Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Internationaal Ede

Was goed eten en een gezellig restaurant. Keuzes voor de carpaccio avond hadden wel wat ruimer gemogen.

2. Wat hebben we heerlijk gegeten.
    Iets duurder dan we gewend zijn maar het eten was het meer dan waard! Vriendelijke bediening en lekkere pure gerechten!

3. Internationaal IJmuiden

Omschrijving van de kaart en personeel klopte niet met het eten. De roerbakgroente bleken gekookte diepvries groente. De in de roomboter gebakken aardappelen waren niet gaar en overgoten met een zure saus. Veel van de saus kwam uit een pakje. Daarnaast gaf personeel aan dat we bijgerechten moesten bestellen maar er bleken toch wat groentes en friet bij het vlees te zitten waardoor we op onnodige kosten werden gedreven en het zonde is omdat het weggegooid moest worden. Met andere woorden, wij voelde ons bedonderd voor niet eens een goedkoop restaurant.

1,7
  4. Wat zag het er sfeervol uit!
    We werden gastvrij ontvangen.
    Onze gastheer was erg hartelijk en dacht met ons mee. Een heerlijk kaasplankje met een glaasje Port zorgde voor een goede afsluiting van een heerlijke avond!
    Aanrader, we komen graag nog eens terug!

5. Cijfer vergeten.

Alle recensies

Eet.nu blog

Culigenda - Januari

Een overzicht van de lekkerste en gezelligste culinaire evenementen van januari. Missen we een evenement? Laat het ons weten in een reactie, dan voegen we het meteen toe! Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte