Sittar in Venlo

1435219542 78
1612076539 82

1. Jef

2. Mariska Grunberg

Ik heb weer heerlijk gegeten en weer grapjes gemaakt met de eigenaar. Het personeel is altijd heel beleefd en geven je uitleg over het eten. Ik kom zeer zeker vaker eten. TOPPIE!
    Marianne van Uum.

3. Jacqie van Duren

4. Slechte ervaring. Onvriendelijk personeel, we vroegen om een glas water en werd ons niet eens gegeven. Nog nooit zoiets meegmaakt. Eten was standaard niet speciaal. Betere indiaanse restaurants te vinden!

5. Heerlijk gegeten in een gezellige huiselijke sfeer.

6. We hebben er heerlijk gegeten met 6personen alleen een van mijn kinderen was in india op vakantie geweest en had van hem dan ook wel een beetje pittiger gemogen.

7. Mart van Oijen

Wij wilden heel graag een keer écht Indiaas eten... en dan lees je de recensies over Sittar en denk; "Dat moet wel een goed tentje zijn!"

Toen brak de avond aan dat we Sittar gingen bezoeken. En binnen gekomen vond ik het maar een rommelig zootje... alsof je een goedkoop Indiaas souvenirwinkeltje binnen loopt. Het rook er niet fris... al helemaal niet wat je verwacht van een Indiaas restaurant... je verwacht opwindende geuren.... daarnaast was er sfeerloze muziek en een onverstaanbare gastheer (Die verder wel aardig,behulpzaam en actief was)

Dan komen er wat van die Pappadums / breek-velletjes met een paar sausjes en wat uisnippers. Hmmmmm... niks om over naar huis te schrijven. En in ons jeugdig enthousiasme hebben we eerst een aantal voorgerechten besteld om een goede indruk van de diversiteit te krijgen.

Tsjongejonge... wat een drama! Droge kip, wat gamba's (door midden gesneden garnaaltjes), een tweetal Somosa's... en nog wat onsmakelijke zaken. Standaard 'groenterasp' met een niet-bijpassende dressing... geen begin waar je enthousiast van zou worden. Én weinig!

Toen nog een keer het menu ter hand genomen... twee hoofdgerechten besteld, Kip Tika Massala (specialiteit van de Chef) en King Size Prawns (Wat een belediging voor écht flinke gamba's)

En daar kwamen twee schaaltjes overvol met saus die dus nooit of te nimmer door een gedreven vakman gemaakt zijn... en in die saus dreven wat brokjes kip en wat garnaaltjes. De saus bij de garnalen zou iets met fruit te maken moeten hebben. Dat is dan waarschijnlijk doordat er 10 meter verder op straat een fruitkraam heeft gestaan.

Een bakje rijst erbij, wat 'Groentecurry'.....gadver-de-gadver.... totaal kapot gestoofde groenten in één kleurloze groen-grijze prut. Waar zijn die kleuren die Indiaas eten zo fraai maken... die verschillende smaken, die bite van vers groen...

Wij kunnen er nog niet over uit... binnen anderhalf uur weer buiten, met twee man 100 euris kwijt en totaal gedesillusioneerd over Indiaas eten. Ik denk dat het gemiddelde menu C van een afhaalchinees voor 20 euris vele malen lekkerder is.

Wij hebben wel wat ervaring als het om 'uit eten' gaat... dit is het voorlopige dieptepunt geweest!

2,4
  8. Kleine staarman

Het was heerlijk en meer dan genoeg. Gezellig klein restaurant met goede bediening. Zeker de moeite waard om terug te gaan.

9. Henk en Toos

Wij hebben gisteren 4 september heerlijk gegeten met onze familie, de meeste waren niet bekend met de indiaanse keuken. Ze vonden het heel speciaal en hebben genoten van de vriendelijke bediening.

