ma 17:00 - 22:00

1533820986 78
1561907191 80
1674252012 83

1. Natasja Schoenmakers

Steeds opnieuw weer even gezellig en heerlijk genieten!

2. Vandaag gereserveerd voor twee personen. Ontvangst prima, fijn tafeltje buiten.
    Vis voor de partner besteld en een luxe souvlaki spies voor mezelf (138).
    De vis was prima maar de spies was een tegenvaller, vlees was te ver gebakken, droog. Wat het vervelendste was dat dit nagenoeg niet gekruid was, kortom een taaie smakeloze hap en dat voor zoveel geld. Er kon nog net een sorry vanaf maar voor mij eens en nooit weer. Ik had op een andere reactie gehoopt.

3. Gisteren avond hier gegeten, kernwoorden ; prachtig restaurant, goede en vriendelijke bediening, uitstekend eten, kortom met zekerheid het beste Griekse Restaurant van Limburg! Een absolute aanrader!

4. Rinus Huberts

Gewoon >top< altijd vriendelijke bediening, eten voldoende en erg lekker.
    Was hier reeds meerdere keren ook met mijn (volwassen) gezin en met vrienden.

5. We zijn hier onverwacht wezen eten. Wat ziet het er gezellig uit en wat is het eten heerlijk! Indien we in de buurt zijn komen we zeker nogmaals terug. Echt een aanrader!

6. ellenolieslagers

Wat een mooie eerst kerstdag.
    Heerlijk genoten van allerlei lekkers.
    Top kwaliteit voor een mooie prijs.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Prachtige entourage.
    Voortreffelijke wijn.
    In een woord geweldig.

7. Sam Fokker

Reservering voor 13 personen goed verwerkt, ondanks de drukte. Eten en drinken ruim voldoende en smakelijk. Echter, bestelde voorafjes werden pas geserveerd toen de hoodmaaltijd al op tafel stond: jammer (wel volledig in rekening gebracht) algemene indruk: prima en zeker een aanrader (wel vooraf reserveren) parkeren een probleempje.

8. Trudy Soomers

Binnen drie kwartier stonden we buiten, alles achter elkaar afgeraffeld, wij gaan niet meer in ieder geval, erg opdringerig qua drank

9. Margoth

7 Juni met familie mijn verjaardag gevierd.
    Zoals altijd alles prima verzorgd.
    Eten uitstekend, en de sfeer in het voorste gedeelte was super.
    Heel leuk was ook de Griekse bediening.
    Was net of je een avondje doorbracht op een van de mooie Griekse eilanden.

10. Henk en Lucia Neijssel

Bediening was perfect, eten ook. We komen er steeds terug

11. Tamara Jeurissen

Super restaurant. We komen hier vaker en het eten is altijd super en de bediening ook alhoewel het de laatste tijd wat lastiger is om personeel te vinden dat Nederlands spreekt ipv Engels.

12. Na lange tijd weer eens eten afgehaald. Smaak erg vlak. Zalm was ook erg droog, kalamaria stug en de scampi’s waren langoustines die nog gepeld moesten worden. Alles bij elkaar genomen viel het erg tegen ook gezien de prijs. Dat is niet wat we gewend waren. Jammer.

13. Theo Maessen

Vandaag weer genoten van de overheerlijke schotels.
    Het eten smaakt heerlijk en de bediening is super ook met respect voor de Corona regels. Mooie nieuwe website trouwens.
    Dit restaurant verdient een pluim.

14. Kurstjens Ruud

Vaak ga ik er een afhaal menu halen. Omdat mv vriendin niet graag uit eten gaat. Maar wat n toppers daarzo. Erg lekker, het vlees smelt in je mond, alles klopt, tot in de nopjes verzorgd. Thanks!

15. Ons favoriet Grieks restaurant
    Een mooi, gezellig en druk restaurant met een verwarmt terras.
    Reserveren is een must, vooral in de weekenden.
    De porties zijn voldoende, gastvrije bediening.
    Hier smaken niet alle stukken vlees hetzelfde!
    Het laatst half jaar al 4 keer wezen eten, 3 keer was het top, 1 keer waren een paar stukjes vlees wat aan de droge kant.
    Dit aangegeven en kreeg meteen nieuwe, dat is service.
    Ook voor afhalen een aanrader.
    Dit is toch wel ons favoriet Grieks restaurant.

