Baarssen Visspecialiteiten in Urk

1620151049 58

1. Lauwe patat en lauwe kibbeling. 🤮

1,8
  2. Anne Marie Klein Tijssink

Vanavond voor het eerst gegeten bij Baarssen op Urk. Over het eten niets dan goed. Wij bestelden een fles Chardonay, deze werd met dop op tafel "gezet" en de bediening verdween, dus zelf maar opengemaakt. Het eten werd daarna gebracht en nog net niet op tafel gesmeten. Een eet smakelijk kon er ook niet af. Deze bediening moet nog heel veel leren. Laat ook het bedienend personeel niet met emmers sop door het restaurant lopen om vervolgens de toiletten schoon te maken, doe dit na sluitingstijd. Deze medewerkster had bij het afrekenen haar zwarte plastic handschoenen nog aan. Goede tip voor het management: Let hierop.

3. JanBert Kok

Gisteren, eerst 's middags gereserveerd voor 2 personen, om 17.00 uur gearriveerd in het restaurant. Vol en net een klein tafeltje voor 2 personen beschikbaar. Redelijk snel de drankjes en de menu's besteld. De drankjes kwamen snel. Vervolgens begon de ellende. Slechts 2 personen in de bediening en slechts 1 persoon in de keuken voor zowel het restaurant buiten en binnen. Na regelmatige sorry's eerst om 18.00 uur de bestelde menu's geserveerd. Dus één uur wachten.
    Niet acceptabel. Een volgende keer zit er helaas niet meer in.

4. Totaal niet gekregen wat je van deze vis winkel mag verwachten. Veel korst ipv kibbeling eigen gemaakte saus was echt niet lekker. Was verder geen ander saus jammer. En dat voor 6,99 per portie.
    Volgende keer komt er niet meer.

5. Op goed advies van andere mensen gaan eten bij dit restaurant, het zag er allemaal prachtig uit, maar de bediening viel erg tegen! De jonge dame wist er niet veel over te zeggen wat menu’s betreft moest veel navragen… toen het eten uiteindelijk kwam was t louw en niet alles gaar.

2,6
  6. Rob van Beem

Na eerst een minder goede ervaring te hebben gehad, heeft eigenaar ons een herkansing gegeven. Hieronder deze ervaring die echt top was!

Het Visbuffet van Baarssen op Urk, echt een aanrader!! We zijn verwend op culinair niveau met een grote glimlach van de bediening erbij! Werkelijk alle soorten vis krijg je aangeboden. Van Hollandse garnalen, Gamba's, Zeewolf, Sliptong, Kabeljauw, Zeebaars, Snoekbaars, Tonijn, enfin noem maar op. Het ligt er allemaal en nog veel meer. ECHT FANTASTISCH. Kok Sijmen Baarssen staat met veel plezier aan de bakplaat om je vis op culinaire wijze te bereiden. Echt vakmanschap daar, weten hoe je met vis om moet gaan. De vele goed gevulde schalen met verse zalm, paling, salade, wraps, gewoon te veel om op te noemen. Na afloop nog even langs het ijsbuffet en zelfs warme stoofperen en vers fruit staan ook klaar. Je mag schaamteloos pakken zoveel en zo vaak als je wilt voor een redelijke prijs. Kortom, wij zijn verkocht en komen vaker terug. Baarssen TOP. Bedankt voor de goede zorgen en jullie gastvrijheid!!! Kon ik 6 sterren geven had ik dat ook gedaan, helaas kan ik slechts 5 sterren (het maximale) geven!!!

