Gratis parkeergelegenheid in de omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van Vittoria

Online eten bestellen

1198099675 46
1209305280 63
1220510884 74
1242922094 86

1. Gezellig druk, waardoor we wat langer moesten wachten op ons eten. Maar het was het wachten zeker waard! Heerlijk gegeten en goede service. Echt een aanrader

2. Dagmar Kroes

Het restaurant zag er netjes en knus uit, personeel was uitstekend, heel gastvrij en vriendelijk, het eten was echt fantastisch, was zeer verrast.

3. Weer een feestje bij Vittoria, deze keer ook onze zoon meegenomen die zijn vingers aflikte bij de "filetto alla pizzaiola" ik heb expres iets anders genomen om te proeven of alles zo lekker is. Ook de zalm was heerlijk!!

4. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Vittoria, bij de kok die je laat voelen dat hij alleen voor jou kookt!! Een dikke aanrader!

5. Henk swarts

We waren er nog nooit geweest, maar het is zeker een aanrader. Het eten was perfect de bediening was vriendelijk en vlot. We komen er zeker nog wel weer.

6. Fam Nieland

Prima knus restaurant. Heerlijk eten. Personeel is aardig. Doet er alles aan om je het naar de zin te maken.

7. Een fijn restaurant, met een vriendelijke uitstraling waar we echt heerlijk
    gegeten hebben.
    Attente bediening.
    Niets mis mee!

8. Steffano

Prima restaurant, waar we vaker komen.
    Entrecote (nr. 63) is er heerlijk, en ook voldoende.
    Ook de salade is lekker, en veel, en de pasta maakt het af!
    Andere gerechten van de kaart ook prima, trouwens.
    Bediening is vriendelijk, maar er zijn meiden die nog eea moeten leren.
    Maar dat is niet vervelend, eerder leuk!
    Al met al een restaurant waar je voor een schappelijke prijs uitstekend kunt dineren!

9. Heel erg klein en druk, pas na 30 minuten geholpen en het eten was verkeerd gegaan.

1,8
  10. Gamilia

Slechte zaak, de baas maakt 2 fouten in het eten en geeft zijn personeel de schuld. Sneue vent.

11. Lekker gegeten in een leuk en gezellig restaurant.

12. Heerlijk gegeten en keurige bediening.

13. Fam van N7nspeet

Gisteren avond gegeten. Prijs kwaliteit meer dan top. Jammer dat ze geen bubbel schenken.

14. Gisteravond hebben wij heerlijk een hapje gegeten bij Vittoria. Zeker mijn complimenten aan de kok en ook zeer tevreden over de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. De eerste indruk was meteen goed. Het zag er allemaal netjes, sfeervol uit. Het eten was erg lekker en het personeel vriendelijk. Voor wie hier ook heen gaat kan ik het limoncello ijs als dessert erg aanbevelen. We komen hier graag naar terug!

16. De Jong

Rommelige chaotische bediening. Er werd steeds gevraagd of we al besteld hadden en zo ja, wat?? Er worden duidelijk goedkope ingrediënten gebruikt waardoor de pizza's erg smakeloos zijn. Aan de bodem zit al helemaal geen smaak! Wanneer je voorzichtig wat commentaar levert wordt er lacherig gedaan in de keuken. Vervolgens wordt er gevraagd of wij daar verstand van hebben..... Erg jammer want de zaak ziet er mooi uit. Zelfs gratis zouden wij hier niet meer gaan eten! Ciao!

2,7
  17. Greet Burgmans

Eerst en vooral moet ik dit ff kwijt: Er zitten nieuwe uitbaters in want in de reacties die ik tot nu toe lees kan ik het niet laten om een 10 te geven voor "Super lekker eten bij Vittoria in Stadskanaal". En hetzelfde behandeld als BN'er Joël de Tombe en Marc - Marie Huijbregts. Nog nooit zo'n lekkere pizza Pollo gegeten, heerlijke salades, alles top verzorgd. Vlotte en vriendelijke bediening. Zelfs twee dagen na elkaar daar gaan eten omdat het zo lekker was. Volgend jaar weer energiewachttour in Groningen? Dan komen wij weer terug eten bij Vittoria.

18. Een klein gezellig ingericht restaurant. We aten met een groep van 10 personen, waaronder 8 verstandelijk beperkte mensen.

Het duurde bijna 1 uur en 15 min voor we de gerechten hadden. Dat is voor deze bezoekers erg lang. Ondanks dat we vroeg waren 17.30 uur. Alles was wel tegelijk klaar en smaakte prima.

Bij het voorgerecht bestelde ik 2 schaaltjes broodjes met kruidenboter verdeeld over 3 bordjes. We kregen 2 hele kleine kuipjes boter (krenterig hoor).

19. Een klein maar fijne pizzeria. De gekozen pizza's (carbonara) was erg lekker. De bediening was spontaan en klantvriendelijk. We hoefden niet lang te wachten op onze pizza's, dit is zeker een pluspunt. Het was er wel rustig, misschien dat dit ook wel de reden was, dat de pizza snel geserveerd werd. Het toetje was echt verrukkelijk, het was namelijk een zelfgemaakte tiramisu. Wij zullen zeker voor een tweede keer langs komen.

20. Helaas voor de tweede keer een slechte ervaring. We werden niet welkom geheten, het duurde lang voor we onze drankjes hadden en pas anderhalf uur later het eten. Ook waren er een aantal dingen niet die we wilden bestellen. We hebben er wat van gezegd en hebben geen excuses gehad. Het leek alsof het ze niks interesseerde.
    Wel was het eten goed.
    Al met al komen wij hier niet weer.

21. Gisteren met een vriendengroepje gegeten, het eten was helemaal top, zowel de pizza's als de vleesgerechten. Hadden niet besproken, maar er was nog een plekje voor ons, zijn heel gastvrij geholpen, komen zeker snel weer.

22. Pizza's waren heel erg zout en met teveel knoflookolie. Wat ons betreft geen aanrader.

23. Shailesh Drent

Afgelopen donderdag hebben wij bij jullie gegeten. We hadden gereserveerd. Vond de bediening niet goed, duurde erg lang. Als het druk is zorg dat je meer personeel aan het werk hebt. Slecht. En dat er geen broodjes meer waren vooraf was ook erg slecht. Dit ook al eerder meegemaakt. We hebben bijna anderhalf uur op het eten gewacht, wel erg lang. Sorry wij komen er niet weer.

24. PW 28 punten

Met de kerst hier met 4 man gegeten en alles overgelaten aan de chef. Kon niet beter. Anti pasta, stukje vlees om te zuigen, flesje wijn erbij, koffie, en 1 dessert en dat voor € 160. Hier kan menigeen nog wat van leren.

25. Afgelopen zaterdag hier met een groot gezelschap (13 volwassenen en 7 kinderen) gegeten. Wij waren positief verrast. Heel knus, mooi en zeer sfeervol restaurant. Ondanks dat we met zo'n grote groep waren kregen we allemaal tegelijk onze gerechten en wat waren die heerlijk! Je proeft de versheid en de kwaliteit van de producten en dat met een redelijk uitgebreide kaart. Helemaal top! Ik weet wel waar we gaan eten als we weer in de buurt zijn, dat is, zonder twijfel, Vittoria in Stadskanaal. Voor alle medewerkers die ons zo culinair verwend hebben...........Dank jullie wel en zeker tot de volgende keer!

26. Ik en mijn vriend hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten. Ook de sfeer is prima! De service vonden we niet goed. We hadden een cadeaubon ter waarde van 50 euro, deze hadden we niet helemaal opgebruikt. We kregen de rest niet vergoed (dat snappen we dan) maar ook kon de rest niet veranderd worden op de cadeaukaart. Dit vonden we erg jammer, anders waren we nog een keer terug gekomen. En nu niet..

27. R. van der Lugt

28. Met vijf personen gisteren heerlijk gegeten. Wij vonden het personeel professioneel en attent. Het is gezellig, de kaart is uitgebreid en de pizza's zijn uitmuntend. Wij zijn fan!

29. Nou wij zijn hier afgelopen donderdag met 8 man geweest. En we vonden het via de eet.nu website toen we onderweg waren en graag een pizza wilden. Nou zo gezegd zo gedaan, even gebeld... Bij aankomst begrepen we meteen waarom er aan de andere kant van de lijn zo'n verschrikte reactie ontstond toen we wilden reserveren voor 8 personen, het is namelijk maar klein. Maar hoewel het klein was, zag het er super uit! Heel stijlvol... De naam pizzeria is eigenlijk te min voor deze tent, we hebben heerlijk gegeten! Leuke bediening, en omdat het donderdagavond was hadden we ook nog korting op onze pizza’s waardoor we met 8 voor ons doen chique uit eten waren geweest en lekker hadden gegeten voor weinig geld. Het restaurant heeft een erg uitgebreide kaart, en daarnaast zagen wij dat er ook een afhaalmogelijkheid was. Al met al: een echte aanrader!!

