Bezorgrestaurants in de buurt van Gauchos

Online eten bestellen

1271720608 47
1357522025 65
1572025568 56
1604201099 51

1. Bij dit restaurant terecht gekomen door de goede recensies op internet. De ervaring was helaas minder goed. 40 minuten op ons eerste drankje moeten wachten. Als voorgerecht hadden we brood en empanadas. Brood hebben we nooit gekregen en de empanadas waren nog bevroren van binnen. Mensen naast ons kregen hun voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk. Uiteindelijk hebben we geen voorgerecht meer gehad, wel kregen we een drankje van het huis. Wij komen hier niet weer.

5,1
  2. Hoogerbrugge Remco

Erg slecht, er was bijna geen keuze in het menu, omdat ze niets op voorraad hadden.

3. Het eten is op zich prima maar door trage bediening en hoge prijzen van drankjes is het toch niet voor herhaling vatbaar. Een glas matige wijn voor 7 euro is echt te duur!

5,7
  4. Best goed eten! Alsnog niet goedkoop, maar het eten is prima. Biefstukje was zeer netjes gebakken. Alleen het personeel loopt er doelloos rond en is van niet al te hoog niveau. Wellicht een tip om het personeel wat op te leiden als coach zijnde denk ik dan aan bijvoorbeeld iemand die alles weet over etiketten in de horeca. Zal wel gepast zijn. Personeel krijgt als cijfer een dikke 0. Behalve de “runners” zoals ze die geloof ik noemen in de horeca, deze waren erg vriendelijk. Volgens ons sprak ook niet iedereen Nederlands, wij werden 2 keer in het Engels aangesproken. Voor ons geen enkel probleem gelukkig. Maar zij hadden beter op de vloer kunnen staan dan het ongeïnteresseerde volk wat er nu rond liep. Gauchos Utrecht NO GO. Maastricht is overgings top.

5. Bediening was bar en bar slecht. Ze waren ons drinken vergeten, ons broodplankje. Toen duurde het super lang voor dat ze de bestelling op kwamen nemen. Terwijl wij er samen met 5 andere tafeltjes zaten. Ze liepen als kippen zonder kop continue rondjes.. maar niet op letten. Toen wij uiteindelijk besteld hebben kwam de ober na een half uur na de bestelling nog eens dat er geen zalm meer was. Dit stond op de kaart aangegeven, maar daar kwamen ze wel lekker laat mee.. ook was de ober continue op het randje. Totaal niet geschikt voor de horeca en overduidelijk iemand die er alleen even voor de centen staat. Al met al zijn wij gelijk na het hoofdgerecht weg gegaan. Sfeer was er totaal niet en de tafeltjes om ons heen zaten ook alleen maar te zeuren. Zelfde irritaties met dat het lang duurde met bestellingen en de buren hun bon klopte totaal niet. Voor ons is het filiaal in Utrecht nooit weer.

6. Het gaat weer goed met de horeca, volle terrassen zo ook in Utrecht. Plekje gevonden bij Gaucho. De hoofdgerechten waren niet speciaal (zalm, sparen ribs, steak) en best prijzig 25 euro voor onbeperkt sparen ribs.
    Met name hoe het eten geserveerd wordt is erg treurig. Sparrerib op bord zonder enige garnering, zalm ook troosteloos op bord met1 blaadje sla en steak met blaadje rucola. Bijgerecht patat a la mc Donald en de bakjes sla hadden hun beste tijd gehad. Personeel straalde niet echt plezier uit. Jammer dat men oom geen vochtig doekje na de spareribs heeft. Stukje worteltaart was smakelijk maar dat mag wel voor 8 euro. Een gemiste kans om nog meer klanten te binden. Mede door de mooie lokaties en de mensen weer meer de besteden hebben genoeg aanloop echter met de concurrentie op de loer zal het lastig worden. Pas de opmaak van eten en frisse sla en verse patat aan. Rekening was 90 euro. Suc6

7. Heerlijk gegeten. Mooie plek aan de gracht. Goede ambiance.

8. Wat is de Oudegracht toch mooi.
    Oudegracht en Utrecht en dan ook nog lekker eten. Wat wilt men nog meer!? Een aanrader als je in Utrecht bent en/of woont.

Het vlees was overheerlijk! Vriendelijke bediening die, ondanks de drukte, alles vlot opvolgde. Wat ons betreft zeker een aanrader!

