Op dit adres zit nu: De Loft 23

Parkeergarage Arsenaal op 200 mtr.
    In centrum na 18.00 uur gratis, uitgezonderd koopzondag en donderdagavond.
    Alle parkeerfaciliteiten zijn op loopafstand.
    Nabij knooppunt 10 van de fietsroute.

• OV

Centraal station op 5 min. Loopafstand.

• Suikervrij

6. Betalen pin

1519456616 83
1697741955 84

1. ellis vercoulen

We zijn net met z'n tweeën wezen eten met de AH actie: 2e 3 gangen menu gratis. Op de site staat de prijs vermeld van een 3 gangen menu a 14 euro. Bestel je a la carte dan kost het 3 gangen menu 19 euro. Tot onze verbazing moesten we voor het eten twee keer 19 euro betalen! (inclusief drankjes €50 betaald) Dit ondanks onze spaarkaart waarmee het 2e 3 gangenmenu gratis zou zijn. Ik heb navraag gedaan bij de dienstdoende ober (Peter, ook eigenaar?). Hij gaf aan dat deze prijs al de helft van de gangbare prijs zou zijn. Dit klopt ook niet want als ik de reguliere prijzen door 2 deel zouden we een lagere rekening hebben gehad.
    Thuisgekomen de site er nog eens op nagelezen: Dit staat er echt niet. Het 2e menu zou gratis moeten zijn. Telefonisch nogmaals gereclameerd. Helaas heb ik Peter niet tot inzicht kunnen krijgen. Slechte zaak; mensen worden zo op het verkeerde been gezet en zijn dubbel zo duur uit als verwacht.
    Eerlijkgezegd zou ik het niet meer dan fair vinden als jullie 19 euro terug storten.

2. 3 gangen menu genoten. Mosterdsoep met lekker brood. Zoutvlees met groenten en aardappelpartjes in hun jasje. Lekker 3 soorten ijs met vers fruit.
    Tomatensoep met lekker brood. Super zachte biefstuk met sla en aardappelpartjes in hun jasje. En ook het zelfde ijs als toetje.
    Super genoten van onze maaltijd. Complimenten voor de kok. En zeker ook voor de man die ons heel goed en gastvrij bediende. Komen hier zeker nog eens terug.

3. Jan Hoogstraten

Heel vervelend.
    Eten op zich was prima doch de attitude van de eigenaar was zeer, maar dan ook zeer klant onvriendelijk. We hadden een eetbon van 50 euro gekregen van onze zoon.
    Na het eten wilde we deze inwisselen doch de eigenaar (Peter Bouman) was zeer bot en niet voor reden vatbaar.
    Ondanks dat we dit vooraf geregeld hadden, was zijn opmerking dat hij per 30.11 (wij waren er 9.12.2016) geen relatie meer had met betreffende bedrijf dat verantwoordelijk was voor de bon.
    Bouman wilde op geen enkele wijze met ons bespreken hoe dit op te lossen zodat er uiteindelijk politie aan te pas kwam. Deze wilde weliswaar bemiddelend optreden alhoewel het geen politiezaak was, maar ook daar wilde Bouman niet van horen. Zelfs wilde hij ons verbieden zijn lokaal te verlaten (hoezo DE KLUIS) terwijl ik alle persoonlijke gegevens aan hem had gegeven. Na lang aandringen van ons (wij wilden dan de schade delen 50-50), ook dit wilde hij niet en bleef vasthouden aan zijn mening. Uiteindelijk verzocht hij ons nadat hij met veel tegenzin akkoord was gegaan, zijn zaak te verlaten.
    Qua eten dus aanrader, qua gastvriendelijkheid absoluut niet.

4. Hier al meerdere malen gegeten. Dit keer hadden we het 5-gangen verassingsmenu! We hebben heerlijk gegeten en ook het huisgebrouwen bier was zeer smakelijk! Ons zien ze hier zeker weer terug.

5. jantien

Jammer dat het hier steeds minder wordt. Je ziet alleen nog maar mensen met een koopjesbon, toch een teken aan de wand. En de service wordt er ook niet beter op.

6. Hebben hier lekker gegeten met de familie en hadden een leuke avond. De atmosfeer was mooi en ik voelde me in een gezellige plek binnen en buiten op de teras met een uitkijk van Venlo! Service en het eten was goed en je kan hier zeker een genotvol avondje verbrengen.

7. De uiensoep smaakte flauw. Het zuurvlees potje smaakte niet beter dan gemiddeld. Qua smaak was het vlak. Soep vd dag en de quiche was volgens mijn vrouw ook niet lekker. Misschien zijn we verwend! De cappo was wel goed!

8. Ingrid Baalemans

Met een Social Deal hier voor de tweede keer gegeten, en het was weer goed.

