• Rustig

1233542003 60
1356419679 66
1669199218 65
1713882009 65

1. Op vaderdag gegeten, het was bedroevend slecht. Ondanks de melding dat de dillesaus was geschift werd ons nog een kommetje aangeboden. Geen actie van het keukenpersoneel. 65 euro armer en absoluut geen goed gevoel. Ik heb nog een mail verzonden naar La Grotta maar geen reactie gehad. Ik ga er nooit meer eten, heb in het verleden ook al wat klachten gehad en dacht we proberen het nog een keertje..

2. We zijn afgelopen zondag met het hele gezin wezen eten. We werden hartelijk in het restaurant ontvangen, aldus heel vriendelijk personeel! We kregen een speciale menu buiten de kaart aangeboden en hebben de kans gegrepen. Het was heerlijk! Zeker een aanrader!! Ik kom hier in het heden zeker nogmaals terug.

3. Eet er vanaf het begin (1998) ongeveer 1 keer per maand. Het blijft er leuk en gezellig. Lekker ongedwongen en in rustige sfeer de dag overzien.

Het eten is altijd lekker en verzorgd. Leuke bedienen van ontspannen mensen.

4. Vanavond weer heerlijk gegeten bij La Grotta, we komen niet zo vaak, maar ik denk dat daar verandering in gaat komen! Heerlijk varkenshaasje op, lekker sausje erbij. Aardig en beleefd meisje in de bediening. Helemaal tevreden!

5. Leuke sfeer, lekker eten en een vriendelijke vlotte bediening.

6. Yvonne Keersmaekers

Erg vriendelijke bediening.
    Eten werd goed warm/heet opgediend. Smaakte erg goed, zag er goed uit en vis was precies goed gegaard.

7. Voor de 2e keer gegeten binnen 2 weken. Het eten is best aardig, maar de bediening is werkelijk bedroevend. Triest, want vroeger kon je hier ECHT lekker, gezellig en goed eten.

8. Vrijdag voor het eerst gegeten bij dit restaurant.
    Eten was redelijk maar niet super.
    Hadden pizza besteld met exta uien erop.
    Zaten er niet op. (maar stonden wel op rekening)
    Ik had vlees besteld. ( maar kreeg een shoarma schotel )
    Al met al geen superervaring.

Gaan hier niet meer eten.

2,7
  9. Kitty Kater

Gisteravond pizza afgehaald bij la Grotta.
    De mijne was aangebrand, droog, taai en smakeloos. Die van mijn man lag te drijven in een bruin sapje in de pizzadoos. Als het niet zo koud was geweest had ik ze teruggebracht.
    Dit doen we dus niet meer...

10. Vandaag, na er heel veel keer aan voorbij gelopen te zijn, toch maar eens gaan eten bij La Grotta. En in 1 woord. Fantastisch. We hadden de spaghetti met dillesaus en zalm. De smaak en de consistentie waren perfect. De bediening was ook prima.
    Kortom lekker en gezellig gegeten.
    We komen zeker terug!!

11. Wij hebben gister weer heerlijk gegeten. Andere kaart en de kwaliteit was weer zoals wij gewend waren. Bediening heel vriendelijk en oplettend. Wij hebben een geslaagde avond gehad. Complimenten en hou deze kwaliteit vast!!

12. Vanavond heerlijk gegeten, heb begrepen dat er een nieuwe eigenaar is en een bedrijfsleiderster die hier voor heen ook heeft gewerkt onder de eerste eigenaar.

voor gerechten zagen er niet alleen mooi uit maar smaakte ook heerlijk, Pizza en ossenhaas smaakte ook uitstekend keuzen uit verschillende sauzen maar pepersaus smaakte er heelijk bij. dessert zag er heel mooi uit en de koffie was ook leuk op gemaakt

zeker een aanrader om te gaan eten en terug te komen

13. Saisha

14. Hallo,

Gisterenavond gegeten bij La Grotta.
    Soep vooraf was zalig en pizza die ik hierna heb besteld smaakte ook zeer goed.
    Helaas niet helemaal opgegeten, zat vol van de soep.
    Bediening was zeer aardig, wij vroegen nog om extra brood en was geen moeite.

