ma 16:00 - 23:00

1593382016 76
1648205892 76
1692064993 77

1. Erwin 11438 punten

Amigo, ik weet niet beter dan dat dit restaurant op de Nieuwendijk gevestigd is. We komen er graag, het eten is prima, altijd ruim voldoende en de mensen die er werken zeer vriendelijk en open.
    Mijn vrouw heeft geen voorkeur voor kluiven en ook wat minder voor rood vlees en heeft daarom de fajitas de pollo gekozen. Het gerecht wordt op een gloeiend hete plaat uitgeserveerd en is voorzien van een flinke hoeveelheid kip met paprika en ui. Op het bord liggen nog twee bloemtortilla's maar gezien de hoeveelheid vlees worden de tortilla's terzijde geschoven. Het gerecht is uiteraard erg warm maar ook erg lekker. De kip is goed gekruid en de ui en paprika goed gebakken. De paprika is gaar maar heeft nog wat bite behouden. Let op bij het opscheppen van de plaat dat je de olie niet allemaal mee neemt op de lepel, dan maak je het gerecht te vet. Wanneer je het met beleid op je bord schept is dat niet het geval en is dit een heerlijk gerecht.
    Ik ben een keer gezwicht voor de pincho Amigo. Twee stevige spiesen met rundvlees, ui, paprika en kip. Daarnaast nog een worst. Op de foto ziet deze er erg donker uit maar in werkelijkheid valt het mee. Het heeft aardig wat hitte voor zijn kiezen gekregen en dat had iets minder lang gemogen maar het heeft zijn vocht nog behouden. De kip op de spies is wel wat droog gebakken. Deze heeft wel wat saus nodig. Gelukkig zijn we voorzien van allerlei (huisgemaakte) sauzen, peper, champignon, chimichurri, guacamole. Heerlijke sauzen!. Het vlees aan de spies is perfect. Ik had rood gevraagd en dat is helemaal gelukt. Het vlees is van zichzelf prima op smaak en heeft niet direct een sausje nodig maar is als afwisseling erg lekker. De ui en paprika is ook prima, niet verbrand en wel gaar. Prima gerecht. We krijgen er nog friet bij maar ik krijg het niet allemaal op. Ook hebben we wat van de saladebar genomen. Diverse keuze uit zoetzuur, pepers, ei, sla, aardappelsalade en niet te vergeten een farmersalade met rozijnen. Zeker deze laatste is wat mij betreft een aanrader. Neem niet teveel, het hoofdgerecht is al meer dan genoeg.
    Ik ben zelf geen vegetariër maar ik heb mij laten vertellen van onze tafelgenoot dat dit ook prima gesmaakt heeft.
    Dit restaurant is zeker een aanrader.

2. Sinds jaren weer 2 x hier geweest.
    Eten geweldig super lekkere spare ribs heerlijk mals.
    Vegetarisch een aanrader.
    Salade bar goed gevuld.
    Voldoende keuze van de kaart.
    Gezellige sfeer.
    Kortom wij komen zeker weer vaker.

Ga zo door👍🏻

3. Had even gebeld om te bezorgen of af te halen, het werd afhalen. Bij binnenkomst mocht ik ff snel een bakje salade scheppen en de rest werd klaar gezet om mee te nemen. Had de lams spareribs gekozen en uitmuntend, je proeft dat ze op houtskoolkool bereid en zijn. Zoals dat hoort kun je ze met mes en vork van het bot halen. Heerlijk!
    Tot snel en bedankt.

4. Prima bediening, heerlijk brood vooraf, de spare ribs zijn super! Aanrader.

5. Gezellig, het team vriendelijk, goed en heerlijk eten! Komen al jaren hier en is zeker aan te raden!

6. p. den hollander

7. Slechte spareribs veel te vet! Kwaliteit van het vlees onder de maat. Alleen jong personeel. Slechte service.

8. Uiteraard gaat het altijd om de verhouding prijs/kwaliteit. In dit restaurant klopt die verhouding.
    De gerechten die wij mochten proeven waren van goed niveau. Goed vlees, perfecte bereiding en ook de bijgerechten van meer dan voldoende kwaliteit. De bediening straalt een positieve houding uit.

De saladebar is goed gevuld en de huiswijn is een goede Argentijnse wijn die ik toevallig herkende uit het Sligro assortiment. Maar dit is een goede wijn en niet iets uit de 2 liter flessen die veel restaurants als huiswijn uitgieten.

