Golden City in Ten boer

1412043167 78
1511914924 55
1545205509 72

1. Jo 879 punten

Dit Buffetrestaurant wederom bezocht op een doordeweekse dag.
    Het was bijzonder rustig met buffeters (noem je dit zo?) maar de bakken waren allen gevuld en werden ook steeds bijgevuld.
    De dame van de bediening en het afruimen was vriendelijk, snel en vroeg meerdere keren of alles naar wens was.
    De kok (vermoedelijk eigenaar) was ook bijzonder vriendelijk en vroeg of alles smaakte.
    Ik ben bijzonder tevreden huiswaarts gegaan en zal zeker hier vaker gaan eten.

2. Robert Steenbeek

Zojuist eten besteld. Normaal is dit ons favoriete wok restaurant, maar door corona genoodzaakt om af te halen. Wat een klantvriendelijke gastvrouw! Het eten stuk voor stuk vers, heerlijk en overvloedig! Absoluut een aanrader. Wederom hartelijk bedankt!!!

3. Heerlijk gegeten.
    De kok achter de wok en bakplaat verdient een compliment. Jammer dat er niet meer gasten waren. 14 is voor een vrijdag echt te weinig.

4. Hannybodewes

Vaanavond super gegeten met mijn vriendinnen ik geef jullie echt een dikke tien!

5. Prima wokrestaurant. Voor weinig geld kun je hier uitstekend eten. Anton en familie zijn altijd zeer gastvrij.

6. Slechte tent bediening zeer onvriendelijk.
    Eten van warm buffet allemaal koud.
    Totaal geen professionele koks die het eten klaar maken. Staan met de telefoon in de hand eten te bereiden.
    Geen aanrader...

7. Goed restaurant. We zijn hier al meerdere malen geweest en elke keer met goede resultaten.
    Bij aanvang werden we naar een plek gestuurd die niet prettig was in onze ogen en we zijn ergens anders gaan zitten (was heel rustig die avond) en toen we dit aangaven bleek hier geen enkel probleem mee.

8. Prima. Lekker gegeten. Wat je maar wilt en zoveel als je maar wilt. Lekkere gerechten en aantrekkelijk geprijst. Ook meer tradioneel westers Chinees eten. Beetje koele inrichting. Verder een aanrader.

9. beatrijs douma

Goed gegeten, eten vers en genoeg, veel keus, netjes bediend, drinken en eten all in, voor 23,50 per persoon goedkoop uit naar kwaliteit/prijsverhouding kijkend. Twee volwassenen en een kind, allen dik tevreden.

10. J.E. ten Kate

Vrijdagavond Babipanggang met pikante saus en miefang afgehaald. Conclusie: Zeer slecht kom er nooit weer.

2,4
  11. Bruining

Super slecht. De bakken van het buffet waren leeg/aangekoekt. Bakken met rauwe groente en vlees in wokgedeelte waren leeg. Bakplaat heel vies, wokgedeelte vies. Personeel onderling aan het klagen. En dit voor 29.50 pp. Super slecht.

12. V d veen

Op Moederdag zijn wij er geweest het was toen slecht hoor na 2 uur konden ze ons er wel,uit kijken

4,1
  13. Fam. Loonstra - Veenstra

Bij binnenkomst veel geschreeuw naar onze tafeldame over dat wij er waren... Patat in oud vet gebakken, erg vettig en slap. Weinig in de bakken om op te scheppen. Tegenvaller deze keer... erg jammer.

14. j.zwanenburg

Te weinig voorgerechten en totaal geen kerstsfeer. Een boom met een paar ballen zonder verlichting, verder niets. Ook geen bijzondere gerechten voor kerst, daar betaal je wel meer voor. Prijs niet waard. Niet voor herhaling vatbaar.

5,7
  15. Mooie uitstraling van het restaurant, netjes voor elkaar. Het eten (met name de bijgerechten) wordt amper tot niet aangevuld als je later op de avond komt eten. Erg jammer, want je betaalt dezelfde prijs als mensen die om 17:00u komen en waarbij wel alles te verkrijgen is. Verder is het personeel niet heel hygiënisch. Laatst is mijn biefstuk ondergehoest terwijl het bereid werd... Tevens werd niet eens gevraagd of ik hem rood/medium/doorbakken wilde. Drankjes wordt amper tot niet naar gevraagd wanneer je niet all-in bent. Veel geweest maar zo langzamerhand is de grap er wel af.

2,5
  16. Wat een verschillende ervaringen! Ik voeg die van ons er graag aan toe. Wij komen 1 à 3 keer per jaar bij deze wok. Eén keer per jaar met een grote groep familie te weten een 35 à 40 personen en dit is altijd naar tevredenheid geweest. Goed eten, vriendelijke bediening, kortom alles aanwezig voor een geslaagde middag/avond. Wat mij betreft een aanrader.

