Op dit adres zit nu: Nefeli

Akropolis in Tiel

1518751973 74
1616320130 75
1638001943 75
1692206475 75

1. Gisteren gegeten. Wat een drama. 4 tafels bezet. 3 kwartier gewacht op koud voorgerecht. 1 tafel kreeg droge spareribs, 1 tafel verkeerde wijn, 1 tafel plotseling een klein glaasje bier. Ons warm 2de voorgerecht was lauw. Koffie en thee wisten ze niet voor wie dat was. De rekening twijfelden ze over. Jaren geleden altijd prima gehad. Dit leek bananensplit. Nooit meer dus.

2. Wassim Amrani

3. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en fijne bediening! Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.

4. Matige kwaliteit eten, traag personeel, je voelt je geen moment op je gemak. De afhaal en bezorging hebben duidelijk voorrang op het restaurant. Erg duur voor dit type restaurant en deze kwaliteit. Absoluut geen aanrader.

5,1
  5. Inderdaad lang wachten. Niet zo extreem als in eerdere recensies maar toch. Verder was de gyros koud, het andere wel warm gelukkig. 3 gangen menu - koffiemachine kaduuk en koffie moest gezet worden. Tja dan wordt wachten een probleem. Relatief duur ten opzichte van kwaliteit. Eindconclusie: matig, wel vriendelijke bediening.

6. Zandvliet

Wachten wachten wachten...

We komen hier al jaren maar nu zijn we voor het laatst geweest. Dit was de derde keer dat we extreem lang moesten wachten. Klaar mee. Reden? De afhaalbalie krijgt voorrang op het restaurant en daar zit je dus heel lang te wachten op alles!

Ruim een uur tot het voorgerecht kwam. Weer een uur later kwam het hoofdgerecht. Althans het vlees. De friet kwam toen het vlees bjna koud was. De zalm van oma was gefrituurd (!) en droog en kwam 10 minuten na de andere gerechten. άχρηστος! (waardeloos)

5,9

8. Eten is redelijk maar we hebben bij diverse andere Griekse restaurants gegeten waar de kwaliteit beter was. Erg lang moeten wachten op het eten en de eigenaar is erg selectief qua aandacht verdeling tussen de klanten. Verhoudingsgewijs is de prijs veel te hoog.

9. Heerlijk gegeten, samen met mijn vriend hier geweest. Kwaliteit en alles verder was super goed. Ga zo door, komen zeker nog een keer langs.

10. Wij eten hier meerdere keren per jaar en áltijd lekker. Dat is geen toeval! Goed bereikbaar en vriendelijk personeel maken de avond altijd compleet. Aanrader.

11. Susanna

We hebben weer lekker gegeten zoals gewoonlijk, erg gastvrij en gezelligheid kent geen tijd. Met andere woorden het was weer top!

12. marijke

Leuk restaurant, gezellig ontvangst en prettige sfeer. Hebben heerlijk gegeten, goede service en perfect eten!! Zekers voor herhaling vatbaar!! Een aanrader!!

13. Afgelopen zondag van de kinderen etentje Akropolis gekregen.
    Was een schot in de roos. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Door de vriendelijkheid van het personeel hangt er een zeer aangename sfeer in het restaurant. Kortom alle ingrediënten voor een compleet avondje uit.
    Wij gaan zeker terug!!

14. Voorlopig niet voor herhaling vatbaar. We hebben meer dan een uur op ons voorgerecht gewacht (en nog niet eens een mandje brood intussen). Daarna kwam heel snel het hoofdgerecht maar dit was lauw, slappe friet, zelf vragen om bestek, want dat was weggehaald na het voorgerecht.
    Sfeer, inrichting restaurant wel mooi, ligging prima (naast station), ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.

3,3
  15. Als echte griekenlandgangers en dus zeer bekend met het diverse lekkere griekse eten, hebben we al meerdere malen bij Akropolis gegeten. Het eten is hier heerlijk, vers en puur. Echt hoe het griekse eten is bedoeld. Bestel eens een tafel vol met mezes, een echte aanrader.

