Op dit adres zit nu: La Place

1266194514 29
1594204625 39
1683661928 39

1. F van der Knaap

Een hapje gegeten DWZ schnitsel menu.
    Besteld en vriendelijk geholpen.
    Casierre rook sterk naar zweetlucht en wist ook niet wat een BTW bonnetje inhield.
    Tafel was vies en hebben gevraagd on deze schoon te maken alvorens te beginnen met diner.
    Schnitsel was gaar en knapperig(net iets te)
    salade was wat weinig en frites hebben we de helft laten staan zo droog was het.
    Championsaus was lekker maar in een afgepast bakje en te weinig.
    Kortom ik zou mijn kennissen niet aanraden hier te eten.
    Jammer een gemiste kans van A C restaurants.

2. P.fricke

11-07-2017 heb Ik samen met mijn hoogzwangere dochter in AC Restaurant A12 Maarsbergen gegeten en mijn dochter vroeg of zij gebruik mocht maken van het toilet het mocht niet van een medewerkster. Terwijl daar nog meer mensen die ook naar het toilet wilden! Ik heb dit nog nooit meegemaakt een restaurant zonder toilet!! Gewoon schande terwijl Ik voor 21 euro hebt gekocht!! Heel slecht dit, ga dit ook vermelden en doorgeven aan de Media!!!

3. L.Vinkenborg

Dit restaurant scoort op bijna alle onderdelen slecht. Assortiment, bediening, hygiëne etc. Gewoon wegblijven!

4. Wat een vertoning; komen binnen met drie cliënten met autisme. vragen voor drie x kindermenu, antwoord "nee, zijn ouder dan 12 jaar."
    Wilde het eten niet even brengen ,daar wij onze handen vol hadden aan de cliënten. Nou, dat hebben ze geweten: veel scherven door aantikken van beker door cliënt. Terwijl wij zo een goede ervaring hebben bij A.C. Maar Veenendaal is uit deze lijst geschrapt.

5. Ik werd vandaag, 20 augustus 2016, niet eens in staat gesteld om het eten te proberen. Ik heb lange tijd bij de balie gestaan om een bestelling te doen. Vroeg al voorzichtig aan een mevrouw die aan de sinaasappelpers stond te prutsen waar de jongen gebleven was die achter de bakplaat stond. Zij haalde haar schouders op en vervolgens kwam de jongen uit een ruimte en de mevrouw vroeg hem eerst om een vastgelopen schilletje uit de machine te halen, terwijl er een hele rij klanten stond. Ik heb mijn spullen teruggelegd en ben een andere tent gaan zoeken, de ongeïnteresseerdheid van het personeel heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt.

1,5
  6. Geen goed woord voor over: het bier was lauw (kreeg wel een nieuwe). Biefstuk 1x medium en 1x rood, de medium was zo gaar dat hij onder je schoen gespijkerd kon worden. De andere was een beetje rozé, gelukkig werd er een kartelmes bij geleverd! De sla was zonder iets, dus meer voor een konijn. De aardbeien goed van smaak als het zand er niet op had gezeten. Voor de rest zowat een lege tent (kan ik mij nu wat bij voorstellen).

7. Thomas Van Lent

Gezien mijn zéér goede ervaring uit het verleden met andere AC wegrestaurants hebben mijn vriendin en ondergenoemde hedenmiddag een lunch-stop gemaakt. Sfeerloos restaurant met een zeer beperkte keuze.
    Keuze vriendin: Goulash-soepje. Was niet te vr- eten. Voor 95% water. Kregen een ander soepje aangeboden met name tomaten, was iets beter.
    Mijn goulash-pannetje was redelijk. Heb onze handen met tissues en bier gereinigd. Voor toilet moest nota bene betaald worden!! Voor de zeer kleine verpakkingen mayonaise en ketchup werd zelfs € 0,50 per verpakking in rekening gebracht. Nooit meer! Helaas.