De entourage is gezellig, de muziek prima. Ja, we hebben hier een aangename avond beleefd en komen wellicht nog eens terug.

9. Heerlijk gegeten in een zeer mooie ambiance. Een waarlijk genot voor de vleeseter. Een echte aanrader.

10. Pboelman

Voor de prijs krijg je best veel eten.

11. Hier vanavond gegeten. Het was weer al 2 jaar geleden. Toen was het ook heerlijk eten en nu ook weer heerlijk warm vers stokbrood en later een heerlijk malse steak met peper saus en frietjes met mayonaise. Het was ruim voldoende. Wat in sommige restaurants erg weinig mayonaise bij is een klein beetje maar hier ruim voldoende echt een pluspunt en de salade bar heerlijk en vers en een heerlijke dressing erbij daarna nog koffie en thee het was echt super goed en aardig personeel en erg vlot wij komen hier zeker nog een keer terug

12. Mark Polvliet

Je kan er zeer goed eten!, Vlees is van uitmuntende kwaliteit.
    De bediening is vriendelijk maar erg jong en wat onervaren.

13. Marianne Rijk

Een aanrader van onze dochter en zeker niet tegen gevallen
    Ik weet niet of er halve porties te bestellen zijn, anders is te niet zo geslchikt voor de wat kleinere eter. Vleesliefhebbers kunnen hier zeker aan hun trekken komen. Wij gaan zeker nog keer terug

14. Was zeer te vreden, kom hier al vaker en het blijft lekker. Goed personeel, heel klantvriendelijk en een uitstekende kok, dus echt een aanrader.

15. Echt heerlijk gegeten. Zeer veel variatie. Mixed grill nr: 67 is fantastisch. Veel smakelijk en boterzacht vlees. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

16. Ik ben gister met mijn familie wezen eten bij Amigo voor het eerst en ik heb spijt dat ik niet eerder ben geweest. Personeel was heel vriendelijk, het eten was super lekker en het sladebar was top. Zeker een aanrader

17. Rik 367 punten

Al diverse malen met veel plezier gegeten maar deze keer was het uitermate teleurstellend. Bij binnenkomst viel ons op dat de afbuiging in de keuken niet goed functioneert. Bestelling opgenomen. Maïssoep was zeer waterig en smakeloos. De maïs was er waarschijnlijk overheen gevlogen. Gemeld aan de bediening. Ik kreeg een andere maïssoep waar wat zout en peper was toegevoegd. Geen verbetering dus. Daarna de spareribs wat een nieuwe teleurstelling opleverde. Al diverse malen spareribs hier gegeten die zo mals waren dat je ze met mes en vork kon eten. Nu waren het uitgedroogde botjes met dito vlees. Kortom kraak nog smaak. Ook hier melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Voor ons niet meer naar Amigo.

18. Ik heb gekozen voor een mixed grill en ben zo blij dat ik hier ben komen eten! Het vlees was echt heerlijk, mij zul je er zeker vaker zien. Rijst, saladebuffet en de bediening, allemaal prima. Ik heb hier heerlijk kunnen genieten van het eten en de sfeer.

19. Wij dachten een keer wat anders te proberen, helaas achteraf niet moeten doen. Wat een gezellige avond had moeten worden werd een dure afknapper. Entree was al niet veel, oubollige ambiance en tafels staan zeer dicht op elkaar, plafond zeer laag waardoor claustromaties gevoel.

Dan denk je laat maar gaan, als het eten maar goed is. Niet dus. Victoria baars met canjun kruiden blijkt visfilet zonder kraak of smaak, niet goed doorbakken, kruiden heb ik niet geproefd. Spareribs waterig en/of taai. Wraps gevuld met hete kruiden waardoor alleen nog branderig gevoel. En wat je er voor moet betalen verwacht je toch zeker wel wat beters. Voor ons de afknapper van het jaar, zal hier dus nooit meer komen.

2,2
  20. We waren afgegaan op de goede reviews, bah wat een "ballentent". Sorry, hier gaan we nooit meer naar toe... Zal het ook niemand adviseren/aanbevelen! Spare Ribs waren heel erg droog gebakken, wraps vullingen kwamen uit de magnetron. Overigens waren de wraps vullingen heel erg zout van smaak. Voor de kleine man een kindermenu, hamburger met frites. De kok was zelfs in staat een hamburger te verzieken, veel te droog gebakken... Ieder moet het voor zich weten, maar ons zien ze daar niet meer terug!

