Nolet’s Vistro in Yerseke

1391081958 78
1520071954 85
1612207665 80
1649061950 80

1. Wat is nolet's visto achteruit gegaan kwam met mijn partner er al een aantal jaren maar eten en is er echt achteruit de tong die lag de drijven op mijn bord de boter de mossel waren ze vergeten in de pan de saus moest je zoeken. Nee kwaliteit en prijs echt slecht.

2. Lokatie is achter de dijk maar makkelijk bereikbaar.
    Restaurant is niet groot en akoestiek matig maar met gezelschap van 9 man hadden wij daar geen last van.
    Om het voor de keuken wat makkelijker te maken is het of kiezen uit drie menu’s of a la carte maar dan moet de variatie ook beperkt worden tot drie plats.
    Bediening vriendelijk en efficiënt.
    Eten voortreffelijk.
    Voor herhaling vatbaar!

3. Alles in orde zeer lekker eten.

4. Van Camp Muriel

Zeer aangename ontvangst, heel viendelijk.
    De oesters waren schitterend en de mosselen ook, en de wijn een Sancerre perfect.
    Heel tevreden en zullen nog terugkomen. Spijtig voor het weer anders hadden wij een wandeling gedaan.

5. Coen Vrolijk

Uitstekend restaurant met een ongedwongen en gezellige sfeer. De bediening is erg goed en attent. De “mosselen Du chef” zijn fantastisch en zeker de moeite waard om van waar dan ook een trip naar Nolet te maken!

6. Not worth the price at all!! Antipathy team service, we waited in our table almost 30 minutes until a service member will come, they didn't come till we asked them to. Food arrived quickly, but the mussels quantity was very very small!! When we asked why one waiter said we got 900 gram (Not true) then we insist to ask another waitress, she said we got around 650 gram (probably it was 550 gram)!! We paid so much for very little quantity. The 3rd waitress explained that its because we ordered the menu, so we felt deceived cause it was not mentioned on the menu,! If we knew we wouldn't take the menu. So it felt like they are deceiving the costumers. We will never go back to that restaurant! When we said that we aren't happy with what we got, the waitress didn't care, she only cared if it was tasty!!! I mean, why did u approach us if u don't even listen. My fish was pathetic! No taste at all!!

7. Willy Hameau

De beste mosselen van 2017 hebben we gegeten bij Nolet Vistro. Een heerlijke zomeravond om buiten te eten in een leuke vissershaven in Zeeland. We proberen terug te komen met vrienden en / of familie vanuit Aartselaar. De bediening was vriendelijk.

8. De Rycke Tom

Tot nu toe de beste mosselen van zeeland!
    Ps ; ben wel nog op mosseltour.

9. Boullart Hugo

Het eten en bediening was uitstekend.
    Voor herhaling vatbaar.

10. b verpoorte

Het was prima, vriendelijk, op tijd en...! Smakelijk.

11. Uiterst vriendelijk personeel dat zijn vak kent en zeer verse producten, waaronder vers gekookte kreeft.
    Voor herhaling vatbaar en ook ons kleine hondje was welkom.

12. Vriendelijke ontvangst en perfecte bediening, ondanks dat het restaurant zo goed als volgeboekt was. Kwaliteit van de gerechten was uitzonderlijk verzorgd en lekker. Een pluspunt is dat men bij heerlijk weer fijn kan lunchen of dineren op een gezellig en rustig terras. Het uitzicht van het restaurant was netjes en verzorgd.

13. Hakkeling

Een grote omweg waard.
    Het is altijd volledige ontspanning als je daar bent, kwaliteit/prijs is uitstekend en de bediening is zoals het hoort. De oesters, vissoep en kreeft eet je daar nog op de klassieke manier, wat ons zeer bevalt. Nogmaals een omweg waard.
    Tot spoedig!

14. K. Valckx

Heerlijk gegeten. Prima oesters gratin en rauw. Overheerlijke kreeft. Fijne sfeer. Garnituur van sla en zeekraal lekker vers en goed op smaak. We komen zeker terug!

15. Met familie heerlijk vis en kreeft gegeten. Gezellige sfeer en goede bediening.
    Warm aanbevolen!

16. Leo Schoonmade

17. J.vd Have

Komen er zo vaak we kunnen. Nog nooit, en wel degelijk overal ter wereld geprobeerd, ergens betere kreeft en of kreeftensoep gegeten.

