4.4
383 Google-reviews

Uit eten in Willemstad

Welkom bij Frascati Willemstad. Per 8 mei 2024 met een geheel vernieuwd concept; “Shared dishes met Wereldse smaken”. Met onze steeds wisselende menukaart met huisgemaakte gerechtjes is er voor ieder wat wils. Geniet gezellig samen van onze deelgerechtjes!

Voor vandaag reserveren? Dan graag even bellen!

Reserveren

Shared dining in Willemstad

Voor diner en lunch (in het weekend)

Bij restaurant Frascati kan je genieten van kleine gerechtjes om te delen (maar voor jezelf bestellen mag natuurlijk ook).

In een Mediterrane sfeer geniet je van kleine porties met smaken uit de wereldkeuken. Wat al de gerechtjes gemeen hebben dat ze ambachtelijk bereidt zijn met verse ingrediënten en liefde.

Kies zelf of laat je verrassen door onze chef met een steeds wisselend diner van kleine deelgerechten.

Ons restaurant is gevestigd in een sfeervol pand aan de Voorstraat van Willemstad. Bij mooi weer kan je terecht op ons fijne terras onder de linden.

Lunch en diner

voor elke gelegenheid

Een traditionele lunch of diner is bij ons niet aan de orde. Kies zelf waar je behoefte aan hebt; een tafel vol deelgerechten of misschien alleen een feestelijke cocktail met een paar kleine gerechten. Een uitgebreide lunch in het weekend of laat je gewoon verwennen door onze chef met een wisselend deelmenu, het kan allemaal. Voor de kleinste gasten hebben we ook een kinderkaart.

Op woensdag en donderdag zijn wij vanaf 16.30 uur open voor borrel en diner. Op vrijdag t/m zondag zijn we vanaf 12.30 uur geopend en kan je dus ook terecht voor de lunch.

Bekijk onze menukaarten

Groepen, partijen en catering

Ons restaurant leent zich ook uitstekend voor groepen en partijen. Voor groepen kunnen wij speciale arrangementen en groepsmenu’s samenstellen. Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Verras met een dinerbon

In leuke geschenkverpakking

Op zoek naar een leuk cadeau? Trakteer je familie, vrienden of zakenrelatie op een dinerbon van restaurant Frascati.

Je kunt de dinerbon gemakkelijk op halen bij ons in het restaurant of per e-mail bestellen. Stuur ons een e-mail met je naam, contactgegevens en gewenst bedrag.

Het gewenste bedrag kan je daarna overmaken naar rekeningnummer NL34RABO0301 5496 48 t.n.v. Frascati. Houd hierbij rekening dat het even duurt voordat het geld binnen is gekomen op onze rekening en vermeld in de onderwerpregel altijd je naam en dat het een dinerbon betreft.

Contact & openingstijden

4797 BH Willemstad NL

T: +31(0)168 476 080
E: info@frascati.nl

Instagram

Kijk ook eens bij de Rosmolen
Onze grote broer is dagelijks geopend voor lunch en diner!