9. Eten was slecht. Steak tartaar was gewoon op het bord gekwakt. Borden waren vies, hoofdgerecht koud. Totaal hadden we 1 voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 4 wijn: 102,50! Schandalig!

1,3
  10. Voor een avondje uit waren wij (groep van 3 man) op zondagavond neergestreken bij deze vestiging in Utrecht. Hierbij waren we afgegaan op eerdere ervaring en de naam van dit restaurant. De verwachtingen waren dus hoog gespannen. Bij binnenkomst ging het echter al mis: er werd ons in het voorbij gaan gezegd door het bedienend personeel dat we even moesten wachten. Dat even werd dus 10 minuten terwijl het niet eens zo erg druk was binnen. Vervolgens werden we ergens achterin dit toch wel krappe restaurant gezet om weer te moeten wachten tot we onze drankjes konden bestellen. Het "wachten op" werd echt de rode draad van deze avond.
    Besteld werd (uiteindelijk...) een dagmenu. Ruim 30 minuten later kwam het voorgerecht op tafel. Na weer ruim 40 minuten wachten (!!) heb ik een lid van het bedienend personeel aangesproken en hem te verstaan gegeven dat als we niet binnen 10 minuten ons eten zouden krijgen, ik zou opstappen. Toen ging plotseling wel alles een stuk vlotter. Inderdaad binnen 10 minuten konden we door met ons hoofdgerecht met de excuses van een of andere manager(?).
    De excuses bleven komen, echter de avond was er wel door verpest. Men heeft gelukkig nog wel iets gedaan met de rekening, maar alles wat fout kon gaan op het gebied van zorg voor je gasten is fout gegaan. Het eten was wel goed, alleen absoluut kaal. Geen brood bij de soep, geen versnapering tijdens het zeer lange wachten en ook drankjes werden niet vanzelf aangeboden. Het bedienend personeel was zeer gelaten en zeker niet pro-actief bezig. Een verlaten tafel bleef zeker een half uur onaangeroerd vol staan met vuile vaat en half-lege borden en glazen. De toiletten waren te ranzig om aan te pakken, laat staan te gaan zitten. Bij het urinoir (plasgoot) bleef je vastplakken aan de grond. Op basis van deze ervaringen zou ik dit restaurant zeker niet aanraden en een vervolgbezoek zit er niet in. Men heeft hier de naam Gauchos geen goed gedaan!

11. Ik heb hier samen met mijn vriend voor de 2de keer gegeten. Beide keren een Argentijnse rib-eye steak, met daarbij de groenten asperges en gegerilde champignons en frietjes. Eten is echt heerlijk!

Wat ons echter zeer tegenvalt, is hoe dicht de tafeltjes op elkaar staan, waardoor je absoluut geen privacy hebt. Het lijkt alsof je met de andere gasten aan tafel zit. Dat was bij ons eerste etentje daar al. Omdat bij de 2de keer, het restaurant van onze 1ste keuze volgeboekt was, zijn we nog maar keer bij Gauchos gaan eten. Maar ondanks het goede eten, gaan we hier geen 3de keer meer naar toe. Dit is echt vanwege het feit dat de tafeltjes echt tè dicht op elkaar staan en je dus niet meer gezellig een privé gesprek kan voeren.

12. Leo 1744 punten

Gauchos aan de Gracht: een karakteristieke plek om te eten. We werden gastvrij ontvangen. Het is er vrij donker, let op met de diverse op- en afstapjes! De plekken om te zitten zijn vrij krap, de tafeltjes eigenlijk te klein om alle borden, schaaltjes en glazen mooi neer te zetten. We kozen allebei voor de sprare-ribs all in, met breekbrood vooraf. Smakelijk brood, goede tapenade, de kruidenboter was nogal hard. Spare-ribs smaakten goed, de marinade is had van mij nog wat meer karakter mogen hebben - maar met deze niet té uitgesproken smaak is de marinade ongetwijfeld meer een allemansvriendje. Volgens de kaart komt er in de all-in-formule een bijgerecht naar keuze bij, maar we kregen de franse frietjes zonder dat ons de mogelijkheid werd geboden iets anders te kiezen. De eerste keer waren de frietjes ook niet al te warm. Toen we later nog een schaaltje frietjes vroegen, waren die lekker warm. Het tweede schaaltje werd niet apart in rekening gebracht. Toen een van ons vroeg om een tweede rack spare-ribs (all-in betekent hier onbeperkt spare-ribs) kwamen de ribbetjes niet: kennelijk was dat niet goed begrepen. Het duurde even voor we de kans kregen om er nogmaals om te vragen, maar toen kwamen ze vlot.
    Voor zo'n keldergewelf zou je verwachten dat het geluid nogal hard is, het zijn immers harde vloeren en harde wanden. Maar dat valt erg mee, kennelijk absorberen de ongepleiserde plafonds veel klank.