Tip voor Parthenon: update je website (is erg outbollig)

16. De eerste keer bij deze Griek gegeten. Mooi restaurant, heerlijk eten en nette bediening. Voorgerecht was niet nodig geweest gezien de hoeveelheid hoofdgerecht. Komen zeker nog eens terug.

17. Super! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

18. Wijnands

Thuis gekomen geen frites en rijst bij menu’s. Weer 8 km gereden eten was koud en sfeer was weg. Sorry en dat was het. Jammer.

19. Bruce Rademakers

Het is altijd een genot om hier te komen eten of eten af te halen. Het eten is vers en de kwaliteit enorm goed voor de prijs. Vriendelijke service en kwaliteit staat bovenaan en dat merk je! Ik ben vaste klant, en dat zal zeker zo blijven!

20. John Derhaagh

Altijd lekker, bediening & eigenaars zeer vriendelijk. Prima mogelijkheid voor afhalen tijdens corona. Een aanrader.

21. Hennie Stam

Wij komen hier niet uit de buurt en hebben de zaak gevonden via internet. Zeker geen foute keus geweest. De kwaliteit was goed en op de service was niets aan te merken, ondanks de beperkingen van Corona. Het is tevens een mooie en sfeervolle zaak. Het is een aanrader.

22. Dagmar van Bree

Elke keer weer heerlijk eten en vriendelijk personeel Helemaal top 🔝

23. Kerstavond eten afgehaald. Bestelling was 50 min later klaar dan afgesproken. Thuis aangekomen bleek het niet het juiste. Friet ipv rijst besteld, geen friet gezien wel rijst. Vlees klopte ook niet met wat we hadden besteld en het vlees was niet allemaal even gaar. Opzich is dit restaurant zeer betaalbaar, tenzij je de helft weggooit wat niet gaar is of wat niet geleverd is en we dus niet lusten.

24. Zeer gastvrij, lekker eten en gezellige ambiance; Top restaurant.

25. Emmy Boosten

Het is een geweldig Grieks restaurant. Super lekker eten. Goede bediening. De beste Griek in Limburg. Wij gaan zeker vaker terug.

26. Super restaurant, het eten is fantastisch!! Nummer 1 in de omstreken!! Vriendelijk personeel en de eigenaresse is toppie!!!

27. Een van de beste Griekse restaurants in de buurt. Kom er al vanaf de opening. Altijd constante kwaliteit en vriendelijke bediening. Zeer hygiënisch tijdens Corona tijd.

28. Ilse Warnars

Super goed eten, betaalbaar, vriendelijk personeel.
    Lekkerste Grieks restaurant in Nederland!

29. Suzan Bours

Heerlijk griekse tapas van Parthenon Susteren, was weer heerlijk. De afhaalservice super geregeld.

30. Vandaag afgehaald. 3 Retsina schotels. Heeeeeeeerlijk en net zo compleet als wanneer je in het restaurant zou eten. Super snel klaar. En nog een lekker ouzotje erbij van het huis.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Altijd erg tevreden, het eten smaakt heerlijk! Helaas afgelopen vrijdag waren we vrij snel weg binnen een uur al. Het was erg rustig in het gehele restaurant en wij zaten erg rustig. Net toen wij ons eten kregen kwam er een groepje met 2 jonge kinderen en luidruchtige ouders. Zij werden de tafel naast ons neergezet terwijl het erg rustig was. Normaal geen moeite met jonge kinderen en wat drukte maar dit was extreem. Het groepje trok zich nergens wat van aan en was erg luidruchtig dit was nog te horen aan de andere kant van het restaurant. Ook snap ik het restaurant niet om dit zo te plaatsen. Erg jammer want hierdoor viel het ons erg tegen en waren we erg snel weg. Tip voor de volgende keer om hier rekening mee te houden.

32. Lekker gegeten vriendelijke en leuke bediening. Leuke jonge meiden en jongens die vlot bedienen. Snelle service en t eten is altijd heerlijk.

