ma Gesloten

1320223387 77
1342069749 83
1418532016 85
1658841998 87

1. Warm ontvangst aan de haard en heerlijke amuses genuttigd. Prachtig opgemaakte borden aan tafel en werkelijk genoten van de heerlijke gerechten en wijn. Super voor elkaar… álles. Applaus voor de Gaffel. We komen graag terug!

2. Hidde de Bruijn

3. Gerda Oldenhuizing

Wat een mooie ervaring. Het eten is niet standaard maar een belevenis, vooral met de wijn arrangement erbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer zeker aan te raden voor een bijzondere avondje uit. Top.

4. Net gegeten bij de gaffel! Heerlijk gegeten! Gerechten lijken wel kunstwerkjes! En de chocola, hmm verrukkelijk! Leuke vriendelijke bediening, gingen er met een lach weg!! Kwaliteit is top en niet duur! Komen zeker een keer terug!

5. Roderick van Nie

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en fantastische sfeer!

7. Hillie Blok-Helbig

8. Olijve

9. detty nijland-niemeijer

Heerlijke avond samen gehad, met mooie amuses. Goed samengestelde gerechten met bij passende wijnen, fantastisch! Alleen is het wijn arrangement een beetje prijzig, dat zou wel wat minder mogen zijn, de keuze is wel goed bij elk gerecht.

10. Zeer vriendelijk en professioneel personeel, wel beetje prijzig maar dat weet je van te voren.
    Een leuke avond uit, niet hap slik weg maar in dit restaurant moet je gewoon de tijd nemen.

Uitstekende zaak.

11. Het was voor ons een verrassing we hadden een exclusief diner gewonnen voor valentijnsdag via simone fm. Wij zijn het niet gewent zo luxe te eten maar het is ons goed bevallen, vooral de afwisseling van smaken deden ons goed.
    Het is zeker een aanrader om eens naar de gaffel te gaan.

Gr Bart en Marion

12. Fam. Mulder

Wij hebben gisteravond een fantastische verwen avond gehad, met ons achten.
    Het eten was zeer smaakvol,erg afwisselend van smaak en een fantasierijke combinatie, bovendien een feestje op je bord en in je mond.
    De bediening is zeer vriendelijk en kundig.
    Wij komen zeker weer terug.
    Wat ons betreft een ster verdiend!

13. Karin 598 punten

Gewaagde combi's. Super bijpassend wijnarrangement en dat allemaal voor een zeer zacht prijsje. Van 3 t/m 8 gangen te bestellen tussen de 40 en 85 euro.
    Michelin ster waardig.
    Bediening vriendelijk en correct met kennis van zaken. Prachtige locatie, mooi warm ingericht. Wij komen zeker weer terug.

14. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de sfeer in de Gaffel.
    Samen met onze zoon van 9 maanden hebben we een heerlijke avond gehad. Hij was erg onder de indruk van de openhaard.
    Echt een aanrader voor mensen die een avondje luxe zoeken in Drenthe met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Bedankt voor een mooie avond.

15. Zaterdag 19 november was het eindelijk weer zo ver!!

We waren weer bij De Gaffel te eten. En wat hadden we ons er op verheugd! Opnieuw voortreffelijk!!

Na een warm ontvangst en aperitief bij de openhaard mochten we plaats nemen aan tafel waar we een heerlijk 4 gangen menu hebben genuttigd. Fantastisch!! Het ontbrak ons aan niets. De wijn die voor ons was uitgezocht smaakte heerlijk bij het eten. Na tijd nog even uit buiken bij de openhaard met een goede kop koffie. Genieten!!

Brigade van De Gaffel... Dank! Wij komen snel weer terug!

J,L,B & L

16. rien en edel

Je avond kan al niet meer stuk als je binnenkomt en in de heerlijke luie stoelen valt bij de open haard. Eigenwijze amuses van chef kok Roderik Seubers wijzen al op een spannende avond. We lieten de chef zijn gang gaan en het werd een culinaire reis door vele mooie smaken. Vernieuwend en gewoon lekker. De voorkeur in dit restaurant voor mooie Bourgognes is duidelijk een hobby. Geef je aan in te zijn voor mooie wijn/spijs combinaties krijg je ook werkelijk prachtige Pinot Noir's of Chardonnay. Je merkt duidelijk dat dit de favoriete wijnen zijn van de chef.
    Bediening is hartelijk en gezellig.
    't Is een bijzonder restaurant, en dat is het.
    We komen zeker terug. Vineuze groet. Edel en Rien.