30. Aike Blaauw

31. Ria Weerman

Bij binnenkomst al verrast door het uiterlijk en de sfeer. Daarna nogmaals met het eten. Wij hebben Pollo Vittoria gegeten. Super kwaliteit kip en ook de saus was erg lekker. De salade (en niet zo'n klein schaaltje) die erbij geserveerd werd was ook uitstekend! Vooraf verwachtten wij stokbrood met kruidenboter, maar kregen Italiaans brood met kruidenboter. Heerlijk! Een echte aanrader en zeer betaalbaar.

32. elly ijpelaar

Super leker gegeten. Smaken waren toppie. Jammer dat de geserveerde pasta niet combineerde met de smaak van het vlees en het bijpassende sausje, vandaar een 9. Verder echt een aanrader!

33. Heerlijk gegeten gezellig op het terras lekker wijntje. Vlotte en goeie bediening. Voor herhaling vatbaar

34. Donderdag gereserveerd om 17.45 uur. Bij binnenkomst niet welkom geheten. Zelf maar een plaats gezocht. Zelf maar een menukaart gepakt. Na 25minuten nog geen bediening gezien , hoewel mijn vrouw gevraagd had of er iemand de bestelling kon opnemen. Dus toen maar vertrokken..

35. Weer lekker gegeten in Vittoria, alles klopt gewoon de bediening het eten en de sfeer is altijd goed.
    Jullie zien ons snel weer!

36. Gisteren met mijn vriendin en broertje gegeten bij de pizzeria. Het duurde lang voordat wij uiteindelijk onze pizza's hadden, ongeveer 1 uur gewacht. Het personeel deed hun best maar maakte een gestreste indruk, voorbeeld: drinken besteld dat vergeten werd te serveren. Op donderdag is het pizza dag, op zich een goede regeling alle pizza's voor 8 euro, ik had een pizza besteld met champignons en vlees. Wel geteld zaten er 3 stukje (op shoarma lijkend) vlees op, de pizza van mijn broertje was aan de zijkant verbrand. Tijdens het afrekenen lukte een medewerker het niet om cappuccino te zetten, hierop werd de eigenaar boos en begon met schoteltjes te gooien. Ook dit is op zich een bijzondere ervaring als je uit eten gaat. Overal gezien was dit niet de leukste en lekkerste keer dat wij pizza zijn gaan eten en hebben dan ook besloten om hier niet weer te komen.

2,4
  37. De pizza's waren niet zo lekker. Ik heb ze weleens beter gehad.

Bediening is goed.

De prijs van de pizza's is best wel pittig.

De locatie is midden in het centrum dus heb je een mooi uitzicht.

5,3
  38. Maris & Arjan

De pizza´s hier zijn heerlijk. We gaan daarom ook (wanneer we Italiaans eten willen) vrijwel altijd naar Vittoria. Ook het personeel is zeer vriendelijk en we hoeven nooit lang te wachten op ons eten.

Een aanrader voor iedereen!

39. Leuke gezellige pizzeria. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke pizza's.!

40. Paul 23 punten

Heerlijke pizza's, aardige bediening en de eigenaar is ook heel aardig. Een aanrader als je echt voor Italiaanse keuken wilt gaan.

41. Het is maar zelden dat een pizzeria in Nederland een goede (= dunne, aan de rand luchtige) bodem weet te maken. Vittoria kan het wel en dan kan het al haast niet meer stuk. Het pizzabeleg stelt dan gelukkig ook niet teleur. De voorgerechten zijn prima.

Bediening is erg goed, de inrichting is wat oubollig en de locatie is helaas niet op het uitzicht geselecteerd.

Toch: Wij blijven zeker vaste klant!

42. Erg lekker eten en de bedienig is vlot.

De pizza's zijn lekker.

De macaroni/spagetti is goed gemaakt, niet te hard maar precies goed.

En zeker niet duur.

43. De eigenaar is altijd super vriendelijk. Je voelt gewoon de Italiaanse sfeer wanneer je hier binnen stapt, de warmte, het temperament en de hartelijkheid.

Daarnaast geweldig eten voor een goede prijs. Elke keer weer een feestje. Wij komen hier geregeld.

44. Gewoon goed eten voor een leuke prijs. Sfeer is zeer goed, altijd gezellig. Bediening is ook goed. Kortom wij komen er graag!

45. Gewoonweg een geweldig restaurant. Of we daar nou zitten te eten of eten ophalen altijd perfect. Petje af voor de kok en bediening.

46. heerlijk en de serveerster esther is super!

47. Eten is heel goed, prijs is ook goed.

48. Janneke

Heerlijk eten en goede service. Soms als het druk is een mixup met drankjes maar ach..Service is perfect :)

49. Gewoon prima eten, aardige bediening, knusse ambiance.
    Alleen de nagerechten zijn van duidelijk mindere kwaliteit.

50. Redelijk..niet echt een aanrader..bediening matig..