Bezorgrestaurants in de buurt van Da Gigi

1319369809 74
1375372085 75
1420173907 60
1520978005 64

1. Samen met mijn man even een pizaatje gegeten.
    Wat een heerlijke pizza calzone. Goed gevuld en deeg als van een Napolitaanse pizza.
    Lekker wijntje erbij.
    Een scroppino ter afsluiting.
    Kortom, genoten.

2. Of je nu een menu neemt of a la carte, het is altijd goed. Goede wijnen en ook een heerlijke dessertwijn. Eten zoals je dat ook in Italië zelf zou krijgen.
    Ik zie overigens dat vooral zure mensen hier reacties plaatsen, terwijl op Google en Facebook de reacties heel positief zijn.

3. Slechte ervaring mee. En vele vrienden hetzelfde. Komen er nooit meer.

4. Afgelopen vrijdagavond lekker gegeten. Eten was erg smakelijk en de bediening vlot en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Wat een aanfluiting in verhouding met de vorige eigenaar, ik noem een paar dingen: drinken uit blik, ”kraanwater €2, = per glas! (Dat zet je niet op de kaart) parmezaanse kaas €3,30, frietje €4,50, pasta met garnalen! Wel 5 garnaaltjes op de pasta en alles heel zout.
    Pizza’s redelijk maar nat. Bediening is geen bediening maar kinderen die eten van A naar B brengen.
    En ja er is gevraagd hoe het smaakte en gaf mijn mening en het antwoord was “OK” en dat was het.

Jammer een gemiste kans, en als ik de recensies lees hebben jullie al wel wat tijd gehad om het te verbeteren…

Heel jammer want het kan zeker ook anders.

Doe jullie voordeel ermee.

Mvg.
    Johan.

2,2
  6. Zaterdag 14 januari 2 pizza’s afgehaald. Wat een teleurstelling. Slap deeg, een aanfluiting. De topping was wel van goede kwaliteit. Jullie moeten er echt iets aan gaan doen, wij zijn voorlopig weer even klaar met jullie pizza’s.

7. Heerlijk gegeten bij pizzeria da gigi!
    Bediening was top het eten werd snel geserveerd.
    Bij lekker weer kun je hier ook buiten eten op een soort binnen pleintje heel gezellig.
    Aanrader zeg ik.

8. Wat een vreselijke ervaring was dit zeg!
    Voor het eerst gezellig uiteten met m’n dochtertje van 4,5… dacht ik…

Ik vroeg een kinderportie voor mijn dochter en ze kreeg een volwassen portie. Toen ik dit aangaf werd er gezegd dat wij beide kinderporties hadden gekregen… Wat gelogen is want heb daar in het verleden vaker gegeten. Toen zeiden ze je mag het mee naar huis nemen als het teveel is… waarop ik aangaf daar niet mee akkoord te gaan. Moest er erg op aandringen een kinderporties te betalen wat super irritant en onbeschoft is naar de klant. Vervolgens viel het dessert uit de handen met een harde klap op tafel… (Wat kan gebeuren) maar erg ongemakkelijk omdat het al zo raar ging.

Nooit meer voor ons!

9. Ernie Hoksberg Lapré

Al meer dan 20jaar vaste klant bij Da Gigi geweest, en altijd heelijk. Maar nu na de wisseling stuk minder, weinig smaak aan de pizza's en broodjes kei hard. We hadden ook een tonijn pizza erbij, nog nooit zo slechte pizza gehad.
    Hij was droog en kruimelig, normaal stukken tonijn erop maar die waren ver te zoeken. Supermarkt pizza smaakt nog beter. Wat gebeurt er daar in de keuken.

10. Wow, wat een schok bij binnenkomst. Berichten al wel gehoord maar nooit verwacht dat het zo heftig zou zijn. Hapje eten in een soort van bordeel. Pizza’s dreven in het vet. Frisdrank in een blikje. Al met al zeker geen aanrader! Jammer want het was altijd goed…

1,7
  11. Colette

12. Kees Takken

Mijn eerste reactie OMG wat is hier gebeurd. Zo werd verteld dat er een nieuwe eigenaar in zit sinds september vorig jaar.
    Alles is rood geverfd, maar dan ook alles. Muren, plafond, pizza-oven en de stoeltjes. Van het Italiaanse rood-wit-groen is niets van terug te vinden. De kleur rood bevordert niet de sfeer om heerlijk te eten. Tja, het eten. Ik weet niet waar de nieuwe kok heeft leren koken maar ik vrees dat u het thuis met een kookboek erbij beter doet. Technisch koken zonder enige liefde voor de producten. Het viel mij op dat alles ook werd aangeprezen dat het uit Italië kwam. Venkelsalamie uit Venetië, cracker uit Sicilie etc. Dat klinkt leuk maar dat maakt het product (wat daar denk ik ook niet vandaan komt) er ook niet beter op. Ook de prijzen zijn fors te noemen en niet in verhouding tot het eten.
    Kortom als je van rood houd en matige tot slechte producten aangeprezen door nog niet irritant vriendelijk personeel dan zou ik een tafel boeken. Wilt u een kwalitatief goed product op uw bord in een sfeervolle omgeving dan zou ik nog even doorzoeken naar een goed Italiaans restaurant waar ze echt passie hebben voor Italiaans eten.
    Dit was een teleurstelling. Of zoals ze zeggen vergane glorie.

