Op dit adres zit nu: HongThai

La Rumba in Zeist

1569519300 77
1597020174 77
1652021923 77

1. sekee-34

Het is alweer een maand geleden dat ik hier gegeten heb, maar ik vind dat dit restaurant een recensie verdient. Dit kon ik niet eerder doen, door problemen met mijn computer. Toen ik binnen kwam, voelde ik me echt welkom. Dat is wel eens anders, omdat ik lichamelijk beperkt ben. Daar wordt nogal eens vreemd op gereageerd. Ik was alleen, maar heb dat geen moment zo gevoeld. Er werd echt meegedacht over de keuze van het gerecht en ik nam de inktvisringen. Erg lekker!
    Ik had een taxi besteld, die om 21.00 uur zou komen. Er kwam een gewone auto, in plaats van de rolstoelbus die ik besteld had en ik kon niet mee. De chauffeur leek heel behulpzaam, hij zou wel even bellen naar het bedrijf en dan zou er snel een andere taxi komen. Het restaurant zou bijna gaan sluiten, maar de gastheer beloofde bij me te blijven tot ik gehaald zou zijn. Na anderhalf uur wachten, belde ik naar het bedrijf. Er bleek helemaal geen taxi te zijn besteld, en het zou tot 00.30 uur duren als ik het nog wilde. Ik belde een ander bedrijf, dat kon wel sneller, maar was wel veel duurder. Ik had niet veel contant geld bij me en besloot maar te wachten. Toen ik dit aan de gastheer vertelde, belde hij naar het duurdere bedrijf en heeft uiteindelijk het grootste deel van de rit uit eigen zak betaald! Echt geweldig hoe er hier is meegedacht en geholpen! Als u dit zelf leest, hoor ik het graag als ik nog wat terug kan doen of geven.. In elk geval kom ik hier weer terug!

2. karlijn

Gezellig met m'n familie wezen eten bij La Rumba.
    Gezellige sfeer met rustige Spaanse muziek.
    De tapas gerechten waren uitstekend, complimenten aan de kok!
    Het restaurant zag er verzorgd uit en de bediening was vriendelijk.
    We komen zeker nog keer terug.

3. Gisteravond heerlijk gegeten, lekkere tapas voor een betaalbare prijs! Je zag dat de tapas met liefde was bereid en dat proefde je ook. De gastheer was zeer vriendelijk, en leuke sfeer.
    La Rumba is een echte aanrader!

4. Prima eten, maar wanneer de rekening komt is het schrikken. We begrijpen dat iets geld kost, maar wanneer er €2,50 voor een heel klein bakje mayonaise of knoflook saus wordt gevraagd en €7,50 voor een bakje friet, vragen we ons toch af waar dat van gemaakt wordt. Daarnaast hadden wij een groupon bon waarop staat dat wij onbeperkt kip en spare ribs met frites en sla konden eten. Helaas moesten wij de friet en sausjes en sla gewoon betalen. Beetje nep dus.

3,4
  5. Graag zou ik onze ervaring willen delen over het restaurant la Rumba op de 2e Dorpstraat te Zeist.

Via Groupon hadden wij een bon voor 4 personen onbeperkt spareribs, kipvleugels of kipspiezen gekocht. Prima aanbieding voor een goede prijs.

Eenmaal binnen viel het ons op dat er geen ontvangst is. We moesten zelf een plek zoeken voor de jassen, pas toen we halverwege het restaurant waren werden we door iemand van de bediening aangesproken.

De bediening heeft geen kennis van de gerechten. Het meisje wat ons hielp was heel vriendelijk, maar moest tot 3 keer toe naar de keuken voor de meest simpele vragen (wat houdt het menu in? Welke saus krijgen we? Hoe wordt de kip bereidt? etc.). Ze gaf ons zelfs nog een menukaart waar een gerecht niet op stond... Uiteindelijk was het ons duidelijk; onbeperkt spareribs etc. met salade, saus en friet.

We kregen ons eten en dit was eigenlijk te gek voor woorden. Een klein bordje met daarop een oude salade en het vleesgerecht. Ze hadden voor zowel de kip als de spareribs dezelfde marinade gebruikt. De kip was van binnen droog en van buiten slijmerig doordat deze was overgoten met marinade. Nadat mijn vrouw een hap van de sparerib had genomen brak een stuk van haar tand! De spareribs zaten vol kraakbeen en bot splinters. Nadat wij de gastheer/eigenaar hiermee confronteerde hadden was het enige wat hij kon zeggen; sorry mevrouw, maar ik kan uw tand niet maken. Dit was echt de druppel. Er was geen enkele vorm van empathie. Zelfs een alternatief gerecht was teveel gevraagd. Mijn vrouw heeft zich heel erg moeten inhouden, omdat zij de avond niet verder wou verpesten. Bij de 2e ronde bestelden we nog wat patat voor mijn vrouw, omdat zij geen spareribs meer hoefde. Ze kreeg een schaaltje met daarin een handjevol patat.

Bij het afrekenen kwamen wij erachter dat zij voor de ‘extra‘ patat 4 x 7,50,- hadden berekend. Dit terwijl wij nog expliciet nagevraagd hebben wat het menu inhield en daar zat de patat bij. Ook hier geen enkel vorm van begrip en een kille gastheer die aangeeft dat dit altijd zo is. Wederom hebben we ons ingehouden en de bon geaccepteerd.

Dit ‘restaurant’ wil ik bij iedereen afraden. Er zijn in Zeist vele alternatieven.

