Op dit adres zit nu: Mout & Hout

• Rolstoeltoilet
    • Honden toegestaan
    • Landelijk
  7. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1198562209 70
1209239111 70
1219916013 70
1251946720 52
1337361939 71
1508192376 59

1. Het eten was goed, miste wel wat groenten bij de gerechten. Thee en koffiekopjes werden pas na vragen van de tafel verwijderd. Stonden nu gewoon tussen de uitgeserveerde hoofdgerechten. Tafel werd tussendoor ook niet schoongemaakt. Wat wij jammer genoeg het meest storend vonden, was het lawaai, en het heen en weer lopen van de dansmarietjes die elders in het pand een bijeenkomst hadden. Gastvrijheid, was niets op aan te merken.

2. Heerlijk gegeten en heel fijne en vriendelijke bediening.

3. Beste restaurant van Nederland! Gezellige sfeer, top personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.

4. Het leukste en gezelligste restaurant van Brabant! Regelmatig strijken we hier neer, voor lunch of diner en het is elke keer zó goed. Heerlijk eten voor een goede prijs. Mijn persoonlijke favoriet is de salade met geitenkaas en ananas. De carpacio is ook heel goed! Fijne bediening, klantvriendelijk, positief en enthousiast! In de zomer is het heerlijk vertoeven op het gezellige terras. Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein achter het restaurant. De gouden leeuw is voor mij de parel van de Kempen !

5. Tineke deKok met vrienden

Vanavond met vrienden heerlijke eendenborst gegeten, keurig en vriendelijk bediend en heerlijk eten. Chapeau. Komen zeker weer terug. En dan hopen we op mooi weer in de tuin met de mooie bomen.
    Het was druk dus een beetje rumoerig maar dat is geen probleem t.o.v het lekkere eten.

6. Theo van Rijt

Op 24 november 2018 onze gouden bruiloft gevierd.
    Werkelijk alles was perfect geregeld. Locatie, eten, bediening super.
    Met heel veel dank aan Teun, Marrit en het hele team. Jullie hebben ons een onvergetelijke dag bezorgd.

7. Marie-Claire

Heerlijke lunch gegeten. Zeer goed gevulde bouillabaisse en daarna lekker vers aardbeientaartje.
    Mooi terras met vriendelijke bediening.

8. Sinds 1 juli is hier een nieuwe chef-kok begonnen hoorden we dus zijn we weer eens gaan kijken. Super lekker diner! Heerlijke bouillabaisse en gemarineerde zalm vooraf en als hoofdgerecht samen de Astrix en Obelix plank (vlees plank) gehad. Allemaal aanraders en niet duur! Heel vriendelijk personeel! Zeker de moeite waard om is te gaan kijken!!

9. Zeer slechte ervaring met het eten van asperges een paar weken geleden, hoewel dit mijn eerste en laatste slechte ervaring met De Gouden Leeuw is wil ik toch even kwijt.
    Met 2 personen aspergemenu gehad, soep was zeker niets bijzonders op de bodem van de cremesoep lagen een paar stukjes asperge, de asperge's lagen op een koud bord met 5 aardappeltjes een stukje ham en een ei, totaal geen smaak en natuurlijk binnen een paar minuten koud. Na klacht bij de serveerster kreeg ik een schouderophalen en mocht ik 81 euro afrekenen. Dikwijls hier lunch of diner gehad maar nooit meer.

3,3
  10. Helaas heel slecht gegeten, onze bestelling was Rib-eye wat krijgen we? Een stuk vlees wat niets maar dan ook niets met onze bestelling te maken heeft. Na commentaar van ons is ons uitgelegd nee het is werkelijk Rib-eye, uitgelegd door een goed bedoelde ober, jammer weet helemaal niets van vlees.
    We kregen wel aangeboden een koffie van de zaak waar we vriendelijk voor hebben bedankt. Jammer dat de chef kok niet de tijd heeft genomen om naar onze opmerkingen te komen luisteren.
    Afgesproken is dat ik een stuk Rib-eye zal leveren, zodat niemand zich verder hoeft te vergissen.

