Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Aalden verdeeld zijn.

fam.veenstra

Voldoende geserveerd. Heerlijk verrassingsmenu vis en mijn man snitzel.

Super goed eten We komen zeker weer en zegd het voort.

Echt dorpsrestaurant.
    Jammer dat het aaldensstoofpotje uitverkocht was en de dagvis scholfilet ook niet besteld kon worden leveringsprobleem met de visboer!
    De snitzel was sappig en lekker.

Heerlijk gegeten, ruim voldoende eten en goed bereid. Zou er zeker nog een keer gaan eten.

Vanavond nadat we heerlijk buiten op het terras in de zon hebben gezeten besloten hier een hapje te eten.
    We bestelden brood met smeersels vooraf. Dit werd vergeten. Uiteindelijk door de leidinggevende nog gebracht.
    Ikzelf had fish and chips. Ik kreeg een mand friet en klein stukje smakeloze vis. De bediening beaamde dat ze dat zelf ook niet zouden bestellen. In overleg met de (erg vriendelijke openstaand voor feedback) kok een heerlijke zeebaars gegeten. Manlief cheeseburger prima.
    Kinderbuffet… mwa. Komkommers waren uitgedroogd. Wel fruit en ijs poffertjes en frietjes. Op zich prima verder.
    Daarna toetje. Cheesecake met limoncello (waar was die?) en choco toetje. Allemaal niks speciaals, erg standaard.
    Toen koffie besteld. De melk vergaten ze. Uiteindelijk na een opmerking wilden ze dan nieuwe koffie brengen.
    Ok… doe de rekening maar dan. Na 20 minuten nog geen rekening.
    Al met al geen prettige vakantie ervaring. Ze kunnen hier zo veel meer bieden, gemiste kansen. Leidinggevende neemt hierin ook geen verantwoordelijkheid. Jammer. Wij rijden de volgende keer naar Emmen!

Isabelle bijl

Lekker eten voor een betaalbare prijs.

7. Pannenkoekenhuis Aalden

Raymond Hesselmans

Wij kennen dit restaurant. Komen er al zo'n 7 jaar. Goede sfeer, prima eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Bedienend personeel attent en niets is te veel moeite.

8. Pannenkoekenhuis Aalden

Mirella Haandrikman

Heerlijke plek om te zijn. En zo mooi!
    Lieve eigenaren en gezellig personeel en bovendien superlekkere pannenkoeken. Aanrader!!!

9. Pannenkoekenhuis Aalden

JR Verschut

We zijn tijdens ons verblijf op Aelderholt twee keer wezen eten in het restaurant...
    Het Bollobuffet voor de kinderen word ik nog steeds niet vrolijk van, maar zoonlief (7) vond t prima.
    De eerste keer had ik de boetenschnitzel... Jammer dat hij niet knapperig was. De bijgerechten prima!! Een keer rode kool en andere keer spruitjes als warme groente.
    De tweede keer had ik het Drents streekmenu... dat voorgerecht vond ik heerlijk!
    Ook de salades waren beide keren lekker.
    Ook een van de obers kwam de tweede keer eens kijken of alles naar wens was, zag dat mijn zoon al uitgegeten was en een spelletje op mijn mobieltje deed... even een praatje... lekker relaxed, fijn!
    Ik hoop hier nog eens terug te komen!

Corry Dijkstra

Gisteravond heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

Piethoutstra

Bereiden duurt inderdaad lang. Maar alles is ter plekke gemaakt. Heerlijk eten. Het wachten meer dan waard!
    Genoeg qua hoeveelheid. ALs je wilt vullen ze bij. Echt een aanrader voor mensen die van kwaliteit houden.

Wel hebben hier gegeten omdat we op het park verbleven. Sfeer is goed, zag er mooi uit. Leuk buffetje speciaal voor kinderen. En een speelhok en kleurplaten voor de Kids. Eten was wel lekker. M.u.v. 1 gerecht aan onze tafel, maar daar kregen we meteen een nieuwe voor.

Leuke plek, maar eten en prijzen vielen tegen, net als de Latte Macchiato. Voor goed eten even een stukje verder lopen naar de concurrent...

Mirella de Kok

Gezellig hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. Eten Is ook lekker. Wij hebben een fijn weekend gehad!

Heerlijk gegeten. Leuke streekgerechten op de kaart. Prima bereid. Vriendelijke bediening. Aanrader!

17. Pannenkoekenhuis Aalden

H de Munnik

Na het mountainbiken, pannenkoeken gegeten met 8 pers.
    lekker buiten gezeten omdat het geweldig mooi weer was.
    We hadden gereserveerd en erge dorst, maar na pas een half uurtje gezeten te hebben en aandacht getrokken van het personeel, konden we toch eindelijk drinken bestellen.. Het personeel lette niet goed op maar… Ze waren ook erg jong en hadden geen ervaring. De pannenkoeken waren best goed maar daar hebben we bijna een uur opgewacht. Veel te weinig aandacht voor de klanten.

Het was een knus huiselijk hotelletje, en het eten was er goed en voldoende. Het enige nadeel was dat er in alle desserts alcohol voorkwam, en er geen gewoon ijs of iets te krijgen was.