2,4
  6. Marjolein

Lekker gegeten, goede uitleg van het Tapas-principe, naast de uitleg op de kaart. Er werd de tijd genomen en dit gaf mij het gevoel dat het eten tijd had om te zakken. Wij waren met 2 personen. In eerste instantie leek de zaak een beetje te chic voor een gezellige vrijetijdsavond, maar dit bleek totaal onterecht. Prettige bediening, prima prijs-kwaliteitsverhouding.

7. christa van velzen

We hebben op kerstavond heerlijk van de tapas gesmuld. Ze geven je alle tijd om je eten even te laten zakken. Staan klaar voor de klant. Het eten is zalig. En zelfs de jus d'orange was vers geperst. Echt super genoten. Een echte aanrader.

8. Op een doordeweekse avond hier gegeten. Het restaurant ziet er leuk uit met mooie schilderingen op de muur. Niet echt typisch Spaans maar wel in Spaanse sfeer. Volgens de gastheer waren ze nu 3maanden open, een klantenbestand moeten ze nog krijgen want het was enorm rustig.. Vriend en ik waren met zijn tweeën van 17 uur tot 19:30 uur. Ze zitten jammer genoeg buiten het centrum en hebben niet de voordelen van 'de loop' langs hun restaurant. Het restaurant kijkt uit op een redelijk drukke autoweg, niet echt een mooi uitzicht. Of het met de rust of iets anders te maken had weet ik niet, maar ik vond het erg fris/kouwelijk binnen in het pand. Voordeel van de rust was wel dat we ons niet aan de verplichte 2 tapas p.p. per ronde hoefden te houden, de kok was al lang blij met elk gerechtje denk ik! Bediening was vriendelijk en welwillend. Het eten was goed, kwam redelijk snel op tafel en smaakte lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is oké, keuze kan nog wat uitgebreider (nu keuze uit 28 tapas). De paella is een aanrader, smaakte erg goed! De porties hadden wat mij betreft wel iets groter gekund.

Overall : Lekker gegeten voor een acceptabele prijs, leuk zaakje maar moet nog meer bezoekers werven! Assortiment kan uitgebreider maar wat we hebben gehad was lekker. Veel succes de komende tijd!

9. Ik heb hier met het gezin gegeten toen ik jarig was. Hoewel ik zelf van mening ben dat de man in de bediening zijn best deed vonden mijn ouders hem ietwat gepikeerd en onaardig. Er waren ook maar 2 a 3 (inclusief de kok) personen aanwezig en wij vroegen ons af waarom ze niet meer mensen in dienst hadden. Wij hadden 1 gerecht dat verkeerd was, maar zoiets kan gebeuren. Het eten bij dit restaurant is wel goed, maar ik kan dit net zo goed thuis maken. Het is niet echt bijzonder en kwam op mij (noch op anderen) als typisch Spaans over.

Ze doen er heel erg lang over om nieuwe tapas te brengen, waarschijnlijk om het all-you-can-eat concept zo veel mogelijk te rekken om de kosten te dekken. Het is ook zo dat ze pas na navraag aangeven dat dit is vanwege de verse bereiding (alsof anderen dat niet doen), zou fijn zijn als ze dat van te voren aangeven. Keuken sluit om 21:30, ook fijn om te weten sinds de enig vindbare informatie 22:00 zegt. Oh en 1 punt van kritiek, de ham bij Iberico ham in tomaten-roomsaus was overduidelijk geen Iberico, een zeer ernstige misleiding van de klant.

10. Erg leuk restaurant en echt heerlijke tapas gegeten. Erg vriendelijke bediening. Het was toen wij er waren erg rustig, maar zeker aan te raden!

11. Gisteravond heerlijk gegeten bij La Rumba. De gerechtjes werden allemaal vers gemaakt en dat was te proeven! De gastheer was ook zeer vriendelijk. La Rumba is een echte aanrader!

12. Zafari

13. Heel gezellig gegeten! Zeer vriendelijke bediening en goed eten.

14. Leuk ingericht tapasrestaurant met heerlijke achtergrondmuziek. Maar nog belangrijker... een Spaanse kok in de keuken en dat proef je. Alles was duidelijk met smaak en zorg bereid. De gerechtjes waren allemaal net even anders (en lekkerder!) dan bij andere tapasrestaurants in Zeist. Alle gerechten waren heerlijk. De bediening is erg vriendelijk. Kortom, een echte aanrader!!

15. Mooi en sfeervolle Tapas restaurant die ook heerlijke gerechten van de kaart serveren. De Spaanse kok heeft voor ons inktvis en ossenhaas bereid op zijn eigen culinaire wijze wat erg lekker was. De bediening is vriendelijk en attent. Een prima restaurant waar wij zeker nog een keer naar terug komen (vanuit Zeeland) want we willen ook de onbeperkt tapas proeven.

16. Derde tapas zaak in Zeist maar zeker een uitblinker. Een mooie grote en overzichtelijke zaak, met een eigen sfeer. Met vier personen kozen wij voor de onbeperkt tapas. De gerechten zijn zeer smaakvol, en worden stuk voor stuk op een eigen manier opgemaakt en geserveerd. De huisgemaakte paella is dan ook zeker een aanrader, ook de gemarineerde spareribs vielen erg in de smaak. De bediening is zeer vriendelijk, en je kunt merken dat ze erg op hun gasten gesteld zijn. Een prima restaurant, en qua prijs kwaliteit verhouding is La Rumba zeker mijn favoriete tapas restaurant in Zeist. Wij komen hier zeker nog een keer terug.