Op dit adres zit nu: Mido

Le Baron in Zeist

1462094977 65
1520124320 66
1665197679 66

1. Rita van Montfoort

Bediening was goed, alleen werd het servies snel weggehaald, kreeg het gevoel dat we snel weg moesten zijn. Ook viel de prijs erg hoog uit. Was in de veronderstelling dat we een drie gangen menu kregen voor rond 20€pp maar was nu samen met m'n schoonzus het dubbele kwijt. Begrijp nu ook waarom het er zo rustig was. Zal er niet snel meer heen gaan.

2. Prijs kwaliteit in orde. Lekker eten.

Manlijke bediening ongeïnteresseerd en afstandelijk. Dames wel netjes qua taal en antwoord.

Buiten lekker gezeten. Binnen wat droefgeestig

3. JeGa 347 punten

Op zaterdagavond zonder te reserveren een diner genoten bij Le Baron. Vers bruin brood met tapenade en kruidenboter vooraf. Snelle en attente bediening. Naast het 3 gangen menu tegen een interessante prijs is het mogelijk om aanvullende gerechten te kiezen (supplement bijdrage). Het hoofdgerecht bestaande uit de zalm met spek en de varkensoesters waren smakelijk. De varkensoesters waren enigszin droog maar smaak is goed. Als dessert een chocolademouse (vers) en advocaatijs, beide lekker. Le Baron wij komen zeker nog een keer terug.

4. Tja wat zal ik zeggen, erg lang wachten, bediening gehaast. En als je met z'n tweeën komt dan krijg je een dusdanig klein tafeltje dat je mag hopen dat alles erop past. Alles dicht op elkaar volgepropt, komen er niet meer!!
    Prijs kwaliteit wel ok, alleen alles erom heen maakt dat wij niet meer komen.

5. Rhea Platenkamp

Gekozen voor het supervoordelige drie gangenmenu en erg onder de indruk van de kwaliteit. We hebben erg lekker gegeten op het terras van Le baron en als we weer in buurt van Zeist komen, dan komen we er zeker terug!

6. Gisteravond 8 november 2014 een reünie gehad van de basisschool met een groep van 29 mensen. De sfeer was ontzettend gezellig en het eten was perfect, de bediening was echt top.

We zaten aan verschillende ronde tafels en wat het mooie was, is dat er per tafel geserveerd werd, zodat je met die mensen tegelijk beginnen kon aan het eten. Wat mij ook opviel dat de andere tafeltjes niet lang hoefden te wachten tot hun eten kwam. Dus was het perfect geregeld.

We komen hier zeker nog eens terug.

7. Tja, het was het allemaal net niet. Hoewel de entourage veelbelovend was, was het verder nogal teleurstellend. Het was er behoorlijk warm, ook stond de muziek erg hard.
    Als voorgerecht hadden we meloen met rauwe ham, dat was echt zoeken naar de meloen, 4 hele kleine stukjes.
    Wij waren met meer personen, maar kregen niet tegelijk ons hoofdgerecht. Dus de een was al begonnen, anders zou het koud worden, en de ander moest nog wachten. Niet echt gezellig! Bij de kipsate zat ongevraagd een grote klodder satésaus, waar ik niet om heb gevraagd, en wat ook niet op de kaart stond. De sparerib was slechts 1 droog kammetje. De patat was erg lekker.
    De ene serveerster was vriendelijk, maar een andere haalde als een razende alleen maar lege glazen op, en keek je niet aan, dus een extra drankje bestellen lukte niet.
    Als toetje walnoten-ijs, nou die noten waren echt oud. Jammer, zo'n mooie lokatie, en het dan toch voor elkaar krijgen dat wij ontevreden klanten zijn, en dus nooit meer hier naartoe zullen gaan.

2,9
  8. wim 117 punten

Vanavond heerlijk gegeten bij Le Baron. Lekker buiten gezeten en vriendelijke spontane bediening. Lekker brood vooraf, lekkere wijn, lekkere gerechten. Alles bij elkaar gewoon goed voor elkaar.

9. Absoluut geen aanrader! Vis (kabeljauw) komt zo uit de diepvries en was echt smakeloos. Patat veel te lang doorbakken. Daarbij onhygiënisch, tafels worden schoongemaakt met een vies geel doekje en daarna wordt het bestek zo op tafel gelegd zonder onderlegger. Hoofd van bediening is ook erg onsympathiek. Al met al echt geen aanrader, hooguit voor een kopje koffie.

1,6
  10. Jules 892 punten

Le Baron is het "net niet": de bediening kan enthousiaster en het eten beter: uiensoep te fabrieksmatig, spinazie in bladerdeeg te zoet door de honing en de hangop te korrelig. Van de andere kant: alle waar naar zijn prijs: het is er niet duur. Toch betaal ik liever net wat meer voor een betere kwaliteit.