Een aanrader is om bij het menu het wijnarrangement te nemen, heerlijke wijnen en er wordt steeds nog even wat bijgeschonken. Ook nog wat extra brood geen probleem, een aanrader

9. Wij hebben hier al een paar keer geluncht en nu voor de 2e ook s'avonds een hapje gegeten. Het eten is ontzettend lekker en veel verassende smaakcombinaties. Als je vraagt om iets wat afwijkt van de kaart/menu is dat geen enkel probleem! Verder serveren ze ook veel verschillende wijnen en heeft ieder gerecht zijn eigen bijpassende wijn. Echt een aanrader!

10. Erg lang moeten wachten op het eten. Dit zorgde voor irritatie, vooral bij de kinderen. Ivm drukte kwam de bediening niet meer aan ons vragen of wij nog wat wilde drinken en meldde ook niet dat het nog wel even gaat duren. Na een lange tijd gewacht te hebben, hebben wij de bediening maar hierover aangesproken met de melding dat wij al heel lang op ons eten zitten te wachten. Kregen een drankje van het huis. Weer een geruime tijd gewacht te hebben en maar weer de bediening aangesproken dat wij nog steeds zitten te wachten op ons eten, terwijl andere mensen die later binnen zijn gekomen hun eten wel kregen. Bij deze willen wij toch even melden dat er pas terugkoppeling kwam van de eigenaar na deze gemelde klachten. Uiteindelijk kregen wij ons eten. Wij dachten gezellig uit eten maar voor ons was dit een grote teleurstelling, onze conclusie is, wij gaan hier niet meer zo snel naar toe.

11. Marc Broekmans

Na een aantal jaren zijn wij teruggekeerd naar De Kluis in Venlo. Puur uit nieuwsgierigheid en uiteraard voor de aangeboden specialiteiten. Patron Peter trancheerde de specialiteit van het huis, de entrecôte, aan onze tafel bij het raam, waar we uitzicht hadden op de toren van de Lambertuskerk. Het gerecht, met summiere groenten en patatten in de schil, smaakte ons na een helletocht door regen en zware windstoten, goed, mede dankzij een donkerbruin speciaalbier uit de Achelse Kluis. De inrichting van het restaurant in Venlo is ruimer en na afloop kun je nog even uitbuiken op een van de vele sofa's en banken. In de hoek van de Kluis verkopen Peter en zijn vrouw Li nu wijn uit Zuidelijke windstreken. Een aangename plek, ook in de zomer op het zonnige terras.

13. Zeker niet glutenvrij ondanks duidelijke uitleg. Er wordt "Ja we begrijpen het" gezegd en vervolgens krijg ik een flinke schep gort bij mijn voorgerecht. En een (niet glutenvrij) koekje bij de thee. Bij het nagerecht vroeg ik of het zeker glutenvrij zou zijn? Reactie: "Ja dat denk ik wel."
    Niks geen excuses en de volle mep moeten betalen. Bij het weggaan wordt me nog een fijne avond gewenst. Nu maar hopen dat ik niet ziek word. Je wordt met je allergie niet serieus genomen en raad iedereen die glutenvrij moet eten om hier zeker niet naar toe te gaan, het is niet te vertrouwen.

1,6
  14. Prima keuken en correcte bediening! Minpunt was echter onze zitplaats in het restaurant, waar we veel hinder hebben ondervonden van een koude luchtstroom vanuit de ingang. Behoorlijk verkouden geworden. Verder heeft de eigenaar wel zijn inspanningen gedaan om steeds de toegangsdeur te sluiten, maar overlast bleef helaas.
    Nogmaals wel prima prijs- kwaliteitsverhouding.

15. Pisters

Heerlijk genoten op het mooie dakterras, waar je even kunt ontspannen en vergeet dat je in de drukke binnenstad bent! Ook al komen we regelmatig hier een hapje eten, we zijn steeds weer aangenaam verrast door de bijzondere twist die de kok geeft aan het eten. Gerechten zijn vers, lekker en hebben vaak een mysterieus karakter doordat je soms een ingredient niet meteen kunt herkennen.
    Wij gaan uit eten om iets te proeven dat we thuis niet zo lekker klaar kunnen maken, De Kluis doet het goed!

16. Bert Visser

Vandaag van de lunch genoten op het dakterras van de Kluis. Het was heerlijk zitten op het dakterras. Het dakterras is echter iets minder qua uitstraling als het restaurant wat er zeer goed uitzag. Een heerlijk stoofpotje gehad met eigengemaakt frieten. Mijn tafelgenoot had gekozen voor twee kroketten met brood. Dit bleken tot haar verrassing heerlijke eigengemaakte kroketten te zijn. Kortom zalige geluncht met een uitstekende gastvrije verzorging.

