Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zenderen verdeeld zijn.

1. Wat een slecht verhaal! Totale onkunde aan tafel, bediening ongeïnteresseerd… doet maar wat… na 40 min nog niet eens de bestelling voor het eten opgenomen terwijl er 10 man zit… Dus, drankjes afrekenen en hop… weg! Sfeerloze zaak, totaal geen beleving… Over de kwaliteit van het eten kan ik geen oordeel over geven maar dat zal er ook zeker niet meer van komen.

2. Bediening was top.
    We hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, heerlijk alles.
    Gezellig met z'n zessen aan een ronde tafel gezeten.

3. Pannenkoekenhuis Zenderen

We hadden gereserveerd voor een familie we begonnen om 12.00 uur met de lunch en de laatste kregen pas om 14.30 hun eten. Beetje jammer!

4. Pannenkoekenhuis Zenderen

Gisteren familiedag gehad, er was tot het buffet niet genoeg (ervaren) personeel aan het werk, daardoor liep de lunch van 12.30 tot 14.15 uit, telkens verwarring over hoeveel, wie en wat men had besteld terwijl het zo duidelijk was doorgemaild,
    Het buffet was goed en optijd!
    Ieder gezin betaalde voor zich aan het eind van de genuttigde drankjes; eigenaar gaf ons aan toen iedereen weg was dat enkelen niet hadden betaald, dit was beslist wel zo!
    Zo jammer dat de organisatie in dit bedrijf zo slecht verloopt en dat er te weinig personeel rondloopt waarbij we de indruk hadden dat het jonge meisje voor het eerst aan het werk was en samen met de eigenaar/kok geen overzicht hadden over alles. Door deze ervaring komen we er niet weer, erg jammer want het restaurant ziet er zo leuk (retro) uit, ook buiten kun je leuk zitten!

5. Pannenkoekenhuis Zenderen

Meisjes van de bediening waren zeer vriendelijk, maar erg onervaren.
    Eten was zeer matig.
    Prijzen vond ik behoorlijk hoog, voor de kwaliteit.
    Ons zien ze daar niet weer.

2,8
  6. Pannenkoekenhuis Zenderen

Service was slecht omdat diegene die ons hielp vrij traag was en het leek erop dat hij geen ervaring had. Van tevoren gereserveerd en waren alleen op het terras maar toch duurde het 20 min voordat we drinken hadden. We hadden pannenkoeken besteld, ze smaakten op zich prima, alleen 2 van de 4 koud. Toen we er zaten zijn er 2 stellen meer vertrokken omdat ze niet bediend werden of ergens gingen zitten waar zij hen niet wilden helpen (te ver van het terras). We gaan er niet weer naar toe, eigenaar/kok/ bediening was niet erg vriendelijk.

3,4
  7. Pannenkoekenhuis Zenderen

Bij het afrekenen van onze gerechtjes werd 1 € per gerecht meer gerekend dan de prijs zoals die op de menukaart vermeld stond zonder informatie daarover vooraf of bij het afrekenen. Bij controle van de bon bleek ook dat er een veel duurder gerecht was aangeslagen dan we gehad hadden maar dat was een vergissing volgens de bediende…
    Toen we aangaven niet meer te willen betalen dan het bedrag op de menukaart werd er bot gereageerd dat alles duurder was geworden en een euro meer toch geen probleem kon zijn.
    Het gaat ons om het principe dat ze je dus zo maar stiekem meer laten betalen dan de prijs op de kaart!
    Wij gaan hier uiteraard nooit meer naar toe.

8. Wat een fijne avond! Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, hoog op smaak. Prettige bediening en sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Bedankt voor deze fijne ervaring!

9. Pannenkoekenhuis Zenderen

Gravesteijn

Leuk binnen komen, maar erg koud. Trage bediening en lang wachten op pannenkoeken, deze waren helaas niet echt warm.