2,6
  13. Wat aanfluiting!
    Tot voor enkele jaren terug een fantastisch restaurant.
    2Soort van calzone pizzas besteld met niet gelogen 40 warme cherrytomaten een stukje artisjok en een heel klein stukje ham voor bijna €20 ps! Mag gezegd erg goede pizzabodem. Ook vroegen we wat de huiswijn was omdat er geen wijnkaart was. De jonge man boodt ons diverse huiswijnen aan en daarbij vertelde ik dat ik 1,5 jaar geleden bij dit restaurant had dat zijn collega ons een flesje huisrose in de aanbieding verkocht voor achteraf €25, - en ik dat niet zo heel netjes vond. Ik ben van mening dat als je iets speciaal aanbied je ook een prijs moet noemen of je klant aan zetten tot die vraag. Iets wat we ook gewend zijn in echt goede restaurants en in ons geliefde Italie.
    Dus 4× prima pinot grigio’s besteld en weer geen prijs vtv. Maar goed. Ik ga daar niet de zeikerige krent uit hangen.
    3Kwartier later de deur uit voor €63!
    Ik weet echt dat t allemaal niet goedkoper wordt maar€6,75 voor een witte huiswijn!

Dat was letterlijk laatste druppel.

2,8
  14. Da Gigi was vroeger ons favoriete restaurant. Altijd vriendelijk, persoonlijk praatje, overheerlijke Quatro Formaggio. Het lijkt nu wel een boudoir met de rode verf. Verbrande korst van de pizza kwam zgn door het Napolitaanse deeg, bodem leek wel karton en ze hadden ineens 2 tafels met een hoge kruk, die er vroeger niet waren. Een daarvan was blijkbaar voor ons gereserveerd, maar daar kon ik met 2 x een beschadigde meniscus niet op klimmen. Er werd gezegd dat ik dat dan bij de reservering even had moeten zeggen.. Al met al geen fijne ervaring en dus ons laatste bezoek.

15. Nathalie

Gereserveerd en moesten van tevoren aangeven of we een verassing menu wilden. Ik gaf aan dat ik dat nog niet wist en dat we dat op het moment zelf wilden beslissen. Wel gaf ik aan graag in de serre te zitten. Dit kon niet beloofd worden want dit was voor het menu gereserveerd. Bij binnenkomst op zaterdag avond om 19.00 zaten er in totaal 3 tafels over het gehele restaurant. Omdat het rustig was vroeg ik of wij alsnog in de serre mochten zitten. We verder erg afgesnauwd, en op een niet vriendelijke manier werd ons verteld dat dit voor de het menu is. Logisch… als het hele restaurant vol gereserveerd is. Maar niet als er 3 tafels zitten. En na ons geen arrive meer is geweest. Eten is daarentegen erg lekker!

16. Jorn Maarschalkerweerd

Wij hadden gister zin in een echte Italiaanse avond met als voorgerecht een overheerlijke bruschetta. De smaak verhouding met de kort gesneden tomaatjes en de knoflook olie was echt super lekker. Als hoofdgerecht had ik een overheerlijke pizza caprese met overheerlijke parmaham daarbij, bij het hoofdgerecht had ik een overheerlijk biertje van birra morreti, als dessert had ik een tiramisu die echt heel lekker was, hij was precies goed met de verhouding van de alchohol erdoorheen de smaak daarvan was echt goed. Ik heb de avond bij da gigi afgesloten met een heerlijke limoncello die was precies op de juiste temperatuur bewaard hij gleed heerlijk door de keel. Ook super knap en lief personeel.

17. Het eten was heerlijk, bediening was erg vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar,
    Top ervaring!

18. Na 1,5 jaar niet geweest, zijn we ons rot geschrokken. Waarschijnlijk was de rode latex in de aanbieding. Een kleine moeite toch pizza voor snijden? Maar de eigenaresse vond van wel erg onvriendelijke mensen. Duur en weinig of geen keuze in vlees en limonade.
    Wij komen nooit meer terug na 20 jaar. Daaaag

19. Eten was heerlijk.
    Bediening niet vriendelijk. Eigenaresse snauwt personeel af waar klanten bij zijn. Tegen dr klanten ook niet consequent vriendelijk: tegen de een wel, de ander niet. Overig personeel niet op de hoogte van de specialiteiten.
    Geen fijne sfeer, waar je toch voor betaalt in een restaurant.

1 positieve stem1 negatieve stem
  20. Heerlijk verrassingsmenu gegeten. Eerste gang en toetje niet op foto, maar alles lekker in een gezellige sfeer. Restaurant is helemaal opgeknapt. Eerder al voorin een van de specials gegeten (foto 2), dat was de aanleiding om eens voor het menu te gaan. Zeker geen spijt en dus voor herhaling vatbaar.

21. Sinds de nieuwe eigenaren er vorig jaar inkwamen is de kwaliteit ver beneden pijl. Jammer van deze mooie zaak. Jammer ook dat ze de oude naam gebruiken. Sneu voor de vorige eigenaren.