33. Kjell Bakker

34. Zeker een half uur na aankomst pas (na veel zwaaien) pas een drankje kunnen bestellen en zelf maar om de menukaart gevraagd. Bediening was onder de maat, rechaud en borden werden min of meer op tafel gekwakt. De dame van de bediening had schijnbaar niet haar dag. Eten was goed, niks op aan te merken.
    Het was druk en erg rumoerig waardoor een gesprek voeren erg moeilijk werd gemaakt

35. Patricia braat

Heerlijk eten! Vriendelijk personeel en een super leuke sfeer! Beste Griek waar ik ooit geweest ben.

36. Afgelopen week met een groep van 13 mensen gegeten.
    Zeer uitgebreide kaart, zeer vriendelijke en vlotte bediening.
    We hebben heerlijk gegeten voor in verhouding met de kwaliteit weinig geld.
    Wij komen vaker terug.

37. Hebben gisteravond heerlijk en lekker gegeten in een gezellige ambiance. Bediening was super, maar blijkbaar komt onze rijkelijke fooi niet bij de bediening terecht. Jammer!!!!

38. Ilona en Dennis

Beste griek in de buurt Echt/Susteren. Altijd een warm welkom.
    Supervriendelijke bediening.
    Wij gaan meestal op maandag of dinsdagavond, dan is het niet zo druk en genieten we van heerlijk eten, en een gezellige sfeer.
    Wij eten het liefste een schotel met lamsvlees dat hier voortreffelijk is, supermals.

39. Jammer dat je de kaart niet kunt zien op de website. Ik krijg alleen een wit vlak.

40. Om 17.00 Uur afgesproken voor 4 personen en gezellig en zeer lekker gegeten.
    Alles perfect hoewel het tafeltje iets groter had mogen zijn, maar dat kwam wellicht doordat we wat veel hadden besteld.
    Prima zaak voor herhaling vatbaar.

41. Bertie Jaspers

Het eten was super lekker, het personeel zoals ik het waardeer, aardig en “gewoon”, mooie ambiance! Ik heb één tip… die superlekkere garnalen uit de oven verdienen een fijnere salade dan ijsbergsla. 👊👍

42. G claessen.

Superlekker gegeten, geheim van de kok, toppie.
    Komen zeker vaker, vriendelijke bediening en heeeeerlijk eten

43. Joep Verberkt

Super lekker eten tegen een goeie prijs!

44. Biljart clubje

Wij waren met negen personen, was er erg gezellig, het eten was zeer goed, de bediening erg vriendelijk en correct, en het eten stond snel op tafel, en nee wij hadden absoluut geen negatieve opmerkingen, alles positief. We hebben een super avondje beleefd.
    Gaan we beslist nog eens overdoen.

45. Wouter van Heugten

Het eten was erg lekker. Bediening ZEER snel en correct, daarnaast ook nog heel vriendelijk en aanspreekbaar. Het ziet er ook netjes uit, mooie inrichting met onder onder andere enkele aquaria en mooie platen van Griekenland. Zelfs het toilet zag er mooi en ook schoon uit. Helemaal goed dus.
    Als je liever wat rustiger eet dan kun je dat best aangeven, want het kan erg snel gaan met klaarmaken en bedienen.

46. Christel

Vandaag super lekker gegeten. En wat een mooie zaak. We zaten in het gerenoveerde gedeelte, prachtig, zeer smaakvol.
    De bediening was super. De obers waren zeer aardig, vriendelijk en erg behulpzaam. Ze deden erg hun best om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken!
    Hier gaan wij nog vaak terugkomen. Bedankt voor een heerlijk avondje uit eten!

47. Heerlijk eten, goede sfeer en in het algemeen hele prettige, correcte bediening.
    Al vaker geweest; kwaliteit van het eten constant! Eigenaresse erg vriendelijk!

48. Wat een waardeloze tent!
    Eten was erg zout en droog. Onze serveerder zei niet meer dan ik geef het door aan de keuken. Nou lekker dan!
    Daarnaast hadden we saus bij het gerecht besteld, stond bij dat je uit drie sauzen kon kiezen, nog overlegd met de serveerder of dit er inderdaad bij hoorde en hij gaf aan van wel. Uiteindelijk moesten we er 3,50 voor betalen. Na het aangegeven te hebben bij dezelfde serveerder gaf hij aan dat die er niet bij hoorde en dat je er los voor moest betalen en toen liep die weg.