Groetjes en niet tot ziens,

Thomas

8. We waren met 4 personen en bestelden 3x het "zomer menu" a 15 euro. Geen geld zou je denken, voor een soep vooraf, een hoofdmenu en een toetje. Dat is ook zo maar ondanks dat vond ik het iig weggegooid geld. De soep (kip of tomaat) was nog redelijk. Het hoofdmenu valt echter zwaar tegen; de friet was oke, de salade echter diep triest; we zijn geen konijnen dus nee, een paar schijfjes tomaat en komkommer met wat rucola sla zonder fatsoenlijke dressing is een saaie, droge hap. Je moest de mayo ook nog eens apart bijbestellen, wat een domper. Het pannetje met reepjesvlees(biefstuk) en champions leek wel een natte soep. Van binding was geen sprake en zo had je een kledderig, redelijk smakeloos hapje vlees. De biefstuk die iemand gekozen had, was ook al niet meer dan dat, een kale biefstuk! (met de friet en konijnenvoer dan). Het vlees was gelukkig wel goed gebakken maar dan is alles we gezegt.

Het toetje? De chocomousse was oke hoor ik, maar de griekse yoghurt met aardbei en een sausje smaakte vlak, jammer. Al met al geen succes dit uitje, zou ook nooit mijn keus geweest zijn maarja, het lijkt wel hoe ouder men word; hoe smaakvoller zelfs de meeste bagger smaakt; sorry Pa. Maar lekker uit eten, dat doe je niet bij deze AC.

9. Dit mag geen (weg)restaurant heten. Interieur is sfeerloos en ziet er onverzorgd uit. Hier ga je niet voor de gezelligheid eten. Bestellen aan de balie. Aardappeltjes i.p.v. patat is niet mogelijk. Kassiere loopt doelloos rond met borden eten want er wordt niet bijgehouden waar je gaat zitten. Eten was smakeloos en ook nog eens duur. Vreemd genoeg zaten er nog best wat mensen ook. Waarschijnlijk omdat het een wegrestaurant is, want ik kan me niet voorstellen dat mensen hier voor een tweede keer terugkomen.

10. Michel van Lenthe

Zeer slecht! 3 gezinnen aanwezig bij aankomst, en de bestelling voor de kinderen wordt vergeten!

11. Prima restaurant! Erg gastvrij personeel. Het eten is lekker en je hoeft er niet lang op te wachten.

12. Wat een slecht restaurant, alleen de entourage al.

Gordijnrails die er hing, zonder gordijnen. Vloerbedekking die kapot is en verder gebobbeld is. Vieze roosters enz.

Personeel doet er hun best, maar kwaliteit liet te wensen over. Ramen vies, alles vergane glorie eigenlijk.

Als je naar het toilet moet, moet je eerst 50 cent betalen, dan krijg je een bonnetje en dan krijg je het geld bij de kassa weer terug.

Nee, ons zien ze hier niet meer terug. Ik zou zeggen, opknappen die handel, want de locatie is goed, maar de rest..

13. Am 16.2.2014 waren wir hier noch schnell Essen, bevor wir wieder Richtung Deutschland fuhren. Die Blonde Frau konnte super Deutsch. Das Essen wurde uns an den Tisch gebracht. Das Personal sehr Freundlich. Nur die Decke und Wände könnten mal Farbe vertragen, so sieht es aus als ob das Restaurant 30 Jahre alt ist. Würde wieder kommen wen die Blonde sehr Freundliche Frau da ist.

14. 31/01. Een koffie stop, de bus reed de parkeerplaats op en de chauffeur vond een plek vlakbij het restaurant. Koffie dus, zelf halen zelf tappen, er stond een lange rij te wachten en we hadden maar een half uur. Eindelijk zaten we aan de koffie. Over de smaak van de koffie hadden we niet te klagen. We vonden de inrichting van het restaurant niet zo smaakvol. Tien minuten later reden we met de bus verder naar onbekende bestemming ! De foto's: Korte tijd voor de koffie, de koffiebar, een kleine greep uit het assortiment .

15. Dit restaurant is erg vies, het plafond zit onder de stof en gele aanslag. De roosters in het plafond zien er vies en vettig uit, de lampen boven de tafel liggen vol met dode vliegen. Het eten is erg slecht, groente komt uit de diepvries en is rauw. Friet is hard gebakken en het vlees is droog. De saus is erg slecht van kwaliteit. Mijn indruk van dit restaurant is erg slecht en zeer onhygiënisch, schandalig dat hier niets aan gedaan wordt. Ze zien ons hier nooit meer!

