Gratis parkeren. Veel parkeergelegenheid.

• OV

Vanuit Assen bus 24 + 28. Uitstappen bij Stadskanaal busstation, 200m verder als u richting de centrum loopt.

• Halal

• Luxe
    • Rustig
    • Budget
    • Hip

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319009717 84
1470711970 89
1586719575 88

1. Prima eten, vriendelijk personeel en redelijke prijs. Zeker een aanrader.

2. R. van der Lugt

3. Gisteren even naar Stadskanaal gereden voor enige inkopen. Tot mijn grote verbazing een hele échte Turkse Döner Kebab eethuis. Geweldig!! Daar ik een tijdlang in Turkije heb gewoond wilde ik deze kebab proeven. Mensen, geloof me, "Het was grandioos"!! De sfeer, de geuren, de hele entourage, de Kebab en niet tevergeten de bediening!
    Zo mooi en vooral lekker, waande me weer helemaal in Istanboel. Hier ga ik zéker wéten vaker heen dus....Basj Kebab blijf alsjeblieft nog heel lang open!!

Tot gauw..

Jossie

4. Jullie hadden gelijk. De kapsalon was inderdaad heerlijk!!! En de 'theeproeverij' was bijzonder aangenaam. Leuk dat jullie echt de tijd nemen voor klanten. We komen zeker gauw weer eens langs.
    Harrie (vader van Bas en Anne) ;)

5. Arnoud en Lovan

Heerlijk eten, niet duur en super vriendelijk personeel! In het verleden vaak bij andere dönerhuizen gegeten, maar nergens is het zo goed als hier.

6. Tijdens onze vakantie in Stadskanaal hebben we heerlijk gegeten bij dit eethuisje. Gezellige sfeer, leuk muziek en vooral de eigenaar (denk ik) was heel aardig. We komen uit Amsterdam dus begon hij plat Amsterdams mee te praten met ons. Na het eten kregen we nog een rondje van de zaak. De kapsalons mogen ze zo lekker ook wel in Amsterdam maken :) een echte aanrader die kapsalon van deze zaak.

7. We zijn vanavond geweest maar kan niet zeggen hoe het eten smaakte, omdat we voortijdig zijn vertrokken.

Ten eerste werd er een papiertje met het menu op de tafel gegooid.

Met een alstublieft, dat wel.

Ik ben ook een fan van kapsalon maar dan met rijst.

Dus dat heb ik dan ook besteld om na 10 min te horen dat er geen rijst is of het ook met patat mag.

Nou nee dus, we zijn vertrokken. Als je iets vers niet op voorraad hebt kan ik me iets bij voorstellen, maar, rijst!

Ook omdat er ten eerste ook al zo onvriendelijk werd gereageerd. Zijn we vertrokken.

Groet.

1,5
  8. Remi 25 punten

Normaal gesproken houd ik mijn meningen bij me, maar af en toe wil ik daar graag een uitzondering op maken om te delen wat ik ondervonden heb.

Ditmaal vanwege een kort bezoekje aan het eethuis Baş Döner, waar ik vriendelijk gegroet werd door de kok, Alparslan Solak.

Bij Baş Döner zijn ze gewillig om allerlei smakelijke Turkse gerechten voor je te bereiden. Ik ging echter heen voor één specifiek gerecht; namelijk de 'Kapsalon'. En aangezien dit gerecht bij andere restaurants in deze omgeving niet klaargemaakt word, en ik een grote fan ben van deze 'schotel', werd ik zeer verrast door te horen dat dit gerecht tot de mogelijkheden behoorde.

De korte wachttijd op het eten was aangenaam, en werd gevoelsmatig verkort door een drankje van het huis en een babbeltje met de kok. Bij ontvangst van de 'Kapsalon' vertrok ik met een glimlach, en dat alleen al, is voor mij een reden om terug te komen!

De kapsalon zelf was, en ik ben een grote, maar ook een kritische fan, zeer, maar dan ook echt, zeer smakelijk...

Ik twijfel absoluut niet over de kwaliteiten van dit eethuis en ben benieuwd naar wat ze nog meer in huis hebben!