1,2
  11. Vriendelijke en leuke bediening, erg matige keuken. Vorig jaar hier gegeten en mede door het enthousiasme van kok Teun destijds besloten weer eens te gaan kijken in Vessem. Teun had de vorige keer een heerlijk 4-gangen surprise menu gemaakt voor ons.
    Sfeer was hetzelfde, bediening aan de jonge kant, maar wel erg attent. Niet gereserveerd, maar dit was geen probleem. We besloten deze keer te gaan om van de kaart te eten.
    Veel dingen zijn hetzelfde gebleven alleen de kwaliteit van de keuken is ver aan het zakken. Het pakjes gehalte is hoog en wat meer peper en zout gebruiken is geen overbodige luxe. Desserts karig en klein. Hier ook veel uit het pakje gehaald helaas. Het was rustig, maar wij moesten lang wachten vonden we totdat we ons eten kregen. Achteraf kregen we te horen dat kok Teun er niet was.
    Gemengde gevoelens na dit bezoekje aan vessem. Volgende keer gaan we gewoon weer voor 4-gangen als deze kok er gewoon is.

12. Wij hebben geweldig lekker gegeten bij de Gouden Leeuw, heerlijke diamanthaas gerookt op de barbecue, unieke smaak. Kabeljauwfilet, pasta gamba, varkenshaas, malse spareribs uit de green egg, lekkere aardappeltjes, bedje van gewokte groenten, iedereen was unaniem tevreden. En een sfeervolle inrichting erbij. Sinds 1 mei is er een nieuwe eigenaar en kok, dit is te merken, ga zo door!

13. miep en Piet gravemaker

Zeer positief. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. T-Bone steak en de spareribs waren voortreffelijk. Heerlijk dessert; crème brulee. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

14. Lekker vlees, maar zonde van de boontjes die ze er bij serveren, deze zijn dus niet te eten. Grand dessert viel erg tegen met een halve aardbei, framboos en toefje ijs en mouse. Jammer dat ze de keuken aan het schrobben waren terwijl we zaten te eten met open deur.

15. Barbara van de loo

Vandaag bij de Gouden leeuw geweest voor een hig tea, wat een tegenvaller zeg.. Het leek meer op een lunch met minie gerechten, waarbij de laatste gang de etagère met zoetigheid echt een lachertje was. Echt heel weinig op een piepkleine gammele etagère. Ook de bediening liet te wensen over, ze waren nog net wel vriendelijk maar aandacht voor de gasten was er niet. Het volgende gerecht werd opgediend terwijl het vorige nog op tafel stond en toen we weggingen werd er niet eens gedag gezegd.

2,4

17. Gisteren uitstekend gedineerd bij de Gouden Leeuw. De bediening was zeer vriendelijk, de gerechten uitstekend van kwaliteit en smaak, de wijn was heel goed geadviseerd. Alles bij elkaar een grote aanrader. Helaas het is geen friettent.

18. Afgelopen zaterdagavond hebben we hier bijzonder goed gegeten. We kozen voor het vier gangen menu. De borden waren prachtig opgemaakt, de bediening was zeer goed en het eten was verrukkelijk. De carpaccio was van een bijzonder hoog niveau. Flinke fooi achtergelaten. We komen hier zeker nog een keer terug.

19. Familie van Gils

Fijne avond gehad in uw restaurant. Genoten van het geweldige eten en de sfeer erom heen. De bediening was top en verdiend een extra pluim.

Een bezoek aan uw restaurant is zondermeer voor herhaling vatbaar. Nogmaals hartelijk dank van ons vieren.

20. adriaan 74492 punten

Bij het vertrek van ons eerste bezoek adviseerde David Slits de Chef ons om eens de a la carte gerechten te proberen. Nooit verwacht dat dit zo snel plaats zou vinden maar een Groupon aanbieding voor vier gangen met een prijs van 22,50 per persoon trok ons toch weer over de streep. En Ik moet zeggen dat de gerechten van de kaart aantrekkelijk omschreven zijn.

Het was mooi weer niet te warm maar we verkozen toch een tafel binnen aan het raam met uitzicht op het terras. Het aperitief was de gebruikelijke witte wijn die zonder presentatie op tafel werd gezet. Een soepele maar smakelijke Spaanse wijn. De kaart werd overhandigd en ernaast werd werd brood uitgeserveerd. Twee witte en bruine sneeën met een bolletje kruidenboter.