2,4
  22. We hebben altijd gezellig, lekker en fijn gegeten bij da gigi en na lange tijd zijn we weer eens gegaan. Helaas werd dit toch een teleurstelling, het restaurant is opnieuw geschilderd in een felle rode kleur, wanden en plafond meegenomen, kwam erg goedkoop en sfeerloos over, alsof je in een cafetaria zat. Daarnaast was de pizza prima maar de mixed grill een teleurstelling, weinig vlees voor 33,- . Dit hebben we aangegeven dat het echt te duur was voor wat je kreeg, uit zichzelf heeft de bediening nog wel gezorgd voor wat extra vlees wat erg attent was.
    Personeel verder vriendelijk en attent.
    Toch al met al een teleurstelling en niet meer voor herhaling vatbaar.

2,7
  23. Moesten van tevoren aangeven menu of pizza, menu aangegeven, kenbaar gemaakt dat wij niet in het gangetje willen zitten, wat schets mijn verbazing, het restaurant is leeg en wij moesten in het gangetje gaan zitten. Bij het bestellen een jenever besteld, deze hebben ze niet, mijn vrouw besteld een jus de orange, ook deze was niet voorradig. Ik kreeg een italiaans drankje en mijn vrouw kreeg de keus tussen koffie of thee.
    Op tafel stond een papieren zak waar 4 broodjes en een smeerseltje in zat, blijkbaar een voorgerechtje, heb besloten om af te rekenen maar daar wilde ze niets van weten. Heb wel kenbaar gemaakt dat wij het zonde vinden van de goede naam van het restaurant en wij hopen dan ook dat ze er wat mee gaan doen in positieve zin en wens ze daarmee succes.

24. Italielover

Wat een drama is dit geworden, zijn dit nog steeds dezelfde mensen? Pizza’s drijven in het vet, volgegooid met ingrediënten. Broodjes vooraf waren om je tanden op te breken, muren smerig, de deur naar de keuken is werkelijk te ranzig voor woorden. Een glas Spa rood is niet te bestellen want je moet een grote fles nemen. Personeel loopt als een kip zonder kop rond. Voor mij niet te begrijpen dat in deze tijd nog zo een zaak kan blijven bestaan. Wat mij betreft dicht gooien deze bende.

25. Sinds tijden weer eens bij da gig gegeten, eens maar nooit meer! Bedroevende sfeer, zaak is vies en smerig, jammer dat een goed lopende zaak zo is verpest.

26. C Elen

27. Het nieuwe concept van da Gigi raakt kant nog wal. Op vrijdag en zaterdag word je verplicht een 4 gangen menu te nemen. Wil je dit niet dan wordt je bij de pizzaoven geplaceerd in een verouderd interieur met slechte stoelen en behandeld als een tweederangs gast. Je kunt dan kiezen uit een pasta of pizza. Gevraagd word of je Parmezaanse kaas bij de pasta wenst, wat vervolgens voor €3,30 op de rekening staat zonder vooraf te vermelden. De prijzen zijn toch al niet mals, tussen de €14,00 en €16,00 voor een pizza. €6,60 voor een glas huiswijn. Bovendien werd er aangedrongen een fles wijn te nemen ipv een glas want het evt. restant zouden we dan verder thuis op kunnen drinken.
    Voor dit geld ga ik liever bij een sterrenrestaurant eten, betaal je wat meer maar dan voelt het als een avond uit, hoef je niet perse een menu te nemen en zit je in een up to date entourage.
    Mij zien ze niet meer bij da Gigi.

5,1
  28. Miep Plaisier

Da Gigi is al jaren een bekende pizzeria in Veenendaal maar nu is er blijkbaar een nieuw concept en is het niet meer hun intentie om pizzeria te zijn. Nu wordt er een menu aangedrongen en als je dat niet wil is er alleen plaats aan een van de tafeltjes voorin het restaurant waar het naar wc ruikt. Meerdere keren werd er benadrukt dat we alleen daar mochten zitten want we kwamen enkel een ‘pizzaatje of een pastaatje’ eten. Dat is blijkbaar niet meer goed genoeg. De pizza’s zijn van goede grootte en rijkbelegd en dus een prima hoofdgerecht en met een prijs tussen de 12 en 17 euro ook niet aan de goedkope kant. Dus je kunt niet namens mij bepalen dat dit ‘maar’ een simpel gerecht is. Maar wat mij en mijn gezelschap gewoon in het verkeerde keelgat schiet is de arrogantie en het gebrek aan gastvrijheid. Als tweederangs gasten behandeld worden en om pittige olie vragen die je vervolgens voor €2,20 terug vindt op de bon! Da Gigi jullie zijn niet de juiste weg in geslagen met dit zielloze concept en ons zie je niet meer terug. In plaats van na een moeilijke Corona tijd investeren in je klanten staan jullie sjagrijnig en arrogant te doen.

2,8
  29. Anne 33 punten

Wij komen al tijden bij Da Gigi met veel plezier, sinds ze het roer hebben omgegooid naar echt Italiaanse gerechten en manier van klaarmaken, willen we niks anders meer. Kwaliteit betalen we graag voor en de prijs is erg goed. Personeel altijd vriendelijk aan de telefoon en bij het bezorgen. De menu’s zijn een leuke aanrader om gezellig met z’n alle te delen!
    Al met al top ervaring!

