Si-Chuan in Velp

1392005165 83
1491940950 68
1714020472 76

1. Roelofsen

We hebben weer ontzettend lekker gegeten.
    De gerechten worden heel leuk opgediend en smaken, met allerlei verschillende kruiden, overheerlijk.
    Een aanrader voor iedereen die een keer authentiek wil eten.
    Chapeau!

2. Johan brands

We hadden verschillende recensies gelezen over dit restaurant. Er waren hele positieve maar ook negatieve reacties. Maar dit weerhield ons er niet van om de proef op de som te nemen. We hadden om 17.00 uur afgesproken toen we kwamen was er een tafel bezet. We hebben een diner voor 4 personen besteld. Na een goed half uur kwam de soep en vervolgens kwam het tussengerecht een uur later het hoofdgerecht kwam nog weer een uur later. Toen we dit op hadden en op het dessert wachten bleek deze helemaal niet te komen. Ik had het idee dat mevrouw het allemaal niet aankon. Bij het afrekenen vertelde me de serveerster dat het anders nooit zo druk was op zondag. Zij stond er in de zaak helemaal alleen voor. Het eten was trouwens wel lekker maar als advies geef ik de eigenaresse mee om wat extra personeel in dienst te nemen.

3,6
  3. Helaas slechte ervaring. Na de bestelling duurde het meer dan een uur voordat mijn voorgerecht kwam… tegelijk met het hoofdgerecht van mijn partner… Nog een half uur later was mijn eten er nog steeds niet… dus bijna 1 uur en 3 kwartier later… mijn partner heeft had haar eten inmiddels bijna op… bijna/koud helaas omdat ze opmij wilde wachten. Samen eten is wat we wilde toch? Ook andere tafels hadden hetzelfde probleem hoorden we… om ons heen werd er hier en daar wel gegeten. Gasten die veel later binnen waren gekomen. De afhaal bestelling gingen wel met zakken vol de deur uit. Na 2 uur had ik nog steeds geen hoofdgerecht… toen was de maat vol. De bediening wist ook niet wat te doen en zei dat dit veel vaker gebeurde en verontschuldigde zich. Ik heb het eten geannuleerd en we zijn na betaling van een beetje eten opgestapt! Dus mocht je er willen eten dan kan je beter afhalen. Dan krijg je wel op tijd te eten… Heel erg jammer en een slechte reclame!

4,5
  4. H.Lazet

Het was weer helemaal goed lekker gegeten en leuke bediening.

5. Zeer slechte ervaring vanavond met de bediening.twee keer om drankjes moeten vragen. Na 1 1/2 uur wachten koude bami en nasi gekregen. Toen ik het eten uiteindelijk wilde afbestellen kregen we voorgerecht en hoofdgerecht meteen na elkaar. Voorgerecht van mijn dochter werd weggehaald terwijl ze niet klaar was. Andere gasten waren boos vanwege lang wachten, serveren van verkeerde gerechten enz enz. Het ging maar door!
    Een gezelschap met een jarige in hun midden was zeer teleurgesteld! Kortom: het leek Fawlty towers wel! Nooit zo meegemaakt! Toen ik minder wilde betalen(drankjes gratis) begon de serveerster te schreeuwen en later heel hard te huilen. Kan echt niet. Wel verbondenheid onder elkaar, eerst nog lachwekkend maar later niet meer. €53,20 Betaald voor zeer slechte en onprofessionele bediening en koud eten. Mijn hoofdgerecht was trouwens wel goed (pittige kip)! Dat is het enige positieve van deze avond.

3,9
  6. Wat een teleurstelling. Het eten is echt smakeloos.

2,2
  7. Vandaag eten afgehaald, de bestelling was niet juist doorgekomen want de bapi pangang miste bij thuiskomst. Het eten was smakeloos en totaal niet lekker. Een grote tegenvaller, na de positieve recensies die we lazen. De prijs van dit eten was daartegenover hoog, wat het geheel nog erger maakte.

Heel erg jammer en beslist niet aan te raden om daar eten af te halen!!

8. Altijd vriendelijk en altijd lekker eten!

9. CvE1975

10. Willem Dijkstra

Uitermate gastvrij! Prima keuken en zeer nette bediening. Het was een waar genoegen hier te dineren! Gastvrouw komt alle eer toe.

11. Hansje Burger-Broekhuizen

Altijd een positieve ervaring als webij Ping naar binnenstappen - een feestelijk 'thuis' komen en altijd genieten!

12. Edwin

13. Dit restaurant heeft bij ons een wat dubbel gevoel.
    Buiten kijf staat de kwaliteit van de keuken. Dat is echt heel verrassend.
    Het restaurant zelf haalt het niet bij de keuken, die verhouding is heel scheef. Dat geldt ook voor de bediening.
    Lief en aardig allemaal, maar de keuken stijgt er (te) ver boven uit.

Maar ook met de keuken ben ik van een koude kermis thuis gekomen. Tijden het eten van een afhaal maaltijd haal ik een hele streng metalen schuurspons uit mijn mond. De schuurspons wordt gebruikt om de wok te reiningen.
    Schoon keukengerij is natuurlijk prettig, maar hoort niet in mijn eten thuis.
    Het afhaal prakje heb ik terug gebracht en kreeg mijn geld terug. Ik vond het een beetje een karig verhaal.