17. Op aanraden van goede ervaring van mijn ouders zijn we hier met elkaar heen geweest. Allereerst was onze tafel niet gedekt voor 4 voor maar voor 2, daarna konden we een kwartier wachten op ons drankje we gingen per drankje betalen en we hebben de rest van de avond geen drinken meer gehad ze kwam ons niet meer vragen, terwijl ze juist aan ons kunnen verdienen.

Het eten was echt een drama dit hadden we niet verwacht, de kleine garnituurtjes zoals kippenbouten en bitterballen waren ijskoud en mijn kippenpoot bleek hartstikke aangebrand. Daarna tongfilet gehad, deze droop in de olijfolie mega vet en viel hartstikke uit elkaar. Gelukkig was de smaak goed maar het vet druipte overal. Daarna maar een wokpoging met saus kerrie, de saus zag er verdund uit met olijfolie en wederom druipte dat ook van het vet en was de saus smaakloos.

Gelukkig waren de toetjes goed en heb ik toch nog iets kunnen eten maar was de prijs lang niet waard. Na zoveel goede ervaringen en recensies hebben wij het denk ik deze avond niet getroffen. Helaas was dit een duur avondje zonder genieten.

2,2
  18. Sinds de verbouwing is het restaurant aanzienlijk vooruit gegaan. Een ruime keuze aan eten, wat ook zeker van kwaliteit is. De gastheer is vriendelijk en de service is ook goed! En dan ga je Wokken en zie je een Nederlandse jongen die alles op alles zet om een goed wok gerecht klaar te maken. Met een vriendelijke lach en praatje laat hij zien dat hij het werk leuk vindt! Ik zou zeggen als je hier nog niet bent geweest, ga zeker een keer heen!

19. Het was al weer een tijdje geleden dat we hier met ons gezin geweest waren. Over het algemeen wordt alles alleen maar minder de laatste jaren. Gelukkig zijn er uitzonderingen.
    De verbouwing is zeer geslaagd (was al een tijdje geleden), en ook de uitbreiding van de bijgerechten pakt zeer goed uit, als je nu niks kan vinden wat je aanstaat ben je gewoon een zeur.
    Ook het bijvullen was meer dan prima, en alles was dan ook heerlijk vers. Geen slappe patat, alles heet, kortom prima.
    Een Hollandse kok bij een Chinees work restaurant? Niks mis mee!! Deze jongeman doet zijn werk meer dan goed, is altijd vriendelijk en behulpzaam, daar kunnen een heleboel een voorbeeld aan nemen.

20. Afgelopen weekend weer eens na lange tijd chinees eten opgehaald (bami, sate, ku-lo-yuk + babi pangang). Blijkbaar was de groente op en had de kok geen zin meer (18:00 uur):
    - bami ontzettend vet
    - ik kon met moeite een theelepeltje prei ontdekken
    - bijzonder vet vlees in de bami en ku-lo-yuk
    - een ei wat nauwelijks gaar was door de bami
    - sate wat niet te vreten was, zo taai!
    - babi pangang was daarentegen wel erg goed

Kortom, de hele zwik is bijna onaangeroerd in de kliko beland. Ik kom er (voorlopig) niet weer!

2,2
  21. Een uitstekend restaurant waar je heerlijk kan eten. Vriendelijke medewerkers en een jonge ( Nederlandse ) kok die duidelijk plezier aan zijn werk heeft en er werkelijk alles aan doet om de gasten het naar de zin te maken. Advies geeft en als er de tijd voor is extra gerechten bereid/ voor de gasten.

Ruime keuze uit vlees of vis uit de wok of van de grill, en ook de bijgerechten zijn er voldoende. Bij de nagerechten kan je kiezen uit gebak ijs met warme kersen of warme stoofperen.

Gewoon goed en lekker eten.

22. We komen hier tegenwoordig met enige regelmaat. Het restaurant is onlangs van binnen helemaal aangepakt, andere aankleding / andere meubels enzovoorts. Het is een flinke vooruitgang met hoe het was. Voorheen was het allemaal heel krap qua opzet, het voelt nu ruimtelijker.

Als je komt wokken krijg je eerst een voorafje van de grill, ik neem meestal een stukje biefstuk en dat is zeker aan te raden. Het vlees wordt gegrild op een goede gril en je krijgt er wat chilisaus naast. Het vlees krijgt door de grill een hele goede grillsmaak, zoals biefstuk in mijn ogen hoort te hebben. En die chili met het stukje sla ernaast maakt het helemaal af.