2,1
  16. Lichtenberg

Het was 20:45 toen wij in het AC Woudenberg aankwamen. Wij vroegen aan die dame of wij nog iets konden eten. Met een lieve lach zei die dame zeker kunt u nog eten, wat kan ik voor u doen. Ik had de Biefstuk, mijn dochter de zalm. Ze legde ons uit dat het wel 10 minuten kan duren omdat ze de zalm vers ging bereiden in de oven. Wij vonden het zeer prettig, ook al gingen ze sluiten.

Het eten was heerlijk en het personeel aardig met name die blonde vrouw, die wij via deze weg nog eens heel hartelijk willen danken voor de goede service.

Voor ons zeker een aanrader.

17. schreurs

Wat een aanfluiting dit restaurant. Na een weekendje weg gingen op de terugweg langs dit restaurant om wat te eten. Er waren maar 2 tafeltjes bezet. En dat om 18 uur. Het restaurant was niet echt schoon. Vloerbedekking lag vol met kruimels etc. De bediening kon de stress van die 3 bezette tafels schijnbaar niet aan, ze waren uiters onvriendelijk naar elkaar en naar de gasten toe.We hadden een snitsel met champignonsaus en extra champignons besteld. De snitsel met patat werdt al snel gebracht , de champignons zou de serveerster nog brengen. De snitsel was klein en droog en we kregen maar een paar patatjes op ons bord. Omdat we lang op onze champignons moesten wachten hebben we ze zelf maar opgehaald. De seveerster was daar schijnbaar boos om. Was weer erg onvriendelijk. De champignons bleken ook nog eens zuur te zijn. We hebben de paar patatjes opgegeten en zijn hier heel snel weer weggegaan. Schande om zoiets te serveren.

18. Kom met enige regelmaat bij dit weg restaurant. De kwaliteit is het laatste jaar sterk toegenomen, Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en tot alles bereid. Het eten word ziender ogen vers bereid en je hoefd hier maar een aantal minuutjes op te wachten. Zeker een aanrader!

19. Bruin van der Kruk

Meerdere malen eet ik in een AC restaurant maar Veenendaal laat ik in het vervolg voor wat het is: beneden de maat. De schnitzel had denk ik al een half uur onder de lamp gelegen want die was uitgedroogd. De gebakken aardappeltjes waren niet echt warm en smaakten naar paprika (dat lag er dan ook onder). Een klein bakje sla moest het geheel wat smoel geven. De tomatensoep was op en dat meldde ik nog maar dat maakte blijkbaar weinig uit. Het beste was nog het fles appelsap. Daar konden zij dan ook weinig aan verpesten.

4,1
  20. Was niet druk voor een vrijdagavond. Misschien 4 tafels bezet! Nu weten we ook waarom. Je krijgt een pieper mee, dus je verwacht dat het eten vers bereid gaat worden; integendeel! Snitzel lijkt wel uit de frituurpan te komen, hard en smakeloos. Gebakken champignons die smaken naar karton, die zijn veel te oud. Vieze groente, courgette, paprika ed. smaken nergens naar. Toetjes die behoorlijk prijzig zijn en smaken ook niet!
    Al het eten ligt of staat veel te lang, zogenaamd gaan ze het bereiden, nou ze warmen het gewoon op!
    Kortom totaal geen aanrader!!
    We zijn nog niet zo lang geleden bij Ac-Apeldoorn geweest, daar was het fantastisch!
    Toch raar bij hetzelfde concern.

2,7
  21. Na een dagje uit wilden we met 2 hongerige kinderen wat eten. Waren maar 2 tafels bezet, toch hadden we na ruim een half uur nog niks. Gaan vragen, waren ze onze bestelling vergeten. Na bijna een uur konden we onze bestelling ophalen, waren ze de kindermenu's vergeten. Dit werd ook niet door hun opgeloss. Geld terug gevraagd, en met 2 huilende vermoeide kinderen zonder eten weggegaan.
    Hier gaan we dus nooit meer heen!!!!!!!!