Dus al met al echt steken laten vallen op het gebied van service en eten.

49. Je kunt hier heerlijk eten. Niks smaakt hetzelfde, smaakt fantastisch. Je kunt hier eten met een groot gezelschap of alleen. Bediening is perfect, correct en je kunt ze alles vragen. 5 sterren.
    Kwaliteit eten en drinken zijn uitmuntend.

50. Voor ons was dit de eerste keer maar zeer goed bevallen. Porties eten waren ruim genoeg, zeer mals en sappig vlees. Bediening leuk en vriendelijke.

51. Helaas door dat die zo groot geworden is, merk je dat de kwaliteit in service achteruit is gegaan. Kreeg een scampi menu geleverd 7 scampi's in saus salade en rijst waren ze vergeten, ze wilden de rijst nog naleveren maar als de scampi's op zijn heb ik niks meer aan een bordje rijst alleen. Sorry daar was het mee afgedaan niet echt service voor een zaak zoals deze. Jammer voor zoveel geld.

52. Ik had het eten besteld, maar toch nog zeker een half uur moeten wachten tot het klaar was. Eten voor het afhalen let wel. Bij thuiskomst was het eten niet gaar? Tenminste net alsof het in en uit het vet gehaald was. Dat. Ik heb nog nooit Grieks eten laten staan,maar nu wel dreef in het vet. Bovendien niet compleet wat ik besteld had. Terug gaan? Dan was alles koud geweest. Geen 2e keer voor mij, geld weggooien!

3,4
  53. Zeer snelle en adequate bediening in een relaxte sfeer. Prijs / kwaliteit verhouding zijn absoluut in balans.

54. Andy Golsteijn

Altijd een genot om hier te komen. Altijd goede bediening. Heerlijke wijn en mijn favoriet de Katerini schotel blijft altijd een toppertje. Het is me nog nooit tegengevallen. Parthenon ga zo door!! Mensen die dit restaurant nog nooit bezocht hebben. Ga hier zeker eens eten. In het weekend moet je wel reserveren, want het zit altijd vol. De zaal zijn ze goed aan het uitbreiden, dus binnenkort nog wat meer zitplaatsen! Aanstaande zaterdag ben ik weer van de partij!

55. Heerlijk gegeten en een pluim voor de vriendelijke bediening want ze houden zelfs rekening als je een allergie hebt. Een echte aanrader.

56. Ik kom hier al jaren eten, tot afgelopen zaterdag. Bij binnenkomst was het koud. Ik had vis besteld, die was droog. De borden waren steenkoud. Ik heb hier wat van gezegd. De serveerster zei "normaal zijn ze verwarmd". En ze liep weg! De rode wijn was ook koud. De bediening is afstandelijk en niet gastvrij. Ik heb ook nog een mail gestuurd naar de zaak, maar die wordt ook genegeerd.

Voor mij was dit de laatste keer.

57. Jacqueline

Heerlijk gegeten, super veel en super bediening. 👍🏻👍🏻

58. rene kessen

Bij vorig bezoek zeer lekker gegeten met een vlotte en vriendelijke bediening. Redenen genoeg om vandaag weer (met andere vrienden) te gaan genieten.

Proficiat aan het voltallige team.

59. Toplocatie waar je voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding fijn kan tafelen.
    AANRADER!

60. We kregen geen tafel, want we waren 10 minuten te laat. We hebben om 19.00 uur gereserveerd en we waren er pas om 19.10 uur. We zouden even wachten, werd ons medegedeeld. We hebben gewacht tot 19.30 uur, toen zijn we weggegaan. Niemand van het restaurant zei iets tegen ons, we werden echt genegeerd en zelfs toen we zagen dat er een tafel afgeruimd werd, zei er niemand dat die tafel voor ons was. We gaan er dus nooit meer naar toe, ondanks alle positieve reacties op deze site.

61. Familie Meuwissen

Wat een geweldige etentje hebben wij gehad. Het eten was van goede kwaliteit en erg lekker, ruim voldoende. Mooie mooie locatie en inrichting. Maar bovenal zeer vriendelijk en correct personeel. Houd dat in ere, dat maakt jullie restaurant zo bijzonder.

