Gewoon Lekker in Wervershoof

1519765727 66
1682012852 64

1. Piet Zee

2. Rob verhoeven

Dit is ons favoriete restaurant. De hapjes zijn geen haute cuisine, maar gewoon lekker. Het restaurant is netjes en het uitzicht over de polder is gezellig. We zijn hier al heel vaak geweest en een keer ook met kerstdiner. De bediening zijn allemaal lieve dames.

3. M de G

4. Drijver

Eten en bediening goed. Maar de 1,5 meter tussen de tafels werd niet goed gehandhaafd. Dit terwijl de corona toeneemt. Tafels te dicht op elkaar.
    !
    En dat maakte me bezorgd. Zolang corona heerst zal ik daar dus niet meer eten.

5. Het eten was slecht, alles smaakloos niet gekruid niks. Geen saus of ju alles droog eten. Patat heel donker dus zeker 2 x gebakken. We zijn na anderhalf uur niet voldaan weggegaan en maar gegeten bij mc donald. Zonde van het geld 6 pers hoop geld voor vies eten, slechte kok. Heel jammer. Heb er toch voor moeten sparen.

2,1
  6. Marry de Wit

Niet Lekker gegeten vanavond. Het was smakeloos, patat was oud of 2× gefrituurd!
    Het interieur heeft ook zijn beste tijd gehad. Kale stoelen en kruimels van de vorige gasten er nog op! Niet best.

7. Zoals gewoonlijk hebben we een paar heel lekkere en gezellige uurtjes genoten bij Gewoon Lekker in Wervershoof. Deze keer geen all you can eat diner, maar lunch. Wie zijn wij? Kleindochter en haar oma. We hadden het geluk dat we heerlijk buiten aan het water konden zitten.
    Ook de all you can eat lunch is een echte aanrader en met een mooie witte wijn op de juiste temp. Een keur aan heerlijke proeverijen meer dan goed gezelschap en vriendelijk bediening werd het weer een TOP middag! '

8. Wat een kippenhok, we vonden het eten matig, weinig speciaals aan, smaakloos of vreemde combinaties, het enige lekkere was de makreel.

4,9
  9. Annie Koomen

Lekker gegeten, leuke en vlotte bediening. Wel erg vol dus lawaaiig.
    Hopeloos tekort parkeerplaats. Helaas ook geen gehandicaptenparkeerplaats gezien. Ongeveer 500 meter verder parkeren in natte vieze strook gras.
    Dat is een heel erg minpunt voor dit restaurant.

10. Vriendelijk ontvangen, ok sfeer, lekker gegeten en niet de duur.
    Gerechtjes kwamen snel achter elkaar.
    Helemaal niks mismee.

11. Linda buijs

Waarom passen jullie de kaart op de site niet aan op jullie kaart in het restaurant 5 december waren we bij jullie te eten maar daar was het een hele andere kaart was bijna alleen maanvis of dingen met kaas en op de site staan ook dingen met nasi gerechten ernog veelmeer lekkere dingen vond het nu echt tegenvallen jammer.

12. Richard Veltman

Zeer slecht en onbeschoft personeel. Komen hier nooit meer.

13. Jasmijn B

Zeer vlotte bediening! Gegeten met een gezelschap van 8 personen. Drankjes en gerechten komen erg snel. Wel rommelig dat tijdens het dessert nog minstens 20 lege glazen/flesjes op tafel stonden. Verder top!

14. Arie Bok

Wij hebben daar al meerdere keren gegeten en onze ervaring is over het algemeen positief, het is alleen wel zo dat als het druk is dat het een gigantisch kippenhok geluid heeft en je jezelf en de andere tafelgenoten niet kan verstaan.
    Personeel was bij ons heel vriendelijk en aardig.

15. Graag wil ik aangepast mijn negatieve recensie van 28 mei 2017 herroepen. Natuurlijk was door het gebeurde, dat zonder meer onbedoeld is geweest, een bedorven avond voor ons, maar problemen zijn er ook om deze op vriendschappelijke wijze met elkaar uit te praten. Dat heeft hier op een uitermate keurige manier plaatsgevonden. De eigenaar van Gewoon Lekker, de heer P. Spruit, heeft ons als tegemoetkoming in dit overigens toch wel nare geval een diner voor twee aangeboden. Is door ons zeer gewaardeerd en aangenomen als een zeer acceptabele afsluiting van het betreurde geschilpunt. Zand er over.