6,5
  11. Trudy 118 punten

Fantastisch gegeten. Was er via vakantieveiling. Werd er vriendelijk ontvangen door een attente ober die mij wegens invaliditeit via de zij ingang naar binnen liet en later ook zo naar buiten zodat ik geen trapje hoefde te lopen. Als voor gerecht de uien soep en de champignons met geiten kaas genomen, dit was erg lekker. Het waren flinke porties. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en scholfilet. Het vlees was veel en erg mals. De vis was een wat klein portie voor de wat grote eter maar was erg lekker bereid. Voor het toetje hadden we dame blanche en een walnoot ijsje. Een heerlijk ijsje. In de walnoot ijs was de walnoot er niet overgevlogen echt lekker. We zijn met volle buik en een goed gevoel naar huis gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel heel erg vriendelijk en heel alert.

12. Heerlijk gegeten. Er was zonder te reserveren gelukkig een plekje vrij! Erg sfeervol en ook leuk versierd voor kerst. Vriendelijke ontvangst. Wegens een rommelende maag ons gelijk op het menu gestort. De ketjap champignons en krokante gamba's als voorgerecht genomen, dit leek ons eerst een wat kleine portie maar het bleek genoeg! Als hoofdgerecht de spare-ribs en kangoeroebiefstuk met gorgonzola saus genomen. Om je vingers bij af te likken! Heerlijk mals vlees en goed gemarineerd. We kregen ook een goede portie en er zat wat gestoomde groente bij die het prima afmaakte. En dan moet het toetje nog! Dit werd een Italian coffee en frambozen-sorbetijs. Wederom heerlijk! Ook wordt er speciale ijsthee aangeboden via een kaart op tafel, zeker de moeite waard, deze was erg lekker. Met een hele volle buik en erg tevreden weer weg gegaan. Prijs-kwaliteit verhouding is echt top! De gerechten werden met gepaste tijd ertussen geserveerd en de porties waren erg goed (vooral hoofd- en nagerecht). Zeker voor herhaling vatbaar.

13. De sfeer is goed, de service in orde (vriendelijk). De prijs is laag, je kunt het duurder maken door gerechten te nemen die als supplementen staan aangeduid. Echter neemt de relatief lage prijs het belabberde niveau van de maaltijd niet weg. Een voorgerecht met 2 euro extra (als je het los bestelt, kost dat 8,25 euro) is het pasteitje met zeevruchten. Resultaat:een koud pasteitje waarschijnlijk van Jos Poell ook nog niet knapperig. Mijn vrouw kreeg een opgewarmde magnetronhap -geitenkaas met pinda's. De opgewarmde sla is verlept. Hoofdgerechten pasta en hertenbiefstuk niet bijzonder. Bijna geen groenten. Het nagerecht durfden we niet aan, daarom maar veilig koffie en thee besteld. Onze laatste keer hier. De mooie locatie ten spijt. Dik onvoldoende.

4,3
  14. Samen met een goede vriend hier voor 't eerst gegeten, wederom met een vv-voucher.
    Het concept werd bij de entree uitgelegd (16.95 euro voor 3-gangen excl. eventuele supplementen, zodat uit eten voor veel mensen nog toegankelijk kan blijven) in het boekje.
    Zeer origineel en goed concept; dat was ook wel te merken bij binnenkomst, want rond 18:15 uur zat 't restaurant al behoorlijk vol & de aanloop bleef.

Voorgerechten (carpaccio & creme brulee van geitenkaas) smakelijk; ook de hoofdgerechten waren leuk gevonden (kangoeroebiefstuk & spruitjesstamppot met eendenborstfilet). Normaal gesproken een 8, ware het niet dat de frietjes behoorlijk hard gebakken of oud waren; dit was toch wel een tegenvaller.
    Walnotenijs was lekker, alleen jammer dat de honing en walnoten beneden in de ijsbeker lagen (of hoorde dit zo ?!).

Bediening vriendelijk en enthousiast, alleen moest ik ze er nog wel weer even op wijzen, dat ik een vv voucher had & de twee drankjes van onze buren (die later dan wij kwamen, maar sneller dan wij weer weg waren) op onze rekening stonden; dit werd snel gecorrigeerd. We snapten nu ook waarom onze buren zo een haast hadden om weg te komen; wel zielig en onsportief eigenlijk, dat je de bediening niet even aangeeft, dat ze jullie enige twee drankjes (een biertje en een wijntje) zijn vergeten af te rekenen.
    Wellicht zien we ze ooit op TV bij Dubbeltje op...