Fijne sfeer, ontspannen gegeten (en niet zoals in veel restaurants irritante keihard muziek), lekker ontspannen sfeertje en achteraf viel de prijs ook mee.

Kom zeker terug, heb gisteren genoten!!

Marlize

15. We hebben gisteren heerlijk gegeten bij La Grotta. De bediening was prima. Eten was heerlijk. Meer dan voldoende!
    Zeker een aanrader.

16. annemiek de vries

Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer bij la grotta gegeten.

In het verleden altijd heerlijk gegeten.

Afgelopen zaterdag eten op ons bord gekregen, wat je nog niet eens aan een varken zou geven.

Garnalencoctail, 1 blaadje sla, garnalen en een halve fles wiskhy.
    Saus, toast Lagrotta 3 champigonons en voor de rest alleen uien,
    Tonijnrolletjes gevuld met zalm, kreeg een bord tot de rand toe gevuld met vissaus, daarin dreven 2 rolletjes tonijn, drijfnat dus, de zalm was nog rauw, kon geen fritjes of groente op het bord erbij doen. De penne waren niet gaar. Heb nauwelijks iets gegeten.

Dan de kalfslapjes met paprika, champignons etc, de inhoud van het bord was een rode brei met daarin enkele kalfslapjes wat meer leek op een oude schoenzool.

Twee maal tournedo, 1 was goed gebakken de andere dichtgeschroeid en een rode homp vlees.

Aangezien wij op uitnodiging van een vriend waren hebben wij er niets over gezegd, zou een beetje lullig geweest zijn tegenover onze vriend.

Heb nog nooit zoiets smerigs voorgeschoteld gekregen.

Trouwens ook geen varkensvlees meer op de kaart.

Het enige wat goed en netjes was de bediening.

1,8
  17. Ik kom zelf uit nieuw vennep.

Ik ben bij la grotta geweest met mijn vrienden en ik blijf komen.

Eten lekker.

Mooie sfeer en de prijs is goed.

18. Ik heb met mijn vriendin gisteren bij restaurant la grotta gegeten, was weer zalig lekker en de tiramisu echt origineel. Wij blijven komen.

19. Hebben hier jaren geleden eerder heel goed gegeten,

Maar gisteren avond was waardeloos.

De voorgerechten ging nog maar hoofdgerecht. Ik had varkenshaas met een canelli erin, vlees droog heel droog de canelli het deeg was niet helmaal gaar. De friet was lekker maar daar kom je niet voor. En dan ligt er een zakje mayonaise op wat een service. Wordt er gevraagd of lekker is zeg je dat vlees droog is en wordt er gezegd geef door aan de kok kan hij het voor de volgende keer beter doen. Er zat ook een raar smaakje aan mijn vriend vond het ook vreemd. Dus voor ons geen toetje. En die salade bar is ook een lachertje ziet er niet uit. Dit was voor ons de laatste keer. Je kan ook op hun site berichtje achterlaten maar is ook niet duidelijk dus raar gastenboek.

4,1
  20. Wat een slechte tent! Nooit meer!

5,9
  21. Frans Plugge

Wij hebben hier vaak met plezier gegeten, maar gisteren was de laatste keer.

We hebben langer dan een uur op ons eten moeten wachten en de kwaliteit van het eten was erg achteruit gegaan. Als ik een medium gebakken stukje vlees bestel, wil ik geen rood stuk vlees krijgen waarvan het midden nog rauw is. Ik had de filetto di Saronno besteld, maar ik heb geen druppel Saronno geproefd.

De bediening was helemaal erg, ze weten niet wat ze aan het doen zijn.

Het smoesje van "de pin ligt eruit" word ik ook een beetje beu, regel je zaakjes en zorg ervoor dat klanten kunnen pinnen.