De eerste begeleider werd summier toegelicht, een Chardonnay 2012 van Overgaauw uit Stellenbosch. Een erg volle en rijke chardonnay, mooi. Op een rond wit bord huis gerookte paling, stukje kreeftenschaar, sashimi van coquille met een brunoise van appel en een plakje gedroogde sinaasappel afgewerkt met een coulis van wortel en takjes Shiso Purple cresse. Luxe producten met mooie smaken. De paling en kreeft waren beide wat te droog maar de coquille was lekker sappig. De wijn was goed gekozen en deze vulde de smaken keurig aan. Een bourgondische eerste ronde.

De tweede begeleider had de signatuur van de hofleverancier van de wijnen. Niemand minder dan Michael Daals die ook de wijnen bij de gerechten selecteert. Een Riesling 2012 van de Trittenheimer Apotheke mooi fris en mineraal rijk. Uit de keuken twee stukken gebakken ganzenlever met wat krullen op een schijf van appel met meloesuitjes en een jus van Beerze Bold. De lever was keurig gebakken met een donkere kant, de jus combineerde erg goed met zijn ronde smaak en de complexe wijn maakte het gerecht af, heerlijk.

We vervolgden met een Australische chardonnay 2013 van Quay Landing, soepel met en toets van tropisch fruit. Op het bord kabeljauw rug met langzaam gegaarde kalfssukade, drie schijfjes gesauteerde radijs, rode paprika, gepofte tomaat en een cakeje van broccoli, het geheel was afgewerkt met een jus van kreeftenboter. De kabeljauw was ietsje te ver en jus was niet zo mooi op smaak. De sukade was uitstekend gegaard en nam de hoofdrol over. Het garnituur was goed bereid en hiermee kon voldoende worden afgewisseld. De wijn was een goede ondersteuner met zijn zuren.

De dessertwijn was iets speciaals, laat geoogste Sauvignon 2012 uit de Rueda van het huis Palacio de Bornos. Mooie fris met een toets van grapefruit en een ronde afdronk, heerlijk. Op het bord zacht gegaarde kumquats met spongecake van munt, crème van groene appel en kogels sorbetijs van rode peper, partjes aardbei en twee quenelles slagroom. De kumquats waren mooi op smaak en hierbij paste de wijn uitstekend. Het peper ijs was erg lekker maar hoorde eigenlijk niet bij dit gerecht. Het oorspronkelijke sorbetijs van passievrucht had beter uitgepakt. De slagroom was iets minder mijn ding. Toch een goede laatste ronde.

Als afsluiter nog een krachtige fruitige espresso met een tweetal friandises.

Bediening was ruim voldoende. Gerechten worden niet/nauwelijks toegelicht en de wijnen summier. Wel loopt het allemaal gesmeerd.
    Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend, menu €22,50 en begeleidende wijnen €22,-. De normale prijs van het menu is €40,- en dat is gezien het gebruik van luxe producten zeker nog niet te duur. Verwacht hier geen haute cuisine of een foutloos parcours maar de gerechten worden wel smaakvol bereid. Het wijnarrangement kan ik zeker adviseren. Wij beleefden weer een fijne middag.
    PS. de bon is voor liefhebbers nog steeds verkrijgbaar.

21. Zeer nare en slechte ervaring gehad afgelopen week. Zeer arrogant personeelslid, welke nadat ik mijn ongenoegen had geuit over de gaarheid van het vlees me voor onbekwaam uitmaakte. Zeer duur. Meerdere gasten in restaurant waren ontevreden. Ze zien ons hier ondanks de mooie aankleding niet meer terug.

2,3
  22. Het afgelopen weekend met een groep van 9 personen gezellig gegeten bij de Gouden Leeuw in Vessem.
    Voorafgaand aan het eten een leuke rondleiding door het bedrijf gekregen: stukje historie over restaurant en brouwerij (Beerze bier). Binnen de Gouden Leeuw bestaan volop mogelijkheden voor gebruik van restaurant, ruimten voor feest/receptie, maar ook voor vergaderen.
    Genoeg keuzemogelijkheden op de menukaart, gekozen voor een 4-gangen diner.
    Enthousiast, vriendelijk en attent personeel neemt de moeite om het de gasten naar het zin te maken.
    Kortom, een gezellige avond

23. Frank en Roos Ewald

Vanavond heerlijk gegeten bij de Gouden Leeuw in Vessem! De tournedos en T-bone steak waren heerlijk mals. Lekker bier, goede wijn... mmm. Bediening was super vriendelijk, wij komen absoluut nog een keer langs. Leuk restaurant in een prachtig stukje Kempen, met een gezellig terras. Ideaal voor de fietsende toerist.