Restaurant heeft mooi decor en zit in een statig gebouw.
    Een terugkomertje gezien de prijsstelling en de service (afgezien van fout bij afrekenen).

15. Rob

16. Arjo van Dijk

Wij Arjo van Dijk, mijn vrouw, schoonzus en zwager uit respectievelijk Nieuwegein en Houten hebben gisteren zaterdag 6 juli om 18.00 uur bij U gegeten! We hebben buiten gezeten en genoten van de mooie locatie in Zeist. Verder was de bediening goed en vlot en het eten was ook prima kwa kwaliteit/prijsverhouding!
    Zeker een aanrader

17. liesbeth

Donderdagavond gegeten. Bij binnenkomst waren er alleen kleine tafeltjes beschikbaar volgens de "gastvrouw". Na ons zijn mensen zelfs weggegaan zonder te eten omdat er geen plek meer zou zijn. Alle zogenaamde gereserveerde tafels bleven leeg??. Voorgerechten waren prima. Griekse salade en warme geitenkaas. Wij hadden allebei vis, de tomatensaus met groente was (ijs)koud en er zaten graatjes in de vis. Slordig!! Hebben dit wel gemeld toen er werd afgeruimd maar er werd niets meegedaan en toen kwam ook nog de verkeerde koffie, jammer maar zo staat het op het bonnetje was de reactie van de jongen. Hij kan er ook niets aan doen maar is dus wel te jong en onervaren. Erg jammer. Ons zie je hier niet meer terug.

4,1
  18. Lekker gegeten voor een zeer goede prijs! Personeel was vriendelijk, alleen een klein beetje chaotisch.
    Interieur moet je van houden maar wel netjes

19. johan 266 punten

Vanmiddag (1 april, geen grap) lunch in le Baron. Vriendelijke jonge meid als bediende. Het duurde wel een beetje lang want druk was het er niet, maar het eten zag er keurig uit. Ook de inrichting kon mij wel bekoren, een leuk hipachtig interieur.

Lang verhaal kort, een prima lunch, voor een mooie prijs.

20. Twee weken geleden hier gegeten, een trendy zaak.
    Eten zag er goed uit maar was lauw, moest lang op nagerecht wachten.
    Hier ga ik niet meer eten, er zijn veel betere restaurants.

6,3
  21. Y. en A.

Mijn dochter en ik hebben hier op 21 februari een 3 gangen menu besteld.
    Er is voldoende keuze, ook uit gerechten zonder bijbetaling. De gerechten waren erg lekker en werden mooi opgediend.
    De bediening was vriendelijk. Wij hebben een gezellige avond gehad.

22. Vrijdag 22 februari 2013 hier gegeten: een te kleine tafel (vraag voortaan om een tafel voor vier als je met zijn tweetjes komt!) en een erg (te) vlotte bediening. Geen schijfje citroen bij vis. Kraanwater kun je niet bestellen. Wel duur water (2,15 voor een klein flesje!!) Jammer dat je gelokt wordt met een driegangenmenu voor 18,95 pp maar er dan toch met een rekening van 36,00 euro pp vandaan gaat (door drankjes, brood bij binnenkomst (waarom niet zeggen dat dat op je rekening verschijnt?) en supplementen. Dat doe je zelf, ja, maar toch ...).
    Wel vriendelijk personeel en goede sfeer.
    Toch wel een aanrader, als je goed oplet op wat je bestelt.
    Enne: met zijn allen kraanwater vragen, want dit is toch niet meer anno 2013?

23. Op 10 februari hier gegeten. Wij hadden gekozen voor het 3-gangen menu. Eten was goed (behalve de hangop: weinig smaak en teveel nootjes/pinda's). We hebben héél erg lang op ons eten moeten wachten. Als dessert hadden wij 2x koffie en 1x hangop besteld. De hangop kregen we direct, op de koffie hebben we 20 minuten moeten wachten. Personeel was niet echt vriendelijk en ongeïnteresseerd.
    Geen aanrader!

24. Philip en Ria

Na ons bezoek op 5 februari j.l. (zie recensie) toch nog eens geprobeerd. Deze keer was het duidelijk veel beter. Heerlijk gegeten. Geen gejaag en ondanks drukte was service goed.
    Helaas was suggestie van aanbrengen van warmtegordijn nog niet overgenomen. Telkens bij binnenkomst en verlaten van het restaurant door gasten was een koude windvlaag te voelen. Voor de mensen vlak bij de deur erg vervelend. Dit nog oplossen en je hebt een heel fijne tent.