17. ACDN 13 punten

Afgelopen vrijdag hebben we ons laten verwennen bij De Kluis in Venlo. De keuze viel op het Chef Menu en een bijpassend wijnarrangement. Het voorgerecht van tonijn carpaccio met zeewier was verfijnd van smaak. De geitenkaas gerold in een gegrilde aubergine was een verrassing voor de smaakpapillen. Het hoofdgerecht, een zachtgegaard procureurstuk, was uitstekend. De desserts en het wijnarrangement complementeerden het feestmaal. De bediening was warm, geïnteresseerd en persoonlijk. Zeker een aanrader!! (ook het terras buiten)

18. Paz Ricosi

Een meer dan prima diner in een aangename ambiance - jammer dat we niet dichter bij Venlo wonen!

19. Wat hebben wij gisteren lekker gegeten met z'n zessen. Gelijk afgesproken voor een volgende keer. Een aanrader.

20. Heerlijk gegeten bij de Kluis. Zelfs al buiten kunnen zitten op het dakterras. Het interieur is in tegenstelling tot wat andere recensies beschrijven heel hip en vrolijk. Zeker een aanrader in Venlo!

21. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goed eten voor leuke prijs, prima bediening. Sfeer kan beter.

22. Super gegeten hier. Wel wat lastig te vinden. Bediening ook erg goed.

23. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij De Kluis. We kozen voor een Chef-verrassings-menu. Een goede keuze, samen met heerlijke bijpassende wijnen. Het hoofdgerecht was verrukkelijk: Herterug!!!
    De ambiance is gezellig, hoewel het interieur iets gedateerd is, maar daar komt binnenkort verandering in, werd ons verteld door de gastvrije, vriendelijke eigenaar.

De Kluis is een echte aanrader! Vooral in de zomer is lekker loungen op het dakterras iets om zeker te gaan uitproberen.

Iedereen die van goed eten houdt, in een restaurant met mensen die passie en enthousiasme hebben voor hun zaak, moeten hier echt een keer gaan eten. Een aanwinst voor Venlo.

24. Er was helaas nog maar voor 1.5 persoon spareribs ipv voor 3 personen. Er zou een combo gemaakt worden met bief. Wat er op het bord lag was uiteindelijk magertjes. Ook 1 kleine inspiratieloze salade kon het niet meer goed maken. Frieten prima maar van wisselende kwaliteit. Oude reeds gebakken friet aangevuld met verse. Wel lief voor de kinderen en er werd gezorgd voor een vak met speelgoed. Dat dan weer wel. Maar al met al een teleurstelling en het zal wel ff duren voor we ooit terug gaan.

5,7
  25. Erg lekker gegeten op het dakterras. Mooi uitzicht over oude huizen in Venlo. We hadden gekozen voor driegangen-keuze 'Venlo' menu a 27 euro. Het eten was erg lekker en ruime porties! Vers, veel zelfgemaakt. Alleen minder keus in desserts. Aardbeien met parfait van aardbeien met aardbeien, of een taartje van roodfruit (mijns inziens grote gelijkenis...of kaas als derde optie . Aarbeientoetje was wel erg lekker.
    Vriendelijke bedienning. Binnen vond ik het restaurant niet zo heel gezellig eruit zien. Beetje kaal. Maar op het dakterras in de avondzon echt een aanrader! we gaan zeker nog eens daar eten.

26. We hebben 26/6 bij de kluis gegeten, het personeel was heel erg aardig, professioneel . Voor de kinderen hebben ze een speciale bak met speelgoed. Onze zoon heeft zich daarom ook niet verveeld. Het eten wat we kregen was meer dan voldoende en heel erg lekker. Kwa prijs is ook niks van te zeggen We komen zeker weer een keer terug, was erg gezellig

27. Ik ben hier met mijn vriend gaan eten, als voorafje hadden we tomatensoep. Dit leek op tomatensoep wat kwam uit een Unox zak. Er zaten hele grote gehaktballen in, hier hebben we een klacht over ingediend. Als hoofdmenu hadden we allebei wat anders. Dit was wel lekker, maar er zat ook een salade bij. Hier was de komkommer nog niet goed en het smaakte niet vers. De aardappelen waren wel lekker, maar helaas was hier te veel zout overheen gedaan wat het minder lekker maakte. Het personeel wat ons hielp was hier heel vriendelijk over en begreep de situatie. Zelf vond zij ook dat de ballen te groot waren en dat er teveel zout overheen gestrooid was.

4,5
  28. Steffen en Karin

Heerlijk gegeten bij De Kluis. 3-gangenmenu €19,50 heeft prima prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel, ging flexibel om met wensen. De zelfgemaakte bitterballen in 5 varianten zijn subliem. Topkwaliteit biefstuk. Alle producten huisgemaakt. Kortom, een aanrader.

