Ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

• OV

1571262058 89
1620833598 89
1645619368 89
1695190909 89

1. We hebben heerlijk gegeten en een prima vlotte bediening. De tijd tussen de gerechten was oke, evenals het tafellinnen en het serviesgoed maakte de ambiance compleet.
    Prijs kwaliteit was goed.
    Waren enigszins huiverig voor het verrassingsmenu maar het overtrof onze verwachting...
    Ze verdienen iedere avond een vol restaurant.

2. Lekker gegeten bij dit restaurant, vriendelijk personeel en sfeer is goed.
    Kleine opmerkingen: Bestek is niet goed genoeg en niet passen met eten. Wijnkaart: meer keuze is beter.
    Wij zullen terug komen.

3. leema124

Erg lekker gegeten en de gastvrijheid was top!

4. Via email gereserveerd en mijn dieet beperking is goed rekening mee gehouden en jassen werden aangepakt en bij vertrek terug gegeven. Bij maaltijd goede uitleg wat op het bord lag, inrichting zeer netjes en mooi. Goed gegeten en gedronken. Echt een aanrader.

5. Ik kan hier geen onvertogen woord over zeggen. Een restaurant toch wel uit het wat chiquere segment. De gerechten zijn kunstwerkjes op het bord en zeer verrassend qua samenstelling van smaken. Ik heb me een keer laten foppen door niet het verrassingsmenu te kiezen en ondanks dat ik echt verrukkelijke gerechten had, heb ik toch met lichte jaloezie naar het eten van mijn man gekeken.

Wat ik erg leuk vind, is dat ze gebruik maken van de modernere en vernieuwende kooktechnieken zoals onder andere sous vide. Ik ben daar echt fan van. Het personeel komt professioneel over, ze weten waar ze mee bezig zijn. Om het even plat te omschrijven, het wat duurder betaalde horeca personeel, of tenminste zeer goed opgeleid in het restaurant. De standaarden liggen hoog.

Voor onze portemonnee niet weggelegd om hier vaak te eten, want aan deze kwaliteit hangt natuurlijk wel een prijskaartje, wat het dan wel weer extra bijzonder maakt. Evengoed zijn ze voor wat je krijgt ook weer niet duur te noemen. Echt een aanrader. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer en die staat gelukkig al gereserveerd...

6. Carin Poos

Hele goeie keuken, ook voor een vegetariër. Prettige bediening en goeie uitleg.

7. Super lekker gegeten, nette service. Niets op aan te merken.

9. Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Deur werd opengedaan door de gastheer, waarna onze jassen werden aangenomen en we begeleid werden aan tafel. Na een aperitief hebben we gekozen voor een 5-gangen menu met bijpassende wijnen. Op tafel stonden lekkere olijven en als amuse kregen we een erwtensoepje in een ander jasje, heel erg verrassend! De gerechten die volgden waren zowel stuk voor stuk een lust voor het oog als tongstrelend! Zowel de vis als de vleesliefhebber komt aan z'n trekken. De gerechten en de wijnen werden prima uitgelegd en pasten perfect. Een heel gezellige avond gehad en we komen zeker terug! Bediening weet waar ze het over hebben, erg prettig! Bedankt

10. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, verstand van zaken en een gezellige sfeer.We komen zeker nog een keer terug en we kunnen het iedereen aanraden! Bedankt Broertjes voor de goede zorgen.

11. Jammer dat de heren zich niet in kunnen leven in de gasten. Als er een feest is omdat een dame 90 wordt, is het toch wel leuk als er een bloemetje bij het bord ligt, of er op een andere manier wat extra aandacht gegeven wordt. Niets van dat alles. Het eten was goed, maar er werd geen speciaal tintje aan gegeven. Jammer.

12. Wil dit restaurant graag aanbevelen. Zijn hier vaker geweest en niet voor niets. Vorige week met een groot gezelschap van 17 personen hier gegeten en alles klopte: heerlijk gegeten, prima sfeer, vriendelijke bediening en passende prijs. Echt top!

13. Helmaal top. Wederom heerlijk gegeten, voor de zoveelste keer. Het restaurant weet zich elke keer weer te verbeteren, chapeau broers.