24. Eerlijk is eerlijk heerlijk gegeten en genoten bij de Gouden Leeuw in Vessem. Gastvrije bediening die niet te beroerd zijn je jas aan te nemen (helaas niet overal meer zo normaal), een gemeende glimlach en ze konden ons veel vertellen over de vele streekproducten, de achtergrond van de producten en het Beerze bier. We hebben voor volgend jaar een bruiloft geboekt (in de bierkelder) en we zien hier met vol vertrouwen naar uit! Klasse ga zo door, een voorbeeld voor de branche! Ook het hotel ziet er netjes en sfeervol uit.

25. We werden hartelijk ontvangen door Karlijn in de tuin van De Gouden Leeuw waar je tussen de hop heerlijk kunt dineren met wijnen en bieren die bij de gerechten passen. Zowel buiten als binnen kunnen de gasten genieten van een bourgondische en gemoedelijke sfeer die hoort bij een echt familiebedrijf. De enthousiaste bediening is flexibel en vertelt graag over de rijke historie van de brouwerij. Proef vooral de frisse eigen oogst: Beerze.

26. Met een groep van 21 personen lekker gegeten voor een goede prijs in een schitterende locatie. Het personeel is vriendelijk en losjes. Ook voor iemand die iets te vieren heeft was een extra inspanning geen probleem. Nog bedankt !!

groeten

27. Dhr. Bressers

Hier gegeten na een dagje fietsen met vrienden. Het zag er netjes en gezellig uit, dus daar aangelegd. Mooi terras en nette inrichting, ook nog vriendelijk personeel dus tot zover alles meer dan goed.
    De menukaart was zeer beperkt en behoorlijk aan de prijs. Maar we konden allemaal wat naar onze zin vinden. De voorgerechten waren niet spectaculair, maar smaakte.
    Echter het hoofdgerecht was een regelrechte ramp. De meeste van ons waren voor de gesauteerde ossenhaas gegaan. Prachtig omschreven in de menukaart, maar in de praktijk was alles een heel stuk minder mooi.
    Een gebakken schoenzool is malser. En terwijl de ossenhaas geldt als het meest malse stuk rundvlees, kon je er met je mes nauwelijks doorheen komen. U raadt al hoe dat zich vertaald naar smaak en eet genot. De uitleg van de keuken was dat er niets mee mis was. Ik denk dan ook dat dit de normale gang van zaken is. Ook de garnering was ondermaats en leek zelfs niet vers.
    Ik ben zelf dan misschien maar een ordinaire hobbykok, maar ik zou mijn gasten thuis zo'n ossenhaas niet voor durven schotelen.
    Ook de andere gerechten waren niet wat we er van verwacht en/of gehoopt hadden. Zeker niet in verhouding tot de prijs. Toen eenmaal bleek dat we niet tevreden waren ging alles van kwaad tot erger. Al met al hebben wij er uiteindelijk een zeer negatieve ervaring aan over gehouden.
    Wij kregen sterkt de indruk dat het restaurant zich een stuk beter voor wil doen dan ze daar daadwerkelijk waar kunnen maken.
    Ik heb nog nooit een negatieve recensie op internet geplaatst, maar in dit geval voelde ik het mij verplicht. Ik hoop dat ik op deze wijze andere mensen de ellende die de Gouden Leeuw heet kan besparen.

2,6
  28. Ilse 118 punten

Gisteren genoten van een heerlijke high tea! Ik las verbazend wat negatieve recensies, ik heb het heel anders ervaren en heb toch al heel wat high teas gehad. Eerder hier ook gedineerd was super was!