De keuze uit gerechten bij het buffet is meer dan voldoende, ook voorafjes is een hele brede keuze in te vinden. De woksauzen zijn ook lekker, hoewel de laatste keer het er op leek alsof er een andere saus gebruikt werd als voorheen (Zat wat minder smaak aan). Maar misschien dat ze er te weinig van gebruikt hadden, over het algemeen is het super dus het zal een momentopname zijn geweest. Toetjes zijn er ook volop, je kunt lekker zelf een ijsje samenstellen of een van de kleine gebakjes nemen.

Ik raad dit wokrestaurant van harte aan. Het heeft de juiste prijs/kwaliteitsverhouding, bediening is vriendelijk en het eten is smakelijk.

23. Het is geweldig, een ruime keuze zowel van het buffet, als de wok en de grill. En van goede kwaliteit. Klantvriendelijk zijn ze zeker en de sfeer is gemoedelijk. Ook qua nagerechten een groot assortiment en lekker !

24. Hier gaan wij graag regelmatig op vrijdagavond eten. Hier merk je echt op dat de klant nog koning is. Het eten is van uitstekende kwaliteit en bovendien vers, en het personeel is top. Ook na afloop wordt altijd ons gevraagd of alles naar wens was. Over de prijs / kwaliteit kan menig ander type restaurant nog wat van leren. In september is onlangs het restaurant verbouwd, wat de sfeer nog gezelliger maakt.

25. Hier hebben we al heel vaak gegeten. De kwaliteit van de producten is altijd zeer goed. Het is altijd mogelijk om naar een gerecht te vragen als het even op is. De bediening is niet erg attent als je geen all inclusive hebt. Bestelling van drankje wordt vaak vergeten.

26. Het eten is van prima kwaliteit en de koks leveren goed werk af. De bediening echter is ver onder de maat. 2x drinken besteld en ook 2x vergeten. De bediening gaat op een bepaald moment zelf tegelijk eten, dan is er helemaal geen bediening meer, dus bordjes worden niet opgehaald en voor een bestelling moet je ze ophalen. De koffie na was echt niet goed (smaakte verbrand). Foutje, kan gebeuren, maar een aller vriendelijkste opmerking onzerzijds werd afgewimpeld met "sommige vinden dat wel lekker" en we werden vervolgens geheel genegeerd.
    Voor dezelfde prijs kan je veel leuker eten bij andere wokrestaurants. Ik kom er nooit weer. Jammer van het eten en de inzet van het keukenpersoneel, want die was goed.

27. Omdat wij meerdere verhalen gehoord hebben over een goed wokrestaurant in Ten Boer. Uiteindelijk besloten om op 14 februari (valentijn) gezellig te gaan wokken.

Ik en mijn vriendin kwamen binnen en er werd een tafel aangewezen. Toen we naar de tafel werden begeleid en we zaten, viel ons op dat op elke tafel netjes gevouwde servetten lagen. Bij ons op tafel lagen simpele servetten met een of ander raar bloemetje. Maargoed je hoeft ook alleen maar viezigheid eraan af te vegen. Bij het eten halen zagen we dat er toch wel veel bakken leeg waren en ook geen aangevulde gerechten. Ook bij het wokken zagen we dat sommige borden hoekjes uit waren en ook niet altijd schoon waren.

Bij het wok principe verwacht je toch dat dat er alleen maar Chinese mensen in de keuken staan. Tot onze verbazing ( niet negatief bedoeld) zagen wij een normale Hollandse jongen achter de wok staan. Absoluut geen slechte verhalen over deze jongen hij deed goed zijn best! Maar toch verwacht je het niet. Je zal er zelf ook raar van opkijken als je bij een italiaan een pizza besteld en je kijkt in de keuken en een afrikaan maakt je pizza..

Wij zijn bij verschillende wok restaurants geweest en deze viel toch eigenlijk een beetje tegen. Wij zijn normaal gesproken gewend om laat te eten. Wij kwamen om 18.30uur. Dat is voor ons doen nog vroeg. Wij rekenen gemiddeld een tijd van 3uur. dus 21.30uur ongeveer stoppen en afrekenen. Maar tot onze verbazing was het erg rustig om 20.00uur. Bleek dat er nog maar 4 tafels bezet waren incl. die van ons. We voelden ons een beetje weggejaagd omdat het keukenpersoneel al begon met opruimen. We hebben toen besloten om maar een toetje te nemen en een kop koffie en dan maar weg te gaan. We hebben nog nooit zo kort gedaan over het uit eten in een wokrestaurant.

De aanbeveling van ons is toch om een paar kilometers verder te rijden richting Groningen en daar voor een kleine prijs beter te zitten en te eten.

3,1
  28. We eten zeker 3 keer per jaar in dit restaurant.

Het bevalt ons prima.

Vriendelijk personeel en zeer gstvrij.

Het eten is zeer lekker en het is altijd gezellig en sfeervol.