22. Pizza gegeten, lekker hoor. Prijs/kwaliteit is goed.

23. Hans 305 punten

Op de terugweg van een lang weekend snel aangeschoven bij dit snelwegrestaurant, dat er als middelmatig uitkomt. De sfeer in het restaurant valt enorm tegen, het was er bijzonder rustig (6 tafels bezet) en toch een flinke rij bij de keuken. Veel eten ligt kant en klaar te wachten en toch kun je een bord ter plekke laten klaarmaken, wat vervolgens ook nog aardig smaakt. De prijs voor het gehele gerecht is dan echter veel te hoog. Volgende keer wordt het een afslag later, of toch een snackbarbezoek in eigen dorp.

4,9
  24. Op de terugweg van vakantie dachten wij goed te kunnen eten in dit etablissement, maar wat een teleustelling!

Schandalige soep, verschrikkelijke schnitzel zonder enige smaak, die ook nog koud en taai was.

Smakeloos toetje en bediening ver benedenmaats!

2,2
  25. Ik heb gisteren (14 juli 2010)gegeten in AC veenendaal. Het restaurant zat vol vliegen, ik kon geen moment rustig zitten of er zat een vlieg op arm of been of op het voedsel. Dat voedsel was erg slecht: erwten en wortelen die al de hele middag warm gehouden werden en vreselijke frites.

1,4
  26. Om 17:30u ligt er welgeteld 1 oude schnitzel in de bak. Ik en nog een ander stel bestellen het schnitzelmenu voor € 13,95. Tot mijn verbazing laat de 'kok' de enorme schnitzels zo in de frituurpan zakken.

Echt ongehoord, zelfs voor een wegresto. Behalve dat het ongezond is, maakt het de korst hard en niet lekker. Vervolgens krijg ik daar 3-eetlepels oude champignonsaus op en een handje sla-garnituur. Voor zaken als mayo, groente etc. moet apart betaald worden.

Begrijp niet na al die jaren en vele tests verder dat het nivo van snackbar-om-de-hoek nog niet is ontstegen?! Verbijsterend & jammer, dit vind ik.

4,9
  27. Vanavond (19.45u) tot onze spijt € 37.50 betaald voor twee naar plastic smakende satés met gele rijst, twee consumpties en een salade met een oude geitenkaas. De toegang tot het gezellige gedeelte van het restaurant werd ons reeds om kwart voor acht ontzegd, hoewel er nog wel enkele gasten zaten. We waren derhalve genoodzaakt plaats te nemen in een ongezellig gedeelte bij de fruitautomaten.

Het gehele restaurant stonk naar een friettent waar oude olie wordt gebruikt.

Het zou de restaurantdirectie sieren het besteedde bedrag te retourneren, het geheel was absoluut onvoldoende.

2,8
  28. Marjolein

Voor 13,50 krijg je biefstuk, friet en groente. Er wordt gevraagd hoe we de biefstuk willen. Medium graag. Blijkt later gewoon nog rauw te zijn. De groenten blijken erwtjes en worteltjes uit blik te zijn, die al veel te lang in de au bain marie bak lagen.

De overige gerechten liggen ook al veel te lang in de warmtebakken. Aan de kassa wordt ons dan gevraagd of we niet in het restaurant gedeelte willen gaan zitten; hier moet namelijk gestofzuigd worden. Ze gaan pas over twee uur sluiten. We moeten daarom maar in terrasstoeltjes gaan zitten tegenover de toiletten. Zeer zeker geen aanrader!

2,2
  29. y. Vreeker

Dineren. Javaans kipsaté, de kip was glazig en heel vet.
    De patat was koud.
    De biefstuk was wel goed.

De toiletten waren zeer vies, de grond in de toiletruimte was nat, waardoor we bijna uitgleden.

3,9
  30. Redelijk eten. Verder een magere afspiegeling van een restaurant. Zelfs als je in ogenschouw neemt dat dit een wegrestaurant is.

4,1
  31. Vuile toilletten, maar vooral heel vuil kinderspeelgoed.
    Kortom geen aanrader

1,3