De tafel was binnen gedekt, maar er werd bij aankomst gelijk aangeboden of we toch liever buiten wilden zitten want het zonnetje scheen heerlijk. Daarom zonder problemen naar buiten verhuisd.
    Gestart met stokbrood en een vissoep. Ik ben normaal niet zo'n grote visliefhebber, toch was deze soep lekker, hoewel het best een uitgesproken smaak had.
    De etagiere die volgde was rijkelijk gevuld. De kaneelmuffins waren super, kruidkoek, sandwiches, scones, bonbons, kroketjes... we hebben flink genoten. Na de etagiere volgde een kaasplankje en als laatste een parfait. Bij de scones zat helaas geen clotted cream, dit vind ik er wel bij horen. We vroegen ernaar en we kregen in de plaats slagroom... ging er ook goed in. Natuurlijk aan thee geen gebrek.
    I.v.m. een vrijgezellenfeest moesten we rekening houden met de tijd en daarom had ik aangegeven hoe laat we ongeveer de laatste gang wilden hebben. Service hierbij was keurig, precies op de gewenste tijd kwam ons dessert. Personeel zeer vriendelijk en doet goed hun best.

Als verbeterpunt heb ik aangegeven dat er dus clotted cream en jam bij geserveerd mag worden, en dat de vissoep nogal een specifieke smaak is. Ik zou klanten laten kiezen tussen 2 soorten waarvan 1 soep meer toegankelijk is, zoals tomaten soep of groentensoep. Ik heb echt het idee dat de feedback op prijs werd gesteld, dus ik ga zeker weer eens terug om te controleren haha.

Smakelijk!

29. Net terug van een high tea. Ook wij hadden een Groupon bon. We hadden geenszins de indruk dat we daarom minder behandeld werden of een minder luxe high tea kregen. Integendeel, het was in één woord SUPER. We zijn best verwende eters, maar dit was gewoon heel goed. OK, het brood van de sandwiches had iets minder droog gekund, maar een 9 uit 10 was deze high tea toch zeker waard, eerder een 9,5 zelfs. Lekkere prosecco vooraf, heerlijke kreeftensoep met garnalen, lekker warm vers afgebakken brood, eigen gemaakte kruidenboter en dat was nog maar het begin. De daarna op tafel gezette etagere was royaal gevuld met ook ruim voldoende hartige gerechtjes. Wat warm moest zijn, was ook warm trouwens. En natuurlijk krijg je geen hele scones en grote punten appeltaart, het idee van een high tea is volgens mij dat het verschillende kleinere hapjes zijn. Het smaakte allemaal heerlijk.
    Daarna werden we nog verwend met een kaasplateau (de blauwe kaas vonden we allebei goddelijk) en een leuk petit grand dessert, keurig verzorgd en leuk opgemaakt. Echt, wij zijn meer dan tevreden en het was zijn geld meer dan waard. Voor de normale prijs ook hoor, dit is een meer dan complete maaltijd in 4 gangen en we zijn toch grote eters!! Medewerkers vonden we ook heel erg vriendelijk en spontaan en ze legden duidelijk uit wat er geserveerd werd. Als het theewater ook maar enigszins op dreigde te raken, werd er al weer een nieuwe pot neergezet, heel attent. Sfeer was een beetje rumoerig omdat er een soort sportclub of zo binnen kwam wandelen en de ouders het kennelijk prima vonden dat hun kinderen tikkertje en verstoppertje gingen spelen in de zaak. Maar verder helemaal naar wens, alles was schoon en netjes en keurig verzorgd. Wij zijn echt supertevreden en geheel voldaan.

30. Via de Groupon heb ik hier met 4 personen genoten van het Zevengangen brouwersmenu.

We hebben echt heerlijk gegeten.

Het was op een dinsdag in November en het was wel erg rustig. En initieel wilden ze het reserveren beperken tot 18:00 omdat we via Groupon reserveerden, maar gelukkig konden we hun overtuigen, zodat we op een normale tijd ( 19:30 ofzo ) konden komen.

De bediening was een beetje studentikoos, maar wel zeer vriendelijk en ze gaven nog een rondleiding in de oude brouwerij. We hadden een bier-arangement en ook die biertjes waren wel lekker. Ik had toevallig van het nagerecht een foto gemaakt. Een van de gangen was een kerrie soup. Normaal niet mijn ding, maar deze was echt super!