14. Benny Sesink

Afgelopen maandag, 25-11-2013, hebben we via een uitstapje met verschillende horeca-ondernemers bij vis en vleeshandel G&B in Yerseke, wat een geweldig succes was, kennis gemaakt met Martijn en Rudie van restaurant "Broertjes" in Dommelen. Na een gezellige en leerzame dag in Zeeland, land van wind, licht en water, maakten we kennis met de gebroeders 'Faassen'. Toen we de dag afsloten beloofden we met een aantal collega's van Dinee-Café Veertien in Eersel te komen eten bij de broers. We lieten er geen gras over groeien en hebben ons laten verrassen op woensdag 27-11-2013.
    In één woord: top! Prijs/kwaliteit, the place to be!
    We hadden het 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement, wat overheerlijk was... Daarna koffie met huisgemaakte friandises.
    Heren, ga zo door, jullie gaan het nog ver schoppen!

Hartelijke groeten van het keukenteam van Dinee-café Veertien te Eersel.

15. Robin Smit

Zaterdag hier gegeten na een prijs te hebben gewonnen via couverts.nl. Hier altijd al een keertje willen eten, veel goede verhalen over gehoord. We kregen een menu van de couverts dinnerweek; een verassingsmenu. De gastheer heeft alles goed uitgelegd bij de gerechten die we kregen. Het voorgerecht was echt heerlijk! Die smaken klopte helemaal in het gerecht. Het brood wat we er bij kregen was ook heerlijk wordt daar elke dag zelf gemaakt door de chef. Daarna gingen we verder met het hoofdgerecht, een super malse diamant haas met een saus van rode wijn. Deze smaak was ook gewoon super. Daarna nog een super lekker toetje gehad. En nog koffie/thee met friandises na. Wij hebben echt een super leuke avond gehad. En heerlijk gegeten! Als klap op de vuurpijl kregen we ook nog al de drankjes gratis van het huis, Omdat ze het zo leuk vonden dat wij hun restaurant hadden gekozen met de prijs op couverts. Super bedankt voor de leuke avond broertjes food & beverage. Ons zullen jullie binnenkort weer zien om iets lekkers van de kaart te eten. Groetjes Robin & Sven

16. Jelle Gerstel

Wij vinden Broertjes een toprestaurant. De broertjes Rudie en Martijn ontvangen iedereen heel hartelijk en vertellen vol passie over hun nieuwe gerechten. Het lijkt wel of ze zichzelf elke keer overtreffen qua smaak en presentatie. We komen hier regelmatig met veel plezier. Een aanrader voor wie culinaire hoogstandjes tegen een redelijke prijs kan waarderen.
    Ga zo door Rudie en Martijn!

17. Heerlijk gegeten, borden zagen er fantastisch uit! Maar waar is de gastheer? Vreemd op vrijdagavond ! Serveersters waren erg vriendelijk.

18. Tijdens een korte fietsvakantie gelucht bij Broertjes in Dommelen en de volgende dag hebben wij er 's avonds heerlijk op het terras gegeten. Wat een aanwinst dit restaurant voor Dommelen en omgeving. Helaas voor ons te ver weg. Maar als wij in de buurt zijn weten wij een goed adres.

19. Mieke Smets

De gerechten zijn te prijzig voor wat er op je bord ligt. Grote borden, weinig eten!!! Het stukje kabeljauw, amper 7cm lang met de 2 groene asperges en een gesneden witte, kwam erg karig over. De huisgemaakte frieten waren slappe vodjes en lauw. Het dessert, friandises met koffie/thee, leken net kleine rattenkeutels (doorsnede maximaal 1cm). Hoe kun je een ober op pad sturen met zo weinig op een een bord om uit te serveren! Alleen het voorgerecht, de gamba's, was acceptabel Het brood erbij was lekker krokant maar ook weer veel te weinig. Ieder een sneetje. Er werd ook niet meer aangeboden.
    Kortom, toen ik naar huis ging was ik niet voldaan in meerdere betekenissen van het woord. Ik vond het niet geweldig voor de prijs van 29,50 zonder drankjes.

3,9
  20. Bram 154 punten

Heel leuk restaurant. Toevallig terecht gekomen met een zakelijke relatie en heerlijk gegeten. De eigenaar is ook een fijne kerel waar je gezellig mee kunt kletsen.

Veel aandacht voor lekker eten en de gasten. Het was geen enkel probleem om het arrangement met halve glazen wijn te krijgen ivm autorijden.

Ik kon maar 1 heel klein nadeeltje vinden: De krukken zijn te hoog of de hoge tafels te laag.