18. j de marco

Vanavond daar voor het eerst gegeten, super gewoon. Erg blij met dit adres. Heerlijk die schaaldieren. Echte aanrader en... voor een zeer betaalbare prijs.

19. Slechte ontvangst, na reservering. Gekozen voor het "Puur Zeeuws Menu".
    Nadat de menu- en wijnkaart opgehaald werden, werd er eens niet gevraagd wat onze wijn keuze was. Nooit eerder meegemaakt. Bediening zeer onervaren en stuntelig.
    Oesters en Mosselen als voorafje waren prima. Vissoep te zout met rubberachtige "vis" stukjes.
    Volverwachting uitgekeken naar de Kreeft (eet je toch niet zoveel). Maar wat een tegenvaller. Was taai en bijna koud. Bij navraag bleek deze kreeft uit Canada te komen (Puur Zeeuws??)
    Desert + Koffie in orde. Zelfs de hond is welkom aan tafel, ongehoord. Geen aanrader.

20. j.bastiaansen

Graag volgende keer bij een aperetief een
    schaaltje olijfjes, of schaaltje gekookte kreukels.
    Dat misten we toch wel bij ons fles cava.
    Zomaar een tip.

21. Heerlijk restaurant, prijs kwaliteit en bediening zeer goed.
    Ben al verschillende malen gaan dineren en altijd picco bello.
    Mosselen nergens zo lekker.

22. Culinair at Sea

23. Ne prima restaurant waar ge voor weinig geld prima kunt eten. Vooral de kreeft is hier ne aanrader!

24. Subliem, vooral de tonijncarpaccio was een smaakbeleving. Komen we zeker terug !

25. Heerlijk gelunched op een, voor mij, onbekende plaats. Het dag(lunch)menu was uitstekend. De prijs van de verschillende a-la-carte gerechten is stevig. Het dagmenu is qua prijs-kwaliteit echter prima in orde. (derhalve toch een 7 als gemiddelde).

De service is goed, maar mag iets spontaner. Erg formeel maar wel zeer correct.

De sfeer is een kwestie van smaak. Ik houd persoonlijk wel van een kleiner en knus restaurant, maar onvermijdelijk hoort daarbij dat het allemaal soms wat krap en 'gehorig' is.

Al met al zeker een aanrader.

26. Ad 9 punten

Wij eten regelmatig bij de Vistro, door de week altijd druk, in het weekend altijd vol. De kwaliteit van het eten is goed, vooral de kreeftensoep, kabeljauw en coquilles zijn super. We hebben al in vele restaurants in Philippine en Antwerpen mosselen gegeten maar bij de Vistro zijn ze toch het lekkerst.

Kortom prima restaurant.

27. Ed 104 punten

Vissoep was ok, sterke kreeftenbouillon (daar moet je wel van houden).(soep: 7) Mosselen: Ondanks ons verzoek om de mosselen kort te koken, kwamen ze véél te lang gekookt op tafel! Gevolg: Slecht smakende rubber ballen. Bovendien duurde vervanging ervan meer dan 25 minuten. Ook de groenten-/kruidentoevoeging bij de mosselen was m.i. nogal discutabel. (mosselen :3, later 6)

Dessert was goed, zo ook de bediening.

4,9
  28. Vistro is het kleine broertje van sterrenrestaurant Reymerswaal dat helaas al enige tijd gesloten is. Entree is niet erg sfeervol, lange gang, onduidelijke deuren. Binnen huiskamerachtig restaurant, mooie tafels en mooi tafellinnen. Heb er nu zo'n 10x gegeten. Kwaliteit is constant van goed bistro-gehalte. Vis en kreeft is van goede kwaliteit. Vreemd dat je de oesters niet kunt kiezen qua grootte. Een bezoek waard. Goede bediening maar de tafels staan wel erg dicht bij elkaar zodat de borden soep soms over je hoofd worden aangevoerd.

29. Reeds verschillende malen gaan eten en....steeds prima in orde.

Aan te raden: Kreeften, kreeftensoep, tong, mossels, kabeljauw..