Al met al was dit de laatste keer dat wij in dit restaurant hebben gegeten.

2,6
  22. Hier sinds de opening vrijwel iedere maand gegeten, dus tig keer.

Was altijd goed tot zeer goed.

Sinds Franco er niet meer is, is het waardeloos. Ik heb het idee dat we de stukjes vlees kregen die normaal in het gehakt worden gedraaid.

3 missers achter elkaar!

Na het eten koffie met Remy Martin besteld.
    Vraagt de bediening of het rode of witte moet zijn!
    Het moet niet gekker worden.

Hier komen wij niet meer!

1,2
  23. Afgelopen weekend hebben mijn man en ik hier met vrienden gegeten. Wij komen hier eens in de zoveel tijd en altijd gaan we weer met een blij gevoel naar huis. Wij hebben heerlijke vlees en vis gerechten gegeten en tiramisu als nagerecht. Het was die avond lekker druk en door de live muziek was er een leuke sfeer. Er waren die avond drie meisjes in de bediening die zoals we gewend zijn altijd even vriendelijk en attent waren.

La Grotta, ga zo door en wij komen zeker weer eten binnenkort!

24. Toen wij 8 jaar geleden in de wijk kwamen wonen was het een gezellig en goed restaurant. De laatste jaren is de kwaliteit en ook de bediening sterk achteruit gegaan. We hebben hier pas geleden nog gegeten maar dat was zeker de laatste keer.

We hadden een paar kleine eters die graag enkel een voorgerecht wilden nemen. Ondanks dat de rest van onze groep een hoofdgerecht nam, moesten zij verplicht 2 voorgerechten nemen.

De kwaliteit van de bediening liet sterk te wensen over ondanks dat er maar 3 tafels bezet waren in het hele restaurant. De gerechten waren niet zoals wij verwacht hadden. Misschien een nieuwe kok?

Toen wij onze mening kenbaar maakte werden we nog net niet uitgelachen. Bij dit restaurant is de klant zeker geen koning.

We hebben dit restaurant nog een keer de voordeel van de twijfel gegund maar ze hebben het wederom niet waargemaakt.

25. Mijn vrouw en ik kan je eigenlijk wel als ervaringsdeskundigen bestempelen, we gaan regelmatig uit eten en hebben toch wel het een en ander meegemaakt.

Wij hebben op 14 sept. in dit restaurant gegeten met onze zoon, schoondochter en kleinkind.

Onze ervaringen: de stroganoff saus had niets te maken met de originele saus, veel te zoet en het smaakte er niet eens naar.

De spaghetti was smakeloos, iets wat in dit restaurant in het verleden het beste gerecht was. Op deze doordeweekse avond was er buiten ons nog 1 tafeltje bezet.

Wij raden niemand aan hier te gaan eten. De prijzen zijn ook nog eens erg hoog, appelsap kost eur 2,50.

1,9
  26. Vanavond er gegeten,

Glazen zat nog lippestift op, bediening er onzorgvuldig.

Mijn man had een kapot bord, en zijn tosti was verbrand maar ach zei de kok dat stukje kan je wel missen toch?

Erg jammer vroeger was de bediening goed, en was alles perfect geregeld.

Wij hebben ervaren dat kwaliteit wel degelijk achteruit kan gaan, of is dat alleen nu zo omdat Franco in Dubai zit?.

En inderdaad een uitgebreide stof en schoonmaak beurt zal wonderen doen!

6,5
  27. Samen met mijn dochter hier gegeten, Kwaliteit was goed, bediening en service was ook goed, dus kortom prima bevallen.

28. Heerlijke pizza's. De bediening echter een ramp. We zaten kennelijk in de verkeerde hoek en er was eigenlijk helemaal geen sprake van bediening. Zelfde ervaring twee maal. Dus nooit meer.

5,3
  29. Niet mijn restaurant. Erg "gemaakte sfeer" en mijns inziens geen fantastische kwaliteit.
    Daardoor al snel te duur.