Op 13 september met de hele familie uit eten geweest bij Timber. Zeer goede bediening, leuk en sfeervolle omgeving. Maar dan het eten... Bollo Kids menu, zelfs mijn zoontje (is gek op poffertjes) lustte de poffertjes niet. Ikzelf had de 'Fish and Chips', krokant gebakken schelvis met handgesneden frieten. Leuk opgemaakt in een mini frituurmandje. Friet was slap en lauw, geen smaal. De vis krokant? Opgewarmd in de magnetron denk ik eerder. Lauw van temperatuur, geen smaak en het 'krokante' jasje was zacht en plakte aan je mes, laat staan dat het zich liet doorsnijden. Na afloop gevraagd om de dessertkaart, we wilden graag wat ijs na. Maar toen was de goede bediening ineens afwezig. Men moest "eerst even opruimen hoor" kwam er wat bitsig af. Daarna geen dessertkaart meer gezien. Dus maar wat schepijs gepakt bij het Bollo Kids menu. Als het eten nu net zo zou zijn als de inrichting en de bediening (in het begin), dan zou het een aanrader zijn. Maar nu zeg ik, haal wat op en eet lekker in je huisje op het park.

Fantastische, huiselijk sfeer. Wij zijn er 5 dagen geweest en hebben geweldig genoten. Een heel fijn hotel en hele fijne en lieve eigenaren..

Het eten is iedere dag weer een verrassing. Wat een geweldige goede kok. Het diner was iedere dag zo heerlijk bereid, een verdiende 9.5. Ook het ontbijt was goed verzorgd, van alles meer dan voldoende.

Het is een zeer gemoedelijk en kleinschalig hotel met hardwerkende eigenaren, die gezellig bij je komen zitten. Ook geef ik de eigenaren Bert en Willie een dikke 9.5

Mensen: een echte aanrader om daar te gaan boeken.

Met een warme groet,

Fam. Slagt

Bert Jansen

Een heerlijk familie hotel, wij zijn hier door de familie en het personeel gastvrij ontvangen. We hebben heel lekker gegeten van de diverse gerechten die ons werden voorgeschoteld, zowel het diner als het ontbijt waren top! Ook een mooie omgeving waar genoeg te beleven is.
    Kortom, we hebben heel het weekend genoten, bedankt voor deze fijne tijd en ga zo door!!

Drie kwartier wachten op een kei hard afgebakken broodje en bruin brood was op!! Niet op gegeten dus, en nog belachelijkgemaakt ook.

-10

1,7

Hier gisteren met mijn gezin gegeten. Zeer kindvriendelijk, wat wij erg belangrijk vinden! Eten was gewoon goed, erg veel konden het niet op. Personeel lekker normaal en vrolijk. Was top, ook namens de kleinste.

Hetty Heijns

Voor de tweede keer een paar dagen in dit hotel geweest samen met vriendinnen. Gezellige dagen. Eten goed verzorgd en zeer smakelijk klaar gemaakt. Meer dan voldoende en je kan altijd bij vragen. Streekgerechten zeer smaakvol. Hotel is zeker een aanrader.

van Bijsterveldt

Onze ervaring is onder verwachting. Het zijn geen grote porties. Het voorgerecht 'Salade van geitenkaas' had wel wat geitenkaas, maar weinig tot geen salade, die moest je met de verrekijker zoeken om het zomaar te zeggen. Salade is een veel te groot woord, het is een opgemaakt plat bordje. De prijs in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid is buiten peil.

De verwachting van carpaccio is dun gesneden rauw rundsvlees, dit bleken dik gesneden stukken ham te zijn, met oude kaas en mosterd dille saus. Niet echt lekker! Dit is niet duidelijk aangegeven in de menukaart.

Het hoofdgerecht 'Biefstukjes in Terriyaki saus' was lekker, maar ook erg weinig. De schnitzel daarentegen, was erg vet. Frietjes en aardappelen werden wel in overvloed geserveerd. Deze waren lekker.

Voor de snelle hap moet je hier zeker niet komen. De bediening was rommelig, heel erg traag en niet op orde. De glazen van de vorige bezoekers (die al ruim 40 minuten weg waren) stonden er nog! Voor ons geen ''Wapen Van Aelden'' meer.

Gekozen voor het Chef's menu. Ik had tomatensoep vooraf, welke ik te zout vond. De kabeljauw met mosterdsaus was goed..maar vraag me af of er diepvries-vis gebruikt is.. de warme groente lekker, net als de salade en (leuk gepresenteerd) friet in puntzak.
    De boerenjongens-parfait was lekker.
    Zoonlief kon gebruik maken van het kinderbuffet; sloffe friet, zachte kipnuggets, frikandel-stukjes en doperwten+wortel. Poffertjes.. van de salade en appelmoes was nog niks genomen..

28. Pannenkoekenhuis Aalden

Aan het begin van onze vakantie hier geluncht. Allebei een "kleine" pannenkoek. De een met spek, de ander met kaas, ui en tomaat. Helaas bleek de tomaat wat smakeloos. Verder prima. Buikje goed gevuld...

Vrijdag hebben we er heerlijk gegeten, grote porties en heel erg vriendelijk bediend door een leuke jongedame.

Bleek dat ze een nieuwe kaart hadden, waar geen 3-gangendiner meer op stond. Dat hadden ze voorheen wel. Toen wij aangaven dat we juist kwamen voor het 3-gangendiner, werd dat toch geregeld en konden we zelfs kiezen. Prima service dus. We hebben heerlijk gegeten. Oma's stoofpotje is een aanrader.