Wij komen hier speciaal naar toe vanuit België.

Een aanrader!

30. Wat hebben wij hier heerlijk gegeten!

Mijn tafelgenoot heeft vooraf gegratineerde mosselen gegeten en ik zeeuwse vissoep, zaaaaalig.

Als hoofdgerecht hebben we allebei een visplateau met kreeft, krabscharen en garnalen gegeten, die hadden we uitgebreid met mosselen en coquilles. Wow, een heleboel heerlijke schaal- en schelpdieren! Echt genoten.

Ook de bediening was erg prettig en zeer vriendelijk!

Jammer dat we er 2,5 uur voor moeten rijden anders kwam ik zeker vaker!

31. Wij komen al vele jaren lang regelmatig eten bij de Vistro van Juri Nolet vanwege de uitstekende kwaliteit van de keuken en de prima entourage van het restaurant. Bovendien is de bediening altijd professioneel en vriendelijk. Als gevolg van regelmatig restaurantbezoek over een ruime reeks van jaren, weten we wel waarover we praten en kunnen we de kwaliteit van een culinaire uitspanning redelijk tot goed beoordelen.

Onze boodschap aan Juri Nolet is dan ook: ga zo door, kwaliteit is niet te beteugelen en komt altijd bovendrijven!

Petra en Cees van der Linden.

32. Ik kom regelmatig eten in Nolet's Vistro maar ik heb hier nog nooit slecht gegeten.

In de kreeftensoep zit wel degelijk kreeft en de vissoep is gewoon perfect!

Verder eet ik vaak het plateau van schaaldieren; bestaande uit kreeft, krabscharen en gamba's, en die eet ik altijd met smaak op...!

Voor mij is dit dus een heerlijk adres om regelmatig te gaan eten!

33. Eindelijk de gelegenheid te eten in Yerseke, al jarenlang wilde ik eten bij het Reymerwaal van Theo Nolet, de vader van de broers die nu de Vistro doen, maar helaas op dinsdag gesloten. Maar in vol vertrouwen naar de Vistro. Slechte ontvangst, een lange gang, het rook er naar toilet geuren en de ingang van het restaurant was niet aangegeven. Maar snel gevonden kwamen we in het huiskamerachtige restaurant, leuke prenten aan de muur en een attente serveerster en nog aardig ook. Nu ben ik een wijnliefhebber, er stonden geen halve flesjes op, dan maar een glaasje huiswijn, best goed, een beetje veel € 3,75 voor wat de hele fles inkoop kost, dus 5 keer over de kop.

Het menu was toch het meest aantrekkelijke. Mijn tafelgenoot koos voor een menu van mosselen a € 36,50 en mijn persoon het Vistro menu voor € 38,50. Stevige prijzen, maar het zal het waard zijn.

Wij kregen soep vooraf, mijn tafelgenootje ( TG) kreeften soep die best lekker was, maar zonder enig garnituur. Daar hadden we meer van verwacht. Ik kreeg voorgeschoteld, de meest vieze vissoep die ik in mijn leven heb mogen proeven, bitter ( viskoppen met gal meegekookt?, of teveel aan tomaten puree, ik denk beide), niet opgegeten, en heel voorzichtig een beklag gedaan. Het antwoord van de vriendelijke serveerster was: "U ook al, de gasten achter u vonden de soep ook al niet lekker". Een pak van mijn hart dat ik niet de enige was.
    Daarna de mosselen voor mijn TG en ik de kreeft natuur, een halve kreeft van 250 gram, een stel enorme krabbenpoten en wat rauwe mosselen. Ik kreeg de pest in, de uitgedroogde kreeft kon mij niet bekoren, de krabben poten waren natuur zoals ze het daar schrijven, de rauwe mosselen waren heerlijk. Ik had geen vertrouwen meer in het dessert en nam dus koffie, mijn vrouw een klassieker Dame Blanche. Jongens, zo doe je dit mooie koksvak niet! Bij navraag wat vond de chef Yuri ervan, kreeg de serveerster de mededeling dat ze het volgende aan mij moest overbrengen, de Chef Yuri vond het prima.
    Nu, dan vind ik het ook prima om dit aan de buitenwereld kenbaar te maken.

5,9