Alpa: bedankt!

9. freddy de bee

Ik weet het niet hoor, waarschijnlijk werden mijn verwachtingen iets te hoog opgeschroefd door al deze geweldige recensies. Mijn ervaring is heel anders, broodje doner van mijn vriendin is bijna een broodje sla en mijn verzoek om geen sla toe te voegen werd in de wind geslagen. Ook vond ik het luchtdicht afsluiten van patat met vlees en koude dingen zoals komkommers en sla en dergelijke niet echt een meester greep.
    Denk niet dat ik er weer heen ga, jammer.

10. OC 5 punten

Naar mijn mening BESTE eethuis van het Noorden!

Kapsalon is hier anders dan anderen. Overal geprobeerd maar nergens zo lekker als bij bas. Als de jongens van Bas dit lezen... KEEP UP THE GOOD WORK!

11. Lekker eten, voor snel afhalen maar ook gezellig om even te zitten. Leuke bediening en lekker ongedwongen. Gewoon een top tent!

12. Prima eten. Je proeft dat 't vers is.

Salade vergeleken met vlees is prima. Als ik een broodje doner bestel dan is het ook gevuld met doner en niet volgepropt met salade. Hele aardige bediening. Ze geven goed advies en weten waar ze het over hebben. Een aanrader! Volgende keer moet ik de kapsalon gaan proberen van ze, ben benieuwd.

Gr.

13. Heb gegegeten bij Bas Doner, mijn vriend had het aangeraden. Dacht dat zal wel wat wezen. Dacht neem maar een schotel doner. Wat kreeg ik een groot bord met heerlijke doner, paprika en ui, mee gebakken. Heerlijk, heb eigelijk nog nooit zo lekker vers gebakken doner gehad. Aardappelschijfjes waren normaal. En de rauwkost was lekker vers, het broodje was lekker warm, heerlijk. Echt een aanrader. Ga denk ik vaker hier eten. Zeer goede service.

14. Zo maar eens wezen eten bij Bas Doner, een prima zaak, goede bediening. En prijs kwaliteit zeer goed. En alles zeer goed op smaak. Kortom een prima zaak (eigenlijk de betere in de omgeving van stadskanaal) om eens lekker te gaan eten met de hele familie. De eigenaar weet wat de gasten willen en dat is lekker eten. Da's daar ok.

15. Bij Bas doner kan je altijd lekker eten. We hebben vandaag 4 broodjes doner gekocht.
    Mijn schoonvader had het ons aangeraden en ik kreeg een kleine portie kip doner met saus etc... op een klein bordje om te proeven. Het was zalig...! Heerlijk gekruid, ik proefde de versheid van het vlees en van de salade. Ik kom hier voortaan elke zaterdag! Een echte aanrader, dat doner kebap vlees in een broodje.

Tot zaterdag!

16. Je moet soms wel even wachten maar het eten is heerlijk!

17. Ik eet hier sinds jaar en dag een kleine schotel met döner kebab. Denk dat je al weet wie ik ben.

Eet het altijd daar op, altijd even lekker eten, altijd even aardig/gezellig personeel, altijd veel vlees, verse groente, heerlijk broodje erbij. Er zijn wel een paar veranderingen sinds dag 1, maar niks negatiefs! Het is een prima zaak! De mensen die de zaak runnen gun ik echt elke cent die ze verdienen! Ik weet zeker dat als mensen deze zaak zouden kennen ze nooit meer elders shoarma zouden eten! Alleen af en toe andere muziek zou niet verkeerd zijn. Het is meestal hetzelfde wat ik hoor maar het eten is super!

18. Nadat iedereen mij had aangeraden om bij deze zaak te eten wil ik graag mijn eerlijke mening geven. Ik heb een kapsalon gegeten omdat iedereen zei dat het lekker was. Het was heerlijk! Echt buitengewoon! Wel heb ik een paar plus en minpunten. Pluspunten zijn in mijn ogen; - Echt vers vlees. - zeer vriendelijk personeel. - Betaalbaar - Volle broodjes en heel veel vlees. - Sfeer is absoluut aanwezig, muziek, kaarsjes, leuke meisje achter de bar, na het eten Turkse thee, romantische tafel toen ik had gereserveerd om met mijn vrouw wat te eten. Hele schone zaak. En dan de minpunten... - Het eten is TE verslavend! Ga vooral zo door.