10. Pannenkoekenhuis Zenderen

Volgens mij zit er een nieuwe eigenaar op. Het eten was in ieder geval lekker en de sfeer in het restaurant is leuk en typisch Twents. Voor het geld hoef je het zeker niet te laten. Het was heel betaalbaar. Ga hier met de kids nog wel een keer naartoe!

11. Pannenkoekenhuis Zenderen

Harold Weerkamp

12. Pannenkoekenhuis Zenderen

Adri zNell

Prima bediening en heerlijke pannekoek.

13. Pannenkoekenhuis Zenderen

Dirkje de Vries

Wij hadden voor 10 juli j.l. een arrangement van Social Deal. Wij zijn uiterst vriendelijk ontvangen met koffie en gebak. Daarna hebben wij een prachtige route van ruim 30 km gefietst in de omgeving. Bij terugkomst een heerlijke Twentse pannenkoek gegeten. Prima locatie en heel vriendelijk personeel.

14. Pannenkoekenhuis Zenderen

Wendela

8/7/22 om 17 uur gereserveerd bij (pannekoeken)restaurant Smikkel. Op vrijdag en heerlijk weer om buiten te eten leek het me verstandig om te reserveren. Als ik eerst de reviews voor dit restaurant had gelezen had ik daaruit kunnen afleiden dat reserveren niet nodig zou zijn en dat we zelfs beter helemaal niet hadden kunnen gaan. Het was er opvallend stil. Tegen de tijd dat wij eten bestelden waren wij nog de enigen : mijn twee dochters, kleinzoon van bijna 4 en ik. Toen ik zei dat we blijkbaar niet hadden hoeven reserveren zei de vriendelijke serveerster dat het in de zomer en de weekenden wel druk is (8 juli is volgens mij echt wel zomer). Ondanks dat wij de enigen waren duurde het wel even voordat de 4 pannekoeken arriveerden. De keren dat ik pannekoek eet in een pannekoeken restaurant lukt het mij meestal niet om de hele pannenkoek op te krijgen. Dit keer ging dat makkelijk: de pannekoeken waren dun en vulden dus niet. Bovendien lauw tegen koud aan en niet helemaal gaar.
    Mijn ene dochter had de apfelstrudel pannenkoek voor 15,90: appel, rozijnen, kaneelsuiker, vanillesaus, ijs slagroom en poedersuiker. Vanillesaus, ijs en slagroom in aparte kleine bakjes. De vanillesaus had een vreemde smaak, leek geschift en het leek of er iets van alcohol doorzat.. mijn dochter heeft dit weer van de pannenkoek geschept omdat het niet lekker was. Wat toen eigenlijk restte was een soort appelpannenkoek. Daardoor bijna identiek aan de appel rozijnen pannenkoek die ik met mijn andere dochter deelde (11,90). Ook deelden wij nog een kaas/ui/ champignon pannekoek (12,90). De smaak was okay maar zoals gezegd: dun, lauw en niet helemaal gaar. Mijn kleinzoon had een kinderpannenkoek naturel: hem hoorden we niet klagen haha.
    Ondanks tegenvallende kwaliteit hebben wij op dat moment niet geklaagd.
    Als dessert bestelden we voor kleinzoon een zelf versieren ijsje..leuk opgediend op soort schilderspalet met de versieringedienten, vakje met bolletje ijs, vakje met chocoladesaus en vakje met slagroom. Dochters hadden beiden ook ijs: een dame blanche/noir en een ijsje met oa gezouten caramel.
    Beiden met slagroom. Dochter met ijsje met gezouten caramel mengde de slagroom er doorheen alvorens ijsje op te lepelen. Andere dochter nam hapje slagroom van top van haar dameblanche. Proefde meteen iets vreemds: een zurige smaak die niet bij slagroom past.. ze liet mij ook proeven en was duidelijk: deze slagroom was niet okay. We schepten ook meteen de slagroom van het bordje van kleinzoon die gelukkig nog niets ervan gegeten had. Andere dochter had de slagroom gemengd met het ijs en had door de overheersende smaak van andere ingrediënten niet door dat er iets mis was geweest met de slagroom. (Duimen dat zij niet ziek wordt) We riepen de kok/(eigenaar?). Hij was buiten de tuin aan het doen: had het dessert maken overgelaten aan de serveerster. We klaagden over de zure smaak van de slagroom. Hij trok ons oordeel meteen in twijfel. Ik spoorde hem aan zelf te proeven. Dat deed hij niet. Hij nam zelfs het ijs niet mee toen hij aankondigde het te gaan onderzoeken. Daarbij zei hij al: ik heb de slagroom gisteren gemaakt dus daar kan niks mis mee zijn. Na enige tijd kwam hij terug om te melden dat de slagroom goed was en dat hij pas morgen nieuwe zou maken. We konden nieuwe dame blanche krijgen zonder slagroom. Verbluft over hoe deze man op onze klacht reageerde (zonder sorry en overtuigd van eigen gelijk) accepteerden we dit...
    Nieuw ijs werd zonder verdere tekst en zonder slagroom geserveerd.
    We rekenden af bij de serveerster die vroeg (uit gewoonte) of alles naar wens was geweest... Nee dus! Gezegd dat wij echt niet zomaar zeiden dat de slagroom zuur was... zij voelde zich er duidelijk ongemakkelijk onder. Helaas voor haar natuurlijk geen fooi gegeven. 82 euro, voor 3 volwassenen (3 pannenkoeken, 2 desserts) 1 kind (1 kinderpannenkoek en bolletje ijs met decoratie) 5 drankjes armer en een slechte ervaring rijker. Wij gaan hier niet meer heen! Jammer want het oogt leuk en er is speeltuintje (wel simpel/karig en wat gedateerd)
    Het geld absoluut niet waard!!

