Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Zandvoort verdeeld zijn.

1. Franklin

Wordt goed ontvangen en dit is tot nu toe de lekkerste Griekse restaurants waar we hebben gegeten.
    Je proeft gewoon zonder de sauzen al de kwaliteiten van de kok.
    Zeker voor herhaling vatbaar en parkeren in het centrum was geen probleem.

2. Peter Meegdes

Eten heerlijk super sfeer en leuk personeel en een top gastvrouw.

3. Pannenkoekenhuis Zandvoort

Heel erg lekker gegeten, fijn de tijd gekregen om te eten en mooie porties.
    Ook was het geen probleem om een fles op te warmen voor de baby👍

4. Pannenkoekenhuis Zandvoort

Arie vandersloot opa

Zo als elke keer dat wedaar binnen komen is het thuiskomen en sfeer oke of het nu iets stiller of drukker is bediening
    TOP ETEN DRINKEN
    TOP TAFEL
    TOP BEDIENING
    TOP LOKATIE
    In een paar zinnetjes top in Zandvoort daar moet je een keer gegeten hebben en wij blijven terug komen met ons gezien met vrienden of gezellig met collega's en nu ben ik met pensioen het is gewoon lekker daar.
    Gr van opa Arie

5. Heerlijk gegeten, aardig personeel. Aankleding kan iets sfeervoller, maar is prima.

6. Internationaal Zandvoort

Prima gegeten en gedronken voor een goede prijs.

7. Claudi 🇩🇪

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wenn wir in Zandvoort sind ist unser erster Gang in dieses schöne Lokal. Das Essen ist erstklassig und der Chef sehr freundlich. Top 👍🏻

8. Chinees-Indisch Zandvoort

T.v.d.Vaart

Gisteren menu afgehaald.
    Babi pangang ,ajam pangang en fuyong hai. Nasi was klef en vlees was taai.
    De laatste keer dus.

9. Via hun eigen website proberen te reserveren, dat lukte helaas niet. Dan maar een mail gestuurd, ook die kwam terug met "de mailbox van de ontvanger zit vol". Aangezien het kerstmenu van 2022 er nog op staat verwacht ik niet dat de website wordt bijgehouden / beheerd. Mijn advies zou zijn om die dan offline te halen (om verwarring te voorkomen)

Uiteindelijk via eet.nu gereserveerd. Eten was héérlijk, beter dan onze "eigen" griek. Personeel supervriendelijk en prijzen zijn ook nog eens goed.

Tip, reserveer, veel mensen binnen zien komen waar geen tafeltje meer voor was en die teleurgesteld (en terecht 😜 want het is écht heel lekker) om moesten draaien.

Als we ooit nog eens in de buurt zijn dan komen we graag nog eens eten.

10. We vonden alles geweldig en super bediening. Erg genoten!

11. Met ons zessen heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Aardige snelle bediening ook al zat het restaurant helemaal vol. Veel keus op de menukaart en grote porties.

12. Leuk restaurant, mooi terras.
    Snelle bediening leuk personeel.
    En heel lekker goed eten. Mooi gezellig in het centrum.

13. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten voor een prima prijs!

14. Jochen Schneider

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Vor vier Jahren waren wir schonmal hier, und haben im Voraus einen Tisch reserviert.
    Wie beim letzten mal gab es wieder Super-Essen und das gesamte Personal ist einfach TOP.
    Sehr freundlich und aufmerksam. Wir kommen gerne wieder.

15. Pannenkoekenhuis Zandvoort

Wij waren een dagje in Zandvoort en zochten iets leuks om te eten met kids. De Zeerover is goed bevallen. Onze kids hadden het heel leuk. Ik zou de volgende keer als volwassene geen pannenkoek meer kiezen, want de vleesgerechten zagen er heerlijk uit.