16. Complimenten! Goede ontvangst, lekker eten met een heerlijke Griekse wijn. Een gezellige sfeer, aardige bediening. Een aanrader voor een heerlijk avond!

17. Zondag wezen afhalen. Er staat een grote stevige kerel die het eten klaarmaakt en de eigenaar die bestellingen opneemt. Het was druk maar ik was binnen 8 minuten klaar. Het stoorde me alleen dat er zoveel mensen nutteloos rondliepen, ik had ook het gevoel dat de kok dat niet op prijs stelde. Maar het eten was goed klaargemaakt en lekker sappig.

18. busdriver

Als buschauffeur op het station van Tiel haal ik regelmatig iets bij Akropolis en dat is gewoon goed.
    Het "lekkere hapje" is een aanrader.
    Gyros, beetje groentes, lekkere frietjes beetje tatziki.
    Lekkere combi!

19. Afgelopen november (2011)met een hele groep onze reünie van Thassos er gehouden. We hebben heerlijk gegeten, van tevoren allemaal meze besteld, dus zoals de Grieken het ook vaak doen, op tafel allemaal kleine hapjes, heerlijk met de retsina van mala Matina, daarna lekker natafelen, samen met de gezelligheid en gastvrijheid van de eigenaar en zn familie.

20. Inmiddels tweemaal gegeten bij Akropolis (eenmaal zomer 2011 en eenmaal voorjaar 2012). Wij, als echte griekse keuken kenners, vinden het eten bijzonder lekker. Het eten is bereid met verse producten en met veel liefde en dat proef je.
    Wat mij bijzonder opvalt is dat er veel kruiden worden gebruikt en wat minder zout. Zeker een aanrader.

21. Na een geslaagde dag shoppen in Tiel ben ik samen met mijn vrouw gaan eten bij Akropolis. Wij zijn echte liefhebbers van de griekse keuken en het was heerlijk! Vlotte bediening, leuke sfeer en vooral lekker gegeten. Wij gaan zeker nog een keer als we weer in de buurt zijn!

22. Mevrouw van Kempen

Afgelopen zondag met m'n gezin bij de Griek gegeten, het was heel erg druk, maar ondanks dat werden we meteen netjes ontvangen bij de deur en naar een tafel gebracht.

Het voorgerecht kwam vrij snel en was heerlijk, het hoofdgerecht moesten we iets langer op wachten, maar het was het wachten waard, de santorinimix (diverse soorten vis) smaakte voortreffelijk!

Hele goede service van de serveersters, ondanks dat zij het erg druk hadden lieten ze dit niet merken aan ons.

Al met al een heerlijke avond gehad en absoluut een aanrader!

23. Slechte ervaring.....vandaag 3 juni de afslag Tiel genomen, en zoals u wellicht weet ben ik (samen met mijn vrouw) een regelmatige gebruiker van de Griekse keuken. Wij eten meerdere malen per week in een Grieks restaurant. Ondanks dat ik geen kok ben durf ik wel te zeggen dat ik een 'ervaringsdeskundige' ben vwb het Griekse eten.

Het eten vandaag bij Akropolis te Tiel was in een woord liefdeloos klaargemaakt.

Mijn keuze was vandaag de 'Akropolis schotel'.......zeg maar de specialiteit van het huis (lees kok). Waarom ik zo ontevreden ben, laat ik de belangrijkste dingen benoemen:

- al het vlees van de schotel had dezelfde smaak, alsof het allemaal hetzelfde was qua smaak.

- smaak intensiteit was beneden de maat (zonder liefde klaargemaakt)

- de varkenshaas was een gewoon varkenslapje.

- de biftekki was een gewone suzuki zonder feta.

- de salades uit de saladebar waren allemaal uit blik, drijf nat en zonder smaak.

- de sla had bruine randjes

- geen tomaat en komkommer bij de saladebar.