15. Pannenkoekenhuis Zenderen

Marinus van Leeuwen

We waren met heel erg weinig, maar genoten voor heel velen:
    een rijkgevulde en zeer smakelijke tomatensoep en een heerlijk croquant gebakken pannenkoek. Zeer goede kwaliteit en een attente bediening, die "toevallig alle tijd voor ons had".
    Een smaakervaring die we iedereen aanraden!

16. Pannenkoekenhuis Zenderen

Hans Verhaagen

Via internet gereserveerd, werd bevestigd en welkom geheten, bij aankomst werden we door eigenaar afgesnauwd, dat hij geen tijd had voor reserveringen. Alles zou vol zijn. Na aandringen toch een van de vele lege tafels gekregen. Pannenkoeken koud, niet gaar, niet bestelde pannenkoek en kinderen werd het beloofde speelde speeltje ontzegd omdat de inkoopprijzen gestegen zouden zijn?
    Ronduit schandalig, nooit weer.

17. Pannenkoekenhuis Zenderen

yvonne

Het was heerlijk zitten op het zonnige terras. Een verrassend lekkere pannenkoek gegeten. De bediening werd door één dame gedaan maar iedereen leest en hoort dat het moeilijk is om medewerkers te vinden.

18. Pannenkoekenhuis Zenderen

Vreselijke teleurstelling bijna 60 min totdat 3 van ons 5 de pannenkoeken hadden de anderen moesten nog wachten duurde lang, we zijn maar vast aan de geBrachte begonnen 1 ervan compleet zwart van onderen naar binnen de pannenkoek terug ik wilde wel een nieuwe mits tegelijk met die van mijn 2 kids die nog niks hadden ook dit duurde zo lang dat ik naar binnen ben gegaan en heb de drankjes en een pannenkoek betaald geen enkele coulance en de baas kon ik niet spreken wat een verspilling van een mooie zondagmiddag.