Heel veel groeten van de familie Meuwissen. Wij komen zeker nog eens terug

62. Monique Janssen

Jaren geleden geweest. Wat een vooruitgang! Heerlijk gegeten! Mooie opmaak borden, zeer ruime porties, voorkomende bediening, oog voor detail en veel mensen die helaas zonder reservering niet een plek kregen en dat op een vroeg tijdstip: (17.30 u) Alles onder controle hier! Super, dankjewel! Johan en Monique Janssen-Linssen.

63. Heel lekker gegeten, personeel vriendelijk.
    Alleen miste ik een ouzo vooraf/achteraf.
    Echt een aanrader.

64. We komen hier niet uit de buurt helaas want dan kwamen we zeker veel vaker bij Parthenon eten. In de Betuwe hebben we ook prima griekse restaurants maar hier was het wel heel erg lekker!
    We komen zeker terug!

65. Ans Bachaus

Heerlijk gegeten bij Parthenon in Susteren. Voor ons was het vandaag de eerste kennismaking met dit restaurant. Met voorsprong heeft deze ¨Griek¨ de eerste plaats ingenomen op de twee andere restaurants waar we met regelmaat gaan eten. Alles was top! Eten, drinken, bediening en sfeer. Prijs - kwaliteit is meer dan perfect. Voor ons zeker een aanrader waar we graag terug zullen gaan. Complimenten!

66. Linda Vleeshouwers

Gisteren weer heerlijk gegeten!! Het was weer heerlijk. Super service, fijne bediening en alles erg netjes in orde!! In één woord geweldig!!

67. Heerlijk gegeten en super aardig personeel!

68. jean

69. Dave 5 punten

Iedere keer weer genieten. Ons favoriete restaurant. Eten is heerlijk en het personeel is heel behulpzaam.

70. Gerardo Romero Butron

Vandaag gekozen om van de afhaal gebruik te maken van restaurant Parthenon in Susteren. In het restaurant hangt een gezellige sfeer.

Gekozen voor Parthenon Speciaal. Wat een teleurstelling. Zeer slecht bereid eten. Woon binnen een straal van 1 km van het restaurant, dus aan de reis afstand heeft het niet gelegen. Slappe papperige friet. Rubberachtige inktvisringen. 2 lapjes vlees die volledig uitgedroogd waren. De zalm stukken volledig droog. De gyros had weinig smaak. Het enige wat lekker was waren de 2 stokjes met vlees, waarschijnlijk souvlakis. De prijs kwaliteit vond ik dan ook ver beneden peil.

Voor mij geen Parthenon in Susteren meer.

2,4
  71. Maar weer eens wat besteld. Hopenlijk is er nu meer van alles. Vorige keer bij afhalen erg weinig geweest.

72. Edwin en Paul

73. Diana Costa

Het eten en de sfeer was prima. Alleen was het zitten bij de deur erg koud. Hier zou iets aan gedaan moeten worden.

74. Karin Nieskens

Prachtig restaurant in modern Griekse stijl. Relaxe sfeer.
    Personeel is vriendelijk en komen vaak genoeg vragen of alles naar wens is, of iemand nog iets zou willen drinken.

Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Je merkt dat ze werken hard om in zo'n mooie zaak goede kwaliteit te blijven leveren.

Eten is altijd goed op smaak, goed warm, vers en je krijgt altijd meer dan genoeg. Genoeg keuze uit verschillende gerechten, zowel vlees als vis.

Nog nooit slecht gegeten in dit restaurant. Je krijgt waar voor je geld. Kortom, voor ons de beste Griek in omstreken!

75. Erg goede, vriendelijke bediening! Erg lekker eten

76. Jozette Hendriks

Een aanwinst voor Susteren! Heerlijk eten, uitgebreide kaart, geweldige bediening waar je echt als gast wordt ontvangen en bediend!

77. Frans Dircks

Goed eten en goede service. Mooi restaurant.

