Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Vanavond lekker gegeten bij de Keurvorst. Brood met aioli en kruidenboter was lekker, de knoflookroomsaus bij de champignons mag voor mij wel wat meer knoflook hebben. Mijn vrouw vond de (iets pittige) pasta erg lekker, mijn varkenshaassaté was goed mals en de satésaus was prima op smaak. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we weer bij jullie eten.

2. Kim Verhoeven

Na een half jaartje weer eindelijk weer eens wezen eten bij onze favoriete restaurant de Chinese Muur.

Het verbaast mij iedere keer weer hoe mooi het decor en sfeer is bij dit restaurant.

Bediening is ook weer vlot en erg klantvriendelijk.

Zoals altijd, ruime keuze aan gerechten, de gerechten smaken erg goed, niet te zout en niet te zoet, perfect dus! En de grote maccaron toetjes waren weer heerlijk, een perfecte afsluiting van een gezellig avondje!

3. Andre langeveld

Gezellige zaak, lekker eten en leuke aardige bediening.

4. Dag Gossimijne Den Bosch,

Na onze ervaring van het vorige bezoek werden we door u uitgenodigd om opnieuw te komen eten. Wij namen het aanbod aan en namen een extra gast mee. We werden vriendelijk ontvangen. Op het eten was echt niets aan te merken. We hebben gezellig gezeten en het restaurant zit op een toplocatie. Het was zoals we van Gossimijne gewend zijn. Bedankt voor de mooie opossing en tot ziens.

Met vriendelijke groet,
    Familie van Amstel

5. Wij hebben een fijne avond gehad. Alles was lekker en goed verzorgd.

Alle recensies

Eet.nu blog

Vacature: Parttime Saleskoning(in)

Lekker verdienen en ervaring op doen waar je de rest van je leven profijt van hebt? Ben je enthousiast, gedreven en een doorbijter? Eet.nu is voor haar kantoor in Haarlem centrum op zoek naar Parttime Salestoppers (16 - 24 uur per week). Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte