Op dit adres zit nu: De Beren

Wij beschikken over ruim 250 gratis parkeerplekken op eigen terrein.

• Aan de snelweg

1581964484 58
1625192156 58
1668419828 58
1703001965 58

1. Via vakantieveilingen erg lekker gegeten met ons vieren

2. Via Groupon actie 3 gangenkeuzemenu. Drankjes moesten worden bijbetaald.
    Het eten was lekker, maar de porties niet erg royaal. De drankjes aan de dure kant. Bediening was vriendelijk, maar erg onhandig. Niet gevraagd werd hoe de biefstuk moest worden geserveerd. resultaat: te droog en well done, zo had ik hem niet willen hebben. Hamburger zonder daus gevraagd, kwam met saus, wel kopje koffie van het huis ter compensatie. Het ergste was echter die vreselijke voetbalclub, waar de koters door het pand bleven rennen en schreeuwen, toespraken met luid geschreeuw en gejuich. Dit soort gasten zouden ze moeten weigeren, want er viel geen normaal gesprek meer te voeren. Ouders die hun koters niet terechtwezen, geen rekening houden met andere gasten. Je kan het niet de fout van het restaurant noemen, maar met dit reserveringsbeleid jagen ze mij voorgoed de deur uit.

5,1
  3. sietske

Heerlijk gegeten, niks te klagen.
    Lijkt op een sportkantine maar dat heeft juist wel wat.

4. Ook via vakantieveilingen een 3 gangen menu 'gewonnen'. Het eten was niet lekker. Saus was waterig, vlees was niet doorheen te komen. We hebben onze klacht doorgegeven aan de bediening. Ze boden ons een drankje van het huis, hier hebben wij vriendelijke voor bedankt. Wij wilden hier niet langer blijven.

3,1
  5. Eten is op zich wel erg lekker, alleen de sfeer is koud en kil, dat is erg zonde.

6. Hier gegeten met een bon via vakantieveiling. Ik snap niet dat vakantieveiling dit "restaurant" in zijn aanbod heeft. Moet me helaas aansluiten op eerdere negatieve reacties over dit zogenaamde restaurant. Eten smaakloos, sfeer is er niet, drankjes zijn duur.

1,6
  7. Wij zijn hier 2 maanden geleden geweest via vakantieveiling. We gaan vaker via vakantieveiling uit eten en hadden ons er dan ook op verheugd.
    Wat een enorme tegenvaller zeg. Het leek meer een slecht ingerichte kantine als een restaurant.
    De bediening loopt in oranje sport shirtjes. Wat moet door gaan voor een salade bar staat in een donker hoekje en bestaat uit wat stukken komkommer, tomaat en nog wat groenvoer.
    De sauzen zagen er niet aantrekkelijk uit en heb ik me niet eens aan gewaagd.
    Toiletten zijn openbaar en vreselijk vies. Had meteen geen eetlust meer.
    Toen ik mijn klacht aangaf werd ik vreselijk onbeschoft te woord gestaan.
    We zijn weg gegaan, zonde van het geld, we zijn ergens anders gaan eten.

1,2
  8. Nooit naar toe gaan.
    Vieze wc's, armoedige inrichting, zogenaamde saladebar stelt werkelijk niks voor.
    Koude sauzen met een vel erop, onvriendelijk personeel en vlees wat totaal geen smaak heeft,.
    Elke euro die je betaald om hier te eten is er 1 te veel, en dan ben ik nog een hele makkelijke eter.
    Het is trouwens geen BBQ maar gewoon een grilplaat.
    Jammer dat ik niet eerst de reviews had gelesen voor ik ging.
    Waardeloze avond. Jammer. Beter ga je naar de frietzaak of kook je lekker zelf.

9. Omdat mijn vouchers van vakantieveilingen bijna waren verlopen was het niet meer mogelijk om digitaal te boeken. Ik vreesde dat de vouchers dus ongebruikt bij het oud papier konden, immers we hadden tijd genoeg gehad. Een telefoontje met Steakz bracht uitkomst. Er werd zonder moeilijk te doen voor ons een tafel gereserveerd. Dat noem ik nu gastvrijheid..............
    Daarnaast wat eten verrassend goed en de bediening super. Onbeperkt eten is dus ook echt onbeperkt. Er stond regelmatig iemand bij je tafel om te vragen of je nog iets aangevuld wilde hebben. De aankleding vonden wij niet geweldig, maar dat is een kwestie van smaak nietwaar.

10. Via een bon van vakantieveilingen hier gegeten. In eerste instantie klopte de reservering al niet, en dit terwijl ik ook al extra gebeld had met de vraag of mijn man mee mocht. Hij zou dan van de gewone kaart eten en mijn zus en ik via vakantieveilingen.
    Eten was redelijk. Champignonsaus kan omschreven worden als troebel water met een vaag smaakje. De fajita was goed. Dame blanche had heel weinig chocoladesaus, dus het is meer gewoon ijs met slagroom.
    De bediening is niet op de hoogte van hoe en wat. Zo stond er op de bon dat je gebruik mocht maken van de onbeperkt drinken voor €9,95 p.p. . Maar eenmaal daar werd ons verteld dat dit alleen bij het bbq gedeelte kan. Daarna mochten we dit toch evt. doen, maar dan moest wel heel de tafel aan deze actie meedoen. Dit vonden wij onzin, dus we hebben het drinken maar apart afgerekend.
    Bediening komt wel af en toe vragen of het smaakt.
    Sfeer in het restaurant is zeer matig. Alles was in voetbal-stijl, terwijl er toch echt geen EK is of zo. Bediening loopt rond in oranje voetbal t-shirts.
    WC is inderdaad op de gang en ziet er niet al te fris uit.
    Bij het bestellen van spareribs stond op de kaart dat je 3 racks zou krijgen. Dit bleken er maar 2 te zijn. Toen mijn man de 3e wilde bestellen werd er wat raar gekeken. Gelukkig kreeg mijn man deze wel.
    Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

3,4
  11. Tent is ingericht met middelen die nodig zijn gebouw zelf is de oorzaak,al met al toch hun best gedaan.
    Heb heerlijk gegeten hier,bediening goed.
    Prijs is iets aan de hoge kant,was niet druk(denk dat het dan beetje uit de klauwen loopt i.v.m te weinig personeel als het druk is) verder goeie tent,schoon.

12. Suzanne

Het eten was weinig op aan te merken, behalve dat het iets te zout is. De bediening let niet echt goed op de gasten, maar is wel (gemaakt) vriendelijk. Het restaurant (of eigenlijk veredelde fastfood-keten) is echt ontzettend sfeerloos.
    Leuk voor even tussendoor, of als 'snelle' hap voor onderweg. Maar wij zullen hier niet nog eens heen gaan.

13. Voor de eerste keer hier gegeten, via vakantieveilingen.nl. We kwamen binnen, kregen netjes een tafel, moesten alleen onze jassen maar over onze stoel hangen. We keken helaas uit op de fastfoodketens naast ons, was erg jammer. (had voorkomen kunnen worden door plastic dat, waar je niet doorheen kon kijken maar wel licht doorheen kwam)
    Netjes werd er uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk ging en we kregen de vraag of we wat te drinken wilden. Helaas was dit post-mix en 2,40 het glas. Dit staat nergens aangegeven, de prijs. Erg jammer! Want 2,40 is heel prijzig voor een colaatje.
    Soep was een beetje een tegenvaller, werd uit een grote pan achter de balie gehaald en niet heel erg warm.
    Het vlees was wel lekker en zag er ook prima uit.. (Op het sateetje na, dat was voorgegaard). Het was wel erg zout allemaal, waardoor je dus veel ging drinken en dat automatisch erg duur werd.
    De salade/groentebar stelde niks voor. Beetje ijsbergsla, tomaat, komkommer lag er los. Met wat champignons en courgette. Ik had op z'n minst wat meer verwacht, als paprika en ui erbij.. En qua sla ook veel meer..
    Toen ik naar de toilet wilde, moest ik naar een gedeelte toilet met andere fastfoodketens. Dit vond ik niet heel erg prettig, zeker omdat 2 wasbakken eraf gesloopt waren en het niet heel netjes was.
    Frietjes waren erg lekker en we kregen dat ook zoveel als we wilden, net als het eten.
    Toetje was ik ook een beetje teleurgesteld over, was een dame blance.. Op de kaart (online) stond dat je ijs met warme chocoladesaus, maar je kreeg 1,5 bolletje ijs met een beetje opgespoten chocolade en wat slagroom ernaast.
    Niet een restaurant waar ik snel terug zou komen, ondanks dat ze wel vriendelijk waren.
    Tip voor het personeel: Vraag niet voor het toetje al of er op of aanmerkingen zijn, tips enz enz.. Dat is heel onprofessioneel en ook jammer want ze weten dus dat het schort aan vele kanten.

14. Heel heel heel erg slecht. Ongezellig, ongeinterreseerd personeel, vette vloer, dure drankjes, droge rauwkost en droog vlees. Smerige gedeelde toiletten. Dit is voor het eerst dat ik ben weg gegaan uit een restaurant. Dit is het woord restaurant niet waard.

15. W. Heskes

Door mijn zwager/schoonzus erheen " gestuurd". Voor het eerst bij Steakz en zeker niet de laatste keer!
    Kwakitatief goed eten en een zeer goede bediening! Top.

16. Gisteren heerlijk gegeten bij Steakz met een voucher van vakantieveilingen. Het eten was goed en de bediening was ook oké. Het enige minpuntje was de kou, omdat de buitendeur door andere gasten niet goed gesloten wordt.

17. Met een voucher van vakantieveilingen hier gegeten. Was prima, conform de aanbieding op internet. Eten was goed, heerlijk malse lendebiefstuk. Ook Grand desert was prima. Bediening was uitermate vriendelijk en attent. Dus gewoon een positieve ervaring.

18. Ik heb hier 'romantisch' gegeten met mijn vriendin. Een onbeperk BBQ menu.
    Niet dus. Het was werkelijk troep.
    Onbeperkt eten.. maar wat voor eten. Om bij de saladebar te beginnen: je hebt keuze uit komkommer, courgette en droge sla. Dan is er de barbecue wat eigenlijk een teppanyaki is die niet echt warm word, overigens krijg je er ook geen olie op dus je eten droogt daar alleen nog maar extra op uit.
    Als klap op de vuurpeil.. sate! Als je euroshopper diepvries kipsaté koopt bij de AH en opwarmd in de magnetron is het nog steeds lekkerder! Je merkt het: ik ben niet enthousiast. Ik ben er zelfs gewoon boos op, want hier zit geen enkel staaltje kokswerk in.
    Het is blijkbaar zelfs te veel moeite om een stokbrood af te bakken op de locatie!

19. Ik kan niet echt negatief zijn. Mijn vrouw volgt een gv dieet en met vragen kom je er wel dus dat was goed. Prijs kwaliteit verhouding was prima en dat voor een vv bon voor E15,--

20. Ik ben gisteren met mijn vrouw wezen eten bij Steakz,
    Dit was een verassing voor mijn vrouw ik had dit op Vakantie Veiling gekocht,
    Wat ons ten eerste opviel was toen we binnenkwamen niet werden aangesproken maar er werd geroepen kom maar,

Na we een drankje hadden gekregen kregen we soep dit zat bij het pakket maar daar werd ons verder niets over gevraagd 1 soort en zou je dit niet lusten heb je dus pech,

Aansluitend zijn we begonnen aan de grill/bbq plaat,
    Dit werd mondjes maat uitgelegd maar we moesten het helaas zelf vragen,
    het vlees bleef plakken en dit was erg zonder van het vlees je trok alles stuk ik heb toen gevraagd om wat boter of olie maar helaas mocht dat niet we moesten er wat zout op doen,
    Er was ook een salade buffet deze was wat aan de kleine kant en weinig keuze maar was totaal niet verlicht,en er was ook geen keuze in dressing we was er maar 1,
    toen we uitgegeten waren konden we nog extra vlees krijgen maar wij hadden dit niet nodig,
    we kregen nog een keuze tussen 3 na gerechten dit was goed eigenlijk was het nagerecht het lekkerst,

Ik zou persoonlijk niet nog een keer dit gaan doen wellicht is het al a cart beter daar heb ik geen ervaring mee,

21. Heel slecht, eten was niet te eten. Kwaliteit slecht. Wijn slecht. Duurde heel erg lang. Niet heen gaan!!

22. Waren er voor de 1e keer via VV en kregen geen goede uitleg, arrangement duurt 2 uur en drankenkaart is voor 1,5 uur, maar deze hadden we eigenlijk niet nodig want we dronken alleen fris en dat zit in de prijs van het arrangement!! Kregen voor 4 personen maar 2 kaarten vergoed maar moesten toen de koffie betalen want dat was gedronken na de 1,5 uur!! Achteraf teveel betaalt en niet netjes behandelt!! Of dat het mijn eigen schuld was dat ik teveel betaald had. Weinig keus in rauwkost(alleen sla, tomaat en komkommer) en bij de sausjes geen bordje welke saus het is. Aan tafel bij ieder drankje de vraag: is alles naar wens, is er nog iets dat we kunnen verbeteren/aanpassen? Beetje over de top!
    Geen aanrader en wij gaan zeker niet terug!!

23. eten was redelijk,. De drankjes waren te duur, je betaald voor corona etc 5 euro!. Voor 25 euro bestel je een menu en krijg je van die hele kleine stukjes vlees!. Het was de eerste keer en voor mij ook de laatste keer.

4,3
  24. Niks echt negatiefs te melden, maar ook niet uitermate positief. Bediening prima en vrolijk. 5 vleessoorten en friet zoveel je maar wilt. Pindasaus brr, maar de rest was prima. Nu nog een lichtje erboven net als bij de salade. Creme brulee was prima. Ik hou niet van voetbal, maar indien je dat wel wat vindt dan is de inrichting wel aardig.

25. Via vakantieveilingen hier gegeten. Door de slechte reviews had ik verwacht dat het niks zou zijn. Alles viel me reuze mee, heerlijk gegeten, goede service.. Je krijgt hier echt waar voor je geld.
    Het is allemaal simpel maar lekker, hier komen we zeker terug!

26. Prima tent. Hier goed gegeten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Vrolijke bediening (zie je niet overal). Komen hier graag nog eens terug.