25. Heb hier vorige wk met mijn partner een 3-gangendiner genomen. Sfeervolle tent, en aangenaam vol op de vrijdagavond. Niet te druk, niet te leeg. Mijn voorgerecht, biefstukspiesjes, waren bijna koud toen ze geserveerd werden maar de malsheid en de Japanse saus maakte veel goed. Ik had een Merlot besteld en mijn partner een Pinot Noir, maar toen de ober het kwam brengen, wist hij niet meer welk glas voor mij was, en welke voor mijn man. Erg slordig! Hoofdgerecht, de kalfsoester, was wel goed warm zeer smaakvol met honing, uien en rozemarijn. Heerlijke knapperige frites erbij geserveerd. Omdat ik geen tarwe / gluten mag hebben, vond ik de keuze uit de nagerechten vrij beperkt, maar het walnotenijs was verrukkelijk. En ik vind het een beetje flauw dat je gelokt wordt met "18,95 voor een 3-gangen-diner" terwijl je voor veel van die gerechtjes moet bijbetalen. Maar de prijs / kwaliteit is nog steeds wel oke. Al met al wel voor herhaling vatbaar!

26. J. Veenhof

Le baron is er echt op achteruit gegaan. dit is niet wat we gewend zijn. Het eten en de service word steeds slechter.
    Te veel kinderen in plaats van ervaren mensen. Het enige pluspuntje is dat het eten niet duur is. Wij hebben besloten hier vanaf nu niet meer te komen.

3,6
  27. Wij hebben hier heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. We maakten gebruik van het 3-gangen menu. Van te voren hadden we via e-mail aangegeven beperkte tijd te hebben vanwege een te bezoeken concert die avond en bij aankomst wist men dit nog en handelde daar ook naar. Men liet ons rustig uit eten maar de ober hield ons wel goed in de gaten waardoor we prima op tijd weer weg konden. De bediening was zeer vriendelijk en we verbaasden ons hoe gesmeerd alles liep niet alleen bij ons maar bij alle tafels. Het personeel was zeer goed op elkaar ingespeeld.
    Ook het eten was heel lekker. We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn van Zeist.

28. Helaas geen goede ervaring. Vanmiddag op het terras heel lang moeten wachten op het voorgerecht (tonijnsalade en soep) en nog veel langer (bijna een uur) op het hoofdgerecht. Ja, het was druk en daar hebben we alle begrip voor. Echter geen begrip indien gasten die ruim een uur na ons wel het gerecht op tafel krijgen en wij na ruim een uur nog niet. Het excuus was dat het gerecht moest garen (sliptong?!). Zeg dan gewoon van te voren dat de keuken het door de drukte het niet aan kan en dat we beter van de "kleine kaart" kunnen bestellen en niet het tweegangenmenu moeten kiezen! De club sandwiches kwamen namelijk bij de andere gasten wel in rap tempo door! We kregen ook niet de indruk dat de bediening bij de keuken had gereclameerd! Ja pas nadat wij opnieuw vroegen waar ons eten bleef! Wij gaan niet terug naar dit restaurant.

2,5
  29. Wij hebben hier gezellig en goed gegeten.
    Wij hebben gebruik gemaakt van het driegangen menu. En we vonden het prima. Het personeel was vriendelijk en gastvrij. En wij werden snel geholpen.
    Er was een gezellige sfeer en het restaurant is mooi aangekleed. De prijs - kwaliteit verhouding is goed.
    Kortom heerlijk en gezellig gegeten.

30. Gisteravond hier gegeten. Ontzettend slechte bediening. Alles moest snel, snel, ze namen niet de tijd voor je. Hoofdgerecht was niet lekker en het gerecht was koud. Toen ik daar wat van zei werd de schouders opgehaald.
    Ze lokken je met een mooie prijs, maar voor veel gerechten geldt een toeslag waardoor het uiteindelijk niet goedkoop is.
    Kortom, wij zullen hier niet meer naar toe gaan.

3,9
  31. Mary Spaans

De sfeer van het restaurant is goed evenals de vriendelijke bediening, maar de broodjes laten veel te wensen over. Een broodje met 1 plakje beleg zonder verdere aankleding van het gerecht ziet er heel slecht uit. De prijs kwaltiteit verhouding is ver te zoeken. Met 6 man even lunchen voor een bedrag van 121 euro is wel even schrikken na afloop. Een slechte tent waar we nooit meer naar toe gaan.

2,7
  32. Wij hebben hier op tweede Kerstdag heerlijk gegeten.
    De prijs - kwaliteit verhouding is super. Vriendelijk ontvangen, goede sfeer en heel vriendelijk personeel.
    Er is voldoende keus voor elk wat wils en ze komen meerdere malen vragen of het naar goed is.
    Heerlijk gegeten en komen hier zeer zeker terug.
    Wij vinden dit echt een aanrader.