30. Tom 7 punten

Heerlijk gegeten, bezorging was er snel en ontzettend leuk en gastvrij team. <3

31. Vanavond een telefonische bestelling gedaan, waarbij de medewerker alles probeert te verkopen. Maar niet aangegeven wat de kosten waren. Een klein bakje parmezaanse kaas €3,30 en een kleine caffee mousse voor €6,00. Dit kwam ik pas te weten nadat alles betaald was. Bij de afronding van de bestelling, nog gevraagd wat het totaal bedrag was. Maar dat moest nog berekend worden. Er is sowieso niet aangegeven wat de extra's kosten. En erg on klantvriendelijk is al helemaal wanneer je verhaal doet bij de eigenaar, deze je ten eerste niet serieus neemt. En ten tweede wordt aangegeven melding gezien als ene oor in en andere oor uit, en dit werd nog bevestigd door de eigenaar. Zij zien zeker klant niet als koning. Wens ze suc6 met deze onprofessionele verkoop.

3,7
    1 positieve stem1 negatieve stem
  32. Zojuist 2 pizza Diavola opgehaald met extra olijven en paprika.
    Totaal niet pittig, rode paprika uit pot, salami zonder salami smaak.
    Voor ons de laatste keer, helaas.

33. Vlinder

34. Heerlijke avond gehad in dit gezellige restaurant. Er was een nieuwe pizza in spiraalvorm, heel erg geslaagd. Heerlijke, koele rode wijn erbij. Top restaurant met vriendelijke bediening. Is pas verbouwd, heel gezellig.

35. Paar keer wezen eten al. Altijd prima gegeten tot onze laatste ervaring. De pizza’s waren een aanfluiting. Bodem nat en zacht, champignons en paprika leken rauw, de salami aangebrand en de randen veels te hard. De mannelijke bediening was aardig en vlot. De eigenaresse lijkt gemaakt vriendelijk. De inrichting is ook wel aan vervanging toe. Jammer dat een hapje eten zo uit pakte.

36. Monique van Essen

Van de pizza's druipt het vet er af.
    Als je al vaak hebt gevraagt of de pizza gesneden kan worden en er word ja gezegd dan verwacht je toch dat het gedaan is.
    Nou mooi niet dus.
    Als iemand er wat van zegt tegen de pizzabakker gooit hij de pizzasnijder naar hun toe en zegt " doe het lekker zelf"
    Nieuwe bazen zijn niet altijd een verbetering.

37. Peter en Maria

Prima en heerlijk gegeten.
    Alleen die stoelen zijn wel toe aan vervanging.

38. Al jarenlang kom ik een paar keer per jaar bij Da Gigi om lekker te eten, omdat ik zelf werkzaam ben als assistent restaurant manager kan ik niet zo vaak uit eten en als ik dan ga wil ik ontspannen en lekker kunnen eten. Ik verkondig bij mijn vrienden en familie altijd dat da Gigi de beste Italiaan van Veenendaal zijn. Helaas is mijn mening gisteren compleet veranderd nadat ik naar mijn mening schandalig behandeld ben tijdens mijn bezoek aan da Gigi. Bij binnenkomst vertelde de serveerster ons dat we zelf een tafel mochten uitkiezen, echter hadden wij specifiek een tafel in de serre gereserveerd. We namen dus plaats aan de enige vierpersoons tafel in de serre. Hier werden we echter snel weggestuurd want ze wilden de tafel gebruiken voor een grotere reservering. Met enige tegenzin hebben wij ons toen tussen twee andere tafels ingewurmd aan een tafel die eigenlijk voor 3 personen was. Het duurde vervolgens 10 minuten voordat de serveerster terugkwam en ik vroeg haar om mijn favoriete Chardonnay, maar die bleek er niet meer te zijn. Ze hadden nog maar 1 witte wijn op glas maar ze wist niet welke wijn dit was dus bestelde ik maar water. De kaart kwam en ik bestelde mijn favoriete pizza met Parmaham met als extra topping rucola sla, deze bestel ik al jaren. Toen de pizza kwam bleek de ham er echter rauw en koud op te zitten en ik herinnerde mij dat deze altijd meegebakken was. Vriendelijk vroeg ik de serveerster of het misschien mogelijk was om dit nog even mee te bakken daar ik het zo niet lust. Ik gaf aan niet te willen discussieren maar dat ik dacht dat de pizza voorheen anders geserveerd werd. Zij beweerde in mijn gezicht dat dit niet waar was en dat ik dit immers zelf besteld had.. ze leek niet welwillend mij tegemoet te komen maar nam de pizza na aandringen van mij toch mee. Ook de pizza van mijn tafelgenoot was niet compleet en ging ook mee, vervolgens werden wij volledig in het ongewisse gelaten terwijl de andere tafelgenoten maar vast begonnen te eten. Toen mijn pizza terugkwam had de chef hem met rucola en al de oven ingeschoven. Ik kon er niet bij dat er geen moeite genomen was om even die paar blaadjes sla eraf te halen en na opwarmen weer op te doen, ik riep dan dus ook de eigenaresse om mijn ongenoegen mee te delen. Echter wilde zij ook graag met mij discussieren over hoe de pizza hoort en leek niet te begrijpen waarom ik ondertussen mijn eetlust verloren was. Ik besloot een naturel foccaccia te nemen zodat ik wat kon eten en deze werd zonder verdere excuus voor mij gebracht. De begrippen gast is koning en niks is teveel zijn in dit restaurant niet bekend. De pizza parma heb ik uiteraard niet hoeven betalen, maar het dessert zijn we gezellig ergens anders gaan eten.

