Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalden verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Aalden

Ongezellige zaak, geen sfeer, veel herrie van de keuken en stank. Eten niet bijzonder.
    Hier komen we niet meer terug.

2. Pannenkoekenhuis Aalden

Martijn Bakker

Leuke authentieke plek in een leuk authentiek dorp! Het eten is heerlijk!

3. Perfect.

• Eindcijfer 10
  4. Reservering was niet bekend bij personeel. Wel schriftelijke bevestiging van Reservering ontvangen van te voren.
    Personeel gaf het gevoel dat we op moesten schieten, kwamen niet heel hartelijk over

5. Fijne sfeer, mooie ambiance, lekker eten en een gevarieerde menukaart. Zeer vriendelijk personeel! Wij komen zeker terug.

6. Pannenkoekenhuis Aalden

Mooie locatie.
    Bediening heeft weinig oog voor de gasten. Staan bij elkaar te praten en komen niet langs voor drinken.
    We hebben 1,5 uur moeten wachten op eten. ‘Vergeten’ door te geven was de reactie. Niet fijn met kleine kinderen. Werd echter amper aandacht aan besteed.
    Eigenaar nam geen verantwoordelijkheid hierin. Jammer maar wij komen hier niet terug.

5,7
  7. Afhaal en bezorg Aalden

Schotel op bord geserveerd zonder warmhoudplaat daardoor snel koud, dat was jammer. Eten op zich niets mis mee. Restaurant weinig uitstraling, toiletten onder de maat. Zal er niet snel terug komen.

8. Pannenkoekenhuis Aalden

Locatie prachtig. Bediening ok.
    Het drinken is flink aan de prijs!!
    Als er een pannenkoek met shoarma besteld wordt verwacht je toch niet dat je een dichtgevouwen pannenkoek krijgt waarop wat shoarma in het midden gestrooid is. Jammer.
    Vruchtensorbet. Mèt vruchten zou je verwachten gezien de naam. Vooral omdat er vooraf gevraagd is wat voor vruchten erop zitten (druiven, meloen, watermeloen etc).
    Nou, wat zat er bij? 2 stukjes appel en 1 stukje meloen! Sorry hoor maar dat noem ik geen vruchtensorbet.
    Wij komen er niet meer.

3,1
  9. Dieneke Snippe

Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten.
    Deze waren lekker mals en goed gemarineerd.

Tevens goede bediening, gezellige sfeer en goede prijs/ kwaliteit

10. Pannenkoekenhuis Aalden

Klantgerichtheid slecht! Zeer lang wachten op het eten. Kaart voor nagerecht werd aangeboden, maar niet gebracht. Hebben we zelf moeten ophalen bij de bar (stond de eigenaar gezellig met de bediening te kletsen). Daarna geen bediening meer gehad en vertrokken zonder nagerecht. Overigens wel een prachtige locatie.

11. Pannenkoekenhuis Aalden

De pannenkoeken waren lekker (kaas/salami en kaas/ui/boetenmetworst).
    Gaar en niet te donker gebakken.
    Bediening vlot. Wat opviel was dat andere tafels een schoteltje kregen waarop iig kuipjes boter en schaaltje met basterdsuiker kregen, wij niet.
    De drankjes vond ik 'stevig aan de prijs' 3,25 voor een flesje cola (200ml) en een Radler 4,25.
    Bediening vlot en vriendelijk.

Op naar (toch) een volgende keer.

12. Super lekker, vriendelijke mensen. Kortom, een aanrader

13. Harry Iwema

14. Surinaamse sate gehad. Geen aanrader, was aangebrand (zwart). Het had ook niets met het Surinaams eten.
    Salade enkele blaadjes sla en een schijfje tomaat. Prijs - kwaliteit was ver te zoeken.

1,8
  15. Pannenkoekenhuis Aalden

Enorm trage bediening. Het duurde 20 minuten voor er iemand kwam. Biertje brengen duurde 10 minuten. Bonnen slechts 3 tafels bezet en er liep genoeg personeel. Eén daarvan stond sloom de theedoeken op te vouwen, dat had kennelijk meer prioriteit dan de gasten bedienen.
    De pannenkoeken hebben we maar even niet meer besteld....
    Bij afrekenen vroeg de dame of alles naar wens was. Nee dus. Uitgelegd maar de enige reactie was een norse geïrriteerde blik.
    Jammer.

2,3
  16. Pannenkoekenhuis Aalden

Ellen

17. Pannenkoekenhuis Aalden

Myrna woelders

Pannekoek was lekker, maar ik vond het een kleine pannekoek voor het geld, ik had er wel 2 gelust😁. Ik dacht dat je altijd een hele grote pannekoek krijgt bij een pannekoeken boerderij. Sfeer, bediening, verder alles helemaal top.