Wij wensen Le Baron een heel goed 2012 toe en zeker tot volgend jaar.

33. Een mooi restaurant, maar helaas liet het eten wel wat te wensen over. Taai vlees en erg lang wachten tussen de gangen. Ook het dessert was teleurstellend.

34. Duijvestein

LeBaron is uniek. Sfeervol, byzonder hartelijk management en personeel, een tweede thuis. Je voelt je er altijd welkom. Zeer goed bereikbaar, gezellig interieur, ruime menu-keuzes. Byzonder goede wijnen. Het enige terras waar je het langst van de avondzon kan genieten. Vaak te gekke acties. Alle mogelijkheden voor feestjes, recepties ed. Alles kan. Men doet er alles wat maar mogelijk is om het je naar de zin te maken. Een absolute aanrader, dit leukste restaurant van heel Utrecht en omstreken. Ivy D. en gezin en familie

35. Het restaurant zag er mooi uit van binnen alleen de bediening was erg slecht. Ze waren wel vriendelijk alleen we moesten heel lang op ons hoofdgerecht wachten en moesten zelf vragen/naar ze toe lopen om wat te drinken te krijgen. Het eten kan beter, had daarna nog zin om naar de Mac te gaan bij wijze van spreken.
    Kortom in deze tent kom ik niet meer terug!

36. Gisterenavond 28 juli met 6 man gegeten in Le Baron. Waardeloze avond gehad door foute opname van onze bestellingen, lang wachten en toen wij aan het eind van de avond de ober vertelden dat wij NIET tevreden waren werd dit afgehandeld als "de tent zat vol dus met drukte kan er wat mis gaan" en "ik vind niet dat wij het fout gedaan hebben". Wij komen in dit restaurant niet meer terug en zullen Le Baron ook zeker niet aanbevelen in ons netwerk.

3,5
  37. Wij hebben wel fijn gegeten hier.

Het interieur was een verrassing. We wisten nl. niet wat te verwachten. Het is erg sfeervol en mooi ingericht.

Wij hebben gebruik gemaakt van het driegangen menu. En we vonden het prima.

Het personeel was vriendelijk, misschien niet qua etiquette perfect, maar dat verwacht ik ook niet in een grand café. Vriendelijkheid en behulpzaamheid vind ik wat dat betreft belangriijker.

We werden erg vlot en vriendelijk geholpen en hoefden niet lang te wachten. De gangen volgden elkaar vlot op.

Kortom het was voor ons een geslaagd avondje uit.

38. Uiterlijk vh restaurant is prima verzorgd. Bedienend personeel is vh type vakantiewerkers. Geen vak-kennis en drukker met elkaar dan met de klant.. Soms bij het onbeschofte af. Eten voldoende verzorgd maar eenvoudig. Prijs is normaal. Al met al een locatie met potentie. Maar dan wel met ander personeel.

4,9
  39. N. 25 punten

Ik ben twee weken geleden met mijn vriend hier uit eten geweest. Zoals in eerdere recensies beschreven: Super hip restaurant.

Wij hadden drinken besteld, komt daarna nog een serveerster vragen of wij wat te drinken wilden...

Toen de bestelling opgenomen werd, snapte dat meisje niks van het apparaat waar de bestelling mee opgenomen werd. Ze heeft wel 3x gevraagd wat ik 'ookal weer' wilde hebben.

Het eten werd uitgeserveerd terwijl mijn vriend op het toilet zat.. In het voorgerecht van mijn vriend (carpaccio) zaten harde stukken.

Het meisje wat onze bestelling opgenomen had, heeft uiteindelijk ons hoofdgerecht uitgeserveerd. En moest zelfs toen vragen wie wat had. Prima als je het vraagt als je 50 mensen moet bedienen, maar zij had niet meer dan 15 mensen onder haar.

Bij het nagerecht: dame blanche, zat een super oud koekje. Niet doorheen te komen.. Wij hebben zeker een half uur op ons nagerecht moeten wachten en van mensen die later binnen kwamen als ons, moeten aanzien dat zij eerder hun nagerecht kregen, terwijl zij zeker niet sneller gegeten hebben!

De lege flesjes worden onder het eten gewoon van je tafel afgetrokken. En als de glazen leeg zijn word er na 2x niet meer gevraagd of je nog wat te drinken wilt. De flesjes worden overigens gewoon op de tafel geplaatst, zonder dat het label naar je toegericht word zodat je kan zien of het het goede drinken is..

Voor 18,50 hoef je natuurlijk niet te veel te verwachten, maar dit was echt rampzalig..