7. Gisteravond met 4 personen wezen eten bij Baarssen in Urk.
    Was erg lekker, van goede kwaliteit en redelijk goed betaalbaar.
    Al met al waren we na af loop tevreden.
    Maar, er waren wel wat dingetjes wat me op viel.
    We kwamen net voor 18 uur het restaurant binnen, ze sluiten om 19 uur.
    Het was vrij druk, en de meeste tafeltjes waren bezet, gelukkig.
    Was er nog een enkele tafeltje vrij ; ook een vier persoons-tafeltje,
    de schaarse vrije tafeltjes stonden nog helemaal vol met de bevuilde.
    Borden, bestek, glazen en etensresten van de vorige bezoekers,
    er liep maar weinig bedienend personeel rond, vnl. Scholieren.
    Het duurde vrij lang dat de bevuilde tafeltjes werden opgeruimd en.
    Schoon gemaakt. Ook de bediening ging vrij rommelig. Het bestek.
    Werd bv vergeten terwijl het eten al was opgediend.
    Vooral in deze tijd is dit geen prettige ontvangst.
    Een tip : zorg voor een extra personeelslid, die alleen wordt ingezet om.
    De tafeltjes na iedere bezoeker weer op te ruimen en te reinigen.
    De menu kaart is al jaren hetzelfde het zou leuk zijn om af en toe.
    Een verandering aan te brengen. De salade zou wat smakelijker.
    Mogen, door deze aan te maken met een frisse dressing,
    paprika, tomaatjes, etc. En een warme groente zou ook leuk zijn.

8. Het eten was super!!! We kwamen binnen en je merkte gelijk de gezellige sfeer. Ook het personeel beviel me erg goed. Erg geïnteresseerd in de klant en weet precies wat je bedoeld. We kwamen hier voor het eerst maar komen hier zeker nog terug. Het was de moeite waard!

9. Pieter Post

10. Kom je bewust vanuit Friesland naar Urk, wat we al jaren doen om er twee meeneem plates te bestellen.
    Keurig nog op tijd voor sluitingstijd. Maar helaas, ze hadden het vet al uitgedaan en alles schoongemaakt. Helaas pindakaas dat je uit Friesland komt en dus je brandstof en 2 uur van je tijd hebt weggegooid.
    Je zou toch:
    1. denken mijn klanten zijn koning!
    2. Ze doen alle moeite om speciaal hier te komen.
    3. Het is het corona tijdperk, laat ik blij zijn met zulke trouwe klanten.
    4. De meeste horeca ondernemers hadden dolgraag de omzet gehad.

Maar nee hoor! Hoe kun je zo schofterig zijn? Juist in deze tijd, waar de meeste horeca ondernemers failliet gaat. Zo vreselijk onbeschoft en klantonvriendelijk heb ik het nog nooit meegemaakt.

11. Een belachelijk bedrag van 23 Euro voor 4 lekkerbekkies. Deze waren ook nog eens niet om over naar huiste schrijven. Zonde van het geld en defirma Baarssen ziet ons nooit meer.

12. Zaterdagmiddag kibbeling en friet gehaald. Terug op de boot bleek de kibbeling niet te zijn wat ik had verwacht van een Urker vis-speciaalzaak. Kleine stukjes met veel korst, weinig smaakvol en maar half warm, ook de friet was niet bijzonder dus allesbehalve een aanrader.

13. We bestelde kibbeling en zonder kruiden!!!
    En wat kregen we met die zoute kruiden.
    Wat we nog nooit hoefden te betalen was saus voor bij de kibbeling en 1.50€ voor een bakje waar je de helft van weg gooit.

3,7
  14. Colinda

15. Gisteren heerlijk gegeten met zn drieën zalm, sliptong en Urker roerbakschotel, goed bediend door Elie👍👍

16. sijmen

17. Klaas en Alie

Heerlijke ambachtelijke broodjes zalm en paling. Uitstekende kibbeling met een erg lekkere saus. Vlotte, vriendelijke bediening.

18. Alex Willems

Omdat ik gek ben op vis en door heel Nederland kom heb ik op heel veel plaatsen kibbeling gegeten. Ik vond deze kibbeling de slechtste die ik het laatste jaar gehad heb. Het was voornamelijk korst en de vis was ver te zoeken. Omdat de winkel er prachtig uitzag en ook in de vitrine prachtige producten lagen denk ik dat het puur om het geld gaat om zo weinig vis in een bakje kibbeling te stoppen en zo veel korst.

19. Van middag heerlijk gegeten ovenzalm uitstekende kwaliteit. Jammer dat de patat van mindere kwaliteit is.
    Uitval door vette stukken, dat is jammer voor de prijs/kwaliteitsverhouding.
    Wij hebben op Urk gewoond toen was de patat perfect. In de loop der jaren is de kwaliteit minder geworden. Sinds.
    We buiten Urk zijn gaan wonen.

20. Wat een keus, ik kijk mijn ogen uit en zelfs de verse mosselen hebben ze in wel 3 sorteringen. Heerlijke bakpaling, ik begreep dat de menukaart volledig is vernieuwd, echt een aanrader!