3,4
  39. Blijft ons favoriete restaurant, heerlijk eten voor een goede prijs.

Alleen die rieten stoelen... die zitten echt niet. Nodig aan vervanging toe!

40. Afgelopen jaren regelmatig gegeten. Na een dip van de kwaliteit van het eten was het vanavond weer van erg goed kwaliteit, erg vers, complimenten. De stoelen zijn wel aan vervanging toe, echt comfortabel zit het niet. Ook een mooie witte loper ipv de papieren vellen en een peper/zout/olie stel zou ook een stuk luxe uitstralen. Al met al was het eten er dus echt op vooruit gegaan maar er valt nog wel een hoop te winnen op inrichting.

41. E Munnik

Zijn na jaren trouwe klant te zijn geweest na het eten gisteravond afgehaakt. Halve liter wijn, werd rondom ons besteld, is niet meer mogelijk!! In plaats daarvan huiswijn voor 20 euro per fles van 750 ml!!

Pizza taai en plakkerig en pasta van mijn partner zag er niet veel beter uit. Proberen een tweede drankje te krijgen was een groot probleem.

Vorige keer al zwaar teleugesteld in 3 gangen menu, dus tijd om eens ergens anders naar te kijken.

42. Wij als vriendengroep hadden om ons heen al gehoord dat gigi's verschrikkelijk was. Dit wilden wij natuurlijk bevestigd hebben en gingen er met zn 3e eten. Omdat wij ervan wisten dat het slecht was, bestelden wij 1 pizza met 3 personen zodat als het daadwerkelijk slecht was, dat het ons minder geld scheelde (weggegooid geld). En uiteraard zoals de mensen om ons heen al zeiden, restaurant is zacht uitgedrukt: verschrikkelijk.

Het begon al bij de bediening. Die had er blijkbaar niet zoveel zin in en behandelde ons alsof wij veel minder waren dan zij. Misschien omdat wij zelf uit italie komen en meer wisten van de cultuur van ons mooie land! Dat kon zij blijkbaar niet hebben/waarderen. Uiteraard hebben wij de pizza ook niet opgegeten en laten liggen, of beter gezegd laten drijven. Ik zou niet weten wat ze ermee gedaan hebben. Maar alles gleed er van af, stukken braken door midden en in het midden van de pizza zat een plas water.

Echt een afrader! Niet heen gaan.

43. j van dijk

Vanavond met mijn 2 zonen prima gegeten bij Da Gigi. Eten was snel geserveerd en was uitstekend
    van smaak en goed warm. Wij kregen na het eten de menukaart om een dessert uit te zoeken. Helaas kwam er nooit meer iemand aan onze tafel om dit te vragen. We hebben na een half uur wachten maar besloten
    af te rekenen en te gaan. Jammer dat drukte binnen een goed restaurant ten kostte gaat van de service.
    Het eten was heerlijk, maar door dit voorval krijg je toch een beetje een bad feeling.
    Misschien toch een tip voor het team van Da Gigi om hier extra aandacht aan te schenken.

44. Harde broodjes, maar volgens eigenaresse kon dat niet? Nou ik ken ze nog dat ze lekker warm en zacht waren. Veel te zout was het eten, we hadden de borden nog vol, maar er werd niets mee gedaan. Ja, of we de dessertkaart wilden hebben. Er werd gedaan of we gek waren, we komen er gewoon niet meer. Het personeel weet niets van de gerechten.

1,9
  45. C. Hemmes

Restaurant heeft zijn beste tijd gehad, moet nodig geïnvesteerd worden in beter zit comfort, en een opfris beurt. Eten niet echt bijzonder, de kip leek alsof hij voorgebakken was en wederom in de oven gezet om op te warmen. De risotto citroen erg kaal met maar erg weinig kip. Als je de kip moet kluiven met je handen wat niet erg is maar serveer dan een fingerbowl erbij zodat je de handen weer vetvrij hebt. Bij de broodjes word kruidenboter geserveerd maar het zou een tip zijn om er olijfolie bij tegeven, of keuze mogelijkheid! Daar er mensen naast ons even kwamen zitten om sigaretten te roken, hebben wij besloten om maar geljik weg te gaan en geen dessert meer te nemen. Gaan hier niet meer terug.