2,8
  40. Onze eerste indruk als jongens van het platteland was dat we niet zeker wisten of we nu in de discotheek stonden of in een restaurant. De vrolijke jonge meid die ons bediende had dan welliswaar wat moeite met het vinden van de dranken en spijsen op haar PDA... maar we kregen dat wat we hoopten te krijgen.

De optie om een 3 gangen menu te nemen voor 18.50 hebben wij voorbij laten gaan. Na uitgelegd te hebben dat een Hemburger menu hetzelfde is als een Hamburger menu en slechts de uitspraak verschillend is, heb ik zelf een voorgerecht besteld en een hoofdgerecht. Op de kwaliteit hiervan geen opmerkingen, het was gewoon lekker...

Bij het afrekenen werd het allemaal wat knullig... een voorgerecht en een hoofdgerecht werd ons 19 euro in rekening gebracht, terwijl de aktie was 18.50 voor 3 gangen.

Een korting bij slechts 2 gangen ipv 3 gaat misschien wat ver, maar op zijn minst een gelijke prijs... het arme meisje probeerde het uit te leggen, maar maakte het met haar uitleg alleen maar moeilijker... ja, dat kon u niet weten, want ik heb het niet verteld is wel grappig. Of op mijn vraag of de proporties soms kleiner zijn bij een 3 gangen het antwoord, nee u heeft nu zelfs minder gekregen want u nam geen toetje.... het maakte het alleen maar hilarischer...

Desondanks hebben wij goed gegeten tegen een redelijke prijs.

Mocht je dus wel van een beetje lol houden en lekker willen eten zonder al te strakke etikettes... dan is dit een tent voor jou!

41. voetbalfan

Heerlijk gegeten gisteren in dit mooie restaurant. Mooie aankleding, vriendelijke bediening en leuke uitgebreide kaart. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom graag terug.

42. Jammer dat de soep lauw was en de kabeljauw smaakloos.

Zou een stuk leuker eten zijn als het personeel vriendelijker was. Een lach kan er niet vanaf. Personeel is niet op de hoogte van etiquette; de jongen die de drankjes kwam brengen, pakte de glazen aan de bovenkant. Bij vertrek zei niemand gedag.

5,1
  43. De kwaliteit liet de laatste keer, 18-11-2010, te wensen over. De champignons waren koud en het schaaltje loeiheet. De kabeljauw is gewoon smakeloos. Het waren twee vierkant geperste blokjes in aluminiumfolie. Het brood, de wijn en frietjes waren goed. Ook komen er te veel verschillende serveersters aan je tafel en die beginnen dan te roepen: Wie heeft er kabeljauw besteld? Tja, het is een soort van veredelde friettent. Wij gaan de volgende keer elders eten.

Ans.

44. Aantal keren, ik denk nu totaal een keer of 8 gegeten. De eerste drie keren liep de bediening erg stroef. Veel geloop langs de tafels terwijl niemand kwam helpen. Lange wachttijd, soms wel een uur voor het toetje. De eerste keren zaten we steeds in het achterste gedeelte. Opvallend was de tocht en daardoor erg onaangenaam. Ook veel te modern en daardoor kil ingericht.

Laatste tijd ook regelmatig de lunch gebruikt. Lekker voorin bij de prachtige tafels met ronde banken. Ik moet zeggen dat na een moeilijke start niet alleen de bediening verbeterd is maar ook het eten zeer verzorgd is. Het personeel is attent en de service erg goed. Goede service, ook bij een glutenvrij dieet. Bij een klacht over het eten werd een maaltijd ons niet in rekening gebracht. Zeker een aanrader om te gaan eten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ook echt gezellig. Doen!

45. J. Versteeg

Prima restaurant, goed eten voor een kleine prijs.

Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Hebben er nu 3x gegeten en alle keren prima.

Als we nog eens in Zeist komen gaan we er zeker eten!

46. Afgelopen week wezen eten. Het eten was prima, alleen te veel graatjes in de vis.

Personeel was niet enthousiast. Al eerder wezen eten en toen was het personeel erg vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld.

Prijs/Kwaliteit is prima.

47. Mijn ervaringen bij Le Baron zijn wisselend. Heb er een aantal keer heerlijk gegeten zonder opmerkingen, maar als het druk is wil de service en kwaliteit er soms nog eens bij inschieten.

Op een vrij drukke zondagavond was de biefstuk in mijn salade van binnen nog helemaal rauw, en smaakte de sla erg zanderig. Gelukkig werd hier na het aanspreken van de ober wat aan gedaan en kregen we de salade weer aangevuld en deze keer met goed doorbakken biefstuk.

Mijn advies: als je op een niet te drukke doordeweekse dag lekker en voordelig wilt eten, doen!

Als het druk is kan je beter ergens anders eten, omdat het er dan qua service en kwaliteit nog wel eens bij wil inschieten.