Laat ik stoppen met de opsomming, mijn smaakgevoel was een klein zesje......maar toen kwam de druppel die de emmer deed overlopen. De ober (eigenaar?) stelde bij het afruimen van onze tafel aan ons de vraag of 'het een en ander naar onze wensen was?'. Toen ik aangaf dat ik het geheel mager vond en niet enthousiast was en de ober mij de vraag stelde wat er niet goed was kon ik niet vertellen wat mijn mening was. Hij vraagt om mijn mening, en die is altijd goed omdat het mijn mening is......daar had de goede man geen oren naar. Na mijn eerste zin schoot hij gelijk in de verdediging, veegde mijn mening van tafel en toen was het gesprek afgelopen. Als je mijn mening niet wil horen, vraag er dan niet om. Ik heb nu het gevoel dat ik als toerist niet serieus word genomen......het maakt niet uit wat ik er van vind..... Dus wat mij betreft een slechte score, een vier, meer kan ik er gezien het gebeurde niet van maken.

2,4
  24. Een gemoedelijke en zeer vriendelijke sfeer. Eigenaar herkent je als je wat vaker blijft eten. Ruime menukaart, ook voor de kinderen is er voldoende keuze. De gerechten zijn goed van smaak en temperatuur. Zelfbediening aan saladebar. Een Griekse ambiance en achtergrond muziek. Betaalbaar en uitstekende kwaliteit. Schone toiletten en rookgelegenheid buiten. Een Tielse aanrader!

25. Geweldig!

Bij binnenkomst een goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel.

Een gratis glaasje ouzo...

Het eten was heerlijk!

Een echte Griekse sfeer en het restaurant is netjes en ontzettend schoon.

Een toprestaurant en zeker voor herhaling vatbaar!

26. Heel lekker en goed gegeten. Wat over was kon meegenomen worden. Ging dat maar overal zo!

27. P 15 punten

Patat met Gyros is een aanrader. De patat alleen al is een aanrader, vers vet en goede friet doen het extra boven op de giro's!

28. De broodjes gyros zijn lekker. Ik denk eigenlijk wel de lekkerste uit Tiel. De nummer 1 keus voor Grieks in Tiel!

29. Hebben in juli met 4 personen op het terras gegeten. Wij hadden iets te vieren, maar wat een teleurstelling!

Wij moesten zeer lang wachten, de voorgerechten werden niet gelijk uitgeserveerd, de bestelling van 1 persoon duurde 20 minuten langer.

Bij 2 hoofdgerechten werd er een verkeerd gerecht geserveerd, keuken had alles door elkaar gehaald.

Resultaat, weer ieder apart aan het eten. Serveerster was zeer vriendelijk, maar onervaren, je kon aan haar merken dat binnen niet alles vlotjes verliep.

Bij de bestelde drankjes werd een 1/2 glas bier geschonken, dit werd na ons commentaar bijgetapt. Wat schetst onze verbazing, toen wij een drankje kregen aangeboden omdat de hoofdgerechten verkeerd waren opgenomen was er weer een 1/2 glas bier, dus niet echt geleerd van een eerdere vergissing?

Wij gaan hier nooit meer eten.

30. Lisa 655 punten

Net een afhaal menuutje verorberd. Menu voor 2 personen. Vlees lekker en voldoende. De bijgerechtjes, zoals de rijst en bonen, erg flauw. Wel lekkere verse salade. Netjes verpakt!

Vond de bediening erg aardig en gastvrij.

Ook prettig (voor restaurant gasten) dat er een speciale afhaal ruimte is).

Zeker voor herhaling vatbaar!

31. Aardig personeel...goed eten...leuke sfeer!

Oké....de service is niet altijd speedy gonzalez, maar als je bestel - hap - slik - weg wil.....ga dan lekker naar een snackbar waar je tegenwoordig ook vanalles kan krijgen!

Als we zin hebben in grieks eten is Akropolis onze nummer 1.