29. g. lenssen

Heerlijk gegeten met zijn drietjes, vriendelijke bediening, mooi uitzicht op de Martinuskerk en binnenstadhuizen. Veel ruimte, zit niet zo op elkaar zoals in veel eetcafeetjes. Aanrader.

30. Van den Bogaart

Heel lekker geeten. Fijne sfeer. Super bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.

31. Ancella Beerens

De smaakpapillen werden op een heerlijke manier geprikkeld. Het speciale bier van De 7de Hemel "Donder" smaakt donders goed.

32. Wij hebben echt heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en goed in hun werk. Het eten is erg smaakvol! Een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ga zo door!

33. Kitty Hendrix

Geweldig goed gegeten. Origineel, lekker en prijs kwaliteit uitstekend. Complimenten aan de kok en de gastvrijheid!

34. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met z'n vieren. We hadden een wowdeal en komen zeker nog eens terug.
    Heel aardige gastvrouw en overheerlijk gegeten! Na afloop mochten we zelfs een kijkje nemen in de keuken waar de kok ons vriendelijk te woord stond.
    Echte aanrader! En voor de prijs hoef je het niet te laten, prima!!

35. Heerlijk gegeten, de kluis specialiteit was uitstekend, complimenten aan de kok, de bediening was goed en vriendelijk. Een absolute aanrader!

36. Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Lekkere wijnen, leuke nazit met de chef gehad.. een absolute aanrader!

37. Het eten was goed, bediening perfect. Locatie en interieur is echter niet om over naar huis te schrijven. Als jullie daar nog wat aan doen hebben jullie echt een van de leukste restaurants in de wijde omtrek.

Ga zo door!

38. Bevooroordeeld als vaste gast? Wellicht wel. Echter is de gastvrijheid van Peter en Lie (én gastheer Sandor) gemeend en oprecht. Een (h)eerlijke keuken met vers én streekgerechten als kenmerk. Én met het 'liever Livar' broodje een terechte finalist in 'het lekkerste broodje van Nederland'. Aan het interieur wordt hard gewerkt; het uitzicht op de Martinustoren is uniek.
    Laat de trap geen obstakel zijn. Ga naar boven en geniet!

39. Eventjes een hapje gaan doen met mijn vrouw bij De Kluis. Wat een heerlijk eten en dat voor die prijs. We waren aangenaam verrast en weten nu waar we terecht kunnen voor een mooi gerecht. Als wijnliefhebber ook nog eens zeer positief over de wijnen, dus het was dubbel genieten.
    Dus mensen even de trap omhoog en genieten bij Lie en Peter.

Leo en Doreen van Zitteren.

40. Christine en Rudy Ramaekers-Van Doren

Op dit restaurant is echt niets aan te merken. De bediening is persoonlijk, vriendelijk en correct. De keuken heeft ons echt verrast. Zo een verfijnde keuken voor zo een prijs is een echte aanrader.
    Spijtig dat wij zo ver weg wonen want dit kon zeker een vaste stek worden.
    Proficiat aan zaal en keukenpersoneel en doe zo voort zou ik zeggen.

41. Eten was erg lekker, niet super speciaal maar dat was ook niet nodig. Gewoon erg goed en prima bediening. De sfeer en uitstraling mag zeker wat aan gedaan worden, zou het opleuken!

42. Fam. Meijers

We hebben super lekker gegeten, verse ingredienten en bereiding, dit was echt te proeven, vriendelijke bediening.

43. Lekker en goedkoop eten,is erg de moeite waard.
    Zeker de pasta's smaken heerlijk en zeker als je gaat lunchen,het is het geld wel waard.
    Jammer dat zoveel mensen er geen gebruik ban maken om bij de kluis te gaan eten.
    Wij gaan zeker weer terug.

44. Mary Pellaupessy/Marc Broekmans

Op 24 juni kwamen wij na een middag Thermen in Arcen
    's avonds voor een heerlijke diner bij De Kluis in Venlo. Er hangt een leuke sfeer, een vriendelijke begroeting bij binnenkomst, een fijne service, wat wil een mens nog meer?
    Wij (Mary en Marc uit Lelystad) hebben genoten van het diner. Wilt u genieten? Ga naar de Kluis voor een fijne sfeer en een heerlijke diner.

45. Gisteren gegeten met 5 personen waarvan 1 glutenvrij,zelfs glutenvrij brood bij het voorgerecht! Was allemaal goed verzorgd en ook heel lekker, voor deze prijs een goede maaltijd!

46. P v Bokhoven

heerlijke verse producten, goede malse biefstuk,gastheer was zeer behulpzaam.
    Wij wensen de eigenaar nog veel succes in de toekomst

47. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben er vertrouwen in dat de sfeer ook snel het niveau van het eten gaat krijgen.

48. Verrassend lekker. Heerlijke verse produkten. Een kok die niet schrikt als je zegt dat je vegetarier bent. Echt een aanrader.