46. Pizza besteld en was super!! Bodem was zoals hij hoort te zijn en de kaas had een lekkere pittige smaak! Zeker een aanrader

47. Afgelopen week voor de 5de keer in +- 10 jaar tijd hier geweest. Vier van de vijf keer was het gewoon niet goed genoeg. Telkens geef ik het restaurant weer een kans, maar dit was de laatste. Hier wat punten die je altijd terug ziet komen:

- 30 à 45 min wachten totdat je daadwerkelijk kunt bestellen.
    - Drankjes brengen duurt altijd 15min +
    - Te weinig bestek.
    - Te weinig kaarten.
    - Te weinig glazen.
    (het personeel is de hele avond op speurtocht naar deze items)

Het eten is niet geweldig maar ook niet slecht. Wat wel frusterend is, is dat de prijs kwaliteit niet goed is. 10 à 15 euro voor een pizza die "mwah" is, is gewoon te duur. Dit geldt overigens voor de hele kaart. In de omgeving van Veenendaal zijn genoeg restaurants die een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebben, plus een betere service.

3,1
  48. Reinaer Bron

49. Wij zijn erg vaak uit eten geweest bij Da Gigi en vonden het de laatste paar keer steeds slechter worden, zowel de kwaliteit van het eten als de bediening.

Helaas moet ik zeggen dat wij altijd super enthousiast waren over de kwaliteit van het eten. Vandaag nog een keer afhaal geprobeerd, wij hebben twee pizza besteld en brood met kruidensaus. Blijkt bij thuiskomst dat wij de verkeerde pizza mee hebben gekregen. Terug rijden geen zin i.v.m. file. Dus toch de verkeerde pizza's geprobeerd. Erg slappe bodem en niet wat wij er van verwachten. De broodjes waren oud.

Voor ons niet meer een reden om terug te gaan, erg jammer! Hopelijk komt de liefde voor koken terug bij de kok

1,2
  50. Van den Brink

Gisteravond weer een bezoekje gebracht een da gigi, en dat viel behoorlijk tegen vergeleken bij hoe het in het verleden geweest is. Geen kennis van de huiswijn, bij vragen welke druivensoort geen antwoord hebben. En bij vragen rekening aan de balie vooraan restaurant, stonden 2 medewerksters op hun telefoon aan de bar te hangen, een 3e medewerkster rekende met ons af en de andere 2 medewerksters gingen ongestoord verder met hun mobiele bezigheden. Zelden zoiets onbeschofts meegemaakt. Dit was de laatste keer dat wij hier geweest zijn.

51. De laatste twee maanden zijn wij enkele malen geweest met mijn gezin en vrienden, en inderdaad is de kwaliteit ernstig achteruit gegaan. De pizza mag de naam pizza niet dragen zo slecht. Waar wij eerder regelmatig daar gingen eten voor de goede kwaliteit is het de laatste tijd zo teleurstellend dat wij daar niet meer zullen gaan eten. Er is duidelijk geen sprake meer van een echte Italiaanse keuken. Heel jammer!

1,9
  52. anton

53. De laatste jaren neemt het plezier om bij Da Gigi te eten af. Waar je eerder een heerlijk gerecht at voor een mooie prijs, krijg je nu duur eten met een bijzonder slechte service.

Laatst met een groot gezelschap gegeten: bij alle gangen werden er gerechten "vergeten", deze gasten kregen hun eten toen de rest het al op had. Bij alle gangen, hoe krijg je het voor elkaar. Kind kreeg verkeerde pizza en zag dat pas toen het was aangesneden. Serveerster pakte hem op en gaf hem zo aan de juiste persoon. Een aangesneden pizza... Andere pizza totaal verbrand, we hadden al zo lang moeten wachten dat we het er maar bij hebben gelaten.

Het restaurant staat zo vol dat de bediening niet bij je plaats kan, dus serveren is er niet bij. Ze staan aan het begin van de lange tafel en je mag al het drinken doorgeven.. Absoluut geen restaurant gevoel tot je moet afrekenen.. En die gastvrouw is te irritant voor woorden. Overdreven gezellig maar als er iets mis gaat zie je haar niet meer.

Na jaren veelvuldig daar te hebben gegeten is het na de laatste paar bezoekjes wel duidelijk dat we hier niet meer komen.

Oh ja, we hebben al drie keer pizza's besteld om af te halen. Gevraagd om gesneden pizza's maar bij thuiskomst nog nooit gelukt...

54. Mirella de Meij

55. Gerrit Bijsterbosch

Gisteravond weer eens met 4 personen bij DaGigi gegeten. Het verschil met onze vorige ervaringen was helaas groot! Geen "oliestelletje" meer op tafel, plastic zout- en pepermolen, en erg veel tafeltjes op een klein oppervlak. De broodjes, welke voorheen altijd zacht en vers waren, waren dit keer keihard! Nauwelijks weg te krijgen en zeker niet vers. De hoofdgerechten waren voorheen leuk aangekleed, inclusief wat bijlagen. Nu bestond e.e.a. puur en alleen uit het vlees- of visgerecht, en moest er zelfs voor de saus extra betaald worden. Maar de prijzen zijn onveranderd hoog, want voor het merendeel van deze "kale" hoofdgerechten betaal je nog steeds tussen Euro 15 en 20 per gerecht! Om het wat aan te kleden, komt er dan nog minstens een euro'tje of 5 voor friet, saus en andere bijgerechten bij. Zelfs het uitstekende Warsteiner bier is intussen voor een tweedekeus bier ingeruild!