En aangezien ze er nog steeds zijn en meedraaien, zal het eten en de service vast niet zo erg zijn als sommige mensen beschrijven! Anders hadden ze vast niet meer bestaan!

Akropolis is top!

32. Gyros erg lekker. Verder ook voldoende. Een echte culinaire ervaring moet je natuurlijk ook niet verwachten bij een Grieks restaurant. Voldoet dus helemaal aan de verwachting.

33. den besten

Afgelopen weekend wezen eten, het eten was goed.

Alleen de bediening is wat afwezig en weet niet veel over de gerechten die geserveerd worden, hebben wij de indruk gehad. Ik hoop dat de bediening wat professioneler wordt. Voor de rest was het een prima avond.

34. Top top!

Gezellig, lekker eten, personeel erg vriendelijk.

35. Met betrekking tot het afhaalmenu is het een drama.

52 minuten zitten wachten en nog niets, aantal klanten voor ons zijn weggegaan, wij hebben na een uur ook maar afgezien van onze bestelling, geen goed begin voor Akropolis op 1 Januarie 2010. Als men 60 min moet wachten op 3 pitta gyros doe je echt iets verkeerd.

In het restaurant zaten 2 stelletjes te eten dus aan overbelasting/drukte kan het niet gelegen hebben, ik weet dit omdat wij een uur in de auto zaten te blauwbekken.

Dus heeft u een avondje niets te doen en geen honger en tijd zat, dan is de afhaal optie van Akropolis een optie!?

Mvg en de beste wensen voor 2010!,

Jan.

4,3
  36. Fam Mesken

Geweldig lekker.

Leuke sfeer.

Goede en vriendelijk bediening.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

37. Nino 98 punten

Ten eerste wil ik benadrukken dat u de 10'en niet te serieus moet nemen. Dit zijn of domme mensen (het is geen 3-sterrenrestaurant...) of werknemers of vrienden van de eigenaar.

Het eten was matig, omdat de souvlaki erg taai was en de rest ook niet kon imponeren. De service was goed, maar de sfeer niet; we zaten in een leeg restaurant (zaterdag, 7 uur). De prijs/kwaliteit is wel goed, omdat het eten goedkoop is.

6,5
  38. Bosch 129 punten

Was nie best toen ik er was,

Bestellingen door elkaar halen.

Lang wachten. (te lang)

Koud serveren.

Service laag.

Nooit meer.

2,1
  39. altijd is er een gezellig sweer, het eten smaakte verukkelijk, en de prijs valt voor deze kwaliteit reuze mee, en over de bediening valt ook niet te klagen!

40. Met zakelijke relatie's hier wezen eten. Zeker een aanrader voor andere bedrijven. Je kan ongestoord je zakelijke transactie's behandelen onder het genot van een voortreffelijke maaltijd. Wij raden deze plek ten warmste aan! (P.A.L.E. Tiel)

41. Chantal van Brummelen

Gewoonweg altijd super, of je nu haalt of gaat eten... Personeel is super vriendelijk, niks is te veel. Een dikke 10...

42. Martin en Nynke

Wij eten regelmatig bij Akropolis en altijd naar volle tevredenheid. Bediening neemt voldoende tijd, ook voor zomaar een praatje en de gerechten zijn van prima kwaliteit. Of we nu met ons tweetjes zijn of met een grote groep, het eten is altijd goed en de sfeer is altijd warm, net als de Metaxa "very old"

43. We zijn hier terecht gekomen nadat we hadden gereserveerd bij Rhodos en er bij aankomst botweg geen tafel vrij was.Dit is ons nog nooit overkomen bij Akropolis , de sfeer is goed ,de mensen zijn vriendelijk en het eten smaakt ons prima.Alleen is het teken van gastvrijheid,de gratis ouzo er niet meer bij.

44. Zeer goede keuken zeer vriendelijke eigenaar gezellig restaurant

45. Als Rhodos gesloten is, is dit een redelijk alternatief.