10. Günther

De kerriesoep ging nog wel (wel erg weinig voor €6,50). Het hoofdgerecht was weinig en amper gekruid. Daarbij was het hoofdgerecht enkel een bordje met wat vlees en saus. De rijst en groente moest ik bij mijn ouders pakken die een tweepersoonsgerecht hadden. Veel te duur voor wat je te eten krijgt. Bij ieder willekeurig Roti tentje in Amsterdam en Rotterdam kan ik voor veel minder geld veel beter eten! Een afrader!

3,1
  11. Wij komen hier al jaren en hebben hier altijd voortreffelijk gegeten. De bediening is ook heel aardig en de prijs/kwaliteit is ook zeer goed. Zelfs in India hebben we op sommige plekken niet zo goed gegeten.

12. Ton en Agnieszka

Gisterenavond gegeten en het was heerlijk. We hadden chefs menu en een very very hot lam menu, dit was ook very very hot. We gaan er vaker heen. Ga zo door en maak lekkere hete gerechten mmmm.
    Ton en Agnieszka

13. Frank

14. Heerlijk eten! Al jaren een aanwinst voor Venlo en omstreken! Ontzettend gastvrij met een zeer correcte bediening. Hoort bij mijn grote favorieten!!

15. I didn't like the food at all.
    It didn't had a taste, and it didn't smell nice in the restaurant
    I won't go there ever again.
    Only the service was nice.

2,2
  16. Hein Baur

Ga er één keer per maand zeer uitgebreid eten. De meeste Indiase gerechten zijn er te krijgen, van kwalitatief hoog niveau. Bediening is zeer goed, weliswaar zijn dit geen Indiers. De prijs/gerecht - verhouding is zeer goed. Een restaurant waar men steeds weer graag terug naar toe gaat.

17. Kom al meer dan 25 jaar in Indiase restaurants. Voor mij is Sittar in Venlo het beste indiaanse restaurant dat ik in Nederland ken en kom er geregeld. Grote verschillen in smaaksensaties tussen verschillende gerechten, wat vaak bij andere restaurants minder is. In London liggen nog enkele andere restaurants die vergelijkbaar que kwaliteit zijn, maar goed dat zit daar ook meer in de cultuur verweven. Wil je indiaans eten, dan is dit restaurant een aanrader, met name de starter onion bahji (gefrituurde uien beslag). Ook de Mango Lassi Yoghurt is heerlijk (alcohol vrije drank). Wat mij betreft een aanrader. Trouwens als er eten over is vraag je om een doggy back en krijg je het eten mee. Dat is in het verenigd koninkrijk gebruikelijk en geeft een signaal dat je het lekker vond

18. Ervaring? Niet goed ik vind dit werkelijk een van de minst hygiënische restaurants in Venlo. En de smaak, tja ieder zijn eigen. Ik eet alles maar ik vond dit niet erg smakelijk.

Bediening ok.

2,9
  19. Ontzettende slechte bediening. We werden letterlijk weggejaagd.
    Voorgerecht paperdums. Werd weggenomen voordat het op was? We waren nog aan t eten, tussendoor kletsend en ze kwamen al bijna de borden afnemen. Daarna zaten we aan de koffie en kregen zonder te vragen de rekening al neergelegd.. met de vraag of we niet te lang wilden wachten en nee, ze wilden ons niet wegjagen..

20. Wij komen hier al jaren! Heerlijk eten en voldoende keus. Vanzelfsprekend moet je wel van dit soort eten houden, ook is het redelijk klein. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Absoluut een aanrader.

21. Grothauzen

Wij komen hier al jaren, heerlijk eten, leuke sfeer, alles klopt. Helaas sinds ongeveer een maand is er een medewerker in de bediening die er niet meer werkt. Dit is goed te merken, wij vinden hierdoor de sfeer ietsje minder. Jammer!!! We blijven wel evengoed komen.