13. Dit restaurant faciliteert op zaterdagavond na 7 uur kinderfeestjes en brengt de overige mensen die boeken hiervan niet op de hoogte. Wanneer je denk rustig van je toch wel prijzige diner te kunnen genieten kom je bedrogen uit. Luid schreeuwende, rond rennende en met eten gooiende groepen kinderen worden door het personeel geen strobreed in de weg gelegd. Een fastfood concept voor veel te hoge prijzen.

2,6
  14. P. Ter Burg

Vrijdag 18 september gegeten wegens een speciale viering met twee personen. We waren ongeveer 18:00 uur aangekomen. Na de zeer goede uitleg van het vlees hebben we besloten om de trio van vlees te nemen. Toen de borden gearriveerd waren merkten we al op dat het een en ander niet echt heet was. Zowel de borden als de schalen van de groenten waren koud... Daardoor was het vlees zeer snel afgekoeld en bij het derde stuk vlees was het echt koud. We hebben het tegen twee serveersters gezegd als opmerking, en nog een keer toen de borden weg genomen werden. Zij zou het bij het management neerleggen. De smaak was goed maar koud eten... Het toetje ijs met slagroom en chocoladesaus kwam op een heet bord (kwam uit de vaatwasser). Na ongeveer drie kwartier zijn we gaan afrekenen, maar echt niemand van het management gezien. Dure rekening en geen goede smaak van het restaurant gekregen. Wij zijn regelmatig klant van Gauchos overal, maar Utrecht haalt het niet... Slechte afwikkeling van opmerkingen. Helaas niet voor herhaling vatbaar...

P. Ter Burg. te Groningen.

15. Niet de kwaliteit die ik ken. Spareribs te zwart en droog. Tafels plakken, en te krap. Toiletten onsmakelijk.

16. Miranda

17. We zijn hier zo'n 3 weken geleden met mijn zwager en partner wezen eten. Ik was hierzelf al 15 jaar niet meer geweest en moet zeggen dat de doelgroep wat is veranderd.

Ook de bediening zag er wat anders uit (wat meer stijf uniform, echter de mensen in het uniform waren nog steeds de makkelijk toegankelijke mensen),

Goede uitleg waar het vlees vandaan komt en welke variaties er zijn.

Het eten op zich was gewoon echt lekker. Het vlees was erg mals !! en de bijgerechten (apart bestellen) waren ok. De volgende keer gaan we de trio van vlees eens proberen want die zag er ook erg lekker uit.

De vinagrettes bevielen de andere kant van de tafel ook erg goed en uiteindelijk zijn we gewoon tevreden van tafel gegaan. De prijs is toch best aan de stevige kant maar het vlees maakt gewoon erg veel goed. Toetjes waren ook uitstekend.

Het studentikoos/vreetschuur van het verleden hebben ze achter zich gelaten. Ik zou zelf de kostuums wat vlotter/toegankelijker maken en de rest van de formule hetzelfde laten. Wel iets duidelijker aangeven hoe het met de bijgerechten zit. Uiteindelijk was het gewoon een goede ervaring en daar draait het toch om

18. Zaterdag avond met mijn vriendin wezen eten.
    Leuk en gezellige sfeer.
    Bediening vergeetachtig.
    Spareribs genomen. Moesten heeeell lang wachten op onze 2e gang.
    Iets aan de dure kant.
    Voor herhaling vatbaar.

Voldoende

19. Gezellig restaurant, het vlees was goed en ruim voldoende, het liet echter te lang op zich wachten. De bediening was vriendelijk, maar als de keuken niet kan volgen hebben ze natuurlijk een probleem.
    Maak ook duidelijk dat je de kleine "seleccion" wil bestellen, scheelt 600gr vlees en flink wat euros.

20. Zaterdag lekker gegeten met vier personen, het vlees is oké, groente zou beter kunnen, de wijn was prima, het personeel is uiterst vriendelijk en zien er netjes uit. Het was er alleen enorm warm, hoe zou het er zijn als het 25 graden is?
    Conclusie prima restaurant en voor herhaling vatbaar...