De normale prijs voor hetzelfde menu is overigens stukken duurder, maar via de Groupon was het goede prijs-kwaliteit

31. Waardeloze high tea gehad!
    Soep was bouillon met een pak zout erdoorheen. Die hebben we terug gestuurd. De serveerster kwam na 20 min pas terug met nieuwe en het excuus dat de kok een foutje had gemaakt...
    Daarna de scones. Droog, hard en taai...
    En de clotted Cream was gewoon mascarpone...
    Sandwiches waren taai en dus niet vers
    Appeltaart absoluut maitre paul en nog bevroren
    Quiche was koud...
    Hetzelfde voor de worstenbroodjes.
    En ga zo maar door. Echt waardeloos. Wij komen nooit meer terug.

3,4
  32. Wij hebben met een groep van 8 personen de high tea gedaan, met Groupon. De bediening was vriendelijk, en afgezien van de kreeftensoep die driekwart van het gezelschap niet lustte (is natuurlijk nogal uitgesproken van smaak, en als je daar niet van houdt is het niet lekker) was het allemaal heerlijk! Vooral de zoete lekkernijen zoals de kruidkoek, brownies, kaneelmuffin en appeltaart waren super, en waren huisgemaakt. Wij vonden de high tea ook zijn oorspronkelijke prijs (we hadden natuurlijk flinke korting door die deal) zeker waard!

33. We hebben eind oktober met 6 mensen gegeten en allemaal waren we zeer tevreden!! 4 Personen hadden het maandmenu en 2 van de kaart. Het was erg lekker, mooi geserveerd en de bediening heel prettig! Wij vinden het een aanrader.

34. Zondag hadden wij een high tea in de Gouden Leeuw te Vessem

Het was in een woord slecht
    Voor ons gevoel was er niks vers maar alles uit een pakje
    Heel veel zoet en minimaal hartig
    Gelukkig hebben we er maar 8,50 voor betaald via groupon dit was zeker geen 19,50 waard

35. Na alle negatieve recensies gelezen te hebben, vind ik dat als alles wel uitstekend is, zowel het eten als de service, dat dit ook een vermelding verdient! Complimenten, we hadden voor het menu gekozen, het was heerlijk! Ook de bediening was zeer vriendelijk! Na afloop kregen we nog een rondleiding door het prachtige pand! Kortom dit restaurant vinden wij een aanrader!

36. Er de high tea gehad met 8 personen via een kortingscoupon. De korting was volgens ons gezelschap verwerkt in de geserveerde high tea. Het was zeer minimaal, halve scones, halve sandwiches, schijfje appeltaart van 1 cm, koffiekopje bouillon en niets vers. Bij navraag of de volledig betalende high tea ook zo minimaal geserveerd wordt werd bevestigend geantwoord. Verder waren wij niet de enigste gasten die iets hadden van wat is dit! De high tea is dus ook zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,5
  37. C. van de Schoot

Via groupon bij de Gouden Leeuw terechtgekomen.
    De high tea was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, dus al met al een echte aanrader!

38. Wat een slecht restaurant. Ze proberen culinair te doen maar dit faalt op elk vlak. De gerechten die we bestelden waren lauw en van miniscule proporties (een paar groentjes, weinig frietjes en kleine stukken vlees en vis) Erg duur voor wat je krijgt. De bediening heeft weinig interesse en komt wat boers over. Op de terugweg zijn we nog langs een cafetaria gereden waar we wel waar voor ons geld kregen.
    Hier komen we dus nooit meer.

1,1
  39. vandaag high tea gedaan, (weer) niet wat verwacht was, veel fabrieksspul, jammer, want bediening is prettig, zaten buiten onder boom, heerlijk in schaduw. Bouillon erbij was een extraatje en erg lekker.
    Was hier eerder voor high tea, had meerdere bonnen gekocht via Groupon vanwege gunstige prijs.
    Was eerder in Den Bosch bij Pilkington, en vergeleken met daar valt iedere high tea tegen, ben ik bang.