21. Je kan er heerlijk eten. En het is er gezellig zitten, je word goed geholpen. Zeker een aanrader.

22. Vanavond ontzettend lekker gegeten. Naast de bestelde wijn kregen wij zonder erom te vragen ook water. Fantastisch. De heerlijke saladebar bezocht en daarna een voortreffelijke Argentijnse steak gegeten. Dames van de bediening waren zeer attent. Komen weer spoedig terug.

23. Verschillende keren wezen eten. Als we in Zeeland zijn rijden we er bijna altijd naar toe. Nog nooit zulke lekkere spare ribs op. Geweldig om ze op een bbq'tje geserveerd te krijgen. Niet goedkoop, maar erg goed!!

24. Conchita barentsen

Entrecote bar slecht. Tijd tussen voor en hoofdgerecht nihil. Eigenaar eerst ronduit bot daarna draaide hij bij. 55.25 voor twee stukjes vlees. Dan liever thuis eten met Joris. Dames in de bediening zijn netjes.

1,7
  25. Wij zijn meerdere malen te gast geweest. Veel pluspunten! Uiterst hartelijke baas en personeel. Geen gespeelde hartelijkheid. De baas/chef herkende ons een paar weken later in de stad en maakte een vriendelijk praatje. Jassen werden aangenomen en kregen leuke tafel in een nisje bij het raam. Kaarsje op tafel. Saladebuffet vers, divers en smakelijk! De spareribs werden geserveerd op een kleine houtskoolgrill. Toen het laatste stukje in zicht kwam werd ons direct een nieuwe voorraad aangeboden. Vlaamse frites heerlijk en krokant.

Een enorme aanrader!

26. Fam. Reijnierse

Uitstekend restaurant. Heerlijk gegeten voor een normale prijs. Goede, vriendelijke bediening.

27. Hier wilde zoonlief graag heen. Helaas : de 'zalmforel' bleek een gewone, en droog door vanuit diepvries gebakken; de 'steak' had een zeen(tje) en de 'onbeperkt spareribs' waren zg krabbetjes, klein, pezig, vet en weinig vlees, ook nog eens net niet gaar! De bakjes 'handgemaakte friet' leken op vlaamse frieten, maar dan een beetje klef ipv knapperig. En de 'chef' gaat dan ook nog eens een dreigende houding aannemen bij commentaar; zo van : "wat mot je nou" (letterlijk).Een afknapper na een zonnige middag.

4,1
  28. Gezellige sfeer, en lekker eten! En zou graag het recept willen van de burrito's, heerlijk!

29. Zaterdagavond hier gegeten. Zeer goede bediening en uitstekend eten. Vooral de steak was perfekt. Komen hier zeker terug.

30. Leon en Carla van Lent

Het was een rustige avond maar we hebben heerlijk gegeten. Zeker omdat we 25 jaar getrouwd waren en dit met vuurwerk in het ijs spontaan werd opgepikt door de bediening.

31. Wessel Boer

We waren vandaag laat, waren in Middelburg aan het winkelen maar wouden graag Mexicaans/ Argentijns eten. Auto gepakt richting Vlissingen. (op aanraden van een eigenaar van een Italiaans restaurant in Middelburg). We hebben onderweg gebeld en konden nog komen. BIj aankomst, leeg restaurant, eigenaar was op ons blijven wachten. Wat een service! Kregen de kaart en toen we wouden bestellen kregen we al een goed gevuld mandje met stokbrood. Toen het voorgerecht kwam zag het er heerlijk uit (tortilla chips met van alles) heerlijk en al een beste bodem. Het hoofdgerecht (Fajitas) was gewoon weg heerlijk. Komen hier zeker weer. En de eigenaar, ondanks de enige in zijn zaak, vriendelijk en alle tijd nemen. Onze complimenten.

32. Marlisse

We hebben hier twee keer gegeten, en twee keer echt genoten.
    Binnen heeft het een geweldige mexicaanse ambiance met muurschilderingen en zo.
    Heel geschikt voor een avondje met zijn tweetjes.

