten op het gras zitten. We werden snel geholpen de pannenkoeken waren goed gemaakt. Mijn man had alleen een variant op wat hij had besteld, maar het smaakte er niet minder om. Vriendelijk personeel en nog wat rondscharrelende kippen. Erg naar de zin gehad, aanrader!

7. Afgelopen zondag wezen eten met 3 kinderen. De bediening let niet op en je moet 5x zwaaien willen ze komen. Suiker was op en de stroop was op. Maar niemand die op je let. Pannenkoeken waren erg dik en niet smaakvol. Je bent er echt een nummer. Vind personeel niet vriendelijk.

8. Heerlijke pannenkoeken en een drents plankje gegeten bij de open haard. Vlotte en vriendelijke bediening. Hele mooie entourage. Wij komen zeker weer terug!

9. We hebben hier heerlijk gegeten. Mooie dikke pannenkoeken. Ook het dessert was uitstekend. Jammer dat het restaurant zo ver weg is, anders zou ik er vaker komen.

10. Linda westerhof

Prachtig restaurant en geweldig lekker eten. Vriendelijke vlotte bediening. Ook ideaal is de kinderhoek waar de kinderen lekker kunnen spelen! Een echte aanrader voor jong en oud!

11. Wij moesten langer dan een uur wachten op onze pannenkoeken terwijl de tafel naast ons eerder hun pannenkoek kregen. Ook de organisatie is een rommeltje. Ieder keer andere mensen aan je tafel.
    Toen we wilden betalen hebben we een half uur staan wachten terwijl de kassadame aan het kletsen was met collega's.

12. Met een ernstige voedselallergie weten ze bij dit restaurant zeker raad & daardoor hebben een ontzettend goede moederdag gehad bij t Hoes van Hol An.

Het personeel was op alle mogelijke manieren bereid om rekening te houden met een ernstige voedselallergie in ons gezin.

Een greep uit de mogelijkheden:
    Glutenvrije pannekoeken van biologisch boekweitmeel van de molen.
    Ei-, noten-, pinda- & lactose vrije pannekoeken. Pannekoeken zonder melk, met bronwater/sojamelk.

De pannekoeken waren heerlijk, porties meer dan genoeg & zélfs met allergie was er een dessert dat kon en waterijsje ( dat niet op de kaart staat) voor de jongste.

De kinderen konden buiten heerlijk spelen. Kippetjes in de tuin. Schone toiletten en apart origineel kindertoilet. Bedstee en veel oude spulletjes vh boerenleven van weleer. Een prachtige lokatie!

Voor ons een restaurant dat een dikke 10 verdient!

13. Het was zo fijn bij het Hoes van Hol-an. Lekker knus bij de haard en het plankje met een glas witte wijn blijft onze favoriet. Wij komen gauw weer, hopelijk dan op het terras.

14. Zijn hier 9 okt wezen eten. Na verschillende goede ervaringen in het verleden, viel het deze keer erg tegen.
    De pannenkoeken waren droog, hard, heel dun, weinig beleg en klein. De bediening liet niets te wensen over, zij waren vriendelijk attent en vlot. Maar in vergelijking met enkele jaren geleden zijn de pannenkoeken in kwaliteit achteruit gevlogen!! Jammer voor zo'n unieke en mooie lokatie.

15. Prima gegeten, lekker buiten kunnen zitten.

Pannekoeken waren heerlijk, maar niet overdreven groot.
    Tweede zou wel erg duur worden dus daar maar van afgezien.

Gezellig sfeertje, vriendelijk personeel. Vlotte bediening.

16. Vorig jaar zijn we hier met een gezelschap van 7 volwassenen en 2 kinderen geweest. Duurde een eeuwigheid voor we ons drinken konden bestellen. Maar de pannenkoeken duurden nog langer! Ondertussen wilden de kinderen op de piano spelen in de speelhoek maar dat mocht niet gaf te veel lawaai. Waarom zet je dan in hemelsnaam een piano in een speelruimte? Terug naar de pannenkoeken.. Bah bah! Vies, vet, klef.. De kaas pannenkoek was gewoon hard! Kortom 1 keer nooit weer..