78. Chris Wessels

Gisteren voor vier personen eten afgehaald. Mooi restaurant, vriendelijke bediening. Ik had een visschotel besteld. Rode poon met inkvisringen en scampi's. Scampi's? Eéntje dus. De vis de scampi en de inktvisringen smaakten allemaal hetzelfde. Een beetje ranzig. En de vis was te droog. Echt niet lekker en zonde van het geld. Jammer.

2,2
  79. Parthenon is een goed Grieks restaurant: ruim voldoende porties en lekker eten.

80. We komen hier nu al een aardige tijd en we zijn nog nooit teleurgesteld. Eten is altijd goed van kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. Leuk restaurant en een absolute aanrader.

81. Heerlijk gegeten met 8 personen, inclusief kids. Eten heerlijk en bediening erg vriendelijk. Ook wijn helemaal prima.

82. monique hulzebos

Vanavond met collega's heerlijk gegeten en gezellig bijgepraat;l euk restaurant, gemoedelijk en fijne zitplaatsen. Borden goed verzorgd en mooi opgediend. Service prima. Aanrader om een relaxte avond te hebben.

83. Roland en Paul

Heerlijk gegeten, verse producten, kom nog een keer terug.

84. Zijn er verschillende keren gaan eten, het is gezellig, heel lekker en het bedienend personeel zeer vriendenlijk. Voor iedereen een aanrader.

85. Ronald&Bianca

Aanrader, goed eten en leuk personeel

86. Voor twee personen gereserveerd en jawel het bewuste tafeltje bij de garderobe. Het is een aan en aflopen van personeel, mensen die naar het toilet willen, of de jas ophalen. Het is tochtig en absoluut onprettig zitten. En dat terwijl en plaats genoeg was in het restaurant. Jammer maar dat bederft wel het avondje uit. Ik zou zeggen: weg met dat tafeltje en creëer ergens in de zaak een gezellig plekje voor twee personen, want ook die mensen hebben net zoveel recht op een paar genoeglijke uurtjes!! Echt een minpunt!!

6,7
  87. van Gestel

Het beste en gezeliigste restaurant ever. Fijne mensen in de bediening en ook de restauranteigenaars zijn super. Een verrijking voor Susteren en heel Limburg.

88. Super goed & gezellig restaurant! Zeer vriendelijk, en ze hebben super lekker eten. The Best place to be !

89. Restaurant is sfeervol en het eten is heerlijk. Hier durf ik met vertrouwen naar toe te gaan voor een avond genieten.

90. Absoluut aan te raden, deze Griek. Ik kom er regelmatig en ben eigenlijk altijd tevreden. Het is een erg mooi, sfeervol restaurant, dat in tegenstelling tot het gemiddelde Griekse restaurant eens kiest voor een frisse, moderne look. De bediening is er altijd erg vriendelijk, het eten is er prima. Prima, maar niet subliem. In mijn ogen is het eten bij Akropolis in Geleen nét wat beter, maar de sfeer bij Parthenon maakt dit weer goed. Helaas is het er wel bijna altijd enorm druk. Vaak veel kabaal, weinig plaats, wat het restaurant minder geschikt maakt voor een rustig avondje tafelen.
    Tenslotte wil ik nog opmerken dat de prijs-kwaliteitsverhouding echt uitstekend is. Het is zeker niet duur voor wat men er voor terug krijgt, en daarmee zeker een bezoekje waard!

91. Ben van den Heuvel

Een kort aantal uren van te voren gereserveerd voor 9 personen. Geen probleem. Voortreffelijk gegeten. Alle gerechten subliem. Top personeel. In ons gezelschap het oudste paar 50 jaar getrouwd. Extra attentie hiervoor. Kortom een restaurant wat echt aan te raden is.

92. Ontzettend lekker gegeten samen met onze buren! Heerlijke voorgerechten, hoofdgerecht (schotel 156) is een echte aanrader, zo ook de pepersaus!!

Hier gaan we zeker terug!

93. Banden Shop Limburg

Wederom super gegeten, sfeer is gezellig en de bediening top!
    Prettig om zo'n goede Griek in het dorp te hebben, hier nemen wij graag onze klanten/leveranciers mee naar toe.

Bedankt en zeker tot snel!