Als je hier weekends wilt eten is reserveren wel gewenst om teleurstelling te voorkomen.

29. Zeer goed restaurant. Lekker eten en gevarieerd.

Zowel wok als andere mogelijkheid om lekker te eten.

Hele vriendelijke mensen.

Een aanrader.

30. Erwin 20 punten

Niet goed, het wokken was op zich wel oke, maar de traditionele kant was onder de maat, mijn kinderen zaten slappe patat te eten, ook de aardappelbolletjes etc. waren slap. Verder was de aanvulling matig en de mihoen zelfs hard door het lange aanbakken. Oke, we waren er om 20.00 uur, maar betalen wel de volle prijs en willen dan ook voor vol eten en niet in lege bakken kijken.
    Jammer, niet voor herhaling vatbaar.
    Het lijkt alsof ze het daar niet meer zo nauw nemen met het eten. Veel produkten werden niet meer aangevuld, sate op en nog meer van dit soort dingen. Voor mij niet meer!

2,9
  31. Jos 91 punten

Vorige week met vrouw en kinderen mijn verjaardag hier gevierd.

All-in gekozen, dus eten en drinken voor 1 prijs. Op dinsdag vooral tegen zeer concurrerende prijzen!

Eten was gewoon goed, verse groenten, vers vlees. De keuze is overweldigend!

Alleen de tongfilet was nog bevroren. Jammer.

Het wokken gaat snel en professioneel. Kinderen kregen goed advies van de kok.

Bij zo'n all-in arrangement mag je net zoveel te drinken pakken als je wilt. Ideaal voor de kinderen dus. Ook het dessert-buffet werd door de koters meerdere keren bezocht. Helemaal goed dus!

Op vrijdag en zaterdag kom ik hier liever niet (te druk!) maar op dinsdag prima te doen!

32. Leuk gezellig wok restaurant. Goede keuken en vriendelijke bediening.

33. Wokken gaat wel, niet bijzonder... mogen wel wat aan de kwaliteit doen.

Vroeger waren ze beter en lekkerder, ze weten nu dat iedereen toch wel weer komt, dus de kwaliteit is minder.

Afhaal is niet te eten.

4,7
  34. Het is een prima restaurant. Het zijstuk is er leuk bij getrokken. Voor grote groepen is er een ronde tafel. Heel leuk. Prima eten. De koks zijn all-round en al jaren in dienst.

De medewerkers zijn vriendelijk en de eigenaar van het restaurant altijd aanwezig en zeer benieuwd naar de klant zijn/haar ervaring.

Er wordt alert gereageerd op nieuwe spijzen. Voor iedereen een aanrader om daar te gaan eten. En wie echt van scherp houdt, de kok heeft een apart potje met saus voor de echte liefhebber.

35. Vriendelijke bediening, mooie inrichting, veel keuze, smakelijke gerechten, goede prijs. Wij waren er op een doordeweekse dag en er was maar één kok wegens vakantie. Toch waren er geen "files" bij het grill/wok gedeelte. Beslist een aanrader. Staat in onze persoonlijke wok top drie! ;)

36. Heerlijk restaurant, met vriendelijke bediening. Goed eten en een chique sfeer, zeker voor een wokrestaurant.

37. Het eten was echt heerlijk en top. Vers en smakelijk.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Ja, je blijft maar dooreten en alles is allemaal even heerlijk!
    Ook een aanrader is het grillen. Het is dan wel een wokrestaurant, maar ik ben ook een fan van het grillen!

Echt een aanrader en mij zul je er ook vaak aantreffen!

38. Het eten was werkelijk beneden de maat; de buffetkost leek niet erg vers (zelfs de rijst was niet lekker), en was ook niet erg smakelijk. Het ijs leek gesmolten en opnieuw ingevroren, zag er gevaarlijk uit.. Het woketen werd naar mijn idee niet lang genoeg bereid, zodat het meer op rauwkost leek. Ook de bediening was bepaald niet alert. We kregen geen adequate uitleg, en de borden bleven veel te lang liggen.

Sorry jongens hoor, maar dit is echt geen aanrader.

39. Wij waren met een groep van 15 pers. en iedereen vond het geweldig en lekker. Jammer dat keuken om 22.00 uur sluit, geeft toch een beetje gevoel van op tijd weg moeten gaan. Maar desondanks een echte aanrader!!!!

40. Er is voor vrijwel voor iedere mond wel iets samen te stellen, je kiest immers de saus en de ingredienten zelf.Kinderen blijken het fourageren ook vermakelijk te vinden.Wij gaan het zeker nog een keer proberen.Bijzonder doed concept.

41. T.M.G. Walstra

Vriendelijke en alerte bediening. Enorme diversiteit in de buffetten en redelijk geprijsd. Tot de 10e september.