1,1
  17. Roel 25 punten

Donderdag 3 mei waren we hier met een gezelschap van 6 personen eten. Ik begin met het positieve: de pannenkoeken waren erg lekker.
    En nu het negatieve: het duurde allemaal een eeuwigheid. Om tien over half zeven waren wij binnen. Het duurde een kwartier voor iemand aandacht aan ons schonk aan de tafel. Toen de bestelling geplaatst was duurde het en duurde het maar. Ondertussen ben ik een keer wezen vragen aan de bar hoe lang het misschien nog zou gaan duren. Die jongedame aan wie ik het vroeg hebben we nooit teruggezien. Na een kwartier kwam iemand aan tafel of we misschien nog wat wilden drinken. Nou, zei ik: drinken niet, maar een pannekoek zou er wel ingaan. “Ja, het duurt allemaal wel lang, wel liggen nogal achter. Maar ik ga voor u vragen hoelang het nog duurt.” Ik denk dat ze nog aan het vragen is want ook haar hebben we nooit teruggezien.
    Uiteindelijk: Na anderhalf uur werden de pannenkoeken uitgeserveerd. Tenminste: de eerste vijf. De zesde ‘komt zo’. Zeiden ze. Dat duurde nog een kwartier. Half negen aten we pannenkoeken. Aanvankelijk kregen mijn dochters de verkeerde pannenkoek voorgeschoteld: mijn ene dochter had eentje zonder ui, maar met appel, de ander zonder appel, maar met ui. Ze kregen elkaars pannenkoek. Geen ramp. Even omruilen dus. Maar wel slordig. Net als die teveel geleverde ice tea. Maar goed, die kon weer terug naar de keuken.
    Daarna wilden we ook nog een dessert. (Een tweede pannenkoek, die één van ons nog wilde bestellen, zat er niet in: de keuken was dicht… tja.) Vier van ons bestelden een wafel met verschillende garneringen. Na vijf minuten komt weer een andere jongedame bij onze tafel: “Ik durf het nauwelijks te zeggen, maar we hebben nog maar één wafel.” (Je kunt dit vertalen met: We kunnen natuurlijk nieuw beslag maken, maar daar hebben we geen zin meer in. We hebben nog één wafel liggen en die kan zo in de magnetron, lijkt ie ook nog warm.) Okay, één wafel dan, de rest nam wat anders. Gelukkig waren we met een goed gemutste groep en maakten we er onderling nog wat van. Dik over negenen gingen we afrekenen. En wat schetst onze verbazing: op de nota stonden alsnog vier wafels, plus ook nog eens de vervangende bestellingen. En een teveel aan ice tea. Met een handige glimlach zei de kassière dat we die nota maar moesten vergeten en ze maakte gauw een gecorrigeerde.
    Ik ben er de persoon niet naar om aan zo’n kassa stennis te maken. Maar wat was deze bediening een totale aanfluiting. Vriendelijk glimlachend maar totaal niet berekend op hun taak. En evenmin heeft de keuken de capaciteit om een grote toeloop te bedienen. Er zijn nogal wat plaatsen in deze boerderij, maar de keuken kan dat duidelijk niet aan. Achteraf denk ik: als zaak schaam je je toch dood als je zo’n product levert? Dan compenseer je op de één of andere manier toch je eigen fouten, bijvoorbeeld in de nota of in het aanbieden van een drankje of zo? Maar nee, hier werd fout op fout gestapeld, afgesloten met een een totale misser aan de kassa. Is het hier druk? Ga dan gauw verder. Wij komen er in elk geval nooit weer.

18. Vandaag (29 april) pannenkoeken gegeten in 't Hoes van Hol-An. Het is een erg mooie boerderij op een zeer sfeervolle locatie. Het personeel is erg vriendelijk en de bediening is vlot (binnen een uur stonden we weer buiten na ons buikje vol te hebben gegeten). De pannenkoeken waren erg lekker en vulden goed. Leuk ook dat er een klein winkeltje aanwezig is met plaatselijke lekkernijen. Een zeer goede aanrader dus!!!!

19. Lies Dekker-Hoekstra

Gisteravond 4 maart zijn we pannekoeken wezen eten. De kleur was donker, de pannekoek was droog, weinig vulling, mooie entourage, vriendelijke bediening, maar verder....komen wij er nooit weer!

20. GJ 391 punten

Hier onlangs geweest. Ben dol op pannekoeken, maar vond dat ik ze zelf ook lekker kon maken. Dat vind ik nog steeds, echter het zo lekker als hier zal het me nooit lukken. Heeeeerlijk.

En wat een mooie plek. Schitterend.

21. s.a. neve

Het eten was redelijk, de bediening keurig en vriendelijk. Het grote probleem is de organisatie van dit restaurant. Die is er niet blijkbaar. Meer dan een uur moeten wachten op een pannenkoek is niet prettig. Zeker niet als het helemaal niet druk is. Als nagerecht een ijscoupe besteld, die in 5 minuten te maken is. Ook dit werd pas na twee keer vragen, 45 minuten na bestelling gebracht.. Gelukkig hebben we schatten van kinderen die het wachten voor ons niet tot een hel maakten...

