Restaurant Steenwijk in Steenwijk

6. Betalen Master Card pin

ma 11:00 - 21:00
di 11:00 - 21:00

1. Annemarie Visser

Vergeleken bij een schnitzel die ik onlangs elders at, viel dit formaat iets tegen. De paneerlaag was niet knapperig gebakken maar het vlees zelf was wel mals. De rauwkost bestond uit grotere stukken ijsbergsla met daarop soort geraspte wortel en komkommer wat erg waterig was.. Daarboven op lag een droge smakeloze ( parmezaanse?) kaas die qua smaak niks toevoegde. Door de waterige rauwkost verweken de frietjes op je bord.. De sla in een apart kommetje serveren en iets van dressing (i.p.v. droge smakeloze kaas) maakt t een heel ander geheel.

2. Voor 8,50 een Griekse salade besteld van de lunchkaart. Nou ik vertel u dat ze bij Fletcher niet weten wat de ingredienten zijn van een Griekse salade. Mijn Griekse salade bestond uit:

Een handjevol gemengde sla (hoort er niet in)
    2 olijven
    4 sliertjes zongedroogde tomaten (hoort er niet in)
    een paar pijnboompitten (hoort er niet in)
    een paar blokjes Feta

Behalve dat het niets met een Griekse salade te maken had vond ik de hoeveelheid ook bedroefend voor 8,50

Aangezien ik met zakenrelaties was heb ik mijn mond gehouden. De volgende dag nog wel gebeld maar toen werd mij botweg verteld dat er niets meer aan kon worden gedaan omdat ik het niet direct had vermeld.

Mijn relaties vonden hun maaltijd trouwens ook niet denderend echter daar kan ik verder niets over zeggen.

Mijn conclusie is wel dat ik Fletchers deur voortaan passeer en elders ga eten.