21. Vandaag mosselen gekocht, ze waren niet vers en zeker geen jumbomosselen. Jammer...

4,1
  22. Top service en altijd lekkere verse vis! Zowel meneer als de jongeman zijn altijd meer dan behulpzaam.

23. Echt super lekker eten & bijna alles uit eigen keuken! Hygiënisch en netjes. Het is een prachtige winkel en sfeervol restaurant met genoeg zitruimte. Een echte aanrader voor de lekkerste vis!

24. Heerlijk vis gegeten bij Baarssen. Bij binnenkomst bleek donderdagavond buffetavond te zijn. We hebben ons laten verrassen en zijn zeker niet teleurgesteld. Koude en warme gerechten, heerlijk van smaak. En de keus van de soorten vis om te grillen was zeer ruim en perfect bereid door de kok. Zeker een aanrader dus. Zo uit de zee op je bord. Alles vers.

25. Brayden
    Vertaal van English naar Nederlands

A month ago we came from Canada to Netherlands, from acquaintances we heard on a Thursday evening at Visspecialiteiten Baarssen that we had to eat here. It was delicious.

26. sean 205 punten

Goeie kibbeling (geen kabeljauw wat je wel mag verwachten voor deze belachelijke prijzen), personeel zeer maar dan ook zeer onvriendelijk. Na zo'n minuut of 7 a 8 gewacht te hebben met 1 klant voor mij, werd eindelijk deze klant voor mij geholpen. Ondertussen kwamen er eindelijk 2 personeelsleden aanlopen met de intentie om klanten te helpen maar deze meneer vond het toch belangrijker om over koetjes en kalfjes met een ouder echtpaar te babbelen, de vrouw die aankwam begon vervolgens maar haar "eigen volk eerst" te helpen, hoewel ik duidelijk aangaf dat ik de volgende was die aan de beurt was gebeurde het daarna direct nog een keer, weer een visser uit Urk die gelijk maar weer voordrong en niemand van het personeel die bij zijn eigen dacht laat ik deze man ook helpen die heeft tenslotte net al aangegeven dat hij eerder was.

Uiteindelijk kwam er een ander personeelslid met de woorden, ik help je wel even. Bij deze vrouw kon er totaal geen lach vanaf, de manier waarop zij je te woord staat is nog net geen: wat moet je hebben? Zeer chagrijnig, onvriendelijk personeel! Je voelt je er totaal niet welkom als toerist zijnde, terwijl dat waarschijnlijk hetgeen is wat Urk draaiende houd. Ik kom er in ieder geval nooit, maar dan ook nooit weer!!!

27. Veel keus, schoon en lekker.

28. Op goed geluk deze zaak binnengewandeld en de maaltijd is ons alle vier uitstekend bevallen. De saus bij de kibbeling was heerlijk en we hebben hier de lekkerste gepaneerde scampi's gegeten (heerlijk krokant korstje en niet vettig).
    Het enige minpuntje is dat we pas op de terugweg naar huis op het bonnetje een verkeerd gerecht zagen staan. I.p.v. de kibbelingspecial á Euro 7,95 is er Euro 11,75 gerekend voor een kibbeling specialiteit uit de frituur. Weet niet wat welke schotel we nu hebben gekregen, maar het was in ieder geval wel allemaal lekker.

29. De plek in Urk waar je lekker een vers visje kan halen en eten.

30. Wat anders,alleen vis.
    Prijs redelijk € 23,50 voor het hele buffet.Buiten de drank.
    Eet maar zoveel je op kunt.
    Kijk,sliptong, gebakken waar je bij staat, zo super van smaak.
    Dat niet alleen, maar al het vis gebeuren was top.
    Maar wat wil je midden Urk.
    Koude voorgerechten ook prima, helaas Noorse garnalen in plaats van Hollandse, dat is een misser. De gerookte paling was er wel, maar die is al jaren niet meer dan het geweest is. Dat is geen blamage, het is zo helaas.
    Dan het toetje, ijsjes diverse smaken met bijlage zoveel je wil incl. slagroom. Smullen maar.

31. Top in 1 woord gezegd.

32. groeten_uit_urk@hotmail.com

Top restaurant.