16. Ik had mij er meer van voorgesteld. Bediening qua drank zeer snel, bediening wat betreft het all you can eat concept is waardeloos. Duidelijk merkbaar is dat men je veel meer wil laten drinken dan eten...voor ons nooit meer...

17. Hallo123

Aangezien wij een grote groep zijn vinden wij het altijd gezellig om paar keer in het jaar uiteten te gaan. Maar dat gebeurt niet hier meer zo snel. De avond zelf merkte je dat bediening erg onvriendelijk was en ons graag weg wilde hebben. Eén van ons was tijdens het dranken rondje naar de wc en vroeg daarna heel vriendelijk of hij nog wat te drinken mocht waar heel bot op geantwoord werd, wacht maar op de volgende ronde. Sorry hoor maar je bent een gastvrij restaurant maar zo ga je absoluut niet met je gasten om.

3,7
  18. Het eten was heel goed maar de bediening was niet zo goed. De bediening liep iedere keer onze tafel voorbij en het duurde veel te lang voordat we weer konden bestellen. Erg jammer dit. De vorige keren hadden we niks erop aan te merken en bij het nakijken van de bon stonden er dingen op die wij niet hadden benuttigd. Jammer, maar we gaan er vast nog een keer naar toe om te eten en te kijken of het verbeterd is.

19. Zeer onbeleefde bediening. Eten wordt niet in 1 keer gebracht. Kinderlijke benadering. Nee beslist geen aanrader. Klant is koning is niet bekend bij de mevrouw die haar bedienings personeel aanstuurt afgelopen zaterdag 22 aug. Nog nooit zo slecht meegmaakt.

20. Zeer vriendelijke ontvangst... not. Chagrijnige bediening. Je voelt je te veel als gast. Ze hadden geen tafel terwijl het restaurant nagenoeg leeg was. Alleen een 4 persoons tafel. We wilden eten met 4 volwassen en 2 kinderen... niet eens de creatieve oplossing "we schuiven een stoel aan".

Nou wij varen de volgende keer dit restaurant voobij!

21. Gereserveerd maar helaas was de tafel nog niet klaar toen wij kwamen. We werden aan een tafel gezet in een rommelhok waar alle jassen werden opgehangen, stoelen voorraad die op elkaar gestapeld zijn, lege kratten etc. In dezelfde ruimte stond zelfs een verschoon tafel voor baby's en ja hoor dat gebeurde ook toen wij er zaten. Er werd niet gevraagd of wij wat drinken wilde hebben. Wij hebben de bediening er op aangesproken maar ze begreep niet wat het probleem was waardoor het een heftige discussie werd. We zijn gelijk vertrokken doordat je zo niet met klanten kunt omgaan en de zin was er uiteraard van af om hier nog te gaan eten.

22. Gisteren met 4 personen gegeten. De bediening erg attent, gewoon goed. Het eten was oké, jammer dat de sauzen uit een pakje komen. Het stoofvlees kwam uit blik. Volgens mij kan je makkelijk een sausje voor bij je vlees zelf maken. Dat geldt ook voor het stoofvlees. Verder de opmaak was met vaak hetzelfde rode ui ringetje en een takje blad peterselie. Door iets meer aandacht te geven aan de gerechtjes wordt het net ff iets spannender, dus keuken brigade maak het wat spannender dan kom ik zeker nog een keer terug. Bediening ga zo door, top.

23. Prima restaurant. Je kan onbeperkt gerechtjes bestellen welke er mooi uit zien en uitstekend smaken. Bediening is zeer vlot en vriendelijk. Doordat het vaak erg druk is kan het wat lawaaierig zijn, maar dat mag de pret niet drukken

24. We hebben op een donderdagavond gegeten bij "Gewoon lekker". Het was erg druk, we hadden gereserveerd voor 5 personen, maar bij aankomst waren we niet te vinden op de indeling?
    Toen werden we verwezen naar een tafel die was ingedekt voor 6 personen. We zaten aan een lange tafel, ik zat tegenover een lege plaats die was opgedekt. Na enige tijd heb ik zelf aan de bediening gevraagd of dit weggehaald kon worden. Ik vond dit niet prettig tegen een lege plaats aan te kijken.
    Het eten is gewoon niet bijzonder. Het duurt erg lang voordat je een hapje krijgt. Bij ons was het elk half uur als je dan een hapje krijgt is het een heel klein hapje, en dan moet je wreer een half uur wachten op de volgende. De drankjes zijn ze wel snel mee, verder kun je frites en stokbrood onbeperkt bij bestellen maar om daar mijn maag nu mee te vullen? Ik vind dat de porties wel iets groter mogen, vond het dus tegenvallen.
    Advies: eventueel reserveren op een maandag avond en hopen dat het niet druk is, zodat de gerechtjes wat sneller doorkomen.