Kortom: Ons zie je bij DaGigi niet meer, tenzij men weer naar een goede prijs/kwaliteit verhouding terugkeert.

56. marielle en remco

Vanavond hebben wij weer heerlijk gegeten! Mijn vriend voor het eerst en voor mij was het denk ik de 4e keer.
    Het personeel is vriendelijk en attent, wij kunnen ons niet vinden in het commentaar over het personeel, ook hebben wij niet hoeven wachten op ons eten, alle gerechten volgden elkaar prima op.
    Ook de afhaalpizza's zijn altijd goed!
    Kortom gezellige sfeer en goed eten!

57. Ik zelf ben al heel vaak naar pizzeria Da Gigi geweest en elke keer was het weer lekker. Het personeel is erg vriendelijk en praat ook graag met mensen. Ze waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!!

58. Da Gigi draait op de goede naam die het vanuit het verleden in Veenendaal heeft. De vader van de huidige eigenaar had het destijds goed voor elkaar. De laatste keren dat ik er was heb ik me geïrriteerd aan de lange wachttijden zonder dat er even iemand aan je tafel verschijnt. Bestelde drank krijg je wanneer je hoofdgerecht bijna op is. Dit in combinatie met een overdreven interessant doende gastvrouw/eigenaresse en wisselende kwaliteit van bijvoorbeeld een antipasti van maarliefst €12,50 maken dat ik er niet meer kom. Helaas!

59. Wel echt een Italiaanse tent met redelijke bediening, matige inrichting en slechte thermostaat. Het eten viel tegen, dikke vette pizza, redelijke pasta maar al met al onvoldoende.

60. Het eten smaakt heerlijk als het uit de oven komt, alleen soms als je het voor een bepaalde tijd besteld hebt en je komt er om het te halen staat het er soms al een behoorlijke tijd. Ook wij vinden het personeel heel erg onvriendelijk en zien ze je bij binnenkomst niet eens staan, alleen daarom gaan wij er eigenlijk niet meer naar toe. Dit is niet een keer gebeurd maar wel een keer of vijf helaas. Ook zijn ze in een korte tijd fors met de prijs gestegen in een jaar wel 3 euro op een pizza, beetje overdreven.

61. Ik ben hier al 15 keer geweest, als het niet vaker is en iedere keer geniet ik weer.
    De sfeer is zo Italiaans gezellig en knus, de pasta's zijn elke keer weer subliem en de tiramisu is ook heerlijk!
    Het enige kritiekpuntje vind ik de bediening, dat kan nogal lang duren.
    De prijzen vind ik erg prettig.
    top italiaan!

62. Enige tijd geleden hier een voor de laatste keer een pizza gehaald. Ik bestelde hier vaak maar zal er nooit meer heen bellen.

De laatste ervaring had ik zeker moeten delen met Da Gigi maar ben er niet aan toe gekomen en op het moment zelf wilde ik de discussie die het dreigde te worden niet aan.

Ik had gebeld voor de pizza en een pasta om op te halen. Ik woon vlakbij. Bij aankomst na ongeveer 10 minuten zag ik een aantal pizza's op het espresso/koffie apparaat
    liggen om warm te houden. Omdat ik altijd zeer achterdochtig ben en over kritisch heb ik ze in de gaten gehouden. Wat me meteen al irriteerde is dat de eigenaresse
    mij niet vroeg waarvoor ik kwam. Zij keek me aan en had verwacht dat iemand anders me wel zou helpen denk ik. Ze was aan het praten met vaste klanten,
    ik geloof over het dertig jarig bestaan van de zaak. Ik wens gewoon geholpen te worden en heb er een hekel aan om te luisteren naar futiliteiten.
    Wellicht heel belangrijk met vaste klanten te praten maar laat me zeker niet staan! Na 5 minuten ongeveer werd me gevraagd of ik wilde bestellen
    en legde uit dat ik telefonisch had besteld. Na nog ongeveer 5 minuten was de pasta klaar en werd tot mijn verbazing de pizza die er al lag op het espresso apparaat bij gepakt.

Ik gaf aan dat ik er al even stond en ik dit belachelijk vond. Ik zei die pizza ligt er al zeker 15 minuten. Toen de jongedame een discussie aan ging was ik er klaar mee. Een andere vrouw,
    volgens mij een manager bood aan de pizza nog even in de oven te stoppen. Echter wilde ik naar huis. Ik had een lange dag achter de rug en was moe.

Ik wil trouwens helemaal geen pizza die er al 20 minuten ligt...

Al eerder heb ik daar pizza gehaald. Altijd heel lekker! Maar wat ze daar doen is de pasta boven op de pizza doos zetten en geen Plastic (Krukje) afhoudertje in het midden van
    de pizza drukken wat ervoor zorgt dat het warm wordende karton van de doos inzakt en op de kaas gaat plakken.

Ik was er in een keer helemaal klaar mee.

Ga je eten afhalen let er dan op. Het is jammer want voor de rest zijn de gerechten goed.

Beste Da Gigi. Wil je een mondelinge reactie? Reageer, dan kom ik even langs.

