Grand cafe Plux in Uithoorn

Grote parkkerplaats, ook eventueel voor bussen.

• Biologisch

• Vermaak
    • Aan het water
    • Bij het bos
  7. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1404631917 74
1644852011 80
1662010589 80

1. iensuser

2. N. Oldenburg

Had van vrienden een bon via vakantieveilingen gekregen en dus gezellig gaan eten met een vriendin bij gran café plux. Het is mooi en warm ingericht met buiten nog een terras. We hebben heerlijk gegeten en de laatste ronde overgeslagen om ruimte over te houden voor het toetje! Vriendelijk personeel en complimenten aan de kok! Ik kom zeker nog een keer terug met mijn gezin, want ook voor mijn kinderen staan er gerechten op de kaart die ze lusten.

3. Van de week hier gegeten. De bediening is aller vriendelijkst, maar konden bij het afrekenen niet goed rekenen (in mijn nadeel..) Dat is wel recht getrokken.
    De uiensoep was een combi van tomaten en ossenstaart soep met een paar uitjes erin. Jammer. De carpaccio was bedolven onder een hoeveelheid sla. Maar was wel lekker. De biefstukpuntjes kreeg ik in een soepkommetje opgediend. De puntjes kreeg ik niet goed weggekauwd, dus laten staan.
    En als klap op de vuurpijl had ik een aardbeiensorbet met, jawel, wel geteld 1 aardbei! Het is nu hoogseizoen voor de aardbeien. Dat had best wel meer gekund. Mijn moeder had een toetje waar ik de naam van kwijt ben, maar daar zat kraak nog smaak aan. Het leek op een bevroren pakje roomboter.
    Kortom, ookal had ik een bon via vakantieveiling, vond het allemaal teveel betaald voor zeer slechte kwaliteit.

3,3
  4. Met een vv-voucher voor een "All you can eat" menu in the pocket was het even zoeken naar Grand cafe Plux in de plaatselijke waarderpolder van Uithoorn, maar gelukkig gevonden.
    Zeer sfeervol en mooi ingericht binnen (accent op rood) en met dit weer natuurlijk buiten gaan zitten in de groene oase, waarin je vergat dat je op een industrieterrein bent.

Zeer vriendelijk, vlot en servicegerichte jongedame in de bediening.
    Waar we voorheen nooit aan de 5 rondjes kwamen, omdat we constant opgeblazen werden door de sushi-rijst, hadden we hier keus uit verschillende gerechtjes (mosselen, salade, soep etc, met speciale complimenten voor de biefstukpuntjes), waarvan sushi maar een klein deel vormde.
    Zodoende konden we de 5 rondjes met gemak volmaken, waarbij een van ons zelfs ruimte had om nog een dessert naar binnen te werken.

Voor 't eerst hier geweest en positief verrast. We komen vast wel eens terug om dit nog eens te doen of gewoon a la carte te eten.

5. Erik 289 punten

Via vakantieveilingen met 4 man wezen eten daar op 20 Juni. Op het eerste gezicht leuke tent en we hadden een all you can eat menu. Het eten is ruim voldoende, wij mochten kiezen uit 5 maal 4 gerechtjes en zaten na de derde ronde al aardig vol. Dus de vijf rondes hebben wij niet gehaald. Helaas kreeg 1 van mijn vrienden een stukje bedorven ossenhaas spies op haar bord en kreeg daar een nieuw stuk spies voor, en in de volgende ronde kreeg ik zelf een stuk rauw kippenvlees op mijn bord geserveerd wat niet goed was gebakken en nog behoorlijk rood van binnen was. Hebben dit gemeld en zou doorgegeven worden aan de kok waar wij vervolgens niets meer van te horen kregen.

Al met al was het toch een geslaagde avond, maar ik had enige coulance verwacht. De prijs die je er normaal voor zou moeten betalen vind ik het zelf niet waard, maar de prijs via vv daarentegen kan ik het mee doen. Vandaar dat ik ook 5 punten heb gegeven voor de prijs/kwaliteit mede door de 2 stukken vlees wat niet goed waren.

6. Via Vakantieveiling binnen gekomen. Prima ervaring. Erg veel afwisseling in de kleine gerechtjes, warm en koud. Salades prima op smaak, sushi lijkt soms niet helemaal vers gemaakt.
    De verschillende rondes moet je aan kunnen. Wij hebben de laatste laten lopen omdat we echt rondgegeten waren.
    Dit is beslist een zaak waar we gaan terugkomen. Sfeer is prima. Leuk aangekleed, bediening vriendelijk en correct.
    Misschien iets te duur, maar wellicht is dit op te lossen door minder rondes voor een lagere prijs aan te bieden? Bijvoorbeeld drie rondes voor EUR 17,50. Het is maar een idee.