21. Gisteren weer gegeten bij Broertjes. Voor het eerst met de nieuwe menukaart, die helemaal in de sfeer is van de lente. Een heel gevarieerde, originele kaart met bijzondere gerechten.

Als voorgerecht had ik zwezerik. Veel over gehoord, nog nooit gehad. Ik was benieuwd of ik het lekker zou vinden want ik begrijp dat het iets is wat je heerlijk vindt of helemaal niet. Nou, ik vond het heerlijk. Het bord was prachtig opgemaakt in drie kleuren. De zwezerik was krokant van buiten en heerlijk zacht van binnen. Gecombineerd met de bijgerechten gaf het een explosie van verschillende smaken in je mond. Goede keuze. Maar ook mijn tafelgenoten waren supertevreden over hun kalfspastrami en gamba/coquilles.

Daarna aan lamsrack met een ratatouille en mousseline. Wat een heerlijk mals vlees. Kan me niet herinneren ooit eerder zo'n lekker stukje lamsvlees gegeten te hebben. En ook weer een prima combinatie met de bijgerechten.

Als nagerecht het dessert van de chef, bestaande uit mousse van hazelnoot, ijs van tonkabonen, een cakeje van tonkabonnen en nog wat lekkere dingen (teveel om te onthouden).

Een ristretto met een perfecte grappa na en de avond kon niet meer stuk. Bij Broertjes is het altijd gezellig. Het is een leuk jong team, enthousiast en gemotiveerd, en ondanks het hoge niveau van koken is de sfeer er gemoedelijk en niet opgeprikt (wat me vaak tegen staat in restaurants van dit niveau). De chef en zijn team zitten boordevol originele ideeen en dat zie je terug op de kaart. En dat proef je ook vooral. Verder staat het altijd garant voor een heerlijke maaltijd die nooit tegen valt, hetgeen je van veel restaurants tegenwoordig niet kunt zeggen. Probeer het eens zou ik zeggen!

22. Willemien & Ruud

We zijn recent naar de Broertjes geweest. Alles was top verzorgd, we hadden een drie gangen menu. De bediening was goed op de hoogte van wat ze op tafel zetten en de wijnen pasten goed bij de gerechten.

We zijn er al diversen malen geweest. De uitstraling van het restaurant en de opmaak van de borden sprak ons erg aan. We komen hier zeker nog eens terug.

23. Fantastisch! Op 12 januari naar Broertjes geweest. En wederom (het was inmiddels de 4e keer) blij verrast. Waar het twee jaar geleden nog hard werken was naar het hoge niveau waar ze nu zitten, is eten bij Broertjes veranderd in een avondje uit. Vanaf het moment dat bij de deur je jas wordt aangenomen, tot aan het moment je je jas weer aanneemt heb je echt een heerlijke avond. Een gevarieerde kaart met de juiste combinatie van goede wijn en goede verse producten is om van te smullen. De gastheer, en kok nemen de tijd voor je om je te vertellen waarom er voor deze wijn gekozen is en waar de gekozen producten vandaan komen. dat maakt er nog een leerzame avond van ook. De Broertjes hebben duidelijk een gedachte achter hun concept en dat zie je terug op je bord. Los van smaak zien alle gerechten er spetterend uit! Echte aanrader is het verassingsmenu en het wijn arrangement. Voor een avond uit waar je als koning behandeld wordt tegen een eerlijke prijs.

24. Op 30 nov 2012 gegeten bij Broertjes. De prijs/kwaliteit is daar niet oké. Erg minimale porties; dat is niet erg als de smaak erg goed is maar dat kan ik daar ook niet zeggen. Vandaar de lage waardering voor de prijs/kwaliteit. Voorgerecht was een Oosters plateau; zag er leuk uit maar geen 10,- euro waard voor het gebodene qua smaak en orginaliteit. Hoofdgerecht een ossehaas. Twee stukjes op wat reepjes groente en wat flauwe saus en een bakje aardappel frieten ( " huisgemaakt" ) voor 25,- euri ? Werkelijk buiten proportie.
    Daarna het toetje op een klein plankje met mini padestoeltjes ( kindersuprise ) voor 12,- E. Werkelijk, een kunstwerk hoe je voor zoveel geld zo weinig kunt krijgen.

25. Michael en Carlijn

Gisteren hebben we een hele gezellige avond gehad bij Restaurant Broertjes. Bij binnenkomst werden we gastvrij ontvangen door ons te attenderen op het afstapje en onze jas aan te nemen. Daarna werden we naar onze tafel begeleid.

