O' Sole Mio laten bezorgen?

Online eten bestellen

1419893495 88
1520677786 68
1621462077 79

1. Jacques Nanninga

We komen al ruim 30 jaar bij deze pizzeria en altijd goed tot gisteravond! Gereserveerd maar bleek erg druk te worden. De dame in de bediening was erg onvriendelijk en we hebben te lang gewacht op onze pizza, nr 42… na heel lang wachten eindelijk… een koude pizza. De koude pizza meegenomen als “doggybag “ en snel maar naar huis! Wij zijn hevig teleurgesteld!! Mensen, ga nooit in het weekend naar deze pizzeria, want dan wordt Er te weinig aandacht aan u en uw pizza besteedt!! Wij zijn erg teleurgesteld!!

2. Bezorging duurde 2 uur. Pizza’s waren koud, taai en droog.

3. Pizza’s van matige kwaliteit. Telefonisch besteld en uiteindelijk nog 45 minuten bij de zaak langer moeten wachten omdat het nog niet klaar was. Slordig, ook niet gebeld dat het langer duurt terwijl men wel je telefoonnummer noteerd. Uiteindelijk de margarita zwarte randen en en de pasta al forno kleverig en weinig smaak. Dan vraag je ook om moeilijke tijden in deze Corona periode.

4. Jammer jammer jammer

Eerder hier wel regelmatig lekker gegeten maar ondertussen wordt het helaas toch wat minder.

- De prijzen zijn ondertussen aardig omhoog gegaan.
    - Zoals bij andere reviews ook al een paar keer stond, het is vrij lang wachten op je gerechten terwijl het restaurant vrijwel leeg is, maar ondertussen is de bediening qua drinken (en de omzet voor het restaurant.....) heel vlot.

Het eten is en blijft lekker, maar alles ondertussen gaan wij toch echt ergens anders heen.

5. Doe ik bijna nooit maar pizza afgehaald en thuis verorbert. Nr 30 op menukaart smaakte prima verder geen op of aanmerkingen of negatieve zaken te melden...
    Prima prijs/kwaliteit, komt voor herhaling in aanmerking!

6. Laat ik voorop stellen dat normaal gesproken wanneer ik pizza’s bij O’ sole mio bestel is het goed en zijn de pizza’s lekker. Vanavond niet, ik bestelde om 20:12 uur:
    1x 1 Margherita
    Extra: Ananas (1,40), Mozzarella (1,60), Paprika (1,20), Uien (1,00)
    Prijs:€ 13,20

Als eerst viel het mij al op dat degene die aan het bezorgen was het niets kon schelen of mijn pizza koud zou worden, Ik kreeg de doos namelijk zo in mijn handen gedrukt met als reactie van de bezorger: “1 pizza Margarita met de doos een stukje open”. Waarvan ik later pas door had dat ik daar gelijk iets van had kunnen zeggen maar dat schoot mij later pas te binnen omdat ik met mijn mond vol tanden stond. Ik dacht ach het zal wel goed zijn, vervolgends open ik de doos om aan mijn “O zo lekkere pizza” te beginnen en tot mijn grote verbazing zit de onderkant van de doos vast geplakt aan mijn koude pizza en is de korst helemaal slap en nattig.

Ik heb er alle begrip voor als het druk is... maar dat is geen reden om verwaarloosde pizza’s af te leveren.

7. Week geleden hier gegeten. Het restaurant zag er schoon uit, maar weinig sfeer. Kregen vooraf een plakje brood van het huis met stukjes vlees erin. Vriendelijk, maar dit kleffe magnetron broodje hadden ze van mij mogen houden, het smaakte namelijk nergens naar. Voorgerechten kwamen snel, wederom weinig smaak. Kruidenboter was flauw en ook de bruchetta kon wel wat kruiden gebruiken. We hadden allebei een pizza besteld en ondanks het kleine aantal klanten moesten wij lang wachten. De pizza was groot en rijkelijk belegd. Daar houdt het positieve op, de tomatensaus had totaal geen smaak, die moet wel uit een potje komen. De toppings waren niet vers, de rand was verbrand maar het binnenste van de pizza was slap en waterig. Weer een compleet gebrek aan kruiden, dus smakeloos. Mijn man bestelde een biertje en deze was "dood" kwam van de tap.
    Aangezien het voor- en hoofdgerecht totaal geen smaak behalve een vreemde nasmaak hadden, hebben wij geen toetje genomen. Al met al €50,- euro armer en een slechte ervaring rijker. Hier gaan wij dus niet weer heen.