22. Erick 436 punten

Eten was lekker maar niet echt warm, je moet er van houden, bij binnenkomst werdt de sfeer verpest door wirookstokjes, bediening kan beter en sneller

23. Vanavond hier heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening.
    Goede kwaliteit en snelle service gez indeling.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

24. SpongeRob

Gisteravond met 6 personen weer eens bij Sittar gegeten. Leuke ontvangst, net opgediende tafels, vriendelijke bediening. Het eten blijft hier erg goed, met name de kip en lam-tandoori's en chili gerechten (chili masala en jal frezi). Goed getapt biertje, en een goed gevuld glas lekkere wijn (bij veel restaurants krijg je nog maar een half glas voor de hoofdprijs).
    Wij blijven tevreden gasten en zullen hier nog vaak gaan eten.

25. via wowdeal 2 a la carte 3 gangen gekocht, gevraagd bij binnenkomst, je kunt alles bestellen van de kaart. Bij nagerecht french koffie besteld, moesten we toch betalen.
    Je kunt dus alleen ijs bestellen. Vond dit slechte service, hadden ze kunnen vertellen.
    Zullen dus niet terug gaan.

26. Vorige week zaterdag een heel lekker menu voor 4 personen gegeten. We konden zelfs nog een gerecht wisselen en het waren allemaal zeer verschillende smaken. Echt heel lekker en een aanrader.

27. Heerlijk gegeten, verschillende smaken, grote kaart, vriendelijk personeel, leuke sfeer en de geuren die je tegemoet komen... heerlijk!! Kortom de moeite waard om er te gaan eten!!

28. SpongeRob

Mijn vriendin en ik komen hier al een jaar of 10 met grote regelmaat. Zeer vriendelijke eigenaar en correcte bediening. Je krijgt van het huis vooraf 5 lekkere sausjes variërend van mild tot pittig, geserveerd met papadums. Een extra voorgerecht is eigenlijk niet nodig dus.
    Hoofdgerechten heerlijk en dat voor een leuke prijs! Aanraders: chicken tandoori (met bot), lam tandoori en voor de pittige liefhebbers chicken tikka jalfrezi of de chilli massala.

En ja, wij zijn meerdere keren in Azië geweest en natuurlijk smaakt het daar wat authentieker... het eten en sfeer is gewoon super!

29. Redelijk Indiaas eten maar zeker niet goed. We zijn in India geweest en eten ook zeer regelmatig Indiaas in verschillende steden en landen, dus zijn hierin niet bepaald onervaren (denk ik). Vonden 't echt matig, vooral voor de prijs kwaliteit verhouding. (menu 55 euro, voor 1 grote fles spa 6,50 euro, rekening totaal 92 euro en dan waren ze 't ijs wat bij 't menu hoort vergeten...evenals de 2 bijgerechten die we besteld hadden). Zal niet zeggen niet doen want 't is volgens mij de enige Indiër in Venlo maar rij er zeker niet voor om!

3,4
  30. Erg klein restaurant, ik zou er niet graag willen eten als het vol zit.

Bediening kwam mij somber over en moeilijk te verstaan.

Ze zagen er wel keurig verzorgd uit en leuk in klederdracht.

Het eten, daar hadden we toch iets meer van verwacht.

We vonden het niet speciaal. De pan waar mijn gerecht in werd geserveerd was te heet, waardoor de groente licht aangebrand waren. Jammer, vandaar een 5 anders had ik een 6 gegeven.

Voor iemand die totaal geen weet heeft van Indiaas eten, zal het wel goed zijn. Voor iemand die verwend is, gewoontjes.

31. Lekker klein en gezellig restaurant. Bediening altijd netjes in Indiase klederdracht en zeer vriendelijk. Ik ben er al vaker geweest en het blijft elke keer verrassend lekker. Zeer zeker de moeite waard.

32. Heerlijk gegeten. We hadden een menu voor 4 personen, dus veel kunnen proeven. Zeker een aanrader! We gaan zeker nog een keer terug. Prijs-kwaliteits verhouding is uitstekend.

33. Altijd goed, het eten hier voor een betaalbare prijs!

Bediening altijd vriendelijk en eten smaakt altijd erg goed!