Aan tafel werd ons een heerlijke amuse aangeboden en zijn we begonnen met een lekker aperitief: cava. Daarnaast bestelden we een mandje breekbrood met crème van truffel en een olijfolie met knoflook.

Na de menukaart te hebben doorgenomen, hebben we ervoor gekozen om ons te laten verassen door de chef. Dit was zeker geen verkeerde keuze.
    We zijn van start gegaan met verschillende bereidingen van makreel. Erg creatief en lekker.
    Als tussengerecht werd ons een rollade van gerookte parelhoen met knoflookjus geserveerd. Het vlees was heerlijk mals.
    De hoofdgerechten waren ook super! We kregen een rumpfilet van black angus. Wederom was het vlees mals en begeleid met een heerlijke saus, verschillende soorten groenten en een compote van uien. Bij het hoofdgerecht werd ook een bijpassende wijn geserveerd. De smaken pasten perfect bij elkaar.
    Als afsluiter hebben we in 10 specerijen gemarineerde ananas gekregen met zelfgedraaid ijs en een mousse van chocolade. Een heerlijk nagerecht voor deze periode van het jaar. Hierbij werd ook een heerlijke dessertwijn geserveerd die niet te zoet was. Voor ons perfect dus!

Niet alleen de heerlijke gerechten, maar ook de bediening heeft ervoor gezorgd dat we een geweldige avond hebben gehad!

26. Bart 1138 punten

Met recht een aanwinst voor Dommelen!

Enige tijd geleden zijn wij met onze beste vrienden te gast geweest in Dommelen haar nieuwste culinaire aanwinst, De Broertjes.
    Het pand is strak en modern ingericht en doet een beetje grand café / Bloemendaal achtig aan. Het hoge plafond geeft het echter wel een kil karakter.
    Men springt wel erg creatief om met de verlichting. Met name de bar is een écht meubelstuk en blikvanger in het etablisement.
    Waar het restaurant wellicht een beetje sfeer mist, wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de zwarte brigade. Zij waren vriendelijk en wisten amicaliteit met professionaliteit prima te balanceren.

Er wordt hier zonder twijfel met veel passie en creativiteit gekookt. En dat proeft men. Men kiest voor exclusieve producten welke door de chef zeer worden gerespecteerd.
    De smaken zijn complex en gerafineerd. Dit geld ook voor de compositie op het bord. Men werkt met een diversitait aan texturen in de gerechten voor een mooi mondgevoel.
    De chef kiest voor complexe bereidingswijzen wat verfijnde smaken oplevert.

Een aandachtspunt is de wijnkaart. Deze is nog erg klein en de spijs verdient een uitbreiding hiervan.

Het bekroonde dessert was een fantastische afsluiting van een geslaagde avond.
    We komen zeker nog een keer terug!

27. We zijn hier al zo vaak geweest en dat doen we niet zomaar.
    Een enthousiaste, gezellige en oog voor detail hebbende gastheer en een Top chef met mooie presentaties op het bord in de keuken. Een bezoek aan Broertjes is voor ons altijd weer een feest. Lekker eten in een puik ingericht restaurant met leuke wijnen en een kaart met mooie gerechten. Een aanwinst voor Dommelen en omstreken.
    Een bezoekje meer dan waard.

28. Gisteren een feest gehad bij de Broertjes. Alles was tot in de puntjes verzorgd, het diner was heerlijk (ik kom zeker nog een keer terug om de andere gerechten te proeven) en de service was perfect. De bediening was zeer attent. Niets op aan te merken.

29. bert en marja

Gegeten bij broertjes, we komen uit Valkenswaard,
    het was gezellig druk binnen. Gastheer lijkt wat bij geleerd te hebben sinds de zomer maar hij is er nog lang niet! Eten is voortreffelijk , daar valt niks van te zeggen. Maar goed wij gaan zeker terug, verheugen ons op een nieuwe kaart.

30. Gisterenavond met de kinderen geweest. We hebben heerlijk gegeten. Goede gastheer. Advies klopte. Alleen werd het later op de avond fris. Airco? We zullen het zeker doorgeven aan familie en vrienden. Succes met de zaak.
    Fam van den Enden

31. Monique Eijkens

Wat een aanwinst voor Dommelen. Maar ook voor ver daar buiten!
    Echt ontzettend lekker, op hoog nivo gegeten bij de Broertjes.
    Dit verwacht je niet in Dommelen, daarom des te meer zeer verrast. Echt super!
    Broertjes, onze komplimenten, dit hebben jullie goed voor elkaar!!
    Zeker tot een volgende keer..