17. Wat was het weer een heerlijke avond! Het was natuurlijk net zomer, dus lekker op het terras begonnen!
    We hadden gehoord dat er weer een nieuw menu was. Waar halen die mannen in de keuken het toch iedere keer weer vandaan! Mooi op smaak, leuke diversiteit.. nu houden we niet van alles, maar aanpassen was geen probleem. Lekkere wijnen, goede niet opdringerige bediening... PRIMA! Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Robert Jager

Voor ons is een avond eten bij de Gaffel altijd een heerlijke avond uit. Het eten is zeer smaakvol, van de amuse tot het nagerecht en laatste borreltje! Zeer goede wijnen met toelichting door de sommelier. Personeel vriendelijk en professioneel. Wij komen hier zeer graag. Er is geen restaurant hier in de omgeving dat kan tippen aan De Gaffel!

19. Geachte fam. van Zelm,

U heeft afgelopen vrijdag bij ons een 6-gangen diner genuttigd.
    Bij vertrek heeft u ons bedankt voor de fijne avond.

Vervolgens kom ik onderstaande recensie tegen op het internet.
    U geeft aan dat de gerechten geen smaak hebben gehad en de bediening matig was.

Hierop heb ik u telefonisch benaderd waarop wij een en ander hebben besproken, u gaf aan dat diverse gerechten naar uw mening geen smaak hebben, zoals ons voorgerecht van,
    Kreeft, wasabi, groene appel, bio groenten, pastinaak creme, mayonaise enz enz.

Dit voorgerecht is in mijn ogen een pareltje!!

Maar ja smaken verschillen nu eenmaal

Zoals aangegeven had ik het fijn gevonden als u de avond zelf iets had laten merken zodat ik hierop had kunnen reageren.
    Of in ieder geval een mail aan mij had gericht zodat ik de kans had om u uitleg te geven.

In de bijna negen jaar heb ik nog nooit zo'n recensie gekregen en vindt het dan ook erg vervelend dat u na een bezoek aan mijn restaurant zo'n ervaring heeft overgehouden.

20. Hallo lezer,

Wij, 4 personen, hebben recent bij u gedineerd.
    We kozen het 6 gangen-menu.
    Er ontbrak iets aan het eten, namelijk: smaak!
    Dat gold ook voor de amuses.
    De bediening was matigjes.
    En dat alles voor de hoofdprijs!
    Zeer teleurstellend.

We veronderstellen dat u zo sportief bent om dit bericht ook op te nemen in uw recensies. Er is aan de spelregels voldaan.
    Allicht kent u de uitdrukking:
    Bent u ontevreden vertel het ons, bent u tevreden vertel het een ander.

Groet.

1,9
  21. derkie en jans

Wij willen rest. De gaffel even een compliment geven. Wij hadden een verrassing menu aangeboden gekregen van de kinderen, het was voor ons de eerste keer. Het was voortreffelijk lekker en goede bediening. Uitstekend. En voor Roderik de kok, het was uit de kunst, het was gewoon een kookkunst. Klasse, wij komen zeker terug.
    Vr. Gr., Jans en Derkie Hebels.

22. Een ster waardig!

Iedere keer wanneer ik hier kom eten verbaas ik me weer waarom ze hier nog geen ster hebben gekregen.

Fantastisch eten.

Super bediening.

Alles tot in de puntjes verzorgd....

En.. voor een normale prijs!

Absoluut mijn complimenten!

23. Gea en Patrick

Onlangs, na een lange periode, weer eens gegeten bij restaurant De Gaffel. Het was heerlijk!

Geweldig dat er nu gewerkt wordt met een dagmenu; ook het bijpassende wijnarrangement was goed gekozen.

Goede wijn/spijscombinatie!

Komen zeker gauw terug.

Succes Roderick!