Groetjes van de KIKKERTJES

21. We hebben er vandaag gegeten en was super gezellig en goed eten....
    De bediening ziet er heel netjes uit, allemaal in dezelfde kleding en erg vriendelijk.
    Prijskwaliteit zeer goed.
    35 jaar jubileum menu is erg goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

22. M. van Vark

We zijn met een groep van vijf collega's bij Gauchos geweest en we vonden het geweldig. Het eten was super en de bediening was snel en vriendelijk. Zeer aan te raden!

23. Prijs/kwaliteit verhouding is in dit restaurant te duur.

Voor een gemiddeld stukje vlees van 300 gram ben je tussen de 17 en 28 euro kwijt, tel daarbij op nog de friet (+ 3 euro) en groente (+ 4 euro) en saus (+ 2 euro) en dan wordt het al snel duurder.

Het vlees is werkelijk heerlijk mals, de (handgemaakte) friet was echter niet echt bijzonder en de salade is gewoon sla + tomaat + ui.

De bediening bestaat uit studenten, wij kwamen pas om 22.00 uur, dus het was rustig, de service was goed.

Als de friet, salade en saus inclusief was, kon dit een leuke tent zijn, de extra kosten voor alle bijlagen maken het echter een duurdere zaak, waarbij alleen goed vlees niet alles goed kan maken.

Qua sfeer is het wel leuk, koeienhuiden, houten banken in een (krappe) oude wijnkelder. Bier van de tap is Brand.

24. Het vlees is van topkwaliteit en evenzo bereid. Wat dat betreft een goede prijs / kwaliteit verhouding. Het gaat echter mis als je apart bijgerechten moet bestellen die nogal simpel zijn en evenzo geserveerd worden. Je gerecht wordt flink duurder.

De bediening was abominabel. Veel te jong, onervaren en langzaam. Drinken duurde veel te lang (hier hoort een restaurant toch op te verdienen?) bestelde drankjes werden pas na de 2e keer vragen na het hoofdgerecht geserveerd. Er werdt gezegd dat we ze daarom van het huis kregen, maar later stonden ze wel mooi op de bon. Vreselijk storend als er wel ruim voldoende personeel aanwezig is maar ze hun tijd besteden aan grapjes maken in de toegangshal en daarmee in en uitloop versperren.

25. Leuk restaurant aan de gracht, sfeervolle inrichting.

Eten erg lekker, helaas lang moeten wachten tot het gebracht werd. Toen werd als eerste het vlees gebracht, waarna de frietjes / salade pas 10 minuten later volgden. Jammer, zou eerder andersom moeten zijn, aangezien ons vlees nu een koud werd. Verder moest je met eigen bestek de salade / friet / mayo opscheppen.

Zeer zeker wel een gezellige avond gehad, maar zou hier niet weer zo snel teruggaan, omdat je ook een behoorlijke prijs betaald.

26. Erg goed! Kwaliteit van het voedsel is hoog. Goede smaken en bereiding. Medium bereid vlees is ook echt medium, goed dicht geschroeid. Wijnen passen goed. Personeel vriendelijk, weten niet alles, maar roepen dan iemand die wel verstand heeft van bijv. wijn. Wij waren hier op een zeer drukke avond, maar het beviel goed. Stevige prijs, maar het is het waard.

27. Ben hier nu twee keer geweest, waarbij de eerste keer alles prima verliep (en dus ook de bediening), de tweede keer ging het wat langzamer.... maar niet tot irritatie toe. Eten is goed, lekker veel en heel lekker, zeker als je een menu neemt, de Luxe bijvoorbeeld, dan ben je voor 28 euro klaar, superlekkere mozarella/tomaat salade, twee stukken vlees met patat en frisse salade en als dessert een chocolade mousse..... Sfeer is prima.

28. Gisteravond gegeten bij Gauchos met mijn vriendin.

Eten was prima, prijs is helaas aan de hoge kant.

We moesten eerst wachten, dat is geen probleem zolang je wat drinken krijgt en een comfortabele plek hebt. Wij moesten ruim een kwartier wachten op het bestelde drankje en zaten eerst op oncomfortabele barkrukken.

De stoelen in het restaurant waren gammel. Uitserveren van het eten ging ook niet helemaal soepel, frietjes kwamen veel later dan de rest van het eten.