3,3
  8. Onvriendelijk en onervaren personeel. Lange wachttijd. Lossen klachten niet op. Kom er nooit weer. Zeer slecht

9. Na jaren weer eens in deze Pizzeria gegeten. Geen echt welkom-signaal bij binnenkomst. Je moet wel geduld hebben voordat de bestelde maaltijd op tafel komt. Duur : 1 uur. Ondertussen heeft de bediening wel je tweede drankje opgenomen. Bediening die trouwens de glazen van boven vasthoudt en zo op tafel zet. Erg slordig die afdrukken op het glas. Appelsap zonder flesje in een klein laag wijnglas : Hoe wil je besparen!! Schuchtere bediening met een kunst-lachje en weinig contactuele ervaring. De keuken zorgt kennelijk eerst voor de afhaal-pizza.
    De pizza op zich is goed, hoewel hier en daar verbrande randen. Een volgende keer gaan we ergens anders kijken.

5,9
  10. Wij komen hier al jaren om het goede eten en de authentieke Italiaanse familie sfeer. Geweldige pizza's die nog beter smaken met een echt Italiaans biertje ernaast! Echt een aanrader.

11. Lekker en echte Italiaanse gerechten!

Smaakt echt super goed.

12. Hoewel we in recensies gelezen hadden dat de inrichting nogal verouderd was, toch besloten hier te gaan eten. Vooral omdat de prijs/kwaliteit verhouding in het algemeen goed beoordeeld wordt.
    Het blijkt dat de inrichting geheel vernieuwd is, zonder dat de bediening en de kwaliteit van het eten daaronder geleden heeft. Een aanrader! En geen onaangename verrassingen op de eindrekening.

13. Hillie Blok-Helbig

14. R. van der Lugt

15. Gisteren pizza's besteld om op te halen, konden binnen een kwartier gehaald worden.
    Variaties buiten de kaart om is geen probleem.
    Fijne, attente ontvangst bij binnenkomst, vlotte afhandeling en het belangrijkste: heerlijke en goede kwaliteit pizza's!
    Goeie bodem en verse produkten!

16. Iris 5 punten

Ik vind het heerlijk om bij O' Sole Mio te eten!!
    De bediening is aardig. Ik hou zelf niet zo van lasagne, maar ik hoor alle mensen smikkelen en smullen van al het eten.

Ga zo door!

17. Superleuk en gezellig restaurant. Het eten is er heerlijk. Bij binnenkomst waan je je door de heerlijke geuren in Italie.

Een aanrader dus! Bediening kan niet beter!

Groet van H,D,A,L

18. Wij komen regelmatig vanuit Leeuwarden naar dit restaurant om heerlijk te eten. De bediening is zeer vriendelijk en de kok is super leuk. Het eten is om te smullen. Na de verbouwing ziet het er hip uit. Zeker een aanrader!

19. Wanneer je echt eens lekker en gezellig wil eten moet je hier zijn. OP en top vriendelijke en leuke bediening. Een echte oud gezellige sfeer. Het eten is er uitstekend en je gaat dus niet weg met honger. De kok is super! Ook de thuisbezorging is perfect. Optijd, warm en vers.

De nieuwe uitstraling ziet er top uit! bediening is door ringetje te halen zo netjes en correct. Open keuken wat erg prettig is.

Toptent!! Lekker gezellig en prijsverhouding correct!