7. All you can eat spreekt mij wel aan en vooral dat je van allerlei gerechten kan kiezen is erg leuk.

Bediening was snel en netjes.
    Sfeer was minder omdat het bijna leeg was maar dat zal wel toeval zijn.
    Eten was matig, smaken waren wat vlak. Er kan veel meer mee gedaan worden.

Al met al een leuke avond veel eten en van alles een beetje eten, maar verwacht geen hoog staande culinaire gerechten.

8. Prima tent, lekker eten, goeie bediening en de sfeer is prettig.

9. Ontzettend lekker gegeten met vrienden! Heel gezellige avond gehad dankzij het geweldig concept, goede en zeer vriendelijke bediening. En de verhouding prijs-kwaliteit is top! Hier gaan we zeker nog vaker heen.

10. Werner Boersma

Erg lekker eten tegen een schappelijke prijs.
    De aanwezige kinderhoek is een welkome aanvulling voor de kleintjes.

11. Lunch en dineer hier regelmatig. Verjaardagslunch genoten met 22 vrouwen op het prachtige terras. De locatie moet je even zoeken, maar je waant je midden in het bos als je er eenmaal bent. Heerlijk eten, dus een goeie kok, voor een schappelijke prijs en super vriendelijke bediening.

12. Anite 13 punten

Mijn verjaardag gevierd bij Grand Cafe Plux - 't was super. Vanaf het 1e contact met Danny Braams verliep het heel goed. - klant vriendelijk, snel, efficient, professioneel.

Op de avond zelf alles prima verzorgd, er is overal aan gedacht. En de overheerlijke hapjes! De locatie, wat een verrassing! Weggestopt in een hoekje van Uithoorn.... prachtig, terras in de zon, aan het water, mooi groen eromheen, voldoende parkeerplaats. We bleven binnen omdat het was fris was op de avond... maar dat was helemaal geen straf, we hadden een gezellig, prive deel voor onszelf - een aanrader.

13. M. Pieneman

Heb hier mijn verjaardag gevierd. Top! Erg gezellig geweest en keurig verzorgd! Mijn gasten waren zeer tevreden wat de bediening en de hapjes betrof. De DJ welke geregeld was door Danny was ook erg leuk dus volop kunnen dansen. TOP.

14. ABN AMRO WANDELCLUB AMSTERDAM

Op 5 februari 2011 zijn wij met onze wandelgroep van 30 leden enthousiast en met een vlotte bediening ontvangen. Wij hebben genoten van een heerlijke lunch, welke wij van een kleine speciaal voor ons gemaakte lunchkaart konden bestellen. O.a. Een vers stokbroodje met beenham was heerlijk. Zeker aan te bevelen.

Wil van den Heuvel.

15. Ben hier wezen eten met aansluitend een feest met familie en vrienden.

Het eten was prima en de bediening goed.

Al met al de juiste ingrediënten voor een geslaagde dag.

16. Annemarie

Ik ben hier nu 2x geweest, één keer om te eten en één keer voor een diner met aansluitend feest. Beide keren was dit zeer positief! Lekker (en voldoende) eten, vriendelijke en attente bediening en men is erg flexibel. Zeker een aanrader dus!

17. Heb hier al een aantal keer gegeten en laatst ook een feestje gegeven. Het eten is erg goed, genoeg keuze en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Bediening is vriendelijk en attent en er is veel mogelijk.

Zeker een aanrader om een keer te gaan lunchen/dineren of een feest te geven!

18. Eet er regelmatig, omdat het lekker in de buurt is.

Je kan er heerlijk lunchen en het is een gezellige tent waar altijd reuring is. Een aparte hoek voor kleine kids met tv.

Een relaxhoek om je koffie te drinken en even uit te buiken.

Lieve en gezellige dames in de bediening, dus echt een aanrader.

19. Kort maar krachtig: Moet je een keer heen gaan!

Als je tenminste van lekker eten en gezelligheid houdt, en dat voor een zeer schappelijke prijs.

20. M. Bouwman

Hebben hier lekker gegourmet met de familie. Een ideaal restaurant om met kinderen te eten. Want die hebben zich prima vermaakt in de kinderhoek! Zeker een aanrader! Prijs/kwaliteit is goed.

Kortom een aanrader!