Kom hier niet als je niet tegen (heel lang) wachten kunt!

22. Heerlijk gegeten op het terras! En wat zijn de toiletten prachtig! Helemaal in stijl.

23. Voor de tweede keer geweest in dit pannekoekenhuis, en beide ervaringen waren teleurstellend. De laatste keer waren de pannekoeken in eerste instantie zwart aan de onderkant. Na de leiding daarop attent te hebben gemaakt kregen we snel een vervangende pannekoek met gratis kopje koffie. Prima opgelost dus.

Jammer genoeg blijft de ervaring van een zwarte pannekoek langer hangen dan het herstel van de fout. Een zwarte pannekoek mag nooit en te nimmer de keuken verlaten, zou ik denken. Dus ik twijfel nog of ik hier nog eens terugkom...

24. Mooie oude boerderij en gastvriendelijke bediening. Lekkere pannekoeken en voor ieder wat wils (zoet, hartig, kids etc). Aanrader!

25. Erik 163 punten

Mooie pannenkoekenboerderij, van meer dan 300 jaar oud.

Eten in een geweldig oude huiskamer sfeer.

Het eten was erg lekker, en de prijs viel ook erg mee.

26. We komen hier regelmatig. Super gezellig! Lekkere pannenkoeken! Attente bediening! Prachtige boerderij!

Gewoon een keer naar toe gaan.

27. Perfecte entourage voor een pannenkoekenrestaurant! Gezellig, prima pannenkoeken die men ook wat dunner bakt als je dat wenst en erg vriendelijke bediening.

Uiteraard een adres waar we blijven komen!

28. Als niet pannenkoeken liefhebber heb ik hier toch erg genoten.

29. Twee weken eerder besproken, nog gevraagd tot hoe laat het open was: tot 20.00 uur. Na een dik uur rijden komen we om 17.30 aan. Een notitie op het bord maakt duidelijk dat het vandaag tot 19.00 open is vanwege een brandweer oefening en aansluitend personeelsfeest. Dit was mij niet meegedeeld. Ik vraag om de baas. Die wordt opgebeld. Of we ondertussen een kopje koffie willen?

De baas hebben we niet gezien, het kopje koffie trouwens ook niet.

Het personeel wil ons leed verzachten: we mogen in een apart vertrek tot 19.30 blijven. Om 19.00 uur komt echter de brandweer apparatuur instaleren. Verderop in de zaak wordt stofgezogen. De pannekoeken zijn droog van binnen en vet van buiten. We betalen tenslotte de hele rekening want hebben geen zin om over een gratis bakje koffie te zeuren.

Wij wilden onze moeder gezellig mee uit eten nemen, maar het was een grote teleurstelling. De serveerster en de ober konden er niets aan doen en waren erg vriendelijk.

30. Heeerlijk! mooie plek, mooie historische boerderij. Gisteren met vrienden geweest, druk maar we kregen onze pannenkoek binnen een half uur. Super hoe het personeel dit doet. Ik kom zeker weten nog eens eten!

31. J.H.Groen

De pannenkoek die ik na anderhalf uur wachten uiteindelijk mocht nuttigen was best goed maar niet dusdanig bijzonder dat het alle frustraties over de "kwaliteit" van de bediening kon verzachten.Die was namelijk op z'n zachtst gezegd, bedroevend en niet gemotiveerd en als er dan een klacht wordt ingediend over de gang van zaken wordt die afgedaan met een verwijt naar de klant dat de bestelling te moeilijk was, kortom dat je niet moet zeuren. Al met al was het een teleurstellend bezoek aan dat ééns goede pannenkoeken restaurant.

32. W. Bekkema

Bediening onder de maat.
    De klant wordt niet serieus genomen.
    Fouten van het bedienend personeel worden door de leiding op een “relnichterige” manier afgewenteld op de klant.
    Wat een leuk verjaarspartijtje had moeten worden eindigde voor ons in regelrechte frustratie.
    Niet aan te bevelen.

33. Ongetwijfeld de beste pannenkoekenboerderij van heel Drenthe en omgeving. Ai van pannekoek'n haolt, dan must hier iens hin gaon...!!

34. g.heuvelman

gemoedelijke sfeer goede bediening en een pannenkoek um oew vingers bie op te vretten