16. Eens en nooit meer… gewaarschuwd mens telt voor 2. Service is niet goed, drinken leeg 25 minuten lang signaleert niemand van het personeel dat. Klaar met eten en tafel word niet afgeruimt. Hebben met zn 6en allemaal apart gegeten omdat de kok tot meerdere malen toe het vlees niet goed had gebakken. Ik persoonlijk had eerst een rib eye daarna een steak, nadat die ook niet goed was de schnitzel genomen. Deze kon ermee door.
    Als kers op de taart was de creme brulee net yoghurt in het bakje.

17. Kom er al jaren, leuk personeel en blijft een fijne plek om te zitten

De kwaliteit van het eten is de laatste jaren enorm afgenomen, dit zeker in combinatie met de flink hoge prijzen. Er zijn betere plekken op het strand om te eten.

18. Misschien een generatiedingetje, maar je wordt door de jonge medewerkers amper aangekeken. Tevens niet de taal machtig. Voorgerecht besteld, niet gekregen. Prijzige kaart met weinig variatie. Je mag je eigen hamburger maken maar alles is koud (kaas en bacon bv). Friet was matig gebakken. Mayonaise niet meteen meegegeven, kwam 10 minuten later aan toen dus ook de friet inmiddels koud was. Een groot fiasco.

19. Altijd gezellig, lekker en vriendelijk.

20. Kees van Erven

Een van de weinige jaarrond paviljoens in Zandvoort. Vlotte en vriendelijke bediening. We hebben na een lange strandwandeling heerlijk gelunched! Aanrader!

21. Heerlijk gegegen in een super leuk restaurant met hele aardige eigenaren/bediening. Toprestaurant.

22. Ontvangt was al super. Bediening helemaal top. En het eten was geweldig. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

23. Ik had een hamburger en die was lekker. Mijn opa vond het heel prijzig. We waren met z'n 5en en moesten 200 euro betalen. Het ijsje was lekker en we werden goed bediend.
    Oscar, 9jaar

24. Jammer dat ik niet lager dan een 1 kan geven, want het is een 0 waard. Slechte bediening, duurt lang en het ergste is nog ook slecht eten. Worden veel mensen weggestuurd dat er geen plek is, ben maar blij als dat je overkomt. McDonalds is sneller, beter en goedkoper. Dus zoek een ander restaurant!

25. Pannenkoekenhuis Zandvoort

Ruben van osch

Eten en service was prima.

26. In Top was zoals altijd alles onberispelijk, heerlijk en de sfeer buitengewoon! Ik raad 100% aan.
    In Top as always, everything was impeccable, delicious and the atmosphere extraordinary! I recommend 100%

27. Sfeervol café/restaurant. Vanaf mijn 20e kwam ik al in Zandvoort om me te vermaken. Neuf wás en ís een zaak met relaxte uitstraling. Fijn personeel in de bediening en de keuken. Mooie zaak.

28. Bittergarnituur was zeer slecht, gefrituurde bloemkool? Bleh!
    Bitterballen smaakten ook niet, kaasstengels taai. Merendeel ging terug, bediening was het eens met bloemkool, Helaas zonde van ons geld, prijs kwaliteit uit verhouding, veel te prijzig.

Bediening snel en prima, locatie is top.

29. ankier rooker

Bediening vriendelijk. Ik heb Thalassa voor coronatijd meermalen bezocht, er werd toen een prima maaltijd geserveerd. Ik herinner me dat het strandpaviljoen indertijd is uitgeroepen tot beste van de paviljoens aan de Nederlandse kust qua keuken. Helaas was daar heden, 11-09-2023, niet veel meer van te merken. De kabeljauw smaakte nergens naar, evenals de zeebaars van mijn tafelgenoot. De hierbij geserveerde frites waren ook niet al te best, kortom, een zeer teleurstellende ervaring na een heerlijk middagje aan zee.
    Bijzonder jammer!

30. Joyce ten Velden-valks

Heerlijk gegeten. Super service. Echt n aanrader.