48. Heb op 28-09-10 met 5 vriendinnen prima gegeten. Maakte gebruik van de aktiebonnen die via de website uit te printen zijn. De prijs van een 3-gangenmenu werd toen slechts € 15,00!

Het eten is meer dan genoeg. Ik miste wel een beetje de groente(n).

Eigenlijk is het enige minpuntje dat de muziek vrij hard staat.

En dat je dan in een wat groter gezelschap minder te verstaan bent.

Komen zeker terug.

49. L de klein

Ik heb heel erg genoten in dit restaurant. De prijs is laag en de kwaliteit van het eten is erg hoog. Voor 17,50 heb je al een drie gangen menu en dan heb je nog veel keuze ook!

De service was daarnaast ook erg vriendelijk en erg snel! Wat mooi uit kwam want we moesten daarna nog naar de film.

Ik zal het zeker aanbevelen!

50. Bediening is zeer traag.

Porties veel en veel te klein. (Alleen vlees, geen groente of patat etc)

Reacties personeel op klacht ->dramatisch slecht (ik ben toch gast?)

Eten is wel goed voor de prijs dan, dat is ook het enige +.

Verder eens maar dan ook nooit weer, wat een drama restaurant.

Dit kan echt niet meer in 2010!

1,4
  51. Een erg goed restaurant. Een 3 gangen menu voor 17,50 van zeer goede kwaliteit. Behoorlijke keus en ruim voldoende. Bediening elke keer weer vrolijk en enthousiast en weet waar ze me bezig zijn. Kortom zeker een aanrader als je van goed eten houdt en in een mooi restaurant wil eten.

52. Restaurant heeft een hippe en sjieke uitstraling, maar de bediening is tamelijk lomp. De muziek staat te hard met teveel bas erin. Mijn kaasfondue smaakte naar dikke kerriesaus, de spareribs van mijn man waren prima. Hij had een 3-gangenmenu besteld en wilde de koffie met likeur als dessert. Maar dan wel met de likeur naast de koffie ipv erin. Maar volgens de bediening "kunnen we daar echt niet aan beginnen hoor"! Hij moest de koffie als dessert nemen en de likeur apart bijbetalen...

53. Gisteren bij Le Baron gegeten, voor de 3e keer.

Er ging elke keer wel wat fout, maar gisteren was het wel heel erg storend.

Mijn vriend wilde de salade lauwwarme kip met oesterzwammen. Oesterzwammen waren op, alternatief? Salade met alleen lauwwarme kip. Jammer.

Ik had als hoofdgerecht kipsaté, waren ze de satésaus vergeten, niet erg slim.

De patat was koud en de mixed grill was een beetje smaakloos.

Mijn vriend bestelde als nagerecht de chocolademousse, maar kreeg de dame blanche (het duurde gelukkig niet lang voor de dame blanche was omgeruild voor de mousse). Ik had de crème brulée, die was ijskoud en smaakte naar koelkast.

De bediening is zonder te overdrijven slecht, onvriendelijk en gehaast. Toch vinden wij de sfeer altijd wel gezellig bij Le Baron, het is altijd druk, mooie aankleding, top locatie.

17,50 voor een 3 gangen menu is natuurlijk ook absoluut niet duur, je proeft het alleen wel terug in de gerechten, het smaakt allemaal kant en klaar.

54. Op een vrijdagavond een keer gedineerd bij Le Baron.

De aanbieding leek een leuk prijsje maar bij binnenkomst en de menu kaart te hebben bekeken.

Bleek al gauw dat er weinig keus was wat betreft het dagmenu.

Wilde je kleine wijziging moet je bijbetalen.

Het eten was vrij slecht en saai.

De uiensoep was zout en er zat geen enkele toevoeging in zoals geroosterd brood met gesmolten kaas wat gebruikelijk is bij zo'n gerecht.

Het hoofdgerecht was simpel iets wat je thuis ook had klaar kunnen maken.

Het ijs als dessert zat weinig smaak aan.

4,3
  55. Door een geliefde hier getrakteerd. Een heerlijke avond. Fijne bediening en zeker smakelijke maaltijd. Ruime keuze en fijn ook dat 'maatwerk' mogelijk is. Enigszins druk, dat wel, maar daar vanwege het aangename gezelschap weinig van gemerkt.

56. Erg leuk ingericht restaurant! Bediening is inderdaad zeer haastig...je moet echt zeggen dat je na het voorgerecht even wil wachten op het hoofdgerecht anders staat het gelijk voor je neus!

Eten is wat wisselend, alsof er verschillende koks staan...ene keer in de carpaccio heerlijk, andere keer valt ie vies tegen! Tonijnsalade is wel n echte aanrader!