Aanrader voor iedereen!

34. R. d'Les Casses

Kom er al jaren! Nog nooit slecht gegeten en altijd topbediening gehad.

Een klein sfeervol restaurant met een prima menukaart.

Aanrader voor iedereen uit de omgeving en ver daar buiten.

35. Na het lezen van de recensies hier gegeten.

Maar wat een tegenvaller!

Klein verouderd restaurant met doorgezakte stoelen.

En een irritante bediende die de tafel wou afhalen terwijl we nog aan het eten waren.

Wij hadden een combimenu voor 2 personen, veel zelfde smaken.

Kom hier geen tweede keer meer weer.

4,3
  36. Al jaren ons favoriete restaurant!

Je kunt er heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs.

Bediening is altijd zeer vriendelijk.

Aanrader voor bij de hoofdmaaltijd, Peswari nan (kokosbrood).

Als je er 1 keer bent geweest dan ga je zeer zeker nog vaak terug:).

37. fam. Breukers

Wij hebben voor de eerste keer bij Sittar gegeten en het eten was er heerlijk. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen er zeker nog een keertje terug.

38. Zeer goed restaurant, we komen er zelfs voor uit Utrecht!

Elk gerecht is geweldig, vooral de Korma en de Saag.

39. Bijzonder goed Indiaas eten.

Hier blijven we terug komen. Ook gasten uit het buitenland waarderen dit restaurant. Een goede keuze voor als je heerlijk en smaakvol in Venlo wil eten.

40. JAN 7 punten

Verschillende keren gegeten hier. Kwaliteit is zeer constant. Veel keuze, daardoor verschillen de gerechten wel een beetje in kwaliteit. Bediening is heel correct en vriendelijk en de entourage is huiselijk/gezellig. De prijs kwaliteitsverhouding klopt gewoon.

41. Afgelopen donderdag bij Sittar gaan eten.

Veel keuze, je kunt bijna niet kiezen.

Het is erg leuk dat je een voorafje krijgt van het huis, een lekker knabbeltje. Hoofdgerechten waren erg lekker en ruim voldoende.

Vriendelijke bediening en zeker goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een aanrader!

42. Peter Verhoeven

43. Echt super gegeten!

Ik heb er al wel vaker gegeten, maar het blijft een aanrader.

44. Fantastisch restaurant. We komen niet uit de buurt maar tijdens een weekendje weg hadden we gezocht naar een Indiaas restaurant. Dit restaurant overtrof alle verwachtingen. Heerlijk gegeten en erg aardige mensen! Zeker voor herhaling vatbaar (als we weer eens in de buurt zijn).

45. Super lekker gegeten, goede bediening, wel lang moeten wachten op de thee. 3 personen hadden het nagerecht (ijs) al op, en degene die thee had besteld, kreeg toen pas haar thee.

Maar verder super.

46. Vanavond zijn we er voor de eerste keer geweest.

We hebben nog nooit zo lekker gegeten, heerlijk!

Echt een aanrader, verrukkelijk eten en super goede en vriendelijke bediening.

47. Was er helaas maar 2 keer, maar a.s. zaterdag ben ik gelukkig weer in de gelegenheid te gaan. Venlo is net iets te ver weg van Utrecht om even te gaan eten. Ik verheug me er heel erg op, vooral op het heerljke Naanbrood met kokos en de chicken madras. Superheet, maar om je vingers bij op te eten! En een take-away om in te vriezen, goed idee!

48. Omdat we van Indiaas eten houden en vaker naar een Indiaas restaurant gaan door heel Nederland.
    We komen altijd weer terug bij dit restaurant, dat naar onze mening het beste in heel Nederland is.
    Bijzonder goed, al meer dan 10 jaar.
    Neem vaak take away mee voor in de diepvries.
    Houden beiden van dit lekkere eten.

49. Ik kom zeker 1 x per maand daar eten en ben nog nooit teleurgesteld. Het eten is voortreffelijk en de bediening zeer goed. Ze zijn altijd vriendelijk. Zeker een aanrader.