20. Ik kom hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld. Super gastvrij en vriendelijke bediening.

De pizza`s zijn ook erg lekker, maar mijn favoriet is vooral de lasangna, die is echt top! Nog nooit ergens beter gehad dan bij O Sole Mio. Voor een gezellige Italiaanse avond en heerlijk eten moet je hier zijn!

21. Al vele jaren vaste klant. Het eten is geweldig lekker, dus dan kom je graag terug.

Ook de sfeer is goed, vriendelijke bediening en keukenpersoneel.

Tip: Probeer ook eens een lekker vleesgerecht.

22. Eenvoudig interieur, doch vriendelijke bediening en lekker vlot.

Pizza was uitstekend, niet te zout of te zwaar op de maag.

Voorgerecht niet besteld maar wel een klein broodje met vlees van het huis. Nagerecht wel, een sinaasappel met ijs erin, lekker fris maar te bevroren (ijskristallen). Vriendin haar truffel ijs smaakte prima.

Toetjes kaart mag wel wat spannender.

Maar de sfeer, bediening en het eten was goed, komen nog zeker eens weer!

23. Vriendelijke bediening! Maar de pizza s zijn echt niet lekker! En nog eens te duur. En die broodmessen kunnen echt niet meer!

5,1
  24. Al 10 jaar vaste klant en eerlijk is eerlijk ook weleens bij de concurrent gegeten, maar komen altijd weer terug.
    Eten is super, bediening uitstekend, afhalen tot 2300 u.
    Vlugge bezorging, kortom zeer tevreden en ook met de tijd mee, via internet bestellen.

Heerlijk ouderwets gezellig, de sfeer proef je daar.
    Tja, het eten overtreft uiteraard.

25. Leuke bediening, goede kok.

Eten is erg lekker en zijn daarom ook al 4 jaar vaste klant.

26. Goede service, met afstand de beste Italiaanse keuken in Winschoten. Nagenoeg alle gerechten zijn bij lokale concurrenten duurder. Écht een (oud)Italiaanse sfeer. Ik vind de sfeer geweldig maar je moet er wel van houden.

27. Het interieur is inderdaad niet meer geheel van deze tijd, maar de pizza's en de pasta's maken dat ruimschoots goed!

We gaan er eigenlijk nooit heen om te eten, maar laten het altijd bezorgen. Altijd goede service.

28. Wanneer je speciale wensen hebt komt de bediening en de keuken je helemaal tegemoet. Super!

Prima sfeer, geweldige bediening, en de Italiaanse gerechten (met name pasta, vlees en vis) zijn erg lekker! Prima prijzen ook.

29. Goed eten, maar ze mogen wel iets goedkoper.

30. De beste pizza 's van winschoten.

31. vn Alen

Wij zijn vaste gasten en erg tevreden! De bediening is hetzelfde en kent de gasten. Ook de kaart is italiaans en lekker!
    Alles is mogelijk. Niet moeilijk doen lijkt het credo en daar passen wij heel goed bij!

Wij zijn fan van o sole mio!!!

32. De beste pizza van Winschoten,maar de inrichting is gewoon treurig.dat is de redenen dat wij hier niet meer komen.Doe daar toch wat aan ,het was 25 jaar geleden net zo binnen.

33. Harriette

Voor herhaling vatbaar! Eerste kennismaking was fantastisch, lekker eten, (kind)vriendelijke bediening en goede sfeer, relaxed. Het voelde als vakantie in Italie!

34. marieke

super lekkere lasagna gegeten hier echt een aanrader! de bedieding was vriendelijke en attent.

35. We komen vaak hier eten, goede keuken en vriendelijke bediening!
    pizza no 16 is erg lekker!

36. Fam. Prummel

Voor het eerst bij O Sole Mio gegeten. We hadden gelijk het idee welkome gasten te zijn. Zeer vriendelijke bediening en het eten was TOP. Saltimbocca alla Romana kan ik iedereen aanbevelen. Zelden zo lekker tegengekomen. Een fantastische avond gehad in een Napolitaanse sfeer

37. een goei tent om te eten