25. Heerlijk concept, kleine gerechten zo kun je van alles proberen. Goede smaak en kwaliteit, vlotte bediening, ook in de ergste drukte. Leuk gezellig personeel. Wij vinden de aankleding super netjes. Wij gaan ook zeker weer terug, het concept verveelt niet. 3x wezen eten en het bevalt veel beter dan wokken.

26. Eten is redelijk maar niet bijzonder.. Bediening was vriendelijk maar zeker in het begin traag. Na ruim een uur slechts een rondje gehad. Vreselijk lawaaierig, we konden elkaar amper verstaan.

6,7
  27. Piet Haakman

Was redelijk maar wat een lawaai. Je kon elkaar niet eens verstaan, het leek wel een kippenhok.

2,3
  28. Wij hebben onze 2e Valentijn gevierd. Net als de eerste keer helemaal top. Helemaal vol. En dan toch zo'n goede bediening. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Frans Willeke

29. Fam Houwerzijl

Nog nooit zulk lekker eten gehad, en dat voor zo'n prijsje! De bediening is gezellig, vlot en zeker in voor een lolletje. Ook onze complimenten voor de koks, wat is het eten toch heerlijk. Echt een top restaurant, wij komen vaker.

30. Nicole Brandhoff

Het eten is erg lekker. Leuke bediening! En je mag zoveel gerechten bestellen als je wilt!

31. van bennekom

We raden het aan om hier te gaan eten want we hebben heerlijk gegeten en de services waren helemaal top. De sfeer was ook erg gezellig.

32. Gewoon lekker

33. Wij hebben hier al een paar keer gegeten. Heerlijk. Het menu is veelzijdig en verandert ook om de paar maanden, dus er is altijd wel weer iets nieuws. Echt een aanrader!

34. Ik hoorde zoveel goede berichten van dit restaurant.
    We kwamen aan met de auto en moesten verderop parkeren, er stond iemand bij de ingang voor begeleiding hiervan.
    Binnengekomen hebben we tijdens het uittrekken van de jassen een welkom gekregen van 6 verschillende medewerkers.
    Heel leuk is dat het restaurant in 2 gedeeltes is. Een blauwe en paarse.
    Blauw vond ik sfeervoller, maar ook paars was heel mooi. Echt super mooi gedaan zeg!
    Het is wel rond de kerst..
    We kregen ook erg snel het eten. Uitleg van hoe of wat van het concept.
    Voor 22,50 onbeperkte keuze eventueel tegen meerbetaling toetjes of andere gerechten en drankjes.
    En toen was het bestellen...
    Zodra je klaar bent halen ze het op met nieuwe bestelling en dan met 10-15 minuten staat het weer voor je neus. Kleine gerechten, maar allemaal erg lekker.
    Degene die hier werken, allemaal boven de 20 waren erg aardig er werd continu rondgelopen. glas leeg? werd meteen gevraagt. Heel vriendelijk!
    Ik zou hier iedere week wel willen eten.

35. Laatst gegeten.. Eten is oké, maar de sfeer is echt vreselijk! Je kan elkaar amper verstaan door de herrie (zwembad galm)...

De aankleding van het restaurant is niet sfeervol, echt een ongezellige uitstraling.

De gerechtjes zijn erg klein, zo was een USA steak (extra voor betaald) zo groot als een stukje vlees van een gemiddelde gourmetschaal. Kwaliteit van het vlees was prima.

We vonden het behoorlijk aan de prijs voor dit concept.. We waren €40,- P.P. kwijt. Daar kan je bij een gemiddeld restaurant 3 gangen voor eten.

Echt een massa-concept.. Wij gaan er nooit meer heen.

3,4