2,8
  19. Pannenkoekenhuis Zenderen

linmo

20. Pannenkoekenhuis Zenderen

Vriendelijke bediening, en een leuke sfeer binnen.
    Pannenkoek smaakte heerlijk.

21. Pannenkoekenhuis Zenderen

De laatste tijd nog nooit zo slecht gegeten, nachos waren slecht los bakje chips met 3 kleine bakjes saus, de pannenkoeken waren klef en matig bedekt, kost wel 15,90, het was ontzettend koud in de zaak en moesten lang wachten tot we wat kregen. Geen aanrader. Ik geef deze zaak hooguit nog een half jaar. Wij komen hier nooit weer…

22. Pannenkoekenhuis Zenderen

Erwin Bron

23. Internationaal Zenderen

Fam. Zomer

Vandaag 24-12-21 een heerlijk kerstdiner gehaald bij Prinsen in Zenderen.
    Eigenaar en personeel… geweldig en heerlijk.
    Wat een kanjers, de gerechten en de wijnen, formidabel.
    Heerlijk gesmuld. Tot gauw.

Henri & Jolanda

24. Pannenkoekenhuis Zenderen

Een ongezellig restaurant, langzame bediening en de prijs kwaliteit verhouding was ver onder de maat. Wij waren met een groep van 15 mensen en moesten lang op e.e.a. wachten. Wij komen daar nooit weer en raden het iedereen af om daar zijn geld weg te gooien.

3,1
  25. Peter Hulsink

26. Pannenkoekenhuis Zenderen

mirel

27. Pannenkoekenhuis Zenderen

Samen met een vriendin wezen lunchen. De bediening was heel erg onaardig. Veel van de kaart niet aanwezig. Niet fris ruikend en uitziend personeel. Tosti waar je niet veel aan kan verpesten was zelfs niet gelukt, de kaas was nog niet gesmolten. De uitsmijter werd niet volgens standaard hygiëne gemaakt. Ik kom hier echt nooit meer, de eigenaren/werknemers hebben geen enkel benul van gastvrijheid.

28. Pannenkoekenhuis Zenderen

Eten was slecht. Pannenkoeken melig, kip droog en friet te lang gebakken. Qua spelen: mooie skelterbaan aangelegd, maar er was maar 1 goede skelter. Wel 2 mooie trampolines. Persoonlijk denk ik dat er, gezien de ligging en de ruimte veel meer uit te halen is. Maak er een kinderspeelparadijs van met een binnenspeeltuin en maak de kwaliteit van het eten beter.

3,4
  29. Pannenkoekenhuis Zenderen

Hendry Emmink

Na eerst 5 minuten hebben moeten wachten kregen we eindelijk een tafeltje… op de tocht. Toen mochten we toch een ander tafeltje want dat was makkelijker voor onze kinderen, hun idee.
    Na ongeveer 3 kwartier kregen we eindelijk ons drinken, en zo druk was het op dat moment niet.
    Wij hadden toen al besloten om hier niet te gaan eten, omdat dat niet goed aanvoelde… wat ons nog een forse discussie opleverde van de bediening. Ze snapte het niet, want ze had het heel druk… jaja.
    We hebben ons drinken betaald, wat vrij duur was, en zijn lekker thuis gaan eten.

Bediening had geen idee waar ze mee bezig waren, liepen als een kip zonder kop rond. Er stond ook nog een kok ofzo en een jong iemand, die deden ook niks.
    Wij raden dit restaurant af, en komen er ook echt niet weer.

30. Pannenkoekenhuis Zenderen

Slecht! 4 ijsjes 3 kwartier gewacht.

Vieze lepels - sorbet glazen vies
    Coupe verse vruchten met aardbeiensaus… geen saus, geen verse vruchten en daarbij waren de lepels en de glazen echt enorm vies.

Er was niks mogelijk, we kregen alleen schone lepels…
    Tafels worden niet afgeruimd.

Voor ons nooit weer. Onhygiënisch!