33. Caroline Kooman

Niet te eten. We kozen voor afhaal. De taco's lagen onderop en waren klef en waterig. Het leek wel kattenvoer. De burrito lag ondersteboven dus alles viel eruit bij het omkeren. Het visje was wel lekker maar daar bleef het bij. de sla was warm en de augurk overheerst. Alles zag eruit of het in een blender gegooid was, niet te eten! Vreselijk waterig en klef.

34. Adrie van Prooijen

We hebben gebruik gemaakt van de Sweetdeal aanbieding. Echt heerlijk gegeten. Het voorgerecht was behoorlijk pittig, maar wel lekker.

35. Een wat oubollig restaurantje. Interieur is nodig aan renovatie toe. De spare rips waren er taai en smakeloos. Ook de biefstuk was niet om naar huis te schrijven. (dreef in het bloed en smaakte naar lever) Saladebar was prima in orde. Personeel en eigenaar overigens bijzonder vriendelijk.

36. Op een rustige avond in januari heerlijk gegeten. Het eten was voortreffelijk en ruim voldoende. ondanks dat we aan het einde de enige gasten waren bleef de bediening zeer vriendelijk en voelden wij ons erg welkom. Zeker een aanrader.

37. Begin oktober hier wezen eten. Het vlees was lekker en mals, de sauzen prima en de friet was helemaal superlekker! We mochten ook gebruik maken van de saladebar en hierdoor kun je zelf kiezen wat je lekker vindt en hoeveel je daarvan neemt. Ideaal dus. Supervriendelijke bediening (eigenaar?). Gezellige inrichting en schappelijke prijzen. Wij zijn van plan hier nog wel vaker te komen eten.

38. Ban

39. lekker gegeten, goed vlees. Spare-ribs waren heeerlijk. Inrichting is niet echt bijzonder. zeker vanaf buiten is het geen publiekstrekker

40. Zijn hier gisteren zondag 17 juli met 7 personen wezen eten.

Hebben verschillende biefstukken gehad en iedereen zeer tevreden, niks dan lof over het vlees. Een min puntje: de sausjes zaten in veel te kleine bakjes, maar als deze leeg is worden ze wel aangevuld. Bij een volgend bezoek aan Vlissingen gaan we er zeker weer eten.

41. a m 31 punten

We dachten Lekker uit eten te gaan. Maar dat viel erg tegen.

We begonnen met de maissoep. Deze was erg waterig, hier wat van gezegd. Later gaf de kok zelf ook toe, dat hij de soep met water had verdund! Toen het hoofdgerecht. Combination Castillas de Cerdo/Pincho Amigo. De spare- rib was niet van het bot te krijgen. Het vlees van de spies smaakte nergens naar.

Bijna alles laten liggen. Personeel vraagt dan nog of het zeker niet gesmaakt heeft! Ook de ruimte waar je in zit is erg gevuld met de rook van de barbeque. Er zijn wel ventilators aan het lage plafon maar je ogen doen zeer van de rook. Het zicht word ook wat beperkt.

Hier komen we nooit meer.

2,8
  42. Hans van berkel

Erg leuke avond gehad. Lekker eten en vriendelijke mensen!

Eten was goed gebakken en kregen nog gratis te drinken!

Super leuk en gezellig restaurant.

43. Vorige week wezen eten met vier mensen. Het was verschrikkelijk.

Het eten was erg matig, steak helemaal doorbakken, zeker niet vers! Bediening onbeschoft en erg amicaal. Totaal niet van gediend. Sla uit de saladebar zag bruin. Geen aanrader dus....

3,3
  44. Ron Rooze

lekker eten, goede prijs, super bediening, ga zo door boys.....

45. C.Hernandez

Dit is een aanrader voor alle mensen die heerlijk willen eten in een zeer prettig aangekleed restaurant waar alles tot in de puntjes geregeld is door 2 vak mensen.
    Ga zo door !

46. J. Nijhof

Het eten was heerlijk, veel en voor een goede prijs, mooie ambiance en vriendelijke bediening, een echte aanrader!

47. Ron Korevaar

Gezellig ingericht,leuke muziek en het eten was fantastisch.Bovendien heeft Amigo een heerlijke saladebar waar je meerdere keren kunt opscheppen.De ligging van het restaurant is iets minder, maar het eten+ambiance van Amigo was heerlijk.