27. Heerlijk ala carte gegeten dus niet via vakantieveilingen.

Forse porties en prima kwaliteit,

28. Wat een oplichters bende.. ga hier niet heen. Wij hadden via vakantieveilingen enkele maanden geleden al een reservering gemaakt bij dit, naar eigen zeggen.. echte steak-restaurant,, Op VV stond dat je een keuzemenu zou hebben, met allemaal smakelijk dingen (want de kaart ziet er goed uit).
    Ik ben iemand die nooit ergens over zeikt en normaal zou ik zeggen ,, ach voor die 27 euro,, maar dit was zo'n afknapper dat ik er wel wat van moet zeggen. We hadden geen keuzemenu en kregen een zielig tomatensoepje aangeboden (die ze achter de toonbank inschonken). Mijn vriend lust geen tomatensoep en kreeg niets anders aangeboden. Hierna kwam het BBQ menu.. een hete plaat in het midden van de tafel moet ervoor zorgen dat de miniscule vies gemarineerde stukjes vlees omgetoverd moesten worden in een lekker stukje vlees. De steak waarover ze het hebben heb ik waarschijnlijk langs de snelweg zien grazen want op mijn bord lag een stukje vlees wat van een rund afkomstig was en daarmee was ook alles gezegd. Sausjes moest je aan een soort toonbank zelf pakken, helaas staat er nergens aangegeven wat het verschil tussen het ene bruine sausje met het andere bruine sausje is. Ons werd verteld dat we een lekkere salade konden samenstellen achter in de zaak.. hier moesten we echter op de tast en aan de structuur herkennen met wat voor groente we te maken hadden aangezien het niet verlicht was.. maar niets genomen dus. We vonden het voor gemarineerde vlees ronduit smerig, de sausjes bedenkelijk en de saladebar hebben we niet eens geprobeerd. We besloten om maar gewoon de drankjes te betalen en het toetje over te slaan. Helaas kregen we een volledige rekening gepresenteerd en was daar geen Voucher van VV afgetrokken , 64,95 euro.. dit werd na onze klacht wel meteen rechtgetrokken maar liet toch een vieze nasmaak achter.. wat als je hier nou zonder VV was gaan eten en 64,95 euro moet betalen voor hetgeen wij aangeboden kregen.

29. Barbecue-arrangement via VakantieVeiling geboekt. Heerlijk gegeten, aardige bediening, beetje beperkte saladebar maar heerlijke sausjes. Restaurant is leuk aangekleed in voetbalstijl.

30. Wij waren hier met een vakantieveilingbon. Heel goed gegeten met normale porties. Aardig personeel. Het restaurant is niet erg gezellig ingericht.

31. Via vakantieveilingen had ik het BBQ arrangement besteld.
    Door de negatieve reacties hier was ik wat argwanend, maar het is een prima tent!
    De bediening is erg goed, alles wordt uitgelegd, er komt zo nu en dan iemand langs om te vragen of alles naar wens is, etc.
    Het eten smaakt ook lekker. De keuze aan sauzen is erg ruim. Bij het Vakantieveilingen menu zaten 5 vleessoorten. De saladebar is wat beperkter in keus, sla, tomaat, komkommer, champignons, courgette, en een dressing. De focus ligt bij het BBQ gedeelte. Bij het arrangement wat ik had zat drinken niet inbegrepen, zes drankjes besteld voor 15 euro totaal, prima prijs dus. De sfeer is iets minder, er is geprobeerd de ruimte leuk in te richten, maar de ruimte is nogal groot dus voelt hoe dan ook vrij leeg aan.
    Al met al een prima tent dus waar vooral de service er zeer positief uit springt.

32. Bianca Kranenburg

Als Vakantieveilingklanten kregen wij een 'uitgeklede' kaart met minimale porties aangeboden. 3 racs spare-ribs bleken negen kleine ribbetjes, het grand desert voor 2 personen omvatte één bolletje ijs, twee stukjes brownie en een klein puddinkje. Bij de piepkleine tournedo's geen sausje, geen groenten. De zevende persoon in het gezelschap (géén vakantieveiling) kreeg dezelfde kleine porties maar moest de volledige prijs van de originele menukaart betalen (25,00 voor een kleine tournedos en een klein bakje friet. Schandalig, wij voelden ons zéér genomen. Wellicht dat dit eerder was voorgevallen want op vrijdagavond waren er slechts zes tafeltjes bezet.

33. Bij het bbg gedeellte gegeten. Het vlees was prima, maar de sausjes uit pakjes. De soep vooraf was ook niet geweldig. De saladebar was zeer minimaal. Wij gaan hier niet terug.