14. Theo Overweg

15. Welkom, verzorging en het eten waren allemaal prima, gaven ons het gevoel welkom te zijn, gast dus; en dat is een ervaring van geleden, wanneer we terugdenken aan de zgn. gastvrijheid van vele andere restaurants; daar kregen we de neiging te vragen of we ze mochten storen omdat we wilden afrekenen.

16. Schandalig slecht gegeten en bediend op eerste kerstdag!

Zeer slechte, niet accurate bediening (wijn moet je zelf bijvullen); koude, onsmakelijke soep waarbij het krijgen van eventueel zout of maggi een groot probleem blijkt te zijn; hoofdgerechten worden vaak veel te laat en niet gelijktijdig opgediend, zijn niet meer warm en blijken van ondefinieerbare samenstelling te zijn ('wat ben ik eigenlijk aan het eten?')

Kortom: zelfs voor een uitgenodigde (en niet betalende) gast was dit alles van een tenenkrommende kwaliteit die langzaam maar zeker een enorme woede deed ontstaan. Een (vriendelijke?) glimlach kon daar echt niets meer aan veranderen!!

17. Een keer gegeten en gisteren afgehaald, heerlijk en tenminste niet zout! Totaal eigen smaak. Lekkerder dan welke Chinees in Gelderland. Vandaag had ik weer wat willen afhalen, maar, het is maandag...

18. Ben onlangs met mijn vrouw samen bij jullie wezen eten. Bij binnenkomst hebben wij aangegeven wat wij wel en niet wensten, namelijk, mijn vrouw is vegetarisch en ik lust zowel geen kaas als vis. U heeft ons met uw verrassingsmenu idd verrast. Wij hebben heerlijk gegeten en echt genoten. Wij weten dan ook zeker dat we binnenkort weer een keer in uw restaurant zullen gaan eten!

19. Huib 15 punten

Een geweldig authentiek Sichuan restaurant. Is iets anders dan een Chinees restaurant.

Alles vers bereid met geheel eigen smaken.

Gastvrouw en bediening geweldig.

Mooie website met niet alleen informatie van menu's etc, maar ook van het land China en de provincie Sichuan.

Succes en hou het hoge niveau.

20. Een geweldig chinees rest. De smaken zijn echt heel anders dan je bij een standaard Chinees tegen komt.

Dit werd zelfs ook door bezoek uit Groningen en Brabant bevestigd.

Wij komen daar zeker nog een keer voor terug.

Succes en ga zo door.

21. Als je een normaal Chinees restaurant gewend bent vallen je hier de schellen van de ogen. Zo kan het ook! Prachtige subtiele gerechten, uitmuntend bereid, alles bij elkaar een mooie smaakexplosie.

Een goed en gezellig restaurant waarvoor u gerust een flink stuk mag omrijden.

22. P.

23. Via internet een restaurant gezocht in Velp en kwamen bij deze uit. We hadden enige tijd geleden gehoord in de media dat het een heel goed restaurant moest zijn en dat is zeker waar! Zelfs voor kinderen kun je een eigen menu samen stellen.

Niks is teveel, heel goed restaurant! Prijs en de kwaliteit is zeker een 9 waard! Komen zeker terug!

Bedankt voor de gastvrijheid!

24. Geachte Mevr. Ping.

Wij zijn onlangs met vrienden uit Doetinchem bij u geweest.

Zij waren laaiend enthousiast over uw keuken, bediening en uw persoonlijke begroeting aan tafel. Zij willen zeer snel met enkele andere vrienden bij u komen tafelen.

Vriendelijke groeten.
    Bob en Ricky Theunissen.

25. tevreden gasten

Een gezellig restaurant.

Zeer lekkere gerechten.

Niet te duur.

Lieve gastvrouw... naam Ping.

Groetjes, tevreden gasten uit Velp.

26. Katinka en Rens

Met regelmaat eten wij bij Ping, hebben al veel gerechten geprobeerd en altijd is de kwaliteit hoog en de sfeer uitstekend. Laat je verrassen met het verrassingsmenu: smullen maar. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Dit restaurant is niet voor niets op nummer 16 in de top 100 van chinese restaurants terecht gekomen!

27. Altijd weer een feest om bij Ping te eten of af te halen. Ik zie er ook geregeld Chinezen eten; lijkt me een goed teken!

Oma kip is een aanrader. Evenals de gebakken bami. En de vers gemaakte loempia's. Om over het menu Sichuan maar te zwijgen... Voortreffelijk!

28. Rob van Beem

Wij komen vaak (vanuit Almere helemaal! ) naar dit restaurant. Ping, de eigenaresse, weet als geen ander hoe een gastvrouw moet zijn. Wij laten ons gewoon in de watte leggen door haar. TIP: Neem een verrassingsmenu! De kok stelt dan een menu samen op smaak van de klant. De prijs/smaak verhouding is overigens bijzonder goed.

29. Fam Hofman

Heerlijk, je proeft dat er tijd is gestoken in de bereiding.Ping is een schat, en vakvrouw. Dank jullie voor een heerlijke avond.

30. H. Uijterwaal

Wij waren er op een avond dat 'alles mis ging'. De gasten kregen de verkeerde bestellingen en ik heb er al eens beter gegeten. Ping (de eigenaresse) moest regelmatig inspringen om één en ander met een vriendelijke glimlach recht te breien. Eten is niet verkeerd, maar dit verschilt nogal eens. Andere kok ? Wel een uitermate vriendelijke bediening.

4,9
  31. bart,kim,liz

geweldig "orgineel" heerlijk vers en verrassend eten!
    website + menu zou goed idee zijn

32. waar is de website met de menukaart???