63. Willemsen

De dag voor koninginnedag heerlijk gegeten in dit Italiaanse restaurant.
    Vooraf hebben we genoten van een schaal antipasta. Hierop lagen allerlei heerlijke gerechtjes. Het was voor 2 volwassenen maar ze brachten uit zichzelf een extra bordje voor onze dochter zonder dat we daarom hoefde te vragen.
    Daarna een heerlijk vissoep gegeten. Met gigantisch veel vis. Hoe dat voor dit geld kan is de vraag.
    Een klein nadeel was dat niet alle vis gefileerd in de soep zat en dat we deze dus eerst even uit de soep moesten vissen en op een apart bordje moesten fileren. Maar de smaak van deze zeer goed gevulde soep was voortreffelijk.
    De meiden vonden het helemaal leuk dat ze na afloop iets uit mochten zoeken.
    Kortom voor herhaling vatbaar.
    De bediening was overigens heel erg aardig en ook geduldig naar onze kinderen die steeds bij de pizza oven wilde kijken.

64. Reina

65. Lon 7 punten

Onlangs hier heerlijk gegeten. Het eten smaakte heerlijk.
    Enige klein minpunt is dat ze niet erg letten op lege glazen op tafel. Daar moet je zelf om vragen, maar daarna krijg je je drinken ook erg snel!

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

66. Het was weer erg goed zoals we gewend zijn.

67. Jaap

68. We waren met onze kleinkinderen gaan eten in Da Gigi, bestelden 5 pizza's. Kregen er 4, op de 5e moesten we een kwartier wachten! Bediening heel slecht, geen aandacht, hebben volgens ons geen plezier in hun werk. De pizza's waren heerlijk, toch gaan we hier nooit meer eten.

69. Bronkhorst

Redelijk tot goed eten, bediening zeer slecht! Lang wachten op je drinken, zullen niet zelf opmerken dat je glas bijna leeg is. Prijs en eten liggen ver uit elkaar, aantal jaar geleden was het een stuk goedkoper en het was toen ook beter! Jammer, we kwamen er redelijk vaak, maar door het gedrag van de bediening, komen we er niet meer.

70. Gewoon goed, houtgestookte pizza oven en goede bediening. Eerlijke producten en daardoor erg smaakvol.

71. cervantes

Prijs/kwaliteit van eten is goed; alleen voor dat je iets op je bord krijgt duurt wel een paar flessen wijn.

Ofwel de drukte geeft al aan dat de kwaliteit op waarde wordt geschat maar de afhalers hebben wel voorrang.

72. M.Ristić

Eten is altijd lekker, en er heerst een gezellige sfeer.

73. De bediening was erg vriendelijk.

De menu kaart niet heel uitgebreid, vooral de nagerechten vallen erg tegen. De pizza margherita vond ik persoonlijk niet lekker. De kaas was echt heel kazig en er zat teveel op. De bodem was overigens wel goed. Zonder de kaas was de pizza goed te eten.

De pizza's waren er heel snel, binnen 10 minuten.

Vaak wordt er geklaagd over te langzaam (over het algemeen), maar deze pizza's kwamen iets te snel, ze hadden nog wel 5 min langer gemogen,

Zeker omdat de champignons van de andere pizza niet helemaal gaar waren.

3,9
  74. Jacob Vink

Zondagavond 20-6-2010:

Zeer teleurstellende bediening:

* foute cola (geen light, kan een keer gebeuren)

* 1 hoofdgerecht ontbrak, was niet opgemerkt.

* 3 maal verzoek om drinken te bestellen (bijna smeken)

* serveerster herkende irish coffee niet.

* gemeld bij leiding, geen excuus bij verlaten gelegenheid.

Kwaliteit eten echter goed.

75. Ik ben er gisteren wezen eten en het was super!

Zelf ben ik een grote fan van pizza´s en dit was echt heel lekker.

Niet alleen het eten was super, maar ook de bediening.

Allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.

Ik zou dit echt aan iedereen aanraden!

76. Visliefhebbertje

Heb genoten bij Da Gigi, al diverse keren. Het is altijd enorm druk, maar het personeel blijft zeer toegewijd en attent. Het eten is van goede kwaliteit en mooi verzorgd opgediend. Alleen jammer dat er geen standaard patat en groenten bij het hoofdgerecht worden geserveerd, maar dat je deze apart moet bestellen.

Je maakt met gemak een gezellige avond vol hier, niet in het minst door de gastvrije sfeer.

77. Eén keer in de drie maanden ga ik er weer heen met mijn beste vriendin. Zodat we weer even bij kunnen praten. Maakt niet uit hoelang we er zitten, de bediening blijft super aardig.

78. Pizza's zijn erg lekker! Ook de broodjes met "kruidensaus".

Als je komt bestellen om de pizzas mee te nemen, zijn ze binnen 10 minuten klaar, helemaal super!

79. Prima locatie, prima sfeer en heerlijke gerechten.

80. Zeer gezellig restaurant, bediening gastvrij en het eten van perfecte kwaliteit. Een echte aanrader!

81. Zeer gezellig restaurant. Eerlijk Italiaans eten! het is altijd druk, dus neem de tijd om rustig te dineren. Een echte aanrader!

82. van de Vendel

Goed, lekker en gezellig eten voor een leuke prijs.
    Bediening is netjes

83. Echt Italiaans.alle vers en met liefde