34. Mevr. Michelsen

Gisteren gezellig en prima gegeten bij Steakz. Lekker flesje aanbevolen wijn erbij. Eten was heerlijk en overvloedig.
    Voor herhaling vatbaar.

35. Afgelopen week hier gegeten, eten was goed, maar de bediening was zeer slecht! We werden niet goed ontvangen, de man die ons hielp was chagerijnig, vroeg niet of alles naar wens was en we hebben meerdere keren moeten vragen om wat nieuws te drinken! Ondanks dat het eten goed was kom ik hier zeker niet weer terug!

3,2
  36. Heel erg tegen gevallen er waren in het hele restaurant maar twee andere klanten erg ongezellige sfeer.
    Het BBQ gedeelte leek op een voetbalkantine. Erg ongeïnteresseerde bediening niet erg vriendelijk.
    Eten was niet veel aan, de sate's hebben we niet gegeten die vertrouwde we niet. Sausjes waren erg onsmakelijk en ook de salade stelde niets voor.
    Je kunt beter thuis gourmetten.

Zeker geen aanrader!

37. heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, kwamen vaak vragen of we meer wilde en of als naar wens was.

38. Op het eerste gezicht leek het leuk , de service was echter erg slecht. Maar een man in de bediening die het meest van de tijd ergens anders was. Al met al zonde van je geld.

39. Vanavond gegeten. Was erg rustig en er was weinig personeel. Wij aten in het all you can eat bbq gedeelte. Meerdere keren om friet moeten vragen, een saladabar die leeg is en niet wordt bijgevuld (totdat er meerdere keren om gevraagd is) en alle sausjes e.d. uit pakjes/zakjes... Misschien mag je niet veel verwachten voor 22,50, maar toch viel het wat tegen. Aangezien ik echt vind dat je voor dat geld geen hoogstaand eten mag verwachten vind ik dat de service wel goed mag zijn, jammer dat dat ook tegen viel... Geen fooi gegeven vanavond. De hele sportsfeer was een verrassing die ik pas zag toen ik zat, en ik heb helemaal niets met voetbal ofzo... Gelukkig stonden bij ons de tv's uit.

40. Lekker gegeten, vlotte bediening. Kids konden tussen de gangen door op de WII spelen. Voor herhaling vatbaar.

41. 15-4 hier gegeten met de all-you-can-eat actie voor 22,50.

Voor die prijs krijg je onbeperkt vlees, friet, sausjes, salades, drinken (bier, wijn, fris) en ook nog de keuze uit 4 verschillende toetjes!

Leuke sfeer, lekker eten, lekker je eigen grillplaat in het midden van je tafel en erg makkelijk bereikbaar.

Ook vegetariërs kunnen hier goed terecht, gewoon even vragen of ze wat vegetarische dingetjes voor je regelen ;)

42. Ideaal restaurant, toplocatie!

Leuke bedienig, mooie zaak, heerlijke ossenhaas!

Helemaal goed!

43. F. van Doorn

We hebben er gegeten en het viel toch wel erg tegen.

De producten waren goed, maar alles kwam niet of erg laat.

Alles moesten we vragen; drinken, eten, saus, servetten, etc.

De saladebar vond ik heel minimaal.

Prijs is wel heel positief.

44. 20-2 gegeten bij Steakz. De aanbieding voor 20€ all-in.

Sfeer matig, een beetje een eetschuur.

Vlees prima, sausjes smakeloos, saladebar werd niet goed bijgevuld, de aardappelsalade was al op bij onze binnenkomst en hebben we niet meer gezien.

Parkeren waardeloos.

45. Wij zijn 13-01-2011 met 4 personen geweest en het was in één woord geweldig! Volop eten en drinken voor één prijs.

46. Echt een aanrader, ook met kids, heerlijk barbequeen, mals vlees en heerlijke sausen, lekkere saladebar en uitstekende bediening.

Probeer ook het ijs-dessert, heerlijk!

Echt een aanwinst voor Utrecht.