24. Wij komen hier niet elke wekelijkse uit-eten-avond (het restaurant is vrij prijzig), maar wel met enige regelmaat, omdat wij vinden dat De Gaffel een van de beste restaurants in de noordelijke regio is. Chefkok/eigenaar Roderick heeft het sterkoken in zijn vingers en is vooral een meester op het gebied van voorgerechten, waarvan je er daarom rustig twee (of zelfs drie) zou kunnen nemen; het zijn vrijwel allemaal kunststukjes. Maar dan mis je de hoofdgerechten en ook die zijn voortreffelijk en inventief. Eten en drinken krijgen van mij dus een 9 (ik geef nooit tienen).

De gast wordt in de watten gelegd door hoffelijk, vriendelijk en deskundig personeel. Ontvangst bij de open haard met een apéritief en een tweetal amuses, begeleiding naar je tafel en uitleg over het gebodene zijn standaard. De Gaffel staat voor een avondje verwend worden.

Een schrikbeeld: men schijnt te overwegen om met vaste en zogenoemde verrassingsmenu's te gaan werken. NIET DOEN! Juist de keuzemogelijkheid is hier een zeer belangrijke attractie. Als dat gaat veranderen, zullen wij er toch minder vaak heen gaan, vrees ik. Houd het zo exclusief als het nu is. Daar hebben wij best een flinke prijs voor over.

25. Geweldig eten, goede sfeer en uitstekende bediening die weet waar ze over praten. Wij hebben hier reeds meerdere malen gegeten en iedere keer is het weer erg goed.

Het eten is iedere keer weer verrassend. De bediening is zeer professioneel en gastvriendelijk. Het pand op zich ziet er sfeervol uit en door de nieuwe eetstoelen van stof ook wat "warmer". Wij komen binnenkort zeker weer eens terug.

26. Vorige week bij de Gaffel gegeten, met vrienden. Helaas waren we de enige gasten, maar we werden vriendelijk ontvangen en hadden gekozen voor een vier gangen diner. Het was een verrassing, maar het was voortreffelijk. De steentjes buiten zijn niet ideaal om op te lopen met hoge hakken en de toiletten zijn prima schoon, maar een beetje gedateerd. Het eten maakte alles goed.

Als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug.

27. Een geweldig avondje uit. Heerlijk gegeten. Zeer gastvrije bediening, die weet hoe het hoort, maar toch ongedwongen. Prachtig wijnarrangement. Kortom grote klasse. Wij komen zeker nog een keer terug.

28. Eén van de betere restaurants van Drenthe. Qua keuken ster niveau. Sfeervolle ambiance, gezellige open haard, goede wijnen. Kortom een aanrader!

29. We hebben hier heerlijk gegeten. We begonnen met een aperitiefje bij de open haard, waarna wij ontspannen konden genieten van een kaart met veel wild. 1 minpuntje, eigenlijk een grote blunder. Mijn moeder zei expliciet dat ze geen eend eet, ze is dol op die dieren. Ze kreeg toch eendepatee. We hebben haar maar wijsgemaakt dat het iets anders was.

30. J.H. van beuzekom

Eten was goed maar ook niet meer dan dat.
    Was eenmalig.

31. Heerlijk eten! Heerlijke wijn, 1 vd betere restaurants.

Erg vriendelijk personeel.

Een aanrader...

32. We hebben hier gisteravond gegeten, en het eten was heerlijk en het zag er erg mooi en smaakvol uit, ook de bediening was top.

We hebben genoten van de avond, net als onze gasten.

33. Mijn vriendin en ik eten hier regelmatig, daar dit toch 1 van de betere restaurants is in de buurt van Emmen.

Eten is goed, bediening ook.

Wijnen behoren tot het betere segment.

34. Morgen avond gaan we weer eten bij de gaffel erg gezellig en heerlijk eten en prima bediening!

35. van Dam

Het duurde erg lang voordat we bediend werden, tevens was het eten niet volledig naar wens en de bediening zwak/matig.

Erg jammer, we hadden er meer van verwacht.

5,9
  36. Heerlijk eten, en vriendelijke gastheer

37. Gelukkig hadden we een fijne gastvrouw die het gastvak verstaat, wat we helaas niet van de gastheer kunnen zeggen, het eten en de ambiance en zijn lieve collega maakten deels zijn grove communicatieve missers goed. Desondanks aanrader!

6,7
  38. Met zorg bereide gerechten. Creatief en origineel. Fantastische desserts. Wat prijzig, maar ook waar naar je geld.