30. Eten was aardig, bediening ook vriendelijk. Helaas verging mijn eetlust een beetje van de dikke lagen stof die op de planten, decoratie etc. ligt.

31. Vorige week gegeten met 8 personen.

Alle drie de gangen waren goed, niets op aan te merken.
    Wel mag de airco wat hoger.
    De prijs/kwaliteitverhouding is erg goed in vergelijking met andere restaurants in Tiel.
    Al met al een gezellige avond gehad met goed en lekker eten.

32. Nino 98 punten

Nou heb ik ten eerste het idee, dat sommige recensies door werknemers zijn ingevuld, aangezien dit restaurant onmogelijk een 8,5 of hoger kan verdienen.

Ik bestelde het lastige gerecht Pollo all'Arancia. De saus was echter veel te dik, waardoor ik het idee had sinaasappel met kip erdoor te eten. De rest aan tafel was wel blij, dus krijgt het eten toch een 8, omdat Pollo all'Arancia wel een erg lastig gerecht is (vanwege de dikheid van de saus).

De service was goed, jong maar beleefd, en de sfeer is perfect (het grot-idee is heel leuk uitgewerkt). Ik ben hier niet in het weekend geweest, dus over de muziek kan ik niks zeggen. De prijs/kwaliteit is ook goed: 18 mensen waaronder 8 kinderen : 400 euro. En aan het einde nog een rondje van de zaak.

33. Aardige bediening, voorgerecht en hoofgerecht werd achter achter geserveerd (ca. 2 minuten ertussen). De pasta zalm met dille, leek meer op een soep, absoluut niet ""al dente"". Het is allemaal voorgekookt en smakeloos. Niet echt een italiaans restaurant, shoarma schotels staan op de kaart, dat is al typerend!

34. Was lekker.

5,7
  35. Gastvrij en absoluut goed eten. Wij hebben ook geen klachten over de bediening. Wel hebben we ervaren dat de muziek op zaterdagavond een goed gesprek verstoort als je te dicht bij de boxen zit. Iets minder volume zou beter zijn, dan mag de muzikant wat ons betreft blijven omdat we merken dat veel gasten dat erg waarderen.

36. diana en jan

slechte ervaring. we konden om 9 uur nog terecht, zeiden ze. Er werdt ondertussen dat wij aten, schoongemaakt, lampen aan en dan ook nog de pizza's die gewoon rauw waren. Wel gezegd maar ze waren behoorlijk op hun tenen getrapt. Eens maar nooit meer!!

3,2
  37. Eten uitstekend, bediening vrij behoorlijk. Wij mijden het restaurant in het weekend vanwege de vreselijke live muziek.

5,7
  38. Het eten is hier erg goed. Zelfs een simpel kipfileetje of broodje shoarma wordt heerlijk mals en vol van smaak bereid. Zoek je een simpele pizzeria, dan kan het maar de prijs is daarvoor misschien iets te hoog, maar veel te laag voor wat ze aan kwaliteit leveren. De inrichting is wat uit de tijd en mag wat sjieker.

39. M. Henzen

Eten is goed alleen
    waren we nog met het voorgerecht bezig toen het hoofdgerecht al werdt opgediend.De serveerster zei dat ze had doorgeven dat we nog niet klaar waren .Haar was gezegd dat het eten nu eenmaal klaar was dus ook moest worden opgediend.Zo stond ik dus met mijn kinderen na anderhalf uur al weer buiten bijna 100,=armer Ik vind dat je voor dit geld wel wat langer van een avondje uit mag genieten.Wij gingen dus naar huis met afgezien van de prijs een hoog wegrestaurantgevoel.

6,7
  40. Zeer goed restaurant waar je voor een pizza of een goed ander italiaans gerecht goed kan komen eten.

41. Eten kwalitatief zeer goed. Leuke ambiance echter vrij duur voor pizzaria.

42. Ontzettend lekker gegeten in een leuk aangekleed restaurant met zachte achtermuziek (live). Aardige bediening. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe terug te gaan.