50. Mijn vrouw en ik waren er even een paar daagjes (Arcen vlakbij Venlo) tussen uit. Na wat rondspeuren op het internet kwamen wij terecht bij Sittar. Mijn vrouw is van Indiase afkomst en was heel benieuwd naar het eten, aangezien de meeste Indiase restaurants in Nederland een slap aftreksel zijn van datgene wat ze gewend was uit India.

Binnen aangekomen werden wij welkom geheten en getrakteerd op de papadums met diverse sauzen. Na wat proeven zei mijn vrouw dat ze onder de indruk was van het eten. Het hoofdgerecht was meer dan uitstekend, wij hadden tandori mix grill, naan en dahl, volgens mijn vrouw was het uitstekend. Het was zo goed bevallen dat wij de volgende dag terug zijn geweest, wij hebben de vis gehad en een lamsstoofpotje, heerlijk.

Het was zo goed bevallen dat wij binnenkort met mijn schoonmoeder hier naartoe gaan, zij woont in Breda en wij in Capelle aan den IJssel, maar het is het waard. Een echte aanrader waar je geen spijt van zal hebben.

51. Echt ongelooflijk lekker gegeten! Het beste Indische restaurant waar ik tot nu toe geweest ben. Erg vriendelijke bediening die bovendien in traditionele Indische klederdracht gehuld is. Een echte aanrader.

52. Hendrix 216 punten

Reeds 2x echt overheerlijk Indiaas gegeten bij Sittar! Veel keuze (ook voor vegetariërs), niet duur, goede locatie. Bediening is aardig, sommigen spreken slecht Nederlands maar Engels kan ook, dus geen probleem.

Er zijn niet erg veel Indiase restaurants in deze regio, dus als je eens wat anders wilt, is dit een absolute aanrader!

Wij gaan binnenkort weer.

53. Eten, bediening, ambiance, prijs/kwaliteit, allemaal dik in orde; wat een heerlijk voedsel maken ze in India en bij Sittar! Dankzij deze ervaring gaan we binnenkort ook naar het Indisch restaurant in Roermond; hopelijk kan ik ook voor hun een goede recensie maken...

54. Rob en Sharon

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, genoeg keus. Zelde zo lekker gegeten en niet duur!

55. uitstekend restaurant! de beste indiase keuken (beter dan o.a. enkele in amsterdam en brussel waar ik ook gegeten heb)

56. miranda

heerlijk gegeten, vooral de kip met indiaas fruit (naam weet ik niet meer)was ver-ruk-ke-lijk.
    Bij de voorafjes zat een mango-chutnet ofzoiets en iets op basis van yoghurt en fruitsap, heerlijk met een naan of wat pappadums!

57. Ronald

De "butter chicken" was perfect, de rest viel (helaas) tegen. Misschien verwendt door restaurants in Rotterdam maar half verkoolde "naans" serveren, tjsa...
    Aanrader??? Gewoon proberen, smaken verschillen, nietwaar?

5,1
  58. heerlijk, wat een verscheidenheid van flavours, geniet iedere keer dat wij bij sittar eten,wil je wel eens proberen neem menu 3
    :perfect om een verscheidendheid van smaak te proeven met cocosbrood...lekker

59. Heerlijk gegeten hier! Met name de kip korma, om je vingers bij af te likken!! Tip, ook afhalen kan heel goed! Smakelijk!

60. Als je van Indiaas eten houdt, moet je hier zeker een keertje gaan eten!Echt heerlijk!

61. Pim en Britte

Prima restaurant. Altijd lekker gegeten. In het weekend altijd even reserveren!

62. Rob en Esther

Top restaurant! Wij komen hier zeker 6 x per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening, uitgebreide kaart.Een aanrader!

63. Geweldig restaurant, gezellig maar vnl erg lekker eten.

64. Heerlijk gegeten. Uitgebreide uitleg van de soorten gerechten. Veel keuze.