32. Gisterenavond gegeten bij Broertjes. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat helemaal vol. Gezellig! Er is net weer een nieuwe kaart, mmmm moeilijk kiezen! Vooraf had ik wildzwijnham met een heerlijk iets van eend er bij. Dat was al erg lekker, maar het hoofdgerecht spande de kroon, heerlijke malse eendenborstfilet precies rose gebakken zoals die moet zijn, met pastinaak met witte chocolade. Had nog nooit pastinaak gegeten, witte chocolade des te meer, maar wat een combinatie! Zo lekker! Daarna nog een heerlijk toetje van de chef.
    Echt een aanrader dit restaurant, heerlijk eten, gastvrij team met enthousiaste jonge mensen, gezellige omgeving.

33. Ik heb hier nu 2 keer gegeten, de eerste keer het 4 gangen verrasingsmenu en de tweede keer à la carte. Het was beide keren echt helemaal top!! De borden worden mooi opgemaakt en het smaakt erg goed. Je proeft dat alles vers is. Ook de bediening is erg goed en vriendelijk. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt in een goede sfeer!!

34. Lekker gegeten in een fijne en gezellige sfeer. Eten smaakte uitstekend. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Echt een aanwinst voor Dommelen en omgeving.

35. Heerlijk eten (en ruim voldoende), prima gastheer en dito bediening. Kortom, een adresje om naar terug te keren!

36. Eten lekker maar koude borden.
    Eigenaar is niet echt behulpzaam als je er wat van zegt,
    klant is koning , hier blijkbaar niet!?
    Verder goed gegeten mooi ingericht binnen.

37. Gisteren heerlijk op het terras gegeten. Verrassende kaart; zowel voor de "avonturier" als voor de wat conservatief ingestelde eter. Mooie wijn kaart ook! Personeel is verzorgd en de uitbaters (2 broers) weten wat gastvrij betekend!

38. Begin augustus hier met zijn 2-en gegeten. Leuke inrichting. Restaurant ziet er netjes uit. Gekozen voor 4-gangen verrassingsmenu. Alle 4 de gangen waren lekker. Per gang een uitleg (zoals het hoort). Lekkere huiswijn. Vriendelijk personeel.

39. Sonja v.d. Berg

Vrijdag heerlijk gegeten bij Broertjes. 2 Personen kozen voor een á la carte gerecht en 2 personen voor het verrassingsmenu. De gerechten werden stuk voor stuk mooi gepresenteerd en alle smaken waren goed op elkaar afgestemd. Een bijpassende wijn en goede bediening maakten onze avond compleet.

Wij komen binnenkort zeker weer terug om de andere gerechten ook eens te proberen!

40. Harry Kramer

41. Dirk 21 punten

Paar weken terug hier gegeten, netjes ontvangen en eerst lekker een pilsje gedronken op de loungeset op het mooie terras. Hier ook de kaart in mogen zien en onze bestelling doorgegeven waarna we op tijd een seintje kregen om binnen plaats te nemen in dit mooie restaurant.

Ik had gekozen voor het 4gangen menu broertjes, een echte aanrader! Heerlijke mooi uitziende gerechten met variatie van vlees en vis. Ook leuk dat het personeel, en bij het hoofdgerecht zelfs de chefkok, de gerechten uit kwam leggen. Vooraf gevraagd voor een bijpassende wijn bij iedere gang. Bij ieder gerecht zat ook een heerlijke wijn.

Voor mij is broertjes echt een aanrader! Food: top, en Beverage: top!

Tot snel!

42. Heerlijk gegeten bij de Broertjes. Op een donderdagavond gezellig gevuld. Goede sfeer, lekker eten (met verse producten), enthousiast team. Mooie aanwinst voor Dommelen (en omgeving)!

43. Afgelopen zaterdag gegeten met vrienden, echt geweldig! Met z'n vieren verrast door het 3-gangen Broertjes menu. Elke gang was een genot van verse producten die er niet alleen prachtig uit zagen maar ook heerlijk smaakten. Hier wordt tenminste nog eens vers gekookt. De wijn was ook lekker en zeker niet duur. De zaak zat bijna helemaal vol en de bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We komen hier zeker terug! Dommelen staat voor ons op de culinaire kaart!