18. Pannenkoekenhuis Aalden

Heerlijke pannenkoeken gegeten.
    Hele goede service, mijn pannenkoek was wat te donker gebakken aan de onderkant maar er werd snel een nieuwe gemaakt zonder mopperen of discussie, top.
    Leuk jong personeel.
    Wij komen zeker terug.

19. Pannenkoekenhuis Aalden

Anoniem

De sfeer en de ambiance is top. Prachtige boerderij en omgeving. Echt een feestje.
    Echter, we zaten op het terras, maar er kwam niemand. We gingen binnen zitten omdat we wat wilde drinken. De eerste bestelling ging goed, maar daarna kwam er niemand meer om een drankje te regelen. De bestelling van de pannenkoeken ging verkeerd. Na 45 min! kwam de verkeerde pannenkoek en deze werd opnieuw gebakken en nadat de anderen deze op hadden kwam de goede bestelling en de pannenkoek was niet gaar. Uiteindelijk maar laten zitten. Naar de snackbar gegaan. Zo ongezellig om zo te eten. Als excuus kregen we een drankje, maar ja, als je nog steeds niks hebt gegeten, wat moet je daar dan mee.

5,3
  20. Erg lekker, smaakvol. Aardige mensen. Gratis parkeren is ideaal.

21. Pannenkoekenhuis Aalden

Vriendelijk personeel. Niet echt goedkoop. Prima eten, erg lekker!

22. Eva Oosting

23. Pannenkoekenhuis Aalden

Gabriele

Helaas zeer slechte ervaring. Met twee kleine kids daar gegeten. Pannenkoek shoarma terug gestuurd want dit kwam zichtbaar zo uit te magnetron. Onze pannenkoeken waren ‘prima’ maar droog, kan me niet herinneren wanneer ik eigenlijk zo’n slechte pannenkoek heb gehad in een restaurant. Daarop volgend hadden ik en de kids onze pannenkoeken al lang en breed op toen mijn man pas zijn nieuwe pannenkoek shoarma kreeg. Dit x iets verbeterd maar zo niet restaurant waardig. Bij het betalen nogmaals aangegeven en vooral het feit dat mijn man na een half uur pas een nieuwe kreeg en de kids en ik het al lang en breed op hadden. Het enige respons is : jammer, zo hoort het niet te zijn. Hier komen wij zeker niet terug.

1,6
  24. Pannenkoekenhuis Aalden

De Groot

Was prima. We zaten eerst op een tochtige plaats. Hebben dat aangegeven en werd meteen opgelost. Pannenkoeken smaakten prima. Bediening was gezellig!

25. Dennis Harteloh

Ik heb heerlijk gegeten de uiensoep was ok maar niet bijzonder maar de vangst van de dag was erg lekker. De bediening was vriendelijk en attent. De sfeer in het restaurant was prima er waren weinig mensen en dat in best een groot oppervlak dat matcht niet helemaal. De prijs kwaliteit was verder prima.

26. Gert en Niels Kamps

Top berehap en super patat, echt geweldig goed! En ook nog betaalbaar echt waar voor je geld! De kok doet de berehap tijden het frituren altijd een beetje uit elkaar zodat het ook van binnen lekker gaar is. En leuke mensen, Top!

27. Pannenkoekenhuis Aalden

Net zoals altijd was het ook nu weer heel plezierig in ' t hoes van ol an. Goeie parkeerplaats, leuke sfeer én goede bediening, de pannenkoeken en het ijs hebben goed gesmaakt.
    Een aanrader.

28. Pannenkoekenhuis Aalden

Vriendelijk personeel.
    Helaas qua eten een tegenvaller.
    Met 4 personen gegeten.
    Alle 4 een pannekoek die niet lekker was en niet gaar leek te zijn.
    Ook het dessert viel tegen.
    Huisgemaakte wafels wordt aangegeven. Maar deze smaakte niet vers.
    De wafels uit een supermarkt smaken nog beter.
    Uiteindelijk hebben we te veel betaald voor wat we hebben gekregen.

2,8
  29. Pannenkoekenhuis Aalden

Het us dat we gisteren uit genodigd waren. Maar als ik daar alleen had gegeten had ik mijn pannekoek met spek en kaas laten proeven door de kok zelf… spek was kei hard gebakken en de kaas brak bijna op me kiezen. En ze waren best klein voor dat geld. De kinder pannekoek was ook redelijk zwart van buiten. Dus zal de laatste x geweest zijn dat ik daar ging eten… is echt niet verhouding met de prijs… en ze verdienen al veel op zo beetje beslag. Dan mag het ook wel goed zijn. Dus mensen als het slecht is gelijk klagen.

1,8
  30. Pannenkoekenhuis Aalden

Een restaurant met sfeer. Mooie aankleding.
    Een kaart met heerlijke pannenkoeken e.d..
    Vriendelijk personeel dat uitstraalt veel plezier in het werk te hebben.
    Een aanrader om een keer te gaan eten.