Al met al n prima restaurant..met prima prijzen. Zeker niet te duur!

57. Rob Kempers

58. Maarten

Heerlijk italiaans broodje carpaccio!

59. Lekker, en niet duur. Zeer leuk ingericht.

60. karel bouter

+ Sfeervol, wel groot. Sommige tafels wel heel dicht bij elkaar.
    3 gangen menu goed, zeker gezien de prijs. Voldoende keuze.

- Bediening matig/slordig. Bij bestelling fles wijn is het niet mogelijk om een gratis glas water er bij te krijgen. De reactie op de vraag voor een glas water is een kribbig nee, hebben we niet.

61. Heerlijk gegeten. De bediening was wel een beetje haastig.

62. Erg gezellig, heerlijk eten voor een prima prijs.

63. Helemaal niets mis mee, zeker gezien de prijs/ kwaliteitsverhouding.
    3 gangen menu voor 17,50, met voor sommige dingen een supplementje van 2 tot 3 euro.

Prima gegeten en prima bediening!

64. Ik en mijn vrouw komen regelmatig eten in dit restaurant en het is elke keer weer super. Alle gerechten die we al eens geprobeerd hebben zijn altijd goed van smaak en gezien de prijzen ook zeker goed te noemen qua kwaliteit. Voor mensen die twijfelen of ze hier wel of niet heen willen gaan. Ga gerust, want het is een gezellig restaurant met een mooie ambiance en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

65. C. Hermans

Mijn vriend en ik dachten lekker te gaan eten bij Le Baron om daarna aan de overkant een filmpje te pakken.

We hadden beide als voorgerecht de runder carpaccio, helaas.
    De structuur was slecht en veel te dik gesneden en het leek niet echt vers.

Als hoodgerecht had hij Thaise curry en ik varkenshaas medaillons met brie en rode wijnsaus. Helaas weer slecht. De rijst bij de curry was zo ver doorgekookt dat het op rubber leek en qua smaak was het ook niet bijzonder. De medaillons waren taai en er zat een vreemde nasmaak aan waardoor ik me afvroeg of het wel vers was, de groente de erbij zat ook te ver doorgekookt.

We vonden het zo slecht dat we voor het toetje de rekening hebben gevraagd.

We komen hier zeker nooit meer terug!

1,5
  66. Na een lekker uurtje borrelen, kwam de kater,
    Prijs E 20,70 prima, fooitje erbij E 22,-- totaal.

Maar dan komt de grap........ van E 50,= wordt maar E 7,--
    teruggegeven, wordt je gedwongen achter de serveerster aan te gaan om naar je geld te vragen, ze had het direct door, Ja, dat klopt en gaf gauw een briefje van E 20,=.

Geen veilige plek, dus.

4,7
  67. de hoog

Op donderdagavond gezellig naar le Baron. We hadden een prima tafel en werden zeer goed geholpen, vriendelijk personeel.

We hadden snel onze drankjes en hebben genoten van het 3 gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs. We bestelden 3x een salade en die was van ieder van ons werkelijk heerlijk.

Hoofdgerechten, thaise curry, spar ribs en saté..ook zeer smakelijk en genoeg! Dessert de crème brulee en de choc. mouse: ook heerlijk. Wij vonden het dus een aanrader terwijl we best een beetje huiverig waren door de soms mindere recensies.

Wat ons betreft gaan we voor een herhaling.

68. Ronald R

Met koninginnedag hebben mijn vrouw en ik het idee opgevat om te gaan lunchen. Het terras zag er uitnodigend in de zon bij. De broodje zalm van mijn vrouw was lekker volgens haar. Ik had een maaltijd salade met oosters gemarineerde kip. Dat bleek een foutje te zijn. De kip was droog en in grote brokken gesneden. Verder knarste het zand tussen mijn tanden en was de sla niet vers. En van de marinade heb ik niet echt veel geproefd.

4,1
  69. Jan en Sylvia Voets Den Haag

Omdat wij voor een paar dagen in hotel Figi zaten besloten wij vrijdagavond naar Le Baron te gaan.

Gereserveerd omdat er geschreven werd dat dit nodig was. Als voorafje namen wij beiden de salade met Japanse kip; erg lekker van smaak, maar de sla had wat te weinig water gezien zodat wij beiden volop zand aan het "happen"waren.

De curry was erg lekker maar de spare-ribs, waar ik mijn keuze op had laten vallen, waren niet voor herhaling vatbaar! Weinig smaakvol, stug en kreeg het idee dat ze regelrecht uit de magnetron kwamen. Van de eigengemaakte marinade was weinig te proeven. Jammer, misschien de verkeerde keus gemaakt?

6,7