19. Een aanrader! Heerlijk eten krijg je altijd bij bas doner. Je wordt altijd goed behandeld aan de bar en je krijgt nog een gratis Turkse thee aangeboden.

Laatste keer dat ik met mijn familie daar ben gaan eten is voor herhaling vatbaar. Voor al mixed grill 4 soorten was verrukkelijk. Al het vlees is gewoon te lekker.

En wat vooral een aanrader is ''kapsalon'', hmmm lekker gewoon proberen.

Tot gauw weer.....

Andere.

20. Heerlijk eten voor niet teveel geld, was er een tijdje niet geweest, maar zoals gewoonlijk weer super....Meestal neem ik de Kapsalon net als mijn zoontje, maar ook de Döner is top.

Mijn zoon wil het altijd halen....cker omdat ie altijd een kopje thee krijgt, dat vind ie heerlijk...vooral de appelthee :-)

Zeker de moeite waard en de bediening is zeer vriendelijk en altijd behulpzaam.

Eet smakelijk :-)

21. Ik ben al een paar keer bij bas doner geweest.

Er zijn wel veel minpunten zoals: je moet heel lang wachten. De broodjes zijn best wel koud en soms ook wel hard en als ik om extra vlees vraag dan zit er meer patat in dan vlees:(

Daarom eet ik liever bij die kebab auto daar lijkt het allemaal ook verser maar voor de rest is de service prima mensen zijn daar ook heel vriendelijk.

Met vriendelijke groet Peter.

6,1
  22. Henriette Langius

Vooral de kapsalon is lekker. De durum is vrij duur, gezien het feit dat er bijna niets tussen zit. Laatste keer 3 dunne plakjes wordt en veel sla en dat voor 5.50 euro.

Personeel vriendelijk en als je moet wachten krijg je altijd een glas thee aangeboden.

23. kathinka

Lekker eten, voor een goede prijs. Vooral de kapsalon is heerlijk! Maar ook de broodjes zijn aan te raden!

24. Tom 126 punten

Bas Döner is zeker aan te raden. Hier ga ik vaak na het stappen heen of gewoon zomaar.

Wanneer je bestelt is je eten altijd snel klaar. Ook smaakt de döner altijd zeer goed en word je vaak een kopje Turkse thee van de zaak aangeboden en maakt de persoon die je bedient altijd even een praatje. Ook is de hoeveelheid altijd lekker veel, een portie patat is bijvoorbeeld een dik bord vol.

25. Heerlijk het eten Bij Bas Döner. Het is echt iets om aan te raden.

Vooral de Schotels.

Mvg. Floor.

26. Paul 23 punten

Nadat we een reservering hadden gedaan voor 8 personen werden we heel leuk verrast. Toen we naar binnen kwamen stond de Turkse thee al op de tafel en kregen we van de gastvrouw een warm welkom. Echt een leuke zaakje, kaarsjes aan, hele leuke Turkse muziek op de achtergrond. Na 20 minuten was het eten klaar. Nadat we gegeten hadden kregen we baklava en thee, en dat was dan van de zaak. Tot slot, een echte aanrader!

Vooral de kapsalon is echt een heerlijk gerecht!

Tot de volgende keer!

Paul.

27. Dirk 11 punten

Het eten was heel lekker bij bas doner, zeker het proberen waard. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk.

28. Pit 9 punten

Ik heb een hele leuken dag gehad, omdat je in stadskanaal geen Turkse restaurant hebt buiten Bas Döner!

En het eten was echt heel lekker.. vooral die Dürüm Furkan. Dat vond ik lekker omdat ik gelijk vol was. Wat ik nog lekkerder vond is de Kapsalon, het vult heel goed plus het is erg betaalbaar.

Kapsalon, echt een aanrader...

Tot de volgende week...

Mvg. Pit.