Geen plek waar ik wekelijks zal komen eten.

Personeel was vriendelijk maar jong en had voor mijn gevoel weinig ervaring in de horeca.

5,5
  29. Altijd weer leuk en lekker om bij Gauchos aan de Gracht te eten. Ook nu weer (12/11/2010) heerlijk gegeten - alles goed bereid - en een prima bediening (snel, vriendelijk en spontaan).

Misschien niet de goedkoopste eetgelegenheid, maar goed gevuld weer naar buiten is ook belangrijk en dat lukt hier prima.

Kortom, voor herhaling vatbaar.

30. Net voldoende.

Salades erg simpel en niet voldoende.

Vlees erg goed.

Prijs/kwaliteit verhouding is dit restaurant te duur.

De bediening was heel vriendelijk, maar traag. Wij moesten erg lang wachten op onze simpele en kleine bestelling (een vleesgerecht en een menu).

Misschien ook een tip om de zeer beperkte terras ruimte beter in te delen. Veel mensen wilde aan de gracht zitten, maar omdat deze tafels werden vrijgehouden voor 4 personen liepen mensen die met z'n tweeën waren door naar een ander restaurant. Uiteindelijk bleven de tafels voor 4 personen leeg.

Ik had meer verwacht van dit restaurant, met name de salades en bediening.

31. bankmedewerker

Gisteravond gegeten met 6 collega's. Dit restaurant gekozen op aanraden van een collega. De bediening was zeer traag! We hebben 3 kwartier gewacht op het drinken en het dessert bleef nog langer weg. Het dessert (ijs) werd opgediend op een warm bord, waardoor het ijs was gesmolten! De rekening hebben we zelf bij de kassa moeten vragen! Het vlees smaakte wel goed, maar de slechte service verpeste alles. De prijzen zijn hoog, zelfs de sausjes worden apart in rekening gebracht. Je verwacht dan op z'n minst een fatsoenlijke bediening, maar helaas! Het is maar dat de zus van een collega daar in de bediening werkte, anders hadden we niet eens gewacht op het dessert. Hier gaan we niet meer heen.

5,5
  32. John 11 punten

Tijd geleden dat ik zo slecht ben geholpen door de bediening.

Bij aankomst 30 minuten gewacht en niet geholpen. Bediening ruimt niet af mits je hierom vraagt. Krijg je eindelijk je eten vragen ze meteen of je een 2de portie wilt hebben. Mocht je hier naar toegaan, neem dan meteen het 2de portie want anders moet je hier heel lang op wachten. Afrekenen willen ze ook niet, duurt ook 30 minuten. Het enige positieve was de smaak van de spareribs.

33. Voor 4 juli voor 5 personen buiten gereserveerd. Daar aangekomen kon het niet, mensen die na ons kwamen konden dat wel.
    Toch 4 dagen van te voren gereserveerd. Heeft blijkbaar geen zin.
    Daarna ergens neergezet, veel te krap. Een ander tafeltje gekregen.
    Bediening en beleefdheid waren ver te zoeken. B.v Gegrilde knoflook besteld, niks gegrild. Gevraagd waarom ze het niet hadden gegrild., ja ja een nieuwe gehad precies hetzelfde.
    Daar zakt de moed je van in de schoenen.
    Ze hebben totaal geen verstand van etiquette. Vraag naar een huiswijn, proeven, ho maar, inschenken die hap en niet zeuren. Tijdens het nagerecht werden we al weggekeken. Nou ja op naar de rekening. De afhandeling van de betaling ging heel slecht en onpersoonlijk.

Ik wens de mensen die daar willen eten veel sterkte en wijsheid want Gauchos zit eigenlijk NIET op klanten te wachten.

34. Niet kapot van.

Slechte onervaren bediening en alles duurt zooooo lang....

Kwaliteit van het eten was wel oke, maar ik ken betere gauchos restuarants. Sfeer, tja, beetje donker.

Nee, niet echt om over naar huis te schrijven...

5,3
  35. Is al een tijdje geleden dat we er zijn geweest, maar heb er nooit slechte ervaringen gehad! Enige minpunt is idd het hoge bedrag, maar dat heb ik echt over voor de bekende 'bife de lomo'. Is toch het lekkerste vlees dat er te krijgen is bij een grill restaurant.
    Kortom, voor mij een thumbs up!