94. Maessen

Wederom heerlijk gegeten.
    Prijs en kwaliteit zeer goed .(9)
    Bediening zeer vriendelijk.(9)
    Interieur heeft een chique uitstraling. (9)

95. Een poging gedaan hier te eten met mijn vriendin. Voor ons nam een koppel de laatste tafel voor twee. Ondanks dat er wel nog tafels voor vier personen vrij waren (en niet gereserveerd) werd ons doodleuk verteld dat ze geen plek voor ons hadden. We waren immers maar met twee. We zijn naar een andere Griek in de buurt gegaan die geen moeite heeft met twee betalende klanten aan een tafel voor vier.

96. Gisteravond weer goed gegeten bij onze favoriete Griek. Altijd een gezellige sfeer en zeer spontane bediening.

97. Het eten was van top kwaliteit. De bediening was zeer goed, verzorgd door een meisje met donker haren en een jonge met blonde lokken. Achteraf nog een toetje gegeten en nog een praatje gemaakt met de baas en bazin die overigens zeer spontaan een drankje aan boden. Al met al een zeer geslaagde avond

98. Heel slecht gegeten of eigenlijk niets, de rijst was lauw, de frites te zout, het vlees van slechte kwaliteit. Ik kreeg het niet gesneden en het rundvlees was te rauw. De koffie was nog niet te drinken, ik heb er geen goed woord voor over. Mijn man bestelde als toetje choco mousse bruin en kreeg wit. Zeker iemand kleuren blind in de keuken.
    De ober liet een glas bier op het hoofd vallen van een van mijn gasten, alles was nat op de tafel: de telefoons, de sigaretten. Deze persoon is zich andere kleren gaan aantrekken en de persoon wat naast hem zat ook.
    We hebben niemand van de eigenaren gezien om zich te verontschuldigen voor het gebeuren.
    Dat is stijlloos, mij zul je er niet meer zien en onze 5 gasten ook niet. Als mij dat als voormalig zakenvrouw zoiets in de zaak gebeurt was, dan zou ik niet weten hoe ik dat goed moest maken met mijn gasten.
    Schijnbaar is dat in de Griekse cultuur niet van deze tijd. Jammer, want ik kan het alleen maar verder vertellen aan iedereen wat het horen wil, en dat is echt geen goede reclame.
    Anny.

99. Wisselende kwaliteit!! Ben er geregeld geweest maar de kwaliteit wisselt erg. Als je wel eens vroeg gaat krijg je vaker gyros die naar onze mening opgebakken is, hard en té gezouten. Vorige keer gewoon heel lauw nagenoeg koud eten geserveerd. 3 keer een bediende geroepen en 3 keer geen aktie ! Durfden ook nog te vertellen dat de borden voorverwarmd worden maar waren ijskoud.(Was ook in koud voorjaar) Stond na ruim een kwartier geen aktie op het punt om op te stappen en alles te laten staan toen de eigenaresse kwam. Heeft toen met een redelijk lang gezicht onze schotels naar keuken gebracht en hebben alles warm gemaakt en op een 2-pers schaal teruggebracht waarbij het opviel dat er minder terug kwam!? Geen echte excuses en even later vroeg een medewerkster heel gericht aan de kinderen of ze nog iets te drinken wilden op een manier van die krijgt u van ons voor het ongemak. Dikke neus, gewoon op de rekening. We zijn overigens ook keren met een goed gevoel weggegaan. Al met al wisselende kwaliteit, grote groepen kunnen ze absoluut niet aan en kritiek/opmerkingen kunnen ze helemaal niet hebben. Als restaurateur moet je het voordeel van de twijfel altijd aan de klant geven als het eens een keer wat minder is ook al denk je er zelf anders over. De verbouwing is mooi maar mis nog altijd Griekse sfeer.

5,9
  100. Mooi restaurant. Modern griekse stijl zonder het grovve stukwerk dat je overal ziet. Redelijk standaard kaart. Met z'n tweeën hebben we hier een grilschotel gegeten, ieder een anderen. Er werd een lekkere salade vooraf geserveerd.
    Het hoofdgerecht zelf was qua hoeveelheid goed. De smaak was echter zeer zout! Hierover hebben we bij twee medewerkers geklaagd maar die reageerden niet. "Zullen het doorgeven" was het standaard antwoord.

Wij gaan hier niet meer terug.

4,3

Volgende pagina