40. Vanmiddag ook het High-tea arrangement van Groupon genuttigd bij de Gouden Leeuw. Voor de 8,50 p.p. vond ik het helemaal niet verkeerd.
    Inderdaad de verhouding zoet en hartig klopte niet helemaal. Te veel zoet, maar de kwaliteit en de hoeveelheid (veel) van alle ditjes en datjes was echt niet slecht. Wat kun je voor deze prijs dan verwachten? Natuurlijk geen haute cuisine met fantastische amuses.
    Als je het volle pond betaald voor dit High-tea arrangement is er wel iets ietwat verbetering in opbouw en samenstelling gewenst.
    De bediening was prima: correct, vriendelijk en opmerkzaam.
    Mooie zaak trouwens.

41. Via Groupon hadden we een high tea gekocht voor 4 personen. Na de site bekeken te hebben met daarop het menu van de high tea gingen we vol goede verwachtingen naar Vessem. We waren wat te vroeg, want de high tea begon om 14.00uur. Wat na tweeën zijn we aan tafel gegaan die gedekt stond. We zaten op een zonnige plek (wat niet echt goed uitpakte voor de hapjes op tafel) De chocolade smolt weg.. Toen we alle hapjes bekeken, was dit totaal niet wat we er van verwacht hadden. Het was anders dan de kaart vermeld had en er lag vooral veel chocola en koek op. Daarnaast was duidelijk te zien dat dit allemaal niet zelfgemaakt was, maar uit de verpakking kwam en erop gelegd werd. Bij een high tea verwacht ik toch andere dingen. Wij vonden het erg jammer dat er zoveel zoetigheid lag en weinig hartigs. De vele soorten jam waardoor de keuze te moeilijk wordt, hebben we niet gezien. Want uit drie hoopjes kan ik nog wel kiezen. Gelukkig hebben we er via Groupon maar 8,50 voor betaald. Want de 19,50 die dit normaal gesproken kost was het zeker niet waard!
    Ik hoop dat 'De gouden leeuw' hier iets aan doet, zodat we er nog eens terug kunnen komen en we de positieve ervaring met van dit restaurant kunnen delen met anderen.

2,2
  42. Via groupon een high tea gereserveerd om 12:30. Bevestiging via email ontvangen. Bij aankomst blijkt dat high tea pas vanaf 2 uur kan, dus of we anderhalf uur later terug willen komen, terwijl alles al eerder bevestigd was. Ongelofelijk, waar is de klantvriendelijkheid? Wij zijn blijven zitten en uiteindelijk om 13:40 kregen we dan toch een high tea. Er zat niet bij wat er er op de kaart vermeld was, er waren niet eens scones! Wat is een high tea zonder scones?? Wel kregen we stokbrood met kruidenboter bevroren appeltaart, en een stroopwafel. Echt slecht, zeker geen 20 euro per persoon waard. Jammer, niets op tafel was zelf gemaakt, allemaal uit een pakje etc. Geen aanrader..

2,1
  43. Ben hier afgelopen twee maanden twee keer geweest, een keer met 2 personen toen hadden wij een groupon aanbieding. zeker een hele mooie aanbieding en hadden er perfect gegeten en gedronken, dus dachten wij afgelopen zaterdag daar nog maar eens te gaan eten maar dan met 4 personen (vrienden) , en we werden aangenaam verrast toen we eigenlijk meteen herkend werden en werden vriendelijk begroet en werd er gevraagd of dat we zin hadden in een apperatief aan de bar.
    na deze te hebben genuttigd zijn we naar onze tafel geleidt en gezamelijk gekozen voor een 5 gangen surprise menu met enkele uitzonderingen.
    Ik moet toegeven wij kwamen niks te kort heerlijk hebben wij gegeten en gedronken en ook leuk dat we een asperge amuse kregen voor het hoofdgerecht.
    ik zou hier graag alles gerechten willen vertalen in details maar ik zou zeggen ga er eens heen en drink proef en geniet.

tot de volgende keer.
    bedankt

44. Gisteravond met een Groupon bon hier uit eten geweest, samen met vrienden. Wat een leuke gelegenheid en een culinair genot. Ook de presentatie van het eten was een plaatje om te zien. Supervriendelijke bediening en ook nog eens een rondleiding door het pand na afloop. Niets anders dan lof! Een aanrader, we komen hier zeer zeker nog een keer terug.