36. Zeer slecht. Ook ik waarschuw: GA ER NIET HEEN!Lijkt trendy maar is alles behalve af. Zeer duur en je moet werkelijk voor alles betalen..verbaasde me dat er geen toiletjuf zat. De toiletten afgeplakt met een vuilnis zak en de ander ontbrak. Verder zwartige spareribs en slappe franse friet, besteld hadden we normaal friet en ook voor de mayonaise betaal je een euro voor 1 likje voor 2 personen. Brood was geen service maar ook daar voor meot je betalen en krijg je een blokje keiharde niet te smeren boter. In ieder geval..zoek iets anders..

37. Mijn vrouw en ik kwamen binnen. Wij werden vriendelijk gegroet en er werd ons gevraagd of wij hadden gereserveerd. Dit hadden wij niet, maar we werden toch naar een leuk tafeltje gebracht.

De prijs kwaliteit is goed en het personeel is vakundig.

Wij hebben een prima avond gehad in een argentijnse ambiance ( koeienvellen, sfeervolle muziek en verlichting)

38. Ga er niet naar toe, denk er zelfs niet aan en als je toch gaat weet dan dat ik je in ieder geval gewaarschuwd heb!

Gauchos in Utrecht aan de Oude Gracht is NOT the place to be.

Op een heerlijke zomerse dag als gisteren lukt het niet om met een gezelschap groter dan twee man om buiten te zitten dus word je naar binnen gedirigeerd en krijg je een plekje toegewezen in een oude omgebouwde rioolbuis waar de airco ontbreekt en enig ander comfor om de temperatuur dragelijk te houden nog moet worden uitgevonden.

Over het eten en drinken is niets te klagen, het vlees is perfect en de wat koude slappe (handgemaakte volgens de kaart??) patatjes smaken sowieso wel als je lang moet wachten op je eten, bij honger smaakt alles immer goed.

Het personeel is attent, zelfs zo attent dat wanneer je een cappucino besteld nog voordat het uitgeserveerd is wordt gevraagd of je NOG iets wil drinken en geloof me bij de temperatuur zoals gisteren wil je wel drinken al is het alleen maar om je transpiratievocht op peil te houden.

Nee , het ergste moment was toen ik ondanks al het transpireren toch aandrang kreeg om het toilet te bezoeken.

De toiletten van een voetbalstadion zijn goor en smerig maar daar zou ik bijna vrijwillig een uur op door willen brengen als ik maar niet naar de toiletten van Gauchos hoef te gaan.

Er was ruimte voor twee urinoirs maar één urinoir was zoek en de lege plek was afgeplakt door een zwarte vieze vuilniszak en het twee urinoir zat verstopt, zo verstopt dat de urine tot aan de rand stond en er lustig naar beneden sijpelde op de vloer waar zich inmiddels al een laagje van de mannelijke afvalstoffen had verzameld.

Een toevlucht nemen tot het enige overgebleven toilet was dus de enige mogelijkheid maar ook dat was zo vies en de schoenzolen kwamen ook daar in aanraking met de urine uit het overgelopen urinoir.

De smakelijke vleeslucht had dus inmiddels plaatsgemaakt in mijn neus voor een penetrante urinelucht en toen ik een medewerker erop aansprak kwam hij niet verder dan een ongetwijfeld welgemeend "ohh?"

Ga niet is mijn welgemeend advies of je moet een zeer sterke blaas, een evensterke maag hebben en genoeg geduld hebben om te wachten op dat ene kleine hoogtepuntje in die rioolpijp, namelijk het malse stukje Argentijnse vlees.

4,7
  39. 26 euro voor alleen een sukje vlees (350 gram) is nou niet echt goedkoop. We kwamen er terecht omdat het alom bekende American steakhouse Broadway aan het verbouwen was. Het vlees haalt het niet bij dat van Broadway de sfeer en de bediening ook niet. De saladebar € 5,-- bood ook al geen verassingen en bestond uit wat sla, tomaat en komkommer. Bovendien was het niet kakelvers. met 4 man zonder desert betaalden wij € 175,-- toch nog altijd 385 oude guldens. Dat is veel te veel voor de geboden kwaliteit. Wij gaan de volgende keer weer naar Broadway.

2,4
  40. De bediening was jong en niet erg enthousiast. Het naamgevende ingredient van de maaltijdsalade was op, maar dat werd pas halverwege de maaltijd bij navraag duidelijk! Verder was de inrichting wel leuk. Misschien hebben andere mensen betere ervaring dan deze.