45. In mei 2011 hier een koffiepauze gehad met een groepje fietsers. Een week van tevoren was in overleg gebak besteld. Deze afspraak werd door een medewerker van het restaurant vastgelegd. Bij aankomst bleek er echter niet het afgesproken gebak te zijn: men was het vergeten te bestellen. We werden afgescheept met een zelf in elkaar gedraaid, onsmakelijk en duur 'aardbeienvlaatje'. Enige compensatie kon er niet vanaf.

Voor ons heeft dit restaurant afgedaan.

2,6
  46. Hans 15 punten

's middags op het terras in het zonnetje.

Er waren eigenlijk geen eters dus dat was al geen goed voorteken maar goed we zaten lekker in 't zonnetje dus toch maar besteld. Gekozen voor de specialiteit van het huis (E 21.50) dus dan mag je toch wel iets verwachten (lekker sausje etc.) maar de biefstuk was KOUD, geen lekkere sausjes (klein bakje ordinaire mayonaise en iets een rood sausje), een baadje sla, 3 groene boontjes, 1 snipertje tomaat, een een flinke portie GROENE vieze friet. ECHT DE SPECIALITEIT VAN HET HUIS!

Als de kok niet aanwezig is heb dan het lef om dit te zeggen en probeer niet maar aan te rommelen. Of is dit de kwaliteit die hier normaal is?

47. Cynthia

48. Zeer goed gegeten vandaag.

Complimenten aan de keuken.

Veel veranderd in een jaar tijd, zowel het eten als het interieur.

Kom zeker nog een keer langs.

Groeten.

49. Eindelijk een tent die het snapt, kwa goed, lekker eten en een verdomd goede bediening.
    Moest wat eten met wat collega's en even hier wat genomen.
    10 punten aan de keuken, yes!
    Fijn.

50. Rob 7 punten

Zeer goed restaurant.

Erg leuk om in de keuken mee te kijken.

Zelfs het keukenpersoneel heeft vaak tijd voor je, om even met je te praten, zeer goed.

Over het eten ben ik zeker te spreken.

Mij zul je er zeker vaker zien.

51. Zeer leuk bedrijf dat veel veranderingen heeft ondergaan, gezellig nieuw restaurant/brasserie gedeelte met mogelijkheid om in de keuken te kijken.

Hebben lekker en verrasend gegeten en het bedieningspersoneel is zeer gezellig in omgang.

Na het diner hebben wij nog in het nieuw ingedeelde cafe gedeelte gezellig nageborreld met verschillende muziekstijlen.

Voor ons was het een geslaagde avond.

Tot de volgende keer,

David.

52. Volgens mij is er in een paar maanden veel verbeterd. Het eten is erg lekker, goed klaargemaakt en wordt mooi opgediend. De bediening is zeer vriendelijk en de inrichting sfeervol.

53. Zonnebloem Vessem

Op vrijdag 11 september hadden we het jaarlijks etentje met de vrijwilligers van de Zonnebloem Vessem.

We hadden het Kempisch Kunstmenu genomen.
    De bediening was heel goed en het eten was lekker.

Het is voor herhaling vatbaar.
    Onze dank hiervoor.

54. Het eten is veel slechter is geworden.
    En ik vind het maar een rumoerige tent. Door al de jeugd die aan de bar zit. Ook mij zien ze hier nooit meer terug.

Frans.

3,4
  55. Ik ben hier een paar keer geweest omdat het eten goed was.
    De bediening was wat knullig, maar door vele wissellingen in het personeel is dit nu ook ten koste gegaan van de kwaliteit van het eten.
    Mij zien ze hier nooit meer terug.
    Peter.

4,1
  56. We zijn er een paar keer 's avonds geweest, maar werden telkens naar huis gestuurd met de boodschap dat het personeel naar huis was of alles zogenaamd was gereserveerd. De serre is enigszins leuk om te zitten, de rest is een kale bedoening en ongezellig. De bediening die er rond loopt snapt het allemaal niet zo goed, dus van laag niveau. Ook het eten is niet wonderbaarlijk goed.

57. goed restaurant bediening heel vriendelijk en het eten is echt geweldig..

58. Informeel.
    Goede keus.
    